Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Beste klant,
U heeft onlangs de nieuwe Galaxy S22 bij Samsung aangeschaft, gefeliciteerd!
Vanwege de grote vraag verwachten we helaas vertraging in de levering en zal uw nieuwe toestel op vrijdag 4 maart geleverd worden.
We doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te versturen en bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak. Houd uw email in de gaten voor verdere updates over uw levering.
U kunt niet reageren op deze e-mail, maar mocht u in de tussentijd vragen hebben, aarzel dan niet contact met ons op te nemen via een van onze contactmogelijkheden.
Met vriendelijke groeten,
Samsung Nederland
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
[ Voor 64% gewijzigd door mcmxcivr op 23-02-2022 11:34 ]
Ik heb hem zondag ze 13e besteld en nog niet zoon mail ontvangen, wel een track&trace ook de groene s22 256GBg0tanks schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:15:
Ik heb op vrijdag 11 februari de S22 256 GB in het groen besteld. Zojuist deze email ontvangen:
[...]
Los van dat, het 1TB model die ik heb besteld is enkel verkrijgbaar bij Samsung zelf, dus je zou denken dat dit model het makkelijkst verkrijgbaar zou zijn.

(ter verduidelijking, het gaat hierbij om een ultra, phantom black. Samsung weet blijkbaar zelf nieteens welk model ik heb besteld...)
/f/image/uHCZ7ZMEtRpqgTd85i7GIYwY.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Daan1241 op 23-02-2022 11:55 ]
Verwijderd
Dan wil ik nog wat extra korting of een oplader erbij
De 45w oplader is het geld waarschijnlijk niet waard. Veel reviewers hebben kunnen aantonen dat het op z'n best voor een paar minuten minder oplaadtijd zorgt.Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:27:
Drommels ik heb ook die mail gekregen, nu is het 4 Maart ineens.
Dan wil ik nog wat extra korting of een oplader erbij
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:27:
Drommels ik heb ook die mail gekregen, nu is het 4 Maart ineens.
Dan wil ik nog wat extra korting of een oplader erbij.
Kennelijk sturen ze dit naar veel klanten.
En 4 Maart wordt dan weer later denk ik.
Kan je beter eerlijk zeggen mocht het zo zijn het wordt 20 Maart.
Dan zit je safe.
Op de 'bestellingen' pagina op Samsung.com staat (bij mij in ieder geval) nog steeds dat ie verstuurd word op 24 februari. De kans zit er dus in dat dit een E-mail is die naar alle klanten word gestuurd. óf ze moeten het nog aanpassen natuurlijk, dat kan ook. Het is evengoed een laf gedoe. Als je niet weet of je een product op een bepaalde datum kan leveren moet je het ook niet vermelden op de website.Joosie200 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:37:
Als de ultra altijd al eerder zou shippen dan de S22 en S22+ verbaast me dit e-mailtje niet. Maar op de Samsung store stond toch wel degelijk: verzenden vanaf 25-2 toen ik op 9-2 bestelde. Dus in dat opzicht heeft Samsung voor de S22 en S22+ het in hun eigen shop te mooi voorgespiegeld.
Weddings are basically funerals with cake.
Ooooh, dat is wel minder dan! Dacht en hoopte dat ze de s22 ultra wel op tijd zouden leveren.Rohit schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:31:
Hier hetzelfde mailtje voor een groene S22 Ultra 512GB.. Pfffff
Tenminste dat is wat er van te voren op verschillende fora en op twitter werd gezegd.
Vervolgens kwamen er wel steeds meer geluiden op twitter dat het niet alleen om s22 en s22+ ging maar misschien ook wel voor de Ultra zou gelden.
Maar met een beetje wishful thinking en lichte verschijnselen van ontkenning (stond er toch echt op twitter

Alhoewel het wishful thinking is, zou dit natuurlijk niet raar zijn.Daan1241 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:40:
[...]
Op de 'bestellingen' pagina op Samsung.com staat (bij mij in ieder geval) nog steeds dat ie verstuurd word op 24 februari. De kans zit er dus in dat dit een E-mail is die naar alle klanten word gestuurd. óf ze moeten het nog aanpassen natuurlijk, dat kan ook. Het is evengoed een laf gedoe. Als je niet weet of je een product op een bepaalde datum kan leveren moet je het ook niet vermelden op de website.
Valt me ook op dat het ook voor de andere kleurtjes geldt, die e-mail.
Ik had verwacht dat ze de zwarte S22 wel op voorraad zouden hebben, maargoed we gaan het zien.
Idem. In het eerste kwartier dat het mogelijk was te bestellen, direct besteld. Ik kan me niet voorstellen dat binnen die tijd alle voorraad van 1 TB al weg was.Daan1241 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:27:
Moet zeggen dat mijn geduld een beetje op aan het raken is. Het feit dat ik op 9 februari, tijdens mijn werk, tijd heb gereserveerd om als een van de eersten een pre-order te plaatsen, en dat anderen hem een week later bestellen en hem de volgende dag al in huis hebben - dat vind ik erg klant-onvriendelijk.
Het zou belachelijk zijn dat mensen die dagen later besteld hebben al wel de 1 TB binnen hebben, dus ik neem maar aan dat iedereen die de 1 TB besteld heeft het pas vanaf 4 maart zullen krijgen.
Al gun ik het niemand om te wachten, zou ik dat wel zo eerlijk vinden ja. Wie het eerst komt, het eerst maaltRobier schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:11:
[...]
Idem. In het eerste kwartier dat het mogelijk was te bestellen, direct besteld. Ik kan me niet voorstellen dat binnen die tijd alle voorraad van 1 TB al weg was.
Het zou belachelijk zijn dat mensen die dagen later besteld hebben al wel de 1 TB binnen hebben, dus ik neem maar aan dat iedereen die de 1 TB besteld heeft het pas vanaf 4 maart zullen krijgen.
Het lijkt wel alsof de Ultra gewoon op voorraad is want anders staat er niet "in winkelwagen" onder.TweakOverflow schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:16:
Het lijkt erop dat ze de winkel net aangepast hebben
[Afbeelding]
Begrijp het niet helemaal meer

Dus daar nu moeilijk om te doen...
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Als je de presentatie niet gezien hebt en er in de online winkel staat dat ze op 24 februari worden verstuurd verwacht je dit ook gewoon.. Beetje een kul argument.SuperVeloce schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:20:
S22 en S22+ zouden volgens presentatie 11 maart pas verzonden worden.
Dus daar nu moeilijk om te doen...
Yes! Track and trace al binnen van dynalogic. Ultra staat nu al twee dagen op verzending voorbereiden. Verwacht die ook vrijdag wel eigenlijk.Jamesl schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:10:
Las gisteren dat de S22+ van @Oekol al verzonden is voor levering vrijdag, dus lijkt wel deze week te worden toch?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Gelukkig wel de burgundy voor me ma binnen en een zwarte 512GB.MeanDz schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:51:
[...]
Ooooh, dat is wel minder dan! Dacht en hoopte dat ze de s22 ultra wel op tijd zouden leveren.
Tenminste dat is wat er van te voren op verschillende fora en op twitter werd gezegd.
Vervolgens kwamen er wel steeds meer geluiden op twitter dat het niet alleen om s22 en s22+ ging maar misschien ook wel voor de Ultra zou gelden.
Maar met een beetje wishful thinking en lichte verschijnselen van ontkenning (stond er toch echt op twitter) hoopte ik dat het niet waar was, maar helaas
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
"Na analyse van het door uw ingestuurde Inruiltoestel, bevestigen wij u hierbij dat deze volledig voldoen aan de voorwaarden voor Inruil. Hierbij is de Inruil dan ook afgerond. "
Had wel het idee dat dat echt voor alleen Zwarte en Burgundy toestellen.g0tanks schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 10:25:
Men moet iets meer geduld hebben denk ik. De officiële leverdatum is altijd al op z'n vroegst 25 februari geweest, alleen hebben sommigen 'geluk' gehad en eerder een toestel gekregen.
Eerlijk gezegd komende van een S10+ is dit toch echt wel een mooie upgrade hoor en vermaak me er prima mee.
Dus ook de kabel hoeft niet... Hm, ga daar eens over nadenken. Die dacht ik eerst wel op te sturen maar beide 30watt opladers van Oneplus niet. Al weet ik niet of die 30 watt dash charge wat Oneplus gebruikt ook sneller kan laden bij de Samsung of in ieder geval de 25 watt haalt.Kay84 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:54:
Had m'n oude toestel opgestuurd zonder kabel en oplader. Net een mailtje ontvangen dat alles in orde was:
"Na analyse van het door uw ingestuurde Inruiltoestel, bevestigen wij u hierbij dat deze volledig voldoen aan de voorwaarden voor Inruil. Hierbij is de Inruil dan ook afgerond. "
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ga de mijne vandaag opsturen, heb men P30 pro en een oude Huawei kabel in de doos gestoken.Kay84 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:54:
Had m'n oude toestel opgestuurd zonder kabel en oplader. Net een mailtje ontvangen dat alles in orde was:
Die 40w Huawei lader doet het niet goed op de Samsung denk ik, maar toch gun ik hem niet aan Samsung na hun rotstreken...
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Stond er op 24 februari of vanaf 24 februari?TweakOverflow schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:21:
[...]
Als je de presentatie niet gezien hebt en er in de online winkel staat dat ze op 24 februari worden verstuurd verwacht je dit ook gewoon.. Beetje een kul argument.
Peatsmoke schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:00:
[...]
Stond er op 24 februari of vanaf 24 februari?
:fill(white):strip_exif()/f/image/vXempoBTvmeDIhGXhFwWyb6z.png?f=user_large)
Knip, hoe verleidelijk ook, forum is niet bedoeld voor dit soort off topic reacties.
[ Voor 13% gewijzigd door 13art op 23-02-2022 20:13 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Tjona100 op 23-02-2022 13:33 ]
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
We gaan het zien
:fill(white):strip_exif()/f/image/O59gK2FxB075U96Dc7NZIHWy.png?f=user_large)
Het verhaal wordt steeds onduidelijker.
Dit lijkt mij een halve waarheid, want op 10 februari wisten ze al niet 100% zeker dat het 24/25 februari zou worden:TweakOverflow schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:00:
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/2hlTesS0jEZapn23HXfwIHym.png?f=user_large)
g0tanks schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:42:
De Samsung-klantenservice geeft geen extra duidelijkheid:
[Afbeelding]
Blijkbaar gelden voor die shops andere normen?
Ik heb ook overwogen om hun support te vragen, maar een generiek antwoord als dat had ik al wel verwacht, vandaar heb ik de moeite niet genomen.TweakOverflow schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:00:
[Afbeelding]
Ik hoop stiekem gewoon dat die 4 maart email naar iedereen gestuurd werd wiens telefoon nog niet verzonden was, en dat de datum op de bestelling pagina bij Samsung nog steeds leidend is.
Heeft iemand toevallig al een andere melding dan : PRE-ORDER Wordt verstuurd: Feb 24, 2022 ?
Dus eigenlijk hebben ze de boel dus gewoon misleid op de site. Ik baal alweer dat ik een Samsung product heb gekocht..g0tanks schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:08:
[...]
Dit lijkt mij een halve waarheid, want op 10 februari wisten ze al niet 100% zeker dat het 24/25 februari zou worden:
[Afbeelding]
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door TweakOverflow op 23-02-2022 15:15 ]
ik heb van dynalogic een track and trace ontvangen voor mijn telefoon (s22 zwart 256gb)Robier schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:13:
[...]
Ik heb ook overwogen om hun support te vragen, maar een generiek antwoord als dat had ik al wel verwacht, vandaar heb ik de moeite niet genomen.
Ik hoop stiekem gewoon dat die 4 maart email naar iedereen gestuurd werd wiens telefoon nog niet verzonden was, en dat de datum op de bestelling pagina bij Samsung nog steeds leidend is.
Heeft iemand toevallig al een andere melding dan : PRE-ORDER Wordt verstuurd: Feb 24, 2022 ?
zou vrijdag moeten komen.
Ik denk gewoon een nieuwe batch want zwart was de afgelopen dagen uitverkocht bij hun, je kon hem niet eens reserveren dus als hij nu weer op voorraad is hebben ze waarschijnlijk een nieuwe lading ontvangen.doggy1 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:12:
Raar dat sommige webshops hem wel morgen kunnen leveren(voor veel hogere prijs) bv https://www.bol.com/nl/nl...pD-A_0_35.48.ProductTitle
Heb jij ook de mail van 4 maart gehad? Zo ja, dan quote ik even Gandalf: 'There never was much hope,' he answered. 'Just a fool's hope, as I have been told.'golden1988 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:15:
[...]
ik heb van dynalogic een track and trace ontvangen voor mijn telefoon (s22 zwart 256gb)
zou vrijdag moeten komen.
nee die heb ik niet gehad, dus ik heb goede hoop:)Robier schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:18:
[...]
Heb jij ook de mail van 4 maart gehad? Zo ja, dan quote ik even Gandalf: 'There never was much hope,' he answered. 'Just a fool's hope, as I have been told.'
Bedankt voor het antwoord. Ik ben blij voor jou.golden1988 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:19:
[...]
nee die heb ik niet gehad, dus ik heb goede hoop:)
Helaas minder voor mezelf, want dat betekent dat die 4 maart email nog eens correct kan zijn ook.
Persoonlijk heb ik geen moeite met een week langer wachten, wel met de onduidelijke/misleidende communicatie vanuit Samsung.MAkS1 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:28:
Waarom is iedereen zo paniekerig en soms zelfs overstuur? 4 maart is al bijna, wat is het probleem? Ik zag dat sommigen zelfs orders annuleren en andere kleuren bestellen.. Zeker in deze tijden is het toch niet vreemd dat een pre-order een paar dagen kan duren?
Ik denk dat we allemaal gewoon erg benieuwd zijn naar deze telefoon, en stiekem ook een beetje ongeduldigMAkS1 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:28:
Waarom is iedereen zo paniekerig en soms zelfs overstuur? 4 maart is al bijna, wat is het probleem? Ik zag dat sommigen zelfs orders annuleren en andere kleuren bestellen.. Zeker in deze tijden is het toch niet vreemd dat een pre-order een paar dagen kan duren?
Als ze eerst 25 februari beloven, maar niet nakomen, hoe betrouwbaar is de nieuwe voorgestelde datum dan? Immers is de globale chip tekort een zeer bekend fenomeen, dus dat helpt ook niet echt.MAkS1 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:28:
Overigens was het voor mij minder een probleem geweest als ik nog steeds mijn note 10+ in gebruik had, maar die is al sinds eind december onherstelbaar verklaard.
Mijn vriendin gaat zondag 2 maanden backpacken, ze wilde graag een nieuwe telefoon m.b.t foto's, dus hij moest uiterlijk deze week binnenkomen, anders geen ramp inderdaad.MAkS1 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:28:
Maargoed, ik geef der wel mijn Ultra mee, kan ze daarmee plaatjes schieten en dan gebruik ik die van haar als die binnen komt 4 maart.
Ik vind het niet vreemd dat de webshops die hetzelfde toestel voor een lagere prijs aanbieden, sneller door de voorraad heen zijn dan de shops die het toestel duurder verkopen.doggy1 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:12:
Raar dat sommige webshops hem wel morgen kunnen leveren(voor veel hogere prijs) bv https://www.bol.com/nl/nl...pD-A_0_35.48.ProductTitle
Hier ook al sinds maandag middag een track & trace (groene s22 256GB) zondag 13 feb in de avond besteld bij Samsung zelf.Robier schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:18:
[...]
Heb jij ook de mail van 4 maart gehad? Zo ja, dan quote ik even Gandalf: 'There never was much hope,' he answered. 'Just a fool's hope, as I have been told.'
Ook nog steeds geen mail dat die vertraagd is alleen een sms en mail dat hij morgen wordt verzonden

/f/image/qipdKPoPbQYLt6lEJAlT3PpY.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 146% gewijzigd door Maffia171 op 23-02-2022 16:56 ]
Ik wou dit net posten. Reguliere S22 128GB zwart besteld. Jammer, maar niet onoverkomelijk. Hoop wel dat er een beetje regelmatig wat updates volgen over de verwachtingen.Maffia171 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 16:52:
Nu net ook van Belsimpel een mail gekregen over leveringsproblemen.
-I am Jack's wasted life.
Net nu ik alle imei nummers bij de hand heb om te bestellen,
Hopen dat het tijdelijk is
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ook hier mail van Belsimpel met vertraging…
[ Voor 13% gewijzigd door Neco75 op 23-02-2022 17:16 ]
Hmm die ook besteld, maar dan rechtstreeks bij T-Mobile..robhof schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 17:11:
Hier ook net de mail van Belsimpel (256 GB Ultra groen). Ik zie de goede preorderdeal maar als een stukje compensatie voor de langere levertijd. Maar hopelijk niet al te lang, want ongeduldig ben ik zeker.
Hopelijk krijgt die er wel genoeg waar ik bij zit, maar zal vast langer duren.
256GB zwart zou wel op voorraad moeten zijn
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Ik ook, net binnen Belsimpel, 512GB Ultra groen is vertraagdrobhof schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 17:11:
Hier ook net de mail van Belsimpel (256 GB Ultra groen). Ik zie de goede preorderdeal maar als een stukje compensatie voor de langere levertijd. Maar hopelijk niet al te lang, want ongeduldig ben ik zeker.
Maar wat je zegt, hebben we in ieder geval het voordeel van de pre-order deals want vanaf de 25ste is het net zo lang wachten voor iedereen die hem dan aanschaft maar dan wel voor het volle pond dus dan kunnen we nu liever gewoon maar afwachten, kan nog wel ff uit de voeten met mijn S21 hahaha
Wel een beetje jammer dat ze geen enkele indicatie hebben...
Hier ook zo'n mail, voor een burgundy 512Maffia171 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 16:52:
Nu net ook van Belsimpel een mail gekregen over leveringsproblemen. In mijn geval de S22U Burgundy 256GB.
[Afbeelding]
11 februari besteld, mensen die na mij bestelden hebben hem al, ik nog niet. Tot 25-2 wachten vind ik prima, dat was wat ik verwacht had. Maar dat het nu langer gaat duren (wel met communicatie daar over) vind ik niet OK. Verkoop gewoon als winkel niet wat je niet in hebt

Maar ja, met dat soort kortingsacties kopen blijven je klanten toch wel komen en staan ze de volgende keer weer massaal in de rij, dus winkels/fabrikanten kunnen zich dit veroorloven.
Oh well... mijn huidige telefoon werkt vooralsnog nog, dus ik wacht maar (iets minder geduldig) af ;-)
Ik heb de tiende besteld en inderdaad het is zuur dat mensen die later hebben besteld hem al hebben maar dat komt waarschijnlijk door de kleurkeuze icm het geheugen dat je hebt uitgezocht dus dan is dat ook weer niet heel raar, het is misschien wel vervelend maar meer ook niet. Wacht het rustig verder af, het blijft natuurlijk gewoon een luxe probleem zo een vertraagde pre-order hahahaGeekess schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 17:55:
[...]
Hier ook zo'n mail, voor een burgundy 512
11 februari besteld, mensen die na mij bestelden hebben hem al, ik nog niet. Tot 25-2 wachten vind ik prima, dat was wat ik verwacht had. Maar dat het nu langer gaat duren (wel met communicatie daar over) vind ik niet OK. Verkoop gewoon als winkel niet wat je niet in hebt![]()
Maar ja, met dat soort kortingsacties kopen blijven je klanten toch wel komen en staan ze de volgende keer weer massaal in de rij, dus winkels/fabrikanten kunnen zich dit veroorloven.
Oh well... mijn huidige telefoon werkt vooralsnog nog, dus ik wacht maar (iets minder geduldig) af ;-)
Dan ruilen tegen iPhone 13 pro Max 😅Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 18:29:
En straks hebben we hem en valt die enorm tegen 😂
Ik ben dus vrijdag thuis om de pakketten aan te nemen"Op vrijdag 25 februari 2022 zal onze logistieke partner, Dynalogic, jouw bestelling bij jou komen bezorgen op onderstaand adres:"
(S22+ 256GB en nu dan ook de Ultra 256GB beide zwart)
[ Voor 6% gewijzigd door Oekol op 23-02-2022 18:46 ]
Ik via Samsung al op 10 februari besteld (ultra 512 blue) en nog steeds geen andere dan "in behandeling" status 😭🤔Hemur Enge schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 17:25:
Vorige week vrijdag de zwarte s22u 512gb besteld. Ik zie inmiddels dat hij onderweg is en 25 februari binnen zou moeten komen.
[ Voor 41% gewijzigd door BOEFJE_NL op 23-02-2022 18:50 ]
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Was bang dat ze me strafpunten gaven omdat ik een andere order had geannuleerd een paar minuten voor deze vertragings email. Dus meteen op tweakers forum gaan speuren of er meer mensen waren met uitstel berichtenTjona100 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 18:51:
Toch netjes dat Belsimpel dat wel alvast vooruit communiceert dat de leveringen dus vertraagd zijn, vanuit het kamp van Mobiel.nl is het tot dusver nog stil en staat het iig nog gepland voor 25-2
Is dat nou arrogantie, of de logheid van een groot concern?
Net weer contact gehad met VF, krijg steevast de melding dat ze de lijst afwerken. Schiet je dus geen zak mee op.
Maar ach, ik heb besteld zodra dat kon op woensdagmiddag 9 februari (zo rond 17.00 uur).
Dan verwacht je toch wel dat je erbij zult zitten? (S22 Ultra, 256Gb Groen)
Ik kreeg zojuist zo'n zelfde mail voor mijn Ultra Burgundy 512GB.Maffia171 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 16:52:
Nu net ook van Belsimpel een mail gekregen over leveringsproblemen. In mijn geval de S22U Burgundy 256GB.
[Afbeelding]
Ik hoop dat ze ook gaan verzenden. Dit is via de samsung shop
Welk model had je besteld?Teletekst schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 19:29:
Bij mij staat er sinds gisteren 'Klaarmaken voor verzending'.
Ik hoop dat ze ook gaan verzenden. Dit is via de samsung shop
[ Voor 86% gewijzigd door 13art op 23-02-2022 20:11 ]
Vriend, groen 512 vertraagd.
---
Wat is de verzendtijd voor een oud toestel?
/f/image/Mj2OZd2qS3zauOBVNgSmT3TM.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/4f5J0X1tRfOFr7KFUjNOZA1S.png?f=user_large)
[ Voor 13% gewijzigd door Daan1241 op 23-02-2022 20:18 ]
Een goede dag zou ik het niet noemen, eerder een positieve dagOekol schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 18:45:
Het is een goede dag vandaag! Gisteren een positieve zelftest en vandaag de bevestiging van de GGD dat ik positief ben. Echter.... zojuist ook de bevestiging gekregen dat:
[...]
Ik ben dus vrijdag thuis om de pakketten aan te nemen
(S22+ 256GB en nu dan ook de Ultra 256GB beide zwart)
Ben jaloers! (niet op je testuitslag)
If you want to be the best, you need to work with the best :)
En bij welke winkel is dit?
Met nog een kortingscode van €35 van mobiel.nl kost toestel mij €949
Is dat met of zonder de 200 euro korting (waarvoor je ze wel even moet bellen)?doggy1 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 23:04:
Eind van de middag een S22 128 Ultra Phantom Black +abo Tele 2 besteld bij mobiel.nl en 2 uur later bericht dat hij onderweg is. Morgen tussen 12.00-14.30 bezorgd door Post.nl
Met nog een kortingscode van €35 van mobiel.nl kost toestel mij €949
\MeanDz schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 00:20:
[...]
Is dat met of zonder de 200 euro korting (waarvoor je ze wel even moet bellen)?
Denk jij dat daar nog eens €200 van af moet? Volgens mij is dat al verrekend, of vergis ik mij?
Normale prijs is vlgs pricewatch €1229 pricewatch: Samsung Galaxy S22 Ultra, 8GB, 128GB Zwart
[ Voor 24% gewijzigd door doggy1 op 24-02-2022 01:05 ]
Op 18 februari toch ook maar een pre-order geplaatst bij belsimpel, nadat ik op internet las dat gsmweb erg slecht omgaat met voorraad en levering.
Wordt dus nog eventjes wachten, maar dan heb ik hem ook in huis 😁
Volgens mij niet man, je hebt volgens mij nu alleen de reguliere toestel korting van Tele2.doggy1 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 01:03:
[...]
\
Denk jij dat daar nog eens €200 van af moet? Volgens mij is dat al verrekend, of vergis ik mij?
Normale prijs is vlgs pricewatch €1229 pricewatch: Samsung Galaxy S22 Ultra, 8GB, 128GB Zwart
Voor die 200 extra moet je ze echt bellen dat doen ze niet uit zich zelf. Die actie is er alleen maar vanwege de Belsimpel vouchers en voor zover ik weet promoten ze die zelf niet actief want het kost hun gewoon geld. Dus als jij ze niet gebeld hebt zit die 200 euro er niet bij. Maar het is redelijk simpel te checken, de korting moet op de factuur staan na betaling want het wordt afgetrokken van het totaalbedrag. Staat dat er niet op onder het kopje betalingen in je mobiel.nl account dan heb je hem niet gehad. Dus dan zou ik ze nog even bellen morgen als ik jou was.

Even ter aanvulling, je hebt die korting niet automatisch erbij gekregen.
Ik heb zojuist even voor de vorm een 128GB model met Tele2 abbo samengesteld op mobiel.nl en dan kom ik zonder die 35 ING korting op 983 euro dus met korting op hetzelfde bedrag als jij en daar moet dan nog 200 euro vanaf maar je moet het wel even vragen.
Zou ze ff bellen, is de moeite waard.
[ Voor 14% gewijzigd door MeanDz op 24-02-2022 02:38 . Reden: aanvulling ]
Beter man, gsmweb.nl is echt een drama, ze hebben met afstand de slechtste klantenservice van alle online Telecom winkels in Nederland.marnix409 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 01:49:
Op 9 februari de S22U 512gb burgundy besteld via gsmweb.nl. Man man man, wat een slechte klantenservice.. tot nu toe nog niks gehoord over mijn bestelling. Klantenservice is erg klantonvriendelijk en agressief aan de telefoon.
Op 18 februari toch ook maar een pre-order geplaatst bij belsimpel, nadat ik op internet las dat gsmweb erg slecht omgaat met voorraad en levering.
Wordt dus nog eventjes wachten, maar dan heb ik hem ook in huis 😁
Daarnaast hebben ze heel vaak populaire toestellen niet op voorraad terwijl op de website wordt geadverteerd met "vandaag besteld = morgen in huis" maar dat is bij hun vaak een wassen neus. Ze laten je dan rustig een week wachten en vervolgens ben je dus overgeleverd aan hun puntje puntje puntje klantenservice en dat is gewoon echt een straf!
Aanvulling 09.54:
Ook de T&T van PostNL en de rekening van Vodafone. De zwarte wordt morgen geleverd, mijn ega moet nog even met haar S10+ doen.

/f/image/NrGwfqX8FgOpMAWHzOYnjbpA.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 62% gewijzigd door Peatsmoke op 24-02-2022 09:57 ]
Hun slogan is "De nieuwe Samsung Galaxy S22 als eerste in huis? Bestel ‘m nu en geniet van € 400 korting"
Als eerste is dus wel lachwekkend ...
Waar kan ik vinden dat ik €200 korting kan krijgen op deze telefoon? Graag een link, voordat ik mobiel.nl bel.MeanDz schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 02:08:
[...]
Volgens mij niet man, je hebt volgens mij nu alleen de reguliere toestel korting van Tele2.
Voor die 200 extra moet je ze echt bellen dat doen ze niet uit zich zelf. Die actie is er alleen maar vanwege de Belsimpel vouchers en voor zover ik weet promoten ze die zelf niet actief want het kost hun gewoon geld. Dus als jij ze niet gebeld hebt zit die 200 euro er niet bij. Maar het is redelijk simpel te checken, de korting moet op de factuur staan na betaling want het wordt afgetrokken van het totaalbedrag. Staat dat er niet op onder het kopje betalingen in je mobiel.nl account dan heb je hem niet gehad. Dus dan zou ik ze nog even bellen morgen als ik jou was.
Even ter aanvulling, je hebt die korting niet automatisch erbij gekregen.
Ik heb zojuist even voor de vorm een 128GB model met Tele2 abbo samengesteld op mobiel.nl en dan kom ik zonder die 35 ING korting op 983 euro dus met korting op hetzelfde bedrag als jij en daar moet dan nog 200 euro vanaf maar je moet het wel even vragen.
Zou ze ff bellen, is de moeite waard.
Je bent er al, het staat tientallen keren in dit topic.doggy1 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:11:
[...]
Waar kan ik vinden dat ik €200 korting kan krijgen op deze telefoon? Graag een link, voordat ik mobiel.nl bel.
Overigens vraag ik me af of de vraag echt zo hoog is, zoals Samsung zegt, of dat ze slecht kunnen leveren vanwege de matige yields. M'n bestelling voor een ultra met een van de exclusieve kleuren staat al twee weken zonder enige update op de Samsung site. Hopelijk kan Tweakers hier iets over zeggen in hun review.
[ Voor 43% gewijzigd door AllesIsVoorbij op 24-02-2022 08:17 ]
Medewerkers van T-mobile weten ook niks, zeggen 25steAppz- schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 23:43:
Iemand al wat gehoord van T-Mobile?
Ik kan bij mobiel.nl toch niet aankomen met "het staat op tweakers forum"
Een link op basis waarop ik de €200 kan claimen zou wenselijk zijn. Iemand?
Als de aktie bestaat, geldt die dan voor alle S22 modellen?
Geldt aktie ook als niet via Samsung in preorder, maar gekocht met abo bij, in dit geval, mobiel.nl
[ Voor 32% gewijzigd door doggy1 op 24-02-2022 08:37 ]
200 euro korting werkt is alleen voor de Ultra. Plus krijgt ook korting maar das 50 euro iirc.doggy1 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:31:
@AllesIsVoorbij
Ik kan bij mobiel.nl toch niet aankomen met "het staat op tweakers forum"
Een link op basis waarop ik de €200 kan claimen zou wenselijk zijn. Iemand?
Als de aktie bestaat, geldt die dan voor alle S22 modellen?
Geldt aktie ook als niet via Samsung in preorder, maar gekocht met abo bij, in dit geval, mobiel.nl
Je zou kunnen zeggen dat je op verschillende fora had gelezen dat men 200 euro korting kreeg en zelf meer informatie over wilt?
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.
Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie
Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order