Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
[ Voor 18% gewijzigd door g0tanks op 10-02-2022 10:43 ]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
/f/image/Jt4boZO9lWh95dMPkgNOdIjN.png?f=fotoalbum_large)
Deze deal is aanwezig bij zowel Belsimpel.nl als Mobiel.nl. Bij de Mediamarkt en de KPN site zelf ben je een stuk meer kwijt. Heb nog geen scherpere deal kunnen vinden. Heb zelf bij Belsimpel nu de 265GB variant voor 480 kunnen kopen vanwege de €50 kortingscode die rondzwierf.
Trek daar de Galaxy Buds Pro á €120 vanaf en je bent netto €360 kwijt voor een prima telefoon.
[ Voor 64% gewijzigd door Flipswix op 10-02-2022 12:36 ]
Net opnieuw geprobeerd in incognito mode Chrome. Krijg weer de melding: "Deze korting kan niet worden toegepast op je winkelwagen."stin00 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 14:19:
[...]
Werkt bij mij nog wel. Niet in firefox, wel in chrome gek genoeg. Probeer eens je Samsung cookies in Chrome te deleten en het dan weer te proberen? Of lukt het dan nog niet?
Geprobeerd met 256Gb Galaxy s22 Ultra
Update: Net opnieuw geprobeerd op andere computer en daar werkt de code wel. Scheelt toch weer 52,80
[ Voor 14% gewijzigd door CheapTweak op 11-02-2022 15:04 ]
Deze code werkt nog steeds maar je hebt Chrome of Edge nodig als browser. Firefox werkt hier niet op en zelf gebruik ik deze browser nog amper omdat hij vaak niet ondersteund word.RustStorm schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 16:11:
[...]
Het lukt mij overigens nog niet om de GOODSTART-SPECIAL22 code toe te passen.
Dus dacht weet je, ik heb ING en Gamemania code even gecheckt en gekeken wat het meest interessant is.
Als de Ultra echt zoveel meer bang voor buck is misschien dan toch even een winkel binnenlopen om te voelen of het wellicht toch iets is. Hij lijkt op het oog echt huge.
De gamemania korting is beter omdat daar de extra code werkt en bij ING niet.

Bij de normale S22 is de 256GB maar 40 euro duurder, bij de Ultra is deze bijna het dubbele duurder.
Als ik de S22 plus zou overewegen met 256GB zou ik voor een stuiver meer de 128GB versie hebben van de ultra. Heb nu ook 128GB en ik zie wel in dat 256GB beter zou zijn, maar het is ook niet dat ik schreeuwen tekort kom. Heb met mijn huidige telefoon van 128GB nog 37GB over. Heb deze nu twee jaar, dus opzich zou ik het dus kunnen redden.
S22 zeer goed geprijsd beide versies.
S22+ wat duurder maar wel 45W opladen o.a.
S22 Ultra stuk duurder en geen idee of de meerwaarde het waard zijn voor mij.
Hoop dat de reviews snel online komen en hoop dat alle codes zolang blijven werken?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Fantastische tip! Scheelt hem weer zo'n 37 euro, ritje van een half uur:cengizb schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:52:
[...]
Je kan ook een PostNL pickup locatie kiezen net over de grens als je dichtbij de grens woont)))
Ook is de zwarte power adapter bijna 10 euro goedkoper op de NL shop
Twijfel er aan om die adapter weg te laten en gewoon mijn 20W Oneplus 6T adapter met kabel te gebruiken (en deze niet op te sturen met de 6T zelf, ook al staat in de inlevervoorwaarden dat de adapter er bij moet zitten)
Aggressor schreef op zondag 13 februari 2022 @ 22:24:
[...]
Ja klopt.
Als iemand het echt weet hoor ik het graag.
De graphite kleur vind ik het mooiste.
g0tanks schreef op zondag 13 februari 2022 @ 22:30:
[...]
Als je het echt wil weten: stuur een berichtje naar de klantenservice.
Lijkt erop alsof ie eraf is gegooid.Maardiweb schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:27:
Onderstaande werkt, credits naar @stin00 !
Je kan weer bestellen met buds! Doe het volgende voor de meeste korting:
1. Ga naar https://shop.samsung.com/nl/multistore/np/partnerportal3/ (NL)
2. Gebruik code GMXP-NL-66987
3. Voeg een Samsung Galaxy S22 toestel naar keuze toe
4. Gebruik in je winkelmandje GOODSTART-SPECIAL22 voor extra korting
5. Bestel
Je kan nog een oude telefoon inruilen waar je de inruilwaarde + €100-150,- korting bovenop krijgt. Ik heb een oude A40 van mn vrouw met gebarsten scherm ingeruild.. leverde me €7.- op maar ook nog 100 piek extra, dus nu een S22 256GB voor 624,- te pakken
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Inhumanous schreef op maandag 14 februari 2022 @ 16:28:
[...]
Viel mij ook op! Ik heb hier via een link op tweakers besteld met 2 acties codes (geen idee of die van de ING afkomstig zijn)
Maar bij mij stond er ook Lease, maar mag idd verwachten dat ik niet voor €680 euro een S22 lease maar hem gewoon gekocht heb.
Op de factuur staat voor de rest ook niks vermeld over lease of dergelijke
:strip_exif()/f/image/DzZTDWXZUJF0iNZq0tdyBqnF.jpg?f=fotoalbum_large)
Bovenaan de product pagina op Samsung website staat inderdaad lease, heb 'lease' na het in één keer afrekenen van het aankoopbedrag nergens terug kunnen vinden. Weet iemand hoe dit precies zit?
@Verwijderd heeft gelijk, het is alleen niet helemaal duidelijk op de website..RMX schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 08:52:
Werkt bij mij ook niet.
Samsung heeft aangegeven dat er een storing is en er aan gewerkt word
Ga hier naar toe: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order
:strip_exif()/f/image/GfSAVJMdZgrqqdO1XPqCAdVl.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarop klikken, dan Order nummer en email adres intypen, bedankt @Verwijderd !

If you want to be the best, you need to work with the best :)
/f/image/YNWEH4HVhlvikV3ZkDpZQ8vB.png?f=fotoalbum_large)
F&F dus verre van een aanbieding...
Hier nog steeds status "order ontvangen" voor zowel de S22 256gb graphite alsook de buds. Charger werd vandaag (exact, minutieuze precisie met de voorop verkregen levertijd per SMS) geleverd.stin00 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 21:45:
[...]
Zijn er mensen die een exclusieve online kleur hebben besteld en al een verzendbevestiging hebben? Die telefoons worden pas veel later geleverd, dus als zij ook al verzendberichten zouden ontvangen gaat het mogelijk alleen om de buds voor iedereen..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AbJsXifgEGgAJWKProgmgxkn.jpg?f=user_large)
Ook levering vrijdag bij mij maar misschien toch alleen earbuds? En de s22 de 24ste?
Als je originele oplader het na 4 jaar dienst begeven heeft moet je dus bovenstaande riedeltje+ oplader en kabel via bol.com bestellen.
Ik vind dit zo een onwijs slechte service dat ik erover nadenk mijn pre order linea recta terug te sturen. Wat een oplichting zeg. En dat voor amper een paar euro winst.
Precies staat duidelijk in de voorwaarden, daarom heb ik dit op de Samsung FB chat nagevraagd. Ik kreeg dus weer een heel ander antwoord.Rikkert. schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:15:
Ja, hiermee bedoelen ze als deze er eventueel bij zat toen der tijd.
[ Voor 14% gewijzigd door Strider op 16-02-2022 13:25 ]
BlaBlaBla
Ik weet het ook niet...038Robijno schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:15:
[...]
Dat vind ik onzin.. vorig jaar leverden ze wel gelijktijdig met Samsung de toestellen uit.
Tenminste dat was met de Fold 3 wel zo, en dat was ook gewoon eerder dan de geplande release datum.
Probeert Samsung hiermee soms de klanten te 'jatten' van andere providers omdat hun eerder uitleveren dan eigenlijk de afspraak is? Heb wel zo'n vermoeden..
bij mij staat nog steeds 25 februari.038Robijno schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:49:
Hmm in de order van mobiel.nl staat niet meer dat het toestel verwacht word op 25 februari..
Zou dat betekenen dat ze voorraad binnen hebben gekregen van de S22 ultra en morgen zullen worden verstuurd?
Bij mij nu gewoon dit:touzani schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 17:31:
[...]
bij mij staat nog steeds 25 februari.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/wyZtS4j5Sow7kJ49Pc1qk4WR.jpg?f=fotoalbum_large)
Als het vertraagd is, moet er toch wat in staan lijkt mij?
Geen informatie lijkt voor mij, dat het toestel er al wel is..
Heb trouwens de zwarte 256GB.
[ Voor 4% gewijzigd door 038Robijno op 16-02-2022 18:19 ]
Ik heb nog steedsSjoerd_r schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 19:19:
[...]
Die van mij staat op verwerken:
"Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 512GB, Phantom Black is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending."

Ik kan eindelijk mijn order zien en zowel de buds als het toestel staan op verzonden
[ Voor 15% gewijzigd door rajackar op 16-02-2022 21:37 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Als je bij 'mijn orders' komt ben je gaan inloggen en dat moet juist niet. Klik vóór je kan inloggen op het tabblad 'volg je bestelling'Th_mas schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:46:
[...]
Bedankt voor de link, maar die werkt bij mij ook niet. Er staat bij "mijn orders" niets. Heb echt alles geprobeerd, inloggen via Samsung browser, via Chrome, niet inloggen etc. etc. Heb wel een orderbevestiging in mijn mail, dus ga er vanuit dat ik mijn toestel gewoon krijg, maar vervelend om niets te kunnen zien.
If you want to be the best, you need to work with the best :)
/f/image/j317TEq4fO14cVJ9KcTEMa7U.png?f=fotoalbum_large)
Edit: De vraag is natuurlijk wel, wordt het daadwerkelijk vandaag/morgen verstuurd. Misschien is gewoon mijn pre-order op voorraad en sturen ze het als nog pas volgende week donderdag.
[ Voor 20% gewijzigd door V-rg op 16-02-2022 22:56 ]
Verwijderd
U leest niet goed. Er staat ik test zelf.Garret1410 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 23:33:
[...]
Vind het het wel meevallen maar stuur die S22 maar gelijk terug want is hetzelfde als S21.
Mm hier ook. Bij beide staat wel volg je levering en verzonden, maar bij de S22 Ultra staat dan weer "Wordt verzonden 25 februari"Bartje1983 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:45:
Orderstatus is veranderd. Er staat voor de s22 Ultra levering op 24 feb. De watch4 classic en Earbuds: verzonden.
IMEI nummer wel al bekend.
Als ik op de tracking klik krijg ik ook te zien dat het equipment is. Vrijdag dus waarschijnlijk alleen de buds. Haha was al helemaal verheugd op morgen
TELECOM EQUIPMENT staat bij de omschrijving van het pakketje
[ Voor 27% gewijzigd door Pukson op 17-02-2022 09:02 ]
Moet je je ergens registreren voor die info van dynalogic?Drs_Ben schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:55:
Zending is nu ontvangen door Dynalogic en staat op sorteren.
Aflevering morgen tussen 8:00 en 22:00. Besteld via samsung.com met ING actie.
Maar ik kan nog steeds niet de order zien
Dit is het enige wat ik heb:
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Waarom liegen ze zoveelPeatsmoke schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:47:
[...]
Daar moet je nog langer op wachten...![]()
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=74PM7732SY633
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Zoals ik al zeg duiden de voorwaarden volgens mij op aankoop via externe partij.
:strip_exif()/f/image/UWIercWpv3WluibszYYVZeUv.jpg?f=fotoalbum_large)
Ze staan gewoon op de orderbon bij mij.
Als je ze via coolblue koopt bv staan ze er niet bij en moet je ze aanvragen bij Samsung.
Das toch hoe het in het verleden altijd was.
arjandijk162 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:21:
[...]
S22 ultra? Wat was de prijs? Samsung.com gaat uit van de adviesprijs die voor de rest nergen gehanteerd wordt.
/f/image/gmDyJYDQ4SGB3YbOSZvT4Ktd.png?f=fotoalbum_large)
Dit is de gewone S22 256GB + 25w charger van 19.99 incl. BTW.
Game Mania korting + inruil Oneplus 6t (100+12.50 oud toestelkorting).
Edit @ hieronder: woeps, dacht dat dit effectief het levertijd en prijzen topic was
[ Voor 5% gewijzigd door Pap3rclip op 17-02-2022 16:00 ]
Yes.xandoortje schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 21:13:
Meerder mensen van Ceva met hun KPN order ?
[Afbeelding]
Oekol schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 22:33:
Nu de stress van wanneer komt mijn telefoon, om na dit weekend om te slaan naar: wanneer houdt mij telefoon het weer gewoon eens 1 volle dag uit? Als je de reviews online een beetje moet geloven... ;-)
:strip_exif()/f/image/TkqHYzC6SaN0V1XL4KrbIXz2.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik hoop in ieder geval beter dan mn S10+
:fill(white):strip_exif()/f/image/uj7TvwY58gy9hxuBweuYK7Ne.png?f=user_large)
Ohh yeah!!!
Hij is er bijna
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ah well, heb nog semi geluk:SAVAGE3 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:28:
[...]
Ik ben zo hyped door jullie dat ik zelf in staat ben om naar het sorteercentrum toe te rijden
Yes. Kennelijk hoef je ook de kabel niet mee te sturen.izzet3838 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:43:
[...]
Heb je bewijs van dat gesprek toevallig, dan stuur ik enkel de kabel mee, moesten ze iets zeggen kunnen we dan het gesprek aanhalen.
Niet dat die lader me veel uitmaakt, want mijn tab s5e laad hij super traag op, maar vind het flauw dat Samsung een alder vraagt en zelf niet eentje meegeeft.
Richh schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:27:
[...]
Ik heb een S22 en een S22 Ultra besteld, beide via het partnerportal. In het portaal kan ik alleen de S22 terug vinden...
/f/image/DX3ZZqqVpPG8uMUKLjsOgWN0.png?f=fotoalbum_large)
Wat als je hier klikt?
cliors schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 08:19:
Het pakket is niet ontvangen dus momenteel niets.
Verzendbevestiging al vrijdag ochtend onrvangen.Peatsmoke schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 08:44:
[...]
Dat staat erbij: pakketje nog niet ontvangen of verwerkt. Ga er maar vanuit dat de verzendlabel geprint is en dat je pakketje bij de webshop klaar ligt. Het kan best zijn dat die status zo blijft tot de 24ste.
In België is het zo dat dit gebeurt als het toestel nog niet in het sorteer proces is belandt.
Geen idee hoe dat gaat in nl.
:strip_exif()/f/image/o9wAaoKnSpyf5b4bK1869HPz.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar als Samsung zegt dat die verzonden is geloof ik hun wel.
Ik blijf de Spigen neoflex promoten die ik heb.😅millennium1980 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:04:
Daar heb ik dus niet op gelet met bestellen. Ik dacht dat ik de zwarte had maar zie nu dat ik een online exclusive heb. Daar zie je zometeen niks meer van met me Otterbox defender. Haastige spoed is zelden goed.
Iemand tips voor een goeie screenprotector voor de s22 ultra in samenwerking met de otterbox defender. Die screenprotector van otterbox is zo dun dus iets dikker zou top zijn.
Zit er keurig strak op en laat niet los op de randen.
Qua case heb ik gekozen voor de Ringke fusion x zodat ik de Burgundy kleur kan zie
:strip_exif()/f/image/HgdXyErHRe4fjcr0CdiJGlTm.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand hier een beetje ervaring met postnl?
Dit is wat ik zie id app vs de website, kan ik die l dinsdag id app een beetje vertrouwen?
[ Voor 26% gewijzigd door izzet3838 op 20-02-2022 09:30 ]
SuperVeloce schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:38:
[...]
Heb je toevallig ook deze case? https://www.amazon.nl/gp/...?smid=A1VXTSRX565TLZ&th=1
Ben benieuwd hoe het eruit ziet met groene ultra
:strip_exif()/f/image/ICMdkdfGaMlhGz5iLoO6sMvJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Neen heb deze
[ Voor 8% gewijzigd door izzet3838 op 21-02-2022 14:28 ]
Een Ultra met 45W oplader (die liniea reacta retour gaat), hoesje voor mijn s22+ en deze is nog niet verandert.
Mijn andere bestelling met de galaxy s22 is zojuist verandert naar verzending voorbereiden

De was de tweede bestelling op dezelfde dag, had eigenlijk verwacht dat mijn ultra eerder zou komen.
Deze blijft vooralsnog op de oude status staan.
Bij mij ook groene s22 bestelling voorbereiden 13feb besteld.Inhumanous schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:31:
Mijn groene S22 is inmiddels ook veranderd van order voorbereiden naar bestelling voorbereiden 😁😁😁
[ Voor 40% gewijzigd door Whymeee op 21-02-2022 16:59 ]
Ik wil altijd onder de BKR-grens blijven.
:fill(white):strip_exif()/f/image/DQYzatOqczLdi1DMKD4Qwdub.png?f=user_large)
VF rekent 1080 voor het toestel, is 60 euro goedkoper over 2 jaar in abokosten, maar verliest het van de kortingscode.
De afgelopen jaren worden toestellen maar mondjesmaat goedkoper, dus het is wel goed zo. Doe er meestal 3+ jaar mee en heb na twee uitstapjes eindelijk weer een Note.
[ Voor 56% gewijzigd door Señor Sjon op 22-02-2022 10:00 ]
Nee, mijn status is sinds bestelling ongewijzigd:Aggressor schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:46:
Heeft iemand al een mail gehad van een speciale kleur..of status veranderd?
Nee nog geen update, maar het duurt nog een paar dagen tot vrijdag.Maardiweb schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:12:
[...]
Oooeeeh wat een heerlijk gevoel! Track en trace op vrijdag? Of komt ie al eerder? Zolang alles vrijdag komt hebben ze nog 2 dagen om hem te versturen... Hier nog steeds 'order voorbereiden'![]()
@g0tanks al bericht?
Afgelopen vrijdag de zwarte S22U 512GB besteld met de ING korting en inruil van een oude J3.
/f/image/XJovTS2iJ460mtTv8SWxhcEv.png?f=fotoalbum_large)
Inmiddels staat hij sinds vandaag op verzending voorbereiden. Nu maar hopen dat hij vrijdag binnenkomt.
Je voldoet niet aan de voorwaarden. Je moet namelijk fysiek het toestel al hebben, heb je het toestel al?!Tence schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 20:12:
Voor degene die hun toestel al binnen hebben via mobiel.nl en meedoen met de actie voor de gratis buds pros kan ik melden dat het weer een drama is om je registratie goed gekeurd te krijgen.
- Op 18 februari registratie verstuurd.
- Vandaag mail gehad van Samsung met bericht dat er gegevens ontbreken : het aankoopbewijs/pre-order bewijs. misschien een bekend verhaal voor sommige, nadat je een bestelling hebt geplaatst bij mobiel.nl krijg je een bevestigingsmail en dat word gezien als aankoop bewijs dus dat stuurde ik ook op samen met mijn factuur bij mijn registratie op 18 februari.
- Contact opgenomen met Samsung en verteld dat ik geen andere mail of pre-order bewijs ontvangen heb van Mobiel.nl. Hun antwoord is contact opnemen met Mobiel.nl.
- Contact opgenomen met Mobiel.nl en verhaal verteld, zij hanteren geen " pre-order bewijs" en zeggen de bevestigings email en factuur opsturen is genoeg en vinden het apart dat Samsung zo raar doet. ( Je zou denken dat hierover afspraken zijn gemaakt)
- Weer contact opgenomen met Samsung: Ok meneer. stuur het maar als een pdf bestand naar ons toe en probeer het nog een keer maar wij moeten wel de pre-order bewijs hebben waarop staat dat uw toestel is gekocht voor release...
Nu afwachten of ik weer geweigerd word en dan een email richting mobiel sturen en kijken wat ze er aan gaan doen...
Zie actievoorwaarden, foto van imei nummer is nodig
Los van dat, het 1TB model die ik heb besteld is enkel verkrijgbaar bij Samsung zelf, dus je zou denken dat dit model het makkelijkst verkrijgbaar zou zijn.
(ter verduidelijking, het gaat hierbij om een ultra, phantom black. Samsung weet blijkbaar zelf nieteens welk model ik heb besteld...)
[ Voor 5% gewijzigd door Daan1241 op 23-02-2022 11:55 ]
Peatsmoke schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:00:
[...]
Stond er op 24 februari of vanaf 24 februari?
Weddings are basically funerals with cake.
:fill(white):strip_exif()/f/image/O59gK2FxB075U96Dc7NZIHWy.png?f=user_large)
Het verhaal wordt steeds onduidelijker.
Weddings are basically funerals with cake.
Dit lijkt mij een halve waarheid, want op 10 februari wisten ze al niet 100% zeker dat het 24/25 februari zou worden:TweakOverflow schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:00:
[Afbeelding]
Het verhaal wordt steeds onduidelijker.
:fill(white):strip_exif()/f/image/2hlTesS0jEZapn23HXfwIHym.png?f=user_large)
g0tanks schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:42:
De Samsung-klantenservice geeft geen extra duidelijkheid:
[Afbeelding]
[ Voor 146% gewijzigd door Maffia171 op 23-02-2022 16:56 ]
/f/image/Mj2OZd2qS3zauOBVNgSmT3TM.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 13% gewijzigd door Daan1241 op 23-02-2022 20:18 ]
Aanvulling 09.54:
Ook de T&T van PostNL en de rekening van Vodafone. De zwarte wordt morgen geleverd, mijn ega moet nog even met haar S10+ doen.
[ Voor 62% gewijzigd door Peatsmoke op 24-02-2022 09:57 ]
Ik heb me voor de pre-order periode gewoon aangemeld om op de hoogte te worden gehouden bij mobiel.nl en op 09-02 een kortingscode van hun per e-mail ontvangen voor de €200 euro korting op een S22 Ultra, dus ik denk dat zij ook een officiële actie hadden hiervoor.MeanDz schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:56:
[...]
Je let niet op, ik heb het al een keer toegelicht in mijn eerste antwoord. Dit is geen officiële actie van mobiel.nl, ze reageren op de 200 euro kortingsvouchers in de emails van Belsimpel die aan het begin van de pre-order periode zijn ontvangen door verschillende klanten. Toen dat bekend werd heeft mobiel.nl als reactie daarop iedereen die belt dezelfde korting gegeven rechtstreeks in je winkelwagen. Ik heb bij ze besteld en moest 192 bijbetalen, ik heb de klantenservice gebeld maar via whatsapp kan blijkbaar ook en ze hebben zonder enige vorm van discussie 200 euro van mijn bestelling afgetrokken. Maar het is slechts een advies dus als je het een sterk verhaal vindt of je gelooft het niet, je hoeft er niks mee als jij dat niet nodig vindtAdvies is vrijblijvend.
Het is niet ingepakt laat staan verzonden.TweakOverflow schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 14:14:
Nog meer mensen die de e-mail over de vertraging hebben ontvangen en dit -nog steeds- in het orderportal zien staan?
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ziUACrqmbYELcLs9EilvJT6e.jpg?f=user_large)
Op naar volgende week
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Wel besteld bij cool blue en ook het geweldige mailtje mogen ontvangenTeije schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:25:
Heeft er iemand anders toevallig ook via Coolblue besteld en;
- Nog geen mail gekregen over dat de telefoon later komt
&
- Ook nog geen T&T of verzenbevestiging ontvangen?
Ik zit met valse hoop te wachten tot ie morgen bezorgd wordt :'-)
Blijkbaar stond er nog iets in mijn winkelwagentje van een andere sessie. Als ik zeg "I'm not amused' is dat een understatement.
:strip_exif()/f/image/4eZIyihgFNy1tDrddE4yJXLH.jpg?f=fotoalbum_large)
Jammer, maar hopelijk een geluk bij een ongeluk vanwege de initiële video bugs met de Exynos.
Hopelijk zijn de software bugs dan opgelost met de inbegrepen firmware.
Niltag schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 20:31:
Hier staat de order van de S22 al sinds 10-2 op Order voorbereiden. Krijg ook geen verdere info. Besteld op Samsung.com via partner portal.
/f/image/LXLq6zb7PGfsu83abKzqETNE.png?f=fotoalbum_large)
Zelfde hier, wel met een exclusive kleur.
Ik hou er gewoon rekening mee dat de mijne pas over een aantal weken geleverd wordt.
Zal Samsung ook wel allemaal worst wezen dat er een aantal particulieren zijn die klagen over levertijd etc., boeit ze volgens mij geen klote.
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.
Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie
Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order
:strip_exif()/f/image/lz5Zo7VGtl91Ncm8XSPGn5OK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/A2HOasSQrAu3o9tUP5Yejr9e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/X2vMIEDxAGwNWyqc6cf693NT.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/9sH36tMsd7BO3dWqkq2ZrgaG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SNJSQHh8diRGNl7OPDps6WQl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pZs853S3NNDDfGWVhZyQWLiM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PyTBMxNzT9LG1rhiflEUNCHj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ab0k1fUiQYfHmRi5aVqzQQK1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RgYmU32ioLqZDhjYBsO2FXXa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kLzlPdR7qU2szQpcyHrZ8rOY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8cm7Eijy8GkjcQe0oA4s2JZp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/v7JJdJQM2tcgPWleYotHMUTm.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uNAmUIYYHfaZ1tUDUYdC8IeJ.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/PVCzdS8iv5auvc78ZGaotYkl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rqDpRZbR6qQBmRZUvppzTaEC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PcLvCSwm6QCQniVdXeaTy2q0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/apg3dFULDCUjlLU5eKCibKOY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UVOuzubvesO7PSrvYJ0wp7t4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0GLpiHxf2UfVnJASUJhzHc9i.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/k8K0D0OQArH7InOYj5ukKSJy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IMsN2KY0sHa4EAIV44SPLU9J.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/p7OpI5OiamlsDgZqXszLlzhS.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZPc0OL92IDvnJZYPZofhxIcm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ysoGr4Xa52dYYjdPHecORInT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wF4fd3vKKxEAV63IiIIHWTaz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vDwCWeKJvnXnr81ffljCWOi0.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/QcHiuH5YQ9HzfkjqwjWWywPV.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cTQ2p99NLRQYHRLgFT7TWBtz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QLuS00dFNQJWZoRBKnOB9IqY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/meXkuzGlyRrugBCUDQ2z1ggP.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/imIC7cYUcf4447amuMZedvTM.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tlYGtX6AZdnhXKOG7RPiDxL3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vqTOac5PKWcMPITXIBi41wzU.jpg?f=fotoalbum_large)