Precies, dat gaat echt niet gebeuren. Kan je rustig op je buik schrijven alhoewel sommigen hoop houden en zich in de Efteling wanen.
Verbaas me over het gebrek aan Logica bij veel mensen ... Zal ook deels te maken hebben dat het zogenaamde ' gelegenheids' liefhebbers zijn die rond release ermee bezig zijn en daarna 2 a 3 jaar op UIT staan mbt de techniek, releases, etc etc.
- Kijk eens naar de geschiedenis van Exynos ...
- Kijk eens naar de Hype van de merge met AMD en daarna de nachtkaars die uitging. Vanaf April vorig jaar 0 stoere berichten meer over het het AMD gebeuren.
- We zagen ook geen steken onderwater, want Samsung houd van plagen en pochen naar anderen toe, vaak later ten nadelen van zichzelf en verwijderen dan schaamteloos hun eerdere publicaties ........
- Voor release werd de Exynos hype party opeens gecancelled.
- Overal zagen we leaks van maar 0,0 mbt de exynos 2200 prestaties !!
- Zie het gebrek aan Exynos en eigenlijk ook 8Gen1 prestaties en vooral battery test aandacht ... Daar waar de grote jongens normaal heel Youtube plat bombarderen over een slechte autofocus of waardeloze Exy 990 hoor je nu nagenoeg niemand. De wat kleinere jongens en onbekende sources voeren nu het woord.
Mr whosetheBoss is een big boy maar wat heeft hij conreet verteld ?? 2200 iets minder als de 2100 maar toch best goede SOT .... Niet heel bevredigend want we weten dat SOT onzin is aangezien die voor eenieder anders is en alleen maar nut heeft als je andere modellen mee test tijdens die ene test.
Tel alles eens bij elkaar op en ga eens logisch nadenken.
Dan kom je tot de conclusie dat het niet drastisch beter gaat worden en net als met de S20 serie en de Note20 serie moet je het er maar mee doen. Volgend jaar komen ze echt met wat nieuws
Nog voor je hem in je handen hebt moet je nu al in de marge gaan zitten en over 1 jaar schreeuwen de mensen moord en brand en willen de S23 want met de S22 halen ze dan sowieso de dag niet meer.
Laat staan die 4 jaar OS support en 5 jaar security want over 3 jaar red je de lunch niet meer.
Het is gewoon vreselijk jammer dat men het momentum van vorig jaar niet kan voortzetten, waarbij men eigenlijk op alle punten vooruit was gegaan met de S21Ultra (2100 duidelijk beter als de 990, focus was top, camerazoom was top, design beviel goed, etc etc etc.
En dit jaar ziet het voor de consumenten release er al matig uit voor de meest belangerijke onderdelen:
- performance
- (en het belangerijkste) accuduur !!!
Je kan zo'n goede specs, camera en display hebben maar het is allemaal niks waard als je accu leeg is.
Battery anxiety is niet iets dat thuis hoort in het Ultra segment mijn inziens maar mischien zie ik het wel allemaal wel verkeerd en zijn er mensen die graag minstens 2x per dag willen laden.
Nu kan je me een zeikerd vinden maar als verschillende testen aantonen dat je op 2100 niveau of zelfs minder presteerd dan heb je gewoon een serieus probleem en dat los je niet even op met een fix.
Volgens mij hebben we nog nooit gezien dat prestaties achteruit zijn gegaan ...
Exynos, Playtime is over
Hopelijk is het Exynos tijdperk snel voorbij want ieder jaar dit geklooi en die tweestrijd is gewoon NIET goed voor je imago en merk.
[
Voor 4% gewijzigd door
Bomberman71 op 17-02-2022 16:55
]