Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:43
P_Tingen schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 10:23:
Misschien een domme vraag, maar als ik een abo neem bij Tele2 (hiero) dat maandelijks opzegbaar is en ik betaal de telefoon in 1x, heb ik dan een telefoon voor ong €704 of kan dat niet / komt daar ellende uit voort?
Kan wel, maar heb je geen oude telefoon...lever die in en koop s22 voor €521. Via samsungportal met ing code.

[ Voor 4% gewijzigd door Amaze86 op 04-05-2022 11:47 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:09

P_Tingen

omdat het KAN

Amaze86 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 11:45:
[...]

Kan wel, maar heb je geen oude telefoon...lever die in en koop s22 voor €521. Via samsungportal met ing code.
Hoe oud moet/mag die telefoon zijn en hoe kom ik aan een ING code?

[ Voor 63% gewijzigd door P_Tingen op 04-05-2022 12:09 ]

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyunikeon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03:08
P_Tingen schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 10:23:
Misschien een domme vraag, maar als ik een abo neem bij Tele2 (hiero) dat maandelijks opzegbaar is en ik betaal de telefoon in 1x, heb ik dan een telefoon voor ong €704 of kan dat niet / komt daar ellende uit voort?
Als je via een Partner portaal een S22 kunt kopen + inruil dan kost het maar 500ish euro vanwege een 200 euro cashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

kyunikeon schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 13:08:
[...]

Als je via een Partner portaal een S22 kunt kopen + inruil dan kost het maar 500ish euro vanwege een 200 euro cashback
Maar dan moet je denk ik een beetje een gangbaar model hebben om in te ruilen? Ik heb nog wel een oud exemplaar in de kast liggen van 6 jaar oud, maar niks nieuwers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickdm86
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 01-03-2023
Bij telenet op 1 maart de samsung s22 plus 256mb besteld en vandag op 4 mei toegestuurd gekregen. Eindelijk aan die da nog aant wachten zijn succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

Op 23 april via Samsung zelf ( met die inruil actie) de S22+ besteld in (Samsung original) kleur 'graphite'.
Dan staat daar bij iets over langere levertijd van een week of drie bla bla custom..bla meer tijd.

Ondanks ik nog een week te gaan heb blijft de status maar staan op 'order ontvangen ' waarbij ik hem ook nog kan annuleren. Is dit gewoon hoe het gaat en kan ie ineens een run nemen of moet ik er al vanuit gaan dat hier nog wel wat tijd bij gaat komen.

Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 15:36
xon schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 07:08:
Op 23 april via Samsung zelf ( met die inruil actie) de S22+ besteld in (Samsung original) kleur 'graphite'.
Dan staat daar bij iets over langere levertijd van een week of drie bla bla custom..bla meer tijd.

Ondanks ik nog een week te gaan heb blijft de status maar staan op 'order ontvangen ' waarbij ik hem ook nog kan annuleren. Is dit gewoon hoe het gaat en kan ie ineens een run nemen of moet ik er al vanuit gaan dat hier nog wel wat tijd bij gaat komen.

Wat is jullie ervaring?
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb op 27 april een S22 Green 256gb besteld. Tot nu toe alleen mail met je bestelling is ontvangen. Nog niks gehoord en inderdaad het zelfde berichtje over 2 week levertijd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Even gekeken bij de Samsung website voor de inruil actie.
Krijg daadwerkelijk 12.50 korting door mijn oude Huawei P20 Pro in te leveren ha ha!
Dat gaat het hem niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
Voor een Note 20 Ultra schatten ze €271,-.... nah maar niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
My Tec Master schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 10:48:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb op 27 april een S22 Green 256gb besteld. Tot nu toe alleen mail met je bestelling is ontvangen. Nog niks gehoord en inderdaad het zelfde berichtje over 2 week levertijd gezien.
Zelf maar eens via whatsapp contact opgenomen. Het antwoord ze wachten nog op voorraad en bij verzending krijg ik de track&trace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beekjo
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-04 23:29
Heef iemand ook zonder account besteld en kan geen status zien?
Ik kan al vanaf 22 april geen status zien via de website en ik heb Samsung bericht en ze zeggen het volgende:
Ah, zo! Je hebt de order dan niet besteld via je Samsungaccount, maar als gast. Je zal de order dan niet terug kunnen zien of volgen. ^Stephany

Kan dit kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
Ja dat is voor mij dus ook zo vandaar via whatsapp contact opgenomen. Ik heb besteld via de ICS Cards korting store en kan de bestelling niet terug vinden. Heb alleen de email maar ze hebben mijn order dus terug gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
@Frostbite , @rahulk , @Verwijderd : Sorry voor de wat late reactie. Ik had mijn eerste bestelling geannuleerd zodra ik mijn telefoon binnen had. Daarna meerdere malen contact gehad met de klantenservice en als het goed is worden de Buds pro nagestuurd. Het was enorm veel werk om de telefoon in handen te krijgen, maar uiteindelijk lijkt het nu netjes opgelost te worden.

Voor de mensen die wachten mijn ervaring tot nu toe. Ik kom van de iPhone pro 11. Ben nog een beetje aan het wennen en niet alles werkt zoals ik zou verwachten, maar dat heeft te maken met een ander softwaresysteem. Ik ben erg blij met de batterijduur en de foto's die ik maak lijken op het scherm in ieder geval prachtig. Ik ben er tot nu toe erg blij mee. Sterkte met het wachten nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersliderr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-05 12:18

Wat is jullie ervaring?
Ik heb een bestelling gedaan voor een s22 ultra red 512gb op 25 februari. 2 weken later hebben ze de status op personaliseren gezet en daar staat hij nog steeds op. Levertijd zou 6 tot 8 weken zijn. Ik zit nu al op week 10. De klantenservice weet altijd van niets en kunnen ook niets. Ik heb er niet echt veel vertrouwen meer in, maar ik wil wel graag de s22 ultra. Ik heb nu een s7 die heb bijna niet meer doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xon
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

Wat is jullie ervaring?
Voor degenen die wellicht ook aan het wachten zijn na het doen van een bestelling in de laatste Samsung actieperiode. Mijn S22+ Graphite 128 is na 3 weken naar " klaar voor verzending' gegaan. Die 3 tot 4 weken wachten is dus realistisch, maar kunnen ze nakomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahulk
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-09 19:34
Vandaag (10 mei) een mail gehad van samsung dat mijn buds zijn goedgekeurd. Heb mijn verzoek 14 april ingediend.... nu afwachten hoelang het duurt voordat het verzonden wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Vandaag mijn Galaxy buds pro ontvangen. Vanaf 18 februari bezig geweest, maar nu toch eindelijk compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier.V
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 19-11-2022
rahulk schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 15:11:
Vandaag (10 mei) een mail gehad van samsung dat mijn buds zijn goedgekeurd. Heb mijn verzoek 14 april ingediend.... nu afwachten hoelang het duurt voordat het verzonden wordt....
Vanaf de goedkeuring gaat het vrij snel. Mijn aanvraag is goedgekeurd op 18 april en op 23 april zijn ze afgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
My Tec Master schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 14:25:
[...]

Zelf maar eens via whatsapp contact opgenomen. Het antwoord ze wachten nog op voorraad en bij verzending krijg ik de track&trace
Ik kreeg opeens maandag een mail met track en trace. En keurig gistermiddag afgeleverd. Dus tevreden uiteindelijk is mijn groene s22 in twee week geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Laatst online: 19-09 19:07
Voor degene die mee hebben gedaan met de inruilactie, stel je stuurt geen toestel op, heeft L8P nv dan de totale korting teruggevorderd?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenScyth
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-08 12:22
drie dagen terug een S22 256GB besteld met als leverdatum 27-5 en kreeg vandaag een mailtje dat hij morgen al bezorgd word, ruim 2 weken eerder dan verwacht dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teletekst schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 20:23:
Vandaag mijn Galaxy buds pro ontvangen. Vanaf 18 februari bezig geweest, maar nu toch eindelijk compleet.
Huh Teletekst, bij jouw 2e bestelling zaten toch geen oortjes?

Mooi dat je eindelijk het apparaat in handen hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:42:
[...]

Huh Teletekst, bij jouw 2e bestelling zaten toch geen oortjes?

Mooi dat je eindelijk het apparaat in handen hebt!
Nee. Ik heb heel veel contact gehad met de helpdesk over de hoe vreemd het is om twee maanden van het kastje naar de muur gestuurd te zijn en dat een nieuwe bestelling binnen 3 dagen geleverd is. Ze hebben intern een en ander uitgezocht.
Uiteindelijk de Buds dus toch gekregen. Ik vermoed dat er iets niet goed was gegaan in het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teletekst, redelijk netjes opgelost door Samsung!

Hopelijk gaan ze eens de (pre-)orders rangschikken naar datum; hoe moeilijk kan het zijn. Aan de andere kant: bepaalde kleuren kunnen langer duren zeker bij pre-orders. Al die partner portals met andere bonnen lijsten helpt ook niet.

Er moet werkelijk iets gestroomlijnd worden daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredje2.0
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 18-09 21:07
Iemand enig idee hoe lang de levertijden bij Telenet zijn ?

base s22 groen 256gb besteld op 18 april maar nog steeds niks vernomen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firerevenge
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-06-2024
fredje2.0 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 20:06:
Iemand enig idee hoe lang de levertijden bij Telenet zijn ?

base s22 groen 256gb besteld op 18 april maar nog steeds niks vernomen ...
Heb groene s22 256gb besteld via telenet op 13 maart, gisteren pas toegekomen.. hopelijk duurt het voor jou niet zo lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahulk
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-09 19:34
Xavier.V schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 20:43:
[...]

Vanaf de goedkeuring gaat het vrij snel. Mijn aanvraag is goedgekeurd op 18 april en op 23 april zijn ze afgeleverd
Gister (12 mei) mijn Buds gehad. Moet zeggen dat ik dat best snel vind. had op zijn minst een week of 3 gedacht. :*) Ik ben blij en helemaal compleet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Meer kopers die hun inruiltoestel niet gestuurd hebben, mijne was €0 waard. En tot nu toe geen boete ofzo. Lijkt of samsung het niks kan schelen, en als je inruiltoestel €10 waard is dan krijg je een boete van €10 lees ik op andere site.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredje2.0
Hoe lang moesten jullie wachten op jullie toestel ?
(Telenet klanten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:22
Weet iemand of de acties/promo's vanuit Samsung een beetje te voorspellen zijn? Ik wilde graag gebruik maken van de € 200,- extra inruilvoordeel, maar was net een dag te laat. Nu krijg je Buds (actie tot half juni) maar ik heb al oortjes waar ik blij mee ben dus liever die extra korting. Als er na half juni weer een nieuwe mooi inruilactie/korting is dan wacht ik nog geduldig.. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seezu
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-10-2024
Na drie weken en een dag wachten is het uiteindelijk zover. Via partnerportal de S22 Ultra Graphite 256GB besteld op 26 april 2022. De 'exclusive' kleur..

Net is de status veranderd naar 'klaar voor verzending' en heb net een SMS gekregen dat toestel morgen bezorgd gaat worden, eindelijk. Ik kom van een S7 edge die letterlijk uit elkaar valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersliderr
  • Laatst online: 08-05 12:18
seezu schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 17:04:
Na drie weken en een dag wachten is het uiteindelijk zover. Via partnerportal de S22 Ultra Graphite 256GB besteld op 26 april 2022. De 'exclusive' kleur..

Net is de status veranderd naar 'klaar voor verzending' en heb net een SMS gekregen dat toestel morgen bezorgd gaat worden, eindelijk. Ik kom van een S7 edge die letterlijk uit elkaar valt.
I feel your pain. Ik heb nu net ook een SMS van Samsung gehad, dat mijn bestelling binnen is en is verzonden. Als ik de status bekijk zijn alleen de buds verzonden, maar de telefoon nog niet. Komt hopelijk wel goed, ik ben zo blij in ieder geval. Ik wacht al sinds 24 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patshad
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:02
seezu schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 17:04:

Ik heb door de ing actie ook een graphite Ultra 128GB besteld op 6 mei 2022. Klopt het dat je alleen een orderbevestiging mail krijgt van Samsung en verder niks? Wanneer ik inlog op de site (zoals ook in de mail staat genoemd) staan er onder mijn account geen orders onder de bestellingen vermeld. Ik heb met creditcard betaald overigens, bedrag staat wel als afgeschreven in mijn overzicht vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
patshad schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 19:12:
[...]

Ik heb door de ing actie ook een graphite Ultra 128GB besteld op 6 mei 2022. Klopt het dat je alleen een orderbevestiging mail krijgt van Samsung en verder niks? Wanneer ik inlog op de site (zoals ook in de mail staat genoemd) staan er onder mijn account geen orders onder de bestellingen vermeld. Ik heb met creditcard betaald overigens, bedrag staat wel als afgeschreven in mijn overzicht vermeld.
In de bevestigingsmail staat een link. Als je via deze link inlogt zie je als het goed is je bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patshad
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:02
Teletekst schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 08:17:
[...]

In de bevestigingsmail staat een link. Als je via deze link inlogt zie je als het goed is je bestelling.
Na inloggen via de link staat er dus geen ordernummer, dat overzicht is leeg. Vandaar ook mijn vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredje2.0
Firerevenge schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 06:57:
[...]

Top! Ik jammergenoeg nog steeds geen nieuws 🙄
al iets ontvangen of gehoord?

[ Voor 8% gewijzigd door fredje2.0 op 21-05-2022 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeAdmiraal
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-08 20:15
DeAdmiraal schreef op zondag 17 april 2022 @ 10:28:
Gisteren een S22 groen 256gb besteld via Samsung met de ING korting. Bezorgdatum staat op de 28e. Maar dat zou me verbazen als ik het hier zo lees. Hopelijk duurt het geen 1,5 maand in ieder geval.
Beetje late reactie, maar ik heb mijn S22 op de 28e mogen ontvangen. Nu bijna een maand in gebruik. Bevalt goed! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredje2.0
DeAdmiraal schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 11:19:
[...]

Beetje late reactie, maar ik heb mijn S22 op de 28e mogen ontvangen. Nu bijna een maand in gebruik. Bevalt goed! :P
oh tof om te horen !blij dat hij jou bevalt. Heb exact dezelfde bestelt bij telenet op 18 april. Nog steeds niks van gehoord en ook bij telenet krijg ik voortdurend hetzelfde antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeAdmiraal
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-08 20:15
Bijzonder dat er zoveel verschil in levertijd zit bij verschillende shops. Het groene model is wel populair, in Samsungs eigen shop is de groene niet op voorraad. Wellicht dat dat er nog iets mee te maken heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

Voor wie - net als ik - zich een ongeluk zoekt naar de ING portal:

https://shop.samsung.com/nl/multistore/np/ing/
Kortingscode: 2ZJ7B6W

Mijn dochter heeft net een S22 voor €721 gekocht met gratis Buds Pro erbij.
Goeie deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiampp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-08 15:23
Amaze86 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 23:18:
Meer kopers die hun inruiltoestel niet gestuurd hebben, mijne was €0 waard. En tot nu toe geen boete ofzo. Lijkt of samsung het niks kan schelen, en als je inruiltoestel €10 waard is dan krijg je een boete van €10 lees ik op andere site.
Amaze86 heb je inmiddels al iets gehoord over een boete?
Ik krijg mijn S22 zondag en zojuist ook een email gehad over het inruilen. Mijn S6 is €0 waard, maar eigenlijk wil ik houden als reserve voor het geval dat.
In de email staat:
Wanneer wij niet binnen de gestelde termijnen de nodige documenten, items en het Inruiltoestel hebben ontvangen, zullen wij de door u ontvangen Inruilvergoeding verhoogt met een administratieve kost van 35€ van u terugvorderen.

Heeft iemand wel eens die boete van €35 gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
@Kiampp Nee nog niks....prima zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Kiampp schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 20:13:
[...]

Ik krijg mijn S22 zondag en zojuist ook een email gehad over het inruilen. Mijn S6 is €0 waard, maar eigenlijk wil ik houden als reserve voor het geval dat.
In de email staat:
Wanneer wij niet binnen de gestelde termijnen de nodige documenten, items en het Inruiltoestel hebben ontvangen, zullen wij de door u ontvangen Inruilvergoeding verhoogt met een administratieve kost van 35€ van u terugvorderen.

Op Pepper heb ik wel gelezen dat iemand een boete heeft gekregen.
Je moet die risico's ook niet willen lopen, want op de boete komt ook de gekregen korting.

BlaBlaBla

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

P_Tingen schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:26:
Voor wie - net als ik - zich een ongeluk zoekt naar de ING portal:

https://shop.samsung.com/nl/multistore/np/ing/
Kortingscode: 2ZJ7B6W

Mijn dochter heeft net een S22 voor €721 gekocht met gratis Buds Pro erbij.
Goeie deal!
Thanks!
Zojuist de S22 Ultra 512GB Burgundy besteld (256GB is niet leverbaar) en met deze korting kwam ik op 1032,42 uit en daar heb ik nog 6% cashback via CashbaxkXL overheen gekregen (€51,11).
Exclusief BTW (Krijg ik terug) komt het toestel op €794,xx uit na cashback en met gratis Buds Pro en gratis 1 jaar verzekering _/-\o_

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanji_vinsmoke
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-09 15:54
Heb ik net 3 dagen geleden m'n S22U 256GB ontvangen (gekocht via ING voor 1079 EUR), is er nu ineens een nieuwe deal voor 1011EUR + buds pro + Samsung Care... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04:34

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Kiampp schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 20:13:
[...]

In de email staat:

Je kunt over 0 euro korting geen boete krijgen, als ze dat hard willen maken heel veel succes aan ze gewenst.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keijzertje
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 01-01-2024
SteveV schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 18:33:
[...]

Thanks!
Zojuist de S22 Ultra 512GB Burgundy besteld (256GB is niet leverbaar) en met deze korting kwam ik op 1032,42 uit en daar heb ik nog 6% cashback via CashbaxkXL overheen gekregen (€51,11).
Exclusief BTW (Krijg ik terug) komt het toestel op €794,xx uit na cashback en met gratis Buds Pro en gratis 1 jaar verzekering _/-\o_
Kan je mij vertellen hoe het je gelukt is om via de ING portal de cashback kan combineren van cashbackxl? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Cashbackxl.nl plugin geïnstalleerd met Chrome en de rest ging vanzelf eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spridgets
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-08 15:21
SteveV schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 15:39:
Cashbackxl.nl plugin geïnstalleerd met Chrome en de rest ging vanzelf eigenlijk.
geen idee hoe ik het heb gedaan , geen plugin geinstalleerd maar wel de website van samsung via xxl geopend maar besteld via samsung kortings portal , verbaasd kreeg ik een email dat ik ook de cashback krijg ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiampp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-08 15:23
Eerst de Samsung actie via cashback openen. En dan gewoon in die tab de ING actie pagina URL plakken.
Zo had ik het ergens gelezen en werkte het bij mij ook.
De cashback is wel bevestigd maar nog niet uitgekeerd (3 weken oud). Dus of het uiteindelijk werkt is nog even de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keijzertje
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 01-01-2024
Thanks! Ik zal het vanavond even proberen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvde
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16-07 21:05
Coolblue is altijd bij de duurste. Koopt iemand daar nog en waarom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

42dpi schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:28:
[...]

Je kunt over 0 euro korting geen boete krijgen, als ze dat hard willen maken heel veel succes aan ze gewenst.
Ze verhoogden de inruilwaarde met 100 of 150 euro. Dus als je telefoon niks waard was kreeg je alsnog die korting als je 'm opstuurde. Althans dat was zo op het begin van dit jaar.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredje2.0
nog mensen aan het wachten op de levering van telenet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Hier nu al helaas ruim een week aan het wachten op levering van de S22 Ultra 512GB.
Tijdens het bestellen gaf de site aan dat de levering pas kon op 10 Juni maar een dag na bestellen stond het toestel en de buds al op klaarmaken voor verzending waar het nu al ruim een week op staat te wachten.

Jammer dat Samsung echt wacht tot de aangegeven datum van levering ook al is het toestel eerder leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredje2.0
kan iemand mij helpen?

Op 18 april een groene s22 256 gb aangekocht bij telenet. Tot op vandaag nog steeds niks ontvangen en altijd hetzelfde excuus gekregen dat de leveringen van samsung achter lopen. Ondertussen zijn we wel al 2 maand verder en heb ik nog steeds geen nieuws.

Zijn er nog mensen met een bestelling van telenet die zo laat is geleverd of nog moet geleverd worden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
Weer een actie bij samsung portal via ing code 20% korting + €250-350 extra op inruiltoestel.

[ Voor 24% gewijzigd door Amaze86 op 13-06-2022 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Amaze86 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 18:43:
Weer een actie bij samsung portal via ing code 20% korting + €250-350 extra op inruiltoestel.
Ah super, thanks! Daar zat ik op te wachten :) heb korting bij Samsung via mijn geliefde werkgever (zelfde korting als bij ING, maar zag daar opeens Samsung algemeen niet meer bij staan), en had nog een toestel wat ik graag in wil ruilen. S22+ besteld, 3-5 weken levertijd dus het wachten begint..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Ik ga ook opnieuw bestellen.
Mijn S22 ultra 512gb is afgelopen vrijdag bezorgd maar ik kan nu hetzelfde toestel kopen voor veel minder alleen mis ik dan de buds pro.
Dat maakt die extra inruil van 350 euro weer ruimschoots goed op een inruil toestel met 0 euro waarde.

Morgen Samsung maar eens benaderen voor de mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Er is alleen praktisch niets op voorraad, zondag nog wel..

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc01
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 24-06-2022
Bedankt voor de ING tip. Niet slecht, 660,- voor een S22 Ultra 256GB. Alleen 5 weken wachten tot ie binnen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
SteveV schreef op maandag 13 juni 2022 @ 22:33:
Ik ga ook opnieuw bestellen.
Mijn S22 ultra 512gb is afgelopen vrijdag bezorgd maar ik kan nu hetzelfde toestel kopen voor veel minder alleen mis ik dan de buds pro.
Dat maakt die extra inruil van 350 euro weer ruimschoots goed op een inruil toestel met 0 euro waarde.

Morgen Samsung maar eens benaderen voor de mogelijkheden.
Ik ben benieuwd wat er uit komt, ik heb 4 weken terug een s22 besteld en ben ook nog aan het wachten, het toestel is nu €250 goedkoper zonder de buds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Avvd schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:07:
[...]

Ik ben benieuwd wat er uit komt, ik heb 4 weken terug een s22 besteld en ben ook nog aan het wachten, het toestel is nu €250 goedkoper zonder de buds.
Heb je een speciale kleur besteld die alleen op Samsung.com besteld kan worden, of een 'normale' kleur? Ben benieuwd in hoeverre dat ook nog uitmaakt. Ik heb gisteren de Graphite S22+ besteld op samsung.com (een speciale kleur dus, wilde liever groen maar die was uitverkocht), staat nu op 3-5 weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
[...]

Ik heb Samsung maar even gebeld, het wordt toch een annulering en een nieuwe bestelling wat ik zojuist meteen heb gedaan, de galaxy s22 256GB heb ik nu voor €408, €250 verschil is toch de moeite om een paar weken extra te wachten.

@Gerjannn Ik had de s22 256GB graphite besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

[...]
Zojuist gebeld en het enige wat mogelijk is om opnieuw te bestellen en het geleverde toestel te retourneren.
Het retourproces is al in gang gezet want 300 euro goedkoper is zeker wel de moeite vind ik en die Buds Pro ga ik toch niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Laatst online: 19-09 15:37
318 euro bijleggen voor een S22 Ultra met inruil van m'n S21 Ultra.
Ik vind het alsnog niet waard geloof ik en wacht op de Fold 4 of volgende S serie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrg50
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-12-2022
Wacht al 5 weken op m'n S22 ultra (Burgundy) en ondertussen helemaal geen communicatie vanuit Samsung. Echt ronduit slecht! Bij het bestellen zou het toestel met 1-2 weken geleverd worden, maar inmiddels zijn er al 5 weken verstreken en is er nog geen enkel zicht op levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
edit:
verkeerde topic

[ Voor 88% gewijzigd door anandus op 14-06-2022 19:00 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 15:32
Wat een actie! Zou graag willen overstappen van een S22 naar S22 Ultra omdat ik merk dat ik veel meer foto's maak dan op mijn vorige toestel. Maar S22 kan niet worden ingeruild :(

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Lisadr schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 19:02:
[...]

Wat een actie! Zou graag willen overstappen van een S22 naar S22 Ultra omdat ik merk dat ik veel meer foto's maak dan op mijn vorige toestel. Maar S22 kan niet worden ingeruild :(
Je kan van alles inruilen.
Ik had oude Galaxy Buds. Was 8 euro inruilwaarde. Plus 250 euro korting op de S22. En daar doe je het voor.

Misschien op marktplaats kijken voor een oude telefoon/koptelefoon/tablet/etc. van een tientje of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@Lisadr Gewoon oude telefoon kopen en opsturen, kijk in de buurt via mp. Die s22 verkoop je gewoon voor +550

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:33
Staat deze actie in de ING rentepunten winkel? Ik kan het namelijk niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
cordonbleu schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:12:
Staat deze actie in de ING rentepunten winkel? Ik kan het namelijk niet vinden..
Je kan dezelfde code gebruiken als de s21fe actie, die staat wel in de puntenwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Laatst online: 22:33
Avvd schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:31:
[...]

Je kan dezelfde code gebruiken als de s21fe actie, die staat wel in de puntenwinkel
Als ik met die code inlog krijg ik niet de 20% korting. Ik zie wel de 250-350 euro inruilkorting. Maar dat geldt ook voor niet-ING klanten.

Edit; De korting is al toegepast in de prijs zie ik nu. De adviesprijzen zijn gewoon schrikbarend 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door cordonbleu op 15-06-2022 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tempestus
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-06 20:28
Worden er momenteel vooral Snapdragon S22 Ultra's geleverd door Samsung of Exynos?

Iemand echt tegenvallende ervaring met Exynos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 17:58
S22 Ultra 256GB groen voor 467 euro via studenten. Inruil S20 ultra 128gb
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2WZSxGDd0neS_t2Qr6mRwmmn4qY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qr6wEzr2Q7NdY7L9bBDfRbCQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Tempestus schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:54:
Worden er momenteel vooral Snapdragon S22 Ultra's geleverd door Samsung of Exynos?

Iemand echt tegenvallende ervaring met Exynos?
Ik geloof dat de Snapdragon ietsje betere foto's maakt. Voor de batterijduur zou het in ieder geval niet veel uitmaken.

In Europa zijn het Exynos, Snapdragons moet je importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Meldt zich in dit topic.
S20 Ultra ingeruild op een S22 Ultra 256 GB voor 467 euro.
Nu wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volstrektus
  • Laatst online: 19-05 13:59
Avvd schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:16:
[...]

Ik heb Samsung maar even gebeld, het wordt toch een annulering en een nieuwe bestelling wat ik zojuist meteen heb gedaan, de galaxy s22 256GB heb ik nu voor €408, €250 verschil is toch de moeite om een paar weken extra te wachten.

@Gerjannn Ik had de s22 256GB graphite besteld.
Hoe ben je uiteindelijk op de €408 voor de S22 256GB gekomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Volstrektus schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 17:38:
[...]

Hoe ben je uiteindelijk op de €408 voor de S22 256GB gekomen?
ING korting + inruil s10 (€105) + 250extra inruilkorting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Ik zie dat die KPN introductie deal wel echt een koopje was achteraf :+

3 maanden geleden een s22 ultra 256 gb voor 613e gekocht, met buds zonder inruil

[ Voor 11% gewijzigd door Sak3d op 22-06-2022 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 16:10
Ik heb 1 Juni een groene S22+ 256GB besteld op de website van Samsung. Toen kon ik 17 juni opgeven als eerste afleverdatum en heb hier voor gekozen.

Die datum kwam en ging stilletjes voorbij zonder update van Samsung (en zonder levering). Dat was natuurlijk te verwachten met de tekorten en leveringsproblemen, maar ik vind het toch ook wel een teleurstelling dat je niks hoort als je een specifieke dag afspreekt. Ik heb daarna in een whatsapp gesprek contact opgenomen en gaf Samsung aan "binnenkort" leveringen te verwachten zonder concreet iets te kunnen zeggen.

Heeft iemand toevallig al wel wat ontvangen en ook rond 1 Juni besteld? Of hoe lang heeft het geduurd als je wat eerder was?

Ik verwacht overigens niet dat dat heel veel mensen zullen zijn gezien het na de actieperiode valt die tot 15 Mei liep.

update: ik zie nu in voorgaande posts dat er ook mensen al 4+ weken wachten. Ik kijk het nog even aan tot begin juli denk ik. Anders bestel ik wel opnieuw om wat extra korting te krijgen en het over mijn vakantie heen te tillen :/

[ Voor 30% gewijzigd door Jur_ op 22-06-2022 11:30 ]

5D4 | 24-70 f/2.8L II | 85 f/1.4L IS | 100 f/2.8L IS | 135 f/2L

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volstrektus
Jur_ schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 11:07:
Ik heb 1 Juni een groene S22+ 256GB besteld op de website van Samsung. Toen kon ik 17 juni opgeven als eerste afleverdatum en heb hier voor gekozen.

Die datum kwam en ging stilletjes voorbij zonder update van Samsung (en zonder levering). Dat was natuurlijk te verwachten met de tekorten en leveringsproblemen, maar ik vind het toch ook wel een teleurstelling dat je niks hoort als je een specifieke dag afspreekt. Ik heb daarna in een whatsapp gesprek contact opgenomen en gaf Samsung aan "binnenkort" leveringen te verwachten zonder concreet iets te kunnen zeggen.

Heeft iemand toevallig al wel wat ontvangen en ook rond 1 Juni besteld? Of hoe lang heeft het geduurd als je wat eerder was?

Ik verwacht overigens niet dat dat heel veel mensen zullen zijn gezien het na de actieperiode valt die tot 15 Mei liep.

update: ik zie nu in voorgaande posts dat er ook mensen al 4+ weken wachten. Ik kijk het nog even aan tot begin juli denk ik. Anders bestel ik wel opnieuw om wat extra korting te krijgen en het over mijn vakantie heen te tillen :/
Hier vorige week besteld en nog geen gewijzigde leverdatum (1 juli).

Mocht je besluiten opnieuw te bestellen, de actie via ING portaal plus inruil en usb etc. Loopt t/m 26 juni. Ongetwijfeld volgt er nog eens een x een actie, maar weet niet of de volgende net zo goed is of überhaupt direct volgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:16
Gisteren de S22+ phantom black 256gb besteld, stond bij bestellen op levering 6 juli. We gaan het zien :)
ICS actie(879) + inruil actie(-42e-250e) + usb(0e) + cashback(-29e) = 558e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 16:10
Volstrektus schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 13:22:
[...]
Mocht je besluiten opnieuw te bestellen, de actie via ING portaal plus inruil en usb etc. Loopt t/m 26 juni.
Mag iedereen daar zomaar bestellen? Ik heb geen ING rekeningen oid.

Ik zag dat op de Samsung website nu ook 250 extra inruil is t.o.v. de buds pro. Die laatste zijn ook nog met 25 euro korting te halen, dus dat zou eventueel ook al 175 verschil opleveren. Wel zijn het hoesje en de 3x USB in één adapter die ik ook besteld heb momenteel niet op voorraad.

Dank voor jullie reacties in ieder geval. Op de website staat nu ook een extra info bericht bij de telefoons dat er 1 a 2 weken extra vertraging kan zijn. Ik hoop dat het daar bij blijft :')

5D4 | 24-70 f/2.8L II | 85 f/1.4L IS | 100 f/2.8L IS | 135 f/2L

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volstrektus
Jur_ schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 19:09:
[...]

Mag iedereen daar zomaar bestellen? Ik heb geen ING rekeningen oid.

Ik zag dat op de Samsung website nu ook 250 extra inruil is t.o.v. de buds pro. Die laatste zijn ook nog met 25 euro korting te halen, dus dat zou eventueel ook al 175 verschil opleveren. Wel zijn het hoesje en de 3x USB in één adapter die ik ook besteld heb momenteel niet op voorraad.

Dank voor jullie reacties in ieder geval. Op de website staat nu ook een extra info bericht bij de telefoons dat er 1 a 2 weken extra vertraging kan zijn. Ik hoop dat het daar bij blijft :')
Ja er wordt op Pepper bijvoorbeeld een link voor de ING portal gedeeld inclusief toegangscode (lijkt uniek, maar is generiek). Wordt verder niet naar gekeken lijkt me.

Daar heb je "speciale" prijzen. Heb zelf een S22(basis) 128gb besteld.

> 721 - 250 inruilkorting (toestel met restwaarde 0 opgegegven en versturen zodra instructies binnnen zijn).
> Plus één jaar gratis samsungcare.
> Via diezelfde portal was het ook mogelijk om een usb C flash stick 256gb gratis bij te bestellen. Lees wel dat die volgens mij nu niet meer op voorraad is. Begint beetje leeg te raken bij samsung heb ik het idee.
> laadblokje 25W (max voor snelladen basisversie) met 25% korting
> cashback geclaimd via CashbackXL (ong. 20 euro)

Vgm voor dit alles via die portal 480 betaald.

Gelukkig heb ik nu nog een werktelefoon en ben ik niet echt afhankelijk van levertijden. Kan wel voorstellen dat het lastig is als je een nieuw toestel nodig hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Volstrektus op 22-06-2022 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 15:53
[b]Ja er wordt op Pepper bijvoorbeeld een link voor de ING portal gedeeld inclusief toegangscode
Er mogen geen links geplaatst worden vrees ik?

Wel fijn dat er nog wat leven in dit topic zit.
Ik was net te laat voor een mooie aanbieding op Mobiel.nl, deze verliep op 6 juni.
Nu minimaal €200 duurder uit. 😕

Ik wacht dus tot er wat aantrekkelijks langs komt hier.....

Fijne dag 👍🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-09 13:08

Boost9898

Software developer

Heeft iemand meer info over de verwerking van bestellingen via Samsung zelf of ervaring met een soortgelijke situatie? Ik heb een Samsung S22 gekocht en gebruik gemaakt van de inruilactie van een oudere smartphone.

Nu bekijk ik mijn orderstatus en zie ik dat de leverdatum met 10 dagen verlengd is. Eerst was dit 1-7-2022 en nu 11-7-2022. Maar wat gek is, op de site staat wel dat hij op voorraad is.

Hierover heb ik contact opgenomen met Samsung maar ik kreeg een nietszeggend antwoord.

Samsung klantenservice
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vycXm2K.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:16
Titus schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 15:11:
Gisteren de S22+ phantom black 256gb besteld, stond bij bestellen op levering 6 juli. We gaan het zien :)
ICS actie(879) + inruil actie(-42e-250e) + usb(0e) + cashback(-29e) = 558e.
Kreeg net een mailtje dat hij morgen al geleverd wordt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 08:51
Boost9898 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 15:22:
Heeft iemand meer info over de verwerking van bestellingen via Samsung zelf of ervaring met een soortgelijke situatie? Ik heb een Samsung S22 gekocht en gebruik gemaakt van de inruilactie van een oudere smartphone.

Nu bekijk ik mijn orderstatus en zie ik dat de leverdatum met 10 dagen verlengd is. Eerst was dit 1-7-2022 en nu 11-7-2022. Maar wat gek is, op de site staat wel dat hij op voorraad is.

Hierover heb ik contact opgenomen met Samsung maar ik kreeg een nietszeggend antwoord.

Samsung klantenservice
[Afbeelding]
Mijn ervaring is dat de klantendienst waar-de-loos is.
Nietszeggende antwoorden van mensen die vaak nauwelijks nederlands spreken.
Daarnaast geven ze vaak ook foute info om gewoon van je af te zijn zoals"hij wordt maandag geleverd meneer" wat dus vaak niet het geval is.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 16:55
Hebben de mensen die gebruik hebben gemaakt van de inruilactie ook hun oplader mee gestuurd?

Dit staat namelijk wel in de voorwaarden. Echter heb ik mijn originele opladers niet meer dus vraag me af hoe Samsung dit afhandelt!

Bij het toesturen van uw Inruiltoestel dient u de volgende documenten/items mee te sturen:

1) de afstandsverklaring ondertekend toevoegen aan uw Inruiltoestel.

2) de laadkabel en eventueel lader (niet namaak) behorende bij het Inruiltoestel, voor zover deze bij de originele aankoop van het Inruiltoestel meegeleverd waren. Andere accessoires die u samen met het inruiltoestel opstuurt, waaronder hoesjes, SIM- en geheugenkaarten, zullen niet worden geretourneerd. Ontvangen SIM- en geheugenkaarten worden vernietigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen oplader meegestuurd en dat was prima.. Niks van gehoord. Ook het idee dat we opladers hergebruiken toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
patrickt35 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 13:44:
Meldt zich in dit topic.
S20 Ultra ingeruild op een S22 Ultra 256 GB voor 467 euro.
Nu wachten.
Bestelling gewijzigd naar de 512gb variant, en een oude s8 ingeruild.
Verder nog 2x een rode ultra 256gb besteld.
Kijken of het door gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Verder stond de rode gepland over 3-5 weken. Status is nu verandert naar morgen 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

izzet3838 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 18:02:
[...]

Mijn ervaring is dat de klantendienst waar-de-loos is.
Nietszeggende antwoorden van mensen die vaak nauwelijks nederlands spreken.
Daarnaast geven ze vaak ook foute info om gewoon van je af te zijn zoals"hij wordt maandag geleverd meneer" wat dus vaak niet het geval is.
Ik moet je helaas gelijk geven
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FgorKxj.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc01
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 24-06-2022
Kalloewase schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 20:39:
Hebben de mensen die gebruik hebben gemaakt van de inruilactie ook hun oplader mee gestuurd?

Dit staat namelijk wel in de voorwaarden. Echter heb ik mijn originele opladers niet meer dus vraag me af hoe Samsung dit afhandelt!

Bij het toesturen van uw Inruiltoestel dient u de volgende documenten/items mee te sturen:

1) de afstandsverklaring ondertekend toevoegen aan uw Inruiltoestel.

2) de laadkabel en eventueel lader (niet namaak) behorende bij het Inruiltoestel, voor zover deze bij de originele aankoop van het Inruiltoestel meegeleverd waren. Andere accessoires die u samen met het inruiltoestel opstuurt, waaronder hoesjes, SIM- en geheugenkaarten, zullen niet worden geretourneerd. Ontvangen SIM- en geheugenkaarten worden vernietigd.
Niet nodig, voor het terugsturen krijg je een tweede mail:
Eventueel lader en laadkabel kunnen meegestuurd worden maar dit is niet noodzakelijk. Accessoires die je samen met het inruiltoestel opstuurt, waaronder ook hoesjes; SIM- en geheugenkaarten, zullen nooit worden geretourneerd. Ontvangen SIM- en geheugenkaarten worden vernietigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
@Boost9898
De klantenservice is over het algemeen om te huilen. Ik kreeg altijd antwoorden dat vanwege de grote populariteit de telefoon niet leverbaar was. Na 2 maanden heb ik om te testen nogmaals precies dezelfde telefoon besteld en deze is binnen twee dagen bezorgd terwijl mijn oorspronkelijke bestelling niet wijzigde.

Ik denk dat ik ergens vast stond in het systeem, maar dit is om aan te geven dat de klantenservice eigenlijk weinig meer kan dan in de bestelling kijken. Ik heb wel eens gevraagd om doorverbonden te worden, maar dat kon echt niet.

Uiteindelijk is het goed gekomen, dus hou hoop. Ik ben wel heel blij met de telefoon om positief af te sluiten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

@Teletekst Dat klinkt best zorgelijk eigenlijk, want hoe heb je het nu toch geleverd gekregen? Echt door nog een telefoon te bestellen en je originele bestelling te annuleren?

De bestelling (i.c.m. de inruilactie) is geplaatst op 16-06-2022, maar ja, dit duurt naar mijn mening wel lang.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fOPzgUJ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Ik heb 13-06 de Graphite S22+ besteld via de partnerportal van Samsung (heb korting via werkgever + nog inruil met € 250,- extra inruilwaarde), helaas nog steeds geen verwachte leverdatum.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w_p2Vcbenvugwk4KKXIj2wF139A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5dGdfqPHs2CjQ122MkOG6O6S.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Gerjannn op 24-06-2022 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 20:01
Gerjannn schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 09:19:
Ik heb 13-06 de Graphite S22+ besteld via de partnerportal van Samsung (heb korting via werkgever + nog inruil met € 250,- extra inruilwaarde), helaas nog steeds geen verwachte leverdatum.

[Afbeelding]
Je hebt 10 dagen geleden een S22+ Graphite besteld.
"De exclusieve kleuren via Samsung.com worden speciaal voor jou geproduceerd en hebben daarom een langere levertijd. Houd rekening met een levertijd van 3-4 weken". En dat staat nog los van de gebrekkige levertijden en hickups in de beschikbaarheid, ook van de reguliere kleuren, op dit moment. Dus ik zou zeggen nog even geduld.
Pagina: 1 ... 34 ... 37 Laatste

Let op:
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.

Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires

Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie

Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order