• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:50

Vagax

Hehe

Lisadr schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:39:
[...]

Welke URL en kortingscode gebruik je?
Via Samsung Members krijg je 10% korting, ik heb een pre-order code gekregen die je kreeg als je je inschreef voor de show begon

Hoe heet de man die naast Superman woont? ... Buurman

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-03 19:14
Vagax schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:41:
[...]

Via Samsung Members krijg je 10% korting, ik heb een pre-order code gekregen die je kreeg als je je inschreef voor de show begon
Heb ik helaas gemist.

GoT, You have to love it!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-03 21:29
Vagax schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:33:
[...]

[Afbeelding]

Als ik naar Marktplaats kijk, kan je de S22 Ultra 128gb nog makkelijk voor minimaal 700 euro verkopen. Helaas niet helemaal rond het bedrag waarbij ik denk dat het waard is om up te graden maar best bizar dat je gewoon 528 euro korting kan krijgen voor dat die in de schappen ligt.
Huh hoe kom je aan dat bedrag? Lukt mij niet, maar als je dan je S22 ultra nog voor 600-700 kan verkopen heb je hem praktisch gratis

• Vagax

Vagax

Hehe

Jamesl schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:13:
[...]

Huh hoe kom je aan dat bedrag? Lukt mij niet, maar als je dan je S22 ultra nog voor 600-700 kan verkopen heb je hem praktisch gratis
Ik ruil hiermee mijn S22 Ultra 128gb in. Vandaar de extra hoge korting! (€400 + €200 bonus)

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-03 07:49
Jamesl schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:13:
[...]

Met inruil van galaxy s22 ultra krijg je 420 + 200 extra inruil terug

• Vagax

Vagax

Hehe

Even iets anders, ik heb net een PS2 emulator geprobeerd en sta er echt van te kijken hoe die bijvoorbeeld Dark Cloud kan draaien op 60fps terwijl de GPU hangt rond de 40% en de CPU op 50%.

Net mijn Razer Kishi ook binnen gekregen, een wereld gaat voor mij open

• Asakir
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 01-02 21:30
Hoe krijg je die wireless charger gratis erbij? Mij lukt het niet of ik krijg een bedrag.

En ja, ben member, maar nergens een code gekregen?

• Vagax

Vagax

Hehe

Asakir schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:20:
[...]

Hoe krijg je die wireless charger gratis erbij? Mij lukt het niet of ik krijg een bedrag.

En ja, ben member, maar nergens een code gekregen?
Voor dat het event begon kon je je registreren voor het Unpacked event, je kreeg een code die 10% korting gaf + een gratis draadloze oplader

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Mschrijver88 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:16:
[...]

Mijn ervaring met dit soort inruil praktijken is dat wanneer je een toestel wat eruit ziet als nieuw en werkt als nieuw aanmeld je een hele mooie prijs van bv 400 euro te zien krijgt en na het opsturen zou er opeens van alles aan mankeren en bieden ze je 60 euro en als je dat niet accepteert sturen ze je telefoon terug en mag je hopen dat deze niet beschadigt is.

En dat de verkopende partij niet die 200 extra inruil gaat terugvorderen is dan ook nog maar de vraag

[Voor 8% gewijzigd door NosferatuX op 01-02-2023 21:56]

• Jamesl
Mschrijver88 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:16:
[...]

Ah vandaar, dat klinkt niet zo de moeite waard.
Ik had het idee dat vorig jaar de deal beter was?
Ik had iig de S22 ultra voor minder met inlevering van mijn oude telefoon, en kreeg je gratis buds.

Edit: nog eens gekeken, vorig jaar met inlevering van (kapotte) smartphone kostte de S22 ultra me 875 euro inclusief Buds die ik toen voor ~50 ofzo had verkocht nog.
Das €200 goedkoper incl. buds t.o.v. de huidige deal die ik voor de S23 ultra krijg

[Voor 24% gewijzigd door Jamesl op 02-02-2023 09:41]

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:22
Jamesl schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:58:
[...]

Ah vandaar, dat klinkt niet zo de moeite waard.
Ik had het idee dat vorig jaar de deal beter was?
Ik had iig de S22 ultra voor minder met inlevering van mijn oude telefoon, en kreeg je gratis buds.

Edit: nog eens gekeken, vorig jaar met inlevering van (kapotte) smartphone kostte de S22 ultra me 875 euro inclusief Buds die ik toen voor ~50 ofzo had verkocht nog.
Das €200 goedkoper incl. buds t.o.v. de huidige deal die ik voor de S23 ultra krijg
Alles is duurder geworden helaas. Wacht een maandje of 3 dan daalt de prijs. Samsung komt vaker met deze inruilacties.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Wimhaw
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:21
satshow schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:46:
[...]

Gaat me te ver om mijn huidige telefoon in te ruilen, zoveel krijg ik er niet voor terug. Heb de samsung galaxy S22 ultra. Maar waarom optimaliseren ze de SOC niet die er nu in zit.
Is lang geleden dat ik mijn telefoon geroot heb, weet niet of er custom roms zijn met goede aangepaste kernels erin.
zoveel krijg ik er niet voor terug. Via de Samsung site krijg je voor de 128Gb variant er €400 voor terug mits deze onbeschadigd is.
Via mijn werk krijgen we extra korting de 526Gb variant kost mij dan €656 als ik mijn 22Ultra inlever.
Moet hier nog eventjes goed over nadenken of ik dit ga doen.

Danfoss dhp-iq 9 max, 36 Csun, 10080Wp opZW dakhoek ca. 55°, SAJ, type Suntrio Plus 10k. Gasloos vanaf 27 juli 2018.

• Jamesl
Amaze86 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 12:39:
[...]

Alles is duurder geworden helaas. Wacht een maandje of 3 dan daalt de prijs. Samsung komt vaker met deze inruilacties.
Precies! Wacht het rustig af, behalve accuduur zie ik geen noemenswaardige voordelen.

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:21
Wimhaw schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 13:13:
[...]

zoveel krijg ik er niet voor terug. Via de Samsung site krijg je voor de 128Gb variant er €400 voor terug mits deze onbeschadigd is.
Via mijn werk krijgen we extra korting de 526Gb variant kost mij dan €656 als ik mijn 22Ultra inlever.
Heel goed, heb hier een S22 256GB, krijg er via Samsung 318 euro voor terug, via MP 530 euro.
Maar hou hem gewoon nog 1 jaartje, telefoon is goed en snel zat, zonde om nu al te verkopen !

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:11

DON PAPA

Tweaker-fan

Wimhaw schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 13:13:
[...]
Dan kan je denk ik beter gebruik maken van onderstaande actie, en dan je eigen S22 ultra + de Watch5 LTE die je bij deze actie er gratis bij krijgt, zelf verkopen. Dan komt je nieuwe S23 Ultra 512GB op 1100 euro, min de opbrengst van de Watch5 LTE en je eigen S22 Ultra ;)

https://nl.pepper.com/aan...erie-verzamel-post-267173
Pagina: 1 ... 35 36 37 Laatste

Let op:
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.

Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires

Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie

Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee