11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
De echte tweaker komt niet buiten de deur.izzet3838 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:27:
[...]
Een echte tweaker rijdt naar de bezorger toe
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik ben zo hyped door jullie dat ik zelf in staat ben om naar het sorteercentrum toe te rijdenizzet3838 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:27:
[...]
Een echte tweaker rijdt naar de bezorger toe
Als ik zou weten dat ik hem daar zou krijgen was ik er woensdag al naar toe geredenSAVAGE3 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:28:
[...]
Ik ben zo hyped door jullie dat ik zelf in staat ben om naar het sorteercentrum toe te rijden
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Ja, de release van de S22 en de S22 plus is later pasRoost schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:40:
Ik heb even teruggelezen... Maar klopt het idd dat uitsluitend de Utra's uitgeleverd worden?
Erg blij mee.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Wanneer dan?Sjoerd_r schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:43:
[...]
Ja, de release van de S22 en de S22 plus is later pas
Vanaf 11 maart dacht ik. De Ultra vanaf 25 februari eigenlijk, al word die nu al naar sommige kopers verstuurd
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Ah well, heb nog semi geluk:SAVAGE3 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:28:
[...]
Ik ben zo hyped door jullie dat ik zelf in staat ben om naar het sorteercentrum toe te rijden
Ik heb de “normale” S22 besteld bij Samsung, hierbij wordt weer aangegeven dat hij de 24ste (februari) wordt verstuurdSuperVeloce schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:50:
[...]
Vanaf 11 maart dacht ik. De Ultra vanaf 25 februari eigenlijk, al word die nu al naar sommige kopers verstuurd
Ja klopt. Maar ik had erachteraan gebeld en er bleek blijkbaar iets mis te zijn gegaan met mijn bestelling. Stond ook geen verwachte leverdatum of iets anders bij. Hij kon ook niet aangeven of de wachttijd voor mij dan ook langer zou worden. Nou ja, het was in ieder geval niet goed.g0tanks schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:04:
[...]
Doel je op onderstaande? Lichtblauw is één van de speciale kleuren met een langere levertijd. Volgens mij is het dan logisch dat de order een tijd op ontvangen blijft staan.
[...]
Ik zit in hetzelfde schuitje. Zullen we een praatgroepje oprichten, of meteen met slachtofferhulp bellen?MeanDz schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:08:
[...]
de groene 512GB is niet op voorraad en geen indicatie wanneer wel.
Ik zou als ik jullie was terugvallen op de postduifRio schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:39:
[...]
Ik zit in hetzelfde schuitje. Zullen we een praatgroepje oprichten, of meteen met slachtofferhulp bellen?
512GB Zwart.
Hahaha, goed idee denk dat ik ze gelijk maar ff ga bellen.Rio schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:39:
[...]
Ik zit in hetzelfde schuitje. Zullen we een praatgroepje oprichten, of meteen met slachtofferhulp bellen?
Krijg op zeker een trauma de komende zeven dagen en het is altijd verstandig om hulp te zoeken dan.
Tot die conclusie kom ik helaas ook. Is er een andere kortingscode beschikbaar die nog wel werkt?Amaze86 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:16:
GOODSTART-SPECIAL22 code werkt niet meer.
Alvast hartelijk dank.
Die van mij ook, al ben ik benieuwd of "code rood" nog enig effect gaat hebben hierop...V-rg schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:48:
PostNL bezorger is onderweg met mijn pakketje.... kan niet wachten.
[ Voor 5% gewijzigd door RubenWwijk op 18-02-2022 12:04 ]
Zie de actievoorwaarden, je moet je eerst registreren: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=74PM7732SY633RubenWwijk schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:04:
Heb de S22 Ultra ook binnen van Belsimpel, alleen geen buds pro. Meer mensen die dit niet hebben ontvangen?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dan kost de S22 256gb met KPN abbo verlenging €661 totaal.
Van de week zag ik de S22 128gb nog voor €600 op Belsimpel staan, is reeds €648.
De S22 256gb stond voor €648 en nu voor €720.
Ik heb ze gemaild met de vraag om een kortingscode, maar nog geen reactie.
Ik hou het nog even in de gaten, in de hoop dat Belsimpel de prijzen weer terug zet
[ Voor 37% gewijzigd door kayodv op 18-02-2022 12:25 ]
Ik heb de S22 128gb via samsung voor 577 kunnen krijgen inc inruil van mijn oude buds. Krijg er toch de nieuwe voor terug.kayodv schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:21:
Als je klant bent bij ING kun je een algemene €35 kortingscode voor Mobiel.nl pakken in de puntenwinkel.
Dan kost de S22 256gb met KPN abbo verlenging €661 totaal.
Van de week zag ik de S22 128gb nog voor €600 op Belsimpel staan, is reeds €648.
De S22 256gb stond voor €648 en nu voor €720.
Ik heb ze gemaild met de vraag om een kortingscode, maar nog geen reactie.
Ik
hou het nog even in de gaten, in de hoop dat Belsimpel de prijzen weer terug zet
Stuur even een dm
En idd geen screenprotector?elaho schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:44:
Ik heb mijn s22 ultra binnen. Van het weekend ga ik er lekker mee aan de slag. Succes voor diegene die nog op hun toestel zitten te wachten…nog even geduld.😊
Nope maar Samsung is zo behulpzaam dat ze je er graag eentje willen verkopen https://www.amazon.de/-/e...5092674&sr=8-1&th=1&psc=1
Out of stockizzet3838 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:41:
[...]
Nope maar Samsung is zo behulpzaam dat ze je er graag eentje willen verkopen https://www.amazon.de/-/e...5092674&sr=8-1&th=1&psc=1
Heerlijk om de afgelopen dagen te zien hoe het van minuut tot minuut gevolgd en uitgeplozen werd. Voor mezelf had ik al de verwachting om 3/4 weken geduld te moeten hebben voor mijn Ultra green 265GB van Belsimpel bezorgd wordt. Lijkt erop dat er ook echt nog even geduld gevraagd wordt. Dus ik geniet mee op afstand met de geweldenaren die hem nu hebben en wacht lekker met smart!
en? heb je de blauwe nog geleverd gekregen haha?R2L schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 18:33:
[...]
We gaan het zaterdag wel merken. Misschien wel alleen het hoesje wat ik erbij had besteld... 😂
Van Samsung shop weet ik wel dat ze alleen de zwarte geloof ik leveren, die is hier net ook binnen gekomen. Groen van me broertje is nog niet verzonden..MeanDz schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:10:
Is er al iemand die een groene 512GB heeft ontvangen van Belsimpel? Want volgens mij leveren die alleen zwarte exemplaren van de 512 uit op dit moment, maar ik hoop dat ik me vergis hahaha
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Ok thanks man, dan denk ik dat ik gewoon moet wachten.Rohit schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:15:
[...]
Van Samsung shop weet ik wel dat ze alleen de zwarte geloof ik leveren, die is hier net ook binnen gekomen. Groen van me broertje is nog niet verzonden..
Tis niet anders...
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Beter, hoop dat ze er veel plezier van heeft!Rohit schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:20:
S22 ultra Burgundy 128Gb trouwens ook afgeleverd net voor mijn moeder. Echt een toffe kleur!
Groen 256 van samsung is hier verzonden(wel pas vandaag)MeanDz schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:10:
Is er al iemand die een groene 512GB heeft ontvangen van Belsimpel? Want volgens mij leveren die alleen zwarte exemplaren van de 512 uit op dit moment, maar ik hoop dat ik me vergis hahaha
Lekker hoor bofkont, geniet van je nieuwe toestel en do tell all about it!izzet3838 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:23:
[...]
Groen 256 van samsung is hier verzonden(wel pas vandaag)
En bovenstaande poster ook!
[ Voor 5% gewijzigd door MeanDz op 18-02-2022 14:26 ]
Wat een plaatje!BramViking schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:24:
Geen S22 maar wel de Tab S8 Ultra binnen.
[Afbeelding]
Volgens de Samsung klantenservice niet. De klantenservice medewerker vertelde me dat je inruilwaarde mogelijk zelfs iets hoger wordt als je de oude lader meestuurt, al kon ze me niet vertellen met welk bedrag. (Dit laatste lijkt me overigens sterk, aangezien je dan al betaald hebt.)izzet3838 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:08:
Doet samsung moeilijk als je de lader niet meestuurt en enkel de kabel?
Niet om gierig te doen maar hun reden voor de laders niet mee te sturen was dat mensen al laders thuis hadden, en nu vragen ze die ook fijn op🤣
Ja vind hem ook erg mooi!
En wat is ie groot zeg!
Even de klantenservice gebeld en hebben 200 euro toegevoegd. Daarna de betaling gedaan.
Was goedkoper uit dan bij belsimpel.
Klopt, Belsimpel heeft zijn prijzen met 72 euro verhoogd in vergelijking met hun eerdere prijzen.satshow schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:30:
Zojuist verlengd bij mobiel.nl met kpn.
Even de klantenservice gebeld en hebben 200 euro toegevoegd. Daarna de betaling gedaan.
Was goedkoper uit dan bij belsimpel.
Was eerst gewoon dezelfde prijs als bij Mobiel.nl maar ze zijn nu aanzienlijk duurder dan...
Heb je bewijs van dat gesprek toevallig, dan stuur ik enkel de kabel mee, moesten ze iets zeggen kunnen we dan het gesprek aanhalen.Kay84 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:27:
[...]
Volgens de Samsung klantenservice niet. De klantenservice medewerker vertelde me dat je inruilwaarde mogelijk zelfs iets hoger wordt als je de oude lader meestuurt, al kon ze me niet vertellen met welk bedrag. (Dit laatste lijkt me overigens sterk, aangezien je dan al betaald hebt.)
Niet dat die lader me veel uitmaakt, want mijn tab s5e laad hij super traag op, maar vind het flauw dat Samsung een alder vraagt en zelf niet eentje meegeeft.
Yes. Kennelijk hoef je ook de kabel niet mee te sturen.izzet3838 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:43:
[...]
Heb je bewijs van dat gesprek toevallig, dan stuur ik enkel de kabel mee, moesten ze iets zeggen kunnen we dan het gesprek aanhalen.
Niet dat die lader me veel uitmaakt, want mijn tab s5e laad hij super traag op, maar vind het flauw dat Samsung een alder vraagt en zelf niet eentje meegeeft.
Ik heb ook nog een 50 euro kortingsvoucher van Belsimpel over dus als je iemand die kan en wil gebruiken stuur ff een DM!kayodv schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:59:
Zojuist Belsimpel benaderd via FB Messenger en binnen een uurtje een €50 kortingscoupon gekregen voor de S22. Doe er je voordeel mee!
Dan is ie nog maar €22 duurder dan bij mobiel.nlMeanDz schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:03:
[...]
Ik heb ook nog een 50 euro kortingsvoucher van Belsimpel over dus als je iemand die kan en wil gebruiken stuur ff een DM!
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/70645612
Om de buds te registreren voor de wireless charger?elaho schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:04:
Uur later kreeg ik al de mail dat ik voor de registratie van de buds een aankoopbewijs moest aanleveren. Ik heb toch echt duidelijke foto van factuur geupload. Nog maar een keer gedaan met nog betere foto van de factuur….ben benieuwd of het nu wel wordt goed gekeurd.☺️
BlaBlaBla
Hahaha scherp!Peatsmoke schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:05:
[...]
Dan is ie nog maar €22 duurder dan bij mobiel.nl
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/70645612
De prijs van 512gb is nog steeds onveranderd bij belsimpel..736.MeanDz schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:33:
[...]
Klopt, Belsimpel heeft zijn prijzen met 72 euro verhoogd in vergelijking met hun eerdere prijzen.
Was eerst gewoon dezelfde prijs als bij Mobiel.nl maar ze zijn nu aanzienlijk duurder dan...
Ik heb hem met een KPN verlenging aangeschaft, als ik nu dezelfde deal intoets moet ik 16 euro bijbetalen ipv 56 euro over van de 200 euro voucher.Daan2020 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:29:
[...]
De prijs van 512gb is nog steeds onveranderd bij belsimpel..736.
Daarmee heb ik een paar leuke accessoires (draadloze Xaomi MI 20W snellader en Joby Freehold kit) kunnen bestellen dus bij mij scheelt het wel degelijk maar ik weet niet wat voor deal jij hebt dus misschien is de prijs voor jou nog steeds hetzelfde, dat kan best.
Voor mij niet in ieder geval maar ik hoef gelukkig niet opnieuw te bestellen
[ Voor 43% gewijzigd door Daan2020 op 18-02-2022 16:20 ]
Haha, dat heb ik ook. Ik ben ook bijna verleid om de pre-order te doen, maar ik wil toch eerst de recensies afwachten. Het voordeel bij Samsung is dat hun toestellen relatief snel in prijs dalen.Daan2020 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:15:
Pff lang zitten nadenken en nu staat de levertijd weer op 2 weken ipv 5 dagen..nou laat dan maar helemaal zitten.
[ Voor 9% gewijzigd door Belecthor op 18-02-2022 16:18 ]
Ik heb bij Samsung zelf een S22 Ultra besteld (256GB, grijs online exclusive) maar ik hoor daar helemaal niks meer van. Vervelender: in mijn account kan ik de order ook niet terug vinden...
Maar even een whatsappje gestuurd zonet...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Indien je via het portaal hebt gekocht moet je langs daar in je account gaan makkelijkst is via een link in de orderbevestigingRichh schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:25:
Huh, jullie krijgen al geleverd?
Ik heb bij Samsung zelf een S22 Ultra besteld (256GB, grijs online exclusive) maar ik hoor daar helemaal niks meer van. Vervelender: in mijn account kan ik de order ook niet terug vinden...
Maar even een whatsappje gestuurd zonet...
Ik heb een S22 en een S22 Ultra besteld, beide via het partnerportal. In het portaal kan ik alleen de S22 terug vinden...izzet3838 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:27:
[...]
Indien je via het portaal hebt gekocht moet je langs daar in je account gaan makkelijkst is via een link in de orderbevestiging
Ja alle kleuren behalve zwart 128 en 256GB en staan nu op twee weken levertijd, ik begrijp je frustratie.Daan2020 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:15:
Pff lang zitten nadenken en nu staat de levertijd weer op 2 weken ipv 5 dagen..nou laat dan maar helemaal zitten.
Maar iedereen die bij Belsimpel een andere kleur dan zwart heeft besteld moet wachten dus wat dat betreft is het redelijk democratisch maar dat maakt het niet leuker voor jou, je moet maar even kijken man.
Enige wat je in dit geval toch over de streep zou kunnen trekken zijn de pre-order deals want als dat voorbij is duurt het een paar maanden voor ze in prijs gaan zakken dus als je hem nu niet bestelt dan ben je waarschijnlijk duurder uit.
Of je moet nog wat langer wachten en dan gaan de prijzen vanzelf wel omlaag maar ja dan moet je nog ff met je huidige telefoon doen, keuzes, keuzes, keuzes
Dat data overzetten is wel een ramp.
Het meeste is nu gelukt maar nu heb ik alle appstore zonder de bijbehorende data. Is dat normaal of is er ook een manier op apps met data en al over te zetten?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Bij mijn weten niet, is helaas altijd al eenn ramp geweest bij android.rajackar schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:37:
Toestel is echt bijzonder mooi en snel.
Dat data overzetten is wel een ramp.
Het meeste is nu gelukt maar nu heb ik alle appstore zonder de bijbehorende data. Is dat normaal of is er ook een manier op apps met data en al over te zetten?
Er was vroeger een app die titanium backup noemde die nam de data ook mee, maar was niet bepaald gebruiksvriendelijk, daarnaast moest je ook nog eens root hebben.
Snap niet dat Google daar nog niks op gevonden heeft, bi iOs gaat het zo seemless.
Maar met de recente android12 update ga ik toch nog een jaartje door, neem ik de S23ultra wel.
Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black
Umphizzet3838 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:39:
[...]
Bij mijn weten niet, is helaas altijd al eenn ramp geweest bij android.
Er was vroeger een app die titanium backup noemde die nam de data ook mee, maar was niet bepaald gebruiksvriendelijk, daarnaast moest je ook nog eens root hebben.
Snap niet dat Google daar nog niks op gevonden heeft, bi iOs gaat het zo seemless.
Havanna die smartswitchvwel iets meer verwacht dan.
Titanium gebruikte ik vroeger ook idd maar ik al tijden geen root meer gehad.
Richh schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:27:
[...]
Ik heb een S22 en een S22 Ultra besteld, beide via het partnerportal. In het portaal kan ik alleen de S22 terug vinden...
/f/image/DX3ZZqqVpPG8uMUKLjsOgWN0.png?f=fotoalbum_large)
Wat als je hier klikt?
Nette case, zo kan je tenminste nog een beetje genieten van de kleur en het ontwerp!xandoortje schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:44:
Inderdaad zit er geen screenprotector op.
Ik heb er zelf een opgedaan van Spigen en Case van Ringke
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nou die tempered glass screenprotector was een miskoop, de vinger scanner werkt er niet mee dus ik doe maar zonder.
Plastic folie wil ik niet wordt/is dof. Heb ook een bril van echt glas en niet dat plastic glas wat tegenwoordig iedereen heeft.
Zit in bookcase cover maar die pasjes beschadigen in de loop der tijd het glas, althans was op mijn s10 dus zal ook wel op s22 ultra zijn.
Wat loopt die accu snel leeg in een paar uurtjes tijd van 60 naar 14% tijdens setup nieuwe terwijl de helderheid haast op 0 staat, dat beloofd weinig goeds.......
Hij hangt nu aan die oude samsung 45 watt adapter die gewoon koud blijft tijdens laden en er toch zo'n 50% in pompt in 30 minuten.. dus zo slecht is die niet...
Had wellicht geen andere hoeven te kopen...
Dat scheelt zo'n €70,-...
[ Voor 15% gewijzigd door Sportsshooter op 18-02-2022 16:59 ]
Er is volgens mij ook niks mis met die lader, hij is alleen maar een marginaal beetje sneller dan de 25W versie dus voor mensen die een 25W lader bezitten is dit geen upgrade maar als je hem al hebt zou ik hem gewoon blijven gebruiken als ik jou wasdestro9704 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:52:
Smartswitch heeft prima gewerkt bij mij, alles stond erop alle apps inclusief data, alleen je moet opnieuw inloggen in de apps.
Nou die tempered glass screenprotector was een miskoop, de vinger scanner werkt er niet mee dus ik doe maar zonder.
Plastic folie wil ik niet wordt/is dof. Heb ook een bril van echt glas en niet dat plastic glas wat tegenwoordig iedereen heeft.
Zit in bookcase cover maar die pasjes beschadigen in de loop der tijd het glas, althans was op mijn s10 dus zal ook wel op s22 ultra zijn.
Wat loopt die accu snel leeg in een paar uurtjes tijd van 60 naar 14% tijdens setup nieuwe terwijl de helderheid haast op 0 staat, dat beloofd weinig goeds.......
Hij hangt nu aan die oude samsung 45 watt adapter die gewoon koud blijft tijdens laden en er toch zo'n 50% in pompt in 30 minuten.. dus zo slecht is die niet...
Weet iemand of toestel omruilactie in de doos erbij hoort te zitten? Aka postnl retourlabels enzo.
Als je wil stuur ik je ff een DM met een Belsimpel voucher voor 50 euro, zeg het maar.Sportsshooter schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:58:
Iemand nog een tip om de S22 Ultra (behalve met het inloggen via ING store en de inruil korting) met korting aan te schaffen? Ik ben klaarblijkelijk net 1 dag te laat om gebruik te maken van de GOODSTART-SPECIAL22 code.
404 not found, en daaronder mijn order overzicht. Gaat vermoedelijk toch iets niet goed.
Even wachten tot ze een WhatsApp sturen...
Edit: order bestaat wel, maar is simpelweg niet aan mijn account gekoppeld om de een of andere wijze. Ik heb gewoon pech, mijn toestel wordt later geleverd
[ Voor 14% gewijzigd door Richh op 18-02-2022 17:18 ]
Bij mobiel.nl kan je vragen of ze de 200 euro korting voucher toevoegen aan je bestelling. Dat doen ze zo.Sportsshooter schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:58:
Iemand nog een tip om de S22 Ultra (behalve met het inloggen via ING store en de inruil korting) met korting aan te schaffen? Ik ben klaarblijkelijk net 1 dag te laat om gebruik te maken van de GOODSTART-SPECIAL22 code.
Moet je wel een Ultra bestellen volgens mij en geen gewone S22 of de S22 plus but correct me if I'm wrong...038Robijno schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:09:
[...]
Bij mobiel.nl kan je vragen of ze de 200 euro korting voucher toevoegen aan je bestelling. Dat doen ze zo.
Oops hij heeft het ook over een Ultra, sorry las het blijkbaar niet goed
[ Voor 9% gewijzigd door MeanDz op 18-02-2022 17:16 ]
Vraag, ik heb bij aanschaf aangegeven oud toestel in te leveren voor korting maar hoor/lees daar verder helemaal niets over. Heb dus geen idee wat ik daar nu aan moet doen? Iets gemist of?
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
Werkt dit ook met de ing code van 35 euro? dus 200 + 35 euro korting.038Robijno schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:09:
[...]
Bij mobiel.nl kan je vragen of ze de 200 euro korting voucher toevoegen aan je bestelling. Dat doen ze zo.
De eerste weken is de accu altijd drama als alles weer gesynched wordt.destro9704 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:52:
Smartswitch heeft prima gewerkt bij mij, alles stond erop alle apps inclusief data, alleen je moet opnieuw inloggen in de apps.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Super bedankt voor het meedenkenMeanDz schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:01:
[...]
Als je wil stuur ik je ff een DM met een Belsimpel voucher voor 50 euro, zeg het maar.
Ik denk alleen niet dat het uiteindelijke bedrag dan lager is dan het bedrag (tegen inlevering van mijn buds+) via Samsung. Dat is namelijk, voor de Ultra 256 GB, €921,-. Waar dit gisteren nog €852 was...
Of verreken ik me via Belsimpel? Thanks.
Super bedankt voor het meedenken038Robijno schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:09:
[...]
Ik denk alleen niet dat het uiteindelijke bedrag dan lager is dan het bedrag (tegen inlevering van mijn buds+) via Samsung. Dat is namelijk, voor de Ultra 256 GB, €921,-. Waar dit gisteren nog €852 was...
Of verreken ik me via Mobiel.nl? Thanks
Als je het met kpn unlimited abbo neemt dan wordt dat 888 euro waarvan 200 euro nog afgaat dus 688 euro wordt. Puur met abbo is het meer voordelig volgensmij.Sportsshooter schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 18:02:
[...]
Super bedankt voor het meedenken
Of verreken ik me via Mobiel.nl? Thanks
Veel plezier voor degene die het toestel al wel bezorgd heeft gekregen.
Ja jammer.. hopelijk heb je het morgen wel binnen.038Robijno schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 18:43:
Zoals ik al dacht is mijn pakket vertraagd door de storm en rijdt de bezorger überhaupt niet meer volgens postnl.. lekker dan.
Veel plezier voor degene die het toestel al wel bezorgd heeft gekregen.
Ja daarom bewust voor een transparante gekozen.MeanDz schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:47:
[...]
Nette case, zo kan je tenminste nog een beetje genieten van de kleur en het ontwerp!
Ik had een blauwe S10+ en zag die kleur nooit door de hoesjes
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Same here, heb ook een transparante hoes besteld want anders heb ik er niks aan dat ie zo mooi groen is.xandoortje schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:16:
[...]
Ja daarom bewust voor een transparante gekozen.
Ik had een blauwe S10+ en zag die kleur nooit door de hoesjes
Alleen wel jammer dat Belsimpel geen idee heeft wanneer ze hem gaan verzenden maar aan de andere kant is het ook wel weer fijn, heb ik nog iets om naar uit te kijken hahaha
Nee hoor.Tjona100 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:50:
Ik heb dus vanmiddag die S22U 512G besteld in het wit maar als ik het zo lees hier worden de zwarte S22U modellen al deels uitgeleverd. Ben benieuwd of 25 februari gehaald wordt via mobiel.nl 😁
Ik heb de Burgundy via KPN
Bedankt voor de tip. Ze hebben het inderdaad verrekend, na ernaar gevraagd te hebben bij mij 👍🏽038Robijno schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:09:
[...]
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.
Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie
Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order
:strip_exif()/f/image/PcLvCSwm6QCQniVdXeaTy2q0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/apg3dFULDCUjlLU5eKCibKOY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UVOuzubvesO7PSrvYJ0wp7t4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0GLpiHxf2UfVnJASUJhzHc9i.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LgnE6f5OEttdSCB8OxxZBWH5.jpg?f=fotoalbum_large)