Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Was ik aan het overwegen. Alleen heb ik Samsung gelezen dat je hem dan op moet sturen en als reparaties niet binnen de garanties vallen dat er dat automatisch kosten aan verbonden zitten. Als een kapotte usb-c poort vaker voorkomt kan ik die natuurlijk ook laten vervangen voor een paar tientjes. Scheelt me weer moeite en ben ik hem niet zo lang kwijt, vandaar dat ik het vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:12

Oekol

waka waka hey hey

Bart© schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 21:23:
Was ik aan het overwegen. Alleen heb ik Samsung gelezen dat je hem dan op moet sturen en als reparaties niet binnen de garanties vallen dat er dat automatisch kosten aan verbonden zitten. Als een kapotte usb-c poort vaker voorkomt kan ik die natuurlijk ook laten vervangen voor een paar tientjes. Scheelt me weer moeite en ben ik hem niet zo lang kwijt, vandaar dat ik het vroeg.
Als je in de buurt woont van een Samsung service center kan ik je dat aanraden. Wij voor een accu vervanging geweest, was ook nog eens veel goedkoper dan via andere bedrijven. In Utrecht zit er bijv 1 in hoge catherijne

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhiteHwk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-09 12:24
Ik was vandaag in Toverland, en mijn telefoon op 5G zonder al te veel gebruik. Ging best snel leeg. Had alleen paar foto's en filmpje genomen.
Terwijl ik goed bereik had met kpn

En zelfs met dolby atmos uit word mijn toestel in de auto met Spotify warm. Misschien dat dat aan Spotify dan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernie4444
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 21:47
Is er al iemand met de oktober update ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gerthallink
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 22:06
ernie4444 schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 20:26:
Ja net geïnstalleerd op S22+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
ernie4444 schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 20:26:
Hier is hij net binnengekomen op de Ultra.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 10:28
En hier ook op de reguliere S22. :)

NSO: SW-7515-1623-5706

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Nou ik heb het idee dat de apps nog niet geoptimaliseerd zijn. Hij reageert nogal langzaam na die update vanochtend.

Op S22 basic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernie4444
Thanks hier nu ook bezig dankzij tips hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:35
Ik heb sinds een tijdje (volgens mij sinds de laatste grote one UI update). Dat mijn telefoon heel random, zonder dat ik ergens aanzit, op trillen gaat. Herkennen mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernie4444
Jamesl schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 17:00:
Ik heb sinds een tijdje (volgens mij sinds de laatste grote one UI update). Dat mijn telefoon heel random, zonder dat ik ergens aanzit, op trillen gaat. Herkennen mensen dit?

*knip*. Het is hier niet de HK.

[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 14-10-2024 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-09 17:34
Vandaag ook op mijn S22 Ultra de laatste update ontvangen. Het is een kleine update, nog geen bijzonderheden gezien na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:56
WhiteHwk schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:05:
Ik was vandaag in Toverland, en mijn telefoon op 5G zonder al te veel gebruik. Ging best snel leeg. Had alleen paar foto's en filmpje genomen.
Terwijl ik goed bereik had met kpn

En zelfs met dolby atmos uit word mijn toestel in de auto met Spotify warm. Misschien dat dat aan Spotify dan ligt.
bij mij ook op de s22u dat de batterij op kpn 5g heel snel leeg lijikt te gaan, zelfs bij minimale schermtijd. Hoop dat hier een oplossing voor komt, moet nu als ik veel op pad ben soms 2x per dag bijladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:05
stijnec1 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 12:19:
[...]

bij mij ook op de s22u dat de batterij op kpn 5g heel snel leeg lijikt te gaan, zelfs bij minimale schermtijd. Hoop dat hier een oplossing voor komt, moet nu als ik veel op pad ben soms 2x per dag bijladen
Kan het misschien niet zijn dat de accu al langzamerhand begint te versleten? Door intensief gebruik.

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09 14:57
[...]

Misschien een idee om 5G uit te schakelen?

Dat heeft mij destijds wat beter resultaat gegeven toen ik nog een S22U had, en op 4G waren de snelheden vaak ook nog stabieler (maar ik heb geen KPN, maar Vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:56
Van der Berg schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 12:37:
[...]

Kan het misschien niet zijn dat de accu al langzamerhand begint te versleten? Door intensief gebruik.
dat zou inderdaad kunnen, voor die paar tientjes wil ik de gok wel nemen, dank voor het advies
Mizgala28 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 13:03:
[...]

Misschien een idee om 5G uit te schakelen?

Dat heeft mij destijds wat beter resultaat gegeven toen ik nog een S22U had, en op 4G waren de snelheden vaak ook nog stabieler (maar ik heb geen KPN, maar Vodafone)
ook bedankt voor de tip, heb ik al eens gedaan, geen merkbaar verschil

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhiteHwk
stijnec1 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 14:01:
[...]

dat zou inderdaad kunnen, voor die paar tientjes wil ik de gok wel nemen, dank voor het advies
[...]

ook bedankt voor de tip, heb ik al eens gedaan, geen merkbaar verschil
Met 4g merk ik wel verschil in batterij dan met 5g bij mij.
Maar met 5g heb je op drukke plekken nog steeds dat je kan internetten op drukke plekken. En met 4g kan dat niet goed

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fred13
[...]

Het feit dat de batterij sneller leeg raakt bij 5G gebruik tov 4G gebruik ligt hoofdzakelijk bij het design van de S22Ultra. De Exynos CPU van Samsung haeeft alleen 4G ondersteuning. 5G modem zit op een aparte losse chip en gebruikt meer stroom. (Nieuwere versies van deze processor hebben dit euvel niet.)
Ik vind het verschil in verbruik ook vrij groot en gebruik zoveel mogleijk 4G verbindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Fred13 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 08:30:
[...]

Het feit dat de batterij sneller leeg raakt bij 5G gebruik tov 4G gebruik ligt hoofdzakelijk bij het design van de S22Ultra. De Exynos CPU van Samsung haeeft alleen 4G ondersteuning. 5G modem zit op een aparte losse chip en gebruikt meer stroom. (Nieuwere versies van deze processor hebben dit euvel niet.)
Ik vind het verschil in verbruik ook vrij groot en gebruik zoveel mogleijk 4G verbindingen.
Dat verklaart een hoop, mijn S22 ultra is nu met een dag gebruik al onder de 50% batterij.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
aReaRe schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 15:22:
[...]

Dat verklaart een hoop, mijn S22 ultra is nu met een dag gebruik al onder de 50% batterij.
Is dat bij S22 basic ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
WhiteHwk schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:40:
[...]

Is dat bij S22 basic ook zo?
Volgens mij wel. Technisch had Samsung geen andere oplossing bij het gebruik van hun eigen chip set. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Fred13 schreef op maandag 4 november 2024 @ 00:02:
[...]

Volgens mij wel. Technisch had Samsung geen andere oplossing bij het gebruik van hun eigen chip set. :-(
Daarom stiekem aan het kijken naar een Samsung Galaxy S24 ultra met de SnapDragon chip :) Ergens begin voorjaar, nu zijn ze mij iets te prijzig.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LogiZ5500
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:18
aReaRe schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 17:42:
[...]

Daarom stiekem aan het kijken naar een Samsung Galaxy S24 ultra met de SnapDragon chip :) Ergens begin voorjaar, nu zijn ze mij iets te prijzig.
Ik wacht op de basis S25 om mijn S22 te vervangen. Hopelijk ook een Snapdragon chip, maar zeker is dat allerminst..! Geruchtenmolen draait op volle toeren in ieder geval! Exynos 2500, Dimensity 9400 of toch de Snapdragon elite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lepeltje79
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 17:04
Zat met hetzelfde maar besloten om toch voor de S24U te gaan. Mag binnenkort verlengen en heb via deze site de black friday deals -controle ingeschakeld dus ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

lepeltje79 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 18:52:
Zat met hetzelfde maar besloten om toch voor de S24U te gaan. Mag binnenkort verlengen en heb via deze site de black friday deals -controle ingeschakeld dus ben benieuwd.
Bedankt voor de Black Friday deals tip, ik zet hem aan voor de S24U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiZ5500
aReaRe schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 20:12:
[...]

Bedankt voor de Black Friday deals tip, ik zet hem aan voor de S24U.
Ik heb t idee dat de deals die bijvoorbeeld op nl.pepper.com voorbij komen toch beter zijn..
Die zou je ook in de gaten kunnen houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 22:19
Mensen die hier nog een S22U gebruiken.

Ik ben van plan om over te stappen van iphone 13 naar een Samsung (Ultra het liefst)

Op de 2e hands markt kan je voor een redelijke prijs een S22U overnemen, is dit toestel nog een beetje snappy en kan de camera ook nog een beetje mee de komende 1,5-2 jaar?

Of zeggen jullie spaar een half jaartje door en koop een nieuwer model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AreVeeDee
Inhumanous schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:27:

Ik ben van plan om over te stappen van iphone 13 naar een Samsung (Ultra het liefst)

Op de 2e hands markt kan je voor een redelijke prijs een S22U overnemen, is dit toestel nog een beetje snappy en kan de camera ook nog een beetje mee de komende 1,5-2 jaar?

Ik zou even doorsparen als je vanaf een iPhone 13 komt. Qua cpu, batterij en camera ga je er denk niet zoveel op vooruit of er zelfs op achteruit. Zou nu zelf iig geen S22 Ultra meer kopen, maar lekker doorsparen en dan een goede deal pakken met de S24 Ultra.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mizgala28
Inhumanous schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:27:

Doorsparen, S22U is straks 3 jaar op de markt en alle issues die dat toestel heeft terzijde, Android 16 wordt z'n laatste update en daarna krijg je alleen nog 1 jaar aan security patches.

Terwijl de S24 Ultra een betere chip heeft en ook op andere fronten iets beter is, maar vooral qua updates heeft hij recht op 7 jaar security en OS updates, tot en met Android 21 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 21:24
Ik vind mijn bijna 2 jaar oude S22+ qua accuduur toch echt wel achteruit gaan.
Vandaag bij een reparateur die me vertelde "dat is normaal, ze gaan 2 jaar mee".
Ik vind dat toch wat kort, mijn Oneplus 5t doet het na 5 jaar nog prima.
Heeft iemand ervaring om in de garantie een vervanging te krijgen?
Vervangen bij een shop kost 79 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:56
ExTaxi schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 22:09:
Vandaag bij een reparateur die me vertelde "dat is normaal, ze gaan 2 jaar mee".
Je hebt 'achteruitgegaan' en je hebt 'onbruikbaar', daar zit héél veel tussen.

Als jouw accu nog minimaal 80% van de originele lading kan vasthouden, dan zal het sowieso niet onder garantie vervangen gaan worden.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

ExTaxi schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 22:09:
Vervangen bij Samsung zelf is goedkoper. Bijv hoge catherijn zit een winkel. Daar is het iets van 5 tientjes denk ik nu? Stuk goedkoper dan bij zo'n phonelab etc.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Van der Berg
Ik heb bij Samsung catherijn Utrecht eens een accu laten vervangen voor een Galaxy S20 Ultra. Deze was van mijn vrouw die naar mijn schoonbroer ging. Binnen 1 uur klaar met nieuwe waterdicht rand voor €69 totaal. Hij werkt er nog steeds op.

[ Voor 6% gewijzigd door Van der Berg op 24-11-2024 13:26 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Mizgala28 schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:18:
[...]

Doorsparen, S22U is straks 3 jaar op de markt en alle issues die dat toestel heeft terzijde, Android 16 wordt z'n laatste update en daarna krijg je alleen nog 1 jaar aan security patches.

Terwijl de S24 Ultra een betere chip heeft en ook op andere fronten iets beter is, maar vooral qua updates heeft hij recht op 7 jaar security en OS updates, tot en met Android 21 dus.
Ik wacht de release van de 2025 van Samsung af voordat ik een nieuwe koop, voorlopig bevalt de S22 ultra prima maar de accu wordt wat minder (naar mijn gevoel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Laatst online: 09:48
Ik ben al even aan het googlen geweest maar kom er zo snel niet uit.

Ik zelf heb een iPhone met iCloud voor mijn foto's. Ik heb in de cloud z'n 450 gb aan foto's en mijn telefoon heeft slechts 256 gb. Apple lost dit op door automatisch foto's en video's enkel in de cloud te plaatsen en alleen de thumbnail in de gallerij te laten staan. Als ik die video's open duurt het een seconde of 2 voordat de video af begint te spelen. Ik zelf vind dat ideaal.

Mijn vrouw heeft een Samsung S22 met onedrive. Maar daar lijkt het een 1 op 1 kopie te zijn. Dus alles blijf ook lokaal staan. Wat er nu voor zorgt dat de telefoon vol is. En er alleen maar ruimte vrij gemaakt kan worden door handmatig foto's en video's te verwijderen van het lokale geheugen. Is er voor samsungs een vergelijkbare setting waarbij dit automatisch gebeurt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:47
Tricto schreef op maandag 25 november 2024 @ 13:22:
Ik ben al even aan het googlen geweest maar kom er zo snel niet uit.

Ik zelf heb een iPhone met iCloud voor mijn foto's. Ik heb in de cloud z'n 450 gb aan foto's en mijn telefoon heeft slechts 256 gb. Apple lost dit op door automatisch foto's en video's enkel in de cloud te plaatsen en alleen de thumbnail in de gallerij te laten staan. Als ik die video's open duurt het een seconde of 2 voordat de video af begint te spelen. Ik zelf vind dat ideaal.

Mijn vrouw heeft een Samsung S22 met onedrive. Maar daar lijkt het een 1 op 1 kopie te zijn. Dus alles blijf ook lokaal staan. Wat er nu voor zorgt dat de telefoon vol is. En er alleen maar ruimte vrij gemaakt kan worden door handmatig foto's en video's te verwijderen van het lokale geheugen. Is er voor samsungs een vergelijkbare setting waarbij dit automatisch gebeurt?
Yeah, volgens mij wel (qua beschrijving):

gallery settings -> sync with onedrive settings -> gallery sync with OneDrive -> free up phone space

Hier staat dat ie de foto's op de telefoon verwijderd, maar dat je ze altijd kan bekijken in je gallery of de onedrive app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Laatst online: 09:48
Titus schreef op maandag 25 november 2024 @ 14:21:
[...]

Yeah, volgens mij wel (qua beschrijving):

gallery settings -> sync with onedrive settings -> gallery sync with OneDrive -> free up phone space

Hier staat dat ie de foto's op de telefoon verwijderd, maar dat je ze altijd kan bekijken in je gallery of de onedrive app.
Ah thanks! Dit is precies wat ik zocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernie4444
Waar blijft de maandelijkse update ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:14

netblade

Sunrise

ernie4444 schreef op maandag 25 november 2024 @ 19:28:
De s23 heeft 'm ook nog niet gehad deze maand.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gerthallink
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 22:06
ernie4444 schreef op maandag 25 november 2024 @ 19:28:
Vanmorgen geïnstalleerd op de S22+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LogiZ5500
gerthallink schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:51:
[...]

Vanmorgen geïnstalleerd op de S22+
Hier nu binnen gehaald op S22 basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

LogiZ5500 schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:06:
[...]

Hier nu binnen gehaald op S22 basis.
Bij mij ook,. weet nog niet wat de changes zijn. Zal wel puur updates zijn qua security...

[ Voor 8% gewijzigd door Fairy op 02-12-2024 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernie4444
Hier nu ook s22 ultra
Maar het is al december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Dank voor herinneren, binnen gehengeld en nu aan het installeren.

Geen gekke Black Friday deals gezien voor de S24 ultra 256GB (heb nu een S22 ultra 128GB met 50% gevuld) dus ik ga eens kijken in januari naar de opvolger als de S25 gelanceerd is, prijzen zakken dan van de S24.
Dan is de S22 2 jaar oud, deze heb ik pas een jaar na lancering gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
Ik ben vorige week even langs de Samsung shop geweest in Utrecht en de accu laten checken. Zeer uitgebreide analyse, ze kunnen echt veel zien. Wat ik dan wel gek vind is dat ze aan de balie zeggen "oh ja de S22, dat was geen goed toestel, die chip slurpt de accu leeg, kun je beter nieuwe kopen". Ja hallo, dat ding was bijna 1000 euro en dan na 2 jaar weg doen is me wat te gek.
Service dienst adviseerde nog geen nieuwe accu te doen, want zou 20 uur mee gaan, maar dat is vandaag zeker niet de ervaring, Met een paar uur zat 'ie al beneden de 50%.
Nieuwe accu kost 69 euro, dus denk dat ik dat maar ga doen. Ik wil nog wel 2 jaartjes met de S22+ doen eigenlijk. Dat lukte ook met de Oneplus modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janbrede
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-09 17:20
ExTaxi schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 18:59:
Ik ben vorige week even langs de Samsung shop geweest in Utrecht en de accu laten checken. Zeer uitgebreide analyse, ze kunnen echt veel zien. Wat ik dan wel gek vind is dat ze aan de balie zeggen "oh ja de S22, dat was geen goed toestel, die chip slurpt de accu leeg, kun je beter nieuwe kopen". Ja hallo, dat ding was bijna 1000 euro en dan na 2 jaar weg doen is me wat te gek.
Service dienst adviseerde nog geen nieuwe accu te doen, want zou 20 uur mee gaan, maar dat is vandaag zeker niet de ervaring, Met een paar uur zat 'ie al beneden de 50%.
Hier ook een S22+, maar ik herken dat verhaal van 'die chip slurpt de accu leeg' niet. Meestal maar om de dag opladen, en dan laad ik maar tot 80% op om de accu te sparen.
Ik heb wel eens gehad dat de accu sneller leeg liep dan ik gewend was, een reboot loste dat op.
Nu moet ik zeggen dat ik dat toestel niet gebruik om series te bingewatchen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
janbrede schreef op zondag 8 december 2024 @ 00:43:
[...]

Nu moet ik zeggen dat ik dat toestel niet gebruik om series te bingewatchen...
Bingewatchen zou dan ook een betere ervaring geven.

Toen ik een S22U had was video's kijken juist datgene dat bijna geen accu verbruikte, terwijl normaal gebruik en bellen juist de grotere accu slurpers waren.

De nornale S23 waar ik vorig jaar naar ben overgestapt gaat zelfs per lading langer mee dan die S22U toen, en dat lag niet aan mijn toestel want ik haalde betere resultaten dan mijn partner die toen ook een S22U had op dat moment.

Op accu en formaat na was het verder een prima toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Zetten jullie de 5g antenne standaard uit? Of alleen aan als je naar een drukke plek gaat?

Ik twijfel wel, het wisseld bij mij heel sterk. Nou lijkt mijn telefoon weer lang mee te gaan met 5g, maar ik browse nog niet veel op mobiele data. Alleen meer op wifi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

WhiteHwk schreef op maandag 9 december 2024 @ 13:57:
Zetten jullie de 5g antenne standaard uit? Of alleen aan als je naar een drukke plek gaat?

Ik twijfel wel, het wisseld bij mij heel sterk. Nou lijkt mijn telefoon weer lang mee te gaan met 5g, maar ik browse nog niet veel op mobiele data. Alleen meer op wifi
Wel gemerkt (S22 Ultra) dat mijn accu langer meegaat als ik de optie tot 4G beperk, gevoelsmatig niet wetenschappelijk bewezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhiteHwk
aReaRe schreef op maandag 9 december 2024 @ 17:31:
[...]

Wel gemerkt (S22 Ultra) dat mijn accu langer meegaat als ik de optie tot 4G beperk, gevoelsmatig niet wetenschappelijk bewezen.
Ja dat idee heb ik ook sterk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fred13
Zoals eerder opgemerkt is de seperate 5G modem de schuldige van het hogere batterij verbruik als je 5G gebruikt bij de S22ultra. Ik gebruik ook meestal 4G. Snel genoeg voor wat ik doe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhiteHwk
Fred13 schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 01:25:
Zoals eerder opgemerkt is de seperate 5G modem de schuldige van het hogere batterij verbruik als je 5G gebruikt bij de S22ultra. Ik gebruik ook meestal 4G. Snel genoeg voor wat ik doe.
Dankje dan ga ik niet meer switchen tussen de verbindingen wat ik af en toe deed. Ik merk wel als je Standen en routines niet gebruikt dat one ui dan soepeler werkt. (Gaf bluetooth problemen bij mij in de auto )

• maffiabaas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 10-09 21:22
S22 ultra gebruiker hier, in januari wordt hij twee jaar oud. Helaas sinds gisteren constant freezes en reboots, soms zelfs bootloops. Wordt ook erg warm. Als ik op internet kijk staat het er vol mee. Niet al te best.

Zojuist opgestuurd, dus eens kijken waar ze mee gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:18
Mijn batterij van de gewone s22 gaat tegenwoordig soms ineens van 55% naar 10%.
Toch wel relatief snel versleten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiZ5500
beOnt schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 10:08:
Mijn batterij van de gewone s22 gaat tegenwoordig soms ineens van 55% naar 10%.
Toch wel relatief snel versleten :'(
Gelukkig komt er een nieuwe serie aan met een hoop verbeteringen op verbruik en accu!
Ik stap in ieder geval wel over..

Samsung accu vervanging was bij de officiële store goed betaalbaar toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tjanssen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Bij mij gaan onder de 12% de procenten bijna net zo snel als een secondewijzer. Je zou verwachten dat hier wel iets van adaptatie achter zou zitten om het percentage anders te verschalen om dit te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madhondt
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10-09 12:25
tjanssen schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 10:58:
Bij mij gaan onder de 12% de procenten bijna net zo snel als een secondewijzer.
Ja, dat had ik gisteren ook, heel bizar. Op een paar minuten van 7% naar volledig plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieroman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 12:47

Pieroman

/me

Hier dezelfde ervaring en zit dan ook te kijken om straks naar de S25 te gaan.
Hoe leger de accu hoe sneller deze leegloopt. Vanaf 10-12% zie je de accu gewoon leeglopen en moet je de sprint naar je lader inzetten.
Van 55% naar 10% is dan wel heel hard natuurlijk en zou ik als defecte accu beschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

LogiZ5500 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 10:52:
[...]

Gelukkig komt er een nieuwe serie aan met een hoop verbeteringen op verbruik en accu!

6 tientjes of zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Van der Berg
LogiZ5500 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 10:52:
[...]

Ik heb ooit bij Samsung in Utrecht de accu vervangen van de Galaxy S20 Ultra. Deze was van mijn vrouw en ging naar mijn zwager schoonbroer. Binnen 1 uur klaar met een vernieuwende accu erin en een nieuwe waterdicht rand voor €69 (2 jaar geleden) prijzen nog steeds hetzelfde

[ Voor 4% gewijzigd door Van der Berg op 14-12-2024 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
Van der Berg schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 01:47:
[...]

Ik heb ooit bij Samsung in Utrecht de accu vervangen van de Galaxy S20 Ultra. Deze was van mijn vrouw en ging naar mijn zwager schoonbroer. Binnen 1 uur klaar met een vernieuwende accu erin en een nieuwe waterdicht rand voor €69 (2 jaar geleden) prijzen nog steeds hetzelfde
en daarna weer 2 jaar verder met een goeie accu duur?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Van der Berg
ExTaxi schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 20:00:
[...]

en daarna weer 2 jaar verder met een goeie accu duur?
Blijkbaar, want de accuduur is nog steeds goed. Want hij werkt er nog steeds mee. We hebben hem niet meer over gehoord of horen klagen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
De december update is uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernie4444
Van der Berg schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 20:13:..We hebben hem niet meer over gehoord of horen klagen.
Beetje lastig bellen als de accu plat is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maffiabaas
Vandaag kwam mijn s22 ultra terug van "reparatie" ivm de reboot problemen na de update van vorige maand. https://www.extremetech.c...s-after-one-ui-611-update

Helaas hebben ze er niks mee gedaan en aldus Samsung is er niets mis. Direct bij ontvangst trad het probleem weer op. Dus gelijk weer teruggestuurd. Mocht hij weer defect terug komen ontbind ik de koop ivm non conformiteit.

Niet meer mensen last hier van dit euvel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Nu online
Is die 6.1.1 dan niet overal uitgebracht? Ik heb een S22U, maar met de laatste patch, maar one ui zegt versie 6.1.

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mizgala28
devilkin schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 23:40:
Is die 6.1.1 dan niet overal uitgebracht? Ik heb een S22U, maar met de laatste patch, maar one ui zegt versie 6.1.
Het is 6.1.1 op Folds en tablets, op alle andere modellen toont het 6.1, ook al is het in werkelijkheid 6.1.1.

Onnodig verwarrend, maar het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Nu online
In dat geval heb ik blijkbaar geluk, want geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Your Grandma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 20:44
Gister mijn S22U laten vallen en nu is het beeldscherm stuk :'(
In februari wordt het toestel 3 jaar, dus nu zit ik een beetje in dubio wat te doen
Een nieuw toestel, beeldscherm vervangen (300,-) of beeldscherm + accu (380,-)
Bij reparatie moet ik het toestel nog wel 2 jaar gebruiken om het enigszins te verantwoorden.
Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maffiabaas
Your Grandma schreef op maandag 23 december 2024 @ 10:04:
In februari wordt het toestel 3 jaar, dus nu zit ik een beetje in dubio wat te doen
Bij reparatie moet ik het toestel nog wel 2 jaar gebruiken om het enigszins te verantwoorden.
Wat zouden jullie doen?
In het geval van reparatie moet je ook hopen dat de andere onderdelen het volhouden. Tja, ik vind het lastig. Is je telefoon nog bruikbaar met barsten in het scherm of totaal dood?

Binnenkort komen de Snapdragon 8 elite telefoons hier en die bieden wel echt een upgrade tov de s22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Your Grandma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 20:44
maffiabaas schreef op maandag 23 december 2024 @ 10:26:
[...]

In het geval van reparatie moet je ook hopen dat de andere onderdelen het volhouden. Tja, ik vind het lastig. Is je telefoon nog bruikbaar met barsten in het scherm of totaal dood?

Binnenkort komen de Snapdragon 8 elite telefoons hier en die bieden wel echt een upgrade tov de s22.
Het hele scherm doet het nog, maar enkel de onderste 3/4 van het scherm reageert nog op aanraking.
Ook flitst het scherm regelmatig, dus echt prettig bedienen is het niet.
Mensen die last hebben van epilepsie zou ik deze telefoon niet geven zeg maar :+
Helaas heb ik dus niet de luxe om te wachten op de volgende snapdragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiZ5500
Your Grandma schreef op maandag 23 december 2024 @ 10:37:
[...]

Het hele scherm doet het nog, maar enkel de onderste 3/4 van het scherm reageert nog op aanraking.
Ook flitst het scherm regelmatig, dus echt prettig bedienen is het niet.
Mensen die last hebben van epilepsie zou ik deze telefoon niet geven zeg maar :+
Helaas heb ik dus niet de luxe om te wachten op de volgende snapdragon.
Gewoon iets tweedehands van vraag en aanbod of marktplaats halen, paar maanden gebruiken, nieuwe s25 kopen en de tweedehandse voor telfde bedrag weer weg doen. Kost het uiteindelijk niks/weinig extra..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wat zouden jullie doen?
Ik zou in jouw geval toch maar een nieuwe kopen denk ik. En de defecte op marktplaats zetten in de hoop dat ie nog iets oplevert.
Die 300 euro voor een nieuw scherm levert je totaal niks op, terwijl 300 euro al een aardig eindje op weg is naar een nieuw toestel (vooral als je voor een afgeprijsde S24 (of FE) gaat ipv. de komende S25).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Hm nou gaat mijn accu van de S22 basic van 20% naar 10% in maximaal 3 minuten. Was ik bij de oplader was het alweer een procent eraf. Is de accu nou minder aan het worden? in Juni heb ik mijn toestel 3 jaar en wil er nog langer mee doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pielle007
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:15
Wat zouden jullie doen?
zou zelf even wachten op een nieuwe actie en release van de s25 (zoals dit voorbeeld)
t komt nml vaker voor dat samsung slordigheden heeft op de site waarbij je met leuke kortingen t toestel kan inruilen, kortingen kunt stapelen etc. (nav de genoemde actie heb ik zelf de s24u gekocht € 979 - € 200 ivm gegarandeerde inruil, 10% cashback en de meegeleverde watch 7 weer verkocht via MP.
Kunt altijd nog overwegen om je huidige toestel te laten maken of t zelf te doen. handleiding ifixit
en weer evt te verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• z0r3n41991
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 20:13
maffiabaas schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 21:57:
Vandaag kwam mijn s22 ultra terug van "reparatie" ivm de reboot problemen na de update van vorige maand. https://www.extremetech.c...s-after-one-ui-611-update

Helaas hebben ze er niks mee gedaan en aldus Samsung is er niets mis. Direct bij ontvangst trad het probleem weer op. Dus gelijk weer teruggestuurd. Mocht hij weer defect terug komen ontbind ik de koop ivm non conformiteit.

Niet meer mensen last hier van dit euvel?
kan je verpklappen dat ze hier niks mee doen.

Oplossing is het vervangen van het moederboard à c.a. 450-500 euro.

Samsung weigert verantwoording te nemen voor het feit dat ze zelf de hele S22 lijn hebben verziekt met de update, Zelf ook een telefoon met dit probleem, maar het is niet te bewijzen dat het afkomstig is van de update behalve je eigen woord. dus non-conformiteit is lastig te bewijzen aangezien de oplossing hardwarematig repareren is.

Of iemand moet hier een ander idee voor hebben, want 1100 euro voor een telefoon neerleggen die nog geen 3 jaar mee gaat is wel kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Ik ben aan het kijken naar een S24 Ultra 256GB, maar kijkend naar de spaarrekening ga ik toch kijken naar de S25 Ultra 256GB als opvolger voor de S22 Ultra 128GB.
Mede door de link in het S25 topic https://www.belsimpel.nl/...%2Bn17DVRVn5WUppez&cntd=1
Of deze: https://www.samsung.com/n...R9Ad5W2_LlZa3aWYKaWKXUo2z

Dan gaat de S22 ultra 128GB op V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Dat gedoe met die bootloops is toch wel een serieus probleem.. Ik volg r/GalaxyS22 en daar lees je regelmatig dat het raak is:
https://www.reddit.com/r/...2_crashing_and_boot_loop/
https://www.reddit.com/r/...ranty_experience_bricked/
https://www.reddit.com/r/...mments/1ht2d5g/s22_crash/
https://www.reddit.com/r/...tart_after_update_in_s22/
https://www.reddit.com/r/...sing_boot_loops_on_phone/
https://www.reddit.com/r/..._ui_update_phone_started/
https://www.reddit.com/r/...tim_to_the_s22_boot_loop/

En buiten Reddit:
https://www.sammobile.com...otloop-stuttering-issues/
https://x.com/rocknik05/status/1843575854154068132
https://eu.community.sams...ultra/m-p/11258859#M51339
https://eu.community.sams...ass-lawsuit/td-p/11394037

Enzovoorts.. :X Ik had hiervoor een S10+, en die kreeg problemen de microfoon waardoor je vrijwel niet te verstaan was tijdens het bellen. Genoeg andere posts online met hetzelfde issue, enige oplossing was het vervangen van het moederbord (en Samsung deed er niets mee). Mijn S22 Ultra werkt vooralsnog goed, maar dit soort posts doen mij toch wel twijfelen of ik niet moet overstappen naar een ander merk ipv de S25 te bestellen.

[ Voor 19% gewijzigd door S_Chief op 12-01-2025 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
S_Chief schreef op zondag 12 januari 2025 @ 22:56:
Dat gedoe met die bootloops is toch wel een serieus probleem.. Ik volg r/GalaxyS22 en daar lees je regelmatig dat het raak is:
https://www.reddit.com/r/...2_crashing_and_boot_loop/
https://www.reddit.com/r/...ranty_experience_bricked/
https://www.reddit.com/r/...mments/1ht2d5g/s22_crash/
https://www.reddit.com/r/...tart_after_update_in_s22/
https://www.reddit.com/r/...sing_boot_loops_on_phone/
https://www.reddit.com/r/..._ui_update_phone_started/
https://www.reddit.com/r/...tim_to_the_s22_boot_loop/

En buiten Reddit:
https://www.sammobile.com...otloop-stuttering-issues/
https://x.com/rocknik05/status/1843575854154068132
https://eu.community.sams...ultra/m-p/11258859#M51339
https://eu.community.sams...ass-lawsuit/td-p/11394037

Enzovoorts.. :X Ik had hiervoor een S10+, en die kreeg problemen de microfoon waardoor je vrijwel niet te verstaan was tijdens het bellen. Genoeg andere posts online met hetzelfde issue, enige oplossing was het vervangen van het moederbord (en Samsung deed er niets mee). Mijn S22 Ultra werkt vooralsnog goed, maar dit soort posts doen mij toch wel twijfelen of ik niet moet overstappen naar een ander merk ipv de S25 te bestellen.
Meeste mensen hebben ook nergens last van, die telefoons verkopen in miljoenen.

Echter valt het mij op dat het vaak ongeveer zelfde issues zijn, mijn partner had een S22 Ultra en daar was niks mis mee, maar ik ken de verhalen over scherm problemen die daarmee konden optreden.

Maar op ten duur toch maar vervangen, deels omdat mijn partner de accu duur en formaat zat was, dus normale S23 genomen.

En onze S23 (de kleine) werken prima... maar recent ook daar weer issues mee online gezien, en dan heeft iedere merk er weleens last van, maar als ik dan lees hoe enorm "flip a coin" Samsung kan zijn qua garantie, dan krijg je de neiging om naar andere merken te kijken.

En daar is niet zoveel keuze, want iedere merk heeft weleens garantie problemen.

Maar goed, (mini rant ->) het is al langer bekend dat de beste schermen van Samsung nooit in hun eigen hardware gebruikt worden, en het zal vast wel ook voor de andere onderdelen gelden (<- mini rant end)

Maar hun quality control laat weleens te wensen over, ik hoop dan ook nooit gebruik hoeven maken van hun garantie, want ik ken de goede en slechte verhalen daarmee (en de slechte zijn meestal vrij absurd, ook uit mijn eigen kring).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 10-09 12:35
Heb hier ook een S22U en nog erg tevreden mee.
Ik denk dat ik het nog een jaartje aankijk, eigenlijk voldoet die nog prima aan mijn eisen.
De nieuwe accu techniek is mooi (weet niet of die in de S25U komt), en vooral voor wat kleinere telefoons mooi.

Ik ga denk ik pas een nieuwe telefoon nemen als de camera's er ook weer echt goed op vooruit gaan. (of het dan weer Samsung wordt weet ik niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernie4444
Hier ook S22U helemaal tevreden mee
Verschil S25 te klein en te duur om daar voor te gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maffiabaas
z0r3n41991 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 14:35:
[...]

kan je verpklappen dat ze hier niks mee doen.

Oplossing is het vervangen van het moederboard à c.a. 450-500 euro.

Samsung weigert verantwoording te nemen voor het feit dat ze zelf de hele S22 lijn hebben verziekt met de update, Zelf ook een telefoon met dit probleem, maar het is niet te bewijzen dat het afkomstig is van de update behalve je eigen woord. dus non-conformiteit is lastig te bewijzen aangezien de oplossing hardwarematig repareren is.

Of iemand moet hier een ander idee voor hebben, want 1100 euro voor een telefoon neerleggen die nog geen 3 jaar mee gaat is wel kansloos.
Het toestel is gewoon non conform, of de oorzaak nou hardware of software matig is, dat maakt niet uit. Bij mij is overigens onder garantie het moederbord vervangen, echter het probleem binnen één week terug. Heb nu de koopovereenkomst ontbonden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AreVeeDee
Januari 2025 patch is beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LogiZ5500
zal de laatste patch zijn voor mij, stap over op de S25! Moet alleen nog een beetje geduld hebben tot levering! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

LogiZ5500 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:33:
zal de laatste patch zijn voor mij, stap over op de S25! Moet alleen nog een beetje geduld hebben tot levering! :D
Hier ook, S25 Ultra 512GB komt eraan. Patch geïnstalleerd voor de S22 Ultra.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilkin
  • Nu online
Idem, ook overstap op S25U, maar S22U gaat naar familie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

devilkin schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:19:
Idem, ook overstap op S25U, maar S22U gaat naar familie.
S22U gaat op V&A waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AreVeeDee
Februari 2025 patch is beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Nou dus de februari patch zo snel gekomen is. Ik denk dat we eind februari One ui 7 krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
WhiteHwk schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:16:
Nou dus de februari patch zo snel gekomen is. Ik denk dat we eind februari One ui 7 krijgen
Iemand is optimistisch :*) . Ik denk dat dit voor de S22 nog wel even zal duren. De S24 serie heeft de update nog niet en moet waarschijnlijk wachten tot Maart of zelfs later en doorgaans volgen oudere serie op een later tijdstip.

Wel jammer dat UI 7 zoveel later komt t.o.v. de release van Android 15 van google, dan voorgaande versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Gismo1979 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:45:
[...]

Iemand is optimistisch :*) . Ik denk dat dit voor de S22 nog wel even zal duren. De S24 serie heeft de update nog niet en moet waarschijnlijk wachten tot Maart of zelfs later en doorgaans volgen oudere serie op een later tijdstip.

Wel jammer dat UI 7 zoveel later komt t.o.v. de release van Android 15 van google, dan voorgaande versies.
S24 zit in de laatste beta ronde volgens mij beta 4 .
Ik blijf positief :) als het komt komt het
En op tweakers discord waar ik lid van ben beloofd het een soepele UI ervaring te worden.
Wat ik van sommige heb gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 09:35
WhiteHwk schreef op maandag 10 februari 2025 @ 10:00:
[...]

S24 zit in de laatste beta ronde volgens mij beta 4 .
Ik blijf positief :) als het komt komt het
En op tweakers discord waar ik lid van ben beloofd het een soepele UI ervaring te worden.
Wat ik van sommige heb gelezen
Zal eerder april zijn

De s23 serie krijgt deze rond maart en dan de s22 serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Vincent91 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 10:04:
[...]

Zal eerder april zijn

De s23 serie krijgt deze rond maart en dan de s22 serie
Kan ook we zullen het meemaken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AreVeeDee
Maart 2025 patch is nu beschikbaar.

Still going strong met mijn 'base' Galaxy S22 Phantom Black. B-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-09 06:50
Hier ook nog altijd happy met de S22. Accu gaat ook nog goed, echt geen klachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichardOost
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08:06
Idem hier. Voorlopig geen reden om te kijken naar een nieuw toestel. S22 houdt het prima vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
Mijn s22 ultra gaat ook nog prima. Accu is ook ok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhiteHwk
https://9to5google.com/20...axy-one-ui-7-update-list/

Samsung one ui 7 officiele release ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:47
De laatste tijd heb ik echt het idee dat mijn telefoon significant langzamer aan het worden is. Misschien met de nieuwe One UI 7 maar een clean install doen.

Meer mensen last hiervan?
Pagina: 1 ... 49 50 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S22-serie] Levertijd & Prijzen
- Exynos vs Snapdragon discussie mag hier gevoerd worden: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos