Als het nou iets van €169,- / €189,- was in de winkel dan was het wel nog ok dat ze die advies prijs van €229,- noemen. €119,- (of nog minder elders) maakt het noemen van die €229,- erg misleidend.RustStorm schreef op zondag 20 februari 2022 @ 17:08:
[...]
Goede marketing van Samsung.
Ik heb mobiel.nl daar inderdaad op gewezen: de oortjes worden daar aangeboden als zijnde "t.w.v. 229 euro" ofzo, terwijl ze op de Samsung website voor 119 euro te koop staan. Ze liegen niet, want de advies prijs is 229... En het is toch een stuk interessanter om iets van 229 euro "gratis" te krijgen dan iets van 119 euro...
Ik heb de order in ieder geval niet gedaan vanwege de oortjes. Die heb ik er voor lief bij kunnen nemen.
Helemaal mee eens! Maarja, zo wordt het ook op de samsung website gepresenteerd: 119 euro, adviesprijs 229. Lijkt daardoor dus óók een mooie deal als je ze gewoon los zou willen kopen.Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2022 @ 17:38:
[...]
Als het nou iets van €169,- / €189,- was in de winkel dan was het wel nog ok dat ze die advies prijs van €229,- noemen. €119,- (of nog minder elders) maakt het noemen van die €229,- erg misleidend.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Waren ooit wel 229, een kennis van mij heeft ze voor die prijs gekocht toen ze nog vrij nieuw waren. Mja nu adverteren ze met prijs van vorig jaar.
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
OptimistVerwijderd schreef op zondag 20 februari 2022 @ 18:15:
[...]
Zal mij benieuwen ik gok dat je het toestel pas midden maart ontvangt.

Gister een 128gb zwart S22Ultra besteld, vandaag verstuurd via mobiel.nlVerwijderd schreef op zondag 20 februari 2022 @ 18:15:
[...]
We zullen zienVerwijderd schreef op zondag 20 februari 2022 @ 18:15:
[...]
Net bericht gekregen van postnl dat morgen middag mijn toestel binnen komt. Afgelopen zaterdag besteld.
Als je er dan in ieder geval bij zet waar je hem hebt besteld en welke kleur/uitvoering...?satshow schreef op zondag 20 februari 2022 @ 19:59:
Net bericht gekregen van postnl dat morgen middag mijn toestel binnen komt. Afgelopen zaterdag besteld.
Bij mobiel.nl de zwarte 128 GBm0ridin schreef op zondag 20 februari 2022 @ 20:37:
[...]
Als je er dan in ieder geval bij zet waar je hem hebt besteld en welke kleur/uitvoering...?
De S22, S22+ of de S22 Ultra?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
De Samsung Galaxy s22 ultra in het zwart 128 GB bij mobiel.nl.
spuit 11satshow schreef op zondag 20 februari 2022 @ 20:55:
[...]
De Samsung Galaxy s22 ultra in het zwart 128 GB bij mobiel.nl.
De Samsung galaxy buds pro zijn nu met select korting maar 99 euro bij bol.comVerwijderd schreef op zondag 20 februari 2022 @ 17:38:
[...]
Als het nou iets van €169,- / €189,- was in de winkel dan was het wel nog ok dat ze die advies prijs van €229,- noemen. €119,- (of nog minder elders) maakt het noemen van die €229,- erg misleidend.
Dat is toch juist het punt dat @Verwijderd probeert te maken? Het is extra misleidend van Samsung omdat de actuele prijzen signifcant lager zijn dan de geadverteerde adviesprijs.elaho schreef op zondag 20 februari 2022 @ 21:31:
[...]
De Samsung galaxy buds pro zijn nu met select korting maar 99 euro bij bol.com
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Er is geen aantoonbaar verschil tussen groen of rood qua levertijd, correct?
Kan sws niet kiezen tussen de 2...
Klopt. Qua levertijd lijkt het een beetje te zijn: zwart > overige kleuren > exclusieve kleuren.Sak3d schreef op zondag 20 februari 2022 @ 23:02:
Er is geen aantoonbaar verschil tussen groen of rood qua levertijd, correct?
Waar ik eigenlijk wel verbaast over ben is de manier waarop mobiel.nl reageerde op die stunt van Belsimpel met hun 200 euro voucher. Ze hebben namelijk nooit officieel gecommuniceerd dat je bij hun ook 200 euro korting kan krijgen.
Ik had al besteld bij hun en zag vervolgens die email van Belsimpel in mijn mailbox. Direct zonder problemen mijn bestelling bij hun geannuleerd en bij Belsimpel besteld. Maar toen begonnen gelijk de geluiden al binnen te sijpelen dat je bij mobiel.nl ook 200 euro korting kon krijgen als je maar even belt met de klantenservice.
Was dus wel gewoon een powermove van Belsimpel waardoor mobiel.nl gedwongen was te reageren maar als je niet belt krijg je geen korting bij hun, ze zijn dus volgens mij gewoon domweg verrast door die actie en hebben vervolgens een beetje damage control toegepast maar in wezen was dit wel briljant van Belsimpel.
Zo zullen wel meer mensen net zoals ik hun bestelling hebben geannuleerd en toen ze bij mobiel.nl erachter kwamen waarom hebben ze het aanbod van belsimpel gewoon gematcht maar dat was toch echt paniek voetbal.
En als je dan ziet met hoeveel partijen mobiel.nl samenwerkt lijkt het wel alsof belsimpel een soort guerrilla oorlog moet voeren om te kunnen blijven concurreren dus waarschijnlijk vandaar deze actie.
Ze hebben tegenwoordig bijna een soort duopolie met zijn tweeën, bijna alle andere online gsm winkels zijn overgenomen of hebben het loodje gelegd.
Er zijn nog een paar andere kleinere winkels over maar die tellen niet echt mee.
Bijna alle vergelijkingssites hebben een bias voor mobiel.nl en die pagina van Samsung waarbij je rechtstreeks naar hun winkel gaat spant de kroon, dat is wel zo slim.
Mobiel.nl werkt ook samen met Gsmwijzer.nl, BCC en Wehkamp en zo zullen er nog wel een paar partijen zijn, ze hebben over het algemeen ook een hele goede service en marketing dus wat dat betreft hebben ze het goed voor elkaar maar dit was toch wel een stunt van belsimpel die ze niet zagen aankomen.
Alleen maar fijn voor ons als consument, dat dan weer wel want ik kan me niet herinneren dat ze eerder vouchers van deze waarde weggaven dus ik was er wel blij mee
Ik had al besteld bij hun en zag vervolgens die email van Belsimpel in mijn mailbox. Direct zonder problemen mijn bestelling bij hun geannuleerd en bij Belsimpel besteld. Maar toen begonnen gelijk de geluiden al binnen te sijpelen dat je bij mobiel.nl ook 200 euro korting kon krijgen als je maar even belt met de klantenservice.
Was dus wel gewoon een powermove van Belsimpel waardoor mobiel.nl gedwongen was te reageren maar als je niet belt krijg je geen korting bij hun, ze zijn dus volgens mij gewoon domweg verrast door die actie en hebben vervolgens een beetje damage control toegepast maar in wezen was dit wel briljant van Belsimpel.
Zo zullen wel meer mensen net zoals ik hun bestelling hebben geannuleerd en toen ze bij mobiel.nl erachter kwamen waarom hebben ze het aanbod van belsimpel gewoon gematcht maar dat was toch echt paniek voetbal.
En als je dan ziet met hoeveel partijen mobiel.nl samenwerkt lijkt het wel alsof belsimpel een soort guerrilla oorlog moet voeren om te kunnen blijven concurreren dus waarschijnlijk vandaar deze actie.
Ze hebben tegenwoordig bijna een soort duopolie met zijn tweeën, bijna alle andere online gsm winkels zijn overgenomen of hebben het loodje gelegd.
Er zijn nog een paar andere kleinere winkels over maar die tellen niet echt mee.
Bijna alle vergelijkingssites hebben een bias voor mobiel.nl en die pagina van Samsung waarbij je rechtstreeks naar hun winkel gaat spant de kroon, dat is wel zo slim.
Mobiel.nl werkt ook samen met Gsmwijzer.nl, BCC en Wehkamp en zo zullen er nog wel een paar partijen zijn, ze hebben over het algemeen ook een hele goede service en marketing dus wat dat betreft hebben ze het goed voor elkaar maar dit was toch wel een stunt van belsimpel die ze niet zagen aankomen.
Alleen maar fijn voor ons als consument, dat dan weer wel want ik kan me niet herinneren dat ze eerder vouchers van deze waarde weggaven dus ik was er wel blij mee
[ Voor 5% gewijzigd door MeanDz op 21-02-2022 01:52 ]
Ik neem een webwinkel waar je niet kan bestellen met creditcard anno 2022 voor aflevergarantie weinig serieus, (mobiel.nl)zeker als je het los bestelt. Maar dat is aan een ieder anders om dit te beoordelen.MeanDz schreef op maandag 21 februari 2022 @ 01:38:
Waar ik eigenlijk wel verbaast over ben is de manier waarop mobiel.nl reageerde op die stunt van Belsimpel met hun 200 euro voucher. Ze hebben namelijk nooit officieel gecommuniceerd dat je bij hun ook 200 euro korting kan krijgen.
Alleen maar fijn voor ons als consument, dat dan weer wel want ik kan me niet herinneren dat ze eerder vouchers van deze waarde weggaven dus ik was er wel blij mee![]()
![]()
Gaat zoveel mis met pakketjes anno 2022
Er worden anno 2022 ook heel veel pakketjes verstuurd.Joehoe900 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 06:23:
[...]
Nu is dit fijn voor ons, als consument, maar als er uiteindelijk maar twee spelers overblijven is dat verre van fijn. Het is trouwens een tactiek die je bij veel grote spelers ziet: Zalando en Amazon doen hetzelfde. Mooi voor nu, maar op termijn onwenselijk, want uiteindelijk verdwijnt de concurrentie.MeanDz schreef op maandag 21 februari 2022 @ 01:38:
Alleen maar fijn voor ons als consument, dat dan weer wel want ik kan me niet herinneren dat ze eerder vouchers van deze waarde weggaven dus ik was er wel blij mee![]()
![]()
Als klant zou ik me wel ontzettend genaaid voelen als ik niet op Tweakers had gekeken waardoor ik gemist had dat ik kon bellen voor €200 korting.

[ Voor 13% gewijzigd door Peatsmoke op 21-02-2022 07:00 ]
Daar heb je gelijk in en ook wat die 200 euro betreft hahahaPeatsmoke schreef op maandag 21 februari 2022 @ 06:58:
[...]
Nu is dit fijn voor ons, als consument, maar als er uiteindelijk maar twee spelers overblijven is dat verre van fijn. Het is trouwens een tactiek die je bij veel grote spelers ziet: Zalando en Amazon doen hetzelfde. Mooi voor nu, maar op termijn onwenselijk, want uiteindelijk verdwijnt de concurrentie.
Als klant zou ik me wel ontzettend genaaid voelen als ik niet op Tweakers had gekeken waardoor ik gemist had dat ik kon bellen voor €200 korting.
Dat is inderdaad niet meer van deze tijd, wist niet dat ze die mogelijkheid niet hebben maar is wel vreemd inderdaad, kan me je frustratie daarover best voorstellen.Joehoe900 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 06:23:
[...]
Ik neem een webwinkel waar je niet kan bestellen met creditcard anno 2022 voor aflevergarantie weinig serieus, (mobiel.nl)zeker als je het los bestelt. Maar dat is aan een ieder anders om dit te beoordelen.![]()

Voor betalen met een creditkaart, betalen webwinkels tussen de 1,15% en 1,5% transactiekosten. Als je met minimale marges werkt, zijn de kosten voor betalingen met CC te hoog.
Dat is echt al sinds de start van de mobiele telecommarkt al zo. Ze willen dit voorkomen door de exta's die je bij Ziggo/KPN krijgt. Dan moeten die je klant houden. Vandaar dat ik van VF naar HN ga.LordLynx schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 12:52:
Wat is dat trouwens tegenwoordig dat je meer moet betalen bij een verlenging dan bij een nieuw abo, je zou toch denken dat ze klanten willen houden in plaats van ze wegjagen?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Groene S22 Ultra - 256 gb is net geleverd bij mij via Dynalogic. Besteld via de Samsung store. Toch stuk sneller dan verwacht.
Ik hoop voor je vandaag na 15.00 uur anders wordt het morgen dat je het af kan halen.izzet3838 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:43:
[Afbeelding]
Hoe groot is de kans dat ik deze vandaag mag gaan afhalen, mijn geduld is op?
In de app staat 15 uur, maar is dat dan echt 15 uurelaho schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:46:
[...]
Ik hoop voor je vandaag na 15.00 uur anders wordt het morgen dat je het af kan halen.
Met bpost(woon in België) zeggen ze vaak 15 uur maar dat is vaak een place holder, heb al gehad dat ik hem in de middag kon gaan halen.
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Daar is weinig zinnigs over te zeggen. Soms wordt het eerder op de middag al bezorgd, soms pas om 15:00.
Oh mooi, die ook besteld, maar bij T-mobile, hopelijk zij ook snel op voorraadWhateverSuitsU schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:10:
Groene S22 Ultra - 256 gb is net geleverd bij mij via Dynalogic. Besteld via de Samsung store. Toch stuk sneller dan verwacht.
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Vanmiddag komt mijn S22 Ultra Burgundy 256GB.
Vorige week woensdag 16 Feb besteld bij phoneshop.nl (shop waar ik via mijn werkgever kan bestellen). Valt me echt 100% mee, had niet gedacht dat het via een third party zo snel zou gaan
Vorige week woensdag 16 Feb besteld bij phoneshop.nl (shop waar ik via mijn werkgever kan bestellen). Valt me echt 100% mee, had niet gedacht dat het via een third party zo snel zou gaan
Verwijderd
Ik ook niet, ga ervanuit dat de Samsung Shop en de grote spelers als eerste leveren.ronald1989 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:03:
Vanmiddag komt mijn S22 Ultra Burgundy 256GB.
Zo zie je maar 👍 kijken of er vrijdag wat updates komen betreffende de S22 en S22+.
Goed dat je de veiligheid ook in acht neemt.
p.s. ik kijk uit naar de oplaadsessies met verschillende 45W of 65W opladers
[ Voor 8% gewijzigd door Oekol op 21-02-2022 13:12 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Heb je toevallig ook deze case? https://www.amazon.nl/gp/...?smid=A1VXTSRX565TLZ&th=1
Ben benieuwd hoe het eruit ziet met groene ultra
SuperVeloce schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:38:
[...]
Heb je toevallig ook deze case? https://www.amazon.nl/gp/...?smid=A1VXTSRX565TLZ&th=1
Ben benieuwd hoe het eruit ziet met groene ultra
:strip_exif()/f/image/ICMdkdfGaMlhGz5iLoO6sMvJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Neen heb deze
[ Voor 8% gewijzigd door izzet3838 op 21-02-2022 14:28 ]
Volgens mij niet... Maar ik vermoed eerlijk gezegd dat we nog wel een maandje zullen wachten op die kleur... Als ik naar mijn order status kijk, dan is er nog niets gewijzigd.fuqua schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:35:
maar nog niemand heeft dus 1 van de samsung shop only kleuren binnen ?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Nee, dat gaat nog wel even duren. Extra verwachte levertijd is 3-4 weken.fuqua schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:35:
En toch ga ik er van uit dat ook die bestellingen langzaamaan zullen worden verscheept en zullen worden verzonden naar de consumenten. Kan mij niet voorstellen dat ze enkel in één keer de hele batch produceren en verschepen; in fases lijkt mij dit veel beter -- klantgerichter (milieutechnisch misschien niet...)g0tanks schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:39:
[...]
Nee, dat gaat nog wel even duren. Extra verwachte levertijd is 3-4 weken.
Ik kan niet wachten tot ik een verzendbevestiging heb gekregen... maar ik weet dat het nog wel weken zal kunnen gaan duren!
Ik heb vorige week via de Samsung chat te horen gekregen dat het 6 tot 7 weken levertijd is.RustStorm schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:46:
[...]
En toch ga ik er van uit dat ook die bestellingen langzaamaan zullen worden verscheept en zullen worden verzonden naar de consumenten. Kan mij niet voorstellen dat ze enkel in één keer de hele batch produceren en verschepen; in fases lijkt mij dit veel beter -- klantgerichter (milieutechnisch misschien niet...)
Ik kan niet wachten tot ik een verzendbevestiging heb gekregen... maar ik weet dat het nog wel weken zal kunnen gaan duren!
Verwijderd
https://m.gsmarena.com/sa...difference-news-53223.phpOekol schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:11:
[...]
Goed dat je de veiligheid ook in acht neemt.
p.s. ik kijk uit naar de oplaadsessies met verschillende 45W of 65W opladers
En al de volle mep vragen bij aanschaf...StWl schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:58:
[...]
Ik heb vorige week via de Samsung chat te horen gekregen dat het 6 tot 7 weken levertijd is.
Ik blijf het, net als velen, rustig afwachten en hoop tegelijkertijd dat mijn huidige telefoon niet het loodje gaat leggen...

Ik ging er bij het bestellen al vanuit dat het even kon duren. Ik heb nu in ieder geval het toestel kunnen bestellen met alle pre-order acties die er waren, waardoor ik niet de volle mep betaal.RustStorm schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:00:
[...]
En al de volle mep vragen bij aanschaf...Ik ga het nu niet meer terugdraaien en heb er zelf voor gekozen al te betalen op het moment van het plaatsen van de bestelling.
Ik blijf het, net als velen, rustig afwachten en hoop tegelijkertijd dat mijn huidige telefoon niet het loodje gaat leggen...
Daarnaast kan ik nu rustig wachten op de eerste echte real life reviews en altijd nog annuleren wanneer het toestel tegen valt.
Er wordt aangegeven dat de levertijd 3-4 weken is, niet dat dit extra levertijd betreft.g0tanks schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:39:
[...]
Nee, dat gaat nog wel even duren. Extra verwachte levertijd is 3-4 weken.
Volgens de klantenservice is het extra: Pap3rclip in "[Samsung Galaxy S22-serie] Levertijd & Prijzen"Cobiwan schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:25:
[...]
Er wordt aangegeven dat de levertijd 3-4 weken is, niet dat dit extra levertijd betreft.
Hmm dan zou de website misleidende en onjuiste informatie geven. Lekker handig van ze.g0tanks schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:27:
[...]
Volgens de klantenservice is het extra: Pap3rclip in "[Samsung Galaxy S22-serie] Levertijd & Prijzen"
Ik heb twee bestellingen gedaan:
Een Ultra met 45W oplader (die liniea reacta retour gaat), hoesje voor mijn s22+ en deze is nog niet verandert.
Mijn andere bestelling met de galaxy s22 is zojuist verandert naar verzending voorbereiden

De was de tweede bestelling op dezelfde dag, had eigenlijk verwacht dat mijn ultra eerder zou komen.
Deze blijft vooralsnog op de oude status staan.
Een Ultra met 45W oplader (die liniea reacta retour gaat), hoesje voor mijn s22+ en deze is nog niet verandert.
Mijn andere bestelling met de galaxy s22 is zojuist verandert naar verzending voorbereiden

De was de tweede bestelling op dezelfde dag, had eigenlijk verwacht dat mijn ultra eerder zou komen.
Deze blijft vooralsnog op de oude status staan.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ook de gewone S22 en S22+ lijken eraan te komen. De mijne is ook net veranderd naar 'verzending voorbereiden'.
Gewone S22 zwart 256 besteld bij Samsung België.
Hier verandert de status dagelijks van 'order voorbereiden' naar 'verzending voorbereiden' en weer terug.packfrenk schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:47:
Ook de gewone S22 en S22+ lijken eraan te komen. De mijne is ook net veranderd naar 'verzending voorbereiden'.
Misschien ben ik te snel enthousiast ...GoEV6 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:56:
[...]
Hier verandert de status dagelijks van 'order voorbereiden' naar 'verzending voorbereiden' en weer terug.
Ze komen er vanzelf aan en als ik lees over alle "problemen" die mensen ervaren nadat ze de telefoon in ontvangst hebben genomen, hoef je niet rouwig te zijn dat je eentje uit die eerste badge geleverd hebt gekregen.packfrenk schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:58:
[...]
Misschien ben ik te snel enthousiast ...
Weet iemand of het mogelijk is om je pre order te wijzigen? Dus niet annuleren, maar kiezen voor een andere kleur.
Die vraag kan je beter aan de klantenservice stellen. Is zo gedaan met een WhatsApp-berichtje.Th_mas schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:12:
Weet iemand of het mogelijk is om je pre order te wijzigen? Dus niet annuleren, maar kiezen voor een andere kleur.
Zijn er al mensen hier die toevallig een witte S22U hadden besteld en ontvangen?
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Mijn groene S22 is inmiddels ook veranderd van order voorbereiden naar Verzending voorbereiden 😁😁😁
[ Voor 4% gewijzigd door Inhumanous op 21-02-2022 17:11 ]
Jazeker! Witte Ultra (256GB). Vrijdag ontvangen.Tjona100 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:21:
Zijn er al mensen hier die toevallig een witte S22U hadden besteld en ontvangen?
Wanneer heb je die bestelling geplaatst? Die van mij is nog niet van status veranderd, maar heb ik ook 'pas' vrijdag 11 februari rond 15:00 geplaatst.Inhumanous schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:31:
Mijn groene S22 is inmiddels ook veranderd van order voorbereiden naar bestelling voorbereiden 😁😁😁
Ik nog niet.. misschien komt het omdat ik bij Belsimpel heb besteld?Of-Aaargh schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:33:
[...]
Jazeker! Witte Ultra (256GB). Vrijdag ontvangen.
Bij mij ook groene s22 bestelling voorbereiden 13feb besteld.Inhumanous schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:31:
Mijn groene S22 is inmiddels ook veranderd van order voorbereiden naar bestelling voorbereiden 😁😁😁
:strip_exif()/f/image/6odJAPipBBWFWSKjkGt7RY7S.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 40% gewijzigd door Whymeee op 21-02-2022 16:59 ]
Nope, en als ik dat had geweten had ik wellicht een andere kleur gekozenfuqua schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:35:

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Bij mij ook verzending voorbereiden, gister besteld!Whymeee schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:57:
[...]
Bij mij ook groene s22 bestelling voorbereiden 13feb besteld.[Afbeelding]
S22 Plus zwart 256gb
dit was bekend, ik zat ook nog te twijfelen om Graphite te nemen maar daar stond duidelijk bij vermeld dat het 3 weken extra zou duren omdat deze ''speciaal voor jou'' gemaakt zou worden. dus vanaf 25Feb + 3 weken.Richh schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:58:
[...]
Nope, en als ik dat had geweten had ik wellicht een andere kleur gekozen
Zondag 13 Feb ergens rond 4-5g0tanks schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:33:
[...]
Wanneer heb je die bestelling geplaatst? Die van mij is nog niet van status veranderd, maar heb ik ook 'pas' vrijdag 11 februari rond 15:00 geplaatst.
Yes dit is bekend. Vandaar dat hij andere opladers gekocht heeft om te checken of dat nog uitmaakt.
Ik lees het e. a. over de levertijd van de speciale kleuren. Ik hoop dat het proces wat verbeterd is tov verleden jaar. 3 maanden na de bestelling had ik de speciale kleur nog niet binnen. Telkens het bericht bij de klantenservice dat mijn kleur 'volgende week' binnen zou komen. Wegens het overweldigende succes etc etc. Uiteindelijk maar geannuleerd en een gewone zwarte ultra besteld die ik de dag daarna binnen kreeg. Misschien was ik de enige met deze gang zaken. In ieder geval op basis van die ervaring besloten om nooit meer voor een speciale kleur te gaan. Nogmaals, hoop dat mijn ervaring niet representatief was/is.
En nu net een mail van samsung: Je bestelling is onderweg. Met de tracking code.packfrenk schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:47:
zou dit betekenen dat hij er nog eerder is dan 25 Feb? en dat we hem eventueel woensdag oid al kunnen verwachten ?packfrenk schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:28:
[...]
En nu net een mail van samsung: Je bestelling is onderweg. Met de tracking code.
Lijkt mij morgen zelfs al, als ze vandaag verstuurd wordenInhumanous schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:32:
[...]
zou dit betekenen dat hij er nog eerder is dan 25 Feb? en dat we hem eventueel woensdag oid al kunnen verwachten ?
Dat zou ik een enorm kwalijke zaak vinden. Ik hoop dan, dat ze van het verleden hebben geleerd...Adriana O schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:25:
Ik lees het e. a. over de levertijd van de speciale kleuren. Ik hoop dat het proces wat verbeterd is tov verleden jaar. 3 maanden na de bestelling had ik de speciale kleur nog niet binnen. Telkens het bericht bij de klantenservice dat mijn kleur 'volgende week' binnen zou komen. Wegens het overweldigende succes etc etc. Uiteindelijk maar geannuleerd en een gewone zwarte ultra besteld die ik de dag daarna binnen kreeg. Misschien was ik de enige met deze gang zaken. In ieder geval op basis van die ervaring besloten om nooit meer voor een speciale kleur te gaan. Nogmaals, hoop dat mijn ervaring niet representatief was/is.
Kan ik me voorstellen. Mocht het onverhoopt langer duren zou ik niet afgaan of de klantenservice, die houden je (in mijn ervaring) aan het lijntje. Maar goed, maar uitgaan van een positief scenario.RustStorm schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:38:
[...]
Dat zou ik een enorm kwalijke zaak vinden. Ik hoop dan, dat ze van het verleden hebben geleerd...Dit baart mij wel enigszins zorgen om eerlijk te zijn.
Wellicht hebben anderen een andere ervaring dan jij hebt gehad, en kunnen ze dat hier eten delen...Adriana O schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:55:
[...]
Kan ik me voorstellen. Mocht het onverhoopt langer duren zou ik niet afgaan of de klantenservice, die houden je (in mijn ervaring) aan het lijntje. Maar goed, maar uitgaan van een positief scenario.
Dat hebben ze mij toen inderdaad gezegd, tegen een andere Tweaker zeiden ze vanaf besteldatum...g0tanks schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:27:
[...]
Volgens de klantenservice is het extra: Pap3rclip in "[Samsung Galaxy S22-serie] Levertijd & Prijzen"
Daarna heeft nog een andere Tweaker uitgebreid gebeld met Samsung en gaven ze volgende uitleg:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/70590440
In het beste geval zouden de eerste speciale kleuren in de komende 2 weken uitgeleverd beginnen worden.
(als deze medewerker tenminste beter op de hoogte was dan de 2 voorgaande...)
Edit: zie weer dat ik in het verkeerde topic zit. Achja, laat het maar staan. Edit 2: toch juist

[ Voor 8% gewijzigd door Pap3rclip op 21-02-2022 18:03 ]
Zojuist is mijn Samsung galaxy s22 ultra 128GB binnengekomen in het zwart.
Druk bezig met instellen nu.
Druk bezig met instellen nu.
Mijn gewone groene (256gb) staat ook op voorbereiden inmiddels. Ik had gerekend op 2e helft maart. Lijkt toch een stuk eerder te komen dan.
Mailtje en sms van Samsung ontvangen, bestelling is verzonden (s22 groen) maar wordt vrijdag pas geleverd.
Ik heb inmiddels ook een post NL track & trace ontvangen ( S22 groen)
Benieuwd wanneer deze echt afgeleverd wordt.
De 12e besteld staat nog op voorbereiden. De gewone S22 groen.Inhumanous schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:32:
Ik heb inmiddels ook een post NL track & trace ontvangen ( S22 groen)
Gisteren de zwarte 128 gefeliciteerd S22 ultra besteld. Omdat ik er achter kwam dat ik vorige week dus een speciale kleur Graphite had besteld.
Vandaag dus nogmaals gevraagd wanneer die dan geleverd zou worden.
Ze zei over 3 of 4 weken. Dus die order vanmiddag geannuleerd. En tot mijn verbazing is de zwarte wat ik gisteren heb besteld klaar voor verzending. Voor mij maakt het toch niet uit met de otterbox defendercase . Dus hopelijk morgen de telefoon binnen. Otterbox check, 3 verschillende soorten screenprotectors check. Dus hopelijk morgen instellen en plakken en gaan.
Vandaag dus nogmaals gevraagd wanneer die dan geleverd zou worden.
Ze zei over 3 of 4 weken. Dus die order vanmiddag geannuleerd. En tot mijn verbazing is de zwarte wat ik gisteren heb besteld klaar voor verzending. Voor mij maakt het toch niet uit met de otterbox defendercase . Dus hopelijk morgen de telefoon binnen. Otterbox check, 3 verschillende soorten screenprotectors check. Dus hopelijk morgen instellen en plakken en gaan.
Waarschijnlijk. Ik heb bij Samsung zelf besteld.Deejayunic schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:35:
[...]
Ik nog niet.. misschien komt het omdat ik bij Belsimpel heb besteld?
S22 Ultra Burgundy 256GB, Mobiel.nl zondag 13-02 besteld. KPN verlenging.
Als het goed is morgenavond Postnl 😀
Als het goed is morgenavond Postnl 😀
[ Voor 7% gewijzigd door janegsm op 21-02-2022 20:59 ]
https://nl.pepper.com/aan...7?page=20#comment-2490195
De goodstart code werkt terug, dus mijn aanbeveling voor de twijfelaars is snel te zijn.
De goodstart code werkt terug, dus mijn aanbeveling voor de twijfelaars is snel te zijn.
Grmbl nu word ik ook ongeduldig haha. Heb ook een S22 Groen 256 GB besteld (11/2) maar nog geen enkele verandering in de portal... Naja nog een paar dagen om te beslissen of ik dat white dome shizzle dr op ga gooien of niet ..
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Klopt maar op de een of andere manier werkt het inruilen van een oud toestel niet meer (je krijgt telkens 0,- inruilwaarde)izzet3838 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 21:12:
https://nl.pepper.com/aan...7?page=20#comment-2490195
Ik heb dezelfde besteld 13/2 in Samsung portaal, staat inmiddels zelfs al op verzonden en heb ook een PostNL track&trace.Maardiweb schreef op maandag 21 februari 2022 @ 21:18:
Grmbl nu word ik ook ongeduldig haha. Heb ook een S22 Groen 256 GB besteld (11/2) maar nog geen enkele verandering in de portal... Naja nog een paar dagen om te beslissen of ik dat white dome shizzle dr op ga gooien of niet ..
Staat hier helaas niet aangegeven wat de verwachte leverdag is😖😖
Hier precies hetzelfde (zowel model als besteldatum). Zal morgen wel komen dan.Maardiweb schreef op maandag 21 februari 2022 @ 21:18:
Maar ook gaat de 100 euro er niet correct af. Met GOODSTART-SPECIAL22 gaat de S22 128MB naar 685, met inruilen erbij naar 625 in plaats van 585.PeaceDucko schreef op maandag 21 februari 2022 @ 21:20:
[...]
Klopt maar op de een of andere manier werkt het inruilen van een oud toestel niet meer (je krijgt telkens 0,- inruilwaarde)
GOODSTART-SPECIAL22 lijkt alleen te werken zonder dat je een toestel inruilt. Kies je namelijk eerst een in te ruilen toestel, dan wordt GOODSTART-SPECIAL22 niet meer geaccepteerd.
[ Voor 18% gewijzigd door JBS op 21-02-2022 22:36 ]
Hierop het volgende. Zojuist met Samsung gebeld. Ze hebben inderdaad een storing waardoor de inruilwaarde niet wordt berekend. De medewerker aan de telefoon gaf me het advies om het morgen opnieuw te proberenPeaceDucko schreef op maandag 21 februari 2022 @ 21:20:
[...]
Klopt maar op de een of andere manier werkt het inruilen van een oud toestel niet meer (je krijgt telkens 0,- inruilwaarde)
GOODSTART-SPECIAL22 werkt bij mij wel als ik eerst een telefoon selecteer om in te ruilen. Ook in dat geval berekent hij voor mij ook niet de inruilwaarde. Hopen dat we morgen weer een juiste inruilwaarde hebben en de coupon ook werktJBS schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:29:
[...]
Maar ook gaat de 100 euro er niet correct af. Met GOODSTART-SPECIAL22 gaat de S22 128MB naar 685, met inruilen erbij naar 625 in plaats van 585.
GOODSTART-SPECIAL22 lijkt alleen te werken zonder dat je een toestel inruilt. Kies je namelijk eerst een in te ruilen toestel, dan wordt GOODSTART-SPECIAL22 niet meer geaccepteerd.
Ook met een normale S22? Dat de inruilwaarde nul blijft vind ik niet zo erg, die was toch maar 1,50 voor een A3 uit 2016PeaceDucko schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:42:
[...]
GOODSTART-SPECIAL22 werkt bij mij wel als ik eerst een telefoon selecteer om in te ruilen. Ook in dat geval berekent hij voor mij ook niet de inruilwaarde. Hopen dat we morgen weer een juiste inruilwaarde hebben en de coupon ook werkt
Deze korting kan niet worden toegepast op je winkelwagen. Controleer de actievoorwaarden of neem contact op met de klantenservice.
[ Voor 13% gewijzigd door JBS op 21-02-2022 22:45 ]
Ook 0 EU inruilwaarde voor de normale S22 (met een oude S10, die is wel wat meer waardJBS schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:43:
[...]
Ook met een normale S22? Dat de inruilwaarde nul blijft vind ik niet zo erg, die was toch maar 1,50 voor een A3 uit 2016
[...]
Via die code staat er wel duidelijk "Lease" bij. Volgens mij is dat niet wat de meeste mensen hier zouden willen. Of zie ik iets over het hoofd?
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Dat is een foutje. Je betaalt gewoon volledig voor het toestel.Koldur schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:49:
Via die code staat er wel duidelijk "Lease" bij. Volgens mij is dat niet wat de meeste mensen hier zouden willen. Of zie ik iets over het hoofd?
Op wat voor totaalbedrag kom je dan uit? Zou 585 moeten zijn toch (rekende met 0 euro inruil voor het toestel zelf)?PeaceDucko schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:46:
[...]
Ook 0 EU inruilwaarde voor de normale S22 (met een oude S10, die is wel wat meer waard)
Voor de normale S22 128GB kom ik (met GOODSTART code en €100 extra inruil) inderdaad uit op €585,57JBS schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:58:
[...]
Op wat voor totaalbedrag kom je dan uit? Zou 585 moeten zijn toch (rekende met 0 euro inruil voor het toestel zelf)?
Merkwaardig, ik maar tot 621,65.PeaceDucko schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:01:
[...]
Voor de normale S22 128GB kom ik (met GOODSTART code en €100 extra inruil) inderdaad uit op €585,57
Ook in andere browser.
[ Voor 4% gewijzigd door JBS op 21-02-2022 23:07 ]
Als ik hier zoek op Coolblue, kom ik berichten tegen dat de S22 Ultra bij Samsung aangevraagd moet worden. Wil dit zeggen dat Coolblue de ultra nog niet uitleverd, als deze in preorder staat?
Heeft iemand van jullie al een Ultra ontvangen via Coolblue?
Heeft iemand van jullie al een Ultra ontvangen via Coolblue?
Let op:
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.
Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie
Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.
Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie
Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order