Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:59
ja terugbetalingen gaan snel, als je de bestelling zelf annuleert.
Zowel via creditcard en ideal, binnen 1 dag het geld terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Man man man wat maken sommige hier zich druk om niets. Je moet niet altijd geloven wat een medewerker (in dit soort functies vaak uitzendkrachten) zegt. Er staat duidelijk in de voorwaarden aangegeven dat dit 'eventueel' kan zijn. Tevens staat er ook in de voorwaarden aangegeven dat je toestel het moet doen (zie toelichting knopgebruik, scherm aan etc.). Terwijl er ook mensen zijn die een compleet kapotte Samsung in gaan leveren. Dan nog heb je recht op je korting van Samsung. Weet je hoeveel Outlet producten wel niet verkocht worden waarvan een handleiding, een onderdeel (zoals de lader) blijkt te ontbreken. Ook dat kun je gewoon inleveren. Stel je niet zo aan..

[ Voor 3% gewijzigd door BramViking op 16-02-2022 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Hmm in de order van mobiel.nl staat niet meer dat het toestel verwacht word op 25 februari..

Zou dat betekenen dat ze voorraad binnen hebben gekregen van de S22 ultra en morgen zullen worden verstuurd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:14
BramViking schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:45:
Man man man wat maken sommige hier zich druk om niets. Je moet niet altijd geloven wat een medewerker (in dit soort functies vaak uitzendkrachten) zegt. Er staat duidelijk in de voorwaarden aangegeven dat dit 'eventueel' kan zijn. Tevens staat er ook in de voorwaarden aangegeven dat je toestel het moet doen (zie toelichting knopgebruik, scherm aan etc.). Terwijl er ook mensen zijn die een compleet kapotte Samsung in gaan leveren. Dan nog heb je recht op je korting van Samsung. Weet je hoeveel Outlet producten wel niet verkocht worden waarvan een handleiding, een onderdeel (zoals de lader) blijkt te ontbreken. Ook dat kun je gewoon inleveren. Stel je niet zo aan..
:? 8)7

De vraag is toch simpel; wordt een inruiltoestel zonder laadkabel en lader geaccepteerd. De voorwaarden wekken de indruk van niet. Wat heeft dat te maken met druk maken om niets.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyluc100
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-10 09:09
038Robijno schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:49:
Hmm in de order van mobiel.nl staat niet meer dat het toestel verwacht word op 25 februari..

Zou dat betekenen dat ze voorraad binnen hebben gekregen van de S22 ultra en morgen zullen worden verstuurd?
Misschien als het bolletje groen wordt en er staat op voorraad? Bij mij nog steeds levertijd 25 feb. Ik denk eerder dat ze een tekort hebben aan bepaalde type modellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
Precies dit. Vaker ingeruild bij Samsung, nooit een lader hoeven meegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
luckyluc100 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:52:
[...]

Misschien als het bolletje groen wordt en er staat op voorraad? Bij mij nog steeds levertijd 25 feb. Ik denk eerder dat ze een tekort hebben aan bepaalde type modellen.
Geen idee waarom..
Maar aanvraag is nog niet verstuurd naar de provider, maar de verwachte datum van verzending is helemaal weg nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Strider schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:52:
[...]

:? 8)7

De vraag is toch simpel; wordt een inruiltoestel zonder laadkabel en lader geaccepteerd. De voorwaarden wekken de indruk van niet. Wat heeft dat te maken met druk maken om niets.
De voorwaarden wekken wel degelijk duidelijkheid echter wordt er gewoon niet goed gelezen. Er staat dat je de lader mee dient te sturen als je deze zou hebben gehad. Als je die niet hebt, is het dus niet verplicht. Tevens verkopen Coolblue, de MediaMarkt, Bol.com ook vaak toestellen als Outlet modellen waar soms dingen in ontbreken. Hoe wil men dat nagaan. Waarom zou men zoveel moeite in zoiets kleins willen steken als je zelfs een toestel mag inruilen die het compleet niet doet. Best ridicuul dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjberkhof
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22-12-2024
Dank voor het advies. Ik prefereer goed geinformeerd zijn en geen onverwachte verassingen krijgen boven een tweaker met anger-management issue's die vind dat ik me aanstel 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
tjberkhof schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:17:
[...]

Dank voor het advies. Ik prefereer goed geinformeerd zijn en geen onverwachte verassingen krijgen boven een tweaker met anger-management issue's die vind dat ik me aanstel 8)7 .
De enige persoon met anger-management issues ben jij. Ik vertel dit gewoon op een normale toon. Jij mag geloven wie jij wel geloven. Daarnaast is hetgeen wat een medewerker zegt niet altijd leidend en kun je er ook vaak geen rechten aan ontlenen (zie het voorbeeld van het chatbericht onder jouw reactie, ook van een Samsung medewerker). Geloof wie je wil geloven maar ik vind het angst zaaien wat nergens voor nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchgamer92
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 27-10-2024
Net ook bevestiging gekregen van mijn tab S8.
Word vrijdag 18/02 geleverd met dynalogic.
Besteld via het gamemania portal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Baas41 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:58:
[...]

Precies dit. Vaker ingeruild bij Samsung, nooit een lader hoeven meegeven.
Jep (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tjberkhof
BramViking schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:07:
[...]

De voorwaarden wekken wel degelijk duidelijkheid echter wordt er gewoon niet goed gelezen. Er staat dat je de lader mee dient te sturen als je deze zou hebben gehad. Als je die niet hebt, is het dus niet verplicht. Tevens verkopen Coolblue, de MediaMarkt, Bol.com ook vaak toestellen als Outlet modellen waar soms dingen in ontbreken. Hoe wil men dat nagaan. Waarom zou men zoveel moeite in zoiets kleins willen steken als je zelfs een toestel mag inruilen die het compleet niet doet. Best ridicuul dit.
Misschien zelf even iets beter lezen dan, de volgende zin kan namenlijk op een aantal manieren worden geinterpreteerd:
"De laadkabel en eventueel lader (niet namaak) behorende bij het Inruiltoestel, voor zover deze bij de originele aankoop van het Inruiltoestel meegeleverd waren."
Maar waar ik nu echt onder de indruk (en een beetje verward) over ben, is hoe een tweaker(!) de kleine lettertjes zo kan wegwuiven en blindelings een mega-bedrijf als samsung durft te vertrouwen _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:38

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter

Als de leverdatum ineens is verdwenen zou ik het eerder zien als onzekerheid wanneer ze voorraad hebben, dan dat het gelijk morgen wordt verstuurd. :p

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:30
Nu officieel bevestiging gehad dat vrijdag geleverd wordt. Ik lever zelf oude Galaxy Buds in. USB c kabeltje mee prima. Opvallend ze vragen imej code maar dat heeft de buds niet. Dus maar random nummer ingevuld, hopelijk zorgt dat niet voor problemen.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
tjberkhof schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:26:
[...]

Misschien zelf even iets beter lezen dan, de volgende zin kan namenlijk op een aantal manieren worden geinterpreteerd:
"De laadkabel en eventueel lader (niet namaak) behorende bij het Inruiltoestel, voor zover deze bij de originele aankoop van het Inruiltoestel meegeleverd waren."
Maar waar ik nu echt onder de indruk (en een beetje verward) over ben, is hoe een tweaker(!) de kleine lettertjes zo kan wegwuiven en blindelings een mega-bedrijf als samsung durft te vertrouwen _/-\o_ .
Nee ik heb het goed gelezen, jij daarentegen niet. Dus ga daar zelf mee aan de slag. Vandaar ook je twijfel. Zoals ik al zei: zat er bij je huidige aankoop een lader bij inbegrepen dan dien je dit mee te sturen. Zat het er niet bij dan wordt dat niet van je geëist. Daarbij gaf ik ook een voorbeeld. Heel veel toestellen worden in zijn algemeenheid ook via outlet kanalen doorverkocht. Denk aan een Coolblue, MediaMarkt, Bol.com et cetera. Het komt geregeld voor dat bij dit soort producten wel eens een accesoire ontbreekt. Wordt er dan nu van jou geëist dat je de ontbrekende accessoire meestuurt dat ook niet bij de aankoop inbegrepen zat? Nee. Anyway deze hele discussie is ridicuul. Heb jij de lader dan stuur je het mee. Heb je niet de lader dan stuur je het niet mee. Uiteindelijk gaan ze er zelf over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:54
Pukson schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:34:
Nu officieel bevestiging gehad dat vrijdag geleverd wordt. Ik lever zelf oude Galaxy Buds in. USB c kabeltje mee prima. Opvallend ze vragen imej code maar dat heeft de buds niet. Dus maar random nummer ingevuld, hopelijk zorgt dat niet voor problemen.
Vragen ze niet imei OF serienummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjberkhof
BramViking schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:35:
[...]

Nee ik heb het goed gelezen, jij daarentegen niet. Dus ga daar zelf mee aan de slag. Vandaar ook je twijfel. Zoals ik al zei: zat er bij je huidige aankoop een lader bij inbegrepen dan dien je dit mee te sturen. Zat het er niet bij dan wordt dat niet van je geëist. Daarbij gaf ik ook een voorbeeld. Heel veel toestellen worden in zijn algemeenheid ook via outlet kanalen doorverkocht. Denk aan een Coolblue, MediaMarkt, Bol.com et cetera. Het komt geregeld voor dat bij dit soort producten wel eens een accesoire ontbreekt. Wordt er dan nu van jou geëist dat je iets meestuurt dat ook niet bij de aankoop inbegrepen zat? Nee. Anyway deze hele discussie is ridicuul. Heb jij de lader dan stuur je het mee. Heb je niet de lader dan stuur je het niet mee. Uiteindelijk gaan ze er zelf over.
Omdat je elke keer over goed lezen keer begint kaats ik de bal weer terug. Misschien mijn allereerste post nog een keer goed doorlezen. Blijkbaar zijn de kleine lettertjes zo verwarrend dat een samsung medewerker het op dezelfde manier als ik interpreteer. Dat jij het anders opvat is dus totaal irrelevant voor de vraag of het daadwerkelijk zo is of niet. Meten is weten en in het verleden behaalde resultaten zijn bijna nooit garanties voor de toekomst.

Verder ga ik niet meer op je in. Vind dat het onnodig en niet bijdragen aan de discussie. ;w

edit - typo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
tjberkhof schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:45:
[...]

Omdat je elke over goed lezen keer begint kaats ik de bal weer terug. Misschien mijn allereerste post nog een keer goed doorlezen. Blijkbaar zijn de kleine lettertjes zo verwarrend dat een samsung medewerker het op dezelfde manier als ik interpreteer. Dat jij het anders opvat is dus totaal irrelevant voor de vraag of het daadwerkelijk zo is of niet. Meten is weten en in het verleden behaalde resultaten zijn bijna nooit garanties voor de toekomst.

Verder ga ik niet meer op je in. Vind dat het onnodig en niet bijdragen aan de discussie. ;w
Nee, dan kaats ik de bal weer terug en wijs jou erop dat je zelf maar goed moet lezen. Dat jij en een inlener van Samsung het anders interpreteren is aan jou en deze persoon. Ik ga van de voorwaarden uit en die is eenduidig en ook niet in kleine lettertjes opgesteld. Tevens geeft een andere Samsung medewerker/inlener totaal iets anders aan (ook in dit topic in te zien) ;). Dat je mijn mening daarin irrelevant vindt geldt ook voor die van jou. Goed dat je de discussie bij deze laat voor wat het is; dit had ik al in een bericht hiervoor geopperd ;w, dat het nergens over ging.

Laten we het maar weer over de leveringen hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door BramViking op 16-02-2022 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
g0tanks schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:33:
[...]

Als de leverdatum ineens is verdwenen zou ik het eerder zien als onzekerheid wanneer ze voorraad hebben, dan dat het gelijk morgen wordt verstuurd. :p
Dan zullen ze toch wel wat meer informatie moeten over geven lijkt me?

Niks laten weten is sowieso niet netjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
m0ridin schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:37:
[...]

Vragen ze niet imei OF serienummer?
In mijn beleving stond er alleen IMEI nummer.

Edit:
Net gecheckt en inderdaad ze vragen ook serie nummer. Mm dan maar even contact opzoeken met het bedrijf, kijken of dit problemen geeft.

Edit2:

Op de afstandsverklaring wordt dan weer alleen gesproken over het IMEI nummer. Hier staat dan ook mijn random ingevulde nummer. Terwijl buds geen IMEI nummer hebben

[ Voor 46% gewijzigd door Pukson op 16-02-2022 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchgamer92
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 27-10-2024
Pukson schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:58:
[...]

In mijn beleving stond er alleen IMEI nummer.

Edit:
Net gecheckt en inderdaad ze vragen ook serie nummer. Mm dan maar even contact opzoeken met het bedrijf, kijken of dit problemen geeft.

Edit2:

Op de afstandsverklaring wordt dan weer alleen gesproken over het IMEI nummer. Hier staat dan ook mijn random ingevulde nummer. Terwijl buds geen IMEI nummer hebben
Ik heb gewoon serienummer ingegeven van het rechtste oortje.
Je hebt 3 serienummers, de case van de earbuds, rechts en linkse oortje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:15
izzet3838 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 17:14:
[...]

Met standaard bedoel je dan de plus?
Zo ja zou ik persoonlijk de ultra nemen met de game mania deal is er nauwelijks een peijsverschil.
Indien je de kleine s22 bedoelt moet je gaann kiezen op balsis van de grootte.
Ik bedoel de kleine versie. Zou graag de ultra willen als ik deze in 2 termijnen kan betalen. Kan mijn abonnement verlengen bij kpn en zo 520 euro moeten bijbetalen met de korting van belsimpel. Rekening houden met bkr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touzani
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:24

bij mij staat nog steeds 25 februari.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9heji4moBwa4ppAFxJICU0raNWk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OlnaBx5Mr36DIXJtYBoW5pBK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
touzani schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 17:31:
[...]

bij mij staat nog steeds 25 februari.

[Afbeelding]
Bij mij nu gewoon dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mCPDMlFtAaO-7ShrA243nqtD0yE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wyZtS4j5Sow7kJ49Pc1qk4WR.jpg?f=fotoalbum_large

Als het vertraagd is, moet er toch wat in staan lijkt mij?
Geen informatie lijkt voor mij, dat het toestel er al wel is..
Heb trouwens de zwarte 256GB.

[ Voor 4% gewijzigd door 038Robijno op 16-02-2022 18:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-10 16:21
satshow schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 17:22:
[...]

Ik bedoel de kleine versie. Zou graag de ultra willen als ik deze in 2 termijnen kan betalen. Kan mijn abonnement verlengen bij kpn en zo 520 euro moeten bijbetalen met de korting van belsimpel. Rekening houden met bkr.
Ik zou zeggen als de grote vd ultra geen probleem is neem die dan.
Het is niet zo dat er een giga prijsverschil is de normale is ook al best duur, dan zou ik persoonlijk de ultra nemen gewoon om later het schuldgevoel te vermijden.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:15
izzet3838 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 17:40:
[...]

Ik zou zeggen als de grote vd ultra geen probleem is neem die dan.
Het is niet zo dat er een giga prijsverschil is de normale is ook al best duur, dan zou ik persoonlijk de ultra nemen gewoon om later het schuldgevoel te vermijden.
Daar zit ook wat in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd_r
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-06 07:34
Ik heb de S22 ultra in pre order staan bij KPN, had hem eerst bij Samsung zelf besteld maar daar betaal je het volle pond, bij KPN toch gauw een paar honderd minder ( ok, is wel met verlenging )

Heb nu de OnePlus 7pro, ga de pop-up camera wel missen maar dit toestel heeft last van spook aanrakingen.

S-pen is geen noodzaak maar leuk dat het erbij zit en gebruik ik hem niet dan heb ik er ook geen last van.

Iemand ervaringen met de snelheid van het uitleveren bij KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat bestellingen gedaan via de Samsung Portal ING GameMania pas de 24/25ste worden verzonden.
Ik wacht op de S22+ wit.
Had eerst een speciale kleur besteld maar geannuleerd, omdat die later komen.
Geld keurig en snel retour gekregen.
Ik heb geduld en hoop dat de camera géén shutter lag heeft zoals de S21 Ultra.
Anders gaat die retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:33:
Anders gaat die retour.
Dit is toch iets wat je nu al kunt uitzoeken? Genoeg reviewers die de camera al hebben getest.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g0tanks schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:41:
[...]

Dit is toch iets wat je nu al kunt uitzoeken? Genoeg reviewers die de camera al hebben getest.
Ja maar ik test het graag zelf.
Die S21U was echt absurd daarom verkocht wat een shutter lag zeg.
*Off-Topic* sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Sjoerd_r schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:32:
Ik heb de S22 ultra in pre order staan bij KPN, had hem eerst bij Samsung zelf besteld maar daar betaal je het volle pond, bij KPN toch gauw een paar honderd minder ( ok, is wel met verlenging )

Heb nu de OnePlus 7pro, ga de pop-up camera wel missen maar dit toestel heeft last van spook aanrakingen.

S-pen is geen noodzaak maar leuk dat het erbij zit en gebruik ik hem niet dan heb ik er ook geen last van.

Iemand ervaringen met de snelheid van het uitleveren bij KPN?
Ik toevallig ook bij KPN
Wat is bij jou de status ?
Bij mij nog steeds op Controleren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Sjoerd_r schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:32:
Ik heb de S22 ultra in pre order staan bij KPN, had hem eerst bij Samsung zelf besteld maar daar betaal je het volle pond
Ik denk dat je de kortingcodes, portalen en extra inruilwaarde bij Samsung hebt gemist want daar betaal je zeker niet de volle pond. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
g0tanks schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:52:
[...]

Ik denk dat je de kortingcodes, portalen en extra inruilwaarde bij Samsung hebt gemist want daar betaal je zeker niet de volle pond. ;)
Inderdaad, zelf 780 betaald na inruil van de p30 pro, heb gezien dat ik net zo goed mijn oude galaxy buds had ingeruild dan was het 880.

Je kunt ook gewoon een oude s6 ofzo van iemand overnemen als je thuis niks hebt(je krijgt altijd €150 ook al is die stuk).

Hier nog eventjes de link:
https://nl.pepper.com/aan...7?page=13#comment-2484689

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Dynamic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-10 14:51
Bij telenet doen ze ook hun best als je daar klant bent :

https://toestellen.telene...-burgundy-tn-2120890.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd_r
xandoortje schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:46:
[...]

Ik toevallig ook bij KPN
Wat is bij jou de status ?
Bij mij nog steeds op Controleren.
Die van mij staat op verwerken:

"Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 512GB, Phantom Black is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd_r
g0tanks schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:52:
[...]

Een kortingscode kan ik waarschijnlijk best over het hoofd hebben gezien, de inruilactie had ik wel gebruikt, toen 150 euro ( standaard ) + 12 euro voor een oud toestel ( J6 plus )

Al met al kwam ik op ongeveer 1200 euro uit voor de 256 variant, bij KPN iets van 1150 voor de 512 versie en dan kan ik die J6 plus nog op vraag en aanbod zetten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
Sjoerd_r schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 19:19:
[...]

Die van mij staat op verwerken:

"Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 512GB, Phantom Black is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending."
Ik heb nog steeds

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DKf0e0LD6-G9BO3WAzWZO4ffPEg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s7B9tjK5NIlYupsmg8a3xlAM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd_r
Mogelijk afhankelijk van de kleur? Ik meen ergens gelezen te hebben dat die kleur ergens begin maart geleverd wordt, but not sure...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sammas21
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 28-05-2024
Ik heb de s22 ultra besteld via samsung en kreeg gister een mailtje dat mijn bestelling onderweg is en dat die vrijdag 18 februari binnenkomt, meerdere mensen die dit hebben of heb ik geluk en heb ik hem een week eerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Sammas21 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 19:45:
Ik heb de s22 ultra besteld via samsung en kreeg gister een mailtje dat mijn bestelling onderweg is en dat die vrijdag 18 februari binnenkomt, meerdere mensen die dit hebben of heb ik geluk en heb ik hem een week eerder?
Jouw reactie hoort thuis in [Samsung Galaxy S22-serie] Levertijd & Prijzen maar is wel de eerste die ik lees waarbij een S22+ eerder geleverd wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door g0tanks op 16-02-2022 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipswix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-10 20:22
De prijzen zijn voor als je van een andere provider komt. Wat ik doe is nadat mijn 2 jarig abbo is verlopen, switchen naar een maandelijks opzegbare sim only, en vervolgens weer terug naar KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golden1988
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:31
Ik denk dat bestellingen gedaan via de Samsung Portal ING GameMania pas de 24/25ste worden verzonden.
Ik wacht op de S22+ wit.
Had eerst een speciale kleur besteld maar geannuleerd, omdat die later komen.
Geld keurig en snel retour gekregen.
Anders gaat die retour.
Hoe snel had je het geld retour? ik heb ook de speciale kleur geannuleerd, dat was geloof ik 10 februari, maar het geld nog niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:59
golden1988 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:07:
[...]

Hoe snel had je het geld retour? ik heb ook de speciale kleur geannuleerd, dat was geloof ik 10 februari, maar het geld nog niet terug.
Meteen de volgende dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:09
Ik wacht op de S22+ wit.
Nogmaals: De enigen met een verzendbevestiging so far zijn mensen die via de Samsung website hebben besteld (of via de ING / Gamemania portal van Samsung) en daar een Tab S8 en/of S22 Ultra hebben besteld. Er zijn geen Tweakers die hebben gemeld dat hun S22 of S22+ is verzonden, noch dat er Ultra's vanuit andere winkels zijn verzonden.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:42

Rio

Ik heb al een boek

Maardiweb schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:14:
[...]

Nogmaals: De enigen met een verzendbevestiging so far zijn mensen die via de Samsung website hebben besteld (of via de ING / Gamemania portal van Samsung) en daar een Tab S8 en/of S22 Ultra hebben besteld. Er zijn geen Tweakers die hebben gemeld dat hun S22 of S22+ is verzonden, noch dat er Ultra's vanuit andere winkels zijn verzonden.
Idd iedereen laat zich opjagen hier. Ga gewoon uit van de 25e, elke dag eerder is een meevaller toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

[...]

Ik heb een s22+ en een s22 ultra apart van elkaar besteld via gamemania portal op 13 februari. Beide nog alleen de status besteld en verzending 24e februari. Ben benieuwd, maar heb geen haast eigenlijk. Grappige is dat ik en mijn vrouw meer uitkijken naar de ear buds dan de telefoons zelf 7(8)7

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerd_r
[...]

Bij KPN krijg ik de melding dat m'n bestelling op voorraad is en wordt klaargemaakt, of hij dan ook snel wordt verzonden is een tweede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 13:33
Ik kan met geen mogelijkheid mijn bestelling te zien krijgen van mijn S22 Ultra. Heb hem besteld via de Samsung website via de ING portal. Elke keer als ik mijn Order-ID invul staat er dat dit een onjuist onordernummer is. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Th_mas schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:57:
Ik kan met geen mogelijkheid mijn bestelling te zien krijgen van mijn S22 Ultra. Heb hem besteld via de Samsung website via de ING portal. Elke keer als ik mijn Order-ID invul staat er dat dit een onjuist onordernummer is. Hebben meer mensen dit?
Waar kijk je dan? Deze link (klik op het tabblad 'volg je bestelling') werkt voor de meeste mensen: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristen1985!
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 18-02-2022
Th_mas schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:57:
Ja, ik heb precies hetzelfde gehad. Maar kreeg eergisteren opeens een bericht dat mijn bestelling vrijdag wordt geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cj1181
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 08:38
g0tanks schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:59:
[...]

Waar kijk je dan? Deze link (klik op het tabblad 'volg je bestelling') werkt voor de meeste mensen: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order
Ik had vrijdag besteld via gamemania voucher en kon tot vanavond ook niet inloggen (kreeg ook continu de melding incorrect ordernummer). Het werkt voor mij sinds vanavond wel en zie dat de status op order voorbereiden staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-10 11:21

rajackar

Blood Minister

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/dJnnLDY/phone.png

Ik kan eindelijk mijn order zien en zowel de buds als het toestel staan op verzonden

[ Voor 15% gewijzigd door rajackar op 16-02-2022 21:37 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 13:33
g0tanks schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:59:
[...]

Bedankt voor de link, maar die werkt bij mij ook niet. Er staat bij "mijn orders" niets. Heb echt alles geprobeerd, inloggen via Samsung browser, via Chrome, niet inloggen etc. etc. Heb wel een orderbevestiging in mijn mail, dus ga er vanuit dat ik mijn toestel gewoon krijg, maar vervelend om niets te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:09
Th_mas schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:46:
[...]

Bedankt voor de link, maar die werkt bij mij ook niet. Er staat bij "mijn orders" niets. Heb echt alles geprobeerd, inloggen via Samsung browser, via Chrome, niet inloggen etc. etc. Heb wel een orderbevestiging in mijn mail, dus ga er vanuit dat ik mijn toestel gewoon krijg, maar vervelend om niets te kunnen zien.
Als je bij 'mijn orders' komt ben je gaan inloggen en dat moet juist niet. Klik vóór je kan inloggen op het tabblad 'volg je bestelling'

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7p33QWb.png

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cj1181
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 08:38
Th_mas schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:46:
[...]

Ik had precies hetzelfde. Je moet gewoon geduld hebben. Ik heb de indruk dat die orders pas zichtbaar worden als ze in een bepaalde status komen ofzo. Duurde bij mij dus ook bijna een week voordat mijn ordernummer wel herkend werd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:22
Bij KPN zie ik nu dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PhHTwb9UCgfXTb963lmTkjRBptM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/j317TEq4fO14cVJ9KcTEMa7U.png?f=fotoalbum_large

Edit: De vraag is natuurlijk wel, wordt het daadwerkelijk vandaag/morgen verstuurd. Misschien is gewoon mijn pre-order op voorraad en sturen ze het als nog pas volgende week donderdag.

[ Voor 20% gewijzigd door V-rg op 16-02-2022 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

V-rg schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 22:48:
Bij KPN zie ik nu dit:

[Afbeelding]

Edit: De vraag is natuurlijk wel, wordt het daadwerkelijk vandaag/morgen verstuurd. Misschien is gewoon mijn pre-order op voorraad en sturen ze het als nog pas volgende week donderdag.
Er staat verzonden. Check je postnl app, staat die wellicht al wel tussen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Oekol schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 22:58:
[...]

Er staat verzonden. Check je postnl app, staat die wellicht al wel tussen.
Ik had dit gelijk al gechecked maar helaas, daar zie ik dus niets :) (bovenste resultaat is een bol.com pakketje van vorige week).

Ik kan ook nergens een 3S code vinden bij KPN.

[ Voor 7% gewijzigd door V-rg op 16-02-2022 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
V-rg schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 22:48:
Bij KPN zie ik nu dit:

[Afbeelding]

Misschien hebben ze de zwarte wel al op voorraad en in mijn geval de Burgundy nog niet 🤷‍♀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
@Sjoerd_r jij gaf ook aan dat de status was gewijzigd. Wat zie jij, hetzelfde als mij? Welke heb jij besteld?
Misschien hebben ze de zwarte wel al op voorraad en in mijn geval de Burgundy nog niet 🤷‍♀️
Mijn geduld voorkomt vaak ook om speciale kleurtjes te kiezen. Ik zat te twijfelen tussen zwart en groen, toch maar zwart gedaan vanwege onder andere dat ik geen geduld heb als ik het pas later krijg :X .

[ Voor 59% gewijzigd door V-rg op 16-02-2022 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
V-rg schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 23:18:
@Sjoerd_r jij gaf ook aan dat de status was gewijzigd. Wat zie jij, hetzelfde als mij? Welke heb jij besteld?

[...]

Mijn geduld voorkomt vaak ook om speciale kleurtjes te kiezen. Ik zat te twijfelen tussen zwart en groen, toch maar zwart gedaan vanwege onder andere dat ik geen geduld heb als ik het pas later krijg :X .
Alleen de speciale kleuren in de Samsung-webshop hebben een latere levertijd toch? Volgens mij is er nooit een indicatie geweest dat de overige standaardkleuren later geleverd zouden worden dan zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
g0tanks schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 23:22:
[...]

Alleen de speciale kleuren in de Samsung-webshop hebben een latere levertijd toch? Volgens mij is er nooit een indicatie geweest dat de overige standaardkleuren later geleverd zouden worden dan zwart.
Kan misplaatste zorgen zijn, geloof ik best :).

Viel me trouwens ook op dat de Pricewatch bij BCC toonde dat het op voorraad was. Als ik kijk:

https://www.bcc.nl/telefo...56gb-phantom-black/318721

Dan geven ze aan dat als je het vandaag voor 23:59 besteld, dat je het morgen krijgt ;). Bij de andere kleuren/opslag zie ik dat niet staan.

[ Voor 3% gewijzigd door V-rg op 16-02-2022 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
V-rg schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 23:24:
[...]

Kan misplaatste zorgen zijn, geloof ik best :).

Viel me trouwens ook op dat de Pricewatch bij BCC toonde dat het op voorraad was. Als ik kijk:

https://www.bcc.nl/telefo...56gb-phantom-black/318721

Dan geven ze aan dat als je het vandaag voor 23:59 besteld, dat je het morgen krijgt ;). Bij de andere kleuren/opslag zie ik dat niet staan.
Maar ook staat er bij 'binnenkort verwacht' dus het blijft een beetje vaag. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-10 18:51
Sterker nog, als je hem in je winkelwagenje legt staat er ineens pre-order bij dus ik denk dat hij niet verstuurd wordt voor volgende week maar ik hoop dat ik het mis heb natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-10 11:16
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:42:
[...]

Ja maar ik test het graag zelf.
Die S21U was echt absurd daarom verkocht wat een shutter lag zeg.
*Off-Topic* sorry.
Vind het het wel meevallen maar stuur die S22 maar gelijk terug want is hetzelfde als S21.

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:53
Ik zie veel mensen met die kortingsvoucher voor de ultra bij Belsimpel. Is dat alleen voor bestaande klanten? Wij zijn daar nog geen klant namelijk. Echter maakt dat de ultra wel extreem aantrekkelijk. Mocht er nog iemand 1 ter overname hebben :-) Thanks, al gelukt!

Zelf gisteren al even gekeken bij T-Mobile zelf. Daar is de prijs beter dan via de Samsung shop zelf. 1035 voor de 256gb ultra

[ Voor 3% gewijzigd door Koen87 op 17-02-2022 08:38 ]

Verwijderd

Garret1410 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 23:33:
[...]

Vind het het wel meevallen maar stuur die S22 maar gelijk terug want is hetzelfde als S21.
U leest niet goed. Er staat ik test zelf.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YX20NpqvoCKwMjau2Rje6i6WXNA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2E7JQzGsjZTY7UYdvrttX7oY.jpg?f=fotoalbum_large

• Bartje1983
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:17
Orderstatus is veranderd. Er staat voor de s22 Ultra levering op 24 feb. De watch4 classic en Earbuds: verzonden.
Oekol schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:21:
[...]

Ik heb een s22+ en een s22 ultra apart van elkaar besteld via gamemania portal op 13 februari. Beide nog alleen de status besteld en verzending 24e februari. Ben benieuwd, maar heb geen haast eigenlijk. Grappige is dat ik en mijn vrouw meer uitkijken naar de ear buds dan de telefoons zelf 7(8)7
Daar moet je nog langer op wachten... :)
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=74PM7732SY633

• Pukson
Bartje1983 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:45:
Orderstatus is veranderd. Er staat voor de s22 Ultra levering op 24 feb. De watch4 classic en Earbuds: verzonden.
Mm hier ook. Bij beide staat wel volg je levering en verzonden, maar bij de S22 Ultra staat dan weer "Wordt verzonden 25 februari"
IMEI nummer wel al bekend.

Als ik op de tracking klik krijg ik ook te zien dat het equipment is. Vrijdag dus waarschijnlijk alleen de buds. Haha was al helemaal verheugd op morgen

TELECOM EQUIPMENT staat bij de omschrijving van het pakketje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B2H6_n4UiZ1GLZqJvbTK3DSvZVs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WXrRohZu3yCtcBDSmCoAbRCt.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Pukson op 17-02-2022 09:02 ]

• luckyluc100
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-10 09:09
Pukson schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:57:
[...]

Mm hier ook. Bij beide staat wel volg je levering en verzonden, maar bij de S22 Ultra staat dan weer "Wordt verzonden 25 februari"
IMEI nummer wel al bekend.

Als ik op de tracking klik krijg ik ook te zien dat het equipment is. Vrijdag dus waarschijnlijk alleen de buds. Haha was al helemaal verheugd op morgen

TELECOM EQUIPMENT staat bij de omschrijving van het pakketje

[Afbeelding]
Bij alle bestellingen van Samsung staat TELECOM EQUIPMENT dus dat zegt niets. Ik reken gewoon nog op de buds en s22.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-10 19:23
Ik zou het heel slecht vinden als ze nu de Buds sturen en daarna pas de telefoon, zitten ze zo te hameren op milieu dingen met die oplader niet erbij leveren etc. en dan laten ze overal een auto 2x langsrijden.
Besides, die buds zijn toch allang op voorraad, die hadden ze ook meteen kunnen sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerd_r
Jamesl schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 09:30:
Ik zou het heel slecht vinden als ze nu de Buds sturen en daarna pas de telefoon, zitten ze zo te hameren op milieu dingen met die oplader niet erbij leveren etc. en dan laten ze overal een auto 2x langsrijden.
Besides, die buds zijn toch allang op voorraad, die hadden ze ook meteen kunnen sturen.
Ik had bij Samsung eerst de S22 besteld met lader, lader kwamen ze vrolijk 2 dagen laten langs brengen. Dus extra verpakking en een extra rit om hem langs te brengen, beetje vreemd dat ze van 1 order een deellevering doen...

Met kers op de taart dat het een oud type lader is die ik niet wil dus gaat hij retour.

• izzet3838
Iemand al een verzendbevestiging?
Bij mij zegt die 18feb maar er staat nog steeds order voorbereiden.
Daarnaast staat er onder de telefoon in het rood "Wordt Verstuurd: 24 Februari 2022".

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DBNZtalqsdubYNk2_pa-KWTniKA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SNJSQHh8diRGNl7OPDps6WQl.jpg?f=fotoalbum_large

Alles wijst er toch op dat ik hem morgen kan verwachten.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-10 20:28
Bericht gehad van Belsimpel dat mijn order klaar is voor verzending. Sneller dan verwacht😃👍

• 038Robijno
Blijkbaar verzenden veel bedrijven de S22 ultra modellen al.. bij mobiel.nl is er nog helemaal niks!

Nooit weer bestel ik daar een pre-order.

• touzani
038Robijno schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:08:
Blijkbaar verzenden veel bedrijven de S22 ultra modellen al.. bij mobiel.nl is er nog helemaal niks!

je kan je order bij mobiel.nl annuleren en een nieuwe plaatsen bij belsimpel. ik heb ook niets vernomen van mobiel.nl, ook in afwachting...

• Eindhovenk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-10 16:40
Had de S22 in Violet voorbesteld via ING/Samsung portaal. Stond geen datum bij. Heb geannuleerd en toch maar voor de standaard kleur Rose gegaan, omdat ik daar op eemYouTube review helemaal verliefd op werd. Nu staat er verzending op 24 februari.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• V-rg
Nu zie ik wel iets in PostNL :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GwOud_-Z3cFxu-TSb2lRbZqRiw8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pZs853S3NNDDfGWVhZyQWLiM.jpg?f=fotoalbum_large

Spannend hoor :). Nog niet ontvangen door PostNL, dus KPN kan ook gemeen zijn dat ze het pas volgende week pas afgeven aan hen.

• 038Robijno
[quote]touzani schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:11:
[...]

[ Voor 126% gewijzigd door 038Robijno op 17-02-2022 11:30 ]

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-10 22:16
elaho schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:58:
Bericht gehad van Belsimpel dat mijn order klaar is voor verzending. Sneller dan verwacht😃👍
Nice welke versie heb je daar besteld?

• izzet3838
Samsuung site staat nu op verzending voorbereiden.
Zou die dan echt morgen al komen😀

Waar vinden jullie de trackingnummers eigenlijk, die heb ik nergens gezien?

[ Voor 30% gewijzigd door izzet3838 op 17-02-2022 11:37 ]

• Bartfloris
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 07-07 18:45
038Robijno schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:08:

Mijn S22 ultra wordt morgen bezorgd van mobiel.nl

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-10 20:28
reinierkramer schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:35:
[...]

Nice welke versie heb je daar besteld?
Ik heb op 15 feb besteld de ultra 256gb zwart icm t-mobile abbo. :)

• 038Robijno
izzet3838 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:36:

Mijne nog niet.

• reinierkramer
elaho schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:37:
[...]

Ik heb op 15 feb besteld de ultra 256gb zwart icm t-mobile abbo. :)
Aa nou ben benieuwd ik heb een groene ultra 256 Inc kpn abonnementen besteld ook bij belsimpel

• izzet3838
Heb meerdere keren de site gecheckt vandaag, hij is echt recent veranderd(max afgelopen 30 minuuten).
Dus misschien komt het nog wel, zou echt fijn zijn hem morgen al te hebben, heb alle accessoires al binnen.
(Ultra, green, 256)

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:57
izzet3838 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:36:

Van de Samsung store krijg je toch gewoon een mail met tracking nummer als ie echt is aangemeld voor verzending.

Die heb ik al gehad op 15/2 levering door dynalogic. Daar is zending wel aangemeld maar nog niet ontvangen tot op heden.

Zullen wel allemaal in 1 keer het magazijn uitgaan eind van de dag.

• reinierkramer
Nu ben ik wel benieuwd is er bij iemand al een groene ultra 256 verzonden via Samsung zie alleen zwarte versies voorbij komen tot nu toe zelf heb ik via belsimpel maar dat zou er op kunnen duiden dat belsimpel ook de groenen binnen heeft

[ Voor 27% gewijzigd door reinierkramer op 17-02-2022 11:46 ]

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Bij mij is de status nooit veranderd. Bleef staan op order ontvangen. Ik heb hem nu maar geannuleerd.

• tsjech@
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-08 00:35
Wat is de verwachte leverdatum van de S22, plus en ultra? Als ik bij Belsimpel kijk voor de S22 en S22 + staat er 5-7 werkdagen, maar op nieuwsberichten lees ik dat de Ultra wel deze maand komt en de rest volgende maand?

• Bartfloris
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 07-07 18:45
Zat net te twijfelen om de ultra te annuleren vanwege de slechte batterijduur, krijg ik een bericht dat hij verzonden is. Dan maar op marktplaats als hij echt tegen valt, heb er toch niet heel veel voor betaald.

• izzet3838
destro9704 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:44:
[...]

Van de Samsung store krijg je toch gewoon een mail met tracking nummer als ie echt is aangemeld voor verzending.

Die heb ik al gehad op 15/2 levering door dynalogic. Daar is zending wel aangemeld maar nog niet ontvangen tot op heden.

Zullen wel allemaal in 1 keer het magazijn uitgaan eind van de dag.
Laatleveren bij postnl punt, wellicht loopt het daarom anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Mijn S22 Ultra Burgundy 256 is sinds net ook officieel 'ontvangen' door Dynalogic, dus de levering van morgen lijkt nu echt vastgesteld :)

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:44
Bartfloris schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:56:
Zat net te twijfelen om de ultra te annuleren vanwege de slechte batterijduur, krijg ik een bericht dat hij verzonden is. Dan maar op marktplaats als hij echt tegen valt, heb er toch niet heel veel voor betaald.
Waarom op Marktplaats, je kunt hem toch gewoon ongeopend retour sturen,
dan krijg je gewoon het aankoopbedrag terug.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik merk nu iets heel geks trouwens. Als ik in Firefox mijn order wil bekijken krijg ik de melding dat deze niet gevonden kan worden. Ik Edge krijg ik mijn order netjes te zien.
Zelfde URL en zelfde gegevens. Hier snap ik dus echt niets van :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:08
Albert020 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:15:
[...]

Waarom op Marktplaats, je kunt hem toch gewoon ongeopend retour sturen,
dan krijg je gewoon het aankoopbedrag terug.
Verkoop met winst uiteraard 8)7

• touzani
Bartfloris schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:36:
[...]

Mijn S22 ultra wordt morgen bezorgd van mobiel.nl
Wat had je besteld?

Ik heb nog geen bericht, verlenging t-mobile met een 512gb ultra
Pagina: 1 ... 6 ... 37 Laatste

Let op:
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.

Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires

Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie

Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order