Acties:
  • +3 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Bespreek hier levertijden en aanbiedingen voor de Samsung Galaxy S22-serie.

Voor overige zaken kan je terecht in:
[Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie
[Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires

[ Voor 16% gewijzigd door g0tanks op 08-02-2022 22:35 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1358524

Ik zit klaar om een S22+ te bestellen.
Eerst eens pepper in de gaten houden, FreekVonk heeft wel een aanbieding.
Nu is het stil, maar reken maar dat het los gaar straks levertijden en Marquez Brownee ofzo moet weer reviewen, onzin ik test het zelf wel wat voegt het toe?
Je mag het toch retourneren indien het niet bevalt.

[ Voor 2% gewijzigd door PaT op 09-02-2022 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:13

GforceNL

Out of memory....

Ben benieuwd!

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Ze staan op de Mediamarkt site:
https://www.mediamarkt.nl...ng-galaxy-s22-809045.html
De deal is met "galaxy buds pro" erbij.

Als je bestelt via de Samsung site kan je genieten van €150 extra inruilwaarde bovenop de buds.
https://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-s22-ultra/buy/

[ Voor 11% gewijzigd door algalid op 09-02-2022 16:43 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
De Samsung online store heeft het druk. Schijnbaar is de S8 nog heel populair. :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6S0Qd7rAsuRXl9sSFCQNtrtn0FY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pCqXQ4PFA2S44Eb4hUFl0mFH.png?f=user_large

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Ik heb bij kpn dan de Ultra 256 gb Burgundy besteld.
Ik kreeg buiten de cash back en buds ook nog eens 10 euro per maand korting op mn abonnement.
Er staat levertijd de 25ste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nirgilis
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 20:55
De groene S22 128GB besteld. Met kortingen toegepast uiteindelijk ~650 euro in combinatie met een T-Mobile abonnement.

De levering staat op 11 maart. Hopelijk wordt dat gehaald want 3 dagen later vlieg ik voor een maand naar de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-07 23:04
S22 Ultra 256gb Phantom Black via KPN bestelt :). Is 1056 euro en krijg 50 euro cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Nevermind!

Ontving ook een voucher van Belsimpel in de mail met 200 euro korting dus dan is die ING korting ineens niet zo interessant meer.

Had hem overigens al besteld bij mobiel.nl, gebeld en afbesteld. Het betaalde bedrag staat binnen 5 werkdagen weer op uw rekening. Toppie, dankjewel mobiel.nl! _/-\o_

Vervolgens bij Belsimpel de S22 Ultra 512GB Groen met KPN verlenging 2 jaar Incl. KPN vaste klanten-korting besteld. Door die voucher blijf ik hetzelfde maandbedrag betalen voor mijn abonnement en ik hoef niks bij te betalen. Dat is pas vrienden maken!
Talking to you Belsimpel! Durf te wedden dat ze met zo een dik marketing budget een stuk meer bestellingen gaan binnen halen dan voorheen.
Laat hem ook lekker in de winkel bezorgen, weet ik tenminste zeker dat ik hem de 25ste heb!
Gelijk ook maar een Samsung PC Clear Protective Standing Back Cover Wit for Samsung Galaxy S22 Ultra erbij besteld want er was nog wat van die voucher over na bestelling ;)

Nou verlekkerd wachten op de 25ste en het internet afstruinen naar reviews, eigenlijk is dit het leukste aspect van een nieuwe telefoon kopen, de verwachting hahaha

[ Voor 82% gewijzigd door MeanDz op 10-02-2022 19:01 . Reden: Verzoek niet meer nodig ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Adverteren met gratis Buds Pro ter waarde van 229 euro maar die zelfs zelf op de eigen Samsung site verkopen voor 118, dat is wel een beetje treurig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Ik heb de zwarte S22 256GB besteld via de Samsung-website. Verwachte verzenddatum is 24 februari.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

g0tanks schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:59:
Ik heb de zwarte S22 256GB besteld via de Samsung-website. Verwachte verzenddatum is 24 februari.
Ik de witte omdat bij de zwarte de lak/verf aan de zijkant vaak afbrokkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePsycho
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:27

ThePsycho

Biertje?

Enorm verschil tussen coolblue/samsung en providers. De S22 Ultra 256GB bij kpn met abbonement is 1056,- en bij coolblue/samsung 1349,-

Is dit verschil een deal die providers hebben o.i.d.? Zag het bij tele2 ook al.

[ Voor 4% gewijzigd door ThePsycho op 09-02-2022 18:55 ]

ID.3 Pro 58 kWh | Ede | 5740 Wp | PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
ThePsycho schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:55:
Enorm verschil tussen coolblue/samsung en providers. De S22 Ultra 256GB bij kpn met abbonement is 1056,- en bij coolblue/samsung 1349,-
En wat betaal je dan aan abokosten? Is er nog wel sprake van een enorm verschil als je dat meeneemt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThePsycho

ThePsycho

Biertje?

g0tanks schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:00:
[...]

En wat betaal je dan aan abokosten? Is er nog wel sprake van een enorm verschil als je dat meeneemt?
Zelfde prijs als de sim-only, dus geen enkel verschil. (abbo heb ik toch al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
Was mij ook al opgevallen hoe netjes de prijzen bij KPN waren in vergelijking.

Ik zou eigenlijk voor een S21 ultra gaan bij Belsimpel,maar de S22 Ultra was wel heeeel erg gunstig geprijst met alle extra's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
g0tanks schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:59:
Ik heb nog geen bevestigingsmail gekregen van mijn bestelling in de Samsung-webshop, jullie wel? Het zou toch niet dat ik een verkeerd emailadres heb ingevuld? :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Whymeee
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 00:34
Lisadr schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 23:40:
[...]

Dat heeft meer te maken met een tekort aan onderdelen en een toename van kosten in de afgelopen jaar. Dit was het geval tot 2021 en als de tekorten voorbij zijn dan kan het ook het geval zijn vanaf 2023.

[...]

Via welke pagina krijg jij 100 euro inruilkorting voor een S8? Samsung.com geef bij aanschaf van een S22 Ultra maar 40 euro voor een S8 en 110 voor een S10 en 240 euro voor een S21 FE 8)7 . Allemaal in goede staat.
https://shop.samsung.com/nl/multistore/np/ing/registration

Code: 3WN0S2T

15% korting plus 100€ extra inruil korting

[ Voor 3% gewijzigd door Whymeee op 10-02-2022 00:18 ]

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Lisadr schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 23:40:
[...]

Dat heeft meer te maken met een tekort aan onderdelen en een toename van kosten in de afgelopen jaar. Dit was het geval tot 2021 en als de tekorten voorbij zijn dan kan het ook het geval zijn vanaf 2023.

[...]

Via welke pagina krijg jij 100 euro inruilkorting voor een S8? Samsung.com geef bij aanschaf van een S22 Ultra maar 40 euro voor een S8 en 110 voor een S10 en 240 euro voor een S21 FE 8)7 . Allemaal in goede staat.
Die extra inruilwaarde krijg je erbij, maar misschien is het alleen voor de tablets? In mijn S8 zit een barst dus die is nog maar 9,50 waard, maar daar bovenop krijg je dus nog 100 euro extra.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Majesty schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:03:
[...]

Die extra inruilwaarde krijg je erbij, maar misschien is het alleen voor de tablets? In mijn S8 zit een barst dus die is nog maar 9,50 waard, maar daar bovenop krijg je dus nog 100 euro extra.
Is dat echt zo? Want ik kreeg de indruk dat het maximale €100 alleen te halen is bij een S21 zonder krassen. Mijn J7 gaven ze nog €5 voor. Als het nu €5 bovenop €100 gegarandeerde inruilkorting betekent wil ik die S22 best overwegen voor €721.

Enige waar ik mee zit: Samsung eigen SoC. Ja goed om te weten 5 jaar updates en 4 jaar upgrades. Maar voor een Snapdragon Gen 8.1 ga je daarna wel betere custom support hebben.

• jeeovee
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:51
net besteld via ING portal, gewoon op oude Xperia 16 eur gekregen plus 100 eur extra inruil en de 15%, toch ruim 370 euries korting in totaal.

• JohnGar
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 01-02 13:20
Neco75 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:45:
Bij Belsimpel S22 ultra icm T-mobile onbeperkt internet voor 900 euro.
Trek daar de Belsimpel voucher van 200 euro af, 700 euro.
Stel dat je de buds voor minimaal 100 euro verkoopt, heb je de S22 ultra voor 600 euro, heel verleidelijk, echter maak ik me zorgen om de grootte van het toestel
Even voor mijn beeld, want heb geen ervaring bij Belsimpel. Ik heb mn huidige abbo en toestel bij KPN, plus mijn tv en internet en dus de daarbij horende voordelen.

Je kan dus je toestel bij Belsimpel aanschaffen en je abbo verlengen bij KPN, maar dat is zonder de voordelen dan te verliezen? Ik heb altijd het beeld gehad dat je dan ook het toestel bij KPN moest afnemen.

En ik zat alvast even te snuffelen op de site bij Belsimpel. Waar vul je de eerder genoemde vouchercode in? In het betaalscherm?

• whitesoxx
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-12-2024
Ik krijg de S22 Ultra vouchercode ook niet werkend bij Belsimpel, heb ze maar gemaild erover, waarschijnlijk een bug aangezien blijkbaar iedereen er last van heeft.

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:24
xandoortje schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:20:
Voor de liefhebbers

Krijg korting met jouw Belsimpel-vouchers! Jouw Belsimpel-voucher t.w.v. €200,- voor de Samsung Galaxy S22 Ultra:
zbvCLJk71KR8M5c
De code is geldig t/m 24-02-2022 en alleen op de Samsung Galaxy S22 Ultra Jouw Belsimpel-voucher t.w.v. €50,- voor de Samsung Galaxy S22 en Samsung Galaxy S22 Plus:
zbv5v4jCWhMjhBm
De code is geldig t/m 24-02-2022 en alleen op de Samsung Galaxy S22 en Samsung Galaxy S22 Plus
Thx, heb de 2de code gebruikt (alleen deze werkte) voor een S22 ultra 256Gb zwart.

Was aan het twijfelen tussen een S21 ultra (256Gb) of wellicht de nieuwe S22.
Hoopte dat de S21 nu ineens hard zou dalen, maar dat doet hij (nog) niet.

Met de bovenstaande code ben je met de S22 goedkoper uit dan de S21 Ultra 256 via pricewatch.

Dus ben benieuwd hoe hij gaat bevallen t.o.v. S10+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:26
Iemand een idee hoelang die ING actie geldt? Ik wil eigenlijk wachten tot iets meer bekend is over de performance

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:48
g0tanks schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 23:50:
[...]

Ik heb nog geen bevestigingsmail gekregen van mijn bestelling in de Samsung-webshop, jullie wel? Het zou toch niet dat ik een verkeerd emailadres heb ingevuld? :p
Duurde bij mij ook een paar uur, maar ik heb 'm nu wel.

S22 voor omgerekend ~640 (tweedehands Galaxy J5 uit 2016 van Marktplaats getrokken) met gratis buds. Geen idee of ik hem ga houden, misschien gooi ik 'm op release wel op V&A :X

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Richh
ThePsycho schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:55:

Is dit verschil een deal die providers hebben o.i.d.? Zag het bij tele2 ook al.
Ja, zogenaamde 'toestelsubsidie' heb je altijd bij providers, en Samsung is daar vaak erg goed mee :P je kan zo oprecht goeie deals sluiten.

Bij Tele2 werkt het ook icm een maandelijks opzegbaar abonnement en bij telefoonabonnementen.mediamarkt.nl kan je nog weer extra korting op zo'n combi krijgen. Abo na een maandje opzeggen en voila, ~100 euro korting op je Samsung.
g0tanks schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:00:
[...]

Evenveel als bij een gelijkwaardige sim-only. Dat wordt allemaal heel duidelijk in het overzicht getoond, hoeveel je aan het toestel kwijt bent en hoeveel je aan het abo kwijt bent.
Als je bijvoorbeeld sowieso een T-Mobile unlimited abo hebt, dan is het zonde om dat sim-only te doen. Kan je beter een toestel erbij doen en eventueel dat toestel verkopen op V&A :P

Aan de andere kant zijn de grotere providers vaak sowieso al iets duurder dan de 'budgetproviders'. Maar daar krijg je ook vaak betere service, buitenlanddekking en voorwaarden voor terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• golden1988
  • Laatst online: 00:45
Maardiweb schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:40:
Iemand een idee hoelang die ING actie geldt? Ik wil eigenlijk wachten tot iets meer bekend is over de performance
Dit probleem heb ik ook een beetje, de aanbieding is zo interresant dat de s21 afvalt. maar zou graag weten hoe de s22 presteert, vooral op batterij.

• tjanssen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Wat zijn nu de precieze verschillen tussen de S22 en S22+? Afgezien van formaat, batterij capaciteit, maximale snellaadvermogen en de maximale scherm helderheid.

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-07 16:28
whitesoxx schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:32:
Ik krijg de S22 Ultra vouchercode ook niet werkend bij Belsimpel, heb ze maar gemaild erover, waarschijnlijk een bug aangezien blijkbaar iedereen er last van heeft.
Volgens mij waren het persoonlijke codes en niet generiek. De codes die ik in de mail heb gehad zijn anders dan deze. In de mail van belsimpel staat op letterlijk "Jouw Belsimpel-voucher".

Dus kan best dat ze niet meer werken als iemand ze al gebruikt heeft.

Door deze codes zit ik toch wel te twijfelen om een Ultra te halen. Met abonnement wordt dat toch wel een hele leuke prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eddybastiaansen
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-06 19:02
Hallo iedereen, de codes van Belsimpel moet je omdraaien, je moet dus de code gebruiken voor de S22 of S22+ voor de 200 euro korting, zelfde geldt voor als je de 50 euro korting wilt gebruiken, dan de code gebruiken van de S22 Ultra 😉

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-07 20:10
Maardiweb schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:40:
Kan altijd terug binnen 30 dagen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Richh schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:42:
[...]

Duurde bij mij ook een paar uur, maar ik heb 'm nu wel.

S22 voor omgerekend ~640 (tweedehands Galaxy J5 uit 2016 van Marktplaats getrokken) met gratis buds. Geen idee of ik hem ga houden, misschien gooi ik 'm op release wel op V&A :X
Ik kreeg de bevestiging ook vannacht. :)

Hoe zit het nou met de levertijden? In mijn email staat verzending op 24 februari (voor de S22), maar bijvoorbeeld Tweakers heeft het in dit artikel over maart: reviews: Samsung Galaxy S22-serie - Tussen verfijning en consolidatie
Voor de Galaxy S22 en S22+ zul je nog langer geduld moeten hebben, want die komen pas op 11 maart.

• Richh
@g0tanks goeie vraag, hier staat ook 24 februari. Wellicht een foutje? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Richh schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:29:
@g0tanks goeie vraag, hier staat ook 24 februari. Wellicht een foutje? :P
Samsung heeft het in ieder geval nog niet aangepast. Als ik nu in hun webwinkel een S22 in mijn winkelmandje stop staat er nog steeds 24 februari. Of zouden ze intentioneel deze fout maken om mensen naar hun webwinkel te lokken?

• Maardiweb
WouterL schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:26:
[...]

Kan altijd terug binnen 30 dagen :)
Gebruikt ook? Ik ben niet zo geduldig dat ik een telefoon ingepakt kan laten liggen haha.

De struggle zit bij mij op meerdere vlakken. Heb nu een Oneplus 6 en die mag echt wel vervangen worden na bijna 4 jaar. Heb alleen nog geen enkel goed alternatief gevonden. Xiaomi vind ik helemaal niets (MIUI oa, maar ook privacytechnisch) en blijf liever ook weg van andere Chinese merken. Dan houdt het gewoon vrij snel op. Hoop dat nothing nog met een telefoon komt ooit, maar kan ik daar op wachten...?

De S22 lijkt me echt een fijn toestel, hoewel ik me afvraag of ik het formaat nu weer niet te klein ga vinden. Daarnaast is de Exynos ipv SD voor mij een vraagteken, evenals batterijduur vanwege matige mAh.. dus echt ff de reviews afwachten denk ik. UI vind ik balen dat het niet wat cleaner is, maar kan met OneUI beter leven dan MIUI verwacht ik...

[ Voor 5% gewijzigd door Maardiweb op 10-02-2022 10:35 ]

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-07 20:10
Maardiweb schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:35:
[...]

Gebruikt ook? Ik ben niet zo geduldig dat ik een telefoon ingepakt kan laten liggen haha.

De struggle zit bij mij op meerdere vlakken. Heb nu een Oneplus 6 en die mag echt wel vervangen worden na bijna 4 jaar. Heb alleen nog geen enkel goed alternatief gevonden. Xiaomi vind ik helemaal niets (MIUI oa, maar ook privacytechnisch) en blijf liever ook weg van andere Chinese merken. Dan houdt het gewoon vrij snel op. Hoop dat nothing nog met een telefoon komt ooit, maar kan ik daar op wachten...?

De S22 lijkt me echt een fijn toestel, hoewel ik me afvraag of ik het formaat nu weer niet te klein ga vinden. Daarnaast is de Exynos ipv SD voor mij een vraagteken, evenals batterijduur vanwege matige mAh.. dus echt ff de reviews afwachten denk ik. UI vind ik balen dat het niet wat cleaner is, maar kan met OneUI beter leven dan MIUI verwacht ik...
Ja ook gebruikt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
De Samsung-klantenservice geeft geen extra duidelijkheid:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AIM_SIpNHqOHwkRR0-qoHzCZPAw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2hlTesS0jEZapn23HXfwIHym.png?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door g0tanks op 10-02-2022 10:43 ]

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-07 21:21
Ik mag mij bij deze aansluiten bij het forum. Zojuist de S22 Ultra 256gb in het groen besteld.
Via mijn werkgever een voucher kunnen bemachtigen met betaling van vakantie-uren (waarvan ik meer dan voldoende heb). Ben heel benieuwd over twee weken!
Komend van een Note 10+ is het technisch een upgrade, met het voor mij vertrouwde design.

• eddybastiaansen
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-06 19:02
eddybastiaansen schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:04:
Hallo iedereen, de codes van Belsimpel moet je omdraaien, je moet dus de code gebruiken voor de S22 of S22+ voor de 200 euro korting, zelfde geldt voor als je de 50 euro korting wilt gebruiken, dan de code gebruiken van de S22 Ultra 😉
Zojuist van Belsimpel een nieuwe mail gehad, was inderdaad een foutje, opgelost dus.

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-07 17:43
Maardiweb schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:35:
[...]

Het is een pre-order, dus je hebt nog voldoende tijd om je order te annuleren voordat deze überhaupt verstuurd wordt.
Veel YouTubers krijgen de toestellen al eerder en zullen de komende dagen al reviews plaatsen.
Ik heb hem daarom ook gewoon al besteld om de kortingen niet mis te lopen en mochten de reviews erg tegenvallen, dan annuleer ik hem gewoon.

• golden1988
g0tanks schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:31:
[...]

Samsung heeft het in ieder geval nog niet aangepast. Als ik nu in hun webwinkel een S22 in mijn winkelmandje stop staat er nog steeds 24 februari. Of zouden ze intentioneel deze fout maken om mensen naar hun webwinkel te lokken?
Dat zou kunnen, als ik de samsung exlusive kleur kies op de samsung site staat er zelfs helemaal geen preorder maar gewoon een bestel knop :/

• Bartje1983
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:43
golden1988 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:41:
[...]

Dat zou kunnen, als ik de samsung exlusive kleur kies op de samsung site staat er zelfs helemaal geen preorder maar gewoon een bestel knop :/
Als ik die kleur kies, zie ik boven bestellen dit staan:
Mogelijkheid om artikelen te retourneren binnen 30 dagen.

• whitesoxx
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-12-2024
whitesoxx schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:32:
De codes zijn inderdaad omgekeerd, voor de ultra dus de code van de 22/+ gebruiken. Mooie 200 euro korting op het 256GB model, in combinatie met een Vodafone jaarabo, dan nog cashback eraf: prima deal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik kan er niets over teruglezen in het topic. Wat moet je doen voor zo'n Belsimpel voucher?

• Joosie200
  • Niet online
Zonder belsimpel voucher zit ik op €635 voor een S22 256gb versie als ik overstap naar T-Mobile unlimited mobiel (zit er al met glasvezel dus €50 voor uit en thuis) Via de Samsung shop met ING code en inruil van een J6 zit ik op €655.

Dus inderdaad hoe regel je zo'n voucher? Als ik de S22 voor €585 netto kan fixen - verkoop buds voor €85 = voor €500 een S22 256gb vind ik een mooie deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-07 18:59
dreester schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:53:
Ik kan er niets over teruglezen in het topic. Wat moet je doen voor zo'n Belsimpel voucher?
Zijn niet meer aan te vragen volgens mij.

• ThePsycho

ThePsycho

Biertje?

Is wel leuk zo, hebben bij kpn een 256gb ultra voor €1056, en bij t-mobile zakelijk een 512gb ultra voor €1056. De 256gb extra zonder prijsverschil was toch leuk meegenomen.

[ Voor 7% gewijzigd door ThePsycho op 10-02-2022 12:17 ]

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:18
S22 - 256 GB Phantom Black Pre-order besteld met gratis Buds Pro via ING voor 764 euro besteld ;)

[ Voor 150% gewijzigd door Albert020 op 11-02-2022 20:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flipswix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-07 21:02
Voor mensen die al KPN thuis hebben is een overstap naar KPN mobiel nu erg voordelig i.c.m. de S22 128/265GB. Voor het toestel betaal je dan €480 of 528 bij een unlimited abbo van €25 per maand.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k6BVSsS5hfAFXQER8Hino89cScw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Jt4boZO9lWh95dMPkgNOdIjN.png?f=fotoalbum_large

Deze deal is aanwezig bij zowel Belsimpel.nl als Mobiel.nl. Bij de Mediamarkt en de KPN site zelf ben je een stuk meer kwijt. Heb nog geen scherpere deal kunnen vinden. Heb zelf bij Belsimpel nu de 265GB variant voor 480 kunnen kopen vanwege de €50 kortingscode die rondzwierf.

Trek daar de Galaxy Buds Pro á €120 vanaf en je bent netto €360 kwijt voor een prima telefoon.

[ Voor 64% gewijzigd door Flipswix op 10-02-2022 12:36 ]

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-07 08:26
Joosie200 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:05:
Zonder belsimpel voucher zit ik op €635 voor een S22 256gb versie als ik overstap naar T-Mobile unlimited mobiel (zit er al met glasvezel dus €50 voor uit en thuis) Via de Samsung shop met ING code en inruil van een J6 zit ik op €655.

Dus inderdaad hoe regel je zo'n voucher? Als ik de S22 voor €585 netto kan fixen - verkoop buds voor €85 = voor €500 een S22 256gb vind ik een mooie deal.
Hoe kom jij op €585 uit? Met inruil van een telefoon kom je op €655 uit?
Je kunt toch niet zo'n belsimpel voucher ook nog in de Samsung shop gebruiken? Tenminste, bij mij werkt dat niet :+

BlaBlaBla

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Hoe is de levertijd als je bij Samsung zelf bestelt? Iemand ervaring uit het verleden?

• Joosie200
  • Niet online
Strider schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:47:
[...]

Hoe kom jij op €585 uit? Met inruil van een telefoon kom je op €655 uit?
Je kunt toch niet zo'n belsimpel voucher ook nog in de Samsung shop gebruiken?
Bij de Samsung shop met ING toegangscode: €655 (met inruil)
Bij Belsimpel met T-Mobile unlimited €635

Als die Belsimpel vouchers nog aan te vragen vielen voor €50 extra korting zou ik op €585 uitkomen. Maar die blijken persoonlijk te zijn en niet meer aan te vragen. Kortom goedkoper dan €635 kom ik niet voor een groene S22 256gb.

• change1001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-06 15:14
Is er nog mogelijkheid tot enige korting voor iemand zonder vouchers of een ING rekening O-)
Mijn OnePlus 6 begint het toch wel te begeven nu met minder dan 6 uur SoT ;)

[ Voor 29% gewijzigd door change1001 op 10-02-2022 13:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chnub
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:02
Bedankt voor het delen van deze link.
In combinatie met inruil van mijn oude buds (gratis bij de S10 3 jaar geleden) weer leuke aanvullende korting en voor €925 een S22 Ultra 265GB (groen) besteld.

S22+ in speciale kleur blauw besteld 256Gb uiteraard €771,-
Ing samsung store.

• JohnGar
Flipswix schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:32:
Voor mensen die al KPN thuis hebben is een overstap naar KPN mobiel nu erg voordelig i.c.m. de S22 128/265GB. Voor het toestel betaal je dan €480 of 528 bij een unlimited abbo van €25 per maand.

[Afbeelding]

Deze deal is aanwezig bij zowel Belsimpel.nl als Mobiel.nl. Bij de Mediamarkt en de KPN site zelf ben je een stuk meer kwijt. Heb nog geen scherpere deal kunnen vinden. Heb zelf bij Belsimpel nu de 265GB variant voor 480 kunnen kopen vanwege de €50 kortingscode die rondzwierf.

Trek daar de Galaxy Buds Pro á €120 vanaf en je bent netto €360 kwijt voor een prima telefoon.
Hoe kom jij op deze prijzen uit als ik vragen mag? Ik kom op een hoger bedrag uit bij dezelfde opties.

[IMG=252,800]https://tweakers.net/i/faDc_vdfjcoezlxNkqDToxj0mCw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BogIA7QPxoynrzEGATWNbL83.jpg?f=fotoalbum_large[Afbeelding]

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Groene S22 Ultra met inruil 1,5 jaar oude Oneplus 8T voor 730 euro, prima deal met ook nog de buds erbij :D

• Neco75
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09:16
JohnGar schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:00:
[...]

Even voor mijn beeld, want heb geen ervaring bij Belsimpel. Ik heb mn huidige abbo en toestel bij KPN, plus mijn tv en internet en dus de daarbij horende voordelen.

Je kan dus je toestel bij Belsimpel aanschaffen en je abbo verlengen bij KPN, maar dat is zonder de voordelen dan te verliezen? Ik heb altijd het beeld gehad dat je dan ook het toestel bij KPN moest afnemen.

En ik zat alvast even te snuffelen op de site bij Belsimpel. Waar vul je de eerder genoemde vouchercode in? In het betaalscherm?
De vouchercode kreeg ik via de mail opgestuurd, dit is voor bestaande klanten denk ik. Dit kun je invullen in het betaalscherm. In principe kun je een abonnement afsluiten bij Belsimpel, waarbij het toestel geleverd wordt door Belsimpel. Het abonemment zelf ga je aan bij de betreffende provider, maar Belsimpel regelt dit voor je. Dus je hoeft zelf verder niets te doen.

• change1001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-06 15:14
Is dit een goeie deal voor de S22+ 256GB? Zelfde configuratie is bij KPN €34,50 p.m. als ik dit vergelijk op Belsimpel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CRHVQUA1hjchnW2QKaBTWbbuKCU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/67TjsbHNs161IEyojdFkQVRW.png?f=user_large

• JohnGar
Neco75 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:54:
[...]

De vouchercode kreeg ik via de mail opgestuurd, dit is voor bestaande klanten denk ik. Dit kun je invullen in het betaalscherm. In principe kun je een abonnement afsluiten bij Belsimpel, waarbij het toestel geleverd wordt door Belsimpel. Het abonemment zelf ga je aan bij de betreffende provider, maar Belsimpel regelt dit voor je. Dus je hoeft zelf verder niets te doen.
Aha! Ik ben nog maar net klant, dus dat verklaart een hoop! Collega's kwamen aan met andere voucher codes, maar kon ook nergens de optie zien om een code in te vullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• golden1988
Ik heb de S22, met 256gb uiteindelijk toch maar besteld in Graphite, kan het wachten beginnen

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-07 18:59
Anoniem: 1358524 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:10:
S22+ in speciale kleur blauw besteld 256Gb uiteraard €771,-
Ing samsung store.
dat is dan met inruil?

• Blokkie90
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10:04
Bij telenet in België krijg je 400 euro korting als je de s22 ultra bestelt. Best mooie deal. Heb me zelf de s22 ultra 256gb black gekocht voor 949 euro.

• Bartfloris
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 24-06 12:40
S22 ultra 512GB besteld voor €750 zonder inruil, had duurder verwacht.

• RubenWwijk
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:02
Bartfloris schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:53:
Waar heb je dit besteld? :>

• xandoortje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DKf0e0LD6-G9BO3WAzWZO4ffPEg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s7B9tjK5NIlYupsmg8a3xlAM.jpg?f=fotoalbum_large

Staat ie bij meer mensen nog op Controleren bij KPN ?

Of maak ik me weer druk op niks 😅

Correct, korting van inruil en een €50,- kortingscode 😉

• Bartfloris
Mobiel.nl maar er was een tijdelijke actie die nu verlopen is.

• stin00
  • Niet online
Bartfloris schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:53:
750 voor een 512GB S22 ULTRA lijkt me een sterk verhaal, deel eens een screenshot.

• Bartfloris
stin00 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:36:
[...]

750 voor een 512GB S22 ULTRA lijkt me een sterk verhaal, deel eens een screenshot.
Excuus, ik had eerst de 256GB ultra voor die prijs, maar ben toch voor 512GB gegaan en die is €840.

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Bartfloris schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:56:
[...]

Excuus, ik had eerst de 256GB ultra voor die prijs, maar ben toch voor 512GB gegaan en die is €840.
Los of met een abo erbij?

• stin00
  • Niet online
Bartfloris schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:56:
[...]
Zonder inruil? Dan moet je haast wel eentje mét abonnement hebben gekocht...

• Bartfloris
Is met abo idd, kopen jullie allemaal los dan? Wil toch graag kunnen bellen en internet hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Bartfloris schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:03:
Is met abo idd, kopen jullie allemaal los dan? Wil toch graag kunnen bellen en internet hebben.
Ik heb een doorlopend Sim only abonnement. Eens in de paar jaar koop ik dan los een telefoon.

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Teletekst schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 18:15:
[...]

Ik heb een doorlopend Sim only abonnement. Eens in de paar jaar koop ik dan los een telefoon.
Hetzelfde hier. En voor kleinzakelijk gebruik kan het ook wel interessant zijn om losse toestellen zo in de aanbieding te kopen. :)

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:55
Ziet er naar uit dat ik voor mijn S9 ongeveer 61 euro retour ga krijgen. Wat zal resulteren in een totaalprijs van ongeveer 738 euro voor de S22 256GB versie. Weet niet zo goed wat de korting van ING nou precies inhoudt?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Whymeee
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 00:34
RustStorm schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 20:07:
Ziet er naar uit dat ik voor mijn S9 ongeveer 61 euro retour ga krijgen. Wat zal resulteren in een totaalprijs van ongeveer 738 euro voor de S22 256GB versie. Weet niet zo goed wat de korting van ING nou precies inhoudt?
Met de ING korting zou je op 161€ retour moeten uitkomen.

• RustStorm
Whymeee schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 20:26:
[...]

Met de ING korting zou je op 161€ retour moeten uitkomen.
Ohh, die extra 100 is dus afkomstig van de ING deal. Wellicht niet goed gelezen :|

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-07 13:35
Op de ING website staat vanaf 999euro voor de S22 Ultra.(128GB)
Alleen kan ik die prijs niet terugvinden, je krijgt namelijk 15% korting.
En bij mij is 1249-15%= 1061 euro
Hierop kan ik dan eventueel nog een oud toestel inleveren.

De Tele2 deal is ook netjes 984 euro voor de S22 Ultra (128GB)
Komt nog bij 10 euro voor het abbo (1e maand) en meteen opzeggen
Thuiskopie van 9 euro
Totaal prijs Tele2 word 984+10+9=1003 euro

Als je dus niets hebt in te ruilen lijkt Tele2 de beste papieren te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnGar
Heb zojuist de S22 Ultra 256GB Green besteld voor 632 euro bij Belsimpel. Abonnement verlengt bij KPN.

Ik kon mijn S20, die er nog heel goed uitziet, verkopen voor 200 euro en vond daarstraks nog eens een voucher met 200 euro korting. Samen dus 400 euro van het toestelprijs af, zoals die was tezamen met de abonnement.

Bovenstaande voucher;
https://www.kortingscode.nl/belsimpel#voucher-332205

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-07 13:52
JohnGar schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 20:48:
Heb zojuist de S22 Ultra 256GB Green besteld voor 632 euro bij Belsimpel. Abonnement verlengt bij KPN.

Ik kon mijn S20, die er nog heel goed uitziet, verkopen voor 200 euro en vond daarstraks nog eens een voucher met 200 euro korting. Samen dus 400 euro van het toestelprijs af, zoals die was tezamen met de abonnement.

Bovenstaande voucher;
Geweldige aanbieding. De goedkoopste optie daar voor een s22 zwart 20gb internet 2 jaar. Morgen nog even verder zoeken en anders koop ik hem hier :)

edit.
mobiel.nl is het goedkoopst voor mijn situatie
20gb internet
verlengen bij KPN voor 2 jaar
onbp sms en bellen
S22 256GB zwart
576 bijbetalen
27,50 per maand kwijt

huidige s20 voor 200 verkopen
die buds voor 75 verkopen
met een beetje geluk voor 301 euro een nieuwe telefoon voor de komende 2 jaar :)

gelijk nog een speckcase grip case en een whitestone dome glass erop

[ Voor 22% gewijzigd door harrybeuker op 11-02-2022 11:17 ]

• RubenWwijk
JohnGar schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 20:48:

Bovenstaande voucher;
Helaas is de voucher al gebruikt :|

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-07 08:26
Bedankt!
Zojuist met een S9 als inruiltoestel ook een S22 besteld.

Wanneer krijg je informatie hoe je het inruiltoestel moet opsturen?
"Een e-mailbevestiging met de details van je bestelling en instructies voor het retourneren van je oude toestel wordt gestuurd naar: xxx"
Orderbevestiging wel ontvangen, instructies niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Strider op 10-02-2022 23:31 ]

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Strider schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 23:14:
[...]

Bedankt!

"Een e-mailbevestiging met de details van je bestelling en instructies voor het retourneren van je oude toestel wordt gestuurd naar: xxx"
Wat heb je uiteindelijk moeten betalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• destro9704
  • Laatst online: 02-07 18:10
Strider schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 23:14:
[...]

Bedankt!

Lijkt mij dat dit komt als eind van de maand de verzendbevestiging komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenWwijk
Als er iemand aan een belsimpel of mobiel.nl code kan komen voor een S22 Ultra, hou ik mij graag aanbevolen!

Ben geholpen door een medetweaker, thanks! @packfrenk _/-\o_

Besteld bij belsimpel, met verlenging T-Mobile 2 jaar.

Was €964
-/- €200 kortingscode.
Betaald: €764.

[ Voor 49% gewijzigd door RubenWwijk op 11-02-2022 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje1983
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:43
RubenWwijk schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:28:
Als er iemand aan een belsimpel of mobiel.nl code kan komen voor een S22 Ultra, hou ik mij graag aanbevolen!

Ben geholpen door een medetweaker, thanks! @packfrenk _/-\o_

Besteld bij belsimpel, met verlenging T-Mobile 2 jaar.

Was €964
-/- €200 kortingscode.
Betaald: €764.
Heeft iemand ook een code voor mij? Mijn vriendenclubje heeft geen codes ;(
Ga voor zelfde constructie! 2 jaar T-Mobile :D
Heeft 5G nu echt veel zin al? Of is het meer marketing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-07 22:49
Hier ook overstap van een Iphone 12 Pro Max naar een Samsung S22 Ultra 256GB voor 2 jaar met tmobile!

Ben benieuwd

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StWl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:09
Bartje1983 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 11:46:
[...]

Heeft iemand ook een code voor mij? Mijn vriendenclubje heeft geen codes ;(
Ga voor zelfde constructie! 2 jaar T-Mobile :D
Ook ik houd mij graag aanbevolen voor een kortingscode voor de S22 Ultra.
Mijn Note 9 is wel aan vervanging toe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-07 13:35
Bartje1983 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 11:46:
[...]

Voor mij is het meer marketing.
Zelf heb ik bewust voor een 4G contract gekozen.
YouTube kijken, email verzenden en ontvangen,
Appjes versturen, radio luisteren en forums beantwoorden gaat prima en snel.
5G schijnt interessant te zijn met gamen en grote bestanden versturen.
Dit laatste is niet van toepassing voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Als je nu een S22 Ultra probeer te bestellen krijg je het volgende bericht:

"Galaxy Buds Pro is verwijderd uit de winkelwagen in verband met onvoldoende voorraad."

Je kan vervolgens niet bestellen omdat het product niet uit je mandje te verwijderen is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnGar
@stin00 Waar probeer je te bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Oh excuus, via Samsung partner portaal! Dus op Samsung's eigen site. ik sprak net ook iemand van Samsung telefonisch. Ze gaan achter de schermen kijken wat er aan de hand is. Hij kon niks garanderen of de buds wel/niet beschikbaar komen weer. Ik gaf aan dat de wit/zilver/violet nog wel op voorraad waren maar daar kon hij niks aan doen helaas :+

[ Voor 38% gewijzigd door stin00 op 11-02-2022 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnGar
@stin00 Krijg je wel nog een terugkoppeling of moet je het zelf in de gaten houden?

Als je het toestel los wilt kopen is Telenet uit België misschien een optie. Die kwam ik hier ergens gister tegen en heb ik ook overwogen, tot ik nog een vouchercode tegenkwam.

https://www2.telenet.be/r...ginas/samsung-galaxy-s22/

De prijzen liggen door de 400 euro korting redelijk gelijk als de toestellen hier icm een abbo. De buds actie hebben zij ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Je kan nu weer bestellen met Buds! Snel zijn dus :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GirlKillu
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-06 19:27
De ING code werkt niet meer? Iemand misschien een nieuwe code?

[ Voor 82% gewijzigd door GirlKillu op 11-02-2022 13:36 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Maardiweb
Onderstaande werkt, credits naar @stin00 !

Je kan weer bestellen met buds! Doe het volgende voor de meeste korting:

1. Ga naar https://shop.samsung.com/nl/multistore/np/partnerportal3/ (NL)
2. Gebruik code GMXP-NL-66987
3. Voeg een Samsung Galaxy S22 toestel naar keuze toe
4. Gebruik in je winkelmandje GOODSTART-SPECIAL22 voor extra korting
5. Bestel

Je kan nog een oude telefoon inruilen waar je de inruilwaarde + €100-150,- korting bovenop krijgt. Ik heb een oude A40 van mn vrouw met gebarsten scherm ingeruild.. leverde me €7.- op maar ook nog 100 piek extra, dus nu een S22 256GB voor 624,- te pakken :)

[ Voor 30% gewijzigd door Maardiweb op 11-02-2022 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Nu online
Mocht iemand nog een code nodig hebben voor ING, mag je de mijne gebruiken 9WN6Y1B

Ik ga hem zelf niet gebruiken :)

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Nu online
Maardiweb schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:27:
Onderstaande werkt, credits naar @stin00 !

Je kan weer bestellen met buds! Doe het volgende voor de meeste korting:

1. Ga naar https://shop.samsung.com/nl/multistore/np/partnerportal3/ (NL)
2. Gebruik code GMXP-NL-66987
3. Voeg een Samsung Galaxy S22 toestel naar keuze toe
4. Gebruik in je winkelmandje GOODSTART-SPECIAL22 voor extra korting
5. Bestel

Je kan nog een oude telefoon inruilen waar je de inruilwaarde + €100-150,- korting bovenop krijgt. Ik heb een oude A40 van mn vrouw met gebarsten scherm ingeruild.. leverde me €7.- op maar ook nog 100 piek extra, dus nu een S22 256GB voor 624,- te pakken :)
Voor mijn in perfecte staat zijn OnePlus 7t geven ze maar 80€ korting.. -O-

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Pagina: 1 2 ... 37 Laatste

Let op:
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.

Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires

Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie

Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order