Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuperVeloce schreef op woensdag 6 april 2022 @ 17:08:
[Afbeelding]
Vandaag binnen. Ben er tevreden mee :)
Gebruikte eerst Ugreen HiTune, waar ik al tevreden mee was en deze zijn zelfs nog beter :)

Zijn vast die beter zijn, maar voor mij voldoen ze
Die van mijn vrouw zijn vandaag ook aangekomen. Ze kreeg de mail van goedkeuring op 4 april...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:51

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ja hoor nog geen 20 min in bezit dan dit

YouTube: Leuk dit

Ja ik ken dit artikel maar dat is weer andere plek.. WTF

Merk nu als ik over de vinger afdruk scanner heen ga met pen of iets Glitch die.

1 April update gedaan en de glitch niet meer gezien.

[ Voor 25% gewijzigd door 42dpi op 07-04-2022 16:43 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robier
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 27-02-2023
Deze ochtend, na 57 dagen geleden besteld te hebben, eindelijk binnen.

Samsung handover, 7 april 2022, colorized:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SevlfdjUyHy9amt50ZyKMtkwLIM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RnGELw9wLtF1fmzWhNHQlzA1.png?f=user_large

Succes nog aan de mensen die aan het wachten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:14

GforceNL

Out of memory....

GforceNL schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:06:
[...]

9 maart ingevuld, gisteren bericht dat mn aanvraag geaccepteerd is.

Nu nog max 9 weken wachten tot ze binnen komen volgens het mailtje... 8)7
Aanvulling hierop, vandaag stond DHL voor de deur met de buds :o

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daan1241
  • Laatst online: 20-06-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P-y6EgkLBgoH0y0OHTQv9BPwN6Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WMkMi9qfuUsyqPZts61U2Irn.png?f=fotoalbum_large

Na 57 dagen gewacht te hebben, heb ik vandaag toch eindelijk mijn S22 ultra 1TB phantom black (besteld bij samsung op 9 februari) mogen ontvangen.

Na alles overgezet te hebben en even buiten wat foto's te hebben genomen tijdens het uitlaten van de hond, ben ik zeer tevreden met de kwaliteit van deze telefoon. Een uurtje of 4 is natuurlijk lang niet genoeg om een mening te vormen, maar hij loopt tot nu toe lekker soepel, beeldscherm word ongelofelijk fel (bijna oncomfortabel, maar wel lekker voor buiten), en de camera is buitenaards goed. Tot 30x zoom (zéér impressive) ziet alles er nog erg strak uit, maar alles wat daarboven komt word toch wel enigszins onscherp.

Het was interessant om op dit forum alle ervaringen te lezen over wie hun telefoon al wel -en niet hadden ontvangen. Ik hoop dat iedereen die nog wachtende is, zijn/haar telefoon zo snel mogelijk in ontvangst kan nemen!

(Edit: Yep, dat wat er om mijn ultra zit, is een case. Gaat mij niet echt om hoe mooi hij is; ik heb liever een telefoon zonder barsten dan een glibberige glazen sandwich die met 1 val op de grond niks meer waard is :P )

[ Voor 8% gewijzigd door Daan1241 op 07-04-2022 20:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
@Daan1241 Heel veel plezier met je telefoon. Fijn te lezen dat het niet tegen valt na al dat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan1241
  • Laatst online: 20-06-2024
Teletekst schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:52:
@Daan1241 Heel veel plezier met je telefoon. Fijn te lezen dat het niet tegen valt na al dat wachten.
Dankjewel! Ik hoop dat jij hem ook z.s.m ontvangt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Daan1241 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:53:
[...]
Dankjewel! Ik hoop dat jij hem ook z.s.m ontvangt!
Ik heb de moed al een beetje opgegeven en vraag me af of ik er nog op wil wachten. Daarom is het leuk om nog even een positief bericht te lezen. Ik wacht nog een week. 15 april is mijn einddatum, maar dat heb ik al eerder gezegd. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seanvdhoek
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 07-07-2024
Daan1241 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:36:
[Afbeelding]

Na 57 dagen gewacht te hebben, heb ik vandaag toch eindelijk mijn S22 ultra 1TB phantom black (besteld bij samsung op 9 februari) mogen ontvangen.

Na alles overgezet te hebben en even buiten wat foto's te hebben genomen tijdens het uitlaten van de hond, ben ik zeer tevreden met de kwaliteit van deze telefoon. Een uurtje of 4 is natuurlijk lang niet genoeg om een mening te vormen, maar hij loopt tot nu toe lekker soepel, beeldscherm word ongelofelijk fel (bijna oncomfortabel, maar wel lekker voor buiten), en de camera is buitenaards goed. Tot 30x zoom (zéér impressive) ziet alles er nog erg strak uit, maar alles wat daarboven komt word toch wel enigszins onscherp.

Het was interessant om op dit forum alle ervaringen te lezen over wie hun telefoon al wel -en niet hadden ontvangen. Ik hoop dat iedereen die nog wachtende is, zijn/haar telefoon zo snel mogelijk in ontvangst kan nemen!

(Edit: Yep, dat wat er om mijn ultra zit, is een case. Gaat mij niet echt om hoe mooi hij is; ik heb liever een telefoon zonder barsten dan een glibberige glazen sandwich die met 1 val op de grond niks meer waard is :P )
Fijn dat je 'm eindelijk hebt @Daan1241

Bij mij is de bezorger nog onderweg. Wordt een latertje voor 'm vanavond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Teletekst schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:55:
[...]

Ik heb de moed al een beetje opgegeven en vraag me af of ik er nog op wil wachten. Daarom is het leuk om nog even een positief bericht te lezen. Ik wacht nog een week. 15 april is mijn einddatum, maar dat heb ik al eerder gezegd. :+
Tja als je nu toch al wacht kun je net zo goed die extra weken ook wachten. Het wachten is niet leuk maar door de extra (inruil)kortingen(2x) en de gratis buds pro (2x) en het feit dat mijn S10 nog prima is ga ik hem niet annuleren. Overal lees je lange levertijden en zeker de varianten die ik heb besteld.

Ik wil hem graag hebben en ja dan maar wachten en blij zijn voor de anderen hier :)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Frostbite schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:46:
[...]

Tja als je nu toch al wacht kun je net zo goed die extra weken ook wachten. Het wachten is niet leuk maar door de extra (inruil)kortingen(2x) en de gratis buds pro (2x) en het feit dat mijn S10 nog prima is ga ik hem niet annuleren. Overal lees je lange levertijden en zeker de varianten die ik heb besteld.

Ik wil hem graag hebben en ja dan maar wachten en blij zijn voor de anderen hier :)
Zeker! Ik ben heel blij voor de mensen die de telefoon ontvangen en het gaat natuurlijk verder ook nergens over.
Zoveel belangrijkere dingen dan een telefoon. Maar ja, geduld is niet mijn sterkste kant zullen we maar zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seanvdhoek
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 07-07-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Tx6hKEwCWFCbnS2vii6TxkjEiI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CsfU94RjE41Gl7yiRbgMT7Am.jpg?f=fotoalbum_large

Te vroeg gejuicht

Afspraak gemaakt voor bezorging tussen 18:00 en 22:00

Uitendelijk werd rond 21:00 uur geschatte levertijd 23:00 uur

Tot 23:00 uur zag het er nog maar uit dat ze kwamen. Busje stond hemelsbreed 500m bij mn huis vandaan.

23:05 melding. Wegens vertraging komen we niet meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opper!
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 14:34
Vervelend om te lezen dat mensen zoveel problemen hebben. Ik heb veel geluk gehad blijkbaar.

Op 11 februari de Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Graphite besteld voor 783,90 (inclusief inruil oude A5). Kwam op 2 maart binnen met de Galaxy buds en deze week ook nog de EP-P6300 ontvangen die je gratis kon krijgen bij "aanschaf" van de buds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dizzysee
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 09:29
De status op mobiel.nl voor mijn S22+ 256GB Green staat eindelijk op pakket gereedmaken *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stridder
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 09-04-2022
opper! schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 09:36:
Vervelend om te lezen dat mensen zoveel problemen hebben. Ik heb veel geluk gehad blijkbaar.

Op 11 februari de Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Graphite besteld voor 783,90 (inclusief inruil oude A5). Kwam op 2 maart binnen met de Galaxy buds en deze week ook nog de EP-P6300 ontvangen die je gratis kon krijgen bij "aanschaf" van de buds.
Waar heb je die actie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 16:22
stridder schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 21:33:
[...]

Waar heb je die actie dan?
Die actie voor de wireless charger trio bij aanschaf van de Buds Pro liep maar tot 6 maart dus voor iedereen die hem niet rechtstreeks bij Samsung had besteld was het zo goed als onmogelijk om deel te nemen gewoon omdat je de buds eerst moet aanvragen, wachten op goedkeuring en vervolgens wachten op verzending.
Had je never nooit niet gered als je hem ergens anders had besteld, ik heb zelf bijv. bij mobiel.nl verlengd.

Hij had dus gewoon geluk, dat zegt hij ook, want hij heeft zijn toestel, met een speciale kleur nog wel, direct bij Samsung besteld.
Dan kreeg je met een beetje geluk namelijk ook direct de buds bij het toestel geleverd.
Geldt ook niet voor iedereen overigens want een groot aantal mensen kregen ze later pas nagestuurd.
Had ik al gezegd dat ie mazzel had? :P
Het is hem gegund hoor maar dit was vast niet de bedoeling van Samsung, hahaha.
Hij had het geluk dat zijn toestel en de buds snel geleverd werden (2 maart) in tegenstelling tot bij de meeste andere mede tweakers waardoor hij het serie nummer van zijn gratis buds tijdig (voor 6 maart) kon opgeven voor de gratis draadloze oplader actie bij "aanschaf" van een exemplaar van de Buds Pro.
Dus het viel bij hem toevallig mooi uit maar voor alle aanvragen na 6 maart was die actie al afgelopen. Ik krijg mijn Buds Pro toevallig vandaag (zaterdag) geleverd als het goed is maar kan dus niet meer meedoen aan deze actie. :N

[ Voor 12% gewijzigd door MeanDz op 09-04-2022 04:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Zou samsung wel sieren om naast die buds dan ook die lader mee te sturen voor alle leveringsproblemen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Dat zou mooi zijn ja, maar ik geef je weinig kans.

Ze hebben een redelijk wazig proces als het gaat om hun promoties en ook hun pre orders wat dat betreft.

Je zou bijna denken dat ze het met opzet doen.

Krijg mijn Buds vandaag geleverd maar geen enkele mededeling vooraf van Samsung.
Krijg zomaar een track&trace van DHL en de mededeling dat de bezorger morgen voor de deur staat met een zending van Europakket BV, wtf? :?

Dat doen ze goed met al die fishing pogingen tegenwoordig door middel van fictieve pakket leveringen, not. 8)7

Ik vond dat vage shit dus ik heb hun naam ff gegoogeld en kwam erachter dat het pakketje waarschijnlijk van Samsung afkomstig is maar normaliter delete ik zo een bericht ongezien want ik heb niks besteld.

Ik heb overigens ook deel genomen aan de 50 euro pre registratie kortingsactie via KPN maar ondanks dat de goedkeuring voor die actie twee weken eerder binnen was nog niks ontvangen.
Dus dat hele pre order/ promotie actie proces is gewoon een wazig drama bij Samsung maar uiteindelijk wel met een deftige korting.
Je moet wel geduld hebben maar dan heb je toch plus/minus 600 euro korting op een toestel van 1449 euro (S22 Ultra 512GB) en als je die Buds Pro meerekent 700. Dus dat is mooi meegenomen hahaha
Dan zijn die laatste dus voor 100 euro meegenomen in de berekening want meer dan dat zijn ze echt niet waard. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chintsai
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 16-01-2024
MeanDz schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 12:00:
Dat zou mooi zijn ja, maar ik geef je weinig kans.

Ze hebben een redelijk wazig proces als het gaat om hun promoties en ook hun pre orders wat dat betreft.

Je zou bijna denken dat ze het met opzet doen.

Krijg mijn Buds vandaag geleverd maar geen enkele mededeling vooraf van Samsung.
Krijg zomaar een track&trace van DHL en de mededeling dat de bezorger morgen voor de deur staat met een zending van Europakket BV, wtf? :?

Dat doen ze goed met al die fishing pogingen tegenwoordig door middel van fictieve pakket leveringen, not. 8)7

Ik vond dat vage shit dus ik heb hun naam ff gegoogeld en kwam erachter dat het pakketje waarschijnlijk van Samsung afkomstig is maar normaliter delete ik zo een bericht ongezien want ik heb niks besteld.

Ik heb overigens ook deel genomen aan de 50 euro pre registratie kortingsactie via KPN maar ondanks dat de goedkeuring voor die actie twee weken eerder binnen was nog niks ontvangen.
Dus dat hele pre order/ promotie actie proces is gewoon een wazig drama bij Samsung maar uiteindelijk wel met een deftige korting.
Je moet wel geduld hebben maar dan heb je toch plus/minus 600 euro korting op een toestel van 1449 euro (S22 Ultra 512GB) en als je die Buds Pro meerekent 700. Dus dat is mooi meegenomen hahaha
Dan zijn die laatste dus voor 100 euro meegenomen in de berekening want meer dan dat zijn ze echt niet waard. :N
Ik heb eergisteren mijn buds pro binnen gekregen, ook totaal onverwachts.
Kreeg in de ochtend een mail dat DHL langskwam om iets af te leveren.
Ik direct uitzoeken hoe en wat, want ik had niks besteld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Teletekst schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:55:
[...]

Mijn S22+ white 256GB al terug gestuurd naar Samsung.

Veel te zwaar toestel en de camera "upgrade" viel mij tegen.
Verschil tussen de main camera en wide is niet zo groot.

De 50MP functie moet je apart kiezen en dan gebruikt die een langere sluitertijd.
Dus enkel geschikt voor landschap of portret en dan niet bewegen.

Het scherm oogde wat flets(minder scherp), scherpe randen zijkant scherm tenopzichte van mijn S10+.

Gelukkig kreeg ik snel mijn geld retour dat mag gezegd.
Ik hou mijn S10+ 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 01:51
Even een vraagje, zijn er hier mensen die voor 24-03 een Samsung S22 besteld hebben bij Belsimpel en nog niks ontvangen hebben? Of misschien juist wel die later besteld hebben? Alvast bedankt.

Met deze info probeer ik een beetje te inventariseren hoelang ik mogelijk nog moet wachten.. Ik heb op 24-03 een zwarte S22 besteld met een verlenging bij KPN en kreeg deze week een mailtje dat de levering langer gaat duren dan de 2 weken die bij bestelling werd aangegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

13 februari S22 graphite 256 GB besteld bij Samsung à €725,- (gamemania kortingscode plus gratis buds, niks ingeruild)

14 maart deze ontvangen

29 maart retour aanvraag gedaan wegens te zachte foto's hoofdcamera en de korte accuduur, verder goed toestel dus wil graag een andere Samsung S serie.
Overeengekomen met Samsung om een S22U 512GB graphite te bestellen en daarvoor een kortingscode gekregen plus oude S6 ingeruild van mijn zus: €1079,-

2 april S22 opgestuurd naar Samsung met de buds.

6 april geld van de S22 ontvangen.

S22U nog niet gearriveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitein-Repart1
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18-05 11:26
Hoi,

Ik heb interesse in de Samsung S22, maar ik wil er eigenlijk niet meer dan € 800 voor betalen. Bovendien wil ik graag voor eind juni de Samsung S22 in huis hebben. Wanneer is het verstandig om de Samsung S22 te bestellen als je voor eind juni de Samsung S22 in huis wil hebben, in verband met leveringsproblemen bij Samsung?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Nitein-R,

De pre-order voordelen zijn net voorbij; sommige shops gaven kortingen daarbij.
Samsung zelf kwam met het extra inruilbedrag bij oude toestel inruilen + de gratis buds-pro èn daarbovenop(!) zijn er altijd manieren om ongeveer 15% korting in de Samsung shop te krijgen via ICS, andere banken, e.d.

Dus nogal ongunstig om nu te bestellen en verwacht een maand levertijd ongeveer.

De providers met toestelkortingen op nieuwe abbo's; is dat een optie?

Over enkele maandjes komen de cashbacks plus prijsdalingen en zullen de levertijden wel op orde komen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2022 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitein-Repart1 schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:01:
Hoi,

Ik heb interesse in de Samsung S22, maar ik wil er eigenlijk niet meer dan € 800 voor betalen. Bovendien wil ik graag voor eind juni de Samsung S22 in huis hebben. Wanneer is het verstandig om de Samsung S22 te bestellen als je voor eind juni de Samsung S22 in huis wil hebben, in verband met leveringsproblemen bij Samsung?
S21 FE een optie? Nu €100 cashback!
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=5T3AZMBSRKB73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitein-Repart1
Probleem met de S21 FE is dat de camera ten opzichte van de S22 een stuk minder is en dat vind ik wel het belangrijkste aspect van de smartphone aangezien ik eind juni op vakantie ga en ik op vakantie graag wil fotograferen. Als ik de camera minder belangrijk vond, dan was de keus voor de S21 FE veel makkelijker geweest of misschien werd zelfs de A53 een aantrekkelijke optie, want qua prestaties is de A53 ook niet slecht.

Ik wil trouwens mijn telefoonabonnement niet opzeggen, omdat ik graag mijn 06-nummer wil behouden en ik tevreden ben met mijn huidige provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahulk
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-09 19:34
Nitein-Repart1 schreef op maandag 11 april 2022 @ 12:24:
Probleem met de S21 FE is dat de camera ten opzichte van de S22 een stuk minder is en dat vind ik wel het belangrijkste aspect van de smartphone aangezien ik eind juni op vakantie ga en ik op vakantie graag wil fotograferen. Als ik de camera minder belangrijk vond, dan was de keus voor de S21 FE veel makkelijker geweest of misschien werd zelfs de A53 een aantrekkelijke optie, want qua prestaties is de A53 ook niet slecht.

Ik wil trouwens mijn telefoonabonnement niet opzeggen, omdat ik graag mijn 06-nummer wil behouden en ik tevreden ben met mijn huidige provider.
Misschien is een optie om je abonnement te verlengen bij je huidige provider. mocht je over willen stappen heb je de mogelijkheid om je 06 mee te nemen. Dus met een leuke actie bij een ander provider heb je je eigen nummer. Misschien een idee om de klantenservice te bellen en proberen te dreigen met een opzegging.... misschien komen e met een leukere actie voor je. Zo ben ik ook aan het verlengen geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qmarrr
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-08 10:09
Wauw, ik weet niet hoe, maar vandaag bij belsimpel s22+ besteld en hij is al verzonden 😊.

Had vrijdag nog mn oude order geannuleerd. Was het wachten zat.
Vandaag stond hij op voorraad... klantenservice gebeld om te vragen of ze het echt op voorraad hadden... Besteld en nu bij postnl 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitein-Repart1
rahulk schreef op maandag 11 april 2022 @ 12:31:
[...]

Misschien is een optie om je abonnement te verlengen bij je huidige provider. mocht je over willen stappen heb je de mogelijkheid om je 06 mee te nemen. Dus met een leuke actie bij een ander provider heb je je eigen nummer. Misschien een idee om de klantenservice te bellen en proberen te dreigen met een opzegging.... misschien komen e met een leukere actie voor je. Zo ben ik ook aan het verlengen geweest ;)
Ik ben tevreden met mijn huidige provider, maar mijn huidige provider biedt de S22 niet aan. Ik zie wel weer dat de S22 iets beter verkrijgbaar wordt, dus dat biedt hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Heeft er al iemand de 50 euro cashback promotie ontvangen van Samsung?

Gewoon benieuwd... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Dag: 46 (was 43)
Besteld: S22 Phantom White en S22+ Phantom Black beide 128Gb
Besteld op : 24-02
Bij: Samsung ING portal
Nog steeds: Order voorbereiden
Laatste reactie Samsung Klantenservice: 11-04
Status: geen, "excuses maar wij kunnen niets zien, wacht op mail met T&T"

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Frostbite schreef op maandag 11 april 2022 @ 19:49:
Dag: 43
Nog steeds: Order voorbereiden
Laatste reactie Samsung Klantensercive: 11-04
De ING portal ga ik nooit meer gebruiken denk ik. Bij mij precies zelfde.
Ik denk soms dat we hem later krijgen omdat we minder hoeven te betalen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10
Nitein-Repart1 schreef op maandag 11 april 2022 @ 18:42:
[...]

Ik ben tevreden met mijn huidige provider, maar mijn huidige provider biedt de S22 niet aan. Ik zie wel weer dat de S22 iets beter verkrijgbaar wordt, dus dat biedt hoop.
Naar welke type S22 ben je opzoek, de normale?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollander29
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 23-01 22:03
Teletekst schreef op maandag 11 april 2022 @ 20:56:
[...]

De ING portal ga ik nooit meer gebruiken denk ik. Bij mij precies zelfde.
Ik denk soms dat we hem later krijgen omdat we minder hoeven te betalen. :+
Ik had 'm gewoon via samsung besteld (s22+ 256gb zwart) maar tm 26 maart ook geen updates. Het grappige is, dat je de 256GB variant niet kan selecteren om te kopen bij de smartphone shop van samsung. Alsof die eigenlijk niet op voorraad is?

Ik ben blij dat ik de bestelling geannuleerd had. Nu heb ik het geld tenminste weer terug. Wachten op de Graphite dan maar, met after pay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Sms van samsung morgen worden mijn telefoons geleverd *O*

@Teletekst jij ook ?!? !!

[ Voor 8% gewijzigd door Frostbite op 12-04-2022 13:46 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Frostbite schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 13:24:
Sms van samsung morgen worden mijn telefoons geleverd *O*

@Teletekst !!!
Wat goed!!! *O*
Ik kom toevallig net van de telefoon af. Geen status verandering.
Ze gaat het intern doorzetten. Om gek van te worden.
Maar ja, de telefoniste kan er ook weinig aan doen.

Klarna stuurt me nu ook betalingsverzoeken voor een product wat niet geleverd word.
Dat was eigenlijk de reden dat ik Samsung maar weer even belde.
Volgens mij worden er op dinsdag en woensdag telefoons verstuurd, dus ik blijf nog even hopen.

@seanvdhoek Heb jij je telefoon inmiddels wel ontvangen?

[ Voor 4% gewijzigd door Teletekst op 12-04-2022 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeanDz schreef op maandag 11 april 2022 @ 18:56:
Heeft er al iemand de 50 euro cashback promotie ontvangen van Samsung?

Gewoon benieuwd... ;)
Tsja dat was toch een soort early bird lokkertje?
Voor de vroegste pre-orders.

Als het goed is, is dat een dure grap geworden want de shops met de 200 euro terug en de €150 + toestel inruil viel daar niet mee samen toch? Dan heb je nog de enorme kortingen bij de providers en al die enhanced partner portals dingen; gamemania e.d. allemaal veel hogere kortingen waren dat. (zelf S22 256GB zonder inruil voor €725 besteld en teruggestuurd, maar inmiddels 'ingeruild' bij Samsung voor S22U 512GB €1079,- S6 ingeruild)
En om het compleet te maken kortingen van 15% in de Samsung shop bij bepaalde credit cards/banken, maar ja die kon die early bird er eventueel wel bij combineren

En nu is het weer komkommertijd op dat gebied ..

Correct me if i am wrong MeanDz, jij bent de expert op dat gebied zo ongeveer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkie-Bleu
  • Laatst online: 17-01-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aBnamcgyREHXME-C4pvnwwS5Yxw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DFBEFwsqAb3wJJI5Iks376vi.png?f=user_large

Voor degene dat bij Telenet hebben besteld, ik heb hun vandaag gecontacteerd en dit was het antwoord, het is soort van goed nieuws, krijgen ze stilaan stock (in kleine hoeveelheden). Hopelijk moet ik en andere niet lang meer wachten. Ze hebben 1 april gezegd dat ik binnen de 2 weken mijn toestel zou moeten ontvangen, hoop nu dat ik binnen de 2 dagen een T&T krijg anders was het gewoon een slechte 1 april grap... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Dag: 48
Status: Geleverd op 13-04 *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/swMfXeQDsBRD_nsEpzzmPDyzioM=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GPYWsKmjEZC4gM3emTaRKsZp.jpg?f=fotoalbum_medium

Ene dag weten ze niets en de volgende dag (gisteren) een verzendbevestiging.

Enfin iedereen succes met wachten !

[ Voor 34% gewijzigd door Frostbite op 13-04-2022 15:49 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 23:42:
[...]

Tsja dat was toch een soort early bird lokkertje?
Voor de vroegste pre-orders.

Als het goed is, is dat een dure grap geworden want de shops met de 200 euro terug en de €150 + toestel inruil viel daar niet mee samen toch? Dan heb je nog de enorme kortingen bij de providers en al die enhanced partner portals dingen; gamemania e.d. allemaal veel hogere kortingen waren dat. (zelf S22 256GB zonder inruil voor €725 besteld en teruggestuurd, maar inmiddels 'ingeruild' bij Samsung voor S22U 512GB €1079,- S6 ingeruild)
En om het compleet te maken kortingen van 15% in de Samsung shop bij bepaalde credit cards/banken, maar ja die kon die early bird er eventueel wel bij combineren

En nu is het weer komkommertijd op dat gebied ..

Correct me if i am wrong MeanDz, jij bent de expert op dat gebied zo ongeveer..
Hi @Verwijderd,

Nou ik wil zelf niet beweren dat ik de expert ben maar toch bedankt voor het in mij gestelde vertrouwen. :+
Het betreft inderdaad de pre registratie promotie van de providers (KPN in mijn geval) en Samsung samen. In die zin was het inderdaad een early bird lokkertje maar niet wat die andere acties aangaat.
Die 200 euro korting was van uit Belsimpel en of mobiel.nl en had verder niks te maken met de Samsung promotie acties, dat kwam er bovenop. Ik heb mijn abonnement verlengd bij mobiel.nl en gewoon gebruik kunnen maken van de 200 euro korting. De standaard toestel korting bij mijn verlenging was 346 euro en met die 50 euro pre registratie promo en de Buds Pro kom ik in totaal op bijna 700 euro korting. Op een toestel van 1449 euro vind ik dat best veel. De Buds zijn 100 euro waard in dat verhaal.
De Samsung promoties staan geheel los van de 200 euro korting.
De Buds heb ik al binnen overigens en toevallig ontving ik vandaag een mailtje van Samsung dat ze die 50 euro binnen een week overmaken.
Al mijn kortingen zijn dan dus binnen!
Viel dan ook reuze mee voor wat betreft een dure grap. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MeanDz schreef op woensdag 13 april 2022 @ 09:36:
[...]

Hi @Verwijderd,

Nou ik wil zelf niet beweren dat ik de expert ben maar toch bedankt voor het in mij gestelde vertrouwen. :+
Het betreft inderdaad de pre registratie promotie van de providers (KPN in mijn geval) en Samsung samen. In die zin was het inderdaad een early bird lokkertje maar niet wat die andere acties aangaat.
Die 200 euro korting was van uit Belsimpel en of mobiel.nl en had verder niks te maken met de Samsung promotie acties, dat kwam er bovenop. Ik heb mijn abonnement verlengd bij mobiel.nl en gewoon gebruik kunnen maken van de 200 euro korting. De standaard toestel korting bij mijn verlenging was 346 euro en met die 50 euro pre registratie promo en de Buds Pro kom ik in totaal op bijna 700 euro korting. Op een toestel van 1449 euro vind ik dat best veel. De Buds zijn 100 euro waard in dat verhaal.
De Samsung promoties staan geheel los van de 200 euro korting.
De Buds heb ik al binnen overigens en toevallig ontving ik vandaag een mailtje van Samsung dat ze die 50 euro binnen een week overmaken.
Al mijn kortingen zijn dan dus binnen!
Viel dan ook reuze mee voor wat betreft een dure grap. :*)
Aha dan heb ik precies de andere kortingen genoten zoals de 15% Samsung shop korting (eerst met de S22 a 725 euro via ICS plus extra gamemania korting en later bij de S22U 15% shopkortingen van Samung zelf en daar kwam nog de inruilactie bij van 153 euro (brakke S6 uit een la €3,- plus de 150).
Al met al zonder abbo dus de Ultra 512 GB (graphite) voor 1079,-. Ach ja jouw 700 korting is echt enorm daarnaast, maar wat een hoge toestelkorting bij KPN ik zie daar nu niks van terug bij hun zelf, maar zal wel met mobiel.nl te maken hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-09 21:23
Iemand hier die de (normale) s22 wit 128gb bij mobiel.nl in bestelling heeft?

Zo ja wanneer heb je besteld en / of wanneer heb je hem gekregen?

Levertijd staat al weken op "ongeveer 1 week levertijd" maar nog steeds niets gehoord en via WhatsApp kunnen ze mij geen verwachte levertijd geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2022 @ 11:25:
[...]

Aha dan heb ik precies de andere kortingen genoten zoals de 15% Samsung shop korting (eerst met de S22 a 725 euro via ICS plus extra gamemania korting en later bij de S22U 15% shopkortingen van Samung zelf en daar kwam nog de inruilactie bij van 153 euro (brakke S6 uit een la €3,- plus de 150).
Al met al zonder abbo dus de Ultra 512 GB (graphite) voor 1079,-. Ach ja jouw 700 korting is echt enorm daarnaast, maar wat een hoge toestelkorting bij KPN ik zie daar nu niks van terug bij hun zelf, maar zal wel met mobiel.nl te maken hebben..
Nee dat klopt, die toestelkorting was alleen de eerste week van toepassing, daarna werd het een stuk minder.

Bij zowel Belsimpel als mobiel.nl ging hij na een week bij verlenging omhoog naar 1224 i.p.v. van 1104 euro bijbetaling ofwel 120 euro minder toestelkorting.
Bij Belsimpel als eerste en daarna paste Mobiel.nl zijn prijzen ook aan.
En volgens mij is hij daarna zelfs nog een keer verhoogd naar 1248 euro.

Denk zelf dat hun 200 euro voucher actie een beetje te succesvol was maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
En het grootste verschil tussen jou en mijn aanschafprijs zit hem vooral in de toestelkorting dus al met al heb jij toch ook best wel een deftige korting want jij hebt hem los gekocht.

Dus naar mijn mening hebben we allebei gewoon een mooie deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frostbite schreef op woensdag 13 april 2022 @ 07:42:
[Afbeelding]

Ik was blij dat ik er vanaf was!
S22+ zwaar toestel, en de camera's zijn maar matig ten opzichte van de S20.
Tevens is de main camera hoek bijna evengroot als de groothoek.
Geld gelukkig al retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2022 @ 19:05:
[...]

Ik was blij dat ik er vanaf was!
S22+ zwaar toestel, en de camera's zijn maar matig ten opzichte van de S20.
Tevens is de main camera hoek bijna evengroot als de groothoek.
Geld gelukkig al retour.
Ik ga het wel zien. De s22 voelde al lichter dan de s10 die ik nu heb dus dacht dat de stap naar s22+ beter is.

Morgen moet ik een hele dag weg dus overzetten doen we rustig in het paasweekend.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeanDz schreef op woensdag 13 april 2022 @ 12:55:
[...]

Nee dat klopt, die toestelkorting was alleen de eerste week van toepassing, daarna werd het een stuk minder.

Bij zowel Belsimpel als mobiel.nl ging hij na een week bij verlenging omhoog naar 1224 i.p.v. van 1104 euro bijbetaling ofwel 120 euro minder toestelkorting.
Bij Belsimpel als eerste en daarna paste Mobiel.nl zijn prijzen ook aan.
En volgens mij is hij daarna zelfs nog een keer verhoogd naar 1248 euro.

Denk zelf dat hun 200 euro voucher actie een beetje te succesvol was maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
En het grootste verschil tussen jou en mijn aanschafprijs zit hem vooral in de toestelkorting dus al met al heb jij toch ook best wel een deftige korting want jij hebt hem los gekocht.

Dus naar mijn mening hebben we allebei gewoon een mooie deal!
Zekers en nu is de slechtse periode voor aankoop toch echt begonnen.
De toestelkortingen zijn niet meer zo hoog, de inruilactie is voorbij en van cashbacks is nog geen sprake. En die €200,- is echt foetsie! De prijzen in de webshops zijn nog steeds ongeveer de adviesprijzen van Samsung..

De S21 FE heeft nu wel 100 euro cashback; als accuduur en camerakwaliteit een tandje terug mogen en de s-pen niet gemist wordt (en nog een paar dingetjes..understatement) dan is dat eigenlijk een echte aanrader.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2022 22:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
@Frostbite Kom je nog wel even vertellen hier hoe je telefoon bevalt. Het wordt zo eenzaam nu iedereen een telefoon ontvangt. -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Teletekst schreef op woensdag 13 april 2022 @ 20:37:
@Frostbite Kom je nog wel even vertellen hier hoe je telefoon bevalt. Het wordt zo eenzaam nu iedereen een telefoon ontvangt. -O-
Tuurlijk ik hoop ook gewoon dat jij hem ook snel en ontvangt!

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahulk
Teletekst schreef op woensdag 13 april 2022 @ 20:37:
Ach ben er ook nog.... zit nog steeds te wachten op mij s22 ultra 512gb green. Dag 42 pas voor mij.... Heb het voordeel dat Telecombinatie om de 2 weken even een update sturen dat ze nog steeds niet weten wanneer er geleverd wordt.... eerste keer dat ik een pre-order doe en krijg ik dit gedoe..... We wachten rustig af.... Net als wat ik eerder aangaf levertijd van een chinees paketje.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hollander29
Frostbite schreef op woensdag 13 april 2022 @ 07:42:
[Afbeelding]

Yeeeey gefeliciteerd. Je kan eindelijk uit dit vervelende schuitje stappen haha. Veel plezier 'r mee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rahulk
Yeeeey net mijn s22 ultra mogen ontvangen via telecombinatie. Nu lekker installeren en mijn buds aanvragen. Eindelijk van mijn s10 af die oververhit wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Iemand nog aan het wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkie-Bleu
Ik ben ook nog steeds aan het wachten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollander29
Vrijdag zogenaamd nieuwe leveringen van Samsung hé, dus we gaan 't morgen zien.
Welke had jij ook alweer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
@Hollander29 De S22 Ultra phantom black 256 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firerevenge
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-06-2024
Jep. 14 maart groene s22 256 gb besteld bij telenet. Vandaag mail gekregen dat ze me niet vergeten zijn. Voor de vierde keer van hun het woord "mondjesmaat" gehoord. Als ik het nog een keer zie kom ik zot denk ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkie-Bleu
Firerevenge schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 00:27:
[...]

Jep. 14 maart groene s22 256 gb besteld bij telenet. Vandaag mail gekregen dat ze me niet vergeten zijn. Voor de vierde keer van hun het woord "mondjesmaat" gehoord. Als ik het nog een keer zie kom ik zot denk ik 8)7
heb dezelfde mail gehad van Telenet vandaag, heb ook op 14 maart besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramapfc
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 23-04-2022
Betekent het nog iets als de order status op samsung.nl verandert van ''bestelling geplaatst'' naar ''klaarmaken voor verzending''?

De bezorgdatum is namelijk nog steeds 25 april, ik ga er niet van uit dat ze nu nog tien dagen iets aan het ''klaarmaken zijn'' voor verzending...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chinoto88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-03 22:46
Mijn "pre-order" wordt vandaag eindelijk afgeleverd. Gisteren zag ik dat de status was veranderd naar [Verzending voorbereiden] en einde dag stond die op [Onderweg]. Bestelling was geplaatst via de partnerportal van Samsung op 3 maart voor een S22+ 256GB in het zwart. Fingers crossed dat het wordt geleverd vandaag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickdm86
  • Laatst online: 01-03-2023
Pinkie-Bleu schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 02:14:
[...]

heb dezelfde mail gehad van Telenet vandaag, heb ook op 14 maart besteld.
Ik heb 1maart besteld bij telenet en s22+ int zwart maar ook nog steeds niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupper
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-08 10:57
28 maart besteld. Vandaag toestel binnen.

S22 plus zwart 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeAdmiraal
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-08 20:15
Gisteren een S22 groen 256gb besteld via Samsung met de ING korting. Bezorgdatum staat op de 28e. Maar dat zou me verbazen als ik het hier zo lees. Hopelijk duurt het geen 1,5 maand in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanji_vinsmoke
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-09 15:54
Vrijdag een Sky Blue S22 Ultra 256gb besteld. Er stond dat die op zondag al verzonden zou worden. Klopte natuurlijk niks van. Ben benieuwd wanneer ik hem dan wel krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 01:51
Ter info: 24-03 bij Belsimpel een Samsung Galaxy S22 128GB zwart besteld i.c.m. een verlenging van mijn KPN abbo, afgelopen zaterdag 16-04 geleverd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
seanvdhoek schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:46:
[...]
Ik ga een klacht indienen per post aan het hoofdkantoor (t.a.v. directie).
Niet dat ik er iets uit zal halen maar ben oprecht geïnteresseerd in wat/waarom/hoe het mamagament van Samsung Benelux hun besluiten maakt en neemt.
Heb je nog een reactie ontvangen vanuit Samsung?
En inmiddels blij met de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

@Teletekst Inmmiddels alles overgezet en ik moet zeggen de S22+ is inderdaad wat zwaarder maar ik stoor me daar niet echt aan. Verder scheelt het niet veel met de S10 die ik had en hij past zelfs nog in mijn broekzak.

Sinds de installatie van 2 dagen geleden (!) heb ik de telefoon helemaal opgeladen en ik laat hem nu helemaal leeg lopen. Ik zit dus nu nog aan 6 procent.Via Smart Switch alles overgezet en behalve 1 app werkt alles prima.
(Update) 12:50: Telefoon is nu zelf uitgegaan en opgeladen net Travel Charger (15W). 15:35 Telefoon helemaal opgeladen. Ik ga dus een 45W oplader maar eens bestellen.

Van de 120 Gb gebruik ik nu net 30Gb maar er staan nog veel fotos op die dus dat is een kwestie van overzetten.

Hopelijk krijg je hem ook snel !

(Buds Pro nog niet gebruikt mijn vrouw wel en die hoorde ik niet klagen :) )

[ Voor 10% gewijzigd door Frostbite op 19-04-2022 15:39 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramapfc
  • Laatst online: 23-04-2022
ramapfc schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 08:16:
Betekent het nog iets als de order status op samsung.nl verandert van ''bestelling geplaatst'' naar ''klaarmaken voor verzending''?

De bezorgdatum is namelijk nog steeds 25 april, ik ga er niet van uit dat ze nu nog tien dagen iets aan het ''klaarmaken zijn'' voor verzending...
Het anwoord is nee, de status staat nu al ruim een week op ''klaarmaken voor verzending''...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollander29
Beste mensen, wat betekent 'Nalevering' precies?

"Arrives on 27/03/2022 Nalevering", dat ie niet op 27/03 kwam snapte ik maar 'nalevering' stond er voorheen niet...

Volgens mij stond er eerste gewoon 'Bezorgen' of zo iets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag niet meer, Teletekst. Zojuist 2e toestel ontvangen van Samsung. De eerste is retour gegaan.

13 februari
S22 graphite 256 GB besteld bij Samsung à €725,- (gamemania kortingscode plus gratis buds, niks ingeruild)

14 maart deze ontvangen

29 maart
Retour aanvraag gedaan wegens te zachte foto's hoofdcamera en de korte accuduur, verder goed toestel dus wil graag een andere Samsung S serie.
Overeengekomen met Samsung om een S22U 512GB graphite te bestellen en daarvoor een kortingscode gekregen plus oude S6 ingeruild van mijn zus: €1079,-

2 april
S22 opgestuurd naar Samsung met de buds.

6 april
Het geld van de S22 ontvangen.

vandaag, 21 april S22U gearriveerd.

Nu nog even de oude S6 opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
@Verwijderd gefeliciteerd!
Mijn status is nooit meer gewijzigd. Ik heb een brief naar Samsung de deur uit gedaan. Niet dat ik daar iets van verwacht, maar bij de service punten kom ik ook niet verder.

Ik wilde eigenlijk annuleren, maar ik ga gewoon afwachten hoe lang de levertijd gaat zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronkz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-07 17:32
*knip* daar is de V&A voor bedoeld.

[ Voor 96% gewijzigd door rens-br op 21-04-2022 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Via ING is de S22 nu beschikbaar voor 521,65 zag ik net op Pepper.

[ Voor 8% gewijzigd door Ernemmer op 21-04-2022 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Is er ergens een overzicht welke kleuren het best leverbaar zijn?
Ik sta al iets van 65 dagen op dezelfde status. Momenteel kan ik via ING een nieuwe bestelling doen en dan ben ik iets goedkoper uit, maar zonder Galaxy buds pro.
Ik twijfel om gewoon te bestellen en dan maar te zien wat eerder bezorgd wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guidooow
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 22:18
Ernemmer schreef op donderdag 21 april 2022 @ 21:10:
Gisteravond laat een S22 256GB zwart (€564,15) besteld aan de hand van jouw bericht; deze wordt vanmiddag al bezorgd *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Guidooow schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 08:48:
[...]

Gisteravond laat een S22 256GB zwart (€564,15) besteld aan de hand van jouw bericht; deze wordt vanmiddag al bezorgd *O*
Daarmee is hij dus net zo duur als de S21 FE. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Peatsmoke schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:47:
[...]

Daarmee is hij dus net zo duur als de S21 FE. 8)7
Nee, die is maar 375 met Tele2 maandelijks opzegbaar abonnement en 100 euro cashback van Samsung.
https://nl.pepper.com/aan...shback-via-samsung-234860

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beekjo
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-04 23:29
Is s22 ultra 256gb voor 880€ goede prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ernemmer schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:29:
[...]

Nee, die is maar 375 met Tele2 maandelijks opzegbaar abonnement en 100 euro cashback van Samsung.
Klopt en ligt veel beter in de hand.
Betere accu duur ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Hier komt die morgen binnen, vanochtend besteld S22 groen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seanvdhoek schreef op donderdag 7 april 2022 @ 23:20:
[Afbeelding]

Te vroeg gejuicht

Afspraak gemaakt voor bezorging tussen 18:00 en 22:00

Uitendelijk werd rond 21:00 uur geschatte levertijd 23:00 uur

Tot 23:00 uur zag het er nog maar uit dat ze kwamen. Busje stond hemelsbreed 500m bij mn huis vandaan.

23:05 melding. Wegens vertraging komen we niet meer.....
En ze zijn nooit meer geweest?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shizoframia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08 13:59
Eindelijk... na exact twee maanden 'geduldig' wachten heb ik de s22 ultra 256gb wit mogen ontvangen. Ik bestelde via een b2b kanaal op 21/02 en ontving hem donderdagavond 21/04.

Eerste indruk: goede batterij, fantastische camera's en zwaar toestel (kom van s10 plus).

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubii18
  • Niet online
Heb inmiddels ook de Buds binnen, dus dat was lang geen 9 weken wachten!

Op 25 maart mijn S22+ geregistreerd voor de promotie. Op 20 april een mailtje dat alles was goedgekeurd en direct er achteraan een mail van de DHL. Volgende dag bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

@Teletekst Wat is de status van je bestelling?

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
@Frostbite en overige lezers:

Dit ga je gewoon niet geloven. Afgelopen vrijdag zag ik weer een actie met ING rentepunten. Dus ik heb nogmaals precies dezelfde bestelling gedaan. Alleen zaten hier de buds pro niet bij.
Zojuist heb ik een verzendbevestiging gekregen. 8)7

Mijn originele bestelling van 18 februari staat nog steeds op order ontvangen en kan ik annuleren.
Ik wil nu eigenlijk gaan bellen omdat ik de oorspronkelijke actie met de oortjes eigenlijk liever wil hebben, maar ik ben bang dat het dan een chaos wordt.

Dus ik ben wel blij dat ik morgen eindelijk een telefoon krijg, maar helemaal niet blij dat het met een bestelling van afgelopen vrijdag is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hollander29
Mijn laatste bericht hier..:

Voor de 2e keer bestelling geannuleerd. Heb gewoon een goede telefoon nodig nu.
Zaterdag de S21 FE besteld voor €460, vanochtend binnen gekregen.

Misschien dat ik volgend jaar wel voor de S23 ga....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
@Hollander29 Je zou eventueel nog met de laatste aanbieding een nieuwe bestelling kunnen doen. Maar ik snap dat je daar geen zin in hebt.

In ieder geval veel plezier met je S21 FE. Scheelt een hoop geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Hollander29 schreef op maandag 25 april 2022 @ 18:00:
Mijn laatste bericht hier..:

Voor de 2e keer bestelling geannuleerd. Heb gewoon een goede telefoon nodig nu.
Zaterdag de S21 FE besteld voor €460, vanochtend binnen gekregen.

Misschien dat ik volgend jaar wel voor de S23 ga....
Via deze aanbieding is ie maar 375.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Teletekst schreef op maandag 25 april 2022 @ 17:35:
@Frostbite en overige lezers:

Dit ga je gewoon niet geloven. Afgelopen vrijdag zag ik weer een actie met ING rentepunten. Dus ik heb nogmaals precies dezelfde bestelling gedaan. Alleen zaten hier de buds pro niet bij.
Zojuist heb ik een verzendbevestiging gekregen. 8)7

Mijn originele bestelling van 18 februari staat nog steeds op order ontvangen en kan ik annuleren.
Ik wil nu eigenlijk gaan bellen omdat ik de oorspronkelijke actie met de oortjes eigenlijk liever wil hebben, maar ik ben bang dat het dan een chaos wordt.

Dus ik ben wel blij dat ik morgen eindelijk een telefoon krijg, maar helemaal niet blij dat het met een bestelling van afgelopen vrijdag is.
Als het hetzelfde apparaat is zou ik wel contact opnemen met Samsung en dit aangeven. Zo zie je dus dat het gewoon 1 grote chaos is.
Claim gewoon je buds en vraag of ze die korting ook willen verrekenen.

Heel erg raar hoor..

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Frostbite schreef op maandag 25 april 2022 @ 19:33:
[...]
Als het hetzelfde apparaat is zou ik wel contact opnemen met Samsung en dit aangeven. Zo zie je dus dat het gewoon 1 grote chaos is.
Claim gewoon je buds en vraag of ze die korting ook willen verrekenen.

Heel erg raar hoor..
Geprobeerd, maar daar gaan ze niet in mee. En er is ook geen klachtenafdeling.
Je kunt het doorgeven en dan zetten ze het intern door naar de juiste afdeling.
Maar ja, dat gebeurt natuurlijk niet.
Tot nu toe geen goede start. Ben je wel blij met je telefoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Teletekst schreef op maandag 25 april 2022 @ 21:26:
[...]

Geprobeerd, maar daar gaan ze niet in mee. En er is ook geen klachtenafdeling.
Je kunt het doorgeven en dan zetten ze het intern door naar de juiste afdeling.
Maar ja, dat gebeurt natuurlijk niet.
Tot nu toe geen goede start. Ben je wel blij met je telefoon?
Ja erg tevreden hoor. Batterij gaat langer dan een dag mee. Heb een 45W lader gekocht en dan is bij binnen 30 minuten zowat vol (tip!)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinkie-Bleu
Heb vandaag eindelijk mail gehad van telenet dat mijn bestelling is verwekt en mail van postnl pakket met gsm is aangemeld, ik krijg deze week mijn gsm binnen, eindelijk😁😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firerevenge
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-06-2024
Pinkie-Bleu schreef op maandag 25 april 2022 @ 23:26:
Heb vandaag eindelijk mail gehad van telenet dat mijn bestelling is verwekt en mail van postnl pakket met gsm is aangemeld, ik krijg deze week mijn gsm binnen, eindelijk😁😁
Top! Ik jammergenoeg nog steeds geen nieuws 🙄

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Eindelijk maandag mijn telefoon ontvangen. Niet de bestelling van 18 februari, maar een bestelling van vorige week.

Voor iedereen die nog aan het wachten is veel succes. Het systeem van Samsung is ondoorgrondelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Teletekst schreef op donderdag 28 april 2022 @ 07:20:
Eindelijk maandag mijn telefoon ontvangen. Niet de bestelling van 18 februari, maar een bestelling van vorige week.

Voor iedereen die nog aan het wachten is veel succes. Het systeem van Samsung is ondoorgrondelijk.
Ik zou als ik jou wat lekker die ene houden en alvast inrichten totdat die andere komt met gratis Buds.
Vervolgens die laatste S22 bestelling retourneren en zo je geld terugkrijgen.

Dan heb je gewoon je oorsponkelijke toestel voor een leuke prijs met Buds Pro.
Nu alleen hopen dat die bestelling van februari binnen 30 dagen na je laatste aankoop binnenkomt zodat je hem nog gratis kunt retourneren.

Het is geen sjieke manier dat weet ik ook maar het is ook niet uit te leggen dat je al 2 maanden wacht op een toestel en dat je hetzelfde toestel alsnog besteld en dan wel ineens 2 dagen later binnen krijgt.

[ Voor 24% gewijzigd door Frostbite op 28-04-2022 09:38 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 17:49
Volgens mij kan dat niet omdat beide telefoons een eigen imei hebben welke bij verzending door Samsung geregistreerd zijn lijkt me. Dus met jouw truukje gaat Samsung zien dat je een andere bestelling retourneert.
Frostbite schreef op donderdag 28 april 2022 @ 09:35:
[...]

Ik zou als ik jou wat lekker die ene houden en alvast inrichten totdat die andere komt met gratis Buds.
Vervolgens die laatste S22 bestelling retourneren en zo je geld terugkrijgen.

Dan heb je gewoon je oorsponkelijke toestel voor een leuke prijs met Buds Pro.
Nu alleen hopen dat die bestelling van februari binnen 30 dagen na je laatste aankoop binnenkomt zodat je hem nog gratis kunt retourneren.

Het is geen sjieke manier dat weet ik ook maar het is ook niet uit te leggen dat je al 2 maanden wacht op een toestel en dat je hetzelfde toestel alsnog besteld en dan wel ineens 2 dagen later binnen krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rahulk
Zou gewoon een foto maken van het nog te ontvangen toestel en bon. Vervolgens indienen bij Samsung. Telefoon gewoon in doos houden en vervolgens retour sturen. Je hoeft geen foto van toestel op te sturen.... dus tjah... eigen schuld Samsung zou ik zeggen.
pebbie schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 10:42:
Volgens mij kan dat niet omdat beide telefoons een eigen imei hebben welke bij verzending door Samsung geregistreerd zijn lijkt me. Dus met jouw truukje gaat Samsung zien dat je een andere bestelling retourneert.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rahulk schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 15:55:
Zou gewoon een foto maken van het nog te ontvangen toestel en bon. Vervolgens indienen bij Samsung. Telefoon gewoon in doos houden en vervolgens retour sturen. Je hoeft geen foto van toestel op te sturen.... dus tjah... eigen schuld Samsung zou ik zeggen.

[...]
Zou het via de klantenservice regelen. Beetje lullig als je straks minder geld retour krijgt omdat ze de buds gaan verekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahulk
Aan de andere kant. Zijn 1 verschillende bedrijven. Neem aan dat het los van elkaar staat. En hierdoor wel je buds kan claimen.
Verwijderd schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:16:
[...]

Zou het via de klantenservice regelen. Beetje lullig als je straks minder geld retour krijgt omdat ze de buds gaan verekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10
Ernemmer schreef op donderdag 21 april 2022 @ 21:10:
Samsung heeft ook een cashback van 6% via CashbackXL.

Werkt bij mij helaas niet in combinatie met de pepper actie.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:46

P_Tingen

omdat het KAN

Misschien een domme vraag, maar als ik een abo neem bij Tele2 (hiero) dat maandelijks opzegbaar is en ik betaal de telefoon in 1x, heb ik dan een telefoon voor ong €704 of kan dat niet / komt daar ellende uit voort?

... en gaat over tot de orde van de dag

Pagina: 1 ... 33 ... 37 Laatste

Let op:
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.

Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires

Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie

Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order