Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chintsai
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 16-01-2024
d1zzje schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:32:
Ik heb gehoord dat de speciale kleuren van de Ultra varianten een Snapdragon krijgen omdat ze vanuit Amerika verstuurd worden.
Klopt dat?
zou een mooie zijn als dat zo is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• V.V. 9000-RPM
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 22-03-2022
Mr Dynamic schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:23:
Zijn er hier nog vlamingen die bij Telenet besteld hebben,en zo ja, wanneer juist ?
Jup 8 februari S22 Ultra 256Gb Green besteld. 9 Februari bevestigingsmail.
Daarna einde communicatie 😁

Gisteren zelf eens gebeld (eigenlijk voor iets anders) en daar hebben ze gezien dat mijn bestelling is ontvangen maar niet dat deze bevestigd is. Ook konden ze mijn betaling niet zien.
Ook op 9 februari van de rekening af gegaan.

Dossier opgemaakt en ging binnen de 48u meer nieuws krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:42

Oekol

waka waka hey hey

chintsai schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:57:
[...]

Ja ik denk wel dat het medewerkers zijn, maar zeker weten doe ik dit niet.

Verder niet gek laten maken klopt, het is gewoon erg jammer.
Ga ik nog ff lopen kutten met de S9 hahaha
Nee zijn gewoon forum leden. Staat in hun signature.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• d1zzje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 11:58
Oekol schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:38:
[...]

Dat zou wat zijn hey. Dat had ik ook een speciale kleur besteld haha!
Shit volgens mij heb ik dat :) toch gedroomd😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Oekol schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:38:
[...]

Dat zou wat zijn hey. Dat had ik ook een speciale kleur besteld haha!
Een echte tweaker zet er zelf een snapdragon in ipv een exynos 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 22:30:
[...]

Een echte tweaker zet er zelf een snapdragon in ipv een exynos 😁
Daag me niet uit

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• chintsai
Oekol schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 22:14:
[...]

Nee zijn gewoon forum leden. Staat in hun signature.
Dan hoop ik dat er nog een serieus antwoord vanuit samsung komt

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:32
Nou ze hebben nog 52 minuten, staat nog steeds 'wordt verstuurd 24 februari' haha

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:48
We zullen het zien....

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teije
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 08-09 14:44
Heeft er iemand anders toevallig ook via Coolblue besteld en;
- Nog geen mail gekregen over dat de telefoon later komt
&
- Ook nog geen T&T of verzenbevestiging ontvangen?

Ik zit met valse hoop te wachten tot ie morgen bezorgd wordt :'-)

• Cholens
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-06 18:48
Teije schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:25:
&

Welke heb jij besteld dan?

• Teije
Een bundel; de groene Ultra met LED Case & lader!

[ Voor 3% gewijzigd door Teije op 24-02-2022 23:28 ]

• Cholens
Teije schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:28:
[...]

Een bundel; de groene Ultra met LED Case & lader!
Wat is de status op de website dan? staat die al op inpakken? of ook niet?

• Teije
Cholens schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:29:
[...]

Wat is de status op de website dan? staat die al op inpakken? of ook niet?
Nee, nog niet haha

"Je bestelling is in goede orde ontvangen"

Mijn broer heeft dezelfde besteld en heeft wél een mailtje ontvangen over de vertraging. Waarschijnlijk ben ik vergeten in de mailing lijst, maar ik dacht; toch even peilen bij mijn lotgenoten!

• Cholens
Teije schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:33:
[...]

Nee, nog niet haha

"Je bestelling is in goede orde ontvangen"

Mijn broer heeft dezelfde besteld en heeft wél een mailtje ontvangen over de vertraging. Waarschijnlijk ben ik vergeten in de mailing lijst, maar ik dacht; toch even peilen bij mijn lotgenoten!
voor 01:00 weetje het :p ik heb ultra zwart 256 via Samsung site besteld en die word gewoon morgen geleverd

• Teije
Cholens schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:34:
[...]

voor 01:00 weetje het :p ik heb ultra zwart 256 via Samsung site besteld en die word gewoon morgen geleverd
Is 01:00 het laatste moment waarop bestellingen voor die dag worden doorgezet?

En ik hoop voor je dat ie gewoon komt! :D

• Cholens
Teije schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:38:
[...]

Is 01:00 het laatste moment waarop bestellingen voor die dag worden doorgezet?

En ik hoop voor je dat ie gewoon komt! :D
Ja bij Coolblue is het altijd als je na 01:00 niks hoort komt die ook niet die dag

• chintsai
Teije schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:25:
&

Wel besteld bij cool blue en ook het geweldige mailtje mogen ontvangen Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RwHXwmVwjYOJCkbBFIX7trrmuFU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2IDpOJutTcDOLZtWzS3ppPWP.jpg?f=fotoalbum_large

• BOEFJE_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:18
elaho schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:40:
[...]

Volgens Samsung vanavond levertijd speciale kleur 6/7 weken :)
En volgens Samsung vanavond levertijd 3/4 weken vanaf bestelling. Geen touw op te trekken dus... 🤣

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
elaho schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:40:
[...]

Volgens Samsung vanavond levertijd speciale kleur 6/7 weken :)
BOEFJE_NL schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:41:
[...]
En volgens Samsung vanavond levertijd 3/4 weken vanaf bestelling. Geen touw op te trekken dus... 🤣
Hebben jullie het dan wel over hetzelfde? De Red staat nu op 6/7 weken, maar de andere speciale kleuren inderdaad op 3/4 op de Samsung website.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
d1zzje schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:32:
Ik heb gehoord dat de speciale kleuren van de Ultra varianten een Snapdragon krijgen omdat ze vanuit Amerika verstuurd worden.
Klopt dat?
d1zzje schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 22:14:
[...]

Shit volgens mij heb ik dat :) toch gedroomd😄
Volgens mij worden de toestellen in Azië (Vietnam?) gemaakt. Ik zie niet echt een reden waarom ze via Amerika naar Europa zouden komen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Bij belsimpel is momenteel de black 512gb ultra op voorraad...

• d1zzje
  • Laatst online: 11-09 11:58
Ja ik bedoelde het als een grapje maar wie weet worden we verrast 😁want we moeten lang wachten, zeker een maand denk ik.

Is het een rare gedachte dan dat alle exclusieve kleuren uit ëën fabriek komen?

Vandaar ook dezelfde processor zoals de sd
Volgens mij ben ik weer aan het dag dromen...

[ Voor 30% gewijzigd door d1zzje op 24-02-2022 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Jamesl schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:08:
Nou ze hebben nog 52 minuten, staat nog steeds 'wordt verstuurd 24 februari' haha
Inmiddels is het 25 februari en staat er bij mij nog steeds 'Wordt verstuurd: 24 februari 2022 '.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chintsai
Hoop dat er nog een paar zijn die geluk hebben. Succes 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
g0tanks schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 00:01:
[...]

Inmiddels is het 25 februari en staat er bij mij nog steeds 'Wordt verstuurd: 24 februari 2022 '.
Jup same, dus nu zijn ze gewoon aan het liegen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matthijs117
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik heb de s22 ultra red 1tb besteld betaling is gelukt order bevestigd maar daarna niks meer gehoord wil ik mijn order opzoek staat hij niet bij mijn bestellingen en zoek je hem op order nummer dan bestaat hij niet. Ik heb hem 10 feb besteld iemand anders met het zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:27
Mensen die de gewone of de Plus bij Telenet besteld hebben zullen hem vandaag nog niet ontvangen vrees ik. Enkel de zwarte 128GB Plus lijkt direct leverbaar te zijn. Bij alle andere kleuren / groottes staat nu levertijd 2 tot 4 weken. 😔 Ook geen mail gehad van PostNL dus dat wordt nog langer wachten. Jammer.

[ Voor 15% gewijzigd door Yargo op 25-02-2022 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pineapplu
  • Laatst online: 08-04 19:14
Matthijs117 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 01:01:
Ik heb de s22 ultra red 1tb besteld betaling is gelukt order bevestigd maar daarna niks meer gehoord wil ik mijn order opzoek staat hij niet bij mijn bestellingen en zoek je hem op order nummer dan bestaat hij niet. Ik heb hem 10 feb besteld iemand anders met het zelfde probleem?
Een bestelling geplaatst via een apart portaal (student/business) verschijnt voor zover ik weet niet in je bestellingen op de reguliere samsung website (en kan je ook niet op zoeken).

Dus als je de bestelling idd op een andere afdeling van de samsung website geregeld hebt zit het waarschijnlijk wel goed. Je zou het dan wel in moeten kunnen zien als je terug gaat en (mogelijk nog een keer) inlogt op het aparte portaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xvalentina
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-02-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mwi-sws32hcV8pZqklFB9xW1HRY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tlYGtX6AZdnhXKOG7RPiDxL3.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn roze s22 (de "gewone") word vandaag gelukkig gewoon bezorgd *O*. Zou het aan de kleur liggen?

Ik heb hem via de welbekende samsungportal besteld op 15 februari

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Dynamic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:48
V.V. 9000-RPM schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 22:14:
[...]

Jup 8 februari S22 Ultra 256Gb Green besteld. 9 Februari bevestigingsmail.
Daarna einde communicatie 😁

Gisteren zelf eens gebeld (eigenlijk voor iets anders) en daar hebben ze gezien dat mijn bestelling is ontvangen maar niet dat deze bevestigd is. Ook konden ze mijn betaling niet zien.
Ook op 9 februari van de rekening af gegaan.

Dossier opgemaakt en ging binnen de 48u meer nieuws krijgen.
Nu staat op hun site 2 tot 4 weken wachten ....

De nieuwe Samsung Galaxy S22 als eerste in huis? Bestel ‘m nu en geniet van € 400 korting dankzij de Telenet Klantenprijs

Eerste in huis ? Klinkt wel zuur nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:52
Gisteravond s22 ultra 128gb Black besteld en staat nu op verzending wordt voorbereid. Misschien toch nog vandaag versturen.😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 16:12

amd187

Ondertitel

Ik krijg vanuit bol.com totaal geen informatie... op de website staat nog altijd dat ze op z'n vroegst de 25e geleverd worden en dat ze (als er iets veranderd) het daar updaten.

geen mail gehad dat ie verzonden zou zijn of vertraagd. Paar keer van de week op de website stond dat hij morgen in huis zou zijn als je nu zou bestellen. Contact gehad, scheen een foutje te zijn?

S22+ 256 zwart. besteld op 17-02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robier
  • Laatst online: 27-02-2023
Iedereen die al de 1 TB variant in Phantom Black heeft besteld, het wordt tijd om te lachen:

Blijkbaar stond er nog iets in mijn winkelwagentje van een andere sessie. Als ik zeg "I'm not amused' is dat een understatement.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VDQezn1XmGOJhj-gJ7_PUk4QuUQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/22mvrlRzPlt4siA3XEBV4s9N.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan1241
  • Laatst online: 20-06-2024
Robier schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 08:16:
Iedereen die al de 1 TB variant in Phantom Black heeft besteld, het wordt tijd om te lachen:

Blijkbaar stond er nog iets in mijn winkelwagentje van een andere sessie. Als ik zeg "I'm not amused' is dat een understatement.

[Afbeelding]
Jemig, en ik maar denken dat de 1tb versie het minst gewild zou zijn vanwege de gigantsche prijs. Bij mij staat er nog steeds "word verstuurd op 24 februari", maar als hij bij mij ook verandert ga ik serieus overwegen om hem toch te annuleren. Pre-orderen op het moment van release, en hem vervolgens als een van de laatsten krijgen vind ik niet cool, zeker niet voor die prijs.

Edit: whoops, ik zie nu pas dat de meegestuurde foto een foto van je winkelwegen is. Ik dacht dat dit je bestellingen-pagina was. Sorry om te horen dat het bestellen niet helemaal goed is gegaan.. :/

[ Voor 9% gewijzigd door Daan1241 op 25-02-2022 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs117
Ik mijn telefoon besteld via samsung members maar daar kan ik de bestelling ook nie vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robier
Daan1241 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 08:25:
[...]

Jemig, en ik maar denken dat de 1tb versie het minst gewild zou zijn vanwege de gigantsche prijs. Bij mij staat er nog steeds "word verstuurd op 24 februari", maar als hij bij mij ook verandert ga ik serieus overwegen om hem toch te annuleren. Pre-orderen op het moment van release, en hem vervolgens als een van de laatsten krijgen vind ik niet cool, zeker niet voor die prijs.
Bij mij staat ook nog steeds "Wordt verstuurd: Feb 24, 2022".

Wat ik vooral vervelend vind is dat er niets concreets wordt gemeld vanuit Samsung:
* De Customer Service aan de telefoon die ik gisteravond sprak was duidelijk niet happy. Vind ik niet gek, waarschijnlijk zijn dat onderhand de enige telefoontjes die ze kreeg die dag.
* De Customer Service via de WhatsApp had ook niets te melden.

Kort gezegd was van beide het antwoord: houd de bestelling in de gaten, wacht op de track en trace code.

Die mail over 4 maart was niet gepersonaliseerd, maar heel generiek zoals we in dit topic al zagen, dus die datum zal ook wel niet kloppen.

Het zou gewoon ontzettend fijn zijn als Samsung zegt, gepersonaliseerd: we krijgen het die dag zoveel binnen, je bent de zoveelste wachtende in de rij, dus je krijgt hem wel/niet.

Zeer frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinjiOnO
  • Laatst online: 09-09 14:09
Zelfde leveringsproblemen bij Mobiel.nl

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BouqYnoVPVceJ85BDRrBMywnPNc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4eZIyihgFNy1tDrddE4yJXLH.jpg?f=fotoalbum_large

Jammer, maar hopelijk een geluk bij een ongeluk vanwege de initiële video bugs met de Exynos.

Hopelijk zijn de software bugs dan opgelost met de inbegrepen firmware.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vlaggen
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 17-02-2023
Net met Tele2 gebeld, de ultra's kunnen ook daar pas vanaf 11 maart geleverd worden. :')
Vind het normaal niet zo erg om langer te wachten, maar dat ik er zelf achteraan moet gaan en dan ook nog eens twee weken langer vind ik wel storend.

[ Voor 3% gewijzigd door Vlaggen op 25-02-2022 09:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
Wel beetje jammer dat in mijn bestelling nog steeds 'Wordt verstuurd 24 februari 2022' staat.
Ben benieuwd of het 4 maart gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan1241
Wie weet, aangezien de mail van 4 maart naar vrijwel iedereen is gestuurd die een ultra heeft besteld op Samsung.com; misschien worden er alsnog veel exemplaren vandaag bezorgd, ookal zijn er weinig updates over de levering geweest. Zal wel een beetje ontkenningsgedrag zijn, maar ik houd hoop, lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udend
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 13:16
Lang met samsung aan de lijn, via WhatsApp en via messenger gezeten vanwege het zelfde probleem.
Hier een linkje van het WhatsApp gesprek wat bij mij wel werkte: https://bit.ly/3F3G7zH . Je moet vervolgens niet inloggen, als je bent ingelogd moet je uitloggen anders werkt het nog niet. Vervolgens op de tab volg je bestelling klikken en hier je gegevens invoeren.

De aanleiding voor het lange gesprek was de rewardpunten. Ze bleven maar herhalen dat ik niet ingelogd was met bestellen en ik dus ook geen rewardpunten zou krijgen. Uiteindelijk via een gesprek via messenger te horen gekregen dat door achterstand waarschijnlijk dit de oorzaak is en het allemaal goed moet komen met de punten en dat je bestelling achteraf toch onder je account zichtbaar wordt.

Het was een ware uitputtingsslag om eenduidig antwoord te krijgen. Ik raad dan ook bellen en WhatsApp af. Hierbij kunnen ze je met dit probleem niet helpen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:32
Ik krijg mijn S22 groen vandaag binnen! 🥳🥳🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appz-
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 07-05-2024
Krijg nota bene vandaag pas een bericht van T-mobile nadat ze nu pas de status hebben geupdate van de leveringen betreffende de nieuwe toestellen. De Ultra 256GB Groen is pas vanaf 11 maart leverbaar wat ik toch aardig lang vind, vergeleken met de andere providers en stores.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HYBGmQr6FneG_D4poHE_UsUAXQI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vqTOac5PKWcMPITXIBi41wzU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcticwolfx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-08 08:26
Ik ken dat bedrijf goed, ze zijn het vaste supply chain punt voor o.a. Samsung in Nederland. Blijkbaar hebben ze nog niet veel S22 binnen, anders gaat het binnen enkele uren door naar de expeditie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:09
Appz- schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 09:58:
Krijg nota bene vandaag pas een bericht van T-mobile nadat ze nu pas de status hebben geupdate van de leveringen betreffende de nieuwe toestellen. De Ultra 256GB Groen is pas vanaf 11 maart leverbaar wat ik toch aardig lang vind, vergeleken met de andere providers en stores.

[Afbeelding]
Volgens mij hebben zo'n beetje alle providers en stores issues met uitlevering van vooral de niet zwarte modellen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Heb nog ff met de chat gepraat en die zeggen idd niet eerder dan 4 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:19
Appz- schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 09:58:

[Afbeelding]
En als je dan op die website kijkt, staat er voor diegene die 9feb besteld hebben, verwachten ze 11 maart
Dus ik afgelopen week, als ik daar dan 2 weken bij tel, kom ik op 25 maart..
Heb maar omgezet naar zwart 256GB ipv groen, die is wel meteen leverbaar. (toch altijd hoesje om)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1988
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-06-2023
Heb ik ook.
Hey goedemorgen, welkom terug op WhatsApp 🙋 Goed dat je contact opneemt. Ik help je graag verder! Je hebt jouw bestelling via Samsung Members geplaatst en Samsung Members is een vorm van een portaal. Alle bestellingen die je via een portaal heb besteld kan je helaas niet terug vinden in jouw Samsung account. Zodra jouw pakket is verzonden, ontvang je wel een e-mail met daarin een Track & Trace code om je pakket te kunnen volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Appz-
m0ridin schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 10:17:
[...]

Volgens mij hebben zo'n beetje alle providers en stores issues met uitlevering van vooral de niet zwarte modellen hoor...
Dan vind ik het eerlijk gezegd alsnog bizar dat zij dit pas naar buiten brengen op de dag van de release zelf en op de website t/m 08.00 vandaag aan hadden gegeven dat die vanaf 25 februari leverbaar was. Vrij misleidend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Edje1988 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 10:26:
[...]

Heb ik ook.
Hey goedemorgen, welkom terug op WhatsApp 🙋 Goed dat je contact opneemt. Ik help je graag verder! Je hebt jouw bestelling via Samsung Members geplaatst en Samsung Members is een vorm van een portaal. Alle bestellingen die je via een portaal heb besteld kan je helaas niet terug vinden in jouw Samsung account. Zodra jouw pakket is verzonden, ontvang je wel een e-mail met daarin een Track & Trace code om je pakket te kunnen volgen.
Dus deze link werkt niet voor jullie? https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order

Let op: je moet zijn in het tabblad 'volg je bestelling' en je moet niet inloggen met je account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Ik heb zelf de S22 ultra black 256GB bijna een week in gebruik, maar het valt mij op dat bijna alle winkels geen voorraden hebben van de S22 ultra.

Zal dit niet gewoon te maken kunnen hebben door het aantal bugs dat samsung met hun S22 ultra modellen heeft momenteel en eigenlijk gewoon daardoor zogenaamd geen voorraad hebben? (Dus later uitleveren).
Dat ze eerst wereldwijd een software update gereed willen hebben staan voor de problemen die er nu zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragozhou
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-09 18:34
Weten jullie hoe het zit met inruilen, want ik had mijn s22 ultra maandag besteld en hij komt vandaag binnen, maar heb geen mail gekregen over het inruilen. Mijn inruilwaarde was 0 euro, maar hoe zit dat daarmee dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
Appz- schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 10:29:
[...]

Dan vind ik het eerlijk gezegd alsnog bizar dat zij dit pas naar buiten brengen op de dag van de release zelf en op de website t/m 08.00 vandaag aan hadden gegeven dat die vanaf 25 februari leverbaar was. Vrij misleidend.
Oh, dat de communicatie van de winkels en leveranciers (vaak) brak is en geschepte verwachtingen niet ok ben ik het helemaal mee eens...
038Robijno schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 10:31:
Ik heb zelf de S22 ultra black 256GB bijna een week in gebruik, maar het valt mij op dat bijna alle winkels geen voorraden hebben van de S22 ultra.

Zal dit niet gewoon te maken kunnen hebben door het aantal bugs dat samsung met hun S22 ultra modellen heeft momenteel en eigenlijk gewoon daardoor zogenaamd geen voorraad hebben? (Dus later uitleveren).
Dat ze eerst wereldwijd een software update gereed willen hebben staan voor de problemen die er nu zijn?
Lijkt me sterk... ik denk simpelweg OF onderschat hoeveel interesse er zou zijn (al dan niet door de grote voordelen via vouchers/inruilen) OF gewoon niet genoeg KUNNEN produceren (door chiptekorten en alle andere ellende).

Je zou namelijk ook kunnen zeggen dat Samsung liever gebruik wil maken van de initiele hype en de negatieve berichten juist mensen zouden kunnen weerhouden te bestellen dus dat zou ook niet in hun voordfeel zijn

[ Voor 51% gewijzigd door m0ridin op 25-02-2022 10:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
038Robijno schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 10:31:

Lijkt me niet. Voorraad aanhouden kost ook geld en ik gok dat de meeste mensen het niet erg vinden om een paar (oplosbare) bugs te hebben, als ze daarmee hun toestel 1-2 weken eerder hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik heb zag gisteren bij mijn order staan wordt 24 februari verstuurd.
Als ik nu inlog is mijn hele order verdwenen. Ik hoop echt dat er een storing is in de site.
Geen goed begin van een overstap naar Samsung.

Dit gaat over bestelling bij samsung zelf
---------

Edit: Blijkbaar een storing. Nu zie ik hem weer staan. Helaas kan ik de order nog steeds annuleren, dus ik denk niet dat ik hem vandaag krijg.

[ Voor 32% gewijzigd door Teletekst op 25-02-2022 10:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
Door dat ik heb aangepast van groen naar zwarte ultra 256GB, ontvang ik mijn toestel dinsdag 1 maart

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Teletekst schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 10:37:
Ik heb zag gisteren bij mijn order staan wordt 24 februari verstuurd.
Als ik nu inlog is mijn hele order verdwenen. Ik hoop echt dat er een storing is in de site.
Geen goed begin van een overstap naar Samsung.
Wat zou het anders moeten zijn? Dat Samsung je order heeft geannuleerd en nooit meer toestellen gaat leveren? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
g0tanks schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 10:40:
[...]

Wat zou het anders moeten zijn? Dat Samsung je order heeft geannuleerd en nooit meer toestellen gaat leveren? ;)
Nou, ik had gisteren via What'sApp wat vragen gesteld, dus ik was even bang dat ze ergens op een verkeerde knop hadden gedrukt. Ach ja, ik ga maar gewoon afwachten. Hoesje is er in ieder geval vast. Die was wel op tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:03
Hoeveel dagen krijg je de tijd om het inruiltoestel in te leveren?
Ik verwacht na levering van je telefoon 1 week?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulhardendood
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
Strider schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:00:
misschien verschilt het per aanbieder, bij Coolblue is het max 30 dagen na ontvangst van je nieuwe toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lusab
  • Laatst online: 08-03-2022
Hebben de mensen die hun s22 wel al hebben ontvangen wel een track en trace ontvangen?

Ik zit nog steeds met enkel een betalingsbevestiging van samsung.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Lusab schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:11:
Hebben de mensen die hun s22 wel al hebben ontvangen wel een track en trace ontvangen?

Ik zit nog steeds met enkel een betalingsbevestiging van samsung.
Yips. Verwacht hem over 30 minuten in m'n handen te hebben :)

S22 256gb zwart.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lusab
  • Laatst online: 08-03-2022
timmie271 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:12:
[...]

Yips. Verwacht hem over 30 minuten in m'n handen te hebben :)

S22 256gb zwart.
Oh wat fijn, ik heb precies de zelfde besteld. Afgelopen dinsdag. Wanneer heb jij hem besteld? En wanneer heb je de track en trace ontvangen.

Veel plezier zo als je hem binnen hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Strider schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:00:
Zie mijn post een stukje hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Lusab schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:15:
[...]

Oh wat fijn, ik heb precies de zelfde besteld. Afgelopen dinsdag. Wanneer heb jij hem besteld? En wanneer heb je de track en trace ontvangen.

Veel plezier zo als je hem binnen hebt!
Kreeg dinsdag de track & trace, wel 13 februari al bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragozhou
dragon2 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:15:
[...]

Zie mijn post een stukje hierboven
Wanneer kreeg jij die email? Want ik heb nog steeds niks binnen, ook al komt hij vandaag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
dragozhou schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:23:
[...]

Wanneer kreeg jij die email? Want ik heb nog steeds niks binnen, ook al komt hij vandaag binnen.
23 Feb, nieuwe foon komt met een uurtje als het goed is. Mail heeft als onderwerp 'Nieuwe inruilorder ontvangen' met nr erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
dragon2 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:29:
[...]

23 Feb, nieuwe foon komt met een uurtje als het goed is. Mail heeft als onderwerp 'Nieuwe inruilorder ontvangen' met nr erachter.
Hier ook geen mail erover ontvangen. Naja rustig afwachten dan maar en anders hou ik de kapotte telefoon wat langer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragozhou
dragon2 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:29:
[...]

Ah je kreeg hem dus meteen na het bestellen. Raar dat ik nog niks binnen heb, had hem 21 feb besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StWl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-07 22:47
Als pleister op de wonde een unboxing van de Sky Blue versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri071
  • Laatst online: 31-03-2022
Iemand die toevalig bij Mediamarkt heeft besteld en zijn order binnen krijgt?

Heb mijne op 9 feb besteld S22 groen 256gb

Zie dat coolblue wel al kan leveren en dat deze dan moegen binnen is
https://www.coolblue.nl/m...amsung/samsung-galaxy-s22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloesbroer
  • Laatst online: 04-03-2022
Heeft er iemand in NL al de groene 256gb versie binnen gekregen? En heeft er iemand al van Vodafone een levering gehad?

Ik heb op 9 februari de ultra 256GB groen besteld. Gisteren contact gehad met Vodafone die bevestigde dat ze gisteren toestellen binnen hebben gekregen en dat ik binnenkort track and trace zou krijgen. Echter tot op heden nog niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen88
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-07 21:43
dragozhou schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 10:35:
Weten jullie hoe het zit met inruilen, want ik had mijn s22 ultra maandag besteld en hij komt vandaag binnen, maar heb geen mail gekregen over het inruilen. Mijn inruilwaarde was 0 euro, maar hoe zit dat daarmee dan?
Er zat maandag een flinke bug in de website, heeft tot dinsdagmiddag geduurd, ik kreeg plots ook 0 euro terug voor mijn S10. Een uurtje later kon ik zelfs niet meer kiezen wat voor device ik wilde inruilen, en uiteindelijk pas dinsdag 's middags de pre-order geplaatst want toen kreeg ik weer 111 euro voor mijn S10 terug.

Er stond in mijn bevestigingsmail dat mijn groene S22 256GB de 24e verstuurd zou worden, volgens de Samsung medewerkers die ik via Whatsapp gesproken heb konden ze echter niet zeggen wanneer er daadwerkelijk toestellen verzonden worden. Heel raar, je ziet overal verschillende data staan: de media zegt dat de Ultra vanaf 25 februari beschikbaar is en de S22 en S22+ vanaf 11 maart, dan staat er bij Samsung weer dat alles 24 februari verzonden gaat worden en inmiddels is de timer van de pre-order afgelopen maar kun je het toestel nog wel pre-orderen, en zie ik bij die actiepagina weer 10-3 onderin beeld staan. Maar goed, de klantenservice van Samsung houdt de lippen stijf op elkaar, net zoals ik geen antwoord krijg op de misleiding omtrent het prijspeil van de Galaxy Buds... Ik heb het toestel nog niet in handen en voel me toch al bekocht. :9 Ach, zo maar even m'n hoesje ophalen wat gisteren bij de buren is afgegeven (in plaats van bij het PostNL punt, bedankt, CoolBlue...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragozhou
Koen88 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:00:
[...]

Er zat maandag een flinke bug in de website, heeft tot dinsdagmiddag geduurd, ik kreeg plots ook 0 euro terug voor mijn S10. Een uurtje later kon ik zelfs niet meer kiezen wat voor device ik wilde inruilen, en uiteindelijk pas dinsdag 's middags de pre-order geplaatst want toen kreeg ik weer 111 euro voor mijn S10 terug.

Er stond in mijn bevestigingsmail dat mijn groene S22 256GB de 24e verstuurd zou worden, volgens de Samsung medewerkers die ik via Whatsapp gesproken heb konden ze echter niet zeggen wanneer er daadwerkelijk toestellen verzonden worden. Heel raar, je ziet overal verschillende data staan: de media zegt dat de Ultra vanaf 25 februari beschikbaar is en de S22 en S22+ vanaf 11 maart, dan staat er bij Samsung weer dat alles 24 februari verzonden gaat worden en inmiddels is de timer van de pre-order afgelopen maar kun je het toestel nog wel pre-orderen, en zie ik bij die actiepagina weer 10-3 onderin beeld staan. Maar goed, de klantenservice van Samsung houdt de lippen stijf op elkaar, net zoals ik geen antwoord krijg op de misleiding omtrent het prijspeil van de Galaxy Buds... Ik heb het toestel nog niet in handen en voel me toch al bekocht. :9 Ach, zo maar even m'n hoesje ophalen wat gisteren bij de buren is afgegeven (in plaats van bij het PostNL punt, bedankt, CoolBlue...).
Ik heb de telefoon net binnengekregen :) . Maar nog niks gehoord over inruilen en hoe dat zit. Heel raar dit. Klantenservice via whatsapp helpt ook niet echt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MHVIP
  • Laatst online: 08-08 13:45
Voorraad update Mobiel.nl

Samsung S22 Ultra 128 GB Black op Voorraad.
Overige versies - kleuren tussen 1 a 3 weken levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Inruilen krijg je een email voor met verzendlabel en een ander formuliertje die je moet ondertekenen en in de doos moet stoppen, dan stuur je het op en klaar is Kees.
Volgens mij moest het binnen 1 of 2 weken nadat je je nieuwe telefoon had ontvangen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:14:
Inruilen krijg je een email voor met verzendlabel en een ander formuliertje die je moet ondertekenen en in de doos moet stoppen, dan stuur je het op en klaar is Kees.
Volgens mij moest het binnen 1 of 2 weken nadat je je nieuwe telefoon had ontvangen ofzo.
Ik wil dat eigenlijk niet. Zonde van de tablet. Ik dacht dat ze dat niet terug hoefden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bikkeltje1
  • Laatst online: 12-09 16:43
dragozhou schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:03:
[...]

Ik heb de telefoon net binnengekregen :) . Maar nog niks gehoord over inruilen en hoe dat zit. Heel raar dit. Klantenservice via whatsapp helpt ook niet echt :(
Jamesl schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:14:
Email ontving ik van noreply@buyback.be op hetzelfde moment dat je de Samsung mail van de verzendbevestiging ontvangt (waar ook je factuur in zit).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:51:
[...]

Ik wil dat eigenlijk niet. Zonde van de tablet. Ik dacht dat ze dat niet terug hoefden.
Je geeft je oude apparaat op ter inruil voor 100 tot dik 500 euro korting op je nieuwe. En dan denk je dat je oude apparaat niet ingeleverd hoeft te worden? 8)7

#notsureifserious

Dan kost het je dus alle verkregen korting + 35 euro, volgens die mail :O .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon2 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:56:
[...]

Je geeft je oude apparaat op ter inruil voor 100 tot dik 500 euro korting op je nieuwe. En dan denk je dat je oude apparaat niet ingeleverd hoeft te worden? 8)7

#notsureifserious

Dan kost het je dus alle verkregen korting + 35 euro, volgens die mail :O .
Ik dacht dat echt ja, ik kreeg €2 voor de tablet en dan nog de €100 van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:01:
[...]

Ik dacht dat echt ja, ik kreeg €2 voor de tablet en dan nog de €100 van Samsung.
Haha, sorry hoor maar kom op zeg... dat iets voor samsung enorm weinig waard is is jammer maar dat je EXTRA korting krijgt bij inruilen betekent wel dat je daadwerkleijk moet inruilen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golden1988
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:54
dragozhou schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:03:
[...]

ik heb inderdaad ook niets ontvangen nog over het retouneren van het opgegeven toestel:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:03
Ben in een vrij zinloze chat verwikkeld met Samsung klantenservice. Ik vraag wanneer ik mijn telefoon (S22, 256Gb, Pink) uitgeleverd krijg, want in mijn account staat vandaag en ik heb nog geen verzendbevestiging, krijg ik het antwoord, dat het niet vandaag wordt, want dan had ik wel een verzendbevestiging ontvangen. Wanneer dan wel? Dat merk ik wel wanneer ik een mail met verzendbevestiging krijg.
Als ik hier niet had gelezen, dat veel mensen ook de mail over vertraging en 4 maart hadden gekregen, had ik die als phishing mail gezien. Geen naam of ordernummer te bekennen en wel een link in de mail = phishing in mijn beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drukkert
  • Laatst online: 10-09 20:31
Bloesbroer schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:52:
Heeft er iemand in NL al de groene 256gb versie binnen gekregen? En heeft er iemand al van Vodafone een levering gehad?

Ik heb op 9 februari de ultra 256GB groen besteld. Gisteren contact gehad met Vodafone die bevestigde dat ze gisteren toestellen binnen hebben gekregen en dat ik binnenkort track and trace zou krijgen. Echter tot op heden nog niks ontvangen.
Hier ook nog niets gehoord. S22 Ultra 256 GB Groen. Besteld op 9 februari in de middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragozhou
bikkeltje1 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:52:
[...]

[...]

Email ontving ik van noreply@buyback.be op hetzelfde moment dat je de Samsung mail van de verzendbevestiging ontvangt (waar ook je factuur in zit).
Ah oke, ik dus niet terwijl ik hem nu heb ontvangen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• packfrenk
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12:41
dragozhou schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:31:
[...]

Ah oke, ik dus niet terwijl ik hem nu heb ontvangen
Net telefonisch contact opgenomen met Samsung klantendienst. Zij zeggen dat je de mail met instructies voor het versturen van het inruiltoestel zal krijgen 5 dagen na ontvangst van je nieuwe toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 11:48

Shift

[] Dual crazy []

....

[ Voor 96% gewijzigd door Shift op 25-02-2022 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xvalentina schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 04:59:
[Afbeelding]

Mijn roze s22 (de "gewone") word vandaag gelukkig gewoon bezorgd *O*. Zou het aan de kleur liggen?

Ik heb hem via de welbekende samsungportal besteld op 15 februari
Heb je hem met die gamemania kortingscodes besteld? (kwam neer op 20%)
Graphite 256Gb (baby s22) besteld op 13 aug., maar verwachte al vertraging vanwege dat speciale kleurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Drukkert schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:30:
[...]

Hier ook nog niets gehoord. S22 Ultra 256 GB Groen. Besteld op 9 februari in de middag.
T-mobile verwacht 11 maart voor diegene die 9feb besteld hebben.. andere partijen geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robier
Heeft iemand al iets meer informatie van Samsung weten te trekken met betrekking tot de 1 TB variant levering in Nederland?

De bronnen die ik tot zo ver lees zijn namelijk alles behalve geruststellend : pas vanaf 14 april geleverd, niet meer in productie, etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Appz-
SuperVeloce schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:25:
[...]

T-mobile verwacht 11 maart voor diegene die 9feb besteld hebben.. andere partijen geen idee
Dus ze hebben voor nu helemaal niks binnen gekregen? Best bizar dat ze daar zogenaamd pas vandaag achterkomen dat ze hun product niet geleverd krijgen dann

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:47
128GB is echt weinig tegenwoordig en ik zie vaak hier de 128GB voorbij komen. Er zit helaas geen Micro-SD slotje intern. Dit kan je weliswaar via de USB-C poort uitbreiden met Micro-SD slotje en kaartje maar handig is het niet. Ik zou minimaal 512GB kiezen. Als ik zelf de Galaxy S22 Ultra ging kiezen zou ik echt hebben gekozen voor de 1TB|128GB model.

Wel mooie generatie en alle die een S22 generatie hebben heel veel plezier ermee!

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan1241
Robier schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:38:
Heeft iemand al iets meer informatie van Samsung weten te trekken met betrekking tot de 1 TB variant levering in Nederland?

De bronnen die ik tot zo ver lees zijn namelijk alles behalve geruststellend : pas vanaf 14 april geleverd, niet meer in productie, etc.
Sorry dat ik je quote zonder informatie te kunnen geven, maar ik ben wel benieuwd waar je kan lezen dat hij niet meer in productie is?

Als ik 's22 ultra 1tb' op zoek zie ik tot zover enkel wat pre-release artikelen verschijnen, waardoor ik denk dat er van de terabyte modellen nog geen enkele is geleverd (wereldwijd zelfs denk ik). Ook is hij exclusief bij samsung zelf te koop, wat ik wel enigszins teleurstellend vind aangezien ze daar blijkbaar niet helemaal hun zaak op orde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Van der Berg schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:41:
128GB is echt weinig tegenwoordig en ik zie vaak hier de 128GB voorbij komen. Er zit helaas geen Micro-SD slotje intern. Dit kan je weliswaar via de USB-C poort uitbreiden met Micro-SD slotje en kaartje maar handig is het niet. Ik zou minimaal 512GB kiezen. Als ik zelf de Galaxy S22 Ultra ging kiezen zou ik echt hebben gekozen voor de 1TB|128GB model.

Wel mooie generatie en alle die een S22 generatie hebben heel veel plezier ermee!
En voor anderen is 128GB meer dan zat... Ik heb al 2 jaar een 128GB S20 en ik heb nu nog 68GB over. Voor de S22U heb ik idd de 256GB variant gekozen (mede/vooral ivm extra RAM daarop) maar zou de 128GB ook heus wel aangedurfd hebben hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matthijs117
Ik krijg van mensen terug die ook de s22 ultra 1tb hebben besteld dat de levering tot 7 weken na de release datum kan duren dat zou voor mij betekenen dat ik hem pas halverwege april krijg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daan1241
Matthijs117 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:47:
Ik krijg van mensen terug die ook de s22 ultra 1tb hebben besteld dat de levering tot 7 weken na de release datum kan duren dat zou voor mij betekenen dat ik hem pas halverwege april krijg
Jemig, dan is dit de laatste keer dat ik de moeite doe om zo vroeg mogelijk een pre-order te plaatsen. Wat een gedoe. Ik snap dat een product lastig is om aan te leveren en heb het geduld om hiervoor te wachten, maar dan moeten er geen valse verwachtingen worden gewekt, om er vervolgens nog een maand langer wachten aan vast te plakken. Niet cool Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:47
Ik heb nog maar 7GB vrij van de 128GB en ik heb nog een 512GB Micro-SD erin zitten waarvan 11GB in gebruik is.

Niet iedereen heeft het nodig. Maar je moet de juiste keuze maken zodat je later niet te kort komt of spijt krijg

[ Voor 35% gewijzigd door Van der Berg op 25-02-2022 14:55 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robier
Daan1241 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:42:
[...]

Sorry dat ik je quote zonder informatie te kunnen geven, maar ik ben wel benieuwd waar je kan lezen dat hij niet meer in productie is?

Als ik 's22 ultra 1tb' op zoek zie ik tot zover enkel wat pre-release artikelen verschijnen, waardoor ik denk dat er van de terabyte modellen nog geen enkele is geleverd (wereldwijd zelfs denk ik). Ook is hij exclusief bij samsung zelf te koop, wat ik wel enigszins teleurstellend vind aangezien ze daar blijkbaar niet helemaal hun zaak op orde hebben.
Ik weet helaas niet of het ook betrouwbare bronnen zijn >:)

Op reddit heb ik al iemand kunnen vinden die sinds deze week al trotse bezitter is van de 1 TB variant. Ik geloof echt wel dat er links en rechts mensen zijn die de 1 TB bezitten, alleen of deze personen ook in Nederland zijn betwijfel ik. Of Samsung's pre-order sytseem is geen FIFO.
Daan1241 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:51:
[...]

Jemig, dan is dit de laatste keer dat ik de moeite doe om zo vroeg mogelijk een pre-order te plaatsen. Wat een gedoe. Ik snap dat een product lastig is om aan te leveren en heb het geduld om hiervoor te wachten, maar dan moeten er geen valse verwachtingen worden gewekt, om er vervolgens nog een maand langer wachten aan vast te plakken. Niet cool Samsung.
Ook mijn spijt is groot dat ik niet gewoon de 512 GB heb genomen, dan was ik waarschijnlijk ook al sinds vorige week trotse bezitter.
Pagina: 1 ... 15 ... 37 Laatste

Let op:
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.

Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires

Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie

Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order