Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
De zwarte variant waarschijnlijk?.Sjoerd schreef op maandag 28 februari 2022 @ 13:27:
Ik heb mijn ultra 265 bij Mediamarkt geannuleerd en bij KPN besteld. Mediamarkt kon geen levertijd opgeven anders dan "in ieder geval meer dan 2 weken" terwijl KPN hem op voorraad heeft. Die zou dus morgen moeten komen. Ben benieuwd.
Ah, ik was er van uit gegaan dat je bij Samsung zelf had besteldSuperVeloce schreef op maandag 28 februari 2022 @ 13:07:
[...]
Mijne is via T-mobile zelf en die werken met AMP groep als courier
Slechte zaak maar het lijkt er wel op.Nzsx schreef op maandag 28 februari 2022 @ 13:29:
Ik vraag mij wel iets af. Ik heb op 9 februari een pre order gedaan, het kan toch niet zo zijn dat hij dan ma 11 maart pas zou komen? Je kunt neem ik aan toch niet 11 maart de winkels vullen, maar de mensen met preorder nog niks geven?
Dat ligt aan de bestellingen per winkel/webshop zelf, en in welke volgorde deze zijn gedaan. Uiteindelijk zal menig online shop de pre-orders eerst voldoen voordat zij de telefoon in fysieke winkels op voorraad hebben.Nzsx schreef op maandag 28 februari 2022 @ 13:29:
Ik vraag mij wel iets af. Ik heb op 9 februari een pre order gedaan, het kan toch niet zo zijn dat hij dan ma 11 maart pas zou komen? Je kunt neem ik aan toch niet 11 maart de winkels vullen, maar de mensen met preorder nog niks geven?
Het kan natuurlijk zijn dat uiteindelijk MediaMarkt de telefoons heeft liggen maar een compleet andere webshop (zou wel een obscure moeten zijn denk ik) zijn pre-orders nog niet uitlevert.
Apart, ik zie het inderdaad. Overigens alleen met abonnement. Vraag me wel echt af of dat zo is. Op de (zakelijke) website kpnwebshop staat dat de leveringen vertragingen op kunnen lopen..Sjoerd schreef op maandag 28 februari 2022 @ 13:30:
Ja. Heb de klantenservice nog gebeld om dit te bevestigen. Van de andere kleuren staat trouwens dezelfde levertijd op de website.
Op de site kpn.com kun je bijvoorbeeld de witte S22 Ultra bestellen met 256GB, maar bij 512GB veranderd de knop in "Pre-order." Verder nergens de melding dat de levering zou kunnen vertragen en "Voor 21:00 besteld, morgen in huis" staat meermaals op de website.
Maar ok, voor de gein even mijn verlenging ingevuld zoals ik die nu via belsimpel heb gedaan maar bij KPN mag ik gewoon nog even 1210 euro neertikken. Dan maar iets langer wachten, daar heb ik wel 330 euro voor over.
KPN is altijd duurder dan onafhankelijke aanbieders maar ik zag op de website van belsimpel dat zij de toestelprijs bij een abonnement ook omhoog hebben gegooid.m0ridin schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:22:
Bijzonder van KPN idd, ook de niet zwarte kleuren LIJKEN daar leverbaar...
Maar ok, voor de gein even mijn verlenging ingevuld zoals ik die nu via belsimpel heb gedaan maar bij KPN mag ik gewoon nog even 1210 euro neertikken. Dan maar iets langer wachten, daar heb ik wel 330 euro voor over.
Als ik nu dezelfde deal intoets dan zou ik met de 200 euro voucher nog 88 euro bijbetalen, dus de toestelbijbetaling was eerst 144 en is nu 288 bij een KPN verlenging voor 2 jaar, denk dat ze teveel vouchers hebben weggegeven ofzo.
Ik kreeg in totaal 545 euro korting op een toestel van 1449 euro, ik heb nog geen preorder meegemaakt met zoveel korting en ik ruil ieder jaar mijn toestel in
Bij mobiel.nl zijn de prijzen overigens onveranderd, daar kan je nog steeds dezelfde deal samenstellen maar dan zonder de 200 euro korting natuurlijk want de pre order periode is voorbij.
Binnenkort zijn ook de buds niet meer inbegrepen dus al met al hadden we best een goeie preorder deal dit jaar.
*zucht*
Ook al wil ik heel graag dit (correctie: de S22) exemplaar hebben, dit doet met toch wel nadenken over het annuleren om gewoon een heel ander toestel te kopen... blegh, stom zeg.
[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 28-02-2022 16:15 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Aan de andere kant staat er 25 maart voor de gewone zwart. Die waren dacht ik toch veel sneller leverbaar hier?RustStorm schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:10:
15 april voor de graphite?! holy f...crap!
*zucht*
Ook al wil ik heel graag dit (correctie: de S22) exemplaar hebben, dit doet met toch wel nadenken over het annuleren om gewoon een heel ander toestel te kopen... blegh, stom zeg.
Morgen is het al 1 maart, sommigen lijken hier te vergeten dat februari een korte maand is.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik heb 11 februari de bestelling geplaatst op de Samsung website. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat het toestel inderdaad binnen enkele weken zal komen.AllesIsVoorbij schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:20:
Ik neem aan dat die datum geldt als je nu besteld toch? Als je, net als ik, de graphite kleur al meer dan twee weken geleden hebt besteld zal het hopelijk niet zo lang duren. Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik uiterlijk 18 maart bericht krijg (3 weken na officiële releasedatum van de ultra).
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Volgens mij hoor je ook bericht te krijgen als de productie van je telefoon echt begint. (Dit was wel zo met de s21 ultra exclusive kleur)RustStorm schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:26:
[...]
Ik heb 11 februari de bestelling geplaatst op de Samsung website. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat het toestel inderdaad binnen enkele weken zal komen.
Wel leuk om te zien dat ze in de US wel datums weergeven, maar in NL niets weergeven behalve 'koop nu' of 'voorraad update'.JohnFarmer schreef op maandag 28 februari 2022 @ 15:57:
[Afbeelding]
Geduld in USA wordt ook op de proef gesteld voor een S22 Ultra 256. Mag toch hopen dat dit niet een voorwaarschuwing is voor de pre orders hier in NL
Nu zie ik dat in de US de 1 TB volledig op 'sold out' staat, in tegenstelling tot NL met 'voorraad update'.
Ik zou dat voorzichtig willen vertalen naar : Wordt niet meer gemaakt, wat zou betekenen dat de mijne al ergens onderweg is ( lang leve pre-order )
S22 en S22+ standaard kleuren: "Your new device can be delivered from 28 March"
S22 en S22+ special kleuren: "please allow 4 weeks delivery"
S22 ultra standaard kleuren: "Your new device can be delivered from 28 March"
S22 ultra Graphite en Sky Blue: "please allow 4 weeks delivery"
S22 ultra Red: "please allow 7 weeks delivery"
Daaruit zou je kunnen interpreteren dat de speciale kleuren nog eerder geleverd kunnen worden. 28 maart is immers nog exact 4 weken. Oh Samsung...
Gelukkig kan ik nog even door met mijn huidige telefoon, maar dan word je gedult toch echt op de proef gesteld.
Er zijn momenteel ergere dingen aan de hand!
11febr besteld en helaas nog altijd niks mogen ontvangen ...pfffMr Dynamic schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:23:
Zijn er hier nog vlamingen die bij Telenet besteld hebben,en zo ja, wanneer juist ?
Nu ziet het eruit dat ik tot eind maart zal moeten wachten, echt zuur zeker als je weet dat dit mijn eerste "pre order" is ...
Hadden ze reclame gemaakt van "bestel nu, grote kortingen, levertijd voorlopig nog onbekend" dan was het iets anders. Ook het totaal gebrek aan respect bij Telenet om hun klanten een mail te sturen met een beetje uitleg of een andere levertijd stoort me, als je ze contacteert krijg je het standaard antwoord dat vanaf hij binnen is Post NL een mail zal sturen en zij afhankelijk zijn van Samsung.
Het geld is binnen, dus voor hun maakt het nietmeer uit
Je was met net voor, heb zonet mijn "mening" gegeven over TelenetRamsesser schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:52:
[...]
11febr besteld en helaas nog altijd niks mogen ontvangen ...pfff
Verwijderd
Ik had dit al eerder gemeld, 4 maart is een leugen van Samsung. Wellicht een paar enkele toestellen maar kleine batch.Pap3rclip schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:24:
Op de Samsung UK website dan ook maar eens gaan kijken:
S22 en S22+ standaard kleuren: "Your new device can be delivered from 28 March"
S22 en S22+ special kleuren: "please allow 4 weeks delivery"
S22 ultra standaard kleuren: "Your new device can be delivered from 28 March"
S22 ultra Graphite en Sky Blue: "please allow 4 weeks delivery"
S22 ultra Red: "please allow 7 weeks delivery"
Daaruit zou je kunnen interpreteren dat de speciale kleuren nog eerder geleverd kunnen worden. 28 maart is immers nog exact 4 weken. Oh Samsung...![]()
Wordt pas "midden" Eind Maart en ze doen niks aan een klacht.
Ik heb de 11de besteld, en niets ontvangen geen updates niets.
Ik vind het maar een schofterig bedrijf qua communicatie.
Kondig het dan niet groots aan, of zeg er duidelijk bij: pas leverbaar vanaf begin April.
Vanaf 8 feb. preordenen en leveren vanaf 18 feb.
De mijne besteld op 8 feb. en geleverd 19 feb. een zaterdag.
Voor mij top toestel, zeer tevreden.
Correct zou dan voor iedereen moeten gelden ... Niet een handvol toestellen binnen hebben en honderden pre orders aanvaarden.andremichel schreef op maandag 28 februari 2022 @ 18:55:
Telenet werkt correct.
Vanaf 8 feb. preordenen en leveren vanaf 18 feb.
De mijne besteld op 8 feb. en geleverd 19 feb. een zaterdag.
Voor mij top toestel, zeer tevreden.
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Via de Samsung website kun je zien wat waar op voorraad is (al staat belsimpel daar niet tussen). Wat wel niet verklaart waarom mijn ouders niets horen over hun s22 265gb groen en goud, terwijl beide bij samsung nu wel op voorraad zouden zijn🤔Deejayunic schreef op maandag 28 februari 2022 @ 21:06:
Ik zie net dat alle kleuren van de ultra direct leverbaar zijn bij KPN? Voor 21.00 uur besteld morgen in huis...
Heb nog niks van Belsimpel gehoord meer.. hoop dat die het dan ook snel binnen krijgen?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/8Csl5tIVqQ9qkXz81Fz0qEZv.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 17% gewijzigd door dragon2 op 28-02-2022 22:59 ]
De volgende documenten zijn nodig om mee te sturen met uw inruiltoestel:
1) De ondertekende afstandsverklaring.
2) De laadkabel en eventueel lader (niet namaak) behorende bij het Inruiltoestel, voor zover deze bij de originele aankoop van het Inruiltoestel meegeleverd waren. Andere accessoires die je samen met het inruiltoestel opstuurt, waaronder hoesjes SIM- en geheugenkaarten, zullen niet worden geretourneerd. Ontvangen SIM- en geheugenkaarten worden vernietigd.
Zonder deze documenten en items kunnen wij uw inruiltoestel niet inruilen.
Wanneer wij niet binnen de gestelde termijnen de nodige documenten, items en het Inruiltoestel hebben ontvangen, of wanneer uit onze analyse blijkt dat het door ons ontvangen Inruiltoestel niet voldoet aan de voorwaarden voor Inruil zoals omschreven in de Algemene Voorwaarden Inruil, zullen wij de door u ontvangen Inruilvergoeding verhoogt met een administratieve kost van 35€ van u terugvorderen. Deze factuur is te betalen binnen de 14 dagen na ontvangst.
BlaBlaBla
Hahaha, ze zijn grappig, zes van de acht websites hebben een groen vinkje maar hij is nergens verkrijgbaar. Voorbeeldje, een groene Ultra 512GB, alleen op de KPN website staat vandaag besteld, morgen in huis en ik moet nog zien of dat ook zo is als je hem hebt afgerekend.dragon2 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 22:54:
[...]
Via de Samsung website kun je zien wat waar op voorraad is (al staat belsimpel daar niet tussen). Wat wel niet verklaart waarom mijn ouders niets horen over hun s22 265gb groen en goud, terwijl beide bij samsung nu wel op voorraad zouden zijn🤔
[Afbeelding]
Geloof er helemaal niks van.
Op al die andere websites met een groen vinkje staat voor de groene Ultra 512GB;
lange levertijd (Vodafone),
11 maart (T-Mobile),
levertijd langer dan 2 weken (Mediamarkt)
en de meest pessimistische is leverbaar vanaf eind maart (Tele2) hahaha
Alleen de info over mobiel.nl en coolblue is accuraat; niet op voorraad
Verder is het een aanfluiting

O ja, dit staat op de website bij Samsung zelf:
"Vanwege de grote vraag verwachten we een vertraging in de levering van sommige modellen. We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen en bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak."
Dus ik geloof niet dat zij hem wel op voorraad hebben.
Op KPN na (als het waar is) nergens voorraad dus daar hebben we voorlopig niets aan die waar te koop website van Samsung.

[ Voor 10% gewijzigd door MeanDz op 01-03-2022 00:53 ]
<Zinloze tekst hier>
Ik heb alleen het toestel en de afstandsverklaring opgestuurd en mijn retour is geaccepteerd, Dus lader en/of laadkabel hoeft echt niet terug.Strider schreef op maandag 28 februari 2022 @ 23:10:
Vandaag de mail gekregen om mijn inruiltoestel op te gaan sturen, Buyback/L8P is toch wel erg duidelijk over de 'items'. Hopelijk gaat de administratieve kost er niet komen.
2) De laadkabel en eventueel lader (niet namaak) behorende bij het Inruiltoestel, voor zover deze bij de originele aankoop van het Inruiltoestel meegeleverd waren. Andere accessoires die je samen met het inruiltoestel opstuurt, waaronder hoesjes SIM- en geheugenkaarten, zullen niet worden geretourneerd. Ontvangen SIM- en geheugenkaarten worden vernietigd.
Wanneer wij niet binnen de gestelde termijnen de nodige documenten, items en het Inruiltoestel hebben ontvangen, of wanneer uit onze analyse blijkt dat het door ons ontvangen Inruiltoestel niet voldoet aan de voorwaarden voor Inruil zoals omschreven in de Algemene Voorwaarden Inruil, zullen wij de door u ontvangen Inruilvergoeding verhoogt met een administratieve kost van 35€ van u terugvorderen. Deze factuur is te betalen binnen de 14 dagen na ontvangst.
Verwijderd
Hoe hoger het opslag percentage hoe langer je moet wachten.syntesia schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 09:16:
Zijn er überhaupt ss22 ultra 512gb uitgeleverd. Mijn order krijgt maar geen update.
512GB vrees dat je nog 3-5 weken moet wachten.
Voor zover ik weet niet door Belsimpel of mobiel.nl maar ik hoop dat ik me vergis en hoor het graag als er ook andere kleuren in 512GB geleverd zijn door die twee winkels. Feit is dat de meeste mensen die nu hun toestel krijgen een zwarte 128GB versie hebben maar de groene, witte of burgundy 512GB heb ik nog niet voorbij zien komen behalve bij Samsung zelf.syntesia schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 09:16:
Zijn er überhaupt ss22 ultra 512gb uitgeleverd. Mijn order krijgt maar geen update.
Heb zelf bij mobiel.nl besteld dus zit helaas ook te wachten.
Dus je koopt een nieuw toestel zonder lader (want beter voor het milieu en iedereen heeft toch al een lader) en dan gaan ze vragen om je ouder lader retour te sturen...Strider schreef op maandag 28 februari 2022 @ 23:10:

Heb je ook bronnen voor alle info die je verspreid? Werk je in deze sector?Verwijderd schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 09:46:
[...]
Hoe hoger het opslag percentage hoe langer je moet wachten.
Zonder bron of relevante achtergrond kan iedereen wat roepen.
Het is dus uitgesloten dat ze deze week alvast een paar van de grotere varianten uitleveren?Verwijderd schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 09:46:
[...]
Hoe hoger het opslag percentage hoe langer je moet wachten.
Alleen de kleinere geheugenvarianten?
Ik hoop dat ze ons niet 6 weken laten wachten.

Knip, een lange tenen reactie op de man is niet nodig en niet wenselijk hier in het forum, dus weg.Koen87 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 09:52:
[...]
Heb je ook bronnen voor alle info die je verspreid? Werk je in deze sector?
[ Voor 46% gewijzigd door 13art op 01-03-2022 12:27 ]
Verwijderd
Mijn bron geef ik niet prijs, maar mijn informatie wordt kennelijk niet op prijs gesteld.Koen87 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 09:52:
[...]
Heb je ook bronnen voor alle info die je verspreid? Werk je in deze sector?
Succes en heb geduld, of kies een 128GB versie.
256GB kan ook, einde ochtend ontvang ik zwarte 256Verwijderd schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 10:10:
[...]
Mijn bron geef ik niet prijs, maar mijn informatie wordt kennelijk niet op prijs gesteld.
Gisteren ochtend nog speciaal gebeld met de klantenservice hierover en die bevestigden dat ze die voorraad hadden dus meteen besteld.Gisteren geen track&trace ontvangen en nu staat er op de website verwachte leverdatum tussen de 11 en 25 maart voor de ultra, afhankelijk van de kleur en opslaggrootte combinatie (nee, zwart is niet de snelste).Deejayunic schreef op maandag 28 februari 2022 @ 21:06:
Ik zie net dat alle kleuren van de ultra direct leverbaar zijn bij KPN? Voor 21.00 uur besteld morgen in huis...
Heb nog niks van Belsimpel gehoord meer.. hoop dat die het dan ook snel binnen krijgen?
Net klantenservice gebeld;
"In mijn systeem staat dat hij op voorraad is"
"Wordt hij dan ook vandaag verzonden?"
"Dat weet ik niet, kan ook morgen of vrijdag zijn"
Lekker dan. Heb ik mijn €150 pre-order voordeel bij de Mediamarkt geannuleerd voor iets wat de volgende dag geleverd kon worden en dan krijg je weer zo'n bedrijf dat zegt iets op voorraad te hebben maar dan vervolgens niet levert.
Wordt weldegelijk gewaardeerd!Verwijderd schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 10:10:
[...]
Mijn bron geef ik niet prijs, maar mijn informatie wordt kennelijk niet op prijs gesteld.
Daardoor zag je mijn vraag misschien over het hoofd maar ik vroeg me af of er helemaal geen grotere geheugen varianten eerder beschikbaar komen in de week van 7 maart bij mobiel.nl? Voor zover je weet natuurlijk.
En je input hier wordt ontzettend op prijs gesteld dus doe je ding en blijf het aub ook doen!
[ Voor 89% gewijzigd door 13art op 01-03-2022 12:29 ]
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Bronnen over leveringen zijn er eigenlijk al voldoende:
1. Zowat iedereen die een 128 GB of 256 GB heeft besteld, heeft dat model al binnen, of heeft een melding binnen wanneer het binnen komt, Ook wanneer ze het pas een paar dagen terug hebben besteld.
2. De 512 GB variant, sommigen hebben hem al binnen, maar de meeste zitten nog te wachten zo ver ik heb gezien. Hoe later je de pre-order hebt gedaan, hoe minder kans die is. Logisch dat wanneer je nu bestelt je dan hoogstwaarschijnlijk nog wel even moet wachten, zeker als we bijv. in de Samsung US kijken waar ze WEL leverdatums tonen bij de bestelling. Zie de screenshots eerder gepost.
3. De 1 TB lijkt nog bij niemand binnen te zijn, althans in Nederland.
Alle 3 de punten worden meerdere malen ervaren in dit topic. Ik had zelf ook liever een link gezien naar een Samsung artikel waarin ze transparant waren, maar helaas. Onze eigen ervaring bronnen zijn momenteel het beste wat we hbben.
[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 01-03-2022 12:30 ]
Het is in elk geval meer dan ik. Ik heb nog niets mogen ontvangenFineraft schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 11:06:
@Robier ik heb anders nog niet de 256GB variant ontvangen, laat staan een update over de levering ontvangen. Ik had een pre-order geplaatst maar nog niets ontvangen. Wel al het hoesje😂😂😂😂
Het is wel één van de standaard kleuren die je besteld hebt he? En via Samsung? Meeste melden hier toch wel dat ze de 256 GB hebben / spoedig binnen hebben, wanneer ik erop filter hier.
Ik heb de Graphite besteld met een levertijd van 3 tot 5 weken, maar de Clear Cover heb ik ook al binnen.Fineraft schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 11:06:
@Robier ik heb anders nog niet de 256GB variant ontvangen, laat staan een update over de levering ontvangen. Ik had een pre-order geplaatst maar nog niets ontvangen. Wel al het hoesje😂😂😂😂

Er is een reden dat ik geen speciale Samsung kleur heb gekozenMischaBoender | IA schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 11:10:
[...]
Ik heb de Graphite besteld met een levertijd van 3 tot 5 weken, maar de Clear Cover heb ik ook al binnen.

Ik heb de S22 Ultra 256GB groen besteld op 10 feb bij Coolblue. Helaas geen idee wanneer ik hem kan verwachten maar houd het nog wel even uit met mijn oude telefoon. De €25 ter compensatie heb ik inmiddels binnen en koop ik nog een mooi hoesje van
[ Voor 93% gewijzigd door 13art op 01-03-2022 12:30 ]
Tsja, tegenwoordig is klantenservice iets van een ver verledenMijn S22 256GB Pink order via Samsung/ing (van 17-2) staat nog steeds op verzending 24-2 en levering 25-2. Niets ontvangen en communicatie via Whatsapp levert niets op dan: je krijgt wel een mail als je order verstuurd is. Op twitter niet eens een reactie gekregen.

Het is óf de Phantom Black (de standaard kleur) óf Graphite (de speciale Samsung kleur).Fineraft schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 11:14:
@Robier ik heb de standaard Graphite Black kleur besteld en geen aparte kleur.
Ik moet zeggen, creatief denken is het zekerFineraft schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 11:14:
Als pure wanhoopspoging heb ik maar het hoesje op de contactloze lader gelegd, in de hoop dat dat misschien de zending versneld![]()
![]()
Oeps, klopt inderdaad. Ik had de Phantom Black besteld. Ik had ze door elkaar gehaald.Het is óf de Phantom Black (de standaard kleur) óf Graphite (de speciale Samsung kleur).
Bedoel je Phantom Black? Of heb je een hele bijzondere 1-of-1 combinatie van Phantom Black en Graphite besteld?Fineraft schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 11:14:
@Robier ik heb de standaard Graphite Black kleur besteld en geen aparte kleur.
...

[ Voor 94% gewijzigd door 13art op 01-03-2022 12:31 ]
Dus we kunnen wel aannemen dat er volgende week wat binnenkomt in ieder geval. Of het genoeg voorraad zal zijn om op ''vrije verkoop'' over te gaan moeten we afwachten.
Het lijkt me stug dat ze dat neerzetten als ze zelf zouden weten dat ze pas over bijvoorbeeld een maand of langer de 512G modellen binnen gaan krijgen...
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
[ Voor 98% gewijzigd door 13art op 01-03-2022 12:32 ]
[ Voor 80% gewijzigd door 13art op 01-03-2022 12:37 ]
Daarnaast is deze link eerder in de thread gedeeld ook illustrerend:
https://community.t-mobil...g-galaxy-s22-ultra-340980
Is inderdaad alleen t-mobile, maar ik denk dat het wel aansluit met de rest van de winkels.
Ik werk in de logistieke sector op Schiphol, heb contact met de grote supply chain expediteur die o.a. de Samsung leveringen voor heel Nederland hier verzorgt, zij hebben nog niet alle versies binnen. M.a.w. ze zijn nog niet in Nederland. Heb geen informatie gekregen over verwachte leverdatum.
Mooi zo! Heeft er in ieder geval iemand plezier van!Kosm schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:21:
Weet je wat ik mooi vind? Beetje zuur doen op een forum met een stel vreemden, over een telefoontje die een paar dagen later komt.
Voor de volledigheid, dit heeft niks met een telefoontje te maken of het feit dat hij wat later is, dit gaat om omgangsvormen en de manier waarop je elkaar benaderd op dit forum.
Geniet ervan!
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Daar issie dan, 256GB zwart
Dit gaat vooralsnog vrijwel alleen maar over de Ultra. De S22 en S22+ zijn slechts heel incidenteel uitgeleverd.Robier schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 11:09:
[...]
Het is in elk geval meer dan ik. Ik heb nog niets mogen ontvangen![]()
Het is wel één van de standaard kleuren die je besteld hebt he? En via Samsung? Meeste melden hier toch wel dat ze de 256 GB hebben / spoedig binnen hebben, wanneer ik erop filter hier.
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Correct, ik had wellicht moeten melden dat ik de S22 ultra bedoelde.Maardiweb schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:01:
[...]
Dit gaat vooralsnog vrijwel alleen maar over de Ultra. De S22 en S22+ zijn slechts heel incidenteel uitgeleverd.
Van de S22 en S22+ is ver van tevoren aangekondigd dat ze pas 2 weken later (vanaf 11 maart) zouden worden geleverd. Iedereen die hem nu al heeft, heeft geluk gehad.
Status waar ik voor belde:
Zelf de Samsung S22 Ultra Zwart 256 GB besteld via ING rentepunten op 18 februari.
Mijn order blijft staan op order voorbereiden en wordt verstuurd 24 februari.
De mevrouw aan de telefoon gaf aan dat hij voor 4 maart staat om uitgeleverd te worden.
Of het zo is weet ik niet, maar misschien heeft iemand er iets aan om dit te lezen.
Ik wacht het af. Geen haast, maar wel ongeduldig.
Gisteren ook contact opgenomen met Samsung op twitter, die vermeldden dat ook. Dus laten we inderdaad uitgaan van 4 maart, en hopelijk daarvoor alTeletekst schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:51:
Ik heb gebeld met Samsung.
Zelf de Samsung S22 Ultra Zwart 256 GB besteld via ING rentepunten op 18 februari.
De mevrouw aan de telefoon gaf aan dat hij voor 4 maart staat om uitgeleverd te worden.
Of het zo is weet ik niet, maar misschien heeft iemand er iets aan om dit te lezen.![]()
Die datum is anders voor de andere kleuren zoals te lezen is in de andere posts, neem ik aan? Ik heb namelijk ook de ultra 256GB maar dan groenTeletekst schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:51:
Ik heb gebeld met Samsung.
Of het zo is weet ik niet, maar misschien heeft iemand er iets aan om dit te lezen.![]()
Zwart wordt al veel uitgeleverd. Ik denk dat zwart is vertraagd door grote aantal leveringen, andere kleuren zijn gewoon nog niet eens op (lokaal) voorraad.Het is woensdag schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:02:
[...]
Die datum is anders voor de andere kleuren zoals te lezen is in de andere posts, neem ik aan? Ik heb namelijk ook de ultra 256GB maar dan groen
Dat weet ik niet. Ik heb natuurlijk alleen over mijn order gebeld.Het is woensdag schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:02:
[...]
Die datum is anders voor de andere kleuren zoals te lezen is in de andere posts, neem ik aan? Ik heb namelijk ook de ultra 256GB maar dan groen
Al paar keer besproken en ook in de topic warning genoemd: Niet inloggen maar via de "Volg je bestelling" tab met je ordernummer en e-mailadres de status opvragen.Fineraft schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:13:
Nou, ook leuk. Wanneer je wilt kijken naar je order staat hij niet eens op de website bij het account. Wel een orderbevestiging gekregen van de pre-order maar de order zelf staat niet online erbij dus kan ik ook niet traceren in welk proces het zich nu bevindt. Ook de hoesjes staan er niet bij. Vreemd eigenlijk. Vooral als je 1000+ euro betaald hebt zou je verwachten dat dit beter geregeld is
Verwijderd
Rinkelt de 🔔🚪al? 😅Fineraft schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:16:
Wij zullen zien wanneer hij komt. Simpel gezegd, de telefoon komt wanneer hij komt. 😉
Ik heb nog steeds 7 maart staan bij mobiel.nl maar als het 11 maart wordt is er ook geen man over boord.
Uiteindelijk komt ie wel maar dan duurt het gewoon wat langer want ik ga hem toch echt niet annuleren
Als je vanuit de link("mijn account" button) uit de email met de orderbevestiging inlogt. Staat de bestelling er wel bij. De link uit de email verwijst je door naar het correcte partnerportal(bijv ING portal) waar je de bestelling geplaatst hebt want daar is je bestelling zichtbaar.Fineraft schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:13:
Nou, ook leuk. Wanneer je wilt kijken naar je order staat hij niet eens op de website bij het account. Wel een orderbevestiging gekregen van de pre-order maar de order zelf staat niet online erbij dus kan ik ook niet traceren in welk proces het zich nu bevindt. Ook de hoesjes staan er niet bij. Vreemd eigenlijk. Vooral als je 1000+ euro betaald hebt zou je verwachten dat dit beter geregeld is
Is dit dan geen werkdag ?Helaas zijn we even niet beschikbaar. Maar niet getreurd, we zijn er elke werkdag en zaterdag van 10u tot 18u.
Zou nu toch eens een richtdatum willen hebben, als ik zie dat andere online winkels en providers het kunnen ...
Misschien is dit handig voor het overzicht.
Variant(en): S22 128Gb wit en S22+ 128Gb zwart
Leverancier: Samsung
Besteldatum: 24-2
Indicatieve leverdatum: 4 maart
Werkelijke leverdatum: nnb
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Hoeveel de richtdatums van anderen waard zijn moet nog blijken.Mr Dynamic schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:50:
Klote Telenet, probeer hun klantendienst te bereiken via chat
[...]
Is dit dan geen werkdag ?
Zou nu toch eens een richtdatum willen hebben, als ik zie dat andere online winkels en providers het kunnen ...
Bij onder andere het groene 512GB model staat nog steeds "in de week van 7 maart nieuwe levering verwacht" dus....

Keep hope alive!
Zelfde hier, er zijn ergere dingen. Geen kans dat ik de dikke 600+ euro korting ga afslaan voor een maand wachten. Mijn Redmi 9T Pro voldoet prima op dit moment.MeanDz schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:41:
...
Uiteindelijk komt ie wel maar dan duurt het gewoon wat langer want ik ga hem toch echt niet annuleren
Overigens, daarbij moet wel gezegd worden dat dit gaat (voor zover ik weet) over de 256GB variant die ik bij Samsung zelf heb besteld.Fineraft schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:17:
Ik heb contact gehad met Samsung zelf. Zij zeggen dat er géén leveringen meer zijn vóór 4 maart. Dit mede door de grote vraag. Dus als je nu nog geen bevestiging of de ultra hebt ontvangen, dan is de eerst volgende mogelijkheid dat je 4 maart een bericht in je inbox krijgt dat je telefoon is verzonden 😁
Dus dat!SinjiOnO schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:06:
[...]
Zelfde hier, er zijn ergere dingen. Geen kans dat ik de dikke 600+ euro korting ga afslaan voor een maand wachten. Mijn Redmi 9T Pro voldoet prima op dit moment.
Verwijderd
Er komt morgen een nieuwe batch binnen dus velen zullen morgen of overmorgen een S22/S22+ track tracé krijgen van Samsung.opper! schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:35:
Mijn op 11 februari bij Samsung bestelde Galaxy S22+ 256GB Graphite wordt morgen bezorgd.
Edit: dit is bij Samsung exclusief
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2022 17:59 . Reden: Aanvulling ]
Geldt dit ook voor de S22 Ultra aankopen bij Coolblue?Verwijderd schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:38:
[...]
Er komt morgen een nieuwe batch binnen dus velen zullen morgen of overmorgen een S22/S22+ track tracé krijgen van Samsung.
Geen Ultras?Verwijderd schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:38:
[...]
Er komt morgen een nieuwe batch binnen dus velen zullen morgen of overmorgen een S22/S22+ track tracé krijgen van Samsung.
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.
Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie
Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order