"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Geneve kennelijkvso schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:36:
[...]
wat zijn de uitwijk mogelijkheden voor die dingen ? die zijn wellicht ook niet veel voorradig
Ze hadden het net in de comments over een Dreamliner die nu moet uitwijken naar Genève.vso schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:36:
[...]
wat zijn de uitwijk mogelijkheden voor die dingen ? die zijn wellicht ook niet veel voorradig
edit: Ahh leuk, het hele topic is niet aan het werk.
[ Voor 9% gewijzigd door dehardstyler op 18-02-2022 11:39 ]
Misschien verwachten mensen ook gewoon 'teveel storm' bij code geel? Dat je op moeten letten, wil niet zeggen dat de dakpannen je om de oren gaan vliegen. Dat wordt pas een reëel risico bij oranje of rood.anandus schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:34:
[...]
Ja, precies. Dat is inderdaad het probleem.
De vraag is natuurlijk hoe we zoiets kunnen voorkomen.
Blijkbaar werkt het systeem van kleurcodes niet heel goed? Misschien andere kleuren (groen-geel-rood)? Of een cijfergebaseerd systeem "geel is gevarenindex 3, rood is gevarenindex 8"?
Of misschien werkt het systeem eigenlijk toch wel al voldoende?
Wij mopperen erover, maar NS past z'n dienstregeling aan, scholen zijn dicht of eerder uit, er rijden geen boodschappenkarretjes over de weg, de meeste mensen gaan toch wel eerder naar huis en ankeren hun trampolines en katten vast, etc.
De huidige codering met groen-geel-oranje-rood lijkt me nog niet zo heel verkeerd.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Ik gebruik geen schroeven.Tommie12 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:37:
[...]
Echt niet hoor....
De haken worden in de dakbalken geschroefd en die haken gaan uiteraard onder de dakpannen door.
ZEKER NIET AAN DE PANNEN VASTSCHROEVEN!
Dat gaat 100% zeker fout.
Mijn dakhaken hangen aan mijn dakpannen. al sinds 2017. zelf gemonteerd.
Edit: de haken hangen ook achter de panlat. Maar dat is maar een heel dun latje, waar niet veel stevigheid aan ontleend kan worden, lijkt me..
[ Voor 14% gewijzigd door de Peer op 18-02-2022 11:47 ]
Vandaag is een mooie dag om @Tommie12 zijn ongelijk te bewijzen. Als het vanmiddag blijft zitten, dan kun je het wel vertrouwen.de Peer schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:40:
[...]
Ik gebruik geen schroeven.
Mijn dakhaken hangen aan mijn dakpannen. als sinds 2017. zelf gemonteerd.
En voor de rest van Nederland. Clickfit Evo systeem wordt op grote schaal gebruikt.dehardstyler schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:41:
[...]
Vandaag is een mooie dag om @Tommie12 zijn ongelijk te bewijzen. Als het vanmiddag blijft zitten, dan kun je het wel vertrouwen.
Uit de startpost van het centrale zonnepaneel topic hier op tweakers:LordSinclair schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:35:
[...]
[Afbeelding]
En ik maar denken dat montage aan de panlatten gangbaar is. Ben blij dat ze bij mij niet aan de dakpannen vast zitten in ieder geval!
pannendak; vaak met haken om dakpan en panlat heen gehaakt, soms aan dakbalken geschroefd. De rails op deze haken.
[ Voor 49% gewijzigd door de Peer op 18-02-2022 11:53 ]

Wat wil je hiermee aangeven?stylezzz schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:43:
Ondertussen in breda.... Windkrachtje 4-5 volgens buitenradar.
I intend to live forever. So far, so good.
Wat stel je dan voor, weeralarmtechnisch gezien? Voortaan alleen nog maar heel NL een weeralarm om te voorkomen dat mensen gaan miepen over dat er natuurlijk altijd een arbitraire grens moet worden getrokken tussen de gebieden waar wél en de gebieden waar geen weeralarm geldt?weebl schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:58:
[...]
Ook vreemd dat het per provincie gaat...
Ik woon in het noord-westelijke hoekje van provincie Utrecht tussen Noord- en Zuid-Holland in. Blijkbaar is hier minder storm dan 2 kilometer verderop
En dan gaan de Duitsers aan de grens natuurlijk weer heel slim reageren dat het 100 meter verderop stormt en in Duitsland niet. Moeilijk allemaal hoor.
De stilte voor de storm. In Zeeland beginnen de eerste stevigere rukwinden nu net te komen. Hoogtepunt hier zal rond 16.00/17.00 zijn vermoed ik.stylezzz schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:43:
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Je weet dat de storm er nog niet is toch ?stylezzz schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:43:
Westland is nog vrijwel windstil. Boompjes bewegen een beetjeXyritZz schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:47:
[...]
De stilte voor de storm. In Zeeland beginnen de eerste stevigere rukwinden nu net te komen. Hoogtepunt hier zal rond 16.00/17.00 zijn vermoed ik.
Dit dus.
Hier in Leiden begint het merkbaar op te lopen. Waar het een uur geleden nog best rustig was hoor ik de wind steeds meer. Denk dat we nu richting windkracht 7 zitten. Je merkt echt dat het langzaam aan het toenemen is.stylezzz schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:43:
Nog niet echt storm, maar ik zou niet graag tegen de wind in fietsen
Het is vooral met vlagen, overigens, niet constant.
[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 18-02-2022 11:48 ]
Poe, die uit Wenen net. Ik ben blij dat ik niet in dat vliegtuig zat. Veilig geland gelukkigIkWilbert schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:33:
Livestream London Heathrow. Kost de vliegtuigen flink moeite om te landen...
[YouTube: LIVE: Storm Eunice at London Heathrow Airport]
Maar op de voorkant van het huis en niet de achtertuin, met trampoline
Hier is aan de rand van Sneek, aan de kant van Leeuwarden.
Ik zat ook net even te kijken, en de commentator zat eerst rustig Vienna van Ultravox te zingen om daarna als een sportverslaggever het vliegtuig naar binnen te gaan praten.Sjurm schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:49:
[...]
Poe, die uit Wenen net. Ik ben blij dat ik niet in dat vliegtuig zat. Veilig geland gelukkig
Hoe groter de paniek, hoe meer het zal meevallen denk ik. Al zijn er momenteel wel weddenschappen gaande of het reclamedoek aan de overkant van de straat er na het weekend nog zal hangen.
Ik kijk ook even mee op die stream; de teller staat al op 13 go-arounds... Dan moet je als piloot toch serieus gaan nadenken om plan B uit de kast te trekken en uit te wijken....Sjurm schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:49:
[...]
Poe, die uit Wenen net. Ik ben blij dat ik niet in dat vliegtuig zat. Veilig geland gelukkig
at your service
Verwijderd
Die bomen kunnen wel wat hebben hoor. Als ze wat zwakker waren geweest, hadden ze er al niet meer gestaan waarschijnlijk. Hier waaien er bij een storm nooit veel bomen om (kop van N Holland). Zwakke bomen worden direct verwijderd. Kan er natuurlijk altijd 1 omgaan natuurlijk, maar de val zal gebroken worden door alles wat er omheen staat in een bosgebied.Bramster schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:27:
Helemaal relaxed zit ik hier nu ook niet... Zoals ik eerder postte ben ik nu op vakantie in Texel en ons huisje ligt tegen de bosrand aan. Een meter of 10 het bos in loopt een wandelpad dat niet al te lang geleden verbreed is en ik gok dat er toen ook wel wat bomen weggehaald zijn. De bomen (dennen, bovenin wat groen en de rest kaal) die er nog staan in die strook liggen nu dus meer in wind.
en maar hopen dat het thuis, in Limburg (Weert), ook echt meevalt, want daar staat nog wel wat spul los in de tuin
Volgens buienradar nu een windkracht 5-6 in leiden. Straf windje, lastig als je er tegenin moet fietsen.... Maar echt nog niks spannends.anandus schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:48:
[...]
Hier in Leiden begint het merkbaar op te lopen. Waar het een uur geleden nog best rustig was hoor ik de wind steeds meer. Denk dat we nu richting windkracht 7 zitten. Je merkt echt dat het langzaam aan het toenemen is.
Nog niet echt storm, maar ik zou niet graag tegen de wind in fietsen
Het is vooral met vlagen, overigens, niet constant.

Ik ben zo blij dat ik niet vlieg vandaag.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
IkWilbert schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:33:
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Nee, zeker niet. Ik ben nu buiten, kids van school ophalen.stylezzz schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:53:
[...]
Volgens buienradar nu een windkracht 5-6 in leiden. Straf windje, lastig als je er tegenin moet fietsen.... Maar echt nog niks spannends.
Er zit wel aardig verschil tussen hoe hard het waait en hoe hard de windstoten zijn.
Maar nog niets spannends, verder.
Zal wel blij zijn als ik straks met de kids lekker binnen zit.
Sloffen aan, warme chocomel en vanavond erwtensoep. Daar is het echt weer voor
De wind volgens buienradar klopt denk ik wel, alleen het gaat meer om de windstoten er tussendoor. Die zijn hier in Noord-Holland best wel fors namelijk.stylezzz schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:53:
[...]
Volgens buienradar nu een windkracht 5-6 in leiden. Straf windje, lastig als je er tegenin moet fietsen.... Maar echt nog niks spannends.
Reageer s.v.p. constructief, dit soort flamebait voegt niets toe.
[ Voor 19% gewijzigd door defiant op 18-02-2022 12:25 ]
Vliegtuig uit München is net uitgeweken naar München

Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebtstylezzz schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:00:
[...]
Zeker. Maar als je nu al onder de indruk bent van pak hem beet een windkrachtje 4-6 in des landes, dan heb je nog nooit een echte 10-11 meegemaakt. Wat een hel is dat.....
[ Voor 73% gewijzigd door anandus op 18-02-2022 12:08 ]
Zeker. Maar als je nu al onder de indruk bent van pak hem beet een windkrachtje 4-6 in des landes, dan heb je nog nooit een echte 10-11 meegemaakt. Wat een hel is dat.....anandus schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:58:
[...]
Nee, zeker niet. Ik ben nu buiten, kids van school ophalen.
Er zit wel aardig verschil tussen hoe hard het waait en hoe hard de windstoten zijn.
Maar nog niets spannends, verder.
Zal wel blij zijn als ik straks met de kids lekker binnen zit.
Sloffen aan, warme chocomel en vanavond erwtensoep. Daar is het echt weer voor
Anders schreef ik het niet
Prima op de vrijdag op de achtergrond.
Hoor ook dat bij ons de sportfaciliteiten ook gesloten worden vanavond. Welp. Dan maar naar de kroeg.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
[ Voor 3% gewijzigd door stylezzz op 18-02-2022 12:07 ]
Zal wel meevallen, hier zijn ze op getraind.Possible schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:57:
@gambieter Ja alsnof het een spel is.. niet normaal.. Die mensen moeten doodsangsten hebben
Wat ben ik blij dat ik daar niet inzit. Dat vliegtuig uit Portugal net, pfff.
De pier op IJmuiden is gesloten lees ik net op het liveblog van nu.nl.stylezzz schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:02:
Ijmuiden/Amsterdam/texel gaat nu richting windkracht 8 zie ik. Gaat ergens op lijken
Wat, de passagiers?Wolly schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:09:
Zal wel meevallen, hier zijn ze op getraind.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 14% gewijzigd door Michael_OsGroot op 18-02-2022 12:10 ]
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Het is echt niet grappig in een vliegtuig met dit soort zijwind hoor.. heb t wel eens meegemaakt. Is wel iets heftiger dan een beetje schuddenWolly schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:11:
[...]
Beetje schudden, zolang je de grond niet met een klap raakt valt het wel mee.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Maar straks welanandus schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:23:
FYI
Edit:
Het is overigens nog geen code rood hoor, ik loop op de zaken vooruit
Het KNMI heeft code rood afgegeven voor een deel van Nederland vanwege de storm Eunice. Het weeralarm geldt vanaf 14.00 uur voor de provincies Zeeland, Zuid-Holland, Noord-Holland, Friesland, Flevoland, het IJsselmeergebied en het Waddengebied. ,,De storm is langdurig en extreem en dat is zeer uitzonderlijk”, meldt een KNMI-woordvoerder aan deze site. Het wordt een van de zwaarste stormen van deze eeuw, verwacht Weerplaza.
Die paar keer dat ik met een storm ging landen was het vooral een beetje achtbaan gevoel in je buik, alsof je ineens tien meter naar beneden viel.DennusB schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:16:
[...]
Het is echt niet grappig in een vliegtuig met dit soort zijwind hoor.. heb t wel eens meegemaakt. Is wel iets heftiger dan een beetje schudden
En als die tien meter net boven de landingsbaan zat dan was het een harde knal en grijnzende piloten bij de uitgang
Merk (op mijn zolderkamertje in Breda) toch wel dat het nu begint aan te trekken hoor..stylezzz schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:43:
*sowieso
De captain die ik ken heeft wel eens gezegd dat landen bij storm het leukste is aan zijn werk iddWolly schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:20:
[...]
Die paar keer dat ik met een storm ging landen was het vooral een beetje achtbaan gevoel in je buik, alsof je ineens tien meter naar beneden viel.
En als die tien meter net boven de landingsbaan zat dan was het een harde knal en grijnzende piloten bij de uitgang

Ja als piloot ben je daar ook niet happy mee zou ik denken, mag het hele vliegtuig weer door inspectie om te kijken of er niks beschadigd is. Snap wel dat ze liever niet met dit weer vliegen, je overleefd het vaak wel maar er hangt zo'n papiermolen aan vast.Wolly schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:20:
[...]
Die paar keer dat ik met een storm ging landen was het vooral een beetje achtbaan gevoel in je buik, alsof je ineens tien meter naar beneden viel.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zeker, we beginnen nu in het krachtje 5-6 gebied te raken hier.DonJunior schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:22:
[...]
Merk (op mijn zolderkamertje in Breda) toch wel dat het nu begint aan te trekken hoor..
Ik vind met de MTB een sketchy afdaling ook leuker dan een saaie slootkant. Begrijp die piloot welBlackLabel01 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:23:
[...]
De captain die ik ken heeft wel eens gezegd dat landen bij storm het leukste is aan zijn werk idd
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Ik heb in kleine (10-40 stoelen) vliegtuigjes gezeten die over de Cook Strait (Nieuw Zeeland) vlogen, daar heb je vaak dit soort winden. De eerste keer hadden mijn vingers zich zo ongeveer in de stoel voor me geboord en ik heb me verexcuseerd voor het aantal 4-letter woorden die ik de ether in heb geslingerdWolly schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:11:
Beetje schudden, zolang je de grond niet met een klap raakt valt het wel mee.
(ik heb wat vliegangst)
Oh heerlijk ik moest zo hard lachen hahagambieter schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:28:
[...]
[..]ik heb me verexcuseerd voor het aantal 4-letter woorden die ik de ether in heb geslingerd
(ik heb wat vliegangst)
*sowieso
:strip_exif()/f/image/nhZLnAFpJkiODHGlmP3RRnHK.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 22% gewijzigd door anandus op 18-02-2022 12:32 ]
Dus als je een boom laat omvallen dan moet je zorgen dat die in de berm terecht komt anders heb je er zelf werk aan.anandus schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:30:
In het kader van huishoudelijke mededelingen:
Dat commentaar is gewoonweg hilarisch!!!IkWilbert schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:33:
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
Je overleeft het vaak wel. lolTsurany schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:23:
[...]
Ja als piloot ben je daar ook niet happy mee zou ik denken, mag het hele vliegtuig weer door inspectie om te kijken of er niks beschadigd is. Snap wel dat ze liever niet met dit weer vliegen, je overleefd het vaak wel maar er hangt zo'n papiermolen aan vast.
Haha ja dit is toch prachtig. Die vent is zo enthousiast hahaPanzer_V schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:34:
[...]
Dat commentaar is gewoonweg hilarisch!!!
Beetje overtrokken commentaar, die A350 landing van daarnet wasPanzer_V schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:34:
[...]
Dat commentaar is gewoonweg hilarisch!!!

Absoluut! Geweldig om op de achtergrond aan te hebben staan tijdens het werk. Ik lig dubbel hier.DennusB schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:37:
[...]
Haha ja dit is toch prachtig. Die vent is zo enthousiast haha
"Easy guy, easy guy, get it down....get it down now!!!!" andddddd "Yeah!!!".
“Fair play!!!!!”Panzer_V schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:38:
[...]
Absoluut! Geweldig om op de achtergrond aan te hebben staan tijdens het werk. Ik lig dubbel hier.
"Easy guy, easy guy, get it down....get it down now!!!!" andddddd "Yeah!!!".
![]()
![]()
Ik kijk even mee met een aantal landingen... Ik hoop dat ze bij de gate schoon ondergoed aangeboden krijgen. De piloten moeten behoorlijk werken om die vliegtuigen veilig aan de grond te krijgen!IkWilbert schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:33:
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Verder is het ook niet handig dat ze deze flat met reguliere luchtroosters en zelf te opnemen ramen hebben gebouwd, de luchtstromen door de flat heen zijn soms gigantisch. Vaste ramen en airco was hier veel logischer geweest.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Hij had het nog ook over Dutch radio 10Panzer_V schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:46:
Die dude wordt nog beroemd....zometeen heeft ie een interview met radio 2 :-P
merk ook dat het nu wat harder begint te waaien, verder kan alles hier potdichtpingkiller schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:46:
Ik woon in Amsterdam op 10 hoog. Het begint de laatste 10 minuten wel flink toe te nemen, de luchtroosters staan weer te klapperen.
Verder is het ook niet handig dat ze deze flat met reguliere luchtroosters en zelf te opnemen ramen hebben gebouwd, de luchtstromen door de flat heen zijn soms gigantisch. Vaste ramen en airco was hier veel logischer geweest.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Waarschijnlijk heb je gebruik gemaakt van clickfit. Die schuif je over je dakpan maar de achterkant van de haak hoort ook zeker om de panlatten te gaan. Alleen op je dakpan zal vast wel eens ergens goed gaan maar dat is zeker niet zoals het hoort.de Peer schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:40:
[...]
Ik gebruik geen schroeven.
Mijn dakhaken hangen aan mijn dakpannen. al sinds 2017. zelf gemonteerd.
Edit: de haken hangen ook achter de panlat. Maar dat is maar een heel dun latje, waar niet veel stevigheid aan ontleend kan worden, lijkt me..
🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v153 + HW P1
Die vent doet het op zich geweldig .. als commentator maar ook niet naast zijn schoenen / onbewust van zijn omgeving .. dus kuddo's voor hemIkWilbert schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:47:
[...]
Hij had het nog ook over Dutch radio 10
heb live tv schiphol aanstaan daar is het akelig stil (of geluid staat uit)
Tja vanalles
Klopt. zo staat het ook in mijn reactie toch na de edit? Het grootste deel van de stevigheid wordt wel degelijk ontleend aan de betonnen sneldekpannen die de boel op zijn plaats houden.Headshot_NL schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:48:
[...]
Waarschijnlijk heb je gebruik gemaakt van clickfit. Die schuif je over je dakpan maar de achterkant van de haak hoort ook zeker om de panlatten te gaan. Alleen op je dakpan zal vast wel eens ergens goed gaan maar dat is zeker niet zoals het hoort.

Vooralsnog zie ik daar wel losgerukte daken maar nog geen ingestorte gebouwen.
Dan lijkt het best rustig en opeens WOOOOOOEEEEEEIIIII en dan weer rustig.
Hard werken, maar de meeste landingen zien er gewoon netjes uit.Herman schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:45:
[...]
Ik kijk even mee met een aantal landingen... Ik hoop dat ze bij de gate schoon ondergoed aangeboden krijgen. De piloten moeten behoorlijk werken om die vliegtuigen veilig aan de grond te krijgen!
Ik verwacht meer dit soort plaatjes:
/f/image/PCqwDge0EUEKKIslyfmXe3AQ.png?f=fotoalbum_large)
Of dit:
Maar noppes
klopt, maar mijn quote was nog voor je edit. Ik zie het nu, moest refreshen.de Peer schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:50:
[...]
Klopt. zo staat het ook in mijn reactie toch na de edit? Het grootste deel van de stevigheid wordt wel degelijk ontleend aan de betonnen sneldekpannen die de boel op zijn plaats houden.
🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v153 + HW P1
Was die piloot niet berispt omdat-ie dat op de automatische piloot had gedaan?
Er was iets mee, geloof ik.
Met 100.000 man live aan het kijken
*sowieso
De stream is down idd. Beter dit dan een vliegtuigDonJunior schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:55:
Hij is gecrasht!!!
Oh, het Youtubekanaal. Dacht even een vliegtuigDonJunior schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:55:
Hij is gecrasht!!!

Verwijderd
Ben wel benieuwd hoe laat het nou gaat beginnen. Krijg allemaal vragen over "of het nog gaat", terwijl hier in Den Helder de heg akelig stil staat. Wappert niet eens. Je zou haast zeggen dat het mooi weer is om de tuin even te doen. Ik woon hemelsbreed 700 meter van zee ongeveer.
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2022 13:03 ]
Het topic gaat over een storm en inmiddels gaat ruim de helft van de reacties over vliegtuigen.

anandus schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:55:
[...]
Oh, het Youtubekanaal. Dacht even een vliegtuig
*sowieso
Dat is 196km/h! Een nieuw Engels record.
op schiphol nu net aan het taxien oid (spreek geen pilootees)
YouTube: Live - STORM EUNICE #SCHIPHOL AIRPORT - LANDINGS
[ Voor 14% gewijzigd door vso op 18-02-2022 13:01 ]
Tja vanalles
Liever een omvallende boom in Engeland dan?FabianGTI schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:58:
Tweakers, jullie blijven me verbazen.
Het topic gaat over een storm en inmiddels gaat ruim de helft van de reacties over vliegtuigen.
Incredible footage of #StormEunice taking down a tree in #Bude. Captured by Kai Wilson Page. Miraculously no one was injured. pic.twitter.com/cUBsnNUtcA
— BBC Devon (@BBCDevon) 18 februari 2022
Wel netjes precies in het parkje
Is dat wel van nu? Of zijn dat geen blaadjes aan die boom?anandus schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:01:
[...]
Liever een omvallende boom in Engeland dan?
[Twitter]
Wel netjes precies in het parkje
Is je kerstboom kaal in de winter?martijn.s schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:04:
[...]
Is dat wel van nu? Of zijn dat geen blaadjes aan die boom?
*sowieso
lol is dit een storm of de slowchat van de landingen hahahahah (zit ook te kijken je was me net voor)DonJunior schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:06:
A380 nu landing op London YouTube: LIVE: Storm Eunice at London Heathrow Airport
Tja vanalles
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig ✈FabianGTI schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:58:
De webcam van Le Havre is ook wel...zorgwekkendFabianGTI schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:58:

[ Voor 10% gewijzigd door Wolly op 18-02-2022 13:08 ]
Dat komt omdat we hem slachten :B beter één met kluit!
Heh? Ik heb nog even terug gespoeld, maar dat is echt geen A380. Kijk je een andere stream?DonJunior schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:06:
A380 nu landing op London YouTube: LIVE: Storm Eunice at London Heathrow Airport
edit: WTF, ik krijg hem nu pas. Ik loop goed achter blijkbaar.
[ Voor 8% gewijzigd door dehardstyler op 18-02-2022 13:10 ]