Palomar schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 23:16:
Hier een S22 die het perfect doet met Android auto en zeker niet knalt
Wel ben ik langzamerhand aan het kijken naar een opvolger (eind dit jaar) en die meneer van de knallen heeft het over een iPhone. Zit toch een eens te kijken naar een iPhone omdat dat eens iets nieuws is tov een Android (afgelopen jaren van een S7 naar S10 naar S22 gegaan en elke keer na aanschaf had ik weinig het idee en nieuwe telefoon te hebben omdat alles hetzelfde is

).
Apple is dan de Rolls Royce waar Samsung S de Mercedes S klasse is. Allebei prima, maar ik ben best bereid dat extra te betalen voor een nog betere user experience van Apple.
Enige waar ik mee zit of ik echt tegen dingen aan ga lopen waarvan ik onbewust erg aan gewend ben geraakt bij Android/Samsung S. Gebruik bijvoorbeeld veel Google producten, maar dat werkt volgens mij prima op een iPhone.
Misschien niet helemaal het goede topic, maar was toch benieuwd of hier meer mensen zijn die van een S22 naar Apple zijn gegaan en wat de ervaringen zijn?

Uiteindelijk zullen alle S22 gebruikers een keer over gaan naar iets anders.
Hier een Android gebruiker sinds v0.9
Soms krijg ik van vrienden een niet-Android telefoon in m'n handen om iets in te stellen, te bekijken of te regelen.
Ik krijg het voor elkaar, maar om zelf een niet-Android toestel te gebruiken....
De S22 doet het prima
En de vergelijking met auto's, leuk... maar Apple een RR noemen en Samsung een Merc
Ooit een RR over de Nordsleife zien gaan? (ik wel

)
Die Merc gaat echt veel beter over zo'n baan, grip, power, direct, alles wat je wil
Het is antiek walnoothout uit de tijd dat de bijbel werd gemaakt vs high-tech carbon en titanium....
Maar als je een pluche stoel in je RR prima vind... prima keuze!
Zolang het maar wel jouw keuze is

(

)
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets