Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brouwerchris
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-08 09:12
February patch is liveAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/75keCGS76jAxl34vVVkf_oUUrBc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fiWir0wrGbgTRBRu1bs5a8bX.jpg?f=fotoalbum_large

• WhiteHwk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:44
Ja hier hengel ik hem ook binnen. Alleen nog geen one ui 6.1

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

De update wordt nu geïnstalleerd.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Nou ik paar dagen verder ben. Gaat mijn telefoon best wel sneller leeg..

En word hij best wel warm
Hoe is het bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

S22U ingeruild voor de S24U.

Veranderingen zijn niet opzienbarend. De S22U is een prettig toestel in gebruik maar wel energiehongerig. Heb met enige weemoed afscheid genomen. O-)

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:02
JeeVee schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 12:03:

Veranderingen zijn niet opzienbarend. De S22U is een prettig toestel in gebruik maar wel energiehongerig. Heb met enige weemoed afscheid genomen. O-)
Hier ook de overstap gemaakt van mijn S22 Ultra 512GB naar een S24 Ultra 1TB Titanium Orange.

Ik merk enorme vooruitgang op alle punten.

Ik kreeg voor de Inruil totaal €741 korting! Daarvan €401 op mijn S22 Ultra 512GB + €100 extra van Samsung en 1TB voor de prijs van 512GB

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:18
Ik heb mijn Samsung Galaxy s22 ultra ook ingeruild, had ik niet gedaan als de accu beter was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:34

Oekol

waka waka hey hey

Ik overwoog het ook, want de accu is niet het beste punt van de telefoon inderdaad. Echter de S24 is dat ook niet per se toch met de enyxos chip again?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:03
JeeVee schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 12:03:

WiFi 7 is heel leuk.
En heb je al eens een 5x/10x foto in de nacht genomen? :)

En die batterij, wat een verschil inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 00:02
Oekol schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 17:10:
Ik overwoog het ook, want de accu is niet het beste punt van de telefoon inderdaad. Echter de S24 is dat ook niet per se toch met de enyxos chip again?
Ik meen gelezen te hebben dat de Exonys chip alleen in de S24 en S24plus zit. In de S24Ultra zou een Snapdragon zitten, zelfs voor Europa.....
Maar weet niet of dit inderdaad waar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:03
Fred13 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 20:10:
[...]

Ik meen gelezen te hebben dat de Exonys chip alleen in de S24 en S24plus zit. In de S24Ultra zou een Snapdragon zitten, zelfs voor Europa.....
Maar weet niet of dit inderdaad waar.
Ja Ultra heeft een Snapdragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:02
De Ultra heeft een Snapdragon en de S24 en de S24+ een Exynos 2400
Het is mij opgevallen dat de Exynos 2400 goed mee komt met de top, al blijft de Snapdragon iets beter te zijn en sneller. In Nederland wordt de Ultra geleverd met een Snapdragon 8 Gen 3:

Review:
https://tweakers.net/revi...-accuduur-en-opladen.html

https://tweakers.net/revi...e-snapdragon-8-gen-3.html

[ Voor 37% gewijzigd door Van der Berg op 21-02-2024 23:55 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:04
Maart beveiligingspatch is uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Ben benieuwd wanneer we one ui 6.1 krijgen. De accu van mijn S22 basic gaat iets meer dan 1 dag mee , tenzij ik Google maps gebruik in de auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:28
Titus schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 10:50:
[...]

Een update, nadat ik zag dag ie voortdurend tussen 5G en 4G aan het switchen was heb ik hem maar op 4G gelimit, en dat lijkt gewoon te werken op die stukken.

Iemand ervaring met switchende verbinding? Dat moet beter kunnen.
Wel bizar. Ik had mijn telefoon dus al tijden naar 4G gelimit, omdat ik anders in de trein de hele tijd tussen 5g en 4g switchte, waardoor ik effectief geen internet had. Maar de afgelopen weken heb ik het idee dat ik zelfs op 4G continue naar 0 streepjes ga en de playback van muziek/video's en het laden van webpagina's dan gewoon volledig stopt. Onder andere in de Schiphol tunnel, waar dat eerst volgens mij geen probleem was.

Iets veranderd aan de treinen, de netwerken, of toch aan de telefoon :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lepeltje79
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 15:09
Titus schreef op maandag 18 maart 2024 @ 15:19:
[...]

Wel bizar. Ik had mijn telefoon dus al tijden naar 4G gelimit, omdat ik anders in de trein de hele tijd tussen 5g en 4g switchte, waardoor ik effectief geen internet had. Maar de afgelopen weken heb ik het idee dat ik zelfs op 4G continue naar 0 streepjes ga en de playback van muziek/video's en het laden van webpagina's dan gewoon volledig stopt. Onder andere in de Schiphol tunnel, waar dat eerst volgens mij geen probleem was.

Ik heb dat ook, 5g uitgezet om op 4g te draaien maar steeds problemen met laden, verbinding enz. Gaf mijn adblocker de schuld maar het vreemde is dat als ik dan mijn foon reboot alles gewoon weer prima werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scheurbuik
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 05:43
Ben ik toch niet de enigste. Veel netwerkproblemen de laatste maanden, nooit gerealiseerd dat het de s22 zelf kon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
lepeltje79 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 18:19:
[...]

Ik heb dat ook, 5g uitgezet om op 4g te draaien maar steeds problemen met laden, verbinding enz. Gaf mijn adblocker de schuld maar het vreemde is dat als ik dan mijn foon reboot alles gewoon weer prima werkt.
Welke adblocker gebruik je? VPN based zoals Blockada?
Scheurbuik schreef op maandag 18 maart 2024 @ 23:22:
Ben ik toch niet de enigste. Veel netwerkproblemen de laatste maanden, nooit gerealiseerd dat het de s22 zelf kon zijn.
Ja ik weet het dus niet. Voor hetzelfde geld is er iets veranderd in frequenties oid. Of hebben treinen een nieuwe isolatielaag gekregen. Ik heb er namelijk alleen in de trein last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik heb een vreemde situatie op m'n S22 Ultra (KPN) en HD Voice.

Met VoWifi:
- Geen HD Voice als ik iemand bel.
- Geen HD Voice als ik word gebeld.

Zonder VoWifi:
- Geen HD Voice als ik iemand bel.
- WEL HD Voice als ik word gebeld.

Het andere toestel is een iPhone 12 op Odido met VoWifi.

Bellen via 4G staat uiteraard aan op de S22. Weet iemand waar ik dit probleem in moet zoeken?

Met m'n S10+ had ik hier voor zover ik mij kan herinneren geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Titus schreef op maandag 18 maart 2024 @ 15:19:
[...]

Had het daarnet ook gewoon buiten. Van 5g max naar 4g max geswitcht omdat ik gewoon geen webpagina kon laden. Naar 3g/2g geswitcht, uiteraard zonder resultaat. En toen ik terug switchte naar 4g max alles prima. Doet me toch denken dat het telefoon gerelateerd is.

Edit, ik bedenk me net dat het voelt alsof het erger geworden is sinds ik een eSIM heb toegevoegd van een andere provider, ookal staat die permanent disabled...

[ Voor 8% gewijzigd door Titus op 21-03-2024 08:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 21:24
https://www.gsmarena.com/..._after_all-news-62090.php

Ze onderzoeken of de S22 toch AI functies van de S24 kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Al zicht op een nieuwe update voor de S22 ultra, het is al bijna eind maart :?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14:06
aReaRe schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 17:35:
Al zicht op een nieuwe update voor de S22 ultra, het is al bijna eind maart :?
10 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
- nvm -

[ Voor 97% gewijzigd door Mizgala28 op 30-03-2024 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
Titus schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 08:40:
[...]

Had het daarnet ook gewoon buiten. Van 5g max naar 4g max geswitcht omdat ik gewoon geen webpagina kon laden. Naar 3g/2g geswitcht, uiteraard zonder resultaat. En toen ik terug switchte naar 4g max alles prima. Doet me toch denken dat het telefoon gerelateerd is.

Edit, ik bedenk me net dat het voelt alsof het erger geworden is sinds ik een eSIM heb toegevoegd van een andere provider, ookal staat die permanent disabled...
Doet me denken aan het feit dat mijn telefoon de laatste tijd vaak lang nodig heeft om apps te laden. Ik begrijp niet waarom dit is, misschien moet ik hem eens leeg maken en opnieuw inrichten.

Eerst dacht ik dat het 5G gerelateerd was maar met 4G vertoont hij hetzelfde gedrag. Nu heb ik thuis ook altijd wifi aanstaan, aan of uit geeft geen verbetering.
Vorige week een kleine vergelijkende test gedaan met de Pixel7 van mijn zoon. De Pixel7 was twee maal zo snel met het openen van apps of laden van webpagina's.
Ik weet niet of meer mensen met dit soort gedrag kampen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Fred13 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 18:49:
[...]

Doet me denken aan het feit dat mijn telefoon de laatste tijd vaak lang nodig heeft om apps te laden. Ik begrijp niet waarom dit is, misschien moet ik hem eens leeg maken en opnieuw inrichten.

Eerst dacht ik dat het 5G gerelateerd was maar met 4G vertoont hij hetzelfde gedrag. Nu heb ik thuis ook altijd wifi aanstaan, aan of uit geeft geen verbetering.
Vorige week een kleine vergelijkende test gedaan met de Pixel7 van mijn zoon. De Pixel7 was twee maal zo snel met het openen van apps of laden van webpagina's.
Ik weet niet of meer mensen met dit soort gedrag kampen ?
Welke browser gebruik jij?
Soms kies ik 'repair apps' in het bootmenu nadat de cache daar ook is leeggemaakt. Dat lijkt te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
HerZon schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 19:00:
[...]

Welke browser gebruik jij?
Soms kies ik 'repair apps' in het bootmenu nadat de cache daar ook is leeggemaakt. Dat lijkt te helpen.
Op dit moment gebruik ik de Samsung eigen browser.
Wat bedoel je met 'Boot-menu' ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HerZon
  • Niet online
Fred13 schreef op maandag 1 april 2024 @ 19:08:
[...]

Op dit moment gebruik ik de Samsung eigen browser.
Wat bedoel je met 'Boot-menu' ?
Het menu waar je in komt als je de telefoon uitschakeld, daarna usb aansluit op je pc/laptop, volume omhoog en de power button tegelijk indrukt en vasthoud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 18:32
MaD_co schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 18:05:
[...]

Hier ook s22 ultra, en problemen met swipen van marktplaats foto's.
Heb meer het idee dat dit aan de app ligt, moet echt overdreven ver met mijn vinger over de rand beginnen met swipen anders werkt het niet.
Verder geen problemen met aanraking van het scherm o.i.d.
Ik heb precies dezelfde ervaring met de Marktplaats app. op de S22 Ultra. Swipen door fotos gaat erg moeizaam en lukt vaker niet fatsoenlijk dan wel.

Fotos swipen in andere apps gaat wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:50
JvdW schreef op donderdag 4 april 2024 @ 21:58:
[...]

Ik heb precies dezelfde ervaring met de Marktplaats app. op de S22 Ultra. Swipen door fotos gaat erg moeizaam en lukt vaker niet fatsoenlijk dan wel.

Fotos swipen in andere apps gaat wel prima.
Ik heb net even de app van Marktplaats geprobeerd maar om foto's te swipen heb ik denk ik de helft nodig van het scherm, dan komt de volgende foto gewoon in beeld.
S22 Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Lijkt in de MP app te zitten.
Hij "pakt" de fotoswipe alleen goed als je ver naar de zijkant begint met aanraken.

S22, maar voor zover ik me herinner ook op andere toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:33
Ik heb vorige week mijn toestel opgestuurd ter reparatie naar de partner van Samsung daarvoor, deze ligt sinds donderdag daar ter plaatse. Is het normaal dat dit zo lang duurt voor dit hersteld is? Zou het komen omdat ik een "online exclusive" kleurtje heb gekozen? Dat ze die niet zomaar op voorraad hebben?

Het gaat om een S22 Ultra met gebarsten achterkant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pieroman
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

Pieroman

/me

Robinho96 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 11:36:
Ik heb vorige week mijn toestel opgestuurd ter reparatie naar de partner van Samsung daarvoor, deze ligt sinds donderdag daar ter plaatse. Is het normaal dat dit zo lang duurt voor dit hersteld is? Zou het komen omdat ik een "online exclusive" kleurtje heb gekozen? Dat ze die niet zomaar op voorraad hebben?

Het gaat om een S22 Ultra met gebarsten achterkant.
Donderdag ter plaatse is waarschijnlijk pas vrijdag verwerkt. Afhankelijk van drukte gaat men er dan gisteren of vandaag mee aan de slag. Snap dat het vervelend is zonder telefoon maar dit is niet lang.
Mocht er dan nog een onderdeel nodig zijn dan kan dit misschien nog enkele dagen duren. Als het wel op voorraad is zou ik verwachten dat je eind deze week je toestel terug hebt.

Dit ook op basis van een eigen reparatie-ervaring die ik toen bij Samsung Utrecht heb ingeleverd. Geen idee of de reparatiepartner misschien langzamer is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online
April update is nu te downloaden.

NSO: SW-7515-1623-5706

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LogiZ5500
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 18:32
AreVeeDee schreef op donderdag 11 april 2024 @ 18:38:
April update is nu te downloaden.
Had verwacht dat de One ui 6.1 update erin zou zitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
Pieroman schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 16:45:
[...]

Donderdag ter plaatse is waarschijnlijk pas vrijdag verwerkt. Afhankelijk van drukte gaat men er dan gisteren of vandaag mee aan de slag. Snap dat het vervelend is zonder telefoon maar dit is niet lang.
Mocht er dan nog een onderdeel nodig zijn dan kan dit misschien nog enkele dagen duren. Als het wel op voorraad is zou ik verwachten dat je eind deze week je toestel terug hebt.

Dit ook op basis van een eigen reparatie-ervaring die ik toen bij Samsung Utrecht heb ingeleverd. Geen idee of de reparatiepartner misschien langzamer is.
Had ervoor gekozen om mijn toestel thuis te laten ophalen, aangezien ik niet direct een Samsung winkel in de buurt heb. Hij is opgehaald door DynaLogic en wordt gerepareerd door Dynafix (hoort bij elkaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

LogiZ5500 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 18:40:
[...]

Niet dus. Afijn nog steeds ondersteuning *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Ondersteuning is nog tot android 16 . En volgens mij daarna nog 1 jaar beveiliging updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
Kan je trouwens zo'n reparatiepartner direct contacteren of moet dat via Samsung gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
LogiZ5500 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 18:40:
[...]

Komt pas in mei

https://www.gsmarena.com/..._early_may-news-62420.php

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fred13
En voor de S22 de volledige AI toolset. De S21 serie krijgt slechts een deel hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:33

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HerZon
  • Niet online
Er is een nieuwe update.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fCqCft46rsg8y42zetsEfzvt42w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/scppvrOpiOurNGBRR61nKepX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

En de update is aan het installeren (toestel in NL gekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Ik snap het niet helemaal. Heeft dit ook effect op 5G? Of word 4G hier sneller mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:48

DON PAPA

Tweaker-fan

Na deze update werkt het Samsung toetsenbord niet goed meer bij mij, als ik bijvoorbeeld op de instellingen knop klik op het toetsenbord, dan sluit hij het toetsenbord meteen, andere hier ook last van?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4wekVNL_9_ZDxQIrnB5ZgtHmN5c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aRlRw8Lc5Urs3OG7oz5rBqWj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 77% gewijzigd door DON PAPA op 24-04-2024 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerZon
  • Niet online
DON PAPA schreef op woensdag 24 april 2024 @ 22:01:
Na deze update werkt het Samsung toetsenbord niet goed meer bij mij., andere hier ook last van?

[Afbeelding]
Nee, alles werkt normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilkin
WhiteHwk schreef op woensdag 24 april 2024 @ 20:27:
[...]

Ik snap het niet helemaal. Heeft dit ook effect op 5G? Of word 4G hier sneller mee?
Moeilijk om zeggen, gezien we niet weten wat er juist is aangepast. Maar zal vermoedelijk gaan om het schuiven van frequentiegebruik, zoals hierboven al aangehaald.
• Regional LTE TDD band support has been updated.
Please note that models purchased in Germany cannot receive signals in LTE TDD bands in the following countries: Belgium, Denmark, Germany, France, Luxemburg, Netherlands, Austria, Poland, Switzerland, Czech Republic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
niet meer nodig.

[ Voor 88% gewijzigd door Farabi op 07-05-2024 09:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vangoghnl
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16:16
Farabi schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 17:54:
hoe lang geeft samsung garantie voor de S22? ik wil deze ter reparatie aanbieden, maar heb hem ondertussen al 18 maanden in gebruikt. zit hier een jaar of 2 jaar garantie op? aangekocht via mediamarkt.
Als het goed is 2 jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
niet meer nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door Farabi op 07-05-2024 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjanssen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Mijn huidige screen protector is in de loop der tijd helemaal omhoog geschoven, en zit nu voor de front camera. Heeft er iemand nog een tip voor een S22+ screen protector? Eentje waarbij de vingerafdruk sensor nog gewoon werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Voor de liefhebbers:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/flJsXFpTN5BvroxRWWKnP5wfJ2w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uyap0XXx3Ii2kB03qszbL4tl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilkin
tjanssen schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 16:30:
Mijn huidige screen protector is in de loop der tijd helemaal omhoog geschoven, en zit nu voor de front camera. Heeft er iemand nog een tip voor een S22+ screen protector? Eentje waarbij de vingerafdruk sensor nog gewoon werkt...
Ik heb al 2 jaar de officiële van Samsung erop zitten. (wel op een S22 Ultra)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:10

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Er is bij mij alleen nog geen update :)

Battle.net || Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
retlaw schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 21:00:
[...]

Er is bij mij alleen nog geen update :)
Heb je een S22 Ultra, of een normale S22? Want zo te zien is het (voor nu) alleen voor de S22 Ultra.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Hahn schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 21:02:
[...]

Heb je een S22 Ultra, of een normale S22? Want zo te zien is het (voor nu) alleen voor de S22 Ultra.
Een normale, dus dat zal het zijn.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerZon
  • Niet online
retlaw schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 21:12:
[...]

Een normale, dus dat zal het zijn.
Of misschien nog even wachten. De uitrol is begonnen -> https://www.sammobile.com...ollout-galaxy-s22-series/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

tjanssen schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 16:30:
Ik heb er een clearplex op laten zetten bij de MM. Die doet het nog prima. Kost wel wat, maar dan heb je ook wat :).

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjanssen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
retlaw schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 21:14:
[...]

Ik heb er een clearplex op laten zetten bij de MM. Die doet het nog prima. Kost wel wat, maar dan heb je ook wat :).
Die heb ik nu ook, maar deze is dus helemaal verschoven. Heeft er uiteindelijk wel ruim 2 jaar op gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:20
Denk idd dat we nog even geduld moeten hebben, hier op een 22 ultra ook nog geen update.
Het mailtje gaf duidelijk aan dat de update nu beschikbaar zou zijn, dus ging ook meteen proberen :P Nog even wachten dus :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14:06
remsie schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 23:02:
Denk idd dat we nog even geduld moeten hebben, hier op een 22 ultra ook nog geen update.
Het mailtje gaf duidelijk aan dat de update nu beschikbaar zou zijn, dus ging ook meteen proberen :P Nog even wachten dus :)

[...]
er is blijkbaar een bug ontdekt dus nog even afwachten

https://www.sammobile.com...sibly-halted-boot-issues/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drukkert
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 20:31
6.1 komt hier binnen rollen nu. S22 ultra

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mike123
Drukkert schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 10:21:
6.1 komt hier binnen rollen nu. S22 ultra
Hier ook. S22 Ultra.
Bestand is 3004,93MB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhiteHwk
Hier op S22 nu ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

S22 hier 2930,03MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbenjamins
  • Laatst online: 13-09 19:32
Heb de update geïnstalleerd, heb nu een balkje onderaan staan. Hoe krijg je dat balkje weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HerZon
  • Niet online
mbenjamins schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 13:15:
Heb de update geïnstalleerd, heb nu een balkje onderaan staan. Hoe krijg je dat balkje weg.
Even zoeken op 'navigatiebalk' in je instellingen en daar wat zaken veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:20
Mooi man, dat zoeken door in het scherm te omcirkelen werkt ook prachtig👌🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Ik heb het idee dat de telefoon nu sneller reageert . Ben benieuwd hoe de accu duur is dalijk

Wat zijn jullie bevindingen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
HerZon schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 13:27:
[...]

Even zoeken op 'navigatiebalk' in je instellingen en daar wat zaken veranderen.
Volgens mij kan je hem niet verwijderen zonder 3rd party app?
YouTube: How To Hide The Gesture Hint On One UI 6.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:48

DON PAPA

Tweaker-fan

mbenjamins schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 13:15:
Instellingen > display > navigatiebalk
Daar kun je instellen dat hij verborgen moet worden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike123
DON PAPA schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 17:11:
[...]

Bij mij niet. ik bleef de enkele balk onderin houden en de veeggebaren vanaf de onderkant werkten niet.
Ik had de genoemde app uit het filmpje al op mijn telefoon staan en gedaan wat hij zei.
Nu is die balk weg en de veeggebaren werken weer zoals het hoort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
DON PAPA schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 17:11:
[...]

Die functie is weg sinds OneUI 6.1 vanwege Circle to Search.

Naar daar is een oplossing voor

https://www.sammobile.com...n-gesture-bar-one-ui-6-1/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mbenjamins
Mizgala28 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 17:21:
[...]

Die functie is weg sinds OneUI 6.1 vanwege Circle to Search.

Naar daar is een oplossing voor

https://www.sammobile.com...n-gesture-bar-one-ui-6-1/
Heb dat uitgezet omdat ik daar geen behoefte aan heb. Wil er geen extra app voor installeren, dan maar aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerZon
  • Niet online
Ik heb het idee dat mijn telefoon 'warm' wordt - iets wat voor de update niet was. Herkennen jullie dat?

[Update]
Ik heb de cache nogmaals geleegd, via ABD extra opruiming gehouden, Brave als browser verwijderd (gaf hoge cpu belasting), de telefoon een uurtje uitgeschakeld weggelegd en nu doet hij weer vrij 'normaal'.

[ Voor 53% gewijzigd door HerZon op 12-05-2024 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Inmiddels 6.1 geïnstalleerd , merk nog weinig verschil. Dat a.i gebeuren werkt nog niet naar behoren met het herkennen van honden, mijn hond wordt herkend als een Bouvier terwijl het een Kerry Blue Terriër is 8)7 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhiteHwk
Merken jullie ook dat de batterij sneller leeg gaat? Of ligt het aan mij ? :)

[ Voor 31% gewijzigd door WhiteHwk op 12-05-2024 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

WhiteHwk schreef op zondag 12 mei 2024 @ 18:13:
Ik zal er op letten de komende dagen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:51
Beveiligingsupdates S22 Ultra loopt binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Moet zeggen dat ik niet echt vrolijk wordt van die nieuwe gestures (net een iPhone).. Vond de oude manier stukken fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Je kan die Samsung gestures terug halen met navstar, deel van Good lock (zie Samsung store)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Thx @devilkin. Circle to search blijft ook werken, helemaal prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morwen
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14:53
devilkin schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 22:37:
Je kan die Samsung gestures terug halen met navstar, deel van Good lock (zie Samsung store)
Dat klopt maar nu blijf je dus wel die 3 streepjes onder in het scherm houden. Dat hoefde eerder niet. We zijn er dus wel op achteruit gegaan. Ik hoef die streepjes echt niet, heb die instelling al jaren en weet zelf wel waar ik moet swipen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:07

Sabbi

je denkt aan mij.

Morwen schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 10:38:
[...]

Dat klopt maar nu blijf je dus wel die 3 streepjes onder in het scherm houden. Dat hoefde eerder niet. We zijn er dus wel op achteruit gegaan. Ik hoef die streepjes echt niet, heb die instelling al jaren en weet zelf wel waar ik moet swipen...
Met Navstar krijg je de optie terug om die streepjes uit te zetten.
In Navstar>enable extra gesture settings
En dan In Settings>Display> navigatiebalk > Meer opties > gebarenhints > Uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morwen
Sabbi schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 10:57:
[...]

Met Navstar krijg je de optie terug om die streepjes uit te zetten.
In Navstar>enable extra gesture settings
En dan In Settings>Display> navigatiebalk > Meer opties > gebarenhints > Uit
Oef. Ok dat is wel fijn dat ik dat weer weg heb. Wel bijzonder dat je 2 samsungapps nodig hebt voor iets wat eerder standaard was. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Morwen schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 11:09:
[...]

Oef. Ok dat is wel fijn dat ik dat weer weg heb. Wel bijzonder dat je 2 samsungapps nodig hebt voor iets wat eerder standaard was. :?
Het lijkt er wel op dat je na het enablen van de setting, de setting weer default hebt, en je de apps weer kan verwijderen. WTF Samsung!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerZon
  • Niet online
Titus schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 12:10:
[...]

Het lijkt er wel op dat je na het enablen van de setting, de setting weer default hebt, en je de apps weer kan verwijderen. WTF Samsung!?
Haha, prima geregeld dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:34

Oekol

waka waka hey hey

WhiteHwk schreef op zondag 12 mei 2024 @ 18:13:
Pfoe. Moest terugdenken aan dit bericht. Heb echt 't idee dat m'n S22+ leegloopt als een malle.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Oekol schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 18:11:
[...]

Pfoe. Moest terugdenken aan dit bericht. Heb echt 't idee dat m'n S22+ leegloopt als een malle.
Hm ... bij mij is het wel meer stabiel geworden
En sneller . Alleen multitask scherm blijft altijd langzaam bij mij.

Heb je 5g of 4g aan staan of ? Ik heb ook van een aantal apps de achtergrond gegevens uitgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madhondt
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 12:37
Oekol schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 18:11:
[...]

Bij mij staat batterij bescherming aan. Destijds betekende dat laden tot 85%, maar nu is het nog maar tot 80%. Er zijn wel nieuwe opties zoals om pas net voor ontwaken tot 100% te laden. Is dit pas met deze update of zat dit er al langer in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morwen
Nope dat is nieuw met deze update. Na 2 nachten snapte mijn telefoon wanneer hij van 80% naar 100% moest gaan. Ik was positief verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikelonline
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-04 17:09
Enkele pagina's doorgelezen, maar ik kwam het niet tegen.

In 2022 heb ik een S22 gekocht, nu na 2 jaar kan ik een nieuwe telefoon aanschaffen. De enige reden is eigenlijk de accu. Ik las dat meer mensen met deze reden een S24 hebben aangeschaft. Wat ik mij afvroeg, is of het helpt om de batterij te vervangen en daarmee de batterijduur terugkrijg van 2022. Kortom, zijn er mensen de batterij hebben vervangen van hun S22 en zo ja, wat was die ervaring?

[ Voor 3% gewijzigd door maikelonline op 11-06-2024 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
maikelonline schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 08:52:
Enkele pagina's doorgelezen, maar ik kwam het niet tegen.

In 2022 heb ik een S22 gekocht, nu na 2 jaar kan ik een nieuwe telefoon aanschaffen. De enige reden is eigenlijk de accu. Ik las dat meer mensen met deze reden een S24 hebben aangeschaft. Wat ik mij afvroeg, is of het helpt om de batterij te vervangen en daarmee de batterijduur terugkrijg van 2022. Kortom, zijn er mensen de batterij hebben vervangen van hun S22 en zo ja, wat was die ervaring?
Hm het hielp mij veel om ram plus uit te zetten, en om de google play services gegevens te wissen.
Heb je je batterij al getest in samsung members app ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FuyZARXXnKYghAWQcvHWuzdB8lU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a5K7ZGKlrLL7bC3sYAaAeztz.jpg?f=fotoalbum_large

Grappig genoeg nog wel 1 mei als beveiligingspatch.

[ Voor 6% gewijzigd door S_Chief op 11-06-2024 20:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

^^ Downloaden en installeren :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mbenjamins
Krijg nu op mijn S22 Ultra de juni beveiligingspatch binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Hier ook.

Pagina: 1 ... 47 ... 50 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S22-serie] Levertijd & Prijzen
- Exynos vs Snapdragon discussie mag hier gevoerd worden: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos