De s22 ultra is inmiddels (tijdelijk?) uitverkocht.
Ik dacht hem vandaag te gaan bestellen
Ja, eens. Ik weet wel dat ik sowieso 4 weken aan het wachten ben. Hoop dat er snel een verwachte datum zichtbaar wordt, maar ik vermoed dat dat pas is als ze hem gaan produceren?Of-Aaargh schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 10:59:
[...]
Je hebt 10 dagen geleden een S22+ Graphite besteld.
"De exclusieve kleuren via Samsung.com worden speciaal voor jou geproduceerd en hebben daarom een langere levertijd. Houd rekening met een levertijd van 3-4 weken". En dat staat nog los van de gebrekkige levertijden en hickups in de beschikbaarheid, ook van de reguliere kleuren, op dit moment. Dus ik zou zeggen nog even geduld.
Geen idee, de webshop van Samsung works in mysterious ways. Mijn S22 Ultra (wit) staat al twee dagen op 'verzending voorbereiden'. Ik denk dat ze 'm héél voorzichtig inpakkenGerjannn schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 12:17:
[...]
Ja, eens. Ik weet wel dat ik sowieso 4 weken aan het wachten ben. Hoop dat er snel een verwachte datum zichtbaar wordt, maar ik vermoed dat dat pas is als ze hem gaan produceren?
Eventjes bellen. Dan krijg je een promotiecode, en kan je hem wel bestellen.richajax schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 11:51:
De s22 ultra is inmiddels (tijdelijk?) uitverkocht.
Ik heb een code.patrickt35 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 12:42:
[...]
Eventjes bellen. Dan krijg je een promotiecode, en kan je hem wel bestellen.
Mijn dochter had vanmorgen hetzelfde probleem met de normale S22.
Daarom krijg je die code, zodat je hem op een later tijdstip tegen gunstige prijzen alsnog kan bestellen.richajax schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 13:24:
[...]
Ik heb een code.
De Ultra staat er niet meer tussen, heb ook al gebeld en meneer bevestigde dit.
[ Voor 3% gewijzigd door richajax op 24-06-2022 13:29 ]
Je hebt toch die code...... Daar valt die actie onder.richajax schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 13:28:
Maar de aanbieding van de €350 inruilkorting verloopt 26 juni
[ Voor 7% gewijzigd door patrickt35 op 24-06-2022 13:35 ]
[ Voor 12% gewijzigd door richajax op 24-06-2022 15:47 ]
Die korting zit in die code verwerkt.richajax schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 13:56:
Ik ga de voorraad continue in de gaten houden 👍🏼
Hopen dat de ultra de komende 2 dagen weer opduikt!
Studentenkorting? 🤔
[ Voor 36% gewijzigd door patrickt35 op 24-06-2022 16:00 ]
<Zinloze tekst hier>
Even terug lezenGforceNL schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 16:19:
Enig idee wat ik moet doen als de telefoon die ik wil inruilen niet in de lijst staat?
Op de laatste 8 pagina’s niks kunnen vinden…
<Zinloze tekst hier>
Ik las zelf verkeerd. Maar je kan inruilen wat er staat, meer niet.GforceNL schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 16:34:
[...]
Waarschijnlijk niet. In de voorwaarden is terug te lezen dat Samsung naar eigen goeddunken de inruilmogelijkheden (modellen en versies etc.) van tijd tot tijd / per actie kan aanpassen. In principe dus alleen de devices/modellen die je kan kiezen via de dropdown menu's in het bestelproces.GforceNL schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 16:34:
[...]
Ik heb hem zojuist voordat ik je bericht las besteld!
Ik 727🤣richajax schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 17:29:
[...]
Ik heb hem zojuist voordat ik je bericht las besteld!
733 voor de 512 versie
[ Voor 255% gewijzigd door richajax op 24-06-2022 18:04 ]
Ik kon bij het bestellen 1 juni een dag kiezen waarop deze bezorgd wordt (lees: zou worden). Je kan daar ook een moment verder in de toekomst kiezenEindhovenk schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 19:21:
[..] Weet iemand er een trucje op om juist te zorgen dat het een week of 2 later bezorgd wordt? [..]
[ Voor 4% gewijzigd door Jur_ op 24-06-2022 19:45 ]
5D4 | 24-70 f/2.8L II | 85 f/1.4L IS | 100 f/2.8L IS | 135 f/2L
Oeh, dat klinkt veelbelovend. Straks meteen even proberen.Jur_ schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 19:45:
[...]
Ik kon bij het bestellen 1 juni een dag kiezen waarop deze bezorgd wordt (lees: zou worden). Je kan daar ook een moment verder in de toekomst kiezen
Je kan tijdens het bestelproces zelf een datum kiezen.Eindhovenk schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 19:21:
Heb een beetje het omgekeerde probleem als de anderen. Wil graag een S22 256 GB in groen bestellen en die staan nu voorspeld op aflevering 11 juli. Dat komt niet uit, want dan niet thuis. Weet iemand er een trucje op om juist te zorgen dat het een week of 2 later bezorgd wordt? Wil natuurlijk wel graag gebruik maken van de extra inruilkorting en die loopt nog maar een paar dagen?
Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst. Deze is vervolgens binnen twee dagen bezorgd.Boost9898 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 09:01:
@Teletekst Dat klinkt best zorgelijk eigenlijk, want hoe heb je het nu toch geleverd gekregen? Echt door nog een telefoon te bestellen en je originele bestelling te annuleren?
De bestelling (i.c.m. de inruilactie) is geplaatst op 16-06-2022, maar ja, dit duurt naar mijn mening wel lang.
[Afbeelding]
Zou ik niet zo zeker van zijn. Had S7 ingeruild als zonder schade, maar het beeldscherm was ingebrand en dat werd toch als schade gezien. Moest weer geld (8 euro) terug overmaken.richajax schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 18:39:
Ik heb tijdens mijn (haastige) bestelling van de s22 ultra opgegeven dat ik een galaxy s6 inruil.
Als imei heb ik 0000000000 ingevuld.
Inruilwaarde was €0
Nou ben ik er achter gekomen dat het toestel wat mijn moeder nog heeft liggen een galaxy s5 is 😕
Andere optie is een galaxy s7 edge van mijn oom.
Of zal het Samsung ivm de €0 inruilwaarde niet boeien?
< dit stukje webruimte is te huur >
Misschien even de moeite nemen om terug te lezen. Je bent hierin niet de eerste.aex351 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 23:00:
Wilde net de S22+ met inruilkorting kopen, blijkt de website ineens aan te geven dat het toestel is uitverkocht. Verder past de website ook niet meer de extra 250 inruilkorting toe, ondanks er groot staat aangegeven dit wel te doen.
[ Voor 26% gewijzigd door patrickt35 op 26-06-2022 23:33 ]
Dat is de kleur grijs en niet zwart. En verder wordt die extra 250 inruilkorting niet toegepast, ondanks het wel vermeldt staat (wat ik ook in mijn vorige bericht aangaf). Verder verwacht ik geen studentenkorting te krijgen, omdat ik een aankoop probeer te doen via de ING portaal.patrickt35 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 23:29:
[...]
Misschien even de moeite nemen om terug te lezen. Je bent hierin niet de eerste.
Morgen even de moeite nemen om te bellen met Samsung, en de situatie uitleggen. Hierna krijg je een promotie code, waardoor je weer kan genieten van de extra inruil korting. Ook krijg je de 20% studentenkorting.
Overigens staat hij er bij mij nog gewoon tussen met de 250 inruilkorting
[Afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door aex351 op 27-06-2022 01:39 ]
De informatie wat betreft de kleur heb je niet gegeven, dus kan ik ook niet ruiken.aex351 schreef op maandag 27 juni 2022 @ 01:37:
[...]
Dat is de kleur grijs en niet zwart. En verder wordt die extra 250 inruilkorting niet toegepast, ondanks het wel vermeldt staat (wat ik ook in mijn vorige bericht aangaf). Verder verwacht ik geen studentenkorting te krijgen, omdat ik een aankoop probeer te doen via de ING portaal.
Inmiddels is de extra inruilkorting weggehaald door Samsung.nii3k schreef op maandag 27 juni 2022 @ 09:06:
Dit wil je weten volgens mij: Korting (250) euro gaat er pas af als je een telefoon aan geeft die je retour stuurt. Dus even plusje klikken en telefoon toevoegen die je inruilt.
Gisteren was het toch echt de 26eTitus schreef op maandag 27 juni 2022 @ 11:08:
De inruil actie was tot en met de 26e afaik.
Ja, dat gebeurde dus niet.nii3k schreef op maandag 27 juni 2022 @ 09:06:
Dit wil je weten volgens mij: Korting (250) euro gaat er pas af als je een telefoon aan geeft die je retour stuurt. Dus even plusje klikken en telefoon toevoegen die je inruilt.
[ Voor 45% gewijzigd door aex351 op 27-06-2022 11:47 ]
Exactly my point, de actie is voorbij dus is het logisch dat het niet meer geldt.
Titus schreef op maandag 27 juni 2022 @ 16:14:
[...]
Exactly my point, de actie is voorbij dus is het logisch dat het niet meer geldt.
Niet helemaal correct. In de voorwaarden staat..."zolang de voorraad strekt".aex351 schreef op maandag 27 juni 2022 @ 16:42:
[...]
![]()
![]()
![]()
. Volgens mij lees jij niet goed of begrijp je het niet. De actie liep tot en met de 26e. Dat houdt in dat de actie gisteren (toen was het de 26e) nog gewoon actief was. Gisteren (dus de 26e!) liep ik tegen het probleem aan dat ik geen korting kreeg.
Heb toenstraks via Whatsapp contact gehad. Ze komen er nog op terug zeiden ze. De vraag staat uit bij de betreffende afdeling. We zijn inmiddels 5+ uur verder. Dus ik ben benieuwd.patrickt35 schreef op maandag 27 juni 2022 @ 17:23:
[...]
Niet helemaal correct. In de voorwaarden staat..."zolang de voorraad strekt".
Echter is het wel heel toevallig dat de S22 vanaf vandaag weer leverbaar is.
Ik had vorige week contact met Samsung, en om het probleem van het niet kunnen bestellen van de S22, kreeg ik een promotiecode zodat ik hem deze week kon bestellen. Achter deze code zou de studenten korting en de extra inruilkorting zitten.
Nu hij weer te bestellen is, blijkt dit niet waar te zijn.
Ik heb daarnet een half uur met Samsung aan de telefoon gezeten. Mede doordat ze kunnen terug zien in hun systeem dat ik daadwerkelijk vorige week contact heb gehad, en een code heb gekregen, krijg ik morgen een voucher waarmee de extra inruilkorting wel van toepassing is.
Heel gedoe allemaal.
Misschien dat het ook hielp dat ik in totaal 4 toestellen bestel.
Ze vallen terug op het stukje "zolang de voorraad strekt".aex351 schreef op maandag 27 juni 2022 @ 17:41:
[...]
Heb toenstraks via Whatsapp contact gehad. Ze komen er nog op terug zeiden ze. De vraag staat uit bij de betreffende afdeling. We zijn inmiddels 5+ uur verder. Dus ik ben benieuwd.
Check, we hadden het inderdaad over iets anders, ik reageerde op Patrick en Niek waarvan het leek alsof ze vandaag probeerden te bestellen (maar nu met de nieuwe posts is daar ook het probleem duidelijk).aex351 schreef op maandag 27 juni 2022 @ 16:42:
[...]
![]()
![]()
![]()
. Volgens mij lees jij niet goed of begrijp je het niet. De actie liep tot en met de 26e. Dat houdt in dat de actie gisteren (toen was het de 26e) nog gewoon actief was. Gisteren (dus de 26e!) liep ik tegen het probleem aan dat ik geen korting kreeg.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Update van vandaag. De afdeling is er nog mee bezig.patrickt35 schreef op maandag 27 juni 2022 @ 18:09:
[...]
Ze vallen terug op het stukje "zolang de voorraad strekt".
Echter heb ik wss geluk omdat ik hierover vorige week al contact heb gehad, en Samsung een valse belofte heeft gedaan.
De afdeling is er nog mee bezig🤣aex351 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 14:11:
[...]
Update van vandaag. De afdeling is er nog mee bezig.. Jij al wel een voucher gehad?
Ik bestelde 2x de rode ultra, en 1x de zwarte ultra.Poster schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 16:47:
Wel een beetje bijzondere orderverwerking bij Samsung. Ik heb afgelopen woensdagmorgen besteld en een kennis vrijdagavond. Exact hetzelfde toestel. Kennis krijgt morgen geleverd en ik weet nog van niks.
[ Voor 3% gewijzigd door patrickt35 op 28-06-2022 21:17 ]
Mijn kennis ontvangt de zwarte morgen!patrickt35 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 21:16:
[...]
Ik bestelde 2x de rode ultra, en 1x de zwarte ultra.
De rode toestellen worden apart gefabriceerd, dus zouden volgens een medewerker pas over 3 tot 5 weken worden geleverd. De zwarte zou er snel zijn.
Resultaat...... Vandaag 2x rood. Zwart onbekend🤔
Alle toestellen op 23 Juni besteld.
Wanneer besteld?
Afgelopen vrijdagavond besteld.patrickt35 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 22:45:
[...]
Wanneer besteld?
Bij mij is de status wel verandert naar "verzending voorbereiden", maar daar blijft hij hangen.
Bij het bestellen kon ik als vroegste datum kiezen voor 6 Juli, dus waarschijnlijk gaat dat ook zo blijven.
Allebei Ultra 512GB zwart. Mijne vorige week woensdag besteld, nog geen levering. Kennis vrijdagavond besteld en morgen levering.
Hier ook de 512 variant. Tijdens mijn gesprek vandaag met Samsung over de voucher, ook gelijk gevraagd over de status van mijn bestelling.Poster schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 22:59:
[...]
Allebei Ultra 512GB zwart. Mijne vorige week woensdag besteld, nog geen levering. Kennis vrijdagavond besteld en morgen levering.
[ Voor 25% gewijzigd door patrickt35 op 28-06-2022 23:04 ]
Inmiddels wordt mijn verzending voorbereid. Zal dus donderdag arriveren.patrickt35 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 23:02:
[...]
Hier ook de 512 variant. Tijdens mijn gesprek vandaag met Samsung over de voucher, ook gelijk gevraagd over de status van mijn bestelling.
Ik kreeg haar niet uitgelegd dat de datum 6 Juli niet vrijwillig was gekozen. Maar ik geloof dat ze het niet snapte.
Er is weer voorraad, alleen versturen ze hem niet. 😑
[Afbeelding]
Hij staat bij mij al 2 dagen op "zending wordt voorbereid".Poster schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 00:14:
[...]
Inmiddels wordt mijn verzending voorbereid. Zal dus donderdag arriveren.
Ja ik heb 1 juni besteld en zou 17 juni bezorgd worden. Heb die dag ook contact opgenomen, maar zoals bij de rest hier kunnen ze eigenlijk niks meer zeggen dan "we verwachten 'binnenkort' een levering". In mijn geval gaat het om een groene S22+ 256GB. Als je die nu nieuw besteld staat er vandaag 14 juli als eerste leverdatum. Het enige wat ze elke week lijken te updaten/veranderen is de vertragingswaarschuwing op de webshop pagina en de prognose wanneer nieuwe toestellen geleverd gaan wordenBoost9898 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 00:57:
Een week geleden heb ik de S22 besteld, deze was toen niet op voorraad en de leverdatum stond op 1-7-2022. Enkele dagen later werd de leverdatum naar 11-7-2022 verzet. In de tussentijd heb ik exact de configuratie die ik besteld heb wel op voorraad gezien maar er is geen voortgang bij mijn bestelling. Ook Samsung zelf 'kan' niets doen zeggen ze.
Zijn er mensen in een soortgelijke situatie/meer info hebben hierover.
Ik maak me wel zorgen of m'n order niet vast blijft hangen of iets dergelijks.
Waarschijnlijk nog steeds🤣Poster schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 00:14:
[...]
Inmiddels wordt mijn verzending voorbereid. Zal dus donderdag arriveren.
Bedankt voor de info, dit geeft wel aan hoe groot de back-order is. Zou je willen posten wanneer hij geleverd is? Dan hebben we een beetje een tijdlijn.Ernemmer schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 16:09:
Net even gebeld en de S22 zou 1-7 geleverd worden bij Samsung, of het genoeg was om mijn order van 13-6 te kunnen leveren kon ze niet zeggen.
[ Voor 9% gewijzigd door Boost9898 op 29-06-2022 20:11 ]
Lachen! Ik heb mijn S22 Ultra anders ook via PostNL geleverd gekregen. Als je kiest voor een afhaalpunt, bezorgt niet Dynalogic maar PostNL.
Hier ook op 16e besteld, einde middag. Heb ook 1 juli opgegeven als leverdatum. Zending staat nog op voorbereidenRobi schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 20:52:
Zojuist een mailtje gekregen dat mijn S22 phantom black 128gb deze vrijdag geleverd wordt.
Bestel datum was 16 juni.
Bij mij staat die inmiddels op "Onderweg" maar de track&trace geeft wel aan dat die morgen geleverd wordt.Volstrektus schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 10:12:
[...]
Hier ook op 16e besteld, einde middag. Heb ook 1 juli opgegeven als leverdatum. Zending staat nog op voorbereiden
Ook hier de definitieve afspraak gemaakt voor morgenRobi schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 10:49:
[...]
Bij mij staat die inmiddels op "Onderweg" maar de track&trace geeft wel aan dat die morgen geleverd wordt.
Heb je hem besteld onder je Samsung account?richajax schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 17:23:
[Afbeelding]
Order geplaatst 24 juni en nog steeds kan ik de order niet volgen. (inlog gegevens kloppen!)
Verwachtte leverdatum 11 juli.
Volgens Samsung kan ik de orderstatus pas volgen als de telefoon verzonden is🤔
[ Voor 61% gewijzigd door richajax op 30-06-2022 21:52 ]
Hier ook nog steeds in afwachting.aex351 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 03:55:
Ik wacht nog steeds op antwoord van de klantenservice met betrekking of ze oplossing gaan bieden voor het gegeven dat ik het toestel niet heb kunnen bestellen met de inruilactie. Nu dagelijks zeggen ze dat een andere afdeling er nog mee bezig is.
[ Voor 13% gewijzigd door richajax op 04-07-2022 13:03 ]
<Zinloze tekst hier>
Mijn Ultra 512 komt ook morgen. Net nog eventjes een screenprotector en hoesje besteld.Gerjannn schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 20:01:
Whoa, ik krijg opeens een mailtje dat m'n S22+ Graphite 256GB morgen geleverd wordt! 13-06 besteld, bleef de hele tijd op 'Order ontvangen' staan (vanmiddag nog gecheckt), en nu uit het niets opeens een verzendbevestiginghopelijk volgt voor anderen die al lang wachten hier ook snel goed nieuws
Gaat dit toevallig ook om een Graphite model? En zoja: toevallig besteld ná 13/6 01:36 's nachts?patrickt35 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 20:54:
[...]
Mijn Ultra 512 komt ook morgen. Net nog eventjes een screenprotector en hoesje besteld.
Dank hiervoor. Mijn deal bij samsung zelf was niet zo goed dat ik daar verder nog op wilde wachten. Besloten mijn order van 1 juni te annuleren en hem bij MediaMarkt te bestellen gisteren. Ik heb hem vandaag meteen op kunnen halenGforceNL schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 08:17:
Nu €100 cashback bij aankoop bij de deelnemende winkels, bij Samsung zelf haken ze hem gelijk van de prijs af.
https://www.samsung.com/n...J7Mx-qM4fgCFYaGUQod55QBwQ
Hier op 15 juni besteld. Helemaal niks gehoord of gezien of ontvangen. Heel kut... Ben helemaal klaar met wachten duurt zo lang. Bah bahCAvE schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 23:17:
Hier ook m'n S22U 256GB in de grijze (online) kleur ontvangen vandaag. Besteld op 14 juni, dus iets meer dan 3 weken levertijd.
Geduld is een schone zaak. 😉Tempestus schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 20:31:
[...]
Hier op 15 juni besteld. Helemaal niks gehoord of gezien of ontvangen. Heel kut... Ben helemaal klaar met wachten duurt zo lang. Bah bah
Ik ben er nog steeds mee bezig. Ben vandaag terug gebeld door de juiste afdeling. Voor vrijdag zou ik een voucher in mijn mailbox moeten hebben.aex351 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 03:55:
Ik wacht nog steeds op antwoord van de klantenservice met betrekking of ze oplossing gaan bieden voor het gegeven dat ik het toestel niet heb kunnen bestellen met de inruilactie. Nu dagelijks zeggen ze dat een andere afdeling er nog mee bezig is.
Ik wacht ook nog steeds.patrickt35 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:23:
[...]
Ik ben er nog steeds mee bezig. Ben vandaag terug gebeld door de juiste afdeling. Voor vrijdag zou ik een voucher in mijn mailbox moeten hebben.
We gaan het afwachten.
Ik heb al 3 toestellen besteld, en wil de vierde. Bij dit aantal mogen ze wel eens iets harder lopen
[ Voor 10% gewijzigd door aex351 op 13-07-2022 15:31 ]
https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen
Si vis pacem, para bellum
Verwijderd
Samsung staat daar ook buiten denk ik.. het is die externe firma waar je moet zijn. Als je betaald heb zou ik het gewoon laten. Puur het betalingsbwijs zenden en42dpi schreef op maandag 25 juli 2022 @ 14:15:
Zijn er meer mensen die hun oude toestel niet hebben ingeleverd en daarvoor een factuur hebben gekregen van loop/l8p en deze betaald hebben en nu via een ''deurwaarder'' uit Helmond een blafbrief krijgen over dat er nog betaald moet worden?
Ik namelijk wel.
Ik heb mijn oude S10 niet ingeleverd en in juni een factuur gehad van 111 euro en deze betaald in Juni aan L8p nv
Samsung doet als of ze nergens van weten ''ik moet maar met de deurwaarder uitzoeken''
Loop of l8p is in geen velden of wegen normaal te bereiken en zit in België.
De ''deurwaarder'' zegt ik moet maar betalingsbewijs opsturen en van alles (al gedaan, super leuk persoonsgegevens even delen met een bedrijf waar je niks meer te maken wil hebben)
Dit lijkt mij een veel voorkomende issue gezien de klantenservice van samsung en de backend al een track record hebben als of het gerund word door een club van 12 jarigen.
Waarom heb je ervoor gekozen om niets op te sturen?42dpi schreef op maandag 25 juli 2022 @ 14:15:
Zijn er meer mensen die hun oude toestel niet hebben ingeleverd en daarvoor een factuur hebben gekregen van loop/l8p en deze betaald hebben en nu via een ''deurwaarder'' uit Helmond een blafbrief krijgen over dat er nog betaald moet worden?
Ik namelijk wel.
Ik heb mijn oude S10 niet ingeleverd en in juni een factuur gehad van 111 euro en deze betaald in Juni aan L8p nv
Samsung doet als of ze nergens van weten ''ik moet maar met de deurwaarder uitzoeken''
Loop of l8p is in geen velden of wegen normaal te bereiken en zit in België.
De ''deurwaarder'' zegt ik moet maar betalingsbewijs opsturen en van alles (al gedaan, super leuk persoonsgegevens even delen met een bedrijf waar je niks meer te maken wil hebben)
Dit lijkt mij een veel voorkomende issue gezien de klantenservice van samsung en de backend al een track record hebben als of het gerund word door een club van 12 jarigen.
[ Voor 6% gewijzigd door Strider op 02-08-2022 10:44 ]
BlaBlaBla
[ Voor 6% gewijzigd door BizzieBis op 23-08-2022 15:23 ]
Ik heb zojuist ook bericht gekregen over levering morgenToWi1989 schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 18:48:
@BizzieBis bij mij staat er sinds het plaatsen van de bestelling al 'in behandeling' en 'nalevering' met een verwachting van 3 tot 5 weken.
Update: vandaag bericht gekregen dat de bestelling morgen bezorgd zal worden
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq