Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Nou thnx iedereen voor de Mobiel.nl tip! Joost mag weten wat de actie nou precies is, maar na contact met de klantenservice trekken ze inderdaad gewoon 200 euro van m'n groene S22 Ultra bedrag af! 8)7

En ik zie dat er ook nog eens 50 euro cashback te halen valt? Nice! *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Freshnezz op 15-02-2022 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
frankyboy707 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 13:03:
Uiteindelijk de knoop doorgehakt om nu voor de S22 ultra te gaan.
Iemand ervaring met het inruilproces? zie nu namelijk staan dat je ook een originele lader + laadkabel moet meesturen en deze heb ik niet.. Maar ik krijg toch niets voor het toestel, alleen de 150,-..
Heb evt wel een originele samsung lader voor ze?
(Las hier of op pepper ook iemand die het toestel uberhaupt nooit op heeft gestuurd..)
De lader is niet verplicht, staat ook in de voorwaarden aangeduid als "eventueel". Ze willen gewoon even testen of dat ding aan gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door BramViking op 15-02-2022 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Freshnezz schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 16:14:
Nou thnx iedereen voor de Mobiel.nl tip! Joost mag weten wat de actie nou precies is, maar na contact met de klantenservice trekken ze inderdaad gewoon 200 euro van m'n groene S22 Ultra bedrag af! 8)7

En ik zie dat er ook nog eens 50 euro cashback te halen valt? Nice! *O*
Hoezo halen ze er 'zomaar' €200 euro af?
Snap daar niks van.. ik moest 320 bijbetalen.
Dus ik had ook gewoon simpel om 200 euro korting ofzo kunnen vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:09
Verkeerd

[ Voor 94% gewijzigd door Aggressor op 15-02-2022 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golden1988
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:57
Sak3d schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 16:02:
[...]

Ik heb deze code ontvangen, maar geen idee waar dat registratieformulier is. Samsung whapp klantenservice is al 24u stil..
ik heb inderdaad ook een code ontvangen, ik dacht dat deze code gebruikt moest worden bij bestelling, en dat dat niet kon in combinatie met de ing actie, maar nu lijkt het er op dat je deze inderdaad apart moet registreren, ik heb de code nog even uit de prullenbak gehaald, hopelijk kan ik deze ook nog terug vragen:) inderdaad kan ik ook het registratieformulier niet vinden, mocht je een antwoord ontvangen verneem ik die graag:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

038Robijno schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 16:18:
[...]

Hoezo halen ze er 'zomaar' €200 euro af?
Snap daar niks van.. ik moest 320 bijbetalen.
Dus ik had ook gewoon simpel om 200 euro korting ofzo kunnen vragen?
Geen idee, maar ik vind t prima 7(8)7

Misschien kan je er alsnog achteraan (als je al bij mobiel.nl had besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkert.
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 22:44
BramViking schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 16:17:
[...]

De lader is niet verplicht, staat ook in de voorwaarden aangeduid als "eventueel". Ze willen gewoon even testen of dat ding aan gaat.
In de voorwaarden staat ook dat je deze moet meesturen als deze er bij zaten.

https://images.samsung.co...inruil/voorwaarden_nl.pdf
de laadkabel en eventueel lader (niet namaak) behorende bij het Inruiltoestel, voor zover deze
bij de originele aankoop van het Inruiltoestel meegeleverd waren
Samsung chat ook gevraagd, ze geven aan:
Als je dit niet hebt, kan het spijtig genoeg niet ingeruild worden.

Zou dus redelijk jammer zijn, ben originele lader + kabel van mijn Note8 al lang kwijt....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
Freshnezz schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 16:42:
[...]

Geen idee, maar ik vind t prima 7(8)7

Misschien kan je er alsnog achteraan (als je al bij mobiel.nl had besteld).
Ja gedaan.. alleen had ik al betaald.
Dus krijg nu na de 4 weken bedenk termijn, 200 euro retour op de rekening. Dus binnen 6 weken na ontvangst toestel. Prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:21
Ik wil de Samsung Galaxy A71 inwisselen. Weet alleen niet of daar een lader bij aanwezig was.
Iemand een idee toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:07
Sak3d schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 16:02:
[...]

Ik heb deze code ontvangen, maar geen idee waar dat registratieformulier is. Samsung whapp klantenservice is al 24u stil..
Wat moet je doen om de pre-registratiecode te ontvangen en waar staat het registratieformulier? Krijg het beide niet gevonden :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 13:25
wanneer je je retour deal niet inlevert moet je 35 euro betalen begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkert.
Michel242186 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 17:08:
Plus de inruilvergoeding die al is verrekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Rikkert. schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 17:09:
[...]

Plus de inruilvergoeding die al is verrekend.
ja oke die moet er ook nog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-09 11:38
Rikkert. schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 16:45:
[...]

[...]

Zou dus redelijk jammer zijn, ben originele lader + kabel van mijn Note8 al lang kwijt....
Ik vind dit tamelijk bizar aangezien ze bij een nieuw toestel geen lader meer meeleveren. Dit omdat iedereen thuis al wel een lader heeft liggen. Hoezo moet je die dan wegsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
[...]

[...]

Als je toch al 0 euro voor het toestel krijgt...dan maakt het niet uit volgens mij. (Als je aangeeft dat het toestel niet werkt . Schade heeft enz)

-edit-

Er staat

de laadkabel en eventueel lader (niet namaak) behorende bij het Inruiltoestel, voor zover deze
bij de originele aankoop van het Inruiltoestel meegeleverd waren.

[ Voor 12% gewijzigd door Aggressor op 15-02-2022 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:28
Geen idee wat de originele laadkabel is... rofl, wat suf dat ze ook die terug willen zeg. Zeker nu ze standaard geen lader meer meeleveren! :|

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkert.
Ja je kunt het proberen zonder mee te sturen, of een kopen voor tientje op amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindhovenk schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 17:13:
[...]

Ik vind dit tamelijk bizar aangezien ze bij een nieuw toestel geen lader meer meeleveren. Dit omdat iedereen thuis al wel een lader heeft liggen. Hoezo moet je die dan wegsturen?
Omdat ze weten dat je toch zelf een 45W travel adapter koopt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Volgens mij hoeft het niet eens persee.

"de laadkabel en eventueel lader."

Ik lever een kapotte buitenlandse note 5 in. (Met buitenlandse lader) wel origineel.
De note 5 is nooit in NL uitgebracht, maar staat wel tussen het lijstje?

Telefoon gaat niet meer aan niks...

Ik krijg ik 0 euro voor. Plus de bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:06

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
satshow schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 16:54:
Ik wil de Samsung Galaxy A71 inwisselen. Weet alleen niet of daar een lader bij aanwezig was.
Iemand een idee toevallig?
Zoek een unboxing video op YouTube op. ;)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
[...]

[...]

Je moet niet teveel geloven wat de inleners van Samsung zeggen. Weten vaak niet waarover ze het hebben. Je kunt ook gewoon een kapotte toestel inleveren waarbij je 0 inruilwaarde krijgt maar wel €100-150 euro korting. Daarnaast zijn de voorwaarden duidelijk. Voor dit soort producten gaan ze niet moeilijk doen. Wordt of gerecycled of buiten Europa doorverkocht.

[ Voor 9% gewijzigd door BramViking op 15-02-2022 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoJeroen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-07 22:16
stin00 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 14:01:
[...]

Gisteren bij MM Groningen Centrum 0 toestellen.. m'n Burgundy is zojuist plots verzonden dus heb net snel m'n zwarte kunnen annuleren zodat ik er niet 2 krijg. Hoe vond je de Burgundy kleur? :+
Burgundy is mooie kleur. Niet rood, niet paars, maar echt bordeauxrood. De groene is trouwens ook een echt mooie kleur, Uiteindelijk gekozen voor de Burgundy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoJeroen
  • Laatst online: 15-07 22:16
Inhumanous schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 14:34:
[...]
en welke kleur is het geworden ^^ ?
Burgundy, maar de groene is ook echt een mooie kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 08:11

Rio

Ik heb al een boek

-Paul- schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 11:52:
Ik begrijp dat het bij mobiel.nl mogelijk is via de klantenservice een kortingscode te vragen. Heeft iemand dit al bij belsimpel.nl geprobeerd?
Ja ik, ze zijn super behulpzaam daar. (Waarom vraag je hier om ondersteuning voordat je elders om ondersteuning vraagt btw. Raar.)

Ik had al een bestelling geplaatst, dus naderhand nog aangepast met hulp van klantenservice.
Van ultra 256GB naar 512GB én lagere maandlasten 👌

[ Voor 16% gewijzigd door Rio op 15-02-2022 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:41
Uiteindelijk de samsung s22 ultra 256Gb zwart besteld bij Belsimpel in combinatie met tmobile abbo dit was toch voordeliger dan los via samsung partner portal. Heb wel de 200 euro kortingsvoucher gebruikt.

[ Voor 14% gewijzigd door elaho op 15-02-2022 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 13:14
Waar zie je dat bedrag van 35 euro staan?
(Voor mijn toestel krijg ik toch maar 1 euro ofzo)

[ Voor 9% gewijzigd door frankyboy707 op 15-02-2022 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 13:14
[...]

[...]

Vind het wel onzin... Lever denk ik het toestel met een (Samsung) kabel in en ik hoor het wel als ze moeilijk gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Dat hangt af van wat je hebt aangegeven in te ruilen. Als jij 300 euro inruilkorting hebt gekregen dan moet je natuurlijk dat bedrag bijbetalen en niet die 35 euro.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ronald1989
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-01 22:17
Net even naar MM Alexandrium geweest en de hele S22 serie staat daar gewoon (al sinds donderdag :+ ).

Van de Ultra staat de Burgundy versie en van de S22+ de groene. Echt een lastige keuze zeg. Was ervan overtuigd de groene te nemen maar die Burgundy is wel erg chique :/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bsvsNjGnfS_406gOQNJbpIsBXdU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9sH36tMsd7BO3dWqkq2ZrgaG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
ronald1989 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 20:47:
Net even naar MM Alexandrium geweest en de hele S22 serie staat daar gewoon (al sinds donderdag :+ ).

Van de Ultra staat de Burgundy versie en van de S22+ de groene. Echt een lastige keuze zeg. Was ervan overtuigd de groene te nemen maar die Burgundy is wel erg chique :/

[Afbeelding]
Mooie dingen! Persoonlijk erg fan van het groen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Het is wel akelig stil qua verzendingen.. aangezien sommige al een verzend bevestiging hadden ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Heeft iemand nog een idee hoe dit werkt:

Bij pre-registratie voor de nieuwe Galaxy S22 series ontvang je tijdelijk €50 retour

1) Pre-registreer je van 1 februari 2022 tot en met 8 februari 2022 via een van de geselecteerde dealers.
2) Pre-order een deelnemend model Galaxy S22 series bij de geselecteerde dealer van 9 februari 2022 tot en met 24 februari 2022.
3) Vul het registratieformulier in met de pre-registratiecode en de overige benodigde informatie en profiteer van jouw voordeel.

Ik heb geen pre-registratie aangemaakt in de eerste week van februari, ik neem aan dat je dan niet meer aan deze actie kunt meedoen?

BlaBlaBla

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
038Robijno schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 21:42:
Het is wel akelig stil qua verzendingen.. aangezien sommige al een verzend bevestiging hadden ontvangen.
Ja Dynalogic komt hier vrijdag langs. Hoor alleen van sommigen dat dit alleen de Galaxy Buds Pro levering is, maar dat geloof ik eigenlijk niet. Beetje vreemd om dat los te leveren om vervolgens 1 week later de telefoon te leveren.. dubbel werk lijkt me.

Zijn er mensen die een exclusieve online kleur hebben besteld en al een verzendbevestiging hebben? Die telefoons worden pas veel later geleverd, dus als zij ook al verzendberichten zouden ontvangen gaat het mogelijk alleen om de buds voor iedereen..

[ Voor 21% gewijzigd door stin00 op 15-02-2022 21:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Strider schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 21:43:
Heeft iemand nog een idee hoe dit werkt:

Bij pre-registratie voor de nieuwe Galaxy S22 series ontvang je tijdelijk €50 retour

1) Pre-registreer je van 1 februari 2022 tot en met 8 februari 2022 via een van de geselecteerde dealers.
2) Pre-order een deelnemend model Galaxy S22 series bij de geselecteerde dealer van 9 februari 2022 tot en met 24 februari 2022.
3) Vul het registratieformulier in met de pre-registratiecode en de overige benodigde informatie en profiteer van jouw voordeel.

Ik heb geen pre-registratie aangemaakt in de eerste week van februari, ik neem aan dat je dan niet meer aan deze actie kunt meedoen?
Ja ik heb me ingeschreven toen en kreeg een €50 code. Die werkte alleen in de normale Samsung store, niet in de partner portalen.

Heb mijn code dus niet gebruikt, die mag je wel hebben als je wil d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:09
Is er iemand die vorig jaar met de S21 ook gekozen heeft voor lease via de samsung website (via evollis) en dat nu missschien ook zou willen en nergens op de samsung site kan vinden hoe dit werkt?
Vorig jaar gaven ze aan dat als je lease koos dat je heel makkelijk elk jaar een nieuw toestel zou kunnen kiezen maar kan daar nu niks over vinden. Ben er nog niet ut of ik de S22 echt wil maar ja ben wel aan het kijken maar kan t niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Verkeerd topic

[ Voor 89% gewijzigd door Aggressor op 15-02-2022 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
  • Laatst online: 17-09 16:04
stin00 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 21:45:
[...]

Ja Dynalogic komt hier vrijdag langs. Hoor alleen van sommigen dat dit alleen de Galaxy Buds Pro levering is, maar dat geloof ik eigenlijk niet. Beetje vreemd om dat los te leveren om vervolgens 1 week later de telefoon te leveren.. dubbel werk lijkt me.
Ik heb inderdaad ook een verzendbevestiging ontvangen voor de s22 ultra zwart 128gb tesamen met de buds voor levering op vrijdag alsmede een mail met inlever instructies van mijn in te ruilen s10.

Lijkt mij dat ik die inlever mail niet zou krijgen als telefoon ook niet daadwerkelijk zou worden geleverd dus zojuist dan ook maar een book cover case besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAVAGE3
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 01-12-2022
Ik heb de S22 ultra 128GB ook via belsimpel/T-mobile gekocht. Door uiteindelijk zowel de kortingsvoucher als recycle deal (toestel terug sturen bij einde contract) te gebruiken heb ik het toestel voor € 337,95 kunnen bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Laatst online: 07-08 16:07
[...]

Zijn er mensen die een exclusieve online kleur hebben besteld en al een verzendbevestiging hebben? Die telefoons worden pas veel later geleverd, dus als zij ook al verzendberichten zouden ontvangen gaat het mogelijk alleen om de buds voor iedereen..
Hier nog steeds status "order ontvangen" voor zowel de S22 256gb graphite alsook de buds. Charger werd vandaag (exact, minutieuze precisie met de voorop verkregen levertijd per SMS) geleverd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ancqwom030DVGSb1oLQRGEXgvM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ENDHLOjtPZLgNFgOJGMJC4us.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 11:33
destro9704 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 23:23:
[...]

Ik heb inderdaad ook een verzendbevestiging ontvangen voor de s22 ultra zwart 128gb tesamen met de buds voor levering op vrijdag alsmede een mail met inlever instructies van mijn in te ruilen s10.

Lijkt mij dat ik die inlever mail niet zou krijgen als telefoon ook niet daadwerkelijk zou worden geleverd dus zojuist dan ook maar een book cover case besteld.
Wanneer heb jij besteld? Hier ook S22 Ultra 128GB zwart. Alleen nog dat ze de order aan het voorbereiden zijn.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:22
@stin00

Dat is volgens mij niet wat hij bedoelde m.b.t. de 50 euro retour na aankoop.

Denk dat dit is wat hij bedoelt:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N25KXUBAFMKCZ 50 euro retour promotie
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=74PM7732SY633 Buds Pro promotie

De 50 euro retour actie waar hij naar verwijst wordt achteraf pas uitbetaald.
Je dient een email adres te hebben achtergelaten als pre-registratie bij een provider tussen 1 en 8 februari.
Die heeft jou vervolgens een code gestuurd, deze moet je invullen op het registratie formulier dat pas online komt als de toestellen uitgeleverd worden vanaf 25 februari.
Als je de link volgt kun je zien dat ook voor de Buds Pro de promo pagina al live is maar er is nog geen mogelijkheid tot registratie want daar heb je een foto van je imei nummer en barcode op de verpakking voor nodig. Dat kan dus pas als je hem ontvangen hebt. De inschrijving voor de 50 euro retour is ook dan pas mogelijk.

Dit is de promotekst van KPN voor deze actie:

Ontvang € 50,- cashback
Wanneer je voldoet aan de volgende voorwaarden:

Bij aankoop van een Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra 5G met minimaal 256GB
Alleen geldig van woensdag 9 februari t/m donderdag 24 februari
Je bent ingeschreven voor updates over de nieuwe Samsung Galaxy
Je ontvangt per e-mail een vouchercode. Gebruik de code om je cashback aan te vragen via de onderstaande link. Hier vind je ook de actievoorwaarden.

Je had volgens de Samsung promo pagina dus al voor 1 februari je interesse hiervoor moeten tonen en vervolgens had je tot de 8ste om je email adres achter te laten en dan zou je een code voor die 50 euro retour hebben ontvangen van in dit geval KPN. Dus registratie is denk ik vanaf 25 februari mogelijk net als voor de Buds Pro als je aan de voorwaarden voldoet.

[ Voor 64% gewijzigd door MeanDz op 16-02-2022 02:26 . Reden: Tag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:36
038Robijno schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 21:42:
Wow, wat kan wachten lang duren, nog tot de 25ste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
  • Laatst online: 17-09 16:04
Pukson schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 00:14:
[...]

Wanneer heb jij besteld? Hier ook S22 Ultra 128GB zwart. Alleen nog dat ze de order aan het voorbereiden zijn.
10 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-09 08:44
[...]

Zou mij inderdaad een vreemde actie lijken..
Ik heb ook de bevestiging gekregen dat dynalogic vrijdag (18e) met de Buds en de S22 Ultra 512GB Black komt. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijsier
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 13-09 12:51
Ik heb voor de Tab S8 Ultra ook de verzendbevestiging gehad voor het leveren op de 18e.
Dan mag je wel aannemen dat het om de telefoon of tablet zelf gaat en niet de accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 16:00
Samenvattend lijkt het erop dat een aantal mazzelaar die de S22 Ultra besteld hebben deze komende vrijdag al geleverd krijgen. Nog geen enkel signaal van Tweakers die dit hebben met een S22 of S22+, toch?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:21
Zojuist sms gehad van Samsung dat ze as vrijdag de bestelling leveren. Ultra 256 afgelopen maandag avond besteld. Zou een mooie overperform zijn.

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoelsRules schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 08:15:
Zojuist sms gehad van Samsung dat ze as vrijdag de bestelling leveren. Ultra 256 afgelopen maandag avond besteld. Zou een mooie overperform zijn.
Ik wil ook mijn bestelling 😁 jaloers 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 08:51
Hoe zijn de ervaringen met de Samsung webshop?
Is er een kans dat de telefoons bv eerder geleverd worden?

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007

Oekol

waka waka hey hey

RoelsRules schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 08:15:
Via welk platform besteld? Bij mij via de gamemania manier staat nog steeds de 24e/25e ergens in die trant als leverdatum.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
k---evi-n schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 07:14:
[...]

Zou mij inderdaad een vreemde actie lijken..
Ik heb ook de bevestiging gekregen dat dynalogic vrijdag (18e) met de Buds en de S22 Ultra 512GB Black komt. Ben benieuwd!
Komt dynalogic hem thuis halen dan?
Dat zou een probleempje zijn aangezien ik in België woon en ga laten leveren bij een afhaalpunt 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 21:56

RMX

izzet3838 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 08:23:
Hoe zijn de ervaringen met de Samsung webshop?
Is er een kans dat de telefoons bv eerder geleverd worden?
Jazeker. As vrijdag krijg ik hem al.
Vannacht mail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfoxie
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 23-08-2023
Afgelopen zaterdag besteld bij Samsung en mijn status is veranderd naar 'Klaar maken voor verzending'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Darkfoxie schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 08:30:
Afgelopen zaterdag besteld bij Samsung en mijn status is veranderd naar 'Klaar maken voor verzending'.
Hier ook zaterdag bestel(ale had eigk eerder besteld maar met de gamemania actie gecanceld en terug besteld) is nog steeds order voorbereiden.
(Groen, ultra,256gb)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:18
Komt bij mij ook vrijdag aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Allen bij Samsung zelf besteld?
Denk dat Belsimpel en Mobiel pas volgende week starten met leveren ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:21
Oekol schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 08:24:
[...]

Via welk platform besteld? Bij mij via de gamemania manier staat nog steeds de 24e/25e ergens in die trant als leverdatum.
Ah vergeten te zeggen. Was in de Samsung shop

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
meestal was Samsung langzaam maar nu super snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
RMX schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 08:29:
[...]

Jazeker. As vrijdag krijg ik hem al.
Vannacht mail gehad.
Hoe werkt de retour juist?
Heb zelf nog geen instructies ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:22
Ben benieuwd of hij deze week al verstuurd wordt door Samsung zelf, heb de groene Ultra 512GB bij Belsimpel besteld op de 10de maar daar staat de levering nog steeds op 25 februari dus acht de kans klein dat zij hem eerder versturen. Zou wel cool zijn voor de tweakers die hem rechtstreeks bij Samsung hebben besteld als hij vrijdag al afgeleverd wordt. Het is jullie gegund overigens, zou hem ook wel graag vrijdag al in huis willen hebben! *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BramViking
Dit zojuist gehad:

"Op vrijdag 18 februari 2022 zal onze logistieke partner, Dynalogic, jouw bestelling bij jou komen bezorgen op onderstaand adres:"

Net voor het weekend. Goed gedaan van Samsung, kunnen we het uitgebreid gaan testen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Gaat in dit geval om de Samsung Tab S8 Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfoxie
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 23-08-2023
Darkfoxie schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 08:30:
En hier nu ook vrijdag aflevering (Samsung shop). Ultra zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

RoelsRules schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 08:49:
[...]

Ah vergeten te zeggen. Was in de Samsung shop
Dat is dan weer iets anders als de partner shop van Samsung die gebruikt werd door velen met de gamemania codes etc?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakyTwat
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 28-10-2022
Pre-order staan voor een Galaxy S22 Ultra en de Galaxy S22 Plus (voor mijn vriendin), allebei de 256GB-variant.

Via Vodafone inclusief abonnement, al betalen we de toestellen wel meteen af.

Kosten:
Galaxy S22 Ultra: € 1.080,-
Galaxy S22 Plus: € 960,-

Abonnement:
€ 36,50 samen per maand. We hebben dan een Red Together met 200GB internet en onbeperkt bellen, wel i.c.m. Ziggo abonnement.

Ohja en de Buds er nog bij.

[ Voor 4% gewijzigd door TweakyTwat op 16-02-2022 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
S22 Ultra 128GB Phantom Black is zojuist naar voorbereiding verzenden gegaan :). Geeft aan vrijdag 18 februari te worden geleverd.

Gisteravond besteld :+

[ Voor 9% gewijzigd door Pukson op 16-02-2022 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Pukson schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 09:41:
S22 Ultra 128GB Phantom Black is zojuist naar voorbereiding verzenden gegaan :). Geeft aan vrijdag 18 februari te worden geleverd.

Gisteravond besteld :+
Ook bij Samsung zelf besteld neem ik aan?

Belsimpel en mobiel.nl weten nog van niks en ontkennen de verzending dat al plaatst vind bij Samsung..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje1983
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-09 15:50
Heb net mijn bestelling geannuleerd. Ga toch ipv groen voor burgondy... 8)7
En heb een half verwoeste oude telefoon ingeruild voor 8 euro. Daar zou ik nooit 108 euro voor krijgen op Marktplaats. Zal dan rustig mijn huidige OnePlus 7T pro kunnen verkopen.
Best mooie deal bij Samsung vind ik zo :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pukson
038Robijno schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 09:43:
[...]

Ook bij Samsung zelf besteld neem ik aan?

Belsimpel en mobiel.nl weten nog van niks en ontkennen de verzending dat al plaatst vind bij Samsung..
Ja klopt! Vergeten erbij te melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:55
Bijzonder. Lijken niet in volgorde dan te worden bezorgd. Op release besteld en nog geen tekenen van verzenden (black, 256GB)
De tablet ultra dan weer wel (as vrijdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 14:48
Mijne afgelopen zondag besteld rond 23:00 en hij word zo te zien vrijdag geleverd met earbuds erbij. Besteld in de samsung shop, 256Gb ultra in het zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 21:59
Ik heb ook bij de samsung shop besteld maar heb twee track en trace codes gekregen van PostNL? Die beide overigens (nog) niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Vinny1 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:37:
Ik heb ook bij de samsung shop besteld maar heb twee track en trace codes gekregen van PostNL? Die beide overigens (nog) niet werken.
Heb je er accessoires bij besteld (oplader, hoesje, ...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 21:59
g0tanks schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:34:
[...]

Heb je er accessoires bij besteld (oplader, hoesje, ...)?
Nee 1 code is voor de buds en de andere voor de telefoon zelf. Maar geen Dynalogic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iyy253nouyQc6GpmBApiNQLNmaI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AbJsXifgEGgAJWKProgmgxkn.jpg?f=user_large

Ook levering vrijdag bij mij maar misschien toch alleen earbuds? En de s22 de 24ste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:18
Focus schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:45:
[Afbeelding]

Ook levering vrijdag bij mij maar misschien toch alleen earbuds? En de s22 de 24ste?
Als ik in mijn account zit staat er bij allebei 'voorbereiden op verzending' en ik kan opa llebei op track bestelling klikken en ga dan naar dezelfde track&trace toe dus zou ook nog best samen kunnen zijn.

Ik heb overigens ook een e-mail m.b.t inruil ontvangen nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
TweakyTwat schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 09:17:
Pre-order staan voor een Galaxy S22 Ultra en de Galaxy S22 Plus (voor mijn vriendin), allebei de 256GB-variant.

Via Vodafone inclusief abonnement, al betalen we de toestellen wel meteen af.

Kosten:
Galaxy S22 Ultra: € 1.080,-
Galaxy S22 Plus: € 960,-

Abonnement:
€ 36,50 samen per maand. We hebben dan een Red Together met 200GB internet en onbeperkt bellen, wel i.c.m. Ziggo abonnement.

Ohja en de Buds er nog bij.
Ben je via de gamemania deal niet minder kwijt? ..en dan eventueel je abbonement verlengen via vodafone friends family?

Als je geen ziggo hebt ben je 30 euro pm kwijt, wel ziggo.... 25 euro.

-edit-

Via de gamemania code ben je in totaal 1912.50 kwijt. (1 ultra 256 en 1 Plus 256gb)
En dan kan je een goedkoper abbonement afsluiten. (Via friends en family red together 25 per maand pp)

[ Voor 11% gewijzigd door Aggressor op 16-02-2022 12:28 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tjberkhof
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22-12-2024
Net met klantenservice van samsung gesproken. Voor wie aan de inruilactie meedoet, je moet dus de originele oplader en kabel van je oude telefoon meeleveren. Om vervolgens dus weer een nieuwe oplader te bestellen omdat samsung "voor het milieu" geen oplader meelevert.

Als je originele oplader het na 4 jaar dienst begeven heeft moet je dus bovenstaande riedeltje+ oplader en kabel via bol.com bestellen.

Ik vind dit zo een onwijs slechte service dat ik erover nadenk mijn pre order linea recta terug te sturen. Wat een oplichting zeg. En dat voor amper een paar euro winst.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MykQGylrTzbXROZhA3r2LLE1gnk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QFaGmP6HI12BlFgWSql3TAW0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Ik was al afgehaakt omdat ze maar een beperkt lijstje met merken hebben. Mijn Note 3 is te oud, HTC U11 komt niet op de lijst voor en mijn P30 Pro is nog te nieuw en teveel waard op MP als ik er echt vanaf zou willen. De snellader daarvan is mij ook te duur (25+ euro) om zomaar weg te geven.

[ Voor 15% gewijzigd door Señor Sjon op 16-02-2022 13:02 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
tjberkhof schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:56:
Net met klantenservice van samsung gesproken. Voor wie aan de inruilactie meedoet, je moet dus de originele oplader en kabel van je oude telefoon meeleveren. Om vervolgens dus weer een nieuwe oplader te bestellen omdat samsung "voor het milieu" geen oplader meelevert.

Als je originele oplader het na 4 jaar dienst begeven heeft moet je dus bovenstaande riedeltje+ oplader en kabel via bol.com bestellen.

Ik vind dit zo een onwijs slechte service dat ik erover nadenk mijn pre order linea recta terug te sturen. Wat een oplichting zeg. En dat voor amper een paar euro winst.
[Afbeelding]
Vreemd, ik heb dit op de FB chat gevraagd, kreeg als antwoord: Je mag de lader meesturen als je originele lader nog in je bezit hebt, maar het is niet verplicht

De vraag is dan wat er gaan gebeuren als je het niet meeleverd.

BlaBlaBla

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StanPC
  • Laatst online: 14-09 19:08
Er staat toch eventueel bij de lader. Lijkt me dus een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkert.
Ja, hiermee bedoelen ze als deze er eventueel bij zat toen der tijd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Strider
Rikkert. schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:15:
Ja, hiermee bedoelen ze als deze er eventueel bij zat toen der tijd.
Precies staat duidelijk in de voorwaarden, daarom heb ik dit op de Samsung FB chat nagevraagd. Ik kreeg dus weer een heel ander antwoord.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/haFE4iI.png

[ Voor 14% gewijzigd door Strider op 16-02-2022 13:25 ]

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkert.
Wat een gedoe bij samsung.

Ik heb er eentje besteld op Amazon, kost minder dan gezeik om wel of geen lader en eventueel de inruilwaarde verlagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Ik ga de originele oplader niet meesturen. Zie wel wat er gebeurt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Iemand al wat gehoord van belsimpel of mobiel.nl qua verzending of iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• touzani
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09 09:09
038Robijno schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:04:
Iemand al wat gehoord van belsimpel of mobiel.nl qua verzending of iets?
mobiel.nl zegt dat ze niet eerder mogen uitleveren van Samsung en wachten tot de 24ste.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 11:24
g0tanks schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:57:
ik heb vorige maand een galaxy watch classic 4 terug gestuurd zonder de lader. gewoon netjes mn geld terug gekregen.

nu ook als ik mijn s10 terugstuur, zo mogen de originele doos van me hebben. maar laadkabel en lader hou ik achter.

mochten die dingen werkelijk noodzakelijk zijn dan hadden ze dat vooraf moeten aangeven en niet achteraf. en vooraf hebben ze alleen gevraagd naar de staat van het appraat, niet of de originele lader en kabel erbij moet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

g0tanks schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:57:
Ik ga dit dan denk ik ook wel proberen. Opladers door het hele huis heen die een beetje snel kunnen laden komen altijd van pas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
fuqua schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:11:
[...]

ik heb vorige maand een galaxy watch classic 4 terug gestuurd zonder de lader. gewoon netjes mn geld terug gekregen.

nu ook als ik mijn s10 terugstuur, zo mogen de originele doos van me hebben. maar laadkabel en lader hou ik achter.

mochten die dingen werkelijk noodzakelijk zijn dan hadden ze dat vooraf moeten aangeven en niet achteraf. en vooraf hebben ze alleen gevraagd naar de staat van het appraat, niet of de originele lader en kabel erbij moet zitten.
Dat is niet helemaal waar, ze wijzen op de voorwaarden ;)

BlaBlaBla

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 11:24
Strider schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:13:
[...]

Dat is niet helemaal waar, ze wijzen op de voorwaarden ;)
ooh vast wel. maar als het een cruciaal onderdeel is van de overeenkomst dan zet je dat wel wat prominenter vooraan neer.

maar ja we gaan wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
touzani schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:05:
[...]

mobiel.nl zegt dat ze niet eerder mogen uitleveren van Samsung en wachten tot de 24ste.....
Dat vind ik onzin.. vorig jaar leverden ze wel gelijktijdig met Samsung de toestellen uit.
Tenminste dat was met de Fold 3 wel zo, en dat was ook gewoon eerder dan de geplande release datum.

Probeert Samsung hiermee soms de klanten te 'jatten' van andere providers omdat hun eerder uitleveren dan eigenlijk de afspraak is? Heb wel zo'n vermoeden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakkerlak
  • Laatst online: 19:35
tjberkhof schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:56:

[Afbeelding]
Het slaat idd nergens op maarja. Heb geen zin in gezeur dus heb een orginele witte lader en kabel besteld voor de S6 waar ik nog 18€ voor terug krijg. De lader en Kostte me 11,95€ bijelkaar via bol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Iemand enig idee of je tijdens het retour process de kans krijgt om het toestel te wijzigen?
Had mijn p30 pro opgegeven voor €109 maar heb gezien dat ik ook galaxy buds kan opgeven voor €4.
Heb een setje die ik niet meer gebruik omdat 1 oortje stiller is als de andere, misschien is het waatd om mijn p30 pro dan te houden als reserve telefoon voor €105.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchgamer92
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 27-10-2024
Ik stuur gewoon paar galaxy earbuds op van paar jaar oud. Geen gezeik met die oplader of dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjberkhof
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22-12-2024
Strider schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:17:
[...]

Precies staat duidelijk in de voorwaarden, daarom heb ik dit op de Samsung FB chat nagevraagd. Ik kreeg dus weer een heel ander antwoord.

[Afbeelding]
Dank voor de info! Heb je foto doorgestuurd naar samsung via whatsapp. Ben benieuwd naar het antwoord...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bikkeltje1
  • Laatst online: 12-09 16:43
izzet3838 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:23:
Iemand enig idee of je tijdens het retour process de kans krijgt om het toestel te wijzigen?
Had mijn p30 pro opgegeven voor €109 maar heb gezien dat ik ook galaxy buds kan opgeven voor €4.
Heb een setje die ik niet meer gebruik omdat 1 oortje stiller is als de andere, misschien is het waatd om mijn p30 pro dan te houden als reserve telefoon voor €105.
Ik had exact dezelfde overweging. Volgens de telefonische support was het inruilen van een ander artikel niet mogelijk. Ik heb mijn order geannuleerd en opnieuw besteld. Deze keer lever ik mijn beschadigde note 8 in ipv mijn werkende note 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
bikkeltje1 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:33:
[...]

Ik had exact dezelfde overweging. Volgens de telefonische support was het inruilen van een ander artikel niet mogelijk. Ik heb mijn order geannuleerd en opnieuw besteld. Deze keer lever ik mijn beschadigde note 8 in ipv mijn werkende note 10.
Heb de order al 1x geannuleerd ivm de game mania code.
Geen zin om het nu nogmaals te doen(het geld vd eerste keer is nog niet eens terug op mijn rekening :'(
Ga denk ik gewoon de p30 pro opsturen met een kabel maar zonder adapter, dat is tenslotte ook hoe samsung de s22 levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touzani
038Robijno schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:15:
[...]

Dat vind ik onzin.. vorig jaar leverden ze wel gelijktijdig met Samsung de toestellen uit.
Tenminste dat was met de Fold 3 wel zo, en dat was ook gewoon eerder dan de geplande release datum.

Probeert Samsung hiermee soms de klanten te 'jatten' van andere providers omdat hun eerder uitleveren dan eigenlijk de afspraak is? Heb wel zo'n vermoeden..
Ik weet het ook niet...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qVwi2mJw2vpnxY4lnR68EcxT6Ug=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C4ZhKkeVL1iNZ9ZkjlzOP1Mx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touzani
izzet3838 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:41:
[...]

Heb de order al 1x geannuleerd ivm de game mania code.
Geen zin om het nu nogmaals te doen(het geld vd eerste keer is nog niet eens terug op mijn rekening :'(
Ga denk ik gewoon de p30 pro opsturen met een kabel maar zonder adapter, dat is tenslotte ook hoe samsung de s22 levert.
Terugbetaling op cc was binnen 1 dag. 2x besteld en 2x geannuleerd om vervolgens bij mobiel.nl te bestellen.
Pagina: 1 ... 5 ... 37 Laatste

Let op:
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.

Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires

Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie

Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order