Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deejayunic
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 09-05-2022
Mijn vriendin heeft haar s22 ultra zwart al wel en ik moet nog wachten op mijn witte... Heel vervelende situatie hier in huis 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan2020
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-11-2022
Ook maar overstag gegaan en besteld.Twee weken moet te doen zijn, zeker nu de hoes die ik wil ook nog niet op voorraad is.

En meteen ook maar whitestone glass bij duitse amazon erbij besteld. In NL nog niet te krijgen. Tip dus voor als iemand hem nog niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:34
Daan2020 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 22:29:
Ook maar overstag gegaan en besteld.Twee weken moet te doen zijn, zeker nu de hoes die ik wil ook nog niet op voorraad is.

En meteen ook maar whitestone glass bij duitse amazon erbij besteld. In NL nog niet te krijgen. Tip dus voor als iemand hem nog niet heeft.
Gewoon in Nederland te krijgen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daan2020 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 22:29:

Lekker zit je toestel onder de olie.
1 zo'n flesje zoals Whitestone adviseerd is veels te veel, en duur betaald.
Ook een vreemd bedrijf. Leveren een hele doos, en geen losse screen protectors.
Moet je weer een hele nieuwe set kopen.
Milieuvriendelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan2020
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 22:50:
[...]

Milieuvriendelijk....
Wat bedoel je met olie? Is gewoon normale adhesive wat iedereen gebruikt voor tempered glass? Je moet het wel gebruiken anders komt dat ding telkens los.

Minder dan vastzittend tempered glass erop wil je echt niet hebben met zo'n breekbaar scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan2020
Michel242186 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 22:42:
[...]

Gewoon in Nederland te krijgen hoor.
Oh staat bij gsmpunt op preorder en vanaf 22ste leverbaar. Misschien ergens anders al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:05
Bij T-Mobile is de zwarte Ultra in 128 en 256GB nu leverbaar, rest van ultra en opslag vanaf 25ste

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 02:00
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 22:50:
[...]

Milieuvriendelijk....
In een kit met lamp zitten altijd 2 flesjes. De kit is ook zonder lamp in nederland al te koop hoor. Als je om een flesje verlegen zit dan heb ik wellicht nog wel 1 over ergens. Moet ik eerst kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:34
Daan2020 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 22:57:
[...]

Oh staat bij gsmpunt op preorder en vanaf 22ste leverbaar. Misschien ergens anders al wel.
Bij mij zit hij er al op...gekocht bij gsmpunt voor de samsung s22 ultra.

Nu weer uitverkocht zie ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Michel242186 op 19-02-2022 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gUdhQ-6Xszh4CIUvRiVyW10nqbM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k8K0D0OQArH7InOYj5ukKSJy.jpg?f=fotoalbum_large
Iemand een idee wat postnl in hemels naam uit aan het spoken is met mijn toestel?

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:33
Het pakket is niet ontvangen dus momenteel niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:17
Ik heb nog een belsimpel code voor 200 euro korting, ga hem niet gebruiken zbv8StnzqLRZN4D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
izzet3838 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 07:30:
[Afbeelding]
Iemand een idee wat postnl in hemels naam uit aan het spoken is met mijn toestel?
Dat staat erbij: pakketje nog niet ontvangen of verwerkt. Ga er maar vanuit dat de verzendlabel geprint is en dat je pakketje bij de webshop klaar ligt. Het kan best zijn dat die status zo blijft tot de 24ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 06:39
Hier ook gisterenmiddag ontvangen, ondanks de storm. De bezorgers van Dynalogic zijn helden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
cliors schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 08:19:
Het pakket is niet ontvangen dus momenteel niets.
Peatsmoke schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 08:44:
[...]

Dat staat erbij: pakketje nog niet ontvangen of verwerkt. Ga er maar vanuit dat de verzendlabel geprint is en dat je pakketje bij de webshop klaar ligt. Het kan best zijn dat die status zo blijft tot de 24ste.
Verzendbevestiging al vrijdag ochtend onrvangen.
In België is het zo dat dit gebeurt als het toestel nog niet in het sorteer proces is belandt.
Geen idee hoe dat gaat in nl.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wa1vJDW98XeCgBqRGGA7M89keeA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o9wAaoKnSpyf5b4bK1869HPz.jpg?f=fotoalbum_large
Maar als Samsung zegt dat die verzonden is geloof ik hun wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
izzet3838 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 08:51:
[...]

[...]

In België is het zo dat dit gebeurt als het toestel nog niet in het sorteer proces is belandt.
[Afbeelding]
In het bericht staat dat het de 24ste verstuurd wordt, maar als je het zeker wilt weten, met je contact opnemen met Samsung (de verzender). Postnl kan voor jou, als ontvanger, nu niets betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Peatsmoke schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 08:55:
[...]

In het bericht staat dat het de 24ste verstuurd wordt, maar als je het zeker wilt weten, met je contact opnemen met Samsung (de verzender). Postnl kan voor jou, als ontvanger, nu niets betekenen.
Dat staat ook bij de mensen die hem gisteren hebben ontvangen.
Maar de samsung store zegt toch echt verzonden, dus ik denk dat die ergens bij postnl op een stapel licht wachtend om gescand te worden(of zie ik het totaal verkeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Mijn pakket met de S22 ultra 256GB black is nu dus vermoedelijk 'kwijt' geraakt bij wederom POSTNL!

Niet normaal, is al de 2e keer dat zoiets gebeurd in 2 maanden tijd.

Kan ik er weer achteraan gaan vissen en dan zeker tegen die tijd mijn pre order + 200 korting missen.

Dikke &@;$&$;

[ Voor 5% gewijzigd door 038Robijno op 19-02-2022 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
izzet3838 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 08:57:
[...]

Dat staat ook bij de mensen die hem gisteren hebben ontvangen.
Maar de samsung store zegt toch echt verzonden, dus ik denk dat die ergens bij postnl op een stapel licht wachtend om gescand te worden(of zie ik het totaal verkeerd).
Samsung is degene die je antwoord kan geven op je vragen, maar het kan ook zo zijn dat je hetzelfde hebt als @038Robijno
038Robijno schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 08:58:
Mijn pakket met de S22 ultra 256GB black is nu dus vermoedelijk 'kwijt' geraakt bij wederom POSTNL!

Kan ik er weer achteraan gaan vissen en dan zeker tegen die tijd mijn pre order + 200 korting missen.

Dikke &@;$&$;
Dan is het toch zo, dat jij gewoon je toestel krijgt en Samsung samen met Postnl gaat uitzoeken waar dat toestel "verdwenen" is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:00

Dikke &@;$&$;
Eh maar je zou je toestel toch gisteren op z'n vroegst hebben gekregen? Ben je dan niet iets te vroeg met klagen?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:45

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Laten we ook vooral niet onderschatten wat deze storm teweeg heeft gebracht. Logistiek een hele uitdaging om alles nog steeds op tijd bij de klanten te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838

Dikke &@;$&$;
Wie heeft gezegd dat deze kwijt is postnl?
Zo ja langs waar heb je contact gehad, het lijkt er op dat wij hetzelfde lot ondergaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
izzet3838 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 09:38:
[...]

Zo ja langs waar heb je contact gehad, het lijkt er op dat wij hetzelfde lot ondergaan?
Het bedrijf waar ik het toestel heb gekocht, ze hebben een onderzoek gestart.
Kan 5 werkdagen duren voor een reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:54
Even voor mijn informatie, de mensen die hun toestel al hebben ontvangen en bij Belsimpel hebben besteld, wat was jullie besteldatum? Vraag me af of ze ze op volgorde verzenden van de oorspronkelijke bestelling of gewoon op basis van beschikbaarheid van de verschillende modellen..

Ik heb hem namelijk op de tiende besteld en helaas nog niks ontvangen dus ben wel benieuwd. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 18-09 08:11

Rio

Ik heb al een boek

MeanDz schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 10:01:
Even voor mijn informatie, de mensen die hun toestel al hebben ontvangen en bij Belsimpel hebben besteld, wat was jullie besteldatum? Vraag me af of ze ze op volgorde verzenden van de oorspronkelijke bestelling of gewoon op basis van beschikbaarheid van de verschillende modellen..

Ik heb hem namelijk op de tiende besteld en helaas nog niks ontvangen dus ben wel benieuwd. 8)
Vraag 1 moet zijn: welke kleur en opslagruimte heb je besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:22

Ik heb 15 februari besteld een samsung s22 ultra 256gb black. Ik heb hem gisteren binnen gekregen. :*) besteld via Belsimpel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokkie90
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 00:06
Vandaag ook mijn ultra 256gb black binnengekregen van telenet. Wel raar, had gisteren wel een mail van telenet dat mijn bestelling verwerkt was maar geen enkele mail van post nl dat deze ontvangen was of onderweg is. Staat die ineens juist voor de deur :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Thanks, is inderdaad een geweldige tablet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce

Lijkt erop dat momenteel alleen de zwarte Ultra 128 en 256GB geleverd worden

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
Gek genoeg zie ik bij Belsimpel alles op 2 weken + levertijd staan wat betreft de S22U behalve de zwarte 128 & 256GB versie.

Bij mobiel staat bij alle uitvoeringen de leverdatum op 25 februari, dus ik ben benieuwd of dan alle kleuren gelijk beschikbaar zijn

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 06:41
Ik wacht nog wel gewoon een maandje op m'n S22 graphite :P

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Rio schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 10:03:
[...]

Vraag 1 moet zijn: welke kleur en opslagruimte heb je besteld?
Oeps, vergeten te vermelden, een groene 512GB 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:13
Ik heb gisteren een ultra 128 GB in het zwart besteld bij mobiel.nl. Zou normaal vandaag binnen komen maar is door de storm vertraagd na komende maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAkS1
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09 11:28
Mijn S22 cream moet denk ik nog geproduceerd worden. Gelukkig heb ik wel een Samsung draadloze lader gekocht om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
MAkS1 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 11:20:
Mijn S22 cream moet denk ik nog geproduceerd worden. Gelukkig heb ik wel een Samsung draadloze lader gekocht om naar te kijken.
Hoe zie je dat? Heb een sky blue 22 ultra besteld, daar staat enkel iets van order ontvangen bij, bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
satshow schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 11:02:
Ik heb gisteren een ultra 128 GB in het zwart besteld bij mobiel.nl. Zou normaal vandaag binnen komen maar is door de storm vertraagd na komende maandag.
Dat is volgens mij ook de enige kleur op voorraad op dit moment.
De groene 512 heb ik nog niet voorbij zien komen als verzonden bij Belsimpel alleen bij Samsung zelf eigenlijk. Maar ik hoor het graag als ik me vergis en iemand deze configuratie wel al van Belsimpel heeft mogen ontvangen. Mocht dat het geval zijn, veel plezier met je nieuwe toestel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAkS1
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09 11:28
Cobiwan schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 11:24:
[...]

Hoe zie je dat? Heb een sky blue 22 ultra besteld, daar staat enkel iets van order ontvangen bij, bedoel je dat?
Ik zie ook alleen "order ontvangen", maar aangezien een exclusieve kleur langer duurt ga ik er vanuit dat mijn toestel nog niet bestaat. Bovendien komt de gewone S22 sowieso pas vanaf volgende week. Ben benieuwd hoe snel het zal gaan! Ik heb in elk geval wel lekker vroeg besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 18-09 08:11

Rio

Ik heb al een boek

MeanDz schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 10:42:
[...]

Oeps, vergeten te vermelden, een groene 512GB 8)7
Dan sta in precies hetzelfe wachtrijtje als mijzelf. Uitstekende smaak heb je zeg 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verheug me er ook zo op.
Ga er vanuit dat de S22+ vrijdag of zaterdag geleverd wordt.
Heb de spigen case al en een Samsung screen protector 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Rio schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 11:34:
[...]

Dan sta in precies hetzelfe wachtrijtje als mijzelf. Uitstekende smaak heb je zeg 😉
Hahaha, thanks man, jij ook! ;)

Hoop voor ons allebei dat we binnenkort ook onze nieuwe telefoon in ontvangst mogen nemen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Wat is dat trouwens tegenwoordig dat je meer moet betalen bij een verlenging dan bij een nieuw abo, je zou toch denken dat ze klanten willen houden in plaats van ze wegjagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suy
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-08 20:46

suy

g0tanks schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:24:
De Samsung online store heeft het druk. Schijnbaar is de S8 nog heel populair. :p

[Afbeelding]
Galaxy tab s8 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
LordLynx schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 12:52:
Wat is dat trouwens tegenwoordig dat je meer moet betalen bij een verlenging dan bij een nieuw abo, je zou toch denken dat ze klanten willen houden in plaats van ze wegjagen?
Waarom zou je overstappen als je al goed zit? Providers hechten meer waarde aan nieuwe klanten dan aan bestaande klanten met een (lopend) contract , daarom heb je die prijsverschillen soms die gunstig zijn voor mensen die switchen van provider.

[ Voor 8% gewijzigd door Tjona100 op 19-02-2022 14:40 ]

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• karnemelk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 19:51
Wordt gek van het constant checken van de bestelpagina van Belsimpel.... Denk dat ik mij er maar bij neer moet leggen dat de groene s22 ultra (128gb in mijn geval) gewoon echt nog op zich laat wachten. Geduld is een schone zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrrr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 20:42
Was me eerst aan het blind staren op een Pixel 6 maar na het zien van de actieprijzen in dit topic vandaag toch maar eens naar de S22 Ultra gaan kijken aangezien ik mijn abbo kan verlengen.

Met een overstap naar KPN, 2 jaar unlimited, betaal ik 688 euro voor de S22 Ultra 256GB + 25 euro afsluitkosten op belsimpel.nl (na aftrek 200 euro korting belsimpel.nl, voucher kan je gewoon via FB messenger aanvragen).

Had bijna besteld maar lees hier net dat mobiel.nl na contact met klantenservice ook 200 euro extra korting op de s22 ultra geeft, dus ga het toch daar bestellen denk ik want die rekenen geen 25 euro aansluitkosten bij KPN dus dan heb ik hem voor 688 euro.. bijna 50% korting op een telefoon die officieel nog niet eens gereleased is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBARDmaN
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 07:29

DaBARDmaN

- slide -

Ja super bedankt voor alle info hierboven. Net ook de Ultra via mobiel.nl afgesloten met de 200,- korting!

Gisteren nog met KPN gebeld dat ik het belachelijk vond dat als ik een maand abbo bij een andere partij zou afsluiten en dan terug kwam, dit mij 144,- toestelkosten zou schelen. Een +15 jaar klant krijgt hetzelfde voorstel als iemand die 1 jaar klant is.

| Dell XPS M1710 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnGar
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 01-02 13:20
DaBARDmaN schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 17:09:
Ja super bedankt voor alle info hierboven. Net ook de Ultra via mobiel.nl afgesloten met de 200,- korting!

Gisteren nog met KPN gebeld dat ik het belachelijk vond dat als ik een maand abbo bij een andere partij zou afsluiten en dan terug kwam, dit mij 144,- toestelkosten zou schelen. Een +15 jaar klant krijgt hetzelfde voorstel als iemand die 1 jaar klant is.
En wat was hun reactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaBARDmaN schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 17:09:

Bij VF willen ze nog wel eens iets extra's doen als je na zo'n lange tijd opzegt. Het zou niet moeten hoeven daarmee te dreigen, maar sitting ducks (zoals ik ook ben bij VF en mijn energieleverancier) zijn kennelijk minder interessant (omdat de kans nihil is dat je weggaat?).
Bij VF kreeg ik via F&F en het feit dat ik Ziggo-klant ben, wel een redelijk aanbod (voor 2x een S22 Ultra 256). Maar ook niet meer dan waarvan ze wss wisten dat ik toch wel zou blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan2020
rvrrr schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 15:51:
Was me eerst aan het blind staren op een Pixel 6 maar na het zien van de actieprijzen in dit topic vandaag toch maar eens naar de S22 Ultra gaan kijken aangezien ik mijn abbo kan verlengen.

Met een overstap naar KPN, 2 jaar unlimited, betaal ik 688 euro voor de S22 Ultra 256GB + 25 euro afsluitkosten op belsimpel.nl (na aftrek 200 euro korting belsimpel.nl, voucher kan je gewoon via FB messenger aanvragen).

Had bijna besteld maar lees hier net dat mobiel.nl na contact met klantenservice ook 200 euro extra korting op de s22 ultra geeft, dus ga het toch daar bestellen denk ik want die rekenen geen 25 euro aansluitkosten bij KPN dus dan heb ik hem voor 688 euro.. bijna 50% korting op een telefoon die officieel nog niet eens gereleased is 8)7
Ooh wist niet dat mobiel.nl geen aansluitkosten rekende bij een nieuw abonnement. Dat is toch alleen bij verlenging zo?

Je kon trouwens ook beter 512gb doen voor slechts 48 euro meer. Dan vang je dus ook extra korting op het geheugen ipv het reguliere 100 euro verschil tussen 256 en 512. Op de upgrade van 128 naar 256 betaal je wel gewoon het reguliere verschil. 512 is prijstechnisch dus aantrekkelijker dan 256!

[ Voor 13% gewijzigd door Daan2020 op 19-02-2022 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragozhou
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-09 05:47
Peatsmoke schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 17:48:
[...]

Bij VF willen ze nog wel eens iets extra's doen als je na zo'n lange tijd opzegt. Het zou niet moeten hoeven daarmee te dreigen, maar sitting ducks (zoals ik ook ben bij VF en mijn energieleverancier) zijn kennelijk minder interessant (omdat de kans nihil is dat je weggaat?).
Bij VF kreeg ik via F&F en het feit dat ik Ziggo-klant ben, wel een redelijk aanbod (voor 2x een S22 Ultra 256). Maar ook niet meer dan waarvan ze wss wisten dat ik toch wel zou blijven.
Hoeveel had je moeten betalen voor een abbo met S22 ultra 256gb? als ik vragen mag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dragozhou schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 18:11:
[...]

Hoeveel had je moeten betalen voor een abbo met S22 ultra 256gb? als ik vragen mag.
€ 1.080,00
Tuurlijk kon het goedkoper, maar dan moest het weer via belsimpel en met kortingcodes, mailen, bellen... Is me allemaal teveel gedoe.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Hah ik kan me ook in dit topic melden 😊

Had voor m'n moeder een S9->S22 upgrade besteld met korting en inruil van een oude telefoon van mij, zij helemaal blij :) En ik zei zo voor de grap van, ik ben wel jaloers nu hoor, jij een nieuwere telefoon dan ik 😜

Zat ze te rekenen, zeg, wat kost die telefoon die jij zou willen als je de jouwe inruilt? En wat wil je voor je verjaardag?

Nou, eh, mams, die burgundy ultra graag dan 😇

*O* *O* *O*

Dus nu zitten we beiden: wanneer versturen ze de onze? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrrr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 20:42
Daan2020 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 18:09:
[...]

Ooh wist niet dat mobiel.nl geen aansluitkosten rekende bij een nieuw abonnement. Dat is toch alleen bij verlenging zo?

Je kon trouwens ook beter 512gb doen voor slechts 48 euro meer. Dan vang je dus ook extra korting op het geheugen ipv het reguliere 100 euro verschil tussen 256 en 512. Op de upgrade van 128 naar 256 betaal je wel gewoon het reguliere verschil. 512 is prijstechnisch dus aantrekkelijker dan 256!
Thanks! Mobiel.nl rekent normaal ook aansluitkosten, alleen ze hebben acties zoals nu tele2 en ben abbo's zonder aansluitkosten volgens mij. En blijkbaar s22 ultra icm kpn ook zonder.

[ Voor 6% gewijzigd door rvrrr op 19-02-2022 21:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
izzet3838 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 09:38:
[...]

Ik heb het toestel rond 17.00 uur toch in ontvangst kunnen nemen..
De App klopte niet van PostNL, en gaf steeds andere informatie.

Hoe is het nu bij die van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millennium1980
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 17:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rqKEA6yNwzniL2_86kFCgsUXebg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IMsN2KY0sHa4EAIV44SPLU9J.jpg?f=fotoalbum_large

Hoe kunnen nou heel veel mensen hem al hebben die later als mij hebben besteld. Dit voelt zo oneerlijk. Ik wil ook spelen met mijn nieuwe phone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
038Robijno schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 19:24:
[...]

Ik heb het toestel rond 17.00 uur toch in ontvangst kunnen nemen..
De App klopte niet van PostNL, en gaf steeds andere informatie.

Hoe is het nu bij die van jou?
Heb besteld voor afhaalpunt, in de app staat dat deze nog niet ontvangen is door postnl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyunikeon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:35
millennium1980 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 19:54:
[Afbeelding]

Hoe kunnen nou heel veel mensen hem al hebben die later als mij hebben besteld. Dit voelt zo oneerlijk. Ik wil ook spelen met mijn nieuwe phone.
Komt omdat je een speciale kleur hebt gekozen. Dus duurt langer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:40
millennium1980 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 19:54:
[Afbeelding]

Omdat je een speciaal kleurtje hebt besteld.. Die worden later uitgeleverd

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Tot nu toe lijkt het er toch echt op Dat Zwart en Burgundy wel uitgeleverd worden/Zijn in alle opslag versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millennium1980
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 17:12
Daar heb ik dus niet op gelet met bestellen. Ik dacht dat ik de zwarte had maar zie nu dat ik een online exclusive heb. Daar zie je zometeen niks meer van met me Otterbox defender. Haastige spoed is zelden goed.

Iemand tips voor een goeie screenprotector voor de s22 ultra in samenwerking met de otterbox defender. Die screenprotector van otterbox is zo dun dus iets dikker zou top zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
millennium1980 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:04:
Daar heb ik dus niet op gelet met bestellen. Ik dacht dat ik de zwarte had maar zie nu dat ik een online exclusive heb. Daar zie je zometeen niks meer van met me Otterbox defender. Haastige spoed is zelden goed.

Iemand tips voor een goeie screenprotector voor de s22 ultra in samenwerking met de otterbox defender. Die screenprotector van otterbox is zo dun dus iets dikker zou top zijn.
Ik blijf de Spigen neoflex promoten die ik heb.😅
Zit er keurig strak op en laat niet los op de randen.

Qua case heb ik gekozen voor de Ringke fusion x zodat ik de Burgundy kleur kan zie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a1IBGVdOhyJqN3CrZB98qpO5Fxc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LgnE6f5OEttdSCB8OxxZBWH5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan2020
Heb m'n bestelling ook maar geannuleerd. Belsimpel wil de aansluitkosten niet kwijtschelden zoals mobiel.nl dus dan toch lekker annuleren!

Nu even bedenken of ik het alsnog bij mobiel.nl bestel of er helemaal van afzie, de eerste berichten van degenen die hem al hebben zijn immers niet denderend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Laatst online: 21:22
Nu even bedenken of ik het alsnog bij mobiel.nl bestel of er helemaal van afzie, de eerste berichten van degenen die hem al hebben zijn immers niet denderend.
[/quote]

Zijn toch ook weer mensen die positief zijn over de s22 ultra in het andere topic. ☺️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 16:46

R2L

tottianovic schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:05:
[...]

en? heb je de blauwe nog geleverd gekregen haha?
Hahaha... Nee, maar wel het hoesje zoals ik al vermoedde... :) Zou me ook wel heel verbaasd hebben, want tijdens het bestellen stond duidelijk dat de speciale kleuren een paar weken later worden geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
izzet3838 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 08:51:
[...]

[...]

[Afbeelding]
Hoe kun je de ultra voor deze prijs bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vruchtensap
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-02 22:22
Ik heb de S22 Ultra 512GB zwart op 12-02 bij mobiel.nl besteld, maar ik heb hem nog niet binnen. Wel jaloers op de anderen die hem al wel hebben haha. Nog even geduld dan maar!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MeanDz
Vruchtensap schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 22:37:
Ik heb de S22 Ultra 512GB zwart op 12-02 bij mobiel.nl besteld, maar ik heb hem nog niet binnen. Wel jaloers op de anderen die hem al wel hebben haha. Nog even geduld dan maar!
Same here, heb de tiende een groene 512GB besteld bij Belsimpel en zat er ook niet bij maar het is wat het is, dan hebben wij gewoon nog wat langer om ons ergens op te verheugen hahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
edgarf28 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 22:13:
[...]

Hoe kun je de ultra voor deze prijs bestellen?
Game mania taktiek(+intuil p30 pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cpyFgZKYXmOnWo81tw3TZL-VRm8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HgdXyErHRe4fjcr0CdiJGlTm.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand hier een beetje ervaring met postnl?
Dit is wat ik zie id app vs de website, kan ik die l dinsdag id app een beetje vertrouwen?

[ Voor 26% gewijzigd door izzet3838 op 20-02-2022 09:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:45

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

izzet3838 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:07:

Dit is wat ik zie id app vs de website, kan ik die l dinsdag id app een beetje vertrouwen?
Mijn verwachting is dat door alle storm perikelen er logistieke uitdagingen hebben opgetreden. Morgen even afwachten, komt vast goed!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:13
WhateverSuitsU schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:13:
[...]

Mijn verwachting is dat door alle storm perikelen er logistieke uitdagingen hebben opgetreden. Morgen even afwachten, komt vast goed!
Klopt door de storm. Die van mij zou normaal gisteren geleverd worden, dat wordt nu maandag volgens de app.
Heb daarover ook een mail gekregen van mobiel.nl vrijdag avond.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:58

Oekol

waka waka hey hey

izzet3838 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:07:
[Afbeelding]

Ja, de app is leidend. Overigens kunnen we je pakketshop die je gekozen hebt zien. Ik zou 't ff weghalen, straks werkt er iemand waar je geen ID bij hoeft te laten zien. I dunno.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drukkert
  • Laatst online: 10-09 20:31
Hoe zit dat trouwens, ik lees dat mensen die besteld hebben via Samsung meteen hun buds erbij geleverd krijgen, is dat bij alle pre-orders zo?

Ik heb besteld bij Vodafone, vraag mij dus af of ik de buds er ook meteen bijgeleverd krijg of dat dit via de externe bestelmethode gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyunikeon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:35
Drukkert schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:06:
Hoe zit dat trouwens, ik lees dat mensen die besteld hebben via Samsung meteen hun buds erbij geleverd krijgen, is dat bij alle pre-orders zo?

Ik heb besteld bij Vodafone, vraag mij dus af of ik de buds er ook meteen bijgeleverd krijg of dat dit via de externe bestelmethode gaat.
Jij moet, aangezien je het bij VF hebt besteld, de buds zelf aanvragen bij Samsung via hun promotie pagina.

[ Voor 6% gewijzigd door kyunikeon op 20-02-2022 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drukkert
  • Laatst online: 10-09 20:31
kyunikeon schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:22:
[...]

Jij moet, aangezien je het bij VF hebt besteld, de buds zelf aanvragen bij Samsung via hun promotie pagina.
Ok, helder. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
izzet3838 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:06:
[...]

Game mania taktiek(+intuil p30 pro)
Zijn er nog werkende Game mania Samsung partner codes eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:01
edgarf28 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 11:13:
[...]

Zijn er nog werkende Game mania Samsung partner codes eigenlijk?
Ja..zoek hier maar en op pepper.
Alleen de extra code voor iets meer korting werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Aggressor schreef op zondag 20 februari 2022 @ 11:16:
[...]

Ja..zoek hier maar en op pepper.
Alleen de extra code voor iets meer korting werkt niet meer.
Ik heb GMXP-NL-08604 geprobeerd, maar is geen geldige code geeft hij aan. Een andere code ben ik nog niet tegengekomen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
T-Mobile verwacht groene 256GB Ultra pas 1maart te kunnen leveren

[ Voor 5% gewijzigd door SuperVeloce op 20-02-2022 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:01
edgarf28 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 11:26:
[...]

Ik heb GMXP-NL-08604 geprobeerd, maar is geen geldige code geeft hij aan. Een andere code ben ik nog niet tegengekomen helaas
Werkt hier wel

https://shop.samsung.com/...rtnerportal3/registration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
SuperVeloce schreef op zondag 20 februari 2022 @ 11:26:
Kan eventueel verlenging omzetten naar zwarte, dan heb ik de telefoon wel snel, maarja.. lastig..ene kant denk ik, zit toch altijd hoesje om, maar andere kant, mooi unieke groene kleur.. al is het alleen te zien met uit hoesje halen of met glimmend transparant hoesje

[ Voor 5% gewijzigd door SuperVeloce op 20-02-2022 11:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat zijn 5 of 6 dagen op de tijd die je er tegenaan moet kijken, voor zover je dat nog na het uitpakken doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
Peatsmoke schreef op zondag 20 februari 2022 @ 11:40:
Wat zijn 5 of 6 dagen op de tijd die je er tegenaan moet kijken, voor zover je dat nog na het uitpakken doet.
Ja precies, heb daarom maar tegen T-Mobile gezegd om te zetten naar zwart. Zit toch 99% van de tijd in hoesje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
SuperVeloce schreef op zondag 20 februari 2022 @ 11:26:
Dat is wel balen man, ik heb juist van Belsimpel te horen gekregen dat ze verwachten dat de telefoon gewoon verzonden zal worden op de 25ste. Wel nadat ik ze via de mail en op twitter meerdere malen heb gevraagd hoe het kan dat ik niet bij de eerste batch zat terwijl ik op 10 februari heb besteld. Duurde twee dagen maar uiteindelijk hebben ze geantwoord.

Dit was hun reactie op twitter:

"Hi, ik heb direct de bestelling er voor je bijgepakt. Excuses dat we nog niet eerder hebben gereageerd! We hebben onverwachts een aantal toestellen eerder binnen gekregen en die zijn inmiddels inderdaad geleverd. Het is me niet helemaal duidelijk waarom we die van jou nog niet hebben verzonden! Op dit moment is de verwachting dat we de rest van de toestellen op de 25e gaan uitleveren. Voor de actuele status kun je het best je e-mail en orderstatuspagina in de gaten houden! ^MS"

Dus niet veel concreets behalve verwachte uitlevering de 25ste, hoop toch dat jij hem ook snel krijgt _/-\o_

Zie nu dat je hem toch hebt omgezet naar zwart dus dan zal je hem wel snel krijgen denk ik want dat was de enige kleur op voorraad. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door MeanDz op 20-02-2022 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vruchtensap
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-02 22:22
MeanDz schreef op zondag 20 februari 2022 @ 12:03:
[...]

Dat is wel balen man, ik heb juist van Belsimpel te horen gekregen dat ze verwachten dat de telefoon gewoon verzonden zal worden op de 25ste. Wel nadat ik ze via de mail en op twitter meerdere malen heb gevraagd hoe het kan dat ik niet bij de eerste batch zat terwijl ik op 10 februari heb besteld. Duurde twee dagen maar uiteindelijk hebben ze geantwoord.

Dit was hun reactie op twitter:

"Hi, ik heb direct de bestelling er voor je bijgepakt. Excuses dat we nog niet eerder hebben gereageerd! We hebben onverwachts een aantal toestellen eerder binnen gekregen en die zijn inmiddels inderdaad geleverd. Het is me niet helemaal duidelijk waarom we die van jou nog niet hebben verzonden! Op dit moment is de verwachting dat we de rest van de toestellen op de 25e gaan uitleveren. Voor de actuele status kun je het best je e-mail en orderstatuspagina in de gaten houden! ^MS"

Dus niet veel concreets behalve verwachte uitlevering de 25ste, hoop toch dat jij hem ook snel krijgt _/-\o_

Zie nu dat je hem toch hebt omgezet naar zwart dus dan zal je hem wel snel krijgen denk ik want dat was de enige kleur op voorraad. ;)
Ik kan echt niet meer wachten, ik heb al iets te veel filmpjes, reviews, noem het maar op, gekeken... 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S22+ ingepakt. Wordt verzonden wanneer gok vrijdag pas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Vruchtensap schreef op zondag 20 februari 2022 @ 12:21:
[...]

Ik kan echt niet meer wachten, ik heb al iets te veel filmpjes, reviews, noem het maar op, gekeken... 😂
Hahaha, begrijp het volkomen, zit ook alleen maar de hele tijd op de refresh knop te rammen op Belsimpel.nl 7(8)7 7(8)7 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karnemelk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 19:51
MeanDz schreef op zondag 20 februari 2022 @ 12:30:
[...]

Hahaha, begrijp het volkomen, zit ook alleen maar de hele tijd op de refresh knop te rammen op Belsimpel.nl 7(8)7 7(8)7 7(8)7
Same.....! 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Ik weet dat ik een freak ben want ik pre order bijna ieder jaar de latest & greatest maar zowel dit jaar als vorig jaar voelt de pre-order chaos toch echt meer als een loterij, als je mazzel hebt wordt jouw nummertje als eerst getrokken blijkbaar want ik kan er geen enkele logica in ontdekken. Wat mij het meest verbaast zijn de vervroegde uitleveringen, ze hadden toch chip te korten?

Maar het is en blijft natuurlijk een luxe probleem, wachten op je pre-order.

In de meeste andere landen kan je ook pre-orderen maar de leverdatum ligt vaak later als bij ons, soms gewoon in de tweede week van maart pas, wij horen dus al bij de eerste landen waar het toestel beschikbaar komt, Volgens mij kreeg alleen Noorwegen hem eerder, op de 18de al ofzo maar verder is het meestal later dan bij ons. Zelfs in Amerika hahaha!

Dus waar gaat dit over zou je zeggen maar toch!

Zit gewoon te wachten op mijn nieuwe telefoon!

Gewoon net een klein kind met zijn schoen voor de kachel :*)
Anyway het wachten duurt lang maar vrijdag de 25ste is wel de limit dus ik hoop echt dat ze niet dan ineens alsnog gaan komen met onvoorziene vertraging! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
MeanDz schreef op zondag 20 februari 2022 @ 13:24:

Gewoon net een klein kind met zijn schoen voor de kachel :*)
Anyway het wachten duurt lang maar vrijdag de 25ste is wel de limit dus ik hoop echt dat ze niet dan ineens alsnog gaan komen met onvoorziene vertraging! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Hopelijk inderdaad de 25ste, want een medewerker van T-Mobile gaf aan groene Ultra 256 1 maart, dat zou dus nog eens week later zijn.

M'n order is nog niet omgezet naar zwart, staat toch nog op groen. Morgen even bellen naar status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
SuperVeloce schreef op zondag 20 februari 2022 @ 13:30:
[...]

Hopelijk inderdaad de 25ste, want een medewerker van T-Mobile gaf aan groene Ultra 256 1 maart, dat zou dus nog eens week later zijn.

M'n order is nog niet omgezet naar zwart, staat toch nog op groen. Morgen even bellen naar status.
Ja dat zou ik ook doen, kan je hem altijd nog omzetten naar zwart als het echt veel langer gaat duren met groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
https://androidworld.nl/n...g-galaxy-s22-te-laat-komt

Geen positief artikel, beetje vreemd ook met dat er al een aantal mensen hun ultra gekregen hebben...
Let op, het gaat niet alleen om mensen die vanaf vandaag een pre-order plaatsen: het gaat ook om mensen die het al een week geleden deden. Samsung heeft de verwachte levertijden van de Galaxy S22’s in ieder geval al aangepast naar 4 maart waar het gaat om de gewone en de Plus. Wil je een Ultra, dan wordt je geduld op de proef gesteld: daarvoor belt de bezorger waarschijnlijk pas op 15 maart bij je aan. Qua kleuren zit je goed als je een standaard kleur hebt gekozen: de kleuren die exclusief op Samsung.com verkrijgbaar zijn, die hebben nog langere wachttijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:55
Pap3rclip schreef op zondag 20 februari 2022 @ 14:00:

Geen positief artikel, beetje vreemd ook met dat er al een aantal mensen hun ultra gekregen hebben...

[...]
Juist heel positief artikel, alleen zorgt het er dus voor dat de levering wat later zal zijn.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Thnx! Op die site werkt ie nog wel idd! Heb de S22 Plus 256gb black besteld voor 754, met inruil van m'n Mi 10 128gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk hè die S22 wordt aangekondigd in Januari en zoals gebruikelijk midden Maart geleverd.
Die oortjes kosten €119,- ipv €229,- maar we kopen het toch hebzucht 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quintin8
  • Laatst online: 04-06 19:32
Wie heeft ervaring om de snapdragon versie te halen ik hoor helaas negatieve reacties op de Exynos 2200 werk Samsung us om te bestellen krijg je dan snapdragon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2022 @ 17:03:
Leuk hè die S22 wordt aangekondigd in Januari en zoals gebruikelijk midden Maart geleverd.
Die oortjes kosten €119,- ipv €229,- maar we kopen het toch hebzucht 🙈
Goede marketing van Samsung. :P

Ik heb mobiel.nl daar inderdaad op gewezen: de oortjes worden daar aangeboden als zijnde "t.w.v. 229 euro" ofzo, terwijl ze op de Samsung website voor 119 euro te koop staan. Ze liegen niet, want de advies prijs is 229... En het is toch een stuk interessanter om iets van 229 euro "gratis" te krijgen dan iets van 119 euro...

Ik heb de order in ieder geval niet gedaan vanwege de oortjes. Die heb ik er voor lief bij kunnen nemen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:02
Pap3rclip schreef op zondag 20 februari 2022 @ 14:00:

[...]
Hier 15-2 de S22 besteld. Status is nu ‘order voorbereiden’ en levering staat nog op 24 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
GoEV6 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 17:12:
[...]

Hier 15-2 de S22 besteld. Status is nu ‘order voorbereiden’ en levering staat nog op 24 februari.
Niet een speciale kleur neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:02
RustStorm schreef op zondag 20 februari 2022 @ 17:13:
[...]

Niet een speciale kleur neem ik aan?
Speciaal gewoon zwart 😀
Pagina: 1 ... 10 ... 37 Laatste

Let op:
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.

Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires

Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie

Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order