11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Het pakket weigeren aan de deur is effectief hetzelfde als de order annuleren.Bartfloris schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:56:
Zat net te twijfelen om de ultra te annuleren vanwege de slechte batterijduur, krijg ik een bericht dat hij verzonden is. Dan maar op marktplaats als hij echt tegen valt, heb er toch niet heel veel voor betaald.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ben je in Firefox ingelogd op je Samsung-account en in Edge niet?rajackar schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:22:
Ik merk nu iets heel geks trouwens. Als ik in Firefox mijn order wil bekijken krijg ik de melding dat deze niet gevonden kan worden. Ik Edge krijg ik mijn order netjes te zien.
Zelfde URL en zelfde gegevens. Hier snap ik dus echt niets van
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Nope, beide geprobeerd. Alle tracking en ad blockers uitgezet en alle cookies verwijderd en nog steeds niets in Firefox.g0tanks schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:28:
[...]
Ben je in Firefox ingelogd op je Samsung-account en in Edge niet?
Heel vreemd maar ik ben allang blij dat ik mijn order kan zien.
Maar vanuit een technisch aspect fascineert dit me wel
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ultra 512GB via mobiel.nl. Kijk in het topic over levertijden, daar staat het er vol mee
Ik heb echt precies dat besteld, in het zwart.touzani schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:23:
[...]
Wat had je besteld?
Ik heb nog geen bericht, verlenging t-mobile met een 512gb ultra
Lijkt er dus op dat die van iedereen vandaag naar verzending voorbereiden gaat.tiger888 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:46:
Mijn bestelling by samsung groene Ultra 256gb heeft net een status gekregen van verzending voorbereiden. Dus alle standaard kleuren lijkt op voorraad te zijn voor de Ultra
Heb identiek hetzelfde toestel en status.

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB
S22 ultra 256GB zwart.
Nice welke winkel en provider?tiger888 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:46:
Mijn bestelling by samsung groene Ultra 256gb heeft net een status gekregen van verzending voorbereiden. Dus alle standaard kleuren lijkt op voorraad te zijn voor de Ultra
Mobiel.nl levert ook al uit en ik zag dat KPN dat ook al deed.. dus niet alleen Belsimpel.Peatsmoke schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:27:
Zojuist even contact gehad met VF, die vertelden dat de uitlevering bij hun toch echt pas op 25 februari begint. Volgens de medewerker was dat in opdracht van Samsung. Kennelijk hebben ze met Belsimpel andere afspraken of die lappen ze aan hun laars.
Ik gok samsung
Vf?Peatsmoke schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:27:
Zojuist even contact gehad met VF, die vertelden dat de uitlevering bij hun toch echt pas op 25 februari begint. Volgens de medewerker was dat in opdracht van Samsung. Kennelijk hebben ze met Belsimpel andere afspraken of die lappen ze aan hun laars.
besteld via Samung partner portal (gamemania korting)

Aflevering morgen tussen 8:00 en 22:00. Besteld via samsung.com met ING actie.
Maar ik kan nog steeds niet de order zien
Moet je je ergens registreren voor die info van dynalogic?Drs_Ben schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:55:
Zending is nu ontvangen door Dynalogic en staat op sorteren.
Aflevering morgen tussen 8:00 en 22:00. Besteld via samsung.com met ING actie.
Maar ik kan nog steeds niet de order zien
Dit is het enige wat ik heb:
:strip_exif()/f/image/UWIercWpv3WluibszYYVZeUv.jpg?f=fotoalbum_large)
Nee ik had dinsdag al een mailtje gehad van Dynalogic met een linkje.izzet3838 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:56:
[...]
Moet je je ergens registreren voor die info van dynalogic?
Raar nooit ontvangen, ook niet in spam.Drs_Ben schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:58:
[...]
Nee ik had dinsdag al een mailtje gehad van Dynalogic met een linkje.
Maar ik laat hem leveren in een afhaalpunt misschien daarom?
Op https://samsung.dynalogic.eu/track/order kun je wel een order + postcode invullen maar die heb je denk ik niet bij een afhaalpunt?izzet3838 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:59:
[...]
Raar nooit ontvangen, ook niet in spam.
Dat zal het wel zijn. Het mailtje is van Dynalogic en jij werkt zo te zien met PostNL.izzet3838 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:59:
[...]
Raar nooit ontvangen, ook niet in spam.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Thanks, heb geprobeerd met postcode van het afhaalpunt en van het adres maar beide werken niet.Drs_Ben schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:00:
[...]
Op https://samsung.dynalogic.eu/track/order kun je wel een order + postcode invullen maar die heb je denk ik niet bij een afhaalpunt?
Denk dat ik als ik hem ga afhalen gewoon een mail van postnl krijg.
Heb het adres van een vriend gebruikt, maar die woont wat ver(woon zelf in België) en heb hem dus net over de grens laten leveren(20 minuten rijden).
Alsof ik al niet moeite genoeg had met wachten wetende dat het in principe pas volgende week vrijdag zou worden maar nu er her en der al toestellen verstuurd worden is het helemaal niet zo makkelijk meer
Samsung Galaxy S22 Ultra
512GB S908 Groen
Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben.
Dus voorlopig nog geen verzending
[ Voor 21% gewijzigd door MeanDz op 17-02-2022 14:24 ]
Status bestelling: Je bestelling wordt verzameld
Verwachte bezorging: 18-02-2022 (morgen)
De S22 Ultra wordt in veel gevallen morgen bezorgd, iig als je besteld hebt bij Samsung zelf (partnerportal), Mobiel.nl of Belsimpel
S22+ en S22 nog geen enkele info die riekt naar verzending.
If you want to be the best, you need to work with the best :)
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik kreeg een (200e) kortingscode na het versturen van een mail naar de klantenservice van belsimpel (met de mededeling dat ik de utlra wilde bestellen en begreep dat zij vouchers hadden).Señor Sjon schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:25:
Belsimpel heeft nog niet gereageerd of die kortingscodes los te krijgen zijn. Bij mobiel.nl moet je een bericht aan de klantenservice sturen na bestelling, dan wordt e.e.a. verrekend.
Vervolgens bij verlenging van mn abbo (1 jaar kpn, 21 euro maandkosten) kreeg ik nog wat extra voordeel (overeenkomstig met de 15% korting via samsung zelf).
Grats! Welke kleur heb je besteld?SAVAGE3 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:23:
S22 Ultra 128GB bij Belsimpel besteld
Status bestelling: Je bestelling wordt verzameld
Verwachte bezorging: 18-02-2022 (morgen)
Voor mijn gevoel zie ik van Mobiel/Belsimpel veel zwarte modellen voorbij komen tot nu toe.
Hopelijk komt de Burgundy daar ook binnenkort bij, ik wacht het lekker af
Zwart! Lekker generic dus goed voor doorverkopen na een jaarMaffia171 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:28:
[...]
Grats! Welke kleur heb je besteld?
Voor mijn gevoel zie ik van Mobiel/Belsimpel veel zwarte modellen voorbij komen tot nu toe.
Hopelijk komt de Burgundy daar ook binnenkort bij, ik wacht het lekker af
Waarom liegen ze zoveelPeatsmoke schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:47:
[...]
Daar moet je nog langer op wachten...![]()
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=74PM7732SY633

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Als je de bestelling van de S22 ultra al hebt geplaatst én betaald bij Mobiel.nl, even de klantenservice contacteren dat je graag de €200,- korting voucher verrekend wil hebben.. Dan krijg je een mail, dat je met terugwerkende kracht de €200,- terug op je rekening (mits je voor minimaal €200,- hebt afgerekend voor het toestel). Dus ná het bedenk termijn binnen 2 weken geld retour.Señor Sjon schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:25:
Belsimpel heeft nog niet gereageerd of die kortingscodes los te krijgen zijn. Bij mobiel.nl moet je een bericht aan de klantenservice sturen na bestelling, dan wordt e.e.a. verrekend.
Dus vanaf de dag dat je het toestel hebt, krijg je binnen 6 weken het geld weer op de rekening terug.
Althans dat heb ik in de mail staan.
Waar heb je t over, de prijs? Tja... dat is iets wat je natuurlijk makkelijk had kunnen checken.
Er wordt bijna altijd geadverteerd met de suggested retail prijs icm allerlei acties (en niet de werkelijke prijs op dat moment).
Gaat om de levertijden van de gratis Buds denk ik. De bestelling suggereert dat ze bij de telefoon worden geleverd, maar in de promovoorwaarden lijk je eerst te moeten registeren en vervolgens enkele weken te moeten wachten.m0ridin schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:50:
[...]
Waar heb je t over, de prijs? Tja... dat is iets wat je natuurlijk makkelijk had kunnen checken.
Er wordt bijna altijd geadverteerd met de suggested retail prijs icm allerlei acties (en niet de werkelijke prijs op dat moment).
Die rode is wel heel tof, maar als ik via Vodafone zakelijk bestel (alleen zwart, burgundy, groen en wit) dan is de S22 Ultra 512gb €1031 (€852 ex btw) en als ik via de Samsung dezelfde telefoon (of de rode) bestel betaal ik €1449, meer dan 400 voor een kleurtje is wel heel wild. En als je via de Samsung site klikt op "koop met abbo", wordt je naar Mobiel.nl gestuurd, waar de prijzen gunstiger zijn, zakelijk niet mogelijk is, en de kleuren beperkt.Bomberman71 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 18:04:
[...]
Het echte 'Rood' is alleen verkrijgbaar als special order.
Dat roze Rood heet Burgandy en is wel vollop te krijgen.
Iemand een oplossing om de mooie rode te bestellen en toch gebruik te maken van een gunstige prijs?
Kun je niet zakelijk kopen via het partnerportaal?arjandijk162 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:52:
[...]
Die rode is wel heel tof, maar als ik via Vodafone zakelijk bestel (alleen zwart, burgundy, groen en wit) dan is de S22 Ultra 512gb €1031 (€852 ex btw) en als ik via de Samsung dezelfde telefoon (of de rode) bestel betaal ik €1449, meer dan 400 voor een kleurtje is wel heel wild. En als je via de Samsung site klikt op "koop met abbo", wordt je naar Mobiel.nl gestuurd, waar de prijzen gunstiger zijn, zakelijk niet mogelijk is, en de kleuren beperkt.
Iemand een oplossing om de mooie rode te bestellen en toch gebruik te maken van een gunstige prijs?
Daarbij zijn ze dan ook niet gratis, want je betaald tenslotte met alle gegevens die je aan Samsung verstrekt in ruil hiervoor.g0tanks schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:52:
[...]
Gaat om de levertijden van de gratis Buds denk ik. De bestelling suggereert dat ze bij de telefoon worden geleverd, maar in de promovoorwaarden lijk je eerst te moeten registeren en vervolgens enkele weken te moeten wachten.
Mijn S22 werd zakelijk aangekocht via partner portaal dus dat is alleszins mogelijk.izzet3838 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:54:
[...]
Kun je niet zakelijk kopen via het partnerportaal?
BTW-factuur is ook al binnen (aan te maken op de tracking pagina).
Denk toch dat hij de prijs bedoelt en niet de levertijd, Samsung liegt als het gaat om de waarde want zij verkopen ze zelf ook niet voor de suggested retail prijs want anders koopt niemand ze meer bij hun.
Kunnen ze ook gewoon eerlijk zeggen ipv het duurder voor te stellen dan het is.
Nee om de levertijd.m0ridin schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:50:
[...]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
Als de verf niet loslaat....SAVAGE3 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:28:
[...]
Zwart! Lekker generic dus goed voor doorverkopen na een jaar
Nooit last van gehad tbh, plus heb er een otterbox omheen
[ Voor 8% gewijzigd door SAVAGE3 op 17-02-2022 15:03 ]
Als je bij samsung koopt krijg je ze er toch bij?
Dat was mijn gedachte ook, maar iemand hierboven zegt dus dat die informatie van de orderbevestiging niet klopt en je alsnog weken moet wachten op de buds omdat je nog ergens moet inschrijven. Ben benieuwd..izzet3838 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:03:
[...]
Heb je de actievoorwaarden gelezen?izzet3838 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:03:
[...]
Iemand hierboven schreef gewoon wat er op de website van Samsung over die actie staat.Oekol schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:07:
[...]
Dat was mijn gedachte ook, maar iemand hierboven zegt dus dat die informatie van de orderbevestiging niet klopt en je alsnog weken moet wachten op de buds omdat je nog ergens moet inschrijven. Ben benieuwd..
[ Voor 42% gewijzigd door Peatsmoke op 17-02-2022 15:09 ]
Zou raar lijken, bij oudere acties was het altijd zo dat je als je ze direct bij Samsung kocht je de oortjes er bij kreeg, bij andere winkels moest je ze aanvragen bij Samsung.Oekol schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:07:
[...]
Dat was mijn gedachte ook, maar iemand hierboven zegt dus dat die informatie van de orderbevestiging niet klopt en je alsnog weken moet wachten op de buds omdat je nog ergens moet inschrijven. Ben benieuwd..
Ze staan bij mij ook gewoon op de orderbevestiging, dus het zou me serieus verbazen als ze er niet bij zouden zitten.
Ja voor het retourneren van de telefoon heb ik het doorgelezen. Wat betreft de buds kwamen die er automatisch in de checkout bij en zag ik staand volgende werkdag verzonden (dus ik verwacht dat wanneer de telefoon verstuurd wordt, deze ook meekomen). Dus geen behoefte gehad om verder in te verdiepen. Het loopt allemaal toch wel los
Zoals ik al zeg duiden de voorwaarden volgens mij op aankoop via externe partij.
:strip_exif()/f/image/UWIercWpv3WluibszYYVZeUv.jpg?f=fotoalbum_large)
Ze staan gewoon op de orderbon bij mij.
Als je ze via coolblue koopt bv staan ze er niet bij en moet je ze aanvragen bij Samsung.
Das toch hoe het in het verleden altijd was.
Precies dit. Ga er vanuit dat ze er gewoon bij zitten mits je bij Samsung hebt besteld. Als je bij één van de deelnemende winkels hebt besteld moet je ze via registratie apart aanvragen bij Samsung.izzet3838 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:09:
[...]
Zou raar lijken, bij oudere acties was het altijd zo dat je als je ze direct bij Samsung kocht je de oortjes er bij kreeg, bij andere winkels moest je ze aanvragen bij Samsung.
Ze staan bij mij ook gewoon op de orderbevestiging, dus het zou me serieus verbazen als ze er niet bij zouden zitten.
Daarnaast zijn de buds gekoppeld aan je telefoon dus worden ze samen bezorgd (op de eerstvolgende bezorgdag). Ik verwacht dat er niemand is die zn buds los krijgt.
Dit staat op hun eigen website
Als je rechtstreeks bij Samsung bestelt krijg je ze er wel gewoon bij.
Ik zou ook verwachten dat bij Samsung de Buds tegelijkertijd worden geleverd, maar dat haal ik niet direct uit die tekst hoor. 'Direct in je winkelwagen' interpreteer ik als: je doet meteen mee met de actie als je een telefoon bestelt en je hoeft niet apart nog de Buds toe te voegen.MeanDz schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:12:
Nu met Galaxy Buds Pro (adviesprijs €229) en €150 extra inruilwaarde, direct in je winkelwagen.
Dit staat op hun eigen website
Als je rechtstreeks bij Samsung bestelt krijg je ze er wel gewoon bij.
Ik bekijk het altijd fysiekg0tanks schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:16:
[...]
Ik zou ook verwachten dat bij Samsung de Buds tegelijkertijd worden geleverd, maar dat haal ik niet direct uit die tekst hoor. 'Direct in je winkelwagen' interpreteer ik als: je doet meteen mee met de actie als je een telefoon bestelt en je hoeft niet apart nog de Buds toe te voegen.
Als je iets in de ah in je winkelwagen hebt neem je dat na het afrekenen gewoon mee naar huis, ik zou verwachten dat het hier ook zo is.
Hopelijk kan ik het jullie morgen vertellen, maar die verzendbevestiging is er nog steeds niet
S22 ultra? Wat was de prijs? Samsung.com gaat uit van de adviesprijs die voor de rest nergen gehanteerd wordt.Pap3rclip schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:56:
[...]
Mijn S22 werd zakelijk aangekocht via partner portaal dus dat is alleszins mogelijk.
BTW-factuur is ook al binnen (aan te maken op de tracking pagina).
Je hoeft je dus niet apart te registreren waardoor je nog een paar weken moet wachten op levering.
Het grote verschil is dat je na de transactie geen extra handelingen meer hoeft te verrichten om in aanmerking te komen voor de promotie.
Dat jij dan niet direct uit de tekst haalt dat je ze dus mag verwachten op de eerst volgende bezorgdag dat kan.
Heb je hem al mogen ontvangen?V-rg schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 22:48:
Bij KPN zie ik nu dit:
[Afbeelding]
Edit: De vraag is natuurlijk wel, wordt het daadwerkelijk vandaag/morgen verstuurd. Misschien is gewoon mijn pre-order op voorraad en sturen ze het als nog pas volgende week donderdag.
Let wel op dat speciale kleuren vaak leververtragingen kennen. Dus niet verbaasd zijn als je 6-8 weken moet wachten. En na ontvangst geen hoesje gebruiken want dan zie je de kleur niet meer.arjandijk162 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:52:
[...]
Die rode is wel heel tof, maar als ik via Vodafone zakelijk bestel (alleen zwart, burgundy, groen en wit) dan is de S22 Ultra 512gb €1031 (€852 ex btw) en als ik via de Samsung dezelfde telefoon (of de rode) bestel betaal ik €1449, meer dan 400 voor een kleurtje is wel heel wild. En als je via de Samsung site klikt op "koop met abbo", wordt je naar Mobiel.nl gestuurd, waar de prijzen gunstiger zijn, zakelijk niet mogelijk is, en de kleuren beperkt.
Nee, vermoedelijk morgen pas. PostNL heeft wel de aanvraag binnen, maar heeft het pakketje nog niet ontvangen. Gezien ook andere bedrijven de pakketjes klaar maakt ga ik vanuit dat het ook daadwerkelijk verzonden wordt vandaag.
Hoe zit het met jou? Zelfde situatie?
Was een transparante van plan dan is er nog iets te zien. Heb ondertussen Samsung.com gesproken, kortingscode voor 20% gekregen, dus €1159, verschil met €1030 is me waarschijnlijk te fors, wel beter dan het verschil tussen €1149 en €1020 natuurlijkswhnld schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:29:
[...]
Let wel op dat speciale kleuren vaak leververtragingen kennen. Dus niet verbaasd zijn als je 6-8 weken moet wachten. En na ontvangst geen hoesje gebruiken want dan zie je de kleur niet meer.
[ Voor 6% gewijzigd door arjandijk162 op 17-02-2022 15:45 ]
Neem je een rood hoesjearjandijk162 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:43:
[...]
Was een transparante van plan dan is er nog iets te zien. Heb ondertussen Samsung.com gesproken, kortingscode voor 20% gekregen, dus €1159, verschil met €1030 is me waarschijnlijk te fors, wel beter dan het verschil tussen €1149 en €1020 natuurlijk
Kreeg vandaag te zijn dat de bestelling is verstuurd ( op de orderpagina van KPN ) hoe kun je zien dat Postnl de aanvraag al binnen heeft?V-rg schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:30:
[...]
Nee, vermoedelijk morgen pas. PostNL heeft wel de aanvraag binnen, maar heeft het pakketje nog niet ontvangen. Gezien ook andere bedrijven de pakketjes klaar maakt ga ik vanuit dat het ook daadwerkelijk verzonden wordt vandaag.
Hoe zit het met jou? Zelfde situatie?
Als je de PostNL App gebruikt en je registreert je adres (geen idee hoe dat precies alweer werkte), dan zie je altijd je pakketjes die naar jouw adres worden verstuurd.Sjoerd_r schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:50:
[...]
Kreeg vandaag te zijn dat de bestelling is verstuurd ( op de orderpagina van KPN ) hoe kun je zien dat Postnl de aanvraag al binnen heeft?
Je ziet overigens ook de normale post, daar wordt zelfs een foto van gemaakt lol.
arjandijk162 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:21:
[...]
S22 ultra? Wat was de prijs? Samsung.com gaat uit van de adviesprijs die voor de rest nergen gehanteerd wordt.
/f/image/gmDyJYDQ4SGB3YbOSZvT4Ktd.png?f=fotoalbum_large)
Dit is de gewone S22 256GB + 25w charger van 19.99 incl. BTW.
Game Mania korting + inruil Oneplus 6t (100+12.50 oud toestelkorting).
Edit @ hieronder: woeps, dacht dat dit effectief het levertijd en prijzen topic was
[ Voor 5% gewijzigd door Pap3rclip op 17-02-2022 16:00 ]
Kost je echt serieus geld en dat is het niet waard.arjandijk162 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:52:
[...]
Altijd hetzelfde gelul bij Samsung, de bijzondere kleuren gaan niet via de carriers en moet je dus echt zelf los kopen en daar betaal je dan de volle pond voor EN je gaat royaal wachten.
Vroeger maakte ik me daar echt druk om maar ik weet toch dat ik minimaal een gelskin gebruik en dan is iedere kleur toch bedekt.
Maar, het blijft een mooie rode kleur en je hebt wat aparts. De burgundy en Zwart ga je overal vollop zien.
Ah ok helder, ik heb de app ook maar laat de telefoon op het werk bezorgenV-rg schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:53:
[...]
Als je de PostNL App gebruikt en je registreert je adres (geen idee hoe dat precies alweer werkte), dan zie je altijd je pakketjes die naar jouw adres worden verstuurd.
Je ziet overigens ook de normale post, daar wordt zelfs een foto van gemaakt lol.

Ben benieuwd of KPN zelf een tracking code verschaft..
Dat doen ze wel, ik gok vanavond.Sjoerd_r schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:12:
[...]
Ah ok helder, ik heb de app ook maar laat de telefoon op het werk bezorgen![]()
Ben benieuwd of KPN zelf een tracking code verschaft..
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Dat staat er omdat je die toestel dan ook via Lease kunt aanschaffen. Als je die optie kiest zie je ook maandelijks bedrag ipv een heel bedrag.Belecthor schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:28:
Waarom staat er zo groot 'LEASE' boven alle producten? Waarom staat dat er? Heeft iemand de kleine lettertjes doorgespit?
Hah hah ja ik heb dat een keer aangeklikt, kwam de s22 ultra ongeveer net zo uit qua prijs als de huidige deal belsimpel kpn/tmobile nieuw abbo 2 jaar.V-rg schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:33:
[...]
Dat staat er omdat je die toestel dan ook via Lease kunt aanschaffen. Als je die optie kiest zie je ook maandelijks bedrag ipv een heel bedrag.
Dus met lease betaal je ~hetzelfde maar dan heb je geen abbo en na 2 jaar ook geen telefoon, en geen buds pro. Wel kun je blijkbaar na 6 maanden switchen van toestel zodat je steeds het nieuwste van het nieuwste hebt.
Ik had ook eens gekeken en was van mening dat het inderdaad niet zo'n goede deal was.dragon2 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:38:
[...]
Hah hah ja ik heb dat een keer aangeklikt, kwam de s22 ultra ongeveer net zo uit qua prijs als de huidige deal belsimpel kpn/tmobile nieuw abbo 2 jaar.
Dus met lease betaal je ~hetzelfde maar dan heb je geen abbo en na 2 jaar ook geen telefoon, en geen buds pro. Wel kun je blijkbaar na 6 maanden switchen van toestel zodat je steeds het nieuwste van het nieuwste hebt.
Ik vermoed dat het ook meer populair is onder de mensen die bijvoorbeeld afgewezen worden voor bij telefoon abonnement. (Mijn aanname is dat voor mensen waar de BKR registratie juist belangrijk is ook de middelen hebben om de telefoon gelijk af te betalen.)
Dus ik ga er vanuit dat hij echt opgestuurd is een week voor de release datum
Eh, wat denk je zelf? Hangt toch volledig af van de winkel waar je bestelt, of je met / zonder abbo bestelt en wie het uiteindelijk bezorgt?satshow schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:07:
Ik wil de ultra bestellen. Moet ik daar zelf voor thuis zijn? Ben overdag op het werk.
[ Voor 6% gewijzigd door Amaze86 op 17-02-2022 17:16 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Weet alleen niet of ze bedoelen dat de telefoon vandaag niet verzonden wordt, of dat ze 25 februari niet gaan redden....
Ik heb 9 februari besteld, vóór 17.00 uur.
Misschien vragen voor een andere kleur?Drukkert schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:18:
Kreeg net van Vodafone bericht dat ze het suuuuper jammer vinden dat ze de S22 Ultra 256 Gb Green niet meteen kunnen bezorgen... Ik ben helaas niet anders gewend van Vodafone...
Weet alleen niet of ze bedoelen dat de telefoon vandaag niet verzonden wordt, of dat ze 25 februari niet gaan redden....
Ik heb 9 februari besteld, vóór 17.00 uur.
Verlengen van mijn abonnement van KPN bij belsimpel. Vrouw is wel thuis maar ik niet overdag.Maardiweb schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:15:
[...]
Eh, wat denk je zelf? Hangt toch volledig af van de winkel waar je bestelt, of je met / zonder abbo bestelt en wie het uiteindelijk bezorgt?
En jij denkt dat Vodafone de moeite zal nemen om dat voor je te regelen? Ik heb helaas andere ervaringen!izzet3838 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:19:
[...]
Misschien vragen voor een andere kleur?
Ik bestelde een aantal jaar geleden de Note 4. Ik wist dat die schaars was op dat moment, dus ik speciaal erachteraan gebeld of deze op voorraad was en dat was ie volgens de vriendelijke (dat dan weer wel) medewerker.
Maar zodra de bestelling gedaan was kreeg ik al snel het bericht dat mijn bestelling vertraagd zou zijn....
Als je het niet vraagt, zal je het nooit weten.Drukkert schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:23:
[...]
En jij denkt dat Vodafone de moeite zal nemen om dat voor je te regelen? Ik heb helaas andere ervaringen!
Daarbij kan je die bestelling toch ook gewoon annuleren en elders bestellen? mobiel/mediamarkt/belsimpel etc... Er vanuit gaand dat je hem via Vodafone zelf heb besteld.
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Volgens belsimpel en ik heb met abbo besteld.satshow schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:22:
[...]
Verlengen van mijn abonnement van KPN bij belsimpel. Vrouw is wel thuis maar ik niet overdag.
Als een medebewoner (14 jaar of ouder) wel thuis is, mag deze het pakket ook aannemen.
Dus als je vrouw thuis is lijkt me geen probleem.
Voor verlengen hoef je geen nieuw contract te ondertekenen of een 'proof' van je bankrekening te doen, dus lijkt me dat je vrouw het pakketje gewoon kan aannemen, maar ik kan niet oordelen over de capaciteiten van je vrouwsatshow schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:22:
[...]
Verlengen van mijn abonnement van KPN bij belsimpel. Vrouw is wel thuis maar ik niet overdag.
Ga er maar niet van uit. Dit kan echt niet. Zeker een fout ofzo. Pas midden maart kan je m verwachten!R2L schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:35:
Hier zojuist mailtje van Samsung ontvangen dat mijn Ultra 256 Sky Blue gaat worden verstuurd en dat ie zaterdag zal worden bezorgd. Had verwacht dat ie later zou komen dan de standaard kleuren? Anyway, het is een mooie meevaller zo vlak voor het weekend...
Was idd mn vermoeden al. Dan kunnen we vanuit gaan dat vele van ons morgen een pakketje kunnen verwachten.. tenminste als de storm geen roet in het eten gooit.Knaapjekerel schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:49:
[Afbeelding]
Net als jullie kon ik het niet geloven maar na navraag blijkt het toch correct
Idd.. zul je zien dat er uitgerekend een postNL bus met pech staat of omgewaaid isV-rg schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 18:09:
[...]
Was idd mn vermoeden al. Dan kunnen we vanuit gaan dat vele van ons morgen een pakketje kunnen verwachten.. tenminste als de storm geen roet in het eten gooit.

Heb de s22 ultra 128 GB in het groen besteld bij Belsimpel icm T-Mobile verlenging.
Gezien de mogelijke leveringen van anderen heb ik Belsimpel gebeld of zij zicht hadden op de levertijd van andere modellen. Dame aan de telefoon gaf aan van niet. Gaf het advies niet te annuleren en bijv de zwarte 128gb te bestellen. Je zou " achter in de rij " kunnen komen.
Ter info!
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.
Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie
Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order