Toon posts:

Welke Beltrafo voor Eufy deurbel?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Remtronica
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07:04
Mijn vraag

Ik heb de Eufy deurbel gekocht en ben op zoek naar een beltrafo. Ik begreep dat de Beltrafo een minimale voltage van 8VAC nodig heeft met 1A output. Welk type/merk trafo hebben jullie gebruikt? Ik heb contact gehad met een bedrijf voor informatie, alleen die konden niet met 100% zekerheid zeggen of het ging werken. Blijkbaar zijn Beltrafo’s niet gelijk voor Ring, Nest, Eufy. Ik kwam er eentje tegen van EMAT BELTRAFO 8V 12V 24V - 8VA (E10123) en Eaton 272483 Beltransformator 4 V/AC, 8 V/AC, 12 V/AC 2 A, heeft iemand ervaring met deze Beltrafo ivm Eufy 2k deurbel? Alvast bedankt!

Alle reacties

• herian10
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:16
ff zoek functie gebruiken
hier de topic er over
Eufy battery deurbel aansluiten op stroom, geen gong.

• Tempestus
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-01 21:24
Ben je hier nog uitgekomen? Zie geen reacties

• Remtronica
Helaas heb ik nog niet echt een antwoord gekregen omtrent de trafo’s. Toch ga ik waarschijnlijk dan maar voor de Eaton 272483 Beltransformator 4 V/AC, 8 V/AC, 12 V/AC 2 A halen en proberen. Ik heb deze keuze gemaakt ivm de I (A) output. Tips zijn nog steeds welkom.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:58

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Het is waanzinnig slecht gedocumenteerd en er gaan verschillende ervaringen rond. Ik had eerste een 8V 1 A en deze werkte. Helaas maar voor een maand of wat, daarna niet meer en leefde de bel van de batterij. Ik heb verschillende andere travos geprobeert met hogere specs, maar de bel wil niet meer laden en ik denk dat het oplaad circuit kapot is. Support vanuit Eufi is zeer beperkt en stopt bij "stuur maar terug naar Coolblue' en dan zien we verder, maar ik heb geen zin om weken/maanden zonder bel te zitten en met een gat in mijn voorgevel. Dus dan haal ik hem maar weer af en toe los om met USB op te laden....

• Remtronica
superduper schreef op zondag 20 februari 2022 @ 16:47:
Het is waanzinnig slecht gedocumenteerd en er gaan verschillende ervaringen rond. Ik had eerste een 8V 1 A en deze werkte. Helaas maar voor een maand of wat, daarna niet meer en leefde de bel van de batterij. Ik heb verschillende andere travos geprobeert met hogere specs, maar de bel wil niet meer laden en ik denk dat het oplaad circuit kapot is. Support vanuit Eufi is zeer beperkt en stopt bij "stuur maar terug naar Coolblue' en dan zien we verder, maar ik heb geen zin om weken/maanden zonder bel te zitten en met een gat in mijn voorgevel. Dus dan haal ik hem maar weer af en toe los om met USB op te laden....
Ben volledig met je eens. De documentatie is wtb de voeding enorm slecht, vandaar dat ik ook op zoek was naar ervaringen van de beltrafo’s voor een Eufy. Ik neem denk ik maar een beltrafo wat meer stroom output heeft, zodat eventuele verliezen niet veel invloed hebben op het opladen. Blijkbaar is er niet een specifieke beltrafo die gewoon altijd en voor iedereen werkt.

[Voor 4% gewijzigd door Remtronica op 20-02-2022 17:09]

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:53

Paladin

Play Ball!

Ik heb gister de eufy deurbell dual binnen gekregen en het valt me op dat er geen eenduidig antwoord lijkt te zijn. Ik zie 24v 30va als bel trafo voor de dual voorbij komen, maar ook gewoon 12v 2a.

Heeft iemand al ervaring met welke bel trafo goed werkt met de dual zondat je zonder de accu kan.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• MarcR
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 03-08-2022
Ik heb de eufy deurbel geïnstalleerd met transfo van de oude bel. wanneer er aangebeld wordt de eerste keer werkt de oude bel wanneer men in even nadien aanbelt doet deze het niet meer. Een aantal uren nadien werkt ze weer perfect. heb een transfo van 8v. Zou dit het probleem kunnen zijn ?

• Chouffy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-02 15:58
Ik heb de EMAT BELTRAFO 8V 12V 24V - 8VA (E10123) geinstalleerd, en aangesloten op de dual videodoorbel met 24V.
Dat lijkt de werken, batterij icoontje verdwijnt, en stekkertje komt terug.
Echter, na een week of wat is de bel dood, en moet ik 'm offline, via USB 5V, weer opladen. Tot het moment dat de bel 'dood' is, blijft ondertussen gewoon het stekkertje zichtbaar,
Net contact gehad met Eufy, die melden dat je minimaal een 10VA trafo nodig hebt.
En de EMAT kan 'maar' 8VA leveren...
Ga nu een sterkere trafo proberen...

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Ik heb er bij mij gewoon een 12Vdc 1A adapter op aangesloten. Werkt tot nu toe al een paar maanden.

Heb dat toendertijd wel opgezocht, en volgens mij slikte de deurbel best wat verschillende spanningen etc. Maar ik weet niet zeker of ik in spec bezig ben zo.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee