• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:55
Beveiligingsupdates voor de S22 Ultra is er weer.
Zojuist gedownload en geïnstalleerd.
Beveiligingspatch;: 5 februari 2026.

Installatie is goed verlopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1vhIVXO4_sjsr8D3fQmEhKWsa94=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dPggICLRFNlWHeKRjlpHewJg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door mike123 op 15-03-2026 10:09 ]

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kwam er toevallig achter dat ik sinds eind december 2025 geen update meer heb gehad. Als ik handmatig de update start start blijft mijn Samsung S22 Ultra hangen bij "connecting to server....".

Ik dacht eerst misschien iets te hard ge-de-bloat, maar dat heb ik langer dus eigenlijk kan dat niet. Alle bloat terug gezet, reboot, probleem blijft maar nu met een extra "Samsung account keeps stopping" foutmelding. En nog steeds geen update dus.

Bekend issue en vooral, een bekende oorzaak hiervan???

Edit: Met wat betere zoekwoorden uitgevonden dat men dit oplost met Samsung Smart Switch en dat klopt......wat is Samsung toch verschrikkelijke SW meuk geworden. Terwijl ik dit schrijf "Samsung account keeps stopping".....ik de-bloat hem nu weer aan gort en kan niet (maar moet wel) wachten tot de Google Pixel 11 Pro.

[ Voor 24% gewijzigd door THEVGE op 19-03-2026 21:23 ]

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:57
M'n nu 3 jaar oude S22U heeft dit toch niet - m'n vriendin gebruikt die dagelijks.

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

• Fred13
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-04 21:56
Bij mij werkt dit zonder problemen. Alle updates zijn nog netjes binnen gekomen. Mijn enige probleem is dat de usb poort slecht geworden is. Verder geen problemen tot op heden. (Ik heb de telefoon nu iets langer dan 4 jaar).
Pagina: 1 ... 50 51 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S22-serie] Levertijd & Prijzen
- Exynos vs Snapdragon discussie mag hier gevoerd worden: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos