Acties:
  • 0 Henk 'm!

• briswa
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-09 23:01
Zonet SMS + 2 mailtjes ontvangen met track&trace en factuur dat ze 'm morgen (donderdag) komen bezorgen.

In de track en trace:
Uw zending is bij ons aangemeld

Op dit moment is de zending nog niet door ons ontvangen. De bezorgafspraak staat gepland voor morgen tussen 8:00 en 22:00 uur.
S22 Green 256GB
Besteldatum was 1 maart, dus +/- 1 maand voor bezorging (hopelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaelken
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 19-09 22:12
Ik heb net ook de bevestiging van Mobiel.nl ontvangen, inclusief de SMS van mijn nieuwe en oude provider die alles in orde aan het maken zijn. T&T ook al ontvangen, morgen heb ik hem :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Dan heb ik weinig hoop voor deze week. Nog geen wijziging. Alleen order ontvangen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:51

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Als je belt en vraagt wat de status (want die kan ik niet inzien) is het net of als de medewerkers soort van auto play doen ''S22 langere levertijd excuses je krijgt van zelf de T&T in je mail hou je inbox in de gaten, ja sorry dit komt door bla bla bla bla bla bla bla bla ''

ik had deze week ook al min of meer fijn pech tot volgende week weer! nieuwe rondes nieuwe kansen welkom bij het Samsung circus waar JIJ de clown bent!!11!11!!11111

[ Voor 4% gewijzigd door 42dpi op 30-03-2022 16:30 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• briswa
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-09 23:01
Teletekst schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 16:15:
Dan heb ik weinig hoop voor deze week. Nog geen wijziging. Alleen order ontvangen
Ik vermoed, aan de berichten van andere tweakers te lezen, dat er een batch van groene S22s is binnengekomen die nu verstuurd worden.
42dpi schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 16:29:
Als je belt en vraagt wat de status (want die kan ik niet inzien) is het net of als de medewerkers soort van auto play doen ''S22 langere levertijd excuses je krijgt van zelf de T&T in je mail hou je inbox in de gaten, ja sorry dit komt door bla bla bla bla bla bla bla bla ''

ik had deze week ook al min of meer fijn pech tot volgende week weer! nieuwe rondes nieuwe kansen welkom bij het Samsung circus waar JIJ de clown bent!!11!11!!11111
Ik heb (ook) meerdere keren gebeld/geappt en dit was hier ook elke keer dezelfde reactie. Ik vind het wel een beetje vervelend, ik hoopte toch wel een indicatie van een levertijd te krijgen. Ik weet niet hoe het daar achter de schermen er aan toe gaat, maar had toch verwacht dat iemand wel weet hoe lang het duurt voordat er geleverd kan worden, en die informatie ook aan de helpdesk kenbaar zou maken.

[ Voor 62% gewijzigd door briswa op 30-03-2022 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvZon
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 04-04-2022
Ik heb zojuist bevestiging binnen gekregen van mijn s22+ Zwart 256GB dat die morgen geleverd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 17:49
Lader hoeft dus niet meegezonden te worden, staat nu zelfs ook vermeld in retour opdracht. Deze mail ontving ik vandaag terwijl het toestel pas morgen geleverd wordt. Ze zijn er snel bij dit keer 😊. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pdSJKrNp7kQj64kvFT_nLh-sVl8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RhCX6VtS3TTTGrKn9fwv0iIv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08 13:59
Mijn S22 Ultra 256GB Phantom White werd op 21/02 besteld (niet via particuliere markt maar wel B2B); ik kreeg vandaag bericht dat deze normaalgezien op 15/04 geleverd zal worden. Dat zal uiteindelijk een levertermijn geweest zijn van een kleine 8 weken... Hopelijk is het een weekje vroeger; want het zou jammer zijn dat ik hem in Ijsland niet zou kunnen gebruiken...

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 03-09 12:51
Mobiel.nl had mijn bestelling nog niet op voorraad, maar ik zag dat Coolblue het toestel (S22+ 256 Gb) wel beperkt op voorraad heeft. Dus ik heb hem daar maar meteen besteld en hij zou morgen binnen moeten komen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geeMc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-08 00:58
Zojuist een afspraakmail van t-mobile gekregen. Wordt eindelijk geleverd op 4 april!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesses
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 22:12
S22 groen 265 GB via tele 2, zojuist een afspraak gemaakt voor a.s. maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkie-Bleu
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17-01-2023
Bij mij is de status ben mijn bestelling nog steeds niet veranderd, heb op 14/03 een s22 pink 256GB besteld op telenet. En ik zou denken dat een roos model minder populair is bij de meesten en ik dus sneller de s22 zou verkrijgen maar helaas.

Heb telenet gestuurd en gevraagd wanneer ik de s22 zou ontvangen, maar geen specifieke datum gekregen wel hebben ze gezegd dat ze werken met een first come first serve principe werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iona
  • Laatst online: 31-03-2022
Op 2/3 bestelde ik een green ultra. Tot op de dag van vandaag geen nieuws, en telenet komt telkens gewoon met het fifo systeem, daar ben ik niets mee.

Heb hem zonet elders kunnen bestellen, telenet krijgt de mijne retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Hoe frustrerend dat mijn telefoon s22U 256GB Phantom Black gewoon op voorraad is bij Coolblue en ik niets ontvang. Dat kan toch niet zo zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iona
Teletekst schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 20:38:
Hoe frustrerend dat mijn telefoon s22U 256GB Phantom Black gewoon op voorraad is bij Coolblue en ik niets ontvang. Dat kan toch niet zo zijn?
Frustrerend, eh!

Nog veel frustrerender vind ik dat blijkbaar niemand weet wanneer, wat, of hoe. Telenet,samsung, nergens krijg ik een antwoord op mijn vragen, enkel dat ze een strikt beleid fifo volgen. Hoe kan het dan dat mijn buurman zijn toestel al heeft ( ja,net dezelfde) , maar toch een week later bestelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Iona schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 20:42:
[...]
Frustrerend, eh!

Nog veel frustrerender vind ik dat blijkbaar niemand weet wanneer, wat, of hoe. Telenet,samsung, nergens krijg ik een antwoord op mijn vragen, enkel dat ze een strikt beleid fifo volgen. Hoe kan het dan dat mijn buurman zijn toestel al heeft ( ja,net dezelfde) , maar toch een week later bestelde?
Het ergste is, ik weet niet waar ik een klacht in kan dienen waar ze wel iets mee doen.
Het is allemaal compleet random. Je kunt niet van kleur wisselen, want dan kom je achter in de wachtrij.
Ze kunnen niets zien en er is geen wachtlijst waar je op staat.
Degene hier die twee weken geleden geannuleerd heeft, geef ik groot gelijk.
Als ik moet wachten dan snap ik het, maar handel eerst de pre-orders af voordat je je telefoons overal naartoe stuurt. Complete disrespect naar de klant vind ik.
Zo, dat was mijn frustratie weer voor vandaag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollander29
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 23-01 22:03
Teletekst schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 20:49:
[...]

Het ergste is, ik weet niet waar ik een klacht in kan dienen waar ze wel iets mee doen.
Het is allemaal compleet random. Je kunt niet van kleur wisselen, want dan kom je achter in de wachtrij.
Als ik moet wachten dan snap ik het, maar handel eerst de pre-orders af voordat je je telefoons overal naartoe stuurt. Complete disrespect naar de klant vind ik.
Ik ben het met je eens. En zoveel onduidelijkheid ook. Ik heb afgelopen vrijdag nog een S22+ (256GB) besteld maar dan in Graphite, nu is t zonder die Buds die ik toch niet nodig heb. Kijken of de exclusieve kleur eerder komt dan mijn S22+ black besteld op 25 februari...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Hollander29 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 21:21:
[...]

Ik ben het met je eens. En zoveel onduidelijkheid ook. Ik heb afgelopen vrijdag nog een S22+ (256GB) besteld maar dan in Graphite, nu is t zonder die Buds die ik toch niet nodig heb. Kijken of de exclusieve kleur eerder komt dan mijn S22+ black besteld op 25 februari...
Ik heb ook de neiging om een custom kleur te bestellen en te kijken wat er eerder is.
Maar ja dan zul je zien dat ik niet meer kan annuleren. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hollander29
Teletekst schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 21:25:
[...]

Ik heb ook de neiging om een custom kleur te bestellen en te kijken wat er eerder is.
Maar ja dan zul je zien dat ik niet meer kan annuleren. Ik ben benieuwd!
Ik heb 'm toch besteld met after pay dus ja. En, een telefoon mag je weigeren aan de deur. Je aankoopbedrag krijg je dan binnen 3 werkdagen terug :) (staat op de site van Samsung zelf)

Edit: het is tijd dat we de omkeren gaan rollen. Samsung wordt de clown.

[ Voor 10% gewijzigd door Hollander29 op 30-03-2022 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 21:57
Yargo schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 17:20:
[...]

Ik heb mijn bestelling geplaatst op 15 februari. Het betreft een groene S22+ van 256GB. Op 21 maart mail gekregen dat bestelling verwerkt was en savonds dat de zending ontvangen was door PostNL. Pakje zou dag erna geleverd worden. Dan dag daarna, dan dag daarna,.... Uiteindelijk ging het vrijdag 25 maart geleverd worden. Die dag ook niemand gezien. Sindsdien is tracking niet meer aangepast 🤯.

Bij PostNL zien ze dat pakje nog in sorteercentrum ligt maar kunnen/willen er niets aan doen. Afzender, Telenet in dit geval, moet hen contacteren om een onderzoek te starten. Dat ze het zien op de moment dat ik ernaar vraag maakt hen niet uit. Afzender moet het melden volgens hun procedures 🙄. Echt frustrerend. Ik heb dit vrijdag bij Telenet gemeld maar die hebben natuurlijk nog niets gedaan.

Zeer teleurgesteld in PostNL. Het kan natuurlijk ook zijn dat er een zwartwerker mee gaan lopen is 😒
Update: vandaag te horen gekregen van Telenet dat ze dat 'onderzoek' gestart zijn maar dat het wel kan oplopen tot 2 - 3 weken 8)7 7(8)7 |:(.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seanvdhoek
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 07-07-2024
Teletekst schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 20:49:
[...]

Je klacht old school via post sturen. Heeft nog meeste effect.

Klantenservice is waarschijnlijk uitbesteed aan een Teleperformance of andere callcenter-boer.
Bereik je niks mee.

Samsung Eectronics Benelux BV
T.a.v. het bestuur
Evert van de Beekstraat 310
1118 CX Sxhiphol

Die van mij is onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
seanvdhoek schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 23:06:
[...]

Samsung Eectronics Benelux BV
T.a.v. het bestuur
Evert van de Beekstraat 310
1118 CX Sxhiphol

Die van mij is onderweg
Dank voor het adres.
Ik ga er ook werk van maken.
Tekorten begrijp ik, maar niet als er wel voorraad in de winkels is.
Ik begrijp natuurlijk ook wel dat het maar om een telefoon gaat, maar belangrijker vind ik dat ze wat aan het proces gaan doen.

[ Voor 29% gewijzigd door Teletekst op 31-03-2022 07:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joeri071
  • Registratie: Februari 2022
Niet om het een of ander maar voor de mensen die nog steeds zitten te wachten op een S22 256 gb.

Ik wacht al 49 dagen
S22 groen 256gb
Gekocht bij MediaMarkt
9 februari

Gister bestelling gedaan bij belsimpel, wordt vandaag geleverd. Dus voor de mensen die net als mij wachten zat zijn belsimpel heeft de S22 zwart 256 gb voorradig😁

En zijn nog goedkoper ook i.c.m. abbo

[ Voor 5% gewijzigd door Joeri071 op 31-03-2022 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
@Joeri071 met dezelfde korting?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joeri071
Je betaald voor het toestel incl abbo bij t mobile €599,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pebbie
Oké ik heb hem binnen, S22Ultra 512 GB besteld 20-02 - 2022 bij Samsung. Ik vind de kleur groen niet kloppen met de foto, ophalen september foto's is hij veel donkerder. Wordt hier nog niet gelijk heel vrolijk van als ik eerlijk ben 🙈. Maar goed das puur de looks (waarvoor je hem ook koopt). Telefoon zelf moet ik nog helemaal installeren en ontdekken. Vd wachtenden zeg ik, sterkte met wachten ooit komt het goed 🙏

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dsr440
  • Laatst online: 20-04-2022
dsr440 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:38:
Bij Belsimpel is zojuist m'n verwachte levertijd van 2 april versprongen naar morgen (31 maart). M'n abonnementsaanvraag wordt nu ook behandeld. Maar ik geloof het pas als ik een T&T code ontvang;)

S22, 128GB, groen
Uurtje geleden eindelijk een bezorgbevestiging gehad na 1,5e maand wachten. Voor degenen die nog altijd wachten: veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NatasCm
  • Laatst online: 07-04-2022
Gister niets veranderd in de status helaas, maar vanmorgen dan de bevestiging dat mijn telefoon morgen op 1 april wordt geleverd. Jammer dat ik net vandaag op vakantie ben gegaan. Maar wel wat om naar uit te kijken straks.

S22 256gb Groen
Besteld bij Samsung op 8 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:55

The Executer

Lekker belangrijk!

Ik kan via marktplaats een S22 kopen. Nu ben ik van plan €675 te bieden. In eerste instantie gaf de verkoper aan dat er geen factuur bij zit maar kan na vragen een kopietje krijgen.

Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten? Grijze import maakt niet zoveel uit, updates komen toch wel.

Nu heb ik al een eind terug gebladerd maar kom op de laatste 10 pagina's niets meer tegen over prijzen. Zijn er nog goedkope opties om aan een S22 te komen? De tele2 truc, werkt dat nog? Volgens de site zou ik op €758 uit komen.

[ Voor 4% gewijzigd door The Executer op 31-03-2022 19:38 ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 01:51
The Executer schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 19:20:
Ik kan via marktplaats een S22 kopen. Nu ben ik van plan €675 te bieden. In eerste instantie gaf de verkoper aan dat er geen factuur bij zit maar kan na vragen een kopietje krijgen.

Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten? Grijze import maakt niet zoveel uit, updates komen toch wel.

Nu heb ik al een eind terug gebladerd maar kom op de laatste 10 pagina's niets meer tegen over prijzen. Zijn er nog goedkope opties om aan een S22 te komen? De tele2 truc, werkt dat nog? Volgens de site zou ik op €758 uit komen.
Sowieso i.c.m. met een abbo wel.. Ik heb €624,- voor mijn S22 betaald bij verlenging bij KPN en lees hierboven iemand die €599,- betaald heeft bij T-mobiel.. Bij shops als Belsimpel hebben ze vaak aanbiedingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:55

The Executer

Lekker belangrijk!

Inflatable schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 05:35:
[...]

Sowieso i.c.m. met een abbo wel.. Ik heb €624,- voor mijn S22 betaald bij verlenging bij KPN en lees hierboven iemand die €599,- betaald heeft bij T-mobiel.. Bij shops als Belsimpel hebben ze vaak aanbiedingen..
Ik wil in ieder geval niet van mijn huidige abonnement af. Onbeperkt bellen & sms'en en 30GB data voor €19. Dat is een dermate mooie prijs dat ik die veder niet tegen kom. Als er dan een toestel bij komt schiet vaak het maandbedrag omhoog.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Executer schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 19:20:

Eerst geen factuur en dan wel opeens een kopietje kunnen krijgen, zou voor mij al genoeg reden zijn om argwaan te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qmarrr
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-08 10:09
Belsimpel heeft nu veel op voorraad

[ Voor 5% gewijzigd door qmarrr op 01-04-2022 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackphantom25
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:35
qmarrr schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 10:00:
Belsimpel heeft nu veel op voorraad
Dat hebben ze elke vrijdagochtend, gaat automatisch.
Zodra ze aan het werk gaan gaat alles weer naar niet op voorraad.

Zo zie ik mijn datum elke vrijdag met een week opschuiven, inmiddels al 3 weken voor een S22+ 256Gb in het groen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qmarrr
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-08 10:09
blackphantom25 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 10:41:
[...]

Dat hebben ze elke vrijdagochtend, gaat automatisch.
Zodra ze aan het werk gaan gaat alles weer naar niet op voorraad.

Zo zie ik mijn datum elke vrijdag met een week opschuiven, inmiddels al 3 weken voor een S22+ 256Gb in het groen
O wauw, je hebt gelijk. alles nu weer niet op voorraad en eigen bestelling ook weer 1 week verschoven..... Denk dat ik mijne maar annulleer :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

RickvZon schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 16:58:
Ik heb zojuist bevestiging binnen gekregen van mijn s22+ Zwart 256GB dat die morgen geleverd wordt
Dan is het dus echt een kwestie van wachten op een mail. Na contact met Samsung medewerkers zeggen ze allemaal hetzelfde (excuses/ niet bekend wat de voorraad is/ wanneer er wat binnenkomt en voor wie / chiptekort/ t&t mail afwachten) enfin het is dus onbekend totdat je een mail krijgt.

Ik ga voor mijn eigen gezondheid ( ;) ) me er maar minder druk om maken en me weer melden als ik mail krijg....

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 15:05
Yargo schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 22:54:
[...]

Update: vandaag te horen gekregen van Telenet dat ze dat 'onderzoek' gestart zijn maar dat het wel kan oplopen tot 2 - 3 weken 8)7 7(8)7 |:(.
Dat is echt balen man. Als je zoiets voorhebt met een stom hoesje, tot daar aan toe, maar met een nieuwe phone...
Ik ben benieuwd hoe het afloopt met dit verhaal. (hoe klantvriendelijk Telenet zal zijn)

Toen ik deze week een T&T ontving van Telenet (correctie: van postnl, want een verzendbevestiging van Telenet kost blijkbaar teveel) en het pakje niet direct was gesorteerd moest ik denken aan jouw verhaal en begon de vrees lichtjes toe te slaan, maar gelukkig is het goedgekomen... 34 dagen tussen datum bestelling en datum levering voor een s22u 512 burgundy.

Ik wens je een snelle afhandeling toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Is vandaag geen wijziging in je order gewoon weer een week wachten? Besteld bij Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan1241
  • Laatst online: 20-06-2024
Teletekst schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 12:10:
Is vandaag geen wijziging in je order gewoon weer een week wachten? Besteld bij Samsung
Vorige week vertelden ze mij dat hij over twee weken op een vrijdag zou aankomen, dus ik zou het nog even een weekje aankijken. Ik geloof dat ze op dit moment niet veel in stock hebbben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Daan1241 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 12:22:
[...]
Vorige week vertelden ze mij dat hij over twee weken op een vrijdag zou aankomen, dus ik zou het nog even een weekje aankijken. Ik geloof dat ze op dit moment niet veel in stock hebbben
Welk model heb jij besteld en op welke datum? Ik zit nu op dag 42.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan1241
Teletekst schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 12:30:
[...]

Welk model heb jij besteld en op welke datum? Ik zit nu op dag 42.
S22 ultra 1tb phantom black, besteld bij samsung op 9feb.
51 dagen geleden

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
@Daan1241 Dan hoop ik dat jij hem eerder krijgt. De eerste geruchten voer de S23 Ultra beginnen al :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daan1241
Teletekst schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 12:54:
@Daan1241 Dan hoop ik dat jij hem eerder krijgt. De eerste geruchten voer de S23 Ultra beginnen al :+
Hahaha dan ga ik daar maar alvast een pre-pre-order voor plaatsen, die zal dan rond 2037 wel zo'n beetje aankomen ;)
Ik hoop dat jij hem ook zsm ontvangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan2020
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-11-2022
Pfff die van mij is ook binnen..nu nog afrekenen.

Twijfel of ik hem nog wel wil eigenlijk, de nieuwigheid is er toch al van af. Nu wacht mobiel.nl maar lekker een eeuwigheid tot ik eruit ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ahhhh de *&******ing hell, derde keer dat ik dacht ''YES verzendbevestiging'' maar nee hoor

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/05dOTHoUVIWQ-ezgl0HjurUSUGY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CydjbJiSeMmcZaBgRwugVubD.png?f=fotoalbum_large

Als ik mijn 8+ inlever (die ik al 3 jaar niet meer heb) krijg ik 44,- euro korting moet die wel in prestige conditie zijn :+

[ Voor 13% gewijzigd door 42dpi op 01-04-2022 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinkie-Bleu
Heb net met Telenet gestuurd via WhatsApp, ze hebben gezegd dat ze er van uit gaan dat ik mijn S22 Pink 256GB binnen de 2 weken zou moeten ontvangen.

Toch al iets van goed nieuws.

Besteldatum: 14/03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollander29
Nee hoor, anderhalve maand verder. Nog steeds geen updates over de S22+ 256GB zwart.

Edit: Ik heb de order geannuleerd. Voor een gewone kleur zwart duurt dat me te lang. De Buds had ik ook niet nodig en de 2 jaar lange verzekering vind ik te lang. Dus nu maar wachten op de Graphite uitvoering. Gelukkig heb ik inmiddels een nieuwe, oude telefoon gekregen.

[ Voor 62% gewijzigd door Hollander29 op 01-04-2022 19:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pebbie
Teletekst schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 12:10:
Hoeft niet perse. Mijne kwam gisteren binnen, dus 6 dgn na vrijdag. Besteld 20 februari S22Ultra groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 18:04
neeecht schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:37:
Bol.com:

Heb jij je door een vertraagde levering van je Samsung Galaxy S22 Ultra 5G - 128GB - Green geen Galaxy Buds Pro Black kunnen ontvangen? Dan hebben we goed nieuws. De promotie is verlengd! Ga naar www.samsung.com/nl/promo, klik op de promotie en vul het online aanmeldformulier uiterlijk voor 15 mei 2022 in.

Heb je ook een indicatie hoe lang het nog kan duren.
Vandaag geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Hollander29 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 17:47:
Nee hoor, anderhalve maand verder. Nog steeds geen updates over de S22+ 256GB zwart.

Edit: Ik heb de order geannuleerd. Voor een gewone kleur zwart duurt dat me te lang. De Buds had ik ook niet nodig en de 2 jaar lange verzekering vind ik te lang. Dus nu maar wachten op de Graphite uitvoering. Gelukkig heb ik inmiddels een nieuwe, oude telefoon gekregen.
De zwarte S22+ (128) heeft wel de langste levertijd van 9 tot 10 weken...

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 18:04
Verkeerde forum.
Dan maar een verkapte dubbel post: neeecht in "[Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie"

4G + 5G lowband werkt prima!
Met 10 + 10 MHz bijna 100mbit down en upload!

Tot nu toe geen gekke dingen gezien met de S22u.

[ Voor 130% gewijzigd door neeecht op 02-04-2022 03:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 01:51
g0tanks schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:59:
Ik heb de zwarte S22 256GB besteld via de Samsung-website. Verwachte verzenddatum is 24 februari.
24 februari?!? Duurt wel lang dan he.. Ik heb zelf een "gewone" S22 128GB zwart in bestelling staan bij Belsimpel sinds 24 maart.. Ik hoop niet dat het bij mij ook zo lang gaat duren.. Aan de andere kant ben ik allang blij dat de prijzen van mobiele telefoons (nog) normaal zijn, ik heb hem zelfs met een behoorlijke korting kunnen kopen met een verlenging van mijn KPN abbo (€624,-).. Dat niet net zoals bij b.v. videokaarten en veel andere producten de prijzen idioot omhoog gegaan zijn door zogenaamde grote vraag en tekorten etc..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rahulk
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-09 19:34
Lijkt wel een Chinese pakketje.... je plaatst een bestelling en vergeet dat hij eraan komt..... bijna een maand verder.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mmoo
  • Laatst online: 18-04-2022
Nou wat dacht je van zit op dag 50. Op 14 feb een s22+ 256 wit besteld en leverdatum is nog gwn onbekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Mmoo schreef op maandag 4 april 2022 @ 11:40:
Nou wat dacht je van zit op dag 50. Op 14 feb een s22+ 256 wit besteld en leverdatum is nog gwn onbekend
Wit is helemaal een drama. Sowieso heel weinig 128Gb varianten voorbij zien komen.... of zouden die allemaal richting de zakelijke markt gaan.... :/

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Ik hou voor mezelf 8 weken levertijd aan. Dan zou ik uiterlijk volgende week een telefoon moeten ontvangen.

Gisteren bij de Samsung experience store in Utrecht langs geweest omdat ik toevallig in Utrecht was. Ik dacht misschien geven ze me wel een telefoon mee.
Helaas. Ze kunnen niets voor me doen. Ja ik kon een telefoon bij ze kopen voor de volle prijs en mijn bestelling annuleren. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan1241
Teletekst schreef op maandag 4 april 2022 @ 12:21:
Ik hou voor mezelf 8 weken levertijd aan. Dan zou ik uiterlijk volgende week een telefoon moeten ontvangen.

Gisteren bij de Samsung experience store in Utrecht langs geweest omdat ik toevallig in Utrecht was. Ik dacht misschien geven ze me wel een telefoon mee.
Helaas. Ze kunnen niets voor me doen. Ja ik kon een telefoon bij ze kopen voor de volle prijs en mijn bestelling annuleren. 8)7
Ben benieuwd of ze daar de modellen op voorraad hebben terwijl wij als trouwe pre-order schaapjes nog steeds aan het wachten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rahulk schreef op maandag 4 april 2022 @ 00:39:
Lijkt wel een Chinese pakketje.... je plaatst een bestelling en vergeet dat hij eraan komt..... bijna een maand verder.....
Ha , en het project waarvoor de onderdelen op ali zijn besteld ligt ergens achterin een lade en dan van ooh jaa dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollander29
Levertijd van de exclusieve kleuren staat trouwens weer op 3-4 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmoo
  • Laatst online: 18-04-2022
Hollander29 schreef op maandag 4 april 2022 @ 18:06:
Levertijd van de exclusieve kleuren staat trouwens weer op 3-4 weken...
Wat is exclusief? Ik heb gwn een doodnormale witte kleur besteld en ben al ziek geworden van die hele bestelling.
Vandaag wederom een kpn medewerker gesproken en alweer kon die helemaal niets voor me betekenen🤷‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Mmoo schreef op maandag 4 april 2022 @ 23:23:
[...]

Wat is exclusief? Ik heb gwn een doodnormale witte kleur besteld en ben al ziek geworden van die hele bestelling.
Vandaag wederom een kpn medewerker gesproken en alweer kon die helemaal niets voor me betekenen🤷‍♂️
Exclusief zijn de kleuren die je alleen op de Samsung website kunt bestellen:
Blauw, Rood en soort grijs. Alleen hebben ze mooiere namen dan ik nu opschrijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Teletekst schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 07:35:
[...]

Exclusief zijn de kleuren die je alleen op de Samsung website kunt bestellen:
Blauw, Rood en soort grijs. Alleen hebben ze mooiere namen dan ik nu opschrijf.
Ik las toch echt een stuk sarcasme in zijn reactie. Exclusieve toestellen met beperkte voorraad en langere levertijd maar in de praktijk worden ze snel uitgeleverd en zijn de standaardkleuren zwart en wit vrijwel nergens te krijgen.

Als ze die nu excusief hadden genoemd dan had ik het begrepen :+

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
@Frostbite Ik herken sarcasme niet meer in dit topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahulk
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-09 19:34
Frostbite schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 12:15:
[...]

Ik las toch echt een stuk sarcasme in zijn reactie. Exclusieve toestellen met beperkte voorraad en langere levertijd maar in de praktijk worden ze snel uitgeleverd en zijn de standaardkleuren zwart en wit vrijwel nergens te krijgen.

Als ze die nu excusief hadden genoemd dan had ik het begrepen :+
Volgens mij zijn alle modellen ongeacht de kleur exclusief..... met de huidige levertijden.... We gaan het zien of deze exclusieve toestellen het moeite waard is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:48
1 maart Ultra ontvangen, dezelfde dag Promo ingevuld en morgen worden Buds Pro geleverd.

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sieg
  • Laatst online: 21-04-2022
sieg schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 20:46:
Aan alle mensen die de kleine variant bij Telenet hebben besteld en aan het wachten zijn, je bent niet alleen. 22 februari de S22 128GB Green besteld. Sinds 25 februari staat op hun website wel aangegeven dat het 2 tot 4 weken kan duren, dus hopelijk komt die volgende week aan. Na dit topic te hebben gelezen wel iets minder hoopvol 8)7
Ik heb net mijn Track&Trace code ontvangen van PostNL *O*
Op de Telenet website heeft die al meteen status "Delivered" gekregen maar dat vind ik wat optimistisch van hen.

Aan allen die nog aan het wachten zijn op hun bestelling, sterkte en succes!

PS: Ik heb gisteren voor de eerste keer Telenet gecontacteerd over mijn bestelling, toevallig.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firerevenge
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-06-2024
sieg schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:06:
[...]

Ik heb net mijn Track&Trace code ontvangen van PostNL *O*
Op de Telenet website heeft die al meteen status "Delivered" gekregen maar dat vind ik wat optimistisch van hen.

Aan allen die nog aan het wachten zijn op hun bestelling, sterkte en succes!

PS: Ik heb gisteren voor de eerste keer Telenet gecontacteerd over mijn bestelling, toevallig.. >:)
Hopelijk heb je hem snel! Uit nieuwsgierigheid, wanneer heb je mailtje gehad? Dit om te finetunen tot hoe laat het nog moeite is om F5 te duwen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sieg
Firerevenge schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 22:12:
[...]

Hopelijk heb je hem snel! Uit nieuwsgierigheid, wanneer heb je mailtje gehad? Dit om te finetunen tot hoe laat het nog moeite is om F5 te duwen ;)
De eerste mail was van Telenet om 20:33 met uitleg over de restwaarden van de korting die ik heb gekregen en hoe lang ik klant moet blijven maar nog geen vermelding over dat die verzonden ging worden. De 2de mail was van PostNL om 20:50 om te zeggen dat mijn pakket was aangemeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ter info:
Bij de promo-actie van de buds wordt er geen FiFo beleid gehanteerd. Zowel mijn vrouw als ik kochten de S22 Ultra. Haar toestel werd een week later geleverd en dus ook een week later de aanvraag gedaan. Zij kreeg voor het weekend bericht dat de aanvraag goedgekeurd was en ik vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Nou kreeg net bericht dat morgen mijn S22U 128Gb graphite door dynalogic zal worden bezorgd zaten ook pas in de 7de week van de 3/4 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan1241
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tDBiVd9404f2Yxld5Fv7NK5j5vw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/krClYtF2hLvVsdj1qfB7BVE6.png?f=fotoalbum_large

Omggggg, eindelijk beweging na 56 dagen hebben gewacht sinds 9 februari. Besteld bij Samsung, s22 ultra 1tb phantom black, status voor het eerst veranderd naar 'klaarmaken voor verzending', ook voor de buds, zelfde status.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Daan1241 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:27:
[Afbeelding]

Omggggg, eindelijk beweging na 56 dagen hebben gewacht sinds 9 februari. Besteld bij Samsung, s22 ultra 1tb phantom black, status voor het eerst veranderd naar 'klaarmaken voor verzending', ook voor de buds, zelfde status.
Da's mooi op tijd, net voor de introductie van de S23 Ultra. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan1241
Peatsmoke schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:40:
[...]

Da's mooi op tijd, net voor de introductie van de S23 Ultra. :+
S26 Ultra bedoel je? xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Talldega
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 17-06-2022
Ik heb op 22 februari een Samsung S22 128GB 5G Green besteld bij Telenet.
Na vele conversaties via Whatsapp & Messenger met Telenet en altijd hetzelfde vage en nutteloze antwoord te krijgen nog steeds geen progressie.

De medewerker van Telenet raadde mij aan om een via het klachtenformulier de situatie door te geven.
Zogezegd zogedaan, afgelopen maandag 4 april kreeg ik telefoon van Telenet, zij vroeg me om de situatie nog eens toe te lichten. Heb dan eens goed van mijn kl*ten gemaakt dat ik na 10 jaar trouwe klant bij Telenet en steeds correct te betalen eigenlijk altijd maar aan het lijntje wordt gehouden enz..

Nu kreeg ik gisteren, dinsdag 5 april, plots een mail van PostNL dat er een zending van Telenet aangemaakt is voor mij. En op de site van telenet staat de telefoon als delivered momenteel.
Toeval of niet? Geen idee, vindt het wel zeer merkwaardig dat er na een klacht en een telefoontje plots de dag nadien wel een telefoon voor mij beschikbaar is, het toestel zou vandaag aankomen, dus ben benieuwd.

Nog een tip voor de Telenet klanten:
Maak een klacht, en vraag voor compensatie, Telenet geeft altijd iets.
Ze hebben mij beloofd om een Samsung Travel Adapter van 45watt op te sturen ter compensatie voor het wachten, ook al heeft Telenet dit zelf niet helemaal in de hand. En ook omdat er bij het huidige toestel geen adapter meer bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:41
Hmmm, ik heb 16 maart de buds-promotie deelname ingevuld en daar bevestiging van gehad maar sindsdien niets meer gehoord...

Is er een locatie waar je de status oid kan inzien? Of is dit gewoon (laaaaang) wachten...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
Daan1241 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:27:
[Afbeelding]

*O* eindelijk beweging

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan1241
Ja werd ook wel hoog tijd, maar ben benieuwd hoe lang hij op deze status zal blijven staan. Als ik Samsung moet geloven zou hij komende vrijdag aan moeten komen. Wie weet klopt de informatie die mij is gegeven dan deze keer toch wel écht :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sieg
Talldega schreef op woensdag 6 april 2022 @ 10:37:
Ik heb op 22 februari een Samsung S22 128GB 5G Green besteld bij Telenet.
Na vele conversaties via Whatsapp & Messenger met Telenet en altijd hetzelfde vage en nutteloze antwoord te krijgen nog steeds geen progressie.

De medewerker van Telenet raadde mij aan om een via het klachtenformulier de situatie door te geven.
Zogezegd zogedaan, afgelopen maandag 4 april kreeg ik telefoon van Telenet, zij vroeg me om de situatie nog eens toe te lichten. Heb dan eens goed van mijn kl*ten gemaakt dat ik na 10 jaar trouwe klant bij Telenet en steeds correct te betalen eigenlijk altijd maar aan het lijntje wordt gehouden enz..

Nu kreeg ik gisteren, dinsdag 5 april, plots een mail van PostNL dat er een zending van Telenet aangemaakt is voor mij. En op de site van telenet staat de telefoon als delivered momenteel.
Toeval of niet? Geen idee, vindt het wel zeer merkwaardig dat er na een klacht en een telefoontje plots de dag nadien wel een telefoon voor mij beschikbaar is, het toestel zou vandaag aankomen, dus ben benieuwd.

Nog een tip voor de Telenet klanten:
Maak een klacht, en vraag voor compensatie, Telenet geeft altijd iets.
Ze hebben mij beloofd om een Samsung Travel Adapter van 45watt op te sturen ter compensatie voor het wachten, ook al heeft Telenet dit zelf niet helemaal in de hand. En ook omdat er bij het huidige toestel geen adapter meer bij zit.
Ik heb dezelfde dag hetzelfde toestel als jou besteld bij Telenet maar ik heb ze er enkel eergisteren eens een keer over gecontacteerd en ook gisteren een track&trace code ontvangen dus het lijkt me eerder toeval.

Ik ga ook wel eens horen voor die compensatie dan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talldega
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 17-06-2022
sieg schreef op woensdag 6 april 2022 @ 10:57:
[...]

Ik heb dezelfde dag hetzelfde toestel als jou besteld bij Telenet maar ik heb ze er enkel eergisteren eens een keer over gecontacteerd en ook gisteren een track&trace code ontvangen dus het lijkt me eerder toeval.

Ik ga ook wel eens horen voor die compensatie dan _/-\o_
Dan had jij meer geduld dan ik :)

Ja zeker doen, ze zijn zo goed als verplicht bij Telent om compensatie te geven als de klant het vraagt om welke reden dan ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:24

GforceNL

Out of memory....

m0ridin schreef op woensdag 6 april 2022 @ 10:37:
Hmmm, ik heb 16 maart de buds-promotie deelname ingevuld en daar bevestiging van gehad maar sindsdien niets meer gehoord...

Is er een locatie waar je de status oid kan inzien? Of is dit gewoon (laaaaang) wachten...
9 maart ingevuld, gisteren bericht dat mn aanvraag geaccepteerd is.

Nu nog max 9 weken wachten tot ze binnen komen volgens het mailtje... 8)7

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:41
GforceNL schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:06:
[...]

9 maart ingevuld, gisteren bericht dat mn aanvraag geaccepteerd is.

Nu nog max 9 weken wachten tot ze binnen komen volgens het mailtje... 8)7
Haha, men... Het is dat het voor mij niet meer dan een leuk extraatje is maar dit is toch wel bizar eigenlijk. Dat is dan wel het voordeel van bestellen bij samsung zelf, dat je ze meteen meegeleverd krijgt. Ah well, het is niet anders. Wachten we maar rustig af verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:24

GforceNL

Out of memory....

m0ridin schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:22:
[...]

Haha, men... Het is dat het voor mij niet meer dan een leuk extraatje is maar dit is toch wel bizar eigenlijk. Dat is dan wel het voordeel van bestellen bij samsung zelf, dat je ze meteen meegeleverd krijgt. Ah well, het is niet anders. Wachten we maar rustig af verder.
Ik wacht liever 9 weken op buds (die ik niet direct nodig heb) dan op de telefoon zelf (zoals een aantal hierboven) . :9

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Zijn dit alleen bestellingen van Telenet die bezorgd gaan worden? Ook mensen die via Samsung hebben besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 21:57
fre_ schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 11:23:
[...]

Dat is echt balen man. Als je zoiets voorhebt met een stom hoesje, tot daar aan toe, maar met een nieuwe phone...
Ik ben benieuwd hoe het afloopt met dit verhaal. (hoe klantvriendelijk Telenet zal zijn)

Toen ik deze week een T&T ontving van Telenet (correctie: van postnl, want een verzendbevestiging van Telenet kost blijkbaar teveel) en het pakje niet direct was gesorteerd moest ik denken aan jouw verhaal en begon de vrees lichtjes toe te slaan, maar gelukkig is het goedgekomen... 34 dagen tussen datum bestelling en datum levering voor een s22u 512 burgundy.

Ik wens je een snelle afhandeling toe.
Gisteren mail gekregen van Telenet. Zoals verwacht heeft 'het onderzoek' bij PostNL niets opgeleverd. Een zwartwerker heeft ze dus doen verdwijnen. Ze gaan mijn twee orders dus annuleren en me crediteren. Dat ik nu 2x de Buds Pro misloop en de hogere korting die ze in begin gaven kan hen duidelijk niets schelen :S. Zit je daar dan bijna 2 maand op te wachten :X :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seanvdhoek
Halelujah bij mij ook beweging in status.

Ben benieuwd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinkie-Bleu
@Teletekst

Ik heb nog steeds geet track en trace code gehad, heb 14/03 besteld bij telenet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seanvdhoek
seanvdhoek schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:58:
[...]

Halelujah bij mij ook beweging in status.

Ben benieuwd
Ik heb zojuist een Track&Trace gekregen het is echt zover eindelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robier
  • Laatst online: 27-02-2023
seanvdhoek schreef op woensdag 6 april 2022 @ 15:30:
[...]

Nog steeds klaarmaken voor verzenden hier. Me:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WVNlijpts44DY3rvyPBS2tIBYD4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dOynOLYF4Y7QFV3DGql5MUw9.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan1241
[...]

Wow, mazzel! Ik hoop dat je hem z.s.m ontvangt! :D
Heb zelf nog geen T&T ontvangen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
[...]

Komt vast door je brief

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robier
  • Laatst online: 27-02-2023
Mail van Dynalogic is binnen. Morgen levering _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TybYzE3gI2_-vT2SziaL02nUgGI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dsjrNmCcxMYIc4jLmZi6NsuK.jpg?f=fotoalbum_large
Vandaag binnen. Ben er tevreden mee :)
Gebruikte eerst Ugreen HiTune, waar ik al tevreden mee was en deze zijn zelfs nog beter :)

Zijn vast die beter zijn, maar voor mij voldoen ze

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan1241
Eindelijk na 56 dagen zojuist dan ook mijn Dynalogic mail mogen ontvangen. S22 ultra 1tb phantom black word morgen geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seanvdhoek
Haha wie weet, het ziet er voor jullie nu echter ook wel redeljk positief uit

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
seanvdhoek schreef op woensdag 6 april 2022 @ 17:44:
[...]
Haha wie weet, het ziet er voor jullie nu echter ook wel redeljk positief uit
Ik ben al de hele dag op F5 aan het drukken, maar helaas nog geen enkele beweging in mijn order.
Misschien volgende week. Maar mooi dat er weer een aantal mensen blij is deze week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fre_
Yargo schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:16:
[...]

Gisteren mail gekregen van Telenet. Zoals verwacht heeft 'het onderzoek' bij PostNL niets opgeleverd. Een zwartwerker heeft ze dus doen verdwijnen. Ze gaan mijn twee orders dus annuleren en me crediteren. Dat ik nu 2x de Buds Pro misloop en de hogere korting die ze in begin gaven kan hen duidelijk niets schelen :S. Zit je daar dan bijna 2 maand op te wachten :X :X
En nog eens een slag in je gezicht.
Enerzijds snap ik wel dat Telenet de voor hen meest voordelige oplossing kiest om dit af te handelen want zij zijn zelf niet de oorzaak van het probleem.
Anderzijds, een bedrijf als Telenet kan het zich wel permitteren zich iets klantvriendelijker op te stellen dan dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubii18
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
https://www.androidplanet...y-s22-leveringsproblemen/

Slecht artikel in mijn Google Discover, zeg! En dan zeggen ze ook nog dat alleen de gewone S22 slecht leverbaar is :F

Trouwens, voor de mensen die niet direct via Samsung hebben besteld en dus de Buds los moesten aanvragen: hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie aanvraag is goedgekeurd? Heb het formulier volgens mij 1,5 week geleden ingevuld, maar niets meer gehoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:21
Rubii18 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:51:
https://www.androidplanet...y-s22-leveringsproblemen/

Slecht artikel in mijn Google Discover, zeg! En dan zeggen ze ook nog dat alleen de gewone S22 slecht leverbaar is :F

Trouwens, voor de mensen die niet direct via Samsung hebben besteld en dus de Buds los moesten aanvragen: hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie aanvraag is goedgekeurd? Heb het formulier volgens mij 1,5 week geleden ingevuld, maar niets meer gehoord.
Het heeft bij mij 1 maand geduurd van registratie tot levering.
Kreeg een paar dagen voor levering de goedkeuring.

[ Voor 3% gewijzigd door satshow op 07-04-2022 12:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtRi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 14:23
Promotie-buds 10-3 aangevraagd, 5-4 bevestiging van goedkeuring gekregen met de mededeling dat ze hun best gaan doen om de buds binnen 9 weken te leveren. :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fre_
Bij mij (samsung België):
- Buds Pro aangevraagd op 23/02
- Aanvraag goedgekeurd op 25/03 ("levering binnen 9 weken")
- Uiteindelijk geleverd op 5/04
Pagina: 1 ... 32 ... 37 Laatste

Let op:
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.

Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires

Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie

Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order