Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Had eigenlijk wel verwacht dat de personen die hem eerder hebben besteld, hem ook als eerste zouden ontvangen

Ben bang van niet, heb even terug gebladerd naar MA 14feb toen kregen de mensen van de ultra ook al track & trace codes en status verandering. Uiteindelijk zover ik weet zijn de telefoon pas vanaf vrijdag geleverd toen! Helaas 😖g0tanks schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:22:
[...]
Hier precies hetzelfde (zowel model als besteldatum). Zal morgen wel komen dan.
Als ik hun website mag geloven wordt alles op 25 februari uitgeleverd.puckjeepuck schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 07:43:
Is er al iemand die via mobiel.nl de S22 ultra Burgundy 512GB heeft ontvangen? Ik heb de bestelling al geplaatst op 10 februari.
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Inmiddels is de website nog verder kapot. Je kunt geen type meer kiezen als je aan de wizard begint om een toestel in te ruilen.PeaceDucko schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:01:
[...]
Voor de normale S22 128GB kom ik (met GOODSTART code en €100 extra inruil) inderdaad uit op €585,57
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Wauw echt gisterenmiddag zonder dat die code werkte besteldizzet3838 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 21:12:
https://nl.pepper.com/aan...7?page=20#comment-2490195
De goodstart code werkt terug, dus mijn aanbeveling voor de twijfelaars is snel te zijn.
Opnieuw bestellen en annuleren?Jamesl schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:11:
[...]
Wauw echt gisterenmiddag zonder dat die code werkte besteld
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Ja kan al lijkt de wedstrijd beetje kapot, en mijn vriendin heeft de telefoon echt deze week nodig dus beetje bang dat je weer achteraan in de rij komt, al staat er nog wel 'wordt verzonden 24 februari'
Die wordt verzonden moet je niet vertrouwen(best gewoon vergelijken met andere Tweakers die dezelfde telefoon hebben).Jamesl schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:13:
[...]
Ja kan al lijkt de wedstrijd beetje kapot, en mijn vriendin heeft de telefoon echt deze week nodig dus beetje bang dat je weer achteraan in de rij komt, al staat er nog wel 'wordt verzonden 24 februari'
Bij mij stond er ook wordt verzonden 24ste, en typ dit bericht momenteel op mijn s22 ultra.
Ik heb ook op de 10de besteld bij Belsimpel, een groene 512GB. Nog niks ontvangen en ook geen status wijziging. Heb al contact gehad met de klantenservice want bestellingen geplaatst na die van mij worden al uitgeleverd. Antwoord was letterlijk "ik weet niet waarom uw toestel niet bij de eerste batch zat maar de 25ste wordt de rest verzonden" dus ik kan alleen maar hopen dat dit waar is en wacht met een gezonde dosis ongeduld tot vrijdag.puckjeepuck schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 07:43:
Is er al iemand die via mobiel.nl de S22 ultra Burgundy 512GB heeft ontvangen? Ik heb de bestelling al geplaatst op 10 februari.
Bij mij werkte zowel gisteren als vandaag die code niet, telkens als je de code invoert geeft de website "voer een geldige code in".Jamesl schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:11:
[...]
Wauw echt gisterenmiddag zonder dat die code werkte besteld
Ik kan geen toestel meer inruilen als ik de code invul, dus de website is beetje broken hahaPeatsmoke schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:26:
[...]
Bij mij werkte zowel gisteren als vandaag die code niet, telkens als je de code invoert geeft de website "voer een geldige code in".
Lijkt erop alsof de website het niet aankan of misschien doen ze het expres omdat ze de vraag gewoon niet aankunnen en hebben ze een paar functionaliteiten van de website hebben uitgeschakeld, je weet het niet.Peatsmoke schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:26:
[...]
Bij mij werkte zowel gisteren als vandaag die code niet, telkens als je de code invoert geeft de website "voer een geldige code in".
Het wordt er niet beter op in ieder geval

Verlenging van Vodafone Red (nee, is niet goedkoop, maar gebruik de extra Ziggo pakketten wel, dan is er bijna niet omheen te komen).
30 euro pm (9 euro toestelbundel) en dan is ie 799. Met 200 eraf voor de voucher komt ie op 599 euro. Had wellicht bij een ander abonnement goedkoper gekund, maar dan moet ik Ziggo Sport afnemen voor 15 euro per maand en dat verschil van 360 euro maak je niet elders goed.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
1 of 2 jaar verlenging?Señor Sjon schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:44:
Uiteindelijk besteld bij Belsimpel, een groene 256 GB Ultra.
Verlenging van Vodafone Red (nee, is niet goedkoop, maar gebruik de extra Ziggo pakketten wel, dan is er bijna niet omheen te komen).
30 euro pm (9 euro toestelbundel) en dan is ie 799. Met 200 eraf voor de voucher komt ie op 599 euro. Had wellicht bij een ander abonnement goedkoper gekund, maar dan moet ik Ziggo Sport afnemen voor 15 euro per maand en dat verschil van 360 euro maak je niet elders goed.
Dacht even dat je uberhaupt in totaal 599 kwijt was, maar neem aan 599 betalen en dan nog die 9e/mnd voor het toestel extra...
Ik wil altijd onder de BKR-grens blijven.
:fill(white):strip_exif()/f/image/DQYzatOqczLdi1DMKD4Qwdub.png?f=user_large)
VF rekent 1080 voor het toestel, is 60 euro goedkoper over 2 jaar in abokosten, maar verliest het van de kortingscode.
De afgelopen jaren worden toestellen maar mondjesmaat goedkoper, dus het is wel goed zo. Doe er meestal 3+ jaar mee en heb na twee uitstapjes eindelijk weer een Note.
[ Voor 56% gewijzigd door Señor Sjon op 22-02-2022 10:00 ]
Dat is niet wat ik bedoel.g0tanks schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 00:14:
[...]
Naar welke berichten refereer je dan? Ben je niet in de war met het aanvragen van de Galaxy Buds Pro?
Concreet, Heeft coolblue de S22 ultra al uitgeleverd?
Ah, ligt dus niet aan mij. Weet iemand welke inruilwaarde ze geven (ex. extra inruilkorting) voor een paar maanden oude S21 in nieuwstaat?JBS schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:11:
[...]
Inmiddels is de website nog verder kapot. Je kunt geen type meer kiezen als je aan de wizard begint om een toestel in te ruilen.
Geen idee maar ik denk dat je beter marktplaats kunt doen, en dan een oude telefoon of Galaxy buds ofzo kunt inruilen.Hertog_Martin schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:16:
[...]
Ah, ligt dus niet aan mij. Weet iemand welke inruilwaarde ze geven (ex. extra inruilkorting) voor een paar maanden oude S21 in nieuwstaat?
[ Voor 12% gewijzigd door edgarf28 op 22-02-2022 10:20 ]
Ik heb op de 13e bij Mobiel.nl de S22 ultra Burgundy 256 besteld.Tjona100 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 07:45:
[...]
Als ik hun website mag geloven wordt alles op 25 februari uitgeleverd.
Deze wordt door postnl vandaag geleverd.
Joiw s21 kan je zo verkopen op mp voor €400, bij samsung zal je veel minder krijgen.Hertog_Martin schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:16:
[...]
Ah, ligt dus niet aan mij. Weet iemand welke inruilwaarde ze geven (ex. extra inruilkorting) voor een paar maanden oude S21 in nieuwstaat?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
izzet3838 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:19:
[...]
Geen idee maar ik denk dat je beter marktplaats kunt doen, en dan een oude telefoon of Galaxy buds ofzo kunt inruilen.
Ja jullie hebben gelijk, ik begrijp nu dat je op willekeurig oud toestel ook nog de inruilkorting krijgt. Thanks.Amaze86 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:23:
[...]
Joiw s21 kan je zo verkopen op mp voor €400, bij samsung zal je veel minder krijgen.
Check eerst of ie ertussen staat, het lijstje is vrij beperkt. Vroeger deden ze dat echt op alles. Heb ooit nog eens een Nokia 3210 ingeruild voor een cashback.Hertog_Martin schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:27:
[...]
[...]
Ja jullie hebben gelijk, ik begrijp nu dat je op willekeurig oud toestel ook nog de inruilkorting krijgt. Thanks.
Nice, alvast veel plezier!edgarf28 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:20:
Krijg net mail en sms van Samsung dat m'n Galaxy S22 Plus 256Gb (zwart), die ik afgelopen zondag heb besteld, is verstuurd met Dynalogic en dat ik hem vrijdag kan verwachten
Ik vraag me echter af hoe Samsung hun bestellingen doorloopt. Ik heb namelijk ook de zwarte S22+
256GB besteld maar op 10 feb en ik heb nog niets gekregen qua verzend informatie

Maar uiteindelijk via belsimpel besteld (en 'helaas' ook nog eens de groene versie) dus hoop ECHT dat de levertijden nog een beetje normaal zullen zijn.
Maar nog niks in mijn account wijst erop dat ie binnenkort gaat komen helaas...
Iemand al wel de groene ontvangen?
Je kunt Galaxy buds inruilen, en ook bv Galaxy Note 4 enz.Señor Sjon schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:32:
[...]
Check eerst of ie ertussen staat, het lijstje is vrij beperkt. Vroeger deden ze dat echt op alles. Heb ooit nog eens een Nokia 3210 ingeruild voor een cashback.
Des moods voor €20 een verwoeste Galaxy Note 4/s7 kopen via mp, of oude Galaxy buds of zo.
De GOODSTART-SPECIAL22 code werkt ook weer.matthijs93 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:56:
Bij mij werkt de inruilwizard weer op de samsung site!
https://nl.pepper.com/aan...ngcom-met-buds-pro-228717
[ Voor 4% gewijzigd door Ernemmer op 22-02-2022 11:01 ]
Hier werkte die als ik als gast bestelde, logde ik in op me samsung account dan pakte die de code niet.Ernemmer schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:01:
[...]
De GOODSTART-SPECIAL22 code werkt ook weer.
https://nl.pepper.com/aan...ngcom-met-buds-pro-228717
Is de groene op voorraad? Ik heb zwart besteld, maar twijfel.bighead schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:32:
Hier nu een nieuwe order geplaatst, had vorige week de S22U 512GB Graphite besteld. Maar na aanleiding van berichten hier over hele lange levertijd, net de S22U 512GB Green besteld. Hij is nu ook nog een paar euro goedkoper dan vorige week, nu 943,45 ipv 950,95(Dit via Partnerportaal met goodstart code en inruil van mijn OP5T)
Als je ze selecteerd en ze zijn niet op voorraad staat het er normaal in het rood bij.Teletekst schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:34:
[...]
Is de groene op voorraad? Ik heb zwart besteld, maar twijfel.
Hier net wel gelukt met ingelogde Samsung account.Amaze86 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:25:
[...]
Hier werkte die als ik als gast bestelde, logde ik in op me samsung account dan pakte die de code niet.
Meerdere van hier hebben hem al binnen, dus ik neem aan dat die op voorraad is. Wel staat er dat het nu langer kan duren ivm vele bestellingen.Teletekst schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:34:
[...]
Is de groene op voorraad? Ik heb zwart besteld, maar twijfel.
EDIT: Net via Whatsapp gevraagd: Ik zie dat de status momenteel staat op 'backorder'. Dit betekent dat er op dit moment geen voorraad is maar dat wij binnen 10 dagen een nieuwe voorraad verwachten.
[ Voor 51% gewijzigd door bighead op 22-02-2022 11:48 ]
Dankjewel voor het navragen. Dan laat ik het lekker op zwart staan. De telefoon gaat toch in een hoes.bighead schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:36:
[...]
EDIT: Net via Whatsapp gevraagd: Ik zie dat de status momenteel staat op 'backorder'. Dit betekent dat er op dit moment geen voorraad is maar dat wij binnen 10 dagen een nieuwe voorraad verwachten.
Je moet inloggen op het portaal van GameMania dan heb je extra korting, zie linkje naar pepper.comAmaze86 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:25:
[...]
Hier werkte die als ik als gast bestelde, logde ik in op me samsung account dan pakte die de code niet.
Die GM code werkt nu dus niet meer.
[ Voor 5% gewijzigd door Ernemmer op 22-02-2022 12:07 ]
Oh, ik heb net mijn verzendbevestiging gekregen. Staat gepland voor vrijdag. Maar met een beetje geluk morgen of donderdag. Kan niet wachtenkyunikeon schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:35:
[...]
Nice, alvast veel plezier!
Ik vraag me echter af hoe Samsung hun bestellingen doorloopt. Ik heb namelijk ook de zwarte S22+
256GB besteld maar op 10 feb en ik heb nog niets gekregen qua verzend informatie
Cb kennende zal de datum in de mail wel kloppen.Nzsx schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:08:
Heeft iemand al een s22(+) (ultra) van Coolblue ontvangen? Ik heb de mijne meteen 9 feb gepreordered en er staat bezorging 25 februari in mijn mail. Maar sinds een paar dagen kun je op coolblue niet meer pre orderen. Ik begin toch wel een beetje ongeduldig te worden aangezien er veel mensen later hebben besteld en eerder hebben ontvangen..🤭🤭
Hier hetzelfde verhaal. De S22U 128gb Graphite(ing) vorige week besteld maar na alle berichten gister voor de S22U Green 256gb gegaan via de goodstart code. Nu krijg ik alleen mijn graphite niet geannuleerd via de link uit de mail want dan gaat ie door ing portaal inlog dus die ga ik telefoonisch annuleren.bighead schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:32:
Hier nu een nieuwe order geplaatst, had vorige week de S22U 512GB Graphite besteld. Maar na aanleiding van berichten hier over hele lange levertijd, net de S22U 512GB Green besteld. Hij is nu ook nog een paar euro goedkoper dan vorige week, nu 943,45 ipv 950,95(Dit via Partnerportaal met goodstart code en inruil van mijn OP5T)
"Na analyse van het door uw ingestuurde Inruiltoestel, bevestigen wij u hierbij dat deze volledig voldoen aan de voorwaarden voor Inruil. Hierbij is de Inruil dan ook afgerond."
Denk dat ik gezien de staat van het scherm anders maximaal 150 euro tweedehands had kunnen krijgen, dus ik ben zeer tevreden
Mijn andere order met de s22 ultra met mijn siliconen hoesje voor de S22+ staat nu op order voorbereiden dus zal hopelijk vandaag of morgen daar ook de T&T van krijgen. Superrrrr
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Of heeft er al iemand een andere kleur in 512GB van hun geleverd gekregen? En dan bedoel ik de gewone andere kleuren zoals groen burgundy of wit? Ben echt benieuwd...
Ben zelf nog in afwachting van een groene S22 (wel 128 GB) van Belsimpel. Heb echter nog niks gezien wat erop duidt dat ie eerder dan 11 maart geleverd zal worden...MeanDz schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:38:
Nog niemand gezien met een van Belsimpel of mobiel.nl geleverde 512GB in een andere kleur dan zwart
Of heeft er al iemand een andere kleur in 512GB van hun geleverd gekregen? En dan bedoel ik de gewone andere kleuren zoals groen burgundy of wit? Ben echt benieuwd...
Zwarte S22 ultra 256gb zwart besteld bij Samsung. Afgelopen vrijdag besteld.
Nou, hoef ik niet meer te twijfelen qua kleur.
Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB S908 Groen
Aantal: 1
Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend. Ook onze klantenservice weet deze niet en ziet precies dezelfde informatie als hier in je orderstatus. Zodra er een datum bekend is komt hij hier direct te staan.
Belangrijke informatie over je Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB S908 Groen
EAN:
Bekend zodra je product onderweg is
IMEI:
Dit is al sinds 10 februari, kom op nou belsimpel!

Nee, mijn status is sinds bestelling ongewijzigd:Aggressor schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:46:
Heeft iemand al een mail gehad van een speciale kleur..of status veranderd?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/P2JSZ5AOPCWEK50khjT8eRUn.jpg?f=user_large)
Nope, mijn bestelling van 10 februari is ook nog steeds ongewijzigd (graphite 256gb)Aggressor schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:46:
Heeft iemand al een mail gehad van een speciale kleur..of status veranderd?
Tja, wat wil je dan... dat ze maar dingen gaan beweren om maar iets te zeggen?MeanDz schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:50:
Raak gewoon gefrustreerd door die Belsimpel bestelpagina,
Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB S908 Groen
Aantal: 1
Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend. Ook onze klantenservice weet deze niet en ziet precies dezelfde informatie als hier in je orderstatus. Zodra er een datum bekend is komt hij hier direct te staan.
Belangrijke informatie over je Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB S908 Groen
EAN:
IMEI:
Dit is al sinds 10 februari, kom op nou belsimpel!![]()
![]()
Status is hetzelfde als bij mij (met daarboven nog een "De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers") maar zij zullen gewoon niet meer weten. Hopen misschien dan en dan een levering te krijgen maar dat is ook afwachten...
Vind het ook jammer en lastig, maar denk dat belsimpel hier weinig aan kan doen...
32m0ridin schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:27:
[...]
Tja, wat wil je dan... dat ze maar dingen gaan beweren om maar iets te zeggen?
Status is hetzelfde als bij mij (met daarboven nog een "De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers") maar zij zullen gewoon niet meer weten. Hopen misschien dan en dan een levering te krijgen maar dat is ook afwachten...
Vind het ook jammer en lastig, maar denk dat belsimpel hier weinig aan kan doen...
Hoe bedoel je wat wil je dan? Ik uit slechts mijn frustratie over het feit dat ik geen updates krijg van Belsimpel. Ze leveren telefoons uit aan mensen die na mij besteld hebben maar kunnen niet even netjes uitleggen waarom? Na meerdere vragen van mijn kant kreeg ik een nietszeggend antwoord dus dat irriteert me.
Dat terzijde, tenzij jij werkt bij Belsimpel of op kosmische wijze verbonden bent met Belsimpel kan jij niks voor mij beteken in deze dus zou ik niet weten waarom je die vraag stelt.
Ik zal nog wel vaker mijn frustratie ventileren en een contra productieve vraag als wat wil je dan leidt niet ineens tot het inzicht dat jij redelijkerwijs gelijk hebt, sterker nog ik kan er ook met gestrekt been ingaan en je vragen waar jij je mee bemoeit maar daar is het een forum voor dus dien ik je netjes van repliek.
Ik vind dat belsimpel de dure plicht heeft om zijn klanten te informeren als ze om wat voor reden dan ook langer moeten wachten. Met alle geruchten over vertraagde leveringen door Samsung is hun radiostlte ronduit irritant maar dat is persoonlijk dat hoef jij niet als zodanig te ervaren.
Wat jij daarvan vindt is verder voor mij niet zo relevant maar omdat je er naar vraagt, bij deze
Ik begrijp het ongeduld hier dus ook niet zo.
Ja sommigen hebben hem eerder uitgeleverd gekregen. Die hebben geluk gehad, maar dat verplicht Belsimpel of Samsung niet tot extra communicatie, want ze hadden al netjes "vanaf 25-2" gecommuniceerd. Daar is niks aan veranderd.
En ja, ik heb een burgundy 512GB Ultra bij Belsimpel besteld en had natuurlijk gewild dat die ook eerder uitgeleverd was. Maar dat is niet zo. Het is echter ook nog geen 25-2 dus ik ga daar niet over zitten zeuren, of klagen dat hun communicatie niet op orde is.
Dat kan, dan verschillen we gewoon van mening.Geekess schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:57:
Maar de releasedatum en de bij bestellen genoemde "vanaf-leverdatum" was altijd al 25 februari. Daar is niks aan gewijzigd, en dat is waar je het contract voor bent aangegaan.
Ik begrijp het ongeduld hier dus ook niet zo.
Ja sommigen hebben hem eerder uitgeleverd gekregen. Die hebben geluk gehad, maar dat verplicht Belsimpel of Samsung niet tot extra communicatie, want ze hadden al netjes "vanaf 25-2" gecommuniceerd. Daar is niks aan veranderd.
En ja, ik heb een burgundy 512GB Ultra bij Belsimpel besteld en had natuurlijk gewild dat die ook eerder uitgeleverd was. Maar dat is niet zo. Het is echter ook nog geen 25-2 dus ik ga daar niet over zitten zeuren, of klagen dat hun communicatie niet op orde is.
Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om alle toestellen de 25ste te versturen dan was er geen onduidelijkheid maar als ze besluiten om eerder dan de genoemde datum te versturen moeten ze niet vreemd opkijken als mensen daar vragen over hebben. En ja als bedrijf moet je die dan gewoon kunnen beantwoorden. Dat jij dat anders ziet is mooi maar daar kan ik natuurlijk helemaal niks mee. Jij bent jij en ik ben ik! Ik vind dat ze weldegelijk zouden moeten toelichten waarom ze afwijken van 25-2 voor die andere klanten want ik moet mij als klant niet belazerd voelen. Dus nogmaals, dan verschillen we van mening en dat vind ik helemaal niet erg. You do you!
Verwijderd
Mee eens, ze hadden dat duidelijker moeten communiceren.MeanDz schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:06:
[...]
Dat kan, dan verschillen we gewoon van mening.
Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om alle toestellen de 25ste te versturen dan was er geen onduidelijkheid maar als ze besluiten om eerder dan de genoemde datum te versturen moeten ze niet vreemd opkijken als mensen daar vragen over hebben. En ja als bedrijf moet je die dan gewoon kunnen beantwoorden. Dat jij dat anders ziet is mooi maar daar kan ik natuurlijk helemaal niks mee. Jij bent jij en ik ben ik! Ik vind dat ze weldegelijk zouden moeten toelichten waarom ze afwijken van 25-2 voor die andere klanten want ik moet mij als klant niet belazerd voelen. Dus nogmaals, dan verschillen we van mening en dat vind ik helemaal niet erg. You do you!
Deel leveringen, met we gaan uit van de 25ste en sommige toestellen zijn wellicht al eerder leverbaar.
Dus dat, dat zou al een beetje meer begrip hebben kunnen kweken bij vroege bestellers zoals ik en vele anderen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:29:
[...]
Mee eens, ze hadden dat duidelijker moeten communiceren.
Deel leveringen, met we gaan uit van de 25ste en sommige toestellen zijn wellicht al eerder leverbaar.
Ziet die korting enkel op extra inruilwaarde?JBS schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:46:
Aanbieding met beide codes werkt weer: https://nl.pepper.com/comments/permalink/2492003
Ja maar je kunt ook oude/kapotte telefoons inruilen.Cobiwan schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:58:
[...]
Ziet die korting enkel op extra inruilwaarde?
Nu zie ik via 'Mijn account' geen bestelling. Is er een andere plek om de status te checken, of duurt het gewoon even voordat je order in het lijstje verschijnt?
Oh, ik kijk dus gewoon niet goed, er is nog 'n tabje op https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order (volg je bestelling), daar zie ik 'm wel staan
[ Voor 28% gewijzigd door JBS op 22-02-2022 17:11 ]
Oooeeeh wat een heerlijk gevoel! Track en trace op vrijdag? Of komt ie al eerder? Zolang alles vrijdag komt hebben ze nog 2 dagen om hem te versturen... Hier nog steeds 'order voorbereiden'Albert020 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:32:
Mijn S22 Phantom Black 256 GB is onderweg
[Afbeelding]
@g0tanks al bericht?
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Heb je dit inmiddels al gedaan? Ben benieuwd naar de bevindingen. Ik krijg de telefoon vrijdag en sta dan voor de keuze wat ik ga doen. Officieel stond de One Plus Nord er niet tussen maar wel de 5g telefoon, ik heb die gekozen (terwijl het een andere is) maar deze kan ook 5G en is zelf de betere van de twee. Ik verwacht dat dat dan wel goed gaat eigenlijk. Nu alleen nog kiezen of ik bij beide OP Nord (ga er twee retour sturen) de opladers en kabel meestuur. Zij sturen geen oplader mee en we hebben er wel 1 nodig, dus ik dacht ook om hem niet terug te sturen.g0tanks schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:57:
Ik ga de originele oplader niet meesturen. Zie wel wat er gebeurt.
In hun voorwaarden zijn ze wel 'streng' als je hier kijkt:
Dus in het slechtste geval krijg je nog eens de korting + 35 euro aan je broek?Na ontvangst zullen wij uw Inruiltoestel analyseren en controleren of deze (i) overeenkomt qua type, model en conditie met het door u aangemelde Inruiltoestel en (ii) voldoet aan de voorwaarden voor Inruil als vermeld in deze Algemene Voorwaarden Inruil. Wij zullen u per email op de hoogte brengen van de uitkomst van deze analyse.
Wanneer wij niet binnen de gestelde termijnen de nodige documenten, items en het Inruiltoestel hebben ontvangen, of wanneer uit onze analyse blijkt dat het door ons ontvangen Inruiltoestel niet voldoet aan de voorwaarden voor Inruil zoals omschreven in de Algemene Voorwaarden Inruil, zullen wij de door u ontvangen Inruilvergoeding verhoogt met een administratieve kost van 35€ van u terugvorderen. Deze factuur is te betalen binnen de 14 dagen na ontvangst.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Top, dus zonder de lader kunnen ze het accepteren. Dat ga ik dan ook proberen!stin00 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:59:
Vandaag is m'n Oneplus 8T als inruil toestel goedgekeurd door Samsung's partner Buyback. Ik kreeg er 119 euro + 150 extra inruilwaarde voor de aanschaf S22 Ultra, dus 270 in totaal. Dat lijkt geen mega deal, maar de telefoon had behoorlijk wat gebruikssporen: flink veel krasjes op het scherm en lakschade aan de bezels door een val. Verder alleen een oplaadkabel meegestuurd en de mooie 65w oplader zelf gehouden:
"Na analyse van het door uw ingestuurde Inruiltoestel, bevestigen wij u hierbij dat deze volledig voldoen aan de voorwaarden voor Inruil. Hierbij is de Inruil dan ook afgerond."
Denk dat ik gezien de staat van het scherm anders maximaal 150 euro tweedehands had kunnen krijgen, dus ik ben zeer tevreden
Nee nog niet. Ik krijg (hopelijk) ook pas vrijdag mijn S22.Oekol schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:19:
[...]
Heb je dit inmiddels al gedaan? Ben benieuwd naar de bevindingen. Ik krijg de telefoon vrijdag en sta dan voor de keuze wat ik ga doen. Officieel stond de One Plus Nord er niet tussen maar wel de 5g telefoon, ik heb die gekozen (terwijl het een andere is) maar deze kan ook 5G en is zelf de betere van de twee. Ik verwacht dat dat dan wel goed gaat eigenlijk. Nu alleen nog kiezen of ik bij beide OP Nord (ga er twee retour sturen) de opladers en kabel meestuur. Zij sturen geen oplader mee en we hebben er wel 1 nodig, dus ik dacht ook om hem niet terug te sturen.
In hun voorwaarden zijn ze wel 'streng' als je hier kijkt:
[...]
Dus in het slechtste geval krijg je nog eens de korting + 35 euro aan je broek?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Nee nog geen update, maar het duurt nog een paar dagen tot vrijdag.Maardiweb schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:12:
[...]
Oooeeeh wat een heerlijk gevoel! Track en trace op vrijdag? Of komt ie al eerder? Zolang alles vrijdag komt hebben ze nog 2 dagen om hem te versturen... Hier nog steeds 'order voorbereiden'![]()
@g0tanks al bericht?
:fill(white):strip_exif()/f/image/xbozjkZRFHS0ljDuPhupRL2I.png?f=user_large)
Jahh, vrijdag 25 februariMaardiweb schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:12:
[...]
Oooeeeh wat een heerlijk gevoel! Track en trace op vrijdag? Of komt ie al eerder? Zolang alles vrijdag komt hebben ze nog 2 dagen om hem te versturen... Hier nog steeds 'order voorbereiden'![]()
@g0tanks al bericht?
Afgelopen vrijdag de zwarte S22U 512GB besteld met de ING korting en inruil van een oude J3.
/f/image/XJovTS2iJ460mtTv8SWxhcEv.png?f=fotoalbum_large)
Inmiddels staat hij sinds vandaag op verzending voorbereiden. Nu maar hopen dat hij vrijdag binnenkomt.
/f/image/JhF36uquOIJJr7LDEgjjGNy4.png?f=fotoalbum_large)
Morgen wordt hij al gebracht, dat gaat toch wel veel sneller als voorheen bij Samsung.
Petje af mag ook wel eens gezegd worden.
Dan vraag ik me af met welke hoeveelheid opslaggeheugen je hem hebt besteld. Anders annuleer ik mijne ook evenmillennium1980 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 19:29:
Beste keuze ooit om de graphite gisteren te annuleren en de zwarte te bestellen.
Morgen wordt hij al gebracht, dat gaat toch wel veel sneller als voorheen bij Samsung.
Petje af mag ook wel eens gezegd worden.
Ik heb de 128GB versie besteld.Daan1241 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 19:30:
[...]
Dan vraag ik me af met welke hoeveelheid opslaggeheugen je hem hebt besteld. Anders annuleer ik mijne ook even
Meer als genoeg aan.
- Op 18 februari registratie verstuurd.
- Vandaag mail gehad van Samsung met bericht dat er gegevens ontbreken : het aankoopbewijs/pre-order bewijs. misschien een bekend verhaal voor sommige, nadat je een bestelling hebt geplaatst bij mobiel.nl krijg je een bevestigingsmail en dat word gezien als aankoop bewijs dus dat stuurde ik ook op samen met mijn factuur bij mijn registratie op 18 februari.
- Contact opgenomen met Samsung en verteld dat ik geen andere mail of pre-order bewijs ontvangen heb van Mobiel.nl. Hun antwoord is contact opnemen met Mobiel.nl.
- Contact opgenomen met Mobiel.nl en verhaal verteld, zij hanteren geen " pre-order bewijs" en zeggen de bevestigings email en factuur opsturen is genoeg en vinden het apart dat Samsung zo raar doet. ( Je zou denken dat hierover afspraken zijn gemaakt)
- Weer contact opgenomen met Samsung: Ok meneer. stuur het maar als een pdf bestand naar ons toe en probeer het nog een keer maar wij moeten wel de pre-order bewijs hebben waarop staat dat uw toestel is gekocht voor release...
Nu afwachten of ik weer geweigerd word en dan een email richting mobiel sturen en kijken wat ze er aan gaan doen...

Je voldoet niet aan de voorwaarden. Je moet namelijk fysiek het toestel al hebben, heb je het toestel al?!Tence schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 20:12:
Voor degene die hun toestel al binnen hebben via mobiel.nl en meedoen met de actie voor de gratis buds pros kan ik melden dat het weer een drama is om je registratie goed gekeurd te krijgen.
- Vandaag mail gehad van Samsung met bericht dat er gegevens ontbreken : het aankoopbewijs/pre-order bewijs. misschien een bekend verhaal voor sommige, nadat je een bestelling hebt geplaatst bij mobiel.nl krijg je een bevestigingsmail en dat word gezien als aankoop bewijs dus dat stuurde ik ook op samen met mijn factuur bij mijn registratie op 18 februari.
- Contact opgenomen met Samsung en verteld dat ik geen andere mail of pre-order bewijs ontvangen heb van Mobiel.nl. Hun antwoord is contact opnemen met Mobiel.nl.
- Contact opgenomen met Mobiel.nl en verhaal verteld, zij hanteren geen " pre-order bewijs" en zeggen de bevestigings email en factuur opsturen is genoeg en vinden het apart dat Samsung zo raar doet. ( Je zou denken dat hierover afspraken zijn gemaakt)
- Weer contact opgenomen met Samsung: Ok meneer. stuur het maar als een pdf bestand naar ons toe en probeer het nog een keer maar wij moeten wel de pre-order bewijs hebben waarop staat dat uw toestel is gekocht voor release...
Nu afwachten of ik weer geweigerd word en dan een email richting mobiel sturen en kijken wat ze er aan gaan doen...
Zie actievoorwaarden, foto van imei nummer is nodig

Ja ik heb het toestel al sinds 18 februari, je moet je IMEI en dergelijke invoeren bij registratie dus het zou zoiezo niet kunnen zonder toestel.Joehoe900 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 20:25:
[...]
Je voldoet niet aan de voorwaarden. Je moet namelijk fysiek het toestel al hebben, heb je het toestel al?!
Zie actievoorwaarden, foto van imei nummer is nodig
[Afbeelding]
Idioot gedoe. Als jaren gaat dat goed. Je hebt toch aankoop factuur met datum, dat is toch al bewijs dat als pre-order is gekocht. Je zit nog steeds in pre-order tijd.Tence schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 20:12:
Voor degene die hun toestel al binnen hebben via mobiel.nl en meedoen met de actie voor de gratis buds pros kan ik melden dat het weer een drama is om je registratie goed gekeurd te krijgen.
- Vandaag mail gehad van Samsung met bericht dat er gegevens ontbreken : het aankoopbewijs/pre-order .....
"Ik zie dat er nog geen levertijd bekend is voor jouw bestelling. Wel verwacht ik dat we daar over een paar dagen meer inzicht in hebben. Ik denk dat het niet verstandig is om nu nog te wisselen van kleur. Je komt dan namelijk met je nieuwe bestelling helemaal achterin de wachtrij te staan, met als gevolg dat je nog langer moet wachten. Ik zou je dus aanraden om nog even af te wachten" .
Voor de goede orde; heb 13/2 een groene 22 ultra 128gb besteld icm verlenging.
Ja inderdaad, orderdatum en order nummer in bevestigingsmail komen overeen met wat er op factuur staat dus je zou denken dat het goed is, maar zo te zien niet bij Samsung. Je moet per-se een pre-order bewijs hebben.janegsm schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 20:28:
[...]
Idioot gedoe. Als jaren gaat dat goed. Je hebt toch aankoop factuur met datum, dat is toch al bewijs dat als pre-order is gekocht. Je zit nog steeds in pre-order tijd.
Goed om te weten, laten we hopen dat die "4 weeks" inclusief een ruime marge is.g0tanks schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 20:16:
In Amerika krijgt nu een aantal mensen die een exclusieve kleur hebben besteld een email dat de productie is begonnen:
[Afbeelding]
Ik laat het hier ook sowieso weten wanneer er nieuws is over mijn S22 256gb Graphite.
Voorlopig geduldig afwachten... al begint het ondertussen zeer lichtjes te jeuken.
Vorige jaren was dat niet zo. Ben benieuwd welke shop dat appart aanleverd.Ja inderdaad, orderdatum en order nummer in bevestigingsmail komen overeen met wat er op factuur staat dus je zou denken dat het goed is, maar zo te zien niet bij Samsung. Je moet per-se een pre-order bewijs hebben.
Wauw, dat rode kleurtje is wel echt heel nice (in ieder geval op papier/schermg0tanks schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 20:16:
In Amerika krijgt nu een aantal mensen die een exclusieve kleur hebben besteld een email dat de productie is begonnen:
[Afbeelding]
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Wat ik kan zien is dat die alleen op amazon.com zijn te krijgen, wist niet dat het zo lastig was.
Zou eigenlijk ook pas in maart geleverd worden.
Ultra eigenlijk 25 Feb en 2 weken later s22 en +
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Hoe kom je aan deze informatie, Samsung heeft me dit niet gemeld.SuperVeloce schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 10:01:
[...]
Zou eigenlijk ook pas in maart geleverd worden.
Ultra eigenlijk 25 Feb en 2 weken later s22 en +
Verwijderd
Mij ook niet. Er staat ook levering 25 ste.mcmxcivr schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 10:10:
[...]
Hoe kom je aan deze informatie, Samsung heeft me dit niet gemeld.
En ik heb weinig geduld

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2022 10:13 ]
nieuws: Samsung kondigt kleinere Galaxy S22 en andere S22-modellen aan
Het nieuwe vlaggenschip wordt uitgebracht op vrijdag 25 februari 2022. Voor de Galaxy S22 en S22 Plus dien je twee weken langer geduld te hebben – deze toestellen zijn verkrijgbaar vanaf vrijdag 11 maart 2022.mcmxcivr schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 10:10:
[...]
Hoe kom je aan deze informatie, Samsung heeft me dit niet gemeld.
Dit bericht stond ook op https://nl.letsgodigital....ultra-exclusieve-kleuren/
Verwijderd
Hoop jij dan niet op PostNL zaterdag aan je deur met een S22 😊g0tanks schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 10:25:
Men moet iets meer geduld hebben denk ik. De officiële leverdatum is altijd al op z'n vroegst 25 februari geweest, alleen hebben sommigen 'geluk' gehad en eerder een toestel gekregen.
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.
Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie
Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order