Ah, toch bedankt voor de informatie! Ik gebruik sinds 2019 al een note 9 met 512gb plus 128gb sd kaart. En aangezien de ultra geen SD kaart slot heeft (wat ik tevens een zeer negative ontwikkeling vind met de telefoons die tegenwoordig uitkomen), heb ik dus niet genoeg aan 512gb.Robier schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 15:08:
[...]
Ik weet helaas niet of het ook betrouwbare bronnen zijn![]()
Op reddit heb ik al iemand kunnen vinden die sinds deze week al trotse bezitter is van de 1 TB variant. Ik geloof echt wel dat er links en rechts mensen zijn die de 1 TB bezitten, alleen of deze personen ook in Nederland zijn betwijfel ik. Of Samsung's pre-order sytseem is geen FIFO.
[...]
Ook mijn spijt is groot dat ik niet gewoon de 512 GB heb genomen, dan was ik waarschijnlijk ook al sinds vorige week trotse bezitter.
Ja inderdaad via gamemania en met kortingscodeVerwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:23:
[...]
Heb je hem met die gamemania kortingscodes besteld? (kwam neer op 20%)
Graphite 256Gb (baby s22) besteld op 13 aug., maar verwachte al vertraging vanwege dat speciale kleurtje.
Had ik genoeg gehad aan de 512 GB? Waarschijnlijk wel, maar ik dacht de 1 TB variant is er ook, ik ben er als een van de eersten bij, dus waarom niet.Daan1241 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 15:12:
[...]
Ah, toch bedankt voor de informatie! Ik gebruik sinds 2019 al een note 9 met 512gb plus 128gb sd kaart. En aangezien de ultra geen SD kaart slot heeft (wat ik tevens een zeer negative ontwikkeling vind met de telefoons die tegenwoordig uitkomen), heb ik dus niet genoeg aan 512gb.
Ach, laten we maar hopen dat Samsung gauw eens verteld wanneer het echt geleverd wordt. Mocht ik een update hebben over mijn levering, zal ik het je wel laten weten!
Zojuist bericht gehad van Samsung dat mijn bestelling morgen wordt geleverd. Had pas gisteravond besteld de 128gb ultra black. Dus heel snel gegaan. Ik hoop voor jullie allen die nog wachten dat jullie je toestel ook snel mogen ontvangen.☺️👍
Dat is lekker snel man!elaho schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 15:42:
Zojuist bericht gehad van Samsung dat mijn bestelling morgen wordt geleverd. Had pas gisteravond besteld de 128gb ultra black. Dus heel snel gegaan. Ik hoop voor jullie allen die nog wachten dat jullie je toestel ook snel mogen ontvangen.☺️👍
Zou fijn zijn als ze ook de uitvoeringen met meer geheugen op voorraad hadden maar blijkbaar zijn er serieuze problemen in de supply chain.
Je maakt mij niet wijs dat ze nu pas zijn begonnen met produceren van de S22 serie, er moet echt ergens wat fout zijn gegaan want dit is niet normaal.
Bijna helemaal geen uitlevering op de ver van te voren aangekondigde officiële verkoopdatum?
Somebody fucked up!
Vind het ook onbegrijpelijk, vorig jaar was het net zo een bestel-hel met de s21 ultra dus je zou denken daar hebben ze vast wel van geleerd maar blijkbaar niet!
Denk dat er intern bij Samsung wel wat koppen gaan rollen hier om want Koreanen zijn niet makkelijk maar daar hebben wij natuurlijk heel weinig aan.

Het eigenlijk zo oneerlijk dat mensen die meteen hebben besteld zodra het kon nu weken moeten wachten op hun toestel. Slechte planning van Samsung! 🧐🤨
Dat is wel erg naief zeg.Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:51:
[...]
Ik wil dat eigenlijk niet. Zonde van de tablet. Ik dacht dat ze dat niet terug hoefden.
Maar goed, als je je tablet wilt behouden moet je gewoon een ander toestel inleveren
BlaBlaBla
16 februari de S22 Ultra 256 groen besteld via Samsung zelf en 21 februari ontvangen via Dynalogic. Helaas wel de volgende dag geretourneerd vanwege een defecte speaker.Bloesbroer schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:52:
Heeft er iemand in NL al de groene 256gb versie binnen gekregen? En heeft er iemand al van Vodafone een levering gehad?
Ik heb op 9 februari de ultra 256GB groen besteld. Gisteren contact gehad met Vodafone die bevestigde dat ze gisteren toestellen binnen hebben gekregen en dat ik binnenkort track and trace zou krijgen. Echter tot op heden nog niks ontvangen.
Ik had geluk ... Mijn gewone S22 256, zwart is verstuurd door Samsung gisteren. Helaas wil PostNL niet meewerken en gaat het pakje al retour zonder dat hij ooit aangeboden is geweest!
Heel vlot werken die klantendiensten jammer genoeg niet en vrees ik dat ik nog een hele tijd zal mogen wachten vooraleer dit eindelijk geregeld is.
Heel vlot werken die klantendiensten jammer genoeg niet en vrees ik dat ik nog een hele tijd zal mogen wachten vooraleer dit eindelijk geregeld is.
[ Voor 0% gewijzigd door packfrenk op 25-02-2022 16:45 . Reden: typo ]
Dat is balen, is ook wel pech man.WhateverSuitsU schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:12:
[...]
16 februari de S22 Ultra 256 groen besteld via Samsung zelf en 21 februari ontvangen via Dynalogic. Helaas wel de volgende dag geretourneerd vanwege een defecte speaker.
Kan altijd gebeuren al hoop je natuurlijk dat het niet bij jou gebeurt.
Weet je al wanneer hij vervangen wordt? Je hoeft niet opnieuw achterin de rij toch?
Zeker balen, maar heb geduld.MeanDz schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:47:
[...]
Dat is balen, is ook wel pech man.
Weet je al wanneer hij vervangen wordt? Je hoeft niet opnieuw achterin de rij toch?
De klantenservice had me netjes geholpen. Hun advies was een nieuwe bestelling plaatsen en deze retour sturen. Dat proces ging overigens prima. Had m'n geld binnen twee dagen al retour en nu dus even wachten op de volgende lichting.
Eerst PostNL gebeld. Die hebben alleen kunnen vaststellen dat er inderdaad een foutje is gebeurd, maar ze kunnen niks voor me doen. Samsung moet een onderzoek laten opstarten. Dus dan maar Samsung gecontacteerd en nu hoop ik dat die klantendienstmedewerker van Samsung me een beetje begrepen heeft. Ze gaven het intern door. Op de vraag dat ze me iets zouden laten weten, kon ze me niet antwoorden.MeanDz schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:47:
[...]
Dat is balen, is ook wel pech man.
Dat wordt volgende week waarschijnlijk stalking van klantendiensten.
Is dat de 256GB versie die je ontvangen hebt?WhateverSuitsU schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:12:
[...]
16 februari de S22 Ultra 256 groen besteld via Samsung zelf en 21 februari ontvangen via Dynalogic. Helaas wel de volgende dag geretourneerd vanwege een defecte speaker.
YesBloesbroer schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 17:22:
[...]
Is dat de 256GB versie die je ontvangen hebt?
Verwijderd
Mensen goedenmiddag 4 maart wordt al 11 maart voor de 256GB versie S22 en S22+ normale kleuren.
heb gisteravond een email ontvangen van samsung
Dat mijn bestelling een samsung galaxy s22 ultra 256gb wit wordt
Verstuurd ik krijg die zaterdag binnen met samsung earbuds pro erbij
👌😀
Dat mijn bestelling een samsung galaxy s22 ultra 256gb wit wordt
Verstuurd ik krijg die zaterdag binnen met samsung earbuds pro erbij
[ Voor 3% gewijzigd door davidnothen72 op 25-02-2022 18:04 ]
Volgende mail over vertraging van Belsimpel ook al weer binnen, nu van 5 maart naar 12 maart, in mijn geval de Ultra 256GB Burgundy
Verwijderd
Als het meezit worden ze pas midden Maart geleverd de 256GB versiesMaffia171 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 18:12:
Volgende mail over vertraging van Belsimpel ook al weer binnen, nu van 5 maart naar 12 maart, in mijn geval de Ultra 256GB Burgundy
4 maart is een zoethoudertje ik kreeg van Samsung een kortingscode van maar liefst 15% op een accessoire voor het ongemak.
In mijn geval (256GB groen) nieuwe datum nog niet bekend. Geen idee of dat duidt op een nog langere levertijd.Maffia171 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 18:12:
Bron?Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 17:37:
Mensen goedenmiddag 4 maart wordt al 11 maart voor de 256GB versie S22 en S22+ normale kleuren.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik ben dan weer één van die uitzonderingen die bewust gekozen heb voor de 128gb versie, alles wordt onmiddellijk automatisch gebackuped naar mijn NAS, en die heeft momenteel meer dan 94 TB aan storage, dus ik kan eventjes voortDaan1241 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 15:12:
[...]
Ah, toch bedankt voor de informatie! Ik gebruik sinds 2019 al een note 9 met 512gb plus 128gb sd kaart. En aangezien de ultra geen SD kaart slot heeft (wat ik tevens een zeer negative ontwikkeling vind met de telefoons die tegenwoordig uitkomen), heb ik dus niet genoeg aan 512gb.
Wat ik wel slecht vind is dat je de bestaande bestelling niet kunt wijzigen.
Ik twijfel om toch voor de 512 GB versie te gaan, maar dan moet ik de bestaande bestelling annuleren en een nieuwe bestelling doen. Vervolgens kom ik dan weer achteraan in de bestelrij en ik heb geen idee wat de leverdatum nu gaat zijn.
Wat dat betreft is Samsung niet echt flexibel.
Ik begrijp dat het niet altijd kan, maar mijn status is nog steeds order ontvangen.
Ik twijfel om toch voor de 512 GB versie te gaan, maar dan moet ik de bestaande bestelling annuleren en een nieuwe bestelling doen. Vervolgens kom ik dan weer achteraan in de bestelrij en ik heb geen idee wat de leverdatum nu gaat zijn.
Wat dat betreft is Samsung niet echt flexibel.
Ik begrijp dat het niet altijd kan, maar mijn status is nog steeds order ontvangen.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
GoT, You have to love it!
Gefeliciteerd, veel plezier er mee!Lisadr schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 19:41:
***members only***
Mag ik vragen welk model, kleur en hoeveel opslagruimte je had gekozen?
Verwijderd
Die kan ik niet prijsgeven helaas.
Maar wordt tussen 11-15 maart.
Baal zelf ook maarja als de bugs er maar uit zijn.
Zojuist smsjes gekregen dat mijn mobiele abonnement in gaat, dus bij Belsimpel onder mijn account gekeken: mijn S22 (normaal) zwart 128GB is klaar om ingepakt te worden voor bezorging morgen! Toch sneller dan de eerdere email over vertraagde levering, uiteindelijk dus een dag later dan oorspronkelijk verwacht.
Aanvulling: Track en Trace inmiddels binnen. Zo te zien heeft Belsimpel nu ook voorraad van diverse modellen. Voor 23:59 besteld, morgen in huis.
Aanvulling: Track en Trace inmiddels binnen. Zo te zien heeft Belsimpel nu ook voorraad van diverse modellen. Voor 23:59 besteld, morgen in huis.
[ Voor 19% gewijzigd door oCe op 25-02-2022 20:22 ]
-I am Jack's wasted life.
Daan1241 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 19:44:
[...]
Gefeliciteerd, veel plezier er mee!
Mag ik vragen welk model, kleur en hoeveel opslagruimte je had gekozen?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 3% gewijzigd door Lisadr op 25-02-2022 19:55 ]
GoT, You have to love it!
Hier staat de order van de S22 al sinds 10-2 op Order voorbereiden. Krijg ook geen verdere info. Besteld op Samsung.com via partner portal.
Niltag schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 20:31:
Hier staat de order van de S22 al sinds 10-2 op Order voorbereiden. Krijg ook geen verdere info. Besteld op Samsung.com via partner portal.
/f/image/LXLq6zb7PGfsu83abKzqETNE.png?f=fotoalbum_large)
Zelfde hier, wel met een exclusive kleur.
Ik hou er gewoon rekening mee dat de mijne pas over een aantal weken geleverd wordt.
Zal Samsung ook wel allemaal worst wezen dat er een aantal particulieren zijn die klagen over levertijd etc., boeit ze volgens mij geen klote.
Het boeit ze pas als mensen hun order annuleren, maar dat gebeurt weinig tot niet op basis van de berichten hier.Pap3rclip schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 20:47:
Zal Samsung ook wel allemaal worst wezen dat er een aantal particulieren zijn die klagen over levertijd etc., boeit ze volgens mij geen klote.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ook deze kleurcombi besteld. Zal inderdaad nog wel even wachten worden.Pap3rclip schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 20:47:
[...]
[Afbeelding]
Zelfde hier, wel met een exclusive kleur.
Ik hou er gewoon rekening mee dat de mijne pas over een aantal weken geleverd wordt.
Dat doen die mensen toch niet en masse, omdat ze dat toestel toch eigenlijk wel graag willen hebbeng0tanks schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 20:54:
[...]
Het boeit ze pas als mensen hun order annuleren, maar dat gebeurt weinig tot niet op basis van de berichten hier.
Dat weet Samsung ook gewoon.
Geduld blijkt hier een schone deugd te zijn...
Met uitzondering van een paar specifieke modellen is alles zo'n beetje dus pas vanaf 11 maart leverbaar.

Nu hopen dat zij dan ook echt leveren en niet door de haast de kwaliteit uit het oog gaan verliezeng0tanks schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 21:42:
[...]
Met uitzondering van een paar specifieke modellen is alles zo'n beetje dus pas vanaf 11 maart leverbaar.![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nou ja, 11 maart is uiteindelijk ook "maar" 2 weken na de oorspronkelijk aangegeven leverdatum dus in die zin nog te overzien...
Alleen wat jammer dat er ondertussen al modellen eerder zijn uitgeleverd waardoor het wat extra zuur is...
Hoop dan wel dat dit echt de uiterste data zijn
Alleen wat jammer dat er ondertussen al modellen eerder zijn uitgeleverd waardoor het wat extra zuur is...
Vind het toch niet.m0ridin schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 22:01:
Nou ja, 11 maart is uiteindelijk ook "maar" 2 weken na de oorspronkelijk aangegeven leverdatum dus in die zin nog te overzien...
Afspraken zijn afspraken.
Ze horen te leveren op gemaakte overeenkomst, het is een schande dat een bedrijf misbruikt maakt van zijn positie.
Ik op 11 februari de S22 ultra 128gb besteld... geld ontvangen ging zeer snel... de rest? Zeer stil en geen goed gevoel bij. Geen mail van telenet meer, en al zeker geen track en trace code van PostNL, dat laatste is blijkbaar geen uitzondering.
Verwijderd
@g0tanks Wat zei ik een paar posts terug?
Reken maar op een levering zo rond 15-25 Maart grofweg.
Hype is dan al voor een deel voorbij, 2 maanden na aankondiging.
Samsung leert niet van zijn fouten.
Hype is dan al voor een deel voorbij, 2 maanden na aankondiging.
Samsung leert niet van zijn fouten.
Verwijderd
Mee eens, aankondiging met grootste kortingen.chintsai schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 22:07:
[...]
Vind het toch niet.
Afspraken zijn afspraken.
Ze horen te leveren op gemaakte overeenkomst, het is een schande dat een bedrijf misbruikt maakt van zijn positie.
Ear buds die €109 kosten aanprijzen als €229. En dan zeggen pre-order nu.
Verzend datum 24 Febrauri.
Krijg je een lullig e-mailtje. 4 maart is ook uit de duim gezogen.
En als compensatie 15% korting op een accessoire die ze niet op voorraad hebben.
Waardeloos geregeld daar.
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 17:37:
Mensen goedenmiddag 4 maart wordt al 11 maart
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 19:46:
[...]
Die kan ik niet prijsgeven helaas.
Maar wordt tussen 11-15 maart.
Het wordt wel steeds later bij jou.Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 22:29:
@g0tanks Wat zei ik een paar posts terug?
Vanochtend ook netjes mijn S22 + buds pro binnen gekregen, super gecommuniceerd netjes een track & tracé gehad en via diverse mails op de hoogte gehouden
Zijn er nog meer mensen met dit bericht van Belsimpel?Maffia171 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 18:12:
Ik heb een groene Ultra 512GB bij ze besteld en wel die eerste mail over de vertraging ontvangen.
Maar deze heb ik niet gehad terwijl ik ook wel graag een indicatie wil wanneer mijn toestel op voorraad is/ wordt uitgeleverd.
Iemand anders ook al een update ontvangen met een datum van Belsimpel of alleen deze mede tweaker?
Dames, het is een telefoon die we iets later krijgen. Gaat het wel goed met jullie? Ik had hem ook graag gelijk gehad, maar ik doe in de tussentijd wel gewoon iets anders. Wacht gewoon iets langer, hij komt vanzelf. Een dag na ontvangst heb je hem helemaal ingesteld en is er geen reet meer aan...
Je lijkt nu Postnl ergens van te betichten wat niet echt logisch is. Of lees ik je post verkeerd?Ramsesser schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 22:25:
Ik op 11 februari de S22 ultra 128gb besteld... geld ontvangen ging zeer snel... de rest? Zeer stil en geen goed gevoel bij. Geen mail van telenet meer, en al zeker geen track en trace code van PostNL, dat laatste is blijkbaar geen uitzondering.
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Het gaat mij niet zozeer om het feit dat ik mijn telefoon niet gisteren heb mogen ontvangen. Maar er staat wel nog steeds in mijn account/bestelling dat ik deze gisteren moet krijgen en contact met de klantenservice van Samsung komt niet verder dan: je krijgt wel een verzendbevestiging als de telefoon verstuurd wordt.MAkS1 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 07:11:
Dames, het is een telefoon die we iets later krijgen. Gaat het wel goed met jullie? Ik had hem ook graag gelijk gehad, maar ik doe in de tussentijd wel gewoon iets anders. Wacht gewoon iets langer, hij komt vanzelf. Een dag na ontvangst heb je hem helemaal ingesteld en is er geen reet meer aan...
Ik vind het niet onredelijk om van de klantenservice een datum of termijn te krijgen wanneer dat dan zal zijn. Ook al omdat het een pakje is waar je voor moet tekenen.
Goedemorgen, vanochtend bericht van Samsung ontvangen dat er een vertraagde levering is en dat men zo snel mogelijk willen bezorgen en ze nog contact opnemen wanneer dit gaat gebeuren. Samsung heeft de toestellen niet tijdig aan Dynalogic uitgeleverd. Dus vandaag hoef ik niet thuis te blijven.😊 ik zie wel wanneer mijn toestel wordt bezorgd heb gelukkig geen haast. 😊
Edit update: Samsung gebeld wat er nu eigenlijk was misgegaan. En nu komt het volgens de dame van de klantenservice hebben ze de toestellen nog niet. Dus bestelling wordt ingepakt, wordt verzonden, je krijgt track en trace code en opeens zegt Samsung…..oh nee we hebben het toestel niet. Echt Mega vreemd. 🧐🤨
Edit update: Samsung gebeld wat er nu eigenlijk was misgegaan. En nu komt het volgens de dame van de klantenservice hebben ze de toestellen nog niet. Dus bestelling wordt ingepakt, wordt verzonden, je krijgt track en trace code en opeens zegt Samsung…..oh nee we hebben het toestel niet. Echt Mega vreemd. 🧐🤨
[ Voor 38% gewijzigd door elaho op 26-02-2022 09:58 ]
Ik hoop dat dit niet klopt ? Ik heb een witte ultra 128g besteld en daar staat nu doodleuk "eind maart" ???? Waarvoor dient nu een pre-order ? Ontvang uw samsung als eerste was de slogan ....g0tanks schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 21:42:
[...]
Met uitzondering van een paar specifieke modellen is alles zo'n beetje dus pas vanaf 11 maart leverbaar.![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Pff wat een baggertent die mobiel.nl. Echt geen zin tot 7 maart te wachten. Prutsers. Ga het maar annuleren.
[ Voor 67% gewijzigd door Daan2020 op 26-02-2022 10:41 ]
Precies diezelfde mail kreeg ik van Samsung-shop dat mijn Tab S8+ dat de Dynologic levering vandaag niet doorgaat. Geen apparaten klaar voor verzending volgens klantenservice maar wel alvast serienummer op factuur zetten...elaho schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 08:00:
Goedemorgen, vanochtend bericht van Samsung ontvangen dat er een vertraagde levering is en dat men zo snel mogelijk willen bezorgen en ze nog contact opnemen wanneer dit gaat gebeuren. Samsung heeft de toestellen niet tijdig aan Dynalogic uitgeleverd. Dus vandaag hoef ik niet thuis te blijven.😊 ik zie wel wanneer mijn toestel wordt bezorgd heb gelukkig geen haast. 😊
En speciaal vandaag voor thuis gebleven en dit weekend had ik mooi de tijd om apparaat te tunen.

Enfin er zijn ergere dingen aan de hand in de wereld - kan best een paar dagen wachten...
Is toch ook vreemd hè, vind je ook niet?Merlijn_merlin schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 10:58:
[...]
Precies diezelfde mail kreeg ik van Samsung-shop dat mijn Tab S8+ dat de Dynologic levering vandaag niet doorgaat. Geen apparaten klaar voor verzending volgens klantenservice maar wel alvast serienummer op factuur zetten...
En speciaal vandaag voor thuis gebleven en dit weekend had ik mooi de tijd om apparaat te tunen.![]()
Enfin er zijn ergere dingen aan de hand in de wereld - kan best een paar dagen wachten...
Ze zeggen zelf: "ergens is iets misgegaan" Duidelijk?! ;-)
Het ding is: meeste retailers, maar ook Samsung mogen best wat beter gaan communiceren en open zijn (of worden) wat er allemaal gaande is en wat er in de logistiek en/of productie mis aan het gaan is. Ze hebben nu, van ontzettend veel mensen, al geld ontvangen omdat ze op dag 1 van de release de telefoon in handen willen hebben. En nu blijkt uit heel veel dat ze dit niet kunnen waarmaken. Is, op z'n zachtst gezegd, niet netjes. En de mensen aan het front, cq de klantenservice en verkoopmedewerkers, roepen allemaal wat anders omdat ook zij het gewoon niet weten.
Kan het ze voor de rest van schelen? Nee. Waarom niet? Omdat de verreweg de meeste mensen die de pre-order hebben gedaan, deze gewoon laten staan en niet annuleren om vervolgens een telefoon van een andere fabrikant te kopen. Samsung (en dus ook de overige retailers) wordt geen pijn gedaan op deze manier en dus: who cares dat onze telefoons niet op tijd kunnen worden verscheept...
NB. Ik ben een van de mensen die NIET annuleert. Simpelweg: IOS is niks voor mij, vind het een verschrikkelijk besturingssysteem waar ik niet aan kan wennen. Heb mijn zinnen gezet op de S22, na lang hebben nagedacht en te hebben gekeken naar andere Android telefoons...
Kan het ze voor de rest van schelen? Nee. Waarom niet? Omdat de verreweg de meeste mensen die de pre-order hebben gedaan, deze gewoon laten staan en niet annuleren om vervolgens een telefoon van een andere fabrikant te kopen. Samsung (en dus ook de overige retailers) wordt geen pijn gedaan op deze manier en dus: who cares dat onze telefoons niet op tijd kunnen worden verscheept...
NB. Ik ben een van de mensen die NIET annuleert. Simpelweg: IOS is niks voor mij, vind het een verschrikkelijk besturingssysteem waar ik niet aan kan wennen. Heb mijn zinnen gezet op de S22, na lang hebben nagedacht en te hebben gekeken naar andere Android telefoons...
[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 26-02-2022 11:20 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Verwijderd
Bij amazon.com krijg je $100 voucher en je kan nog inruilen voor korting op de S22 128GB gegarandeerd geleverd 28 Februari wel in de USA dus hier iets later.
En hoeveel kost de telefoon dan met invoerkosten erbij?Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:07:
Bij amazon.com krijg je $100 voucher en je kan nog inruilen voor korting op de S22 128GB gegarandeerd geleverd 28 Februari wel in de USA dus hier iets later.
Graag nieuws over mijn bestelling van 9 februari? S22 Ultra 256gb wit
Informatie van telenet : We kunnen op dit moment helaas geen beloftes doen over een specifieke leverdatum. We zijn hiervoor afhankelijk van de voorraad die we ontvangen van Samsung zelf. Je toestel zal zo snel mogelijk je kant uitkomen.
Ik wil deze bestelling annuleren.
Telenet: Dat is helaas niet mogelijk. Je kan het pakket wel weigeren bij levering, dan wordt dit teruggestuurd naar ons en wordt je bestelling zo geannuleerd.
Informatie van telenet : We kunnen op dit moment helaas geen beloftes doen over een specifieke leverdatum. We zijn hiervoor afhankelijk van de voorraad die we ontvangen van Samsung zelf. Je toestel zal zo snel mogelijk je kant uitkomen.
Telenet: Dat is helaas niet mogelijk. Je kan het pakket wel weigeren bij levering, dan wordt dit teruggestuurd naar ons en wordt je bestelling zo geannuleerd.
Wat raar zeg. Waarom zou je de bestelling niet kunnen annuleren als het nog (lang) niet is verzonden?JAnWeeNi schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:41:
volgens mij kunnen en mogen ze dat helemaal niet tegen je zeggen. Annuleren zou altijd mogelijk moeten zijn, mits je binnen de 14 dagen wettelijke bedenktijd zit.JAnWeeNi schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:41:
hier een stukje van de consumentenbond waarvan ik niet weet of dat ook van toepassing is in België.
[ Voor 14% gewijzigd door RustStorm op 26-02-2022 13:03 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Nog meer mensen hier die een pre-order bij Samsung zelf hebben geplaatst, maar de buds er niet bij hebben gekregen? Mijn S22 Ultra (besteld in de VIP-store) kwam afgelopen week binnen, maar de buds ontbraken. Navraag bij de klantenservice leert dat dit een bekend probleem is en dat de buds alsnog worden nageleverd - herkenbaar?
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Mijn pakket was beschadigd geraakt bij aankomst Dynalogic en daarom niet uit geleverd vandaag. Samsung stuurt opnieuw pakket toe met daarin nieuwe telefoon en buds en het wordt dan morgen of maandag geleverd….ben benieuwd.☺️
Zojuist mijn bestelling voor de S22 verandert in de S22 ultra 128GB groen bij mobiel.nl
Over de telefoon lieten ze weten dat ze 7 maart sowieso een nieuwe lading verwachten, maar waarschijnlijk al een week eerder.
Aangezien de verkopers blijkbaar ook weinig weten van wanneer ze leveringen krijgen, lijkt toch vooral bij Samsung de communicatie fout te zijn gegaan.
Over de telefoon lieten ze weten dat ze 7 maart sowieso een nieuwe lading verwachten, maar waarschijnlijk al een week eerder.
Aangezien de verkopers blijkbaar ook weinig weten van wanneer ze leveringen krijgen, lijkt toch vooral bij Samsung de communicatie fout te zijn gegaan.
Verwijderd
Neem aan dat je hem (of is het haar) hebt?Xvalentina schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 04:59:
[Afbeelding]
Mijn roze s22 (de "gewone") word vandaag gelukkig gewoon bezorgd. Zou het aan de kleur liggen?
Ik heb hem via de welbekende samsungportal besteld op 15 februari
S22 (normaal) 128GB zwart vandaag binnen, via Belsimpel. Zit een witte ronde sticker "enterprise edition" op de voorkant van de verpakking van de telefoon. Bijzonder, hopelijk heeft dat in de praktijk geen nadelen.
2de uitstel bericht gekregen idd "De verwachte leverdatum van je Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB S908 Groen is nog niet bekend"MeanDz schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 02:44:
[...]
Zijn er nog meer mensen met dit bericht van Belsimpel?
Ik heb een groene Ultra 512GB bij ze besteld en wel die eerste mail over de vertraging ontvangen.
Maar deze heb ik niet gehad terwijl ik ook wel graag een indicatie wil wanneer mijn toestel op voorraad is/ wordt uitgeleverd.
Iemand anders ook al een update ontvangen met een datum van Belsimpel of alleen deze mede tweaker?
Ik zou even kijken of het model meedoet aan de gratis Galaxy buds pro actie. Het zou best een buitenlands model kunnen zijn, en heb je geen recht op gratis buds. Belsimpel en Mobiel.nl doen dat vaker. Zie voor de nummers onder 'deelnemende modellen'.oCe schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 17:48:
S22 (normaal) 128GB zwart vandaag binnen, via Belsimpel. Zit een witte ronde sticker "enterprise edition" op de voorkant van de verpakking van de telefoon. Bijzonder, hopelijk heeft dat in de praktijk geen nadelen.
Zojuist probleemloos kunnen registreren op de Samsung site voor de Buds Pro, dus dat gaat goedOf-Aaargh schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 18:27:
[...]
Ik zou even kijken of het model meedoet aan de gratis Galaxy buds pro actie. Het zou best een buitenlands model kunnen zijn, en heb je geen recht op gratis buds. Belsimpel en Mobiel.nl doen dat vaker. Zie voor de nummers onder 'deelnemende modellen'.
Alsof ze daar ook maar enig invloed op hebben. Als Samsung niet meer kan leveren dan dat er ge-preordered wordt is dat niet hun schuld. Richt je pijlen op Samsung zou ik zeggen.Daan2020 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 10:39:
Pff wat een baggertent die mobiel.nl. Echt geen zin tot 7 maart te wachten. Prutsers. Ga het maar annuleren.
Ik heb juist hetzelfde antwoord gekregen op mijn vraag om te annuleren.JAnWeeNi schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:41:
Echt belachelijk. De gsm is nog niet verstuurd, ze weten zelf niet wanneer dit gaat zijn. De pakjesdiensten weten al niet waar eerst springen en dan zegt Telenet doodleuk van weiger het pakje maar. Puur tijdverlies voor verschillende partijen dat volledig voorkomen kan worden. Ecologisch ook niet verantwoord.
Daarbij heb ik ook gezegd dat bij de laatste twee leveringen van PostNL ik zelf niet eens de kans heb gekregen om te weigeren. Ze laten het pakje met een waarde van 1000 euro doodleuk aan je deur staan omdat je niet binnen de twee seconden open doet.
Ik heb hem inderdaad vrijdagochtend ontvangen en nu in gebruikVerwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 17:17:
[...]
Neem aan dat je hem (of is het haar) hebt?

De levering is volgens belofte en planning gegaan incl. Oordopjes.
(Een "gewone" roze s22 besteld op 13 feb via de game mania portal met inruil en extra code korting)
Knip, niet op de man spelen.
[ Voor 88% gewijzigd door 13art op 27-02-2022 10:25 ]
Ik heb geen haast dus de bestelling staat inderdaad nog open. De iPhone 13 heb ik overwogen, maar het gebrek aan USB-C is voor mij een dealbreaker.Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:23:
@g0tanks heb je je bestelling nog open staan? Of neem je een iPhone 13?
Nou, direct bij samsung besteld op 10 februari, de S22 Ultra is tot op heden nog niet in mijn bezit.
Supportmedewerker zojuist via Facebook gevraagd naar de status van mijn bestelling, gezien ik als 'gast' heb besteld en dan blijkbaar niet mijn order online kan bekijken.
Supportmedewerker zojuist via Facebook gevraagd naar de status van mijn bestelling, gezien ik als 'gast' heb besteld en dan blijkbaar niet mijn order online kan bekijken.
Toch jammer dat als je bij de bron besteld ze het voor elkaar krijgen om niet op tijd te leveren.Wij hebben helaas in geen gevallen inzicht op wanneer een bestelling precies verzonden wordt. Momenteel is er bij ons bevestigd dat we i.v.m. de grote drukte een vertraging ervaren. Het kan dus langer duren dan gebruikelijk voordat jouw bestelling wordt verzonden. Zodra jouw bestelling is verzonden ontvang je vanzelf een verzendbevestiging met de track&trace.
Nou mensen de s22 zit eigen records te breken en dat zal de levertijd niet ten gunste zijn...
Winkels maar ook samsung kan daar dan ook niks tegen doen.
dan de fabriek in Vietnam overuren laten draaien.
Winkels maar ook samsung kan daar dan ook niks tegen doen.
dan de fabriek in Vietnam overuren laten draaien.
Je hoort zo vaak "wat een fantastische verkoopcijfers", hierdoor hebben wij leveringsproblemen.
Het maakt geen ene reet uit met welke reden je aankomt zetten, gewoon je verantwoordelijkheid nemen en de afspraken/overeenkomsten met de bedrijven en eindgebruikers nakomen.
Ze zitten zichzelf teveel op te hemelen hoe goed ze wel niet zijn.
Het maakt geen ene reet uit met welke reden je aankomt zetten, gewoon je verantwoordelijkheid nemen en de afspraken/overeenkomsten met de bedrijven en eindgebruikers nakomen.
Als het toch allemaal zo makkelijk zou zijn. Verantwoordelijkheid nemen en dan de afspraken nakomen. Ze hebt vast niet te maken met allemaal externe factoren als chiptekorten, een bootje wat scheef lag in een suez kanaal met torenhoge prijzen inclusief schaarste aan containers als gevolg en noem het allemaal maar op. Nee gewoon even verantwoordelijkheid nemen en dan is het opgelost.chintsai schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:14:
Je hoort zo vaak "wat een fantastische verkoopcijfers", hierdoor hebben wij leveringsproblemen.
Het is niet alleen het merkje wat er op geprint moet worden, zitten honderden onderdelen in die overal vandaan komen. Ja dat is best wel lastig geworden allemaal door corona. Ooit gedacht aan productie afdelingen die moeten sluiten door een uitbraak? Maar nee, gewoon 'even' verantwoordelijkheid nemen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
En veel van deze factoren waren van te voren al bekend en toch kiest Samsung er voor het te lanceren, de pre order online te gooien en het geld aan te nemen en daarmee mensen verwachtingen te geven.Oekol schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:53:
[...]
Als het toch allemaal zo makkelijk zou zijn. Verantwoordelijkheid nemen en dan de afspraken nakomen. Ze hebt vast niet te maken met allemaal externe factoren als chiptekorten, een bootje wat scheef lag in een suez kanaal met torenhoge prijzen inclusief schaarste aan containers als gevolg en noem het allemaal maar op. Nee gewoon even verantwoordelijkheid nemen en dan is het opgelost.
Het is niet alleen het merkje wat er op geprint moet worden, zitten honderden onderdelen in die overal vandaan komen. Ja dat is best wel lastig geworden allemaal door corona. Ooit gedacht aan productie afdelingen die moeten sluiten door een uitbraak? Maar nee, gewoon 'even' verantwoordelijkheid nemen.
Het gaat niet om een schamele paar honderd toestellen die gemist worden, als dat het was ja dan kan het gebeuren.
Dus in dit geval had Samsung de verantwoordelijkheid moeten nemen, het zijn keuzes die zij maken waarop de klant hun eigen beslissing kan maken.
Het moet niet uitmaken waar zij allemaal tegenaan lopen, een deal is een deal.
Dat zeg je nou wel. Maar officieel stond de s22 en de s22+ op maart al release volgens tweakers. Ik tik dit nu van een s22+. Wat betreft de note / ultra geloof ik goed dat ze grote vraag hebben omdat veel note gebruikers nu in dezelfde release vallen en die twee jaar geleden nog apart was.chintsai schreef op zondag 27 februari 2022 @ 15:17:
[...]
En veel van deze factoren waren van te voren al bekend en toch kiest Samsung er voor het te lanceren, de pre order online te gooien en het geld aan te nemen en daarmee mensen verwachtingen te geven.
Het gaat niet om een schamele paar honderd toestellen die gemist worden, als dat het was ja dan kan het gebeuren.
Dus in dit geval had Samsung de verantwoordelijkheid moeten nemen, het zijn keuzes die zij maken waarop de klant hun eigen beslissing kan maken.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Klopt zeker dat de S22 en + pas in maart zou bezorgd worden.Oekol schreef op zondag 27 februari 2022 @ 15:29:
[...]
Dat zeg je nou wel. Maar officieel stond de s22 en de s22+ op maart al release volgens tweakers. Ik tik dit nu van een s22+. Wat betreft de note / ultra geloof ik goed dat ze grote vraag hebben omdat veel note gebruikers nu in dezelfde release vallen en die twee jaar geleden nog apart was.
Alles is eigenlijk op het moment zwaar overhoop gegooid qua planning
Die S22 Ultra is gewoon een Note
Maar het zou nog eens goed kunnen kloppen dat alle Note gebruikers de Ultra nemen nu.
Je kan de status van je bestelling wel bekijken wanneer je als gast besteld hebt.BLACKfm schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:32:
Nou, direct bij samsung besteld op 10 februari, de S22 Ultra is tot op heden nog niet in mijn bezit.
[...]
Toch jammer dat als je bij de bron besteld ze het voor elkaar krijgen om niet op tijd te leveren.
De link staat in je orderbevestiging. Moet je vanboven op de website wel op het rechtse tabblad "volg je bestelling" klikken.
Dit is hem voor de Belgische webshop. Weet niet of deze ook werkt voor NL bestellingen:
https://shop.samsung.com/...nerportal2_be/track-order
Dan ontbind je de overeenkomst toch lekker aangezien ze niet hun afspraken nakomen en hun “verantwoordelijkheid” niet nemen…chintsai schreef op zondag 27 februari 2022 @ 15:17:
[...]
En veel van deze factoren waren van te voren al bekend en toch kiest Samsung er voor het te lanceren, de pre order online te gooien en het geld aan te nemen en daarmee mensen verwachtingen te geven.
De toon in deze reactie nodigt nou niet echt uit tot een levendige discussie. Hou het gezellig en vriendelijk
[ Voor 7% gewijzigd door PaT op 27-02-2022 21:27 ]
Een TR was genoeg geweest, dit voegt niets toe.
[ Voor 93% gewijzigd door PaT op 27-02-2022 21:25 ]
Maar aan de andere kant heeft Samsung met deze pre-order actie wel hele dikke kortingen gegeven, echt ongekend. Wij hebben hier allemaal 'misbruik' gemaakt van de partner portals. Overigens heb ik mijn S22 wel al binnengekregen.chintsai schreef op zondag 27 februari 2022 @ 15:17:
[...]
BlaBlaBla
Moet je mij toch ff uitleggen van partner portal inhoudtStrider schreef op maandag 28 februari 2022 @ 00:05:
[...]
Maar aan de andere kant heeft Samsung met deze pre-order actie wel hele dikke kortingen gegeven, echt ongekend. Wij hebben hier allemaal 'misbruik' gemaakt van de partner portals. Overigens heb ik mijn S22 wel al binnengekregen.

Ze hebben kortingen gegeven, dat klopt.
De kortingen waren niet voor de latere levertijden
[ Voor 9% gewijzigd door chintsai op 28-02-2022 06:31 ]
Ze hadden samenwerkingen met andere bedrijven als ING en Gamemania voor korting. Soms werkte nog een extra kortingscode er bovenop. Je kreeg er gratis ears buds bij. Bovenop kon je ook nog je manke oude telefoon inleveren voor minimaal 100 euro korting. Dit was geldig voor elke telefoon. Geen idee wat je met latere levertijden bedoelt?chintsai schreef op maandag 28 februari 2022 @ 06:15:
[...]
Moet je mij toch ff uitleggen van partner portal inhoudt, zie het veel voorbij komen
Ze hebben kortingen gegeven, dat klopt.
De kortingen waren niet voor de latere levertijden
Klinkt als de normale actie die ook te krijgen was bij Cool Blue.Oekol schreef op maandag 28 februari 2022 @ 08:08:
[...]
Ze hadden samenwerkingen met andere bedrijven als ING en Gamemania voor korting. Soms werkte nog een extra kortingscode er bovenop. Je kreeg er gratis ears buds bij. Bovenop kon je ook nog je manke oude telefoon inleveren voor minimaal 100 euro korting. Dit was geldig voor elke telefoon. Geen idee wat je met latere levertijden bedoelt?
Met latere levering bedoel ik later dan afgesproken was.
Hoezo 'misbruik'? Ik heb ING, en kon via de rentepuntenshop inloggen op hun Samsung partnerportal, niks misbruik aanStrider schreef op maandag 28 februari 2022 @ 00:05:
[...]
Maar aan de andere kant heeft Samsung met deze pre-order actie wel hele dikke kortingen gegeven, echt ongekend. Wij hebben hier allemaal 'misbruik' gemaakt van de partner portals. Overigens heb ik mijn S22 wel al binnengekregen.
Zo 'ongekend' is de korting trouwens ook niet; vorig jaar had ik mijn pre order S21U voor ongeveer dezelfde prijs (met abbo toen en zonder inruil oud toestel) 🤷
Buds kreeg je overal ja, maar 15% korting en 100-150 euro extra inruil niet volgens mij... (En belsimpel/mobiel.nl gaven 200e korting en werd de 15% zijn beetje bij elke verlenging gerekend.)chintsai schreef op maandag 28 februari 2022 @ 08:35:
[...]
Klinkt als de normale actie die ook te krijgen was bij Cool Blue.
Met latere levering bedoel ik later dan afgesproken was.
Zo heb ik bijna 500 euro korting gekregen en dat was voor mij reden om toch voor de ultra te gaan, met de normale (buds) actie of zonder die 200e had ik dat niet gedaan en denk dat dat net de die in de rug voor velen was.
Als dan toch veel meer pre orderd gedaan worden dan gepland kan ik me voorstellen dat niet alles geleverd kan worden.
Los daarvan, communicatie is nog steeds bagger en iets meer voorbereid zijn hierop had zeker wel gemogen ja.
Dan heb jij er gebruik van gemaakt, maar er zijn heel veel codes onderling gedeeld (niet alleen ING maar ook die partner codes.) Dus in die zin hebben ook anderen die er misschien officieel niet recht op hadden gebruik van gemaakt (wat ook wel erg makkelijk werd gemaakt).dragon2 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 08:37:
[...]
Hoezo 'misbruik'? Ik heb ING, en kon via de rentepuntenshop inloggen op hun Samsung partnerportal, niks misbruik aan
Zo 'ongekend' is de korting trouwens ook niet; vorig jaar had ik mijn pre order S21U voor ongeveer dezelfde prijs (met abbo toen en zonder inruil oud toestel) 🤷
En ja? Waren er ook kortingen van 30-35% bij de intro van de S20 ultra?
[ Voor 29% gewijzigd door m0ridin op 28-02-2022 08:44 ]
Met €500 ben je dan wel lekker goedkoop uit, dan is het zeker een mooie deal.m0ridin schreef op maandag 28 februari 2022 @ 08:40:
[...]
Buds kreeg je overal ja, maar 15% korting en 100-150 euro extra inruil niet volgens mij... (En belsimpel/mobiel.nl gaven 200e korting en werd de 15% zijn beetje bij elke verlenging gerekend.)
Zo heb ik bijna 500 euro korting gekregen en dat was voor mij reden om toch voor de ultra te gaan, met de normale (buds) actie of zonder die 200e had ik dat niet gedaan en denk dat dat net de die in de rug voor velen was.
Als dan toch veel meer pre orderd gedaan worden dan gepland kan ik me voorstellen dat niet alles geleverd kan worden.
Los daarvan, communicatie is nog steeds bagger en iets meer voorbereid zijn hierop had zeker wel gemogen ja.
[...]
Dan heb jij er gebruik van gemaakt, maar er zijn heel veel codes onderling gedeeld (niet alleen ING maar ook die partner codes.) Dus in die zin hebben ook anderen die er misschien officieel niet recht op hadden gebruik van gemaakt (wat ook wel erg makkelijk werd gemaakt).
En ja? Waren er ook kortingen van 30-35% bij de intro van de S20 ultra?
Ik heb €250 korting gehad en geen abonnement
Nou ja, goedkoop... blijft een enorme bak geld, maar ~880 euro kan ik nog net aan mezelf verantwoorden waar ik dat bij ~1350 al een stuk lastiger vindchintsai schreef op maandag 28 februari 2022 @ 09:03:
[...]
Met €500 ben je dan wel lekker goedkoop uit, dan is het zeker een mooie deal.
Ik heb €250 korting gehad en geen abonnement
Wist ik dit maar van te voren.m0ridin schreef op maandag 28 februari 2022 @ 11:06:
[...]
Nou ja, goedkoop... blijft een enorme bak geld, maar ~880 euro kan ik nog net aan mezelf verantwoorden waar ik dat bij ~1350 al een stuk lastiger vind
Die centen zijn toch mooi meegenomen
Vandaag een € 25 kortingscode van Coolblue gekregen voor het vertragen van de levering. Op zich netjes, er van uitgaande dat zij er zelf niet heel veel aan kunnen doen.
Natuurlijk zou je kunnen zeggen dat zij de vertraging hadden kunnen verwachten, maar om als enige webwinkel dat dan te vermelden terwijl alle concurrentie aangeeft op tijd te leveren..
Maar goed, wat maakt die korte vertraging nu uit, er zijn ergere dingen in de wereld. Zeuren heeft geen zin en wordt met de tijd alleen maar kinderachtig irritant.
Natuurlijk zou je kunnen zeggen dat zij de vertraging hadden kunnen verwachten, maar om als enige webwinkel dat dan te vermelden terwijl alle concurrentie aangeeft op tijd te leveren..
Maar goed, wat maakt die korte vertraging nu uit, er zijn ergere dingen in de wereld. Zeuren heeft geen zin en wordt met de tijd alleen maar kinderachtig irritant.
Vertraging is geen probleem, maar het is frustrerend dat er geen transparantie is met wanneer het wel echt verzonden wordt.Arcticwolfx schreef op maandag 28 februari 2022 @ 11:22:
Als ik tegen een klant zeg over 3 weken, of ik zeg 3 weken achter elkaar einde week, geloof me maar dat optie 1 meer geapprecieerd wordt dan optie 2, ondanks dat het allebei op hetzelfde moment geleverd wordt.
Volledig mee eens. Ik heb mijn S22 bij bol.com besteld en kreeg vrijdag de leuke mail "Je bestelling is vertraagd. De nieuwe leverdatum is nog onbekend."Robier schreef op maandag 28 februari 2022 @ 11:32:
[...]
Vertraging is geen probleem, maar het is frustrerend dat er geen transparantie is met wanneer het wel echt verzonden wordt.
Als ik tegen een klant zeg over 3 weken, of ik zeg 3 weken achter elkaar einde week, geloof me maar dat optie 1 meer geapprecieerd wordt dan optie 2, ondanks dat het allebei op hetzelfde moment geleverd wordt.
Vanochtend maar even gechat met bol.com. Werd me verteld dat het doorgezet is naar de betreffende afdeling. Ze verwachten doorgaans reactie in 48 uur. Ik ben zeer benieuwd.
Mijn Samsung ultra is zojuist bezorgd. Ik had bij Samsung portal besteld een ultra 128gb Black. Vanmiddag lekker er mee aan de slag. Ben benieuwd ik als fervente iPhone gebruiker wil ik eens wat anders. 😊
De galaxy buds zaten er trouwens al bij.
De galaxy buds zaten er trouwens al bij.
[ Voor 9% gewijzigd door elaho op 28-02-2022 12:17 ]
Heel netjes inderdaad, want het ligt echt volledig aan Samsung. Koop jij als consument natuurlijk niets voor, dus echt heel cool (pun intended) dat ze dit doenArcticwolfx schreef op maandag 28 februari 2022 @ 11:22:
Vandaag een € 25 kortingscode van Coolblue gekregen voor het vertragen van de levering. Op zich netjes, er van uitgaande dat zij er zelf niet heel veel aan kunnen doen.
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Mijn Ultra 256GB zwart komt morgen tussen 8 - 18u.. krijg vanavond rond 23u nog smsje met 2uurs tijdvak.. dus hopelijk 8-10u
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Als je de link al hebt, kan je wel alvast een tijdvak en/of dagdeel kiezen. Standaard staat het volgens mij tussen 8 en 21u. Je kan in de link ook kiezen welk dagdeel. Ik had bv gekozen tussen 8 en 12, het was uiteindelijk om 8.10 bij me afgeleverd!SuperVeloce schreef op maandag 28 februari 2022 @ 12:48:
Mijn Ultra 256GB zwart komt morgen tussen 8 - 18u.. krijg vanavond rond 23u nog smsje met 2uurs tijdvak.. dus hopelijk 8-10u
Let op:
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.
Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie
Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.
Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie
Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order