Jur_ schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 19:09:
[...]
Mag iedereen daar zomaar bestellen? Ik heb geen ING rekeningen oid.
Ik zag dat op de Samsung website nu ook 250 extra inruil is t.o.v. de buds pro. Die laatste zijn ook nog met 25 euro korting te halen, dus dat zou eventueel ook al 175 verschil opleveren. Wel zijn het hoesje en de 3x USB in één adapter die ik ook besteld heb momenteel niet op voorraad.
Dank voor jullie reacties in ieder geval. Op de website staat nu ook een extra info bericht bij de telefoons dat er 1 a 2 weken extra vertraging kan zijn. Ik hoop dat het daar bij blijft

Ja er wordt op Pepper bijvoorbeeld een link voor de ING portal gedeeld inclusief toegangscode (lijkt uniek, maar is generiek). Wordt verder niet naar gekeken lijkt me.
Daar heb je "speciale" prijzen. Heb zelf een S22(basis) 128gb besteld.
> 721 - 250 inruilkorting (toestel met restwaarde 0 opgegegven en versturen zodra instructies binnnen zijn).
> Plus één jaar gratis samsungcare.
> Via diezelfde portal was het ook mogelijk om een usb C flash stick 256gb gratis bij te bestellen. Lees wel dat die volgens mij nu niet meer op voorraad is. Begint beetje leeg te raken bij samsung heb ik het idee.
> laadblokje 25W (max voor snelladen basisversie) met 25% korting
> cashback geclaimd via CashbackXL (ong. 20 euro)
Vgm voor dit alles via die portal 480 betaald.
Gelukkig heb ik nu nog een werktelefoon en ben ik niet echt afhankelijk van levertijden. Kan wel voorstellen dat het lastig is als je een nieuw toestel nodig hebt.
[
Voor 3% gewijzigd door
Volstrektus op 22-06-2022 20:30
]