Nou hier West Londen waait het niet zo hard hoor. Bomen bewegen niet zo veel
A380 land nu.
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
Nu wel, hij was iets te vroeg, zat nog een A320 tussendehardstyler schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:09:
[...]
Heh? Ik heb nog even terug gespoeld, maar dat is echt geen A380. Kijk je een andere stream?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Hij komt nudehardstyler schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:09:
[...]
Heh? Ik heb nog even terug gespoeld, maar dat is echt geen A380. Kijk je een andere stream?
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Er zat nog een A321 voor, de Qatar A380 is nu aan de beurt.dehardstyler schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:09:
[...]
Ja indd, ik heb hem nu ook. Ik loop achter blijkbaar.DutchCrownNL schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:10:
[...]
Nu wel, hij was iets te vroeg, zat nog een A320 tussen
Internet Explorer??dehardstyler schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:10:
[...]
Ja indd, ik heb hem nu ook. Ik loop achter blijkbaar.
*sowieso
En................geen landing.
Ik dacht dat het hier over de storm eunice zou gaan? Zit ik hier in het vliegtuigspotters topic
Hoelang wachten totdat ie het nogmaals gaat pogen?
stylezzz schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:12:
Ik dacht dat het hier over de storm eunice zou gaan? Zit ik hier in het vliegtuigspotters topic

schiphol lijkt erg rustig
[ Voor 6% gewijzigd door vso op 18-02-2022 13:13 ]
Tja vanalles
Kan wel even duren, soms maken ze enkele rondjes:Panzer_V schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:12:
Hoelang wachten totdat ie het nogmaals gaat pogen?
/f/image/lDlhoZBk30x2ahcx3D6wQANH.png?f=fotoalbum_large)
Maar we krijgen eerst nog een Emirates A380
Gewoon goud met dat commentaar erbij!
Het maakt een werkdagje wel vermakelijk
Vreselijke irri gast. Vooral dat domme lachje. Zonder geluid is het veel mooierSpeedmaster schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:14:
Gewoon goud met dat commentaar erbij!
[ Voor 5% gewijzigd door NoahAmber op 18-02-2022 13:16 ]
Kom alleen niet echt toe aan werken .. betrap ik mezelf net op haha
*sowieso
echt? Oh ik vind het super vermakelijk.. Die gast is echt enthousiast.. vind ik leuk als mensen zo enthousiast zijn over hun hobby.NoahAmber schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:15:
[...]
Vreselijke irri gast. Vooral dat domme lachje. Zonder geluid is het veel mooier
*sowieso
The Needles on the Isle of Wight recorded a wind gust of 122 mph this morning
— Met Office (@metoffice) 18 februari 2022
This is provisionally the highest gust ever recorded in England#StormEunice ⚠️ pic.twitter.com/aNYMnFbMvT
Nieuw record, 196 km/h
Buienradar heeft een mooie grafische weergave van de wind en hoe dit zich door het land verplaatst. Helaas loopt het wel een paar minuten achter.
https://www.buienradar.nl/nederland/wind/actuele-wind
[ Voor 6% gewijzigd door Caayn op 18-02-2022 13:18 ]
Die gast hoopt alleen dat hij die klapper kan filmen als zo 'n kist op de baan klapt. Nee joh, vreselijk iiri vent.DonJunior schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:16:
[...]
echt? Oh ik vind het super vermakelijk.. Die gast is echt enthousiast..
150K kijkers nu......(bijna dan)
[ Voor 20% gewijzigd door Panzer_V op 18-02-2022 13:20 ]
Dat haal ik er niet uit. Hij klinkt gewoon oprecht enthousiast.NoahAmber schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:18:
[...]
Die gast hoopt alleen dat hij die klapper kan filmen als zo 'n kist op de baan klapt. Nee joh, vreselijk iiri vent.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Natuurlijk. Blijf je wel kijken? Starks mis je het.NoahAmber schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:18:
[...]
Die gast hoopt alleen dat hij die klapper kan filmen als zo 'n kist op de baan klapt. Nee joh, vreselijk iiri vent.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Blijft toch echt een enorm apparaat zo'n A380.
Zometeen nog even de kids uit school halen en dan lekker binnen blijven. Schijnt de heftigste storm te worden sinds 1990.
Zometeen nog even de kids uit school halen en dan lekker binnen blijven. Schijnt de heftigste storm te worden sinds 1990.
aha ..dus je hoopte in je leven piloot te kunnen worden en word afgekeurd oid dan is dergelijke hobby next best thing dan flight-sims te spelen ..NoahAmber schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:18:
[...]
en who cares .. do mute/not mute up to you
Tja vanalles
Vind ik nogal een vrij negatieve opvatting van enthousiasme .. maar okee.. dan kijk jij gemuteNoahAmber schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:18:
[...]

*sowieso
Ik kijk die andere A380 nog even en dan gaat hier de koptelefoon af......ik moet ook nog werken
Er zit nog een A350-1000 achter die Qatar A380, misschien wil je daar ook nog even op wachtenPanzer_V schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:21:
Ik kijk die andere A380 nog even en dan gaat hier de koptelefoon af......ik moet ook nog werken
Direct er achter?XWB schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:22:
[...]
Er zit nog een A350-1000 achter die Qatar A380, misschien wil je daar ook nog even op wachten
https://webcam-hoekvanhol.../cameras/waterweg-hvh.php de ingang naar rotterdam haven lijkt relatief rustig nog
Tja vanalles
Windy.com vind ik ook altijd mooi!Caayn schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:18:
Buienradar heeft een mooie grafische weergave van de wind en hoe dit zich door het land verplaatst. Helaas loopt het wel een paar minuten achter.
Deze is ook tof https://earth.nullschool.net/
Big daddy (de A380)

[ Voor 26% gewijzigd door jip_86 op 18-02-2022 13:29 ]
Het verbaasd mij trouwens hoeveel mensen premium lid worden op dat Youtube kanaal. Die gozer lacht zich kapot vanavond!
De meeste opstalverzekeringen dekken zonnepanelen, maar altijd wel handig om dit te controleren in de voorwaarde.AvK schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:13:
Bij mij in de wijk zijn de afgelopen pak em beet 3 jaar erg veel zonnepanelen geplaatst. Dit veelal op huizen met een relatief zwak dak. Hiermee bedoel ik vooral de kwaliteit van de dakpannen. Die zijn op zich prima (gaat al meer dan 20 jaar goed) maar zijn zeker niet gemaakt om zonnepanelen op te bevestigen. Vandaag zal het getest worden. De stormwind maakt ook nog een 90 graden draai begrijp ik. Bij de meeste huizen hier zullen de panelen op een ongunstige manier aangeblazen worden. Ik ben benieuwd......
Lekker uitwaaien op het strand
[YouTube: 🔴24/7 #Webcam Egmond aan Zee - Holland 🌞 Strandafgang De Werf 🌞 WebcamEgmond.nl l EgmondaanZee.info]
[YouTube: 🔴24/7 #Webcam Egmond aan Zee - Holland 🌞 Strandafgang De Werf 🌞 WebcamEgmond.nl l EgmondaanZee.info]
Hoe weet je dat het dak zwak is?AvK schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:13:
Bij mij in de wijk zijn de afgelopen pak em beet 3 jaar erg veel zonnepanelen geplaatst. Dit veelal op huizen met een relatief zwak dak.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
155K kijkers nu....lol
Jezus dat ding van Qatar. Leuk pilootje spelen nu.
Hij durft niet......
Hij moet hem een keer neerzetten......anders is de brandstof zo op.
1 ding is zeker: hij komt op de grond vandaag! Als het niet goedschiks gaat, dan maar kwaadschiks.Panzer_V schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:30:
Hij durft niet......
Ik dacht dat zo'n A380 niet zo veel last had van wind.
Met alle respect.... aan de kust nog steeds een kracht 7-8. Stevig maar echt nog geen storm.....vso schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:23:
https://webcam-hoekvanhol.../cameras/waterweg-hvh.php de ingang naar rotterdam haven lijkt relatief rustig nog
Ze zullen hier wel op voorbereid zijn en genoeg mee hebben voor meerdere pogingen of een uitwijk elders.Panzer_V schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:30:
Hij moet hem een keer neerzetten......anders is de brandstof zo op.
Zo te zien heeft KLM toch een verstandige keuze gemaakt.
Zeker iets te lang in de wind gestaan, jij
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Millennium Dome in London is beschadigd. Zal wel doorscheuren denk ik?
Voor het beeld, die gele palen zijn 100m hoog.
[ Voor 13% gewijzigd door Wolly op 18-02-2022 13:35 ]
Lekker met dat zandstralen. Gezichtshuid is toch maar overbodig
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Storm in een glas waterstylezzz schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:32:
[...]
Met alle respect.... aan de kust nog steeds een kracht 7-8. Stevig maar echt nog geen storm.....
Dat heet een scrub en is helemaal inanandus schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:36:
[...]

Zo'n oude harde handdoek werkt ook prima
Waarom is de handdoek helemaal hard geworden? Laat maar trouwens.souljah1h schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:38:
[...]
Zo'n oude harde handdoek werkt ook prima
Viespeuk. Voor straf tegen de wind in pissendehardstyler schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:39:
[...]
Waarom is de handdoek helemaal hard geworden? Laat maar trouwens.
Inmiddels is er meer beschadigd. Zie video in de tweet.Wolly schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:33:
[Afbeelding]
[Twitter: https://twitter.com/BJFHubbard/status/1494650273549201408]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Geen wasverzachter en die ligt altijd onderop. Pak altijd de bovenste waardoor de onderste bijna niet aangeraakt isdehardstyler schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:39:
[...]
Waarom is de handdoek helemaal hard geworden? Laat maar trouwens.
Verwijderd
Zand zal nu nat zijn, dus dan valt dat wel mee. Fiets nu even met bakfiets+huif naar zee. Hier is het nog "normaal" winderig. Nog even eruit voor Eunice langskomt.anandus schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:36:
[...]
Maar nu het doek open is.. kan de wind zo vat krijgen op de binnenkant.. dan heb je straks een vliegende Dome!RobinNL schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:40:
[...]
Inmiddels is er meer beschadigd. Zie video in de tweet.
[Twitter]
Hoop dat ze qua engineering ook aan dit scenario hebben gedacht..
*sowieso
Je mag dan hopen dat de boel zo is geengineered dat dat doek niet noodzakelijk is voor de stevigheid.Wolly schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:33:
[Afbeelding]
nooit gehoord van meten = weten (je moet immers een basis hebben om te zien hoe het straks eraan toe gaat)stylezzz schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:32:
[...]
Met alle respect.... aan de kust nog steeds een kracht 7-8. Stevig maar echt nog geen storm.....
je mag het sarcastische opmerking noemen maar zie het wel met een knipoog en glimlach aub erbij
Tja vanalles
De A380 van Qatar komt er zo weer aan....poging drie wordt dat!
Three strikes out, dan wordt het uitwijken voor ze.Panzer_V schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:49:
De A380 van Qatar komt er zo weer aan....poging drie wordt dat!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wat een toffe stream zo bij Heathrow. Egypt Air had net een mooie landing
Niet normaal om bij deze omstandigheden te landen. Moet heel eerlijk zeggen dat het me ook wel verbaast: waarom wordt er gevolgen bij code rood? Waarom niet ergens anders landen óf gewoon even niet vliegen?
Zo'n zwaar vliegtuig weegt dus helemaal niets in de lucht. Zag in de stream dat er windstoten van 120mph waren. Dat is serieuze wind!
Zo'n zwaar vliegtuig weegt dus helemaal niets in de lucht. Zag in de stream dat er windstoten van 120mph waren. Dat is serieuze wind!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
200.000 kijkers op dit moment bij de LHR livestream haha!
Haha, vrijdagmiddag kicking in.DutchCrownNL schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:53:
200.000 kijkers op dit moment bij de LHR livestream haha!
Is er nu ook nog meer turbulentie in de lucht trouwens?
[ Voor 12% gewijzigd door De_Bastaard op 18-02-2022 13:55 ]
Daar komt Qatar.....strike three! Wordt het landen of wordt het uitwijken?
Dat word de A380 dan.vso schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:55:
en door naar de volgende
Rustige landing gehad op Schiphol half uurtje geleden
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Haha echt he. En dan moet de storm in Nederland nog beginnenDonJunior schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:58:
okee... hierna ga ik ECHT werken
vanaf uur of 3 gaat het wel harder waaien, en windstotenstylezzz schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:32:
[...]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Toch wel veel weggewaaide daken en zelfs de top van een kerktoren weggewaaid daar.
There’s a reason ‘danger to life’ is mentioned in warnings…😱
— Simon King (@SimonOKing) 18 februari 2022
Hope no one was injured in this.#StormEunice
📹 St Thomas church, Wells via @djstay81 pic.twitter.com/mU7sDJxcSv
Touchdown!!!
Ligt het aan mij? Het lijkt idd alsof het minder hard gaat waaien daar.
Het komt nu deze kant opPanzer_V schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:00:
Touchdown!!!
Deze waggelt echt alle kanten uit
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Zojuist berichtje van de buurvrouw.. de schutting laat los.. Da's best zuur voor een schutting die net twee jaar staat. Dus maar even in het hondenweer naar buiten en alles weer vastgeschroefd (en voor de zekerheid extra vastgezet met tiewraps
*sowieso
denk dat de verzekeraar niet echt je polis veranderd momenteel ..Viper® schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:01:
Net maar even de opstalverzekering gecontroleerd i.v.m. zonnepanelen
Tja vanalles
@DonJunior Wat zei je tegen de buurvrouw? "Ja, wat moet ik daarmee?"
Ik mag toch hopen dat de buurvrouw ook even kwam helpen...
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Op www.ventusky.com kun je zowat live de windstromen/sterkte zien, ook in je woonplaats.
Linksonder kun je wind gusts (of welke variabelen dan ook) selecteren hoe hard de windstoten kunnen zijn.
Linksonder kun je wind gusts (of welke variabelen dan ook) selecteren hoe hard de windstoten kunnen zijn.
Misschien wel handig om de woonplaats te vermelden? Als een soort van waarschuwing / melding waar de storm op dit moment toeslaat?DonJunior schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:06:
Zojuist berichtje van de buurvrouw.. de schutting laat los.. Da's best zuur voor een schutting die net twee jaar staat. Dus maar even in het hondenweer naar buiten en alles weer vastgeschroefd (en voor de zekerheid extra vastgezet met tiewraps
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Het begint hier in Den Haag toch ook wel wat steviger te waaien. Begin al lichtelijk zeeziek te worden hier op 13 hoog...
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.