Koen88 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:41:
Vanmiddag de bevestiging gekregen dat mijn S22 256GB groen morgen wordt geleverd. Daar zat ook het mailtje achteraan van het terugsturen van mijn S10. Met dat laatste mailtje ben ik echter wat minder blij, want ze blijken niet alleen de telefoon te willen ontvangen maar ook de lader en laadkabel. Beetje belachelijk om dat terug te vragen als de nieuwe telefoon zonder lader geleverd wordt, en dat had bovendien wel erbij mogen staan toen ik de inruil invoerde. Ik heb het originele doosje nog, boekjes, de hele mikmak, Samsung lader nooit gebruikt, maar de kabel wel - en ga in een huis vol USB kabels maar eens op zoek naar de originele Samsung kabel. Heb er al 9 gevonden, 2 van de HEMA, 2 van Nintendo, eentje van m'n Oneplus, eentje van de IKEA, een hele lange van m'n Xbox One controller, een korte braided voor in de auto en een hele korte van Sony, maar de originele van Samsung - neen. Heeft iemand ervaring met hoe moeilijk Samsung doet met het terugsturen? De kabel lijkt mij ook het minst boeiende in dit geval, maar goed, geen zin om straks veel minder terug te krijgen en een 'boeteclausule' te moeten betalen voor zoiets stompzinnigs als een kabeltje...
Dat zij nog het gore lef hebben om dit te vragen van je
Zelf niet aan de afspraken houden maar wel nog meer terug te vragen dan nodig is.
Wat heb je trouwens aan een oude oplader en kabel, de kabel is vaak ook nog goed kapot na fftjes gebruik omdat deze nou niet echt van de beste kwaliteit is. Meestal al de kabel weg gegooid, want aan iets wat kapot is heb je niks.
Maar hoe verwachten zij dan dat jij je apparaat gaat opladen zonder blokje?
Hoop ergens toch dat het niet nodig is om deze te moeten opsturen.
Hoe staat het aangegeven?
[
Voor 9% gewijzigd door
chintsai op 02-03-2022 20:49
]