Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhiteHwk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 31-05 16:29
HerZon schreef op zondag 26 november 2023 @ 17:07:
[...]

Weet ik nog niet, maar hij stond de hele week om 4G.
Heb hem nu eens omgezet naar 5G.
Ik doe nu echt heel lang op accu. Een dag of 2 denk ik . Vergeleken met one ui 5.1 is dit echt een ruime verbetering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
HerZon schreef op zondag 26 november 2023 @ 17:07:
[...]

Weet ik nog niet, maar hij stond de hele week op 4G.
Heb hem nu eens omgezet naar 5G.
Mag ik vragen is de telefoon ook zuinig met 5g of maakt dat niet uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
WhiteHwk schreef op woensdag 6 december 2023 @ 16:55:
[...]

Een klein beetje denk ik, kan het nog niet 100% zeker zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:06
WhiteHwk schreef op woensdag 6 december 2023 @ 16:55:
[...]

Hier merk ik met 5G altijd aan, ook een merkbare verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
beOnt schreef op woensdag 6 december 2023 @ 19:25:
[...]

Hier merk ik met 5G altijd aan, ook een merkbare verbetering.
Hm ben benieuwd ga het ook even uitproberen klinkt best goed. Bedoel als we nu ons toestel ook met 5g kunnen gebruiken zonder snel op te laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:06
Hoe is het intussen met de problemen tussen AA en Android 14?

Hier staat de update voor mijn s22 ultra al enige tijd klaar, maar nog niet durven updaten aangezien ik altijd AA Wireless gebruik.
(Specifiek i.c.m. Seat Tarraco MIB3)

[ Voor 8% gewijzigd door MaD_co op 07-12-2023 14:34 ]

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:19

-ET-

Phone Home

MaD_co schreef op donderdag 7 december 2023 @ 14:33:
Hoe is het intussen met de problemen tussen AA en Android 14?

Hier staat de update voor mijn s22 ultra al enige tijd klaar, maar nog niet durven updaten aangezien ik altijd AA Wireless gebruik.
(Specifiek i.c.m. Seat Tarraco MIB3)
Bekabeld werkt het wel. Enige app waarmee ik issues heb is Flitmeister. Die moet je eerst starten op je telefoon en dan pas AA koppelen. Dan werkt het. Spotify had hetzelfde probleem maar die kon ik door Batterij settings aan te passen wel goed werkend krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerZon
  • Niet online
-ET- schreef op donderdag 7 december 2023 @ 16:53:
[...]

Bekabeld werkt het wel. Enige app waarmee ik issues heb is Flitmeister. Die moet je eerst starten op je telefoon en dan pas AA koppelen. Dan werkt het. Spotify had hetzelfde probleem maar die kon ik door Batterij settings aan te passen wel goed werkend krijgen
Ik gebruik routines voor Flitsmeister, dat scheelt ook veel achtergrond activiteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
-ET- schreef op donderdag 7 december 2023 @ 16:53:
[...]

Bedankt, dan blijf ik nog maar even op android 13 hangen.
Flitsmeister is een van mijn 2 hoofdapps tijdens het rijden

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:14

Sabbi

je denkt aan mij.

Wireless AA werkt bij ook nog steeds niet. Bekabeld wel. Het viel me vandaag ook op dat soms Niagara Launcher ook opnieuw leek te starten, dus misschien is het Samsung die weer super-aggresief is met background apps killen? Heb nog wat met de background-app settings aangepast, morgen maar weer eens testen.

Batterij is wel echt bizar veel beter, nu op 52% met 4:45 SOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-05 01:23
Ik zie jammer genoeg geen enkel verschil in verbruik. Typisch haalde ik 1 dag en plm 16 uur bij een normale werkdag. Dat is nog steeds het geval. Met of zonder 5G zie ik nu geen verschil.
Zie ik iets over het hoofd dat diegene met een beter verbruik wel hebben ingesteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:13
Fred13 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 22:52:
Ik zie jammer genoeg geen enkel verschil in verbruik. Typisch haalde ik 1 dag en plm 16 uur bij een normale werkdag. Dat is nog steeds het geval. Met of zonder 5G zie ik nu geen verschil.
Zie ik iets over het hoofd dat diegene met een beter verbruik wel hebben ingesteld ?
A14 heeft mij geen betere accu duur gegeven in ieder geval, wel onstabielere stand-by.

Soms flipt mijn S22U het en gaat er vrolijk (op wifi) zelfs 20% accu binnen 1 uur vanaf, terwijl ik niks met het toestel doe (en volgens de telefoon zelf, is er geen app die dit veroorzaakt)

Herstarten lost dat per direct op, tot het weer terug komt (al 3 keer gehad sinds dat A14 uit is)

Qua gebruik zelf vrijwel nul verschil met A13, ik haal ongeveer 6 a 7 uur SoT met 20% accu over, echter wel op FHD en 4G (hele poos WQHD gebruikt met 5G en ik haalde de 5 uur nooit tot de accu leeg was).

Qua FHD merk ik het alleen in bepaalde apps, zo is het verbruik in NOS en Whatsapp vrijwel hetzelfde op hogere en lagere resolutie, maar vooral tijdens browsen merk ik een verschil in verbruik.

En qua 4G is het simpel, ik heb vaker goed 4G bereik dan 5G = minder verbruik.

Maar dat zal wel variëren op basis waar iemand woont/werkt.

binnenkort vervang ik de S22U, de maat is prima maar daarbovenop hoekig design en afgerond scherm beginnen mij te irriteren, aangezien ik mijn telefoon vaak met 1 hand bedien

[ Voor 6% gewijzigd door Mizgala28 op 08-12-2023 01:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:19

-ET-

Phone Home

MaD_co schreef op donderdag 7 december 2023 @ 21:03:
[...]

Ik had gisteren een update van Android Auto en vanochtend deed Flitsmeister het in 1x dus er lijkt verbetering in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-05 07:55

xon

Nou moe!

Sinds ik mijn S22 plus (graphite) in gebruik heb, zit er een transparante cover omheen. Soms haal ik die er eens af, maak ik hem schoon en gaat ie er weer op. Nu haal ik hem er vorige week vanaf en zie ik ineens dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7nmBZFZqj27nhX9vQOlR8HUogaI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wO2NSqWqCdVzdwLqzFl0xoch.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hDfqmvW2a-il9pzQ9xKpTvHoppg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hDnO0TYDTi8LM9dSY8GAjGz9.jpg?f=fotoalbum_tile

Op het eerste gezicht lijkt er verf van de onderkant te zijn weggesleten maar als ik er een heel klein beetje op druk dan zie ik een minuscuul bubbeltje en is het net alsof er iets tussen zit. Ook voel ik met mijn vinger geen reliëf of iets dergelijks als ik eroverheen ga. Ik heb voor de zekerheid even de Water Resistance Tester app geprobeerd maar het lijkt erop alsof alles gewoon nog potdicht zit.

Waar zit ik naar te kijken? Want als ik dit ga aanbieden ter garantie aan Samsung dan is het uiteraard discussie gegarandeerd omdat ik zelf ook zou denken dat het versleten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:56
Absurd, laatste week in de trein bizar slechte internetverbinding, webpagina s laden gewoon niet. Nieuwe treinen, software update of toch iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 16:37
-ET- schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 10:22:
[...]

Ik had gisteren een update van Android Auto en vanochtend deed Flitsmeister het in 1x dus er lijkt verbetering in.
Jammergenoeg geen verschil voor wireless AA.

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-05 23:02
MaD_co schreef op donderdag 7 december 2023 @ 21:03:
[...]

Ik heb idd een routine aangemaakt handmatig, bij BT connectie mijn met mijn auto start die app automatisch op nu heb ik er geen enkele problemen meer mee.

@xon Ik heb dus sinds dag 1 een D-brand cover erop zitten, en ik heb dus op met name de zijkanten/hoeken echt allemaal puntjes / plekken waar de verf af zit, wellicht dat de cover gewoon k*t was voor deze telefoon, maar heb ook het idee dat de coating van de S22 gewoon niet top is.
HerZon schreef op zondag 26 november 2023 @ 14:17:
[...]

Na de eerste week op Android 14 heb ik het idee dat de S22 zuiniger is geworden. De eerste paar dagen niet, maar sinds vrijdag lijkt er een verbetering te zijn. Dat is ook nadat "device health" van Google is verwijderd (foutmelding waar ergens anders hier over werd geschreven).
Hoe bedoel je? Device Health app verwijderen is beter voor je batterij? Ik kan er nergens iets over vinden.

[ Voor 27% gewijzigd door Jamesl op 11-12-2023 13:37 ]

• MartNL
  • Laatst online: 04:47

MartNL

[...]

Hoe bedoel je? Device Health app verwijderen is beter voor je batterij? Ik kan er nergens iets over vinden.
Klopt als je apps hebt verwijderd dan word je batterij beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:51

Oekol

waka waka hey hey

.

[ Voor 99% gewijzigd door Oekol op 14-12-2023 03:57 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• WhiteHwk
Jamesl schreef op maandag 11 december 2023 @ 13:36:
[...]

Ik heb idd een routine aangemaakt handmatig, bij BT connectie mijn met mijn auto start die app automatisch op nu heb ik er geen enkele problemen meer mee.

@xon Ik heb dus sinds dag 1 een D-brand cover erop zitten, en ik heb dus op met name de zijkanten/hoeken echt allemaal puntjes / plekken waar de verf af zit, wellicht dat de cover gewoon k*t was voor deze telefoon, maar heb ook het idee dat de coating van de S22 gewoon niet top is.

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ip2EMi8HFTwnhsMB0NELwiCt85U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j6FxhclJ5kPQgXcNVF80GQ08.jpg?f=fotoalbum_large

Bedoelde je deze app? Die kan je gewoon uitschakelen maar staat niet bij wat die app doet precies

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:23
Blijkbaar is de nieuwe update nu uit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Py-JU60msnpZZqcpf0SzodDuMs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EVbzrm0OFbpqkjgRZus7mpuh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Hier OTA aan het downloaden en nu installeren *O*

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Op mijn toestel is hij er nog niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:56
Voor degene die nog de NOVA launcher gebruiken
Is er een nieuwe update

8.0.9 BETA Dec 16, 2023

Add support for Smart Spacer feed
UI improvements
Fixes crash on Android 14 QPR2
Other minor fixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:56
Titus schreef op maandag 11 december 2023 @ 09:24:
Absurd, laatste week in de trein bizar slechte internetverbinding, webpagina s laden gewoon niet. Nieuwe treinen, software update of toch iets anders?
Een update, nadat ik zag dag ie voortdurend tussen 5G en 4G aan het switchen was heb ik hem maar op 4G gelimit, en dat lijkt gewoon te werken op die stukken.

Iemand ervaring met switchende verbinding? Dat moet beter kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:58
nu je het zegt, ik heb er inderdaad ook af en toe last van, kpn abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerZon
  • Niet online
Titus schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 10:50:
[...]

Een update, nadat ik zag dag ie voortdurend tussen 5G en 4G aan het switchen was heb ik hem maar op 4G gelimit, en dat lijkt gewoon te werken op die stukken.

Iemand ervaring met switchende verbinding? Dat moet beter kunnen.
Dat heb ik dus ook. Ik dacht even dat het te maken had met de "energiebesparings mogelijkheid". Maar de daadwerkelijke oorzaak heb ik nog niet kunnen achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Ik zit dezer dagen in het buitenland, en daar blijft ie gewoon de hele tijd op 5g. Dus wss weinig te maken met het toestel en meer met de crappy uitbouw van 5g in BE/NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhiteHwk
devilkin schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 19:37:
Ik zit dezer dagen in het buitenland, en daar blijft ie gewoon de hele tijd op 5g. Dus wss weinig te maken met het toestel en meer met de crappy uitbouw van 5g in BE/NL.
Hm dan schakeld hij zeker niet terug naar 4g en dus betere batterij

En in Nederland gebruik je allebei? Bij mij met kpn wel. Merk wel 5g sneller dan 4g maar dan schakeld hij constant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Jamesl schreef op maandag 11 december 2023 @ 13:36:
[...]

[...]

Hoe kan je zorgen dat flitsmeister start bij de auto verbinding? Bixby routine start wel spotify op. Ik gebruik ook wel vaak google maps maar kost dat niet veel batterij als er 3 apps draaien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
WhiteHwk schreef op zondag 24 december 2023 @ 19:43:
[...]

Hoe kan je zorgen dat flitsmeister start bij de auto verbinding? Bixby routine start wel spotify op. Ik gebruik ook wel vaak google maps maar kost dat niet veel batterij als er 3 apps draaien?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fO_lboc5AIrPW29BWywXqfKiPMg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CxFyKP9Or6QlLShCmLya6eHh.jpg?f=fotoalbum_large

Batterij kost Google maps altijd wel, Flitsmeister ook, ik heb hem standaard aan de kabel hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Jamesl schreef op zondag 24 december 2023 @ 23:10:
[...]

[Afbeelding]

Batterij kost Google maps altijd wel, Flitsmeister ook, ik heb hem standaard aan de kabel hangen.
Ik denk dat ik het heb ingesteld. De rij stand werkt voor mij goed met spotify. Ik heb flitsmeister eraan toegevoegd dus ga het even uitproberen.
Volgens sommige waarschuwt google maps ook voor flitsers maar heb ik nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:52
Ik gebruik nooit flitsmeister ik hou me keurig aan de maximale snelheid :) ik heb mijn rijbewijs sinds 2005 en nog nooit een boete gekregen

Ik gebruik wel weer TomTom GO op mijn S22 Ultra en in de auto is hij aangesloten op de kabel via 12V aansteker. Ik gebruik autolader officieel van Samsung snelladen. Ik had eerst een paar Chinezen merk en moest om de 3 maanden nieuwe kopen of hij wilde niet laden. Nu al jaren de Samsung autolader met Samsung autohouder :)

[ Voor 11% gewijzigd door Van der Berg op 25-12-2023 11:13 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Van der Berg schreef op maandag 25 december 2023 @ 11:10:
Ik gebruik nooit flitsmeister ik hou me keurig aan de maximale snelheid :) ik heb mijn rijbewijs sinds 2005 en nog nooit een boete gekregen

Ik gebruik wel weer TomTom GO op mijn S22 Ultra en in de auto is hij aangesloten op de kabel via 12V aansteker. Ik gebruik autolader officieel van Samsung snelladen. Ik had eerst een paar Chinezen merk en moest om de 3 maanden nieuwe kopen of hij wilde niet laden. Nu al jaren de Samsung autolader met Samsung autohouder :)
Nou ik rij al 10 jaar auto met maar 3 keer een bekeuring... maar soms vergeet ik het wel eens haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Van der Berg schreef op maandag 25 december 2023 @ 11:10:

Heb ook nog nooit een boete gehad, maar vind het toch wel fijn om extra op te letten als de pieper afgaat, zou niet voor het eerst zijn dat ik per ongeluk 60 rijd waar ik 50 mag, iets zwaardere rechtervoet :)

En in het buitenland ook handig, vooral in de dorpen in Italië, soms onduidelijk of je 30 of 50 mag en elke 30 meter staat een flitspaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:54
WhiteHwk schreef op zondag 24 december 2023 @ 19:43:
[...]

Ik gebruik de optie van Flitsmeister zelf. Gaat vanzelf aan/uit wanneer je verbinding maakt met de bluetooth van je auto.

Settings -> Automatisch starten -> Start bij bluetoothverbinding -> Bluetooth apparaten koppelen

Daar kun je dan zelf de bluetooth van je auto kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Ik zal beide tips uitproberen :) maar krijg je ook waarschuwingen en dergelijke als hij start via de settings van de app ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerZon
  • Niet online
SurfBoy schreef op maandag 25 december 2023 @ 11:49:
[...]

Ik gebruik de optie van Flitsmeister zelf. Gaat vanzelf aan/uit wanneer je verbinding maakt met de bluetooth van je auto.

Settings -> Automatisch starten -> Start bij bluetoothverbinding -> Bluetooth apparaten koppelen

Daar kun je dan zelf de bluetooth van je auto kiezen.
Dit gebruikt bij mij veel achtergrond activiteiten, terwijl routine het niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:54
HerZon schreef op maandag 25 december 2023 @ 12:07:
[...]

Dit gebruikt bij mij veel achtergrond activiteiten, terwijl routine het niet doet.
Ik heb daar eigenlijk nooit op gelet, maar ik kan me dit wel voorstellen. Er moet natuurlijk continu iets op de achtergrond draaien vanuit Flitsmeister die checkt of er een verbinding is. Ik zal ook eens kijken of ik verschil merk met de routine optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhiteHwk
SurfBoy schreef op maandag 25 december 2023 @ 12:54:
[...]

Ik heb daar eigenlijk nooit op gelet, maar ik kan me dit wel voorstellen. Er moet natuurlijk continu iets op de achtergrond draaien vanuit Flitsmeister die checkt of er een verbinding is. Ik zal ook eens kijken of ik verschil merk met de routine optie.
Ik snap het alleen niet helemaal. Zit er nog verschil in de bixby rijstand of in de bixby routine? Als ik.mijn scherm aan heb in de houder en de rijstand start spotify app op dan verkleint hij google maps inplaats van achtergrond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Hebben jullie je GPS altijd aanstaan of alleen met bixby routine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerZon
  • Niet online
WhiteHwk schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 19:07:
Hebben jullie je GPS altijd aanstaan of alleen met bixby routine?
Bixby gebruik ik niet, staat doorgaans gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 00:28
Ik heb heel lang een iPhone gebruikt. Omdat ik die binnenkort alleen nog zakelijk mag gebruiken, heb ik privé een S22 gekocht. Nu ben ik met de iPhone gewend deze in de auto in een draadloze lader te hebben en te navigeren met TomTom Go. Ondanks het hoge verbruik van TomTom, laadt de iPhone ondertussen volledig op. De Samsung loopt echter langzaam leeg. Doe ik iets niet goed? De S23 Ultra van mijn vrouw laadt onder dezelfde omstandigheden wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerZon
  • Niet online
coenox schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 13:41:
Ik heb heel lang een iPhone gebruikt. Omdat ik die binnenkort alleen nog zakelijk mag gebruiken, heb ik privé een S22 gekocht. Nu ben ik met de iPhone gewend deze in de auto in een draadloze lader te hebben en te navigeren met TomTom Go. Ondanks het hoge verbruik van TomTom, laadt de iPhone ondertussen volledig op. De Samsung loopt echter langzaam leeg. Doe ik iets niet goed? De S23 Ultra van mijn vrouw laadt onder dezelfde omstandigheden wel op.
Draadloos snelladen aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
HerZon schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 14:17:
[...]

Draadloos snelladen aanzetten.
Tip is goed, maar dit stond al aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-05 14:57
coenox schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 13:41:
Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat jouw S22 een Exynos SoC heeft en die van jouw vrouw een Snapdragon. Helaas staat de Exynos er bekend om meer stroom te verbruiken en warm te worden. Als de telefoon te warm wordt, dan gaat deze langzamer of stoppen met laden.

Ik heb de S22 gehad en daar werkte TomTom Go prima met bedraad laden overigens, ook in de zomer.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenox
Koldur schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:27:
[...]

Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat jouw S22 een Exynos SoC heeft en die van jouw vrouw een Snapdragon. Helaas staat de Exynos er bekend om meer stroom te verbruiken en warm te worden. Als de telefoon te warm wordt, dan gaat deze langzamer of stoppen met laden.

Ik heb de S22 gehad en daar werkte TomTom Go prima met bedraad laden overigens, ook in de zomer.
Hij wordt inderdaad warm. Wilde draadloos laden op de motor (systeem van SP connect), maar is dan misschien niet zo’n goed idee. Maar dikke kans dat mijn vrouw straks overstapt op de S24. Kan ik haar S23 Ultra overnemen, alhoewel die wel erg groot is.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• brouwerchris
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13-12-2024
Januari update is beschikbaarAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ORQoEch7hpn7mSHxY0baVT3QAm8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bjAXE2lsp9NaPtDOnlO8N2Eu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

&nbsp;

Batterij is weer een stuk beter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Zijn er hier mensen met een tesla die sinds de Android update rare effecten hebben in hun tesla app?

Cache al geleegd en uitgelogd. Volgende stap is app echt verwijderen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aJXcxnBAbVfFXt5jEe-Q7QpIUKM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2n0kLOxqyjynEsl3xPvv9dkx.jpg?f=fotoalbum_large

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

&nbsp;

Oekol schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 08:04:
Zijn er hier mensen met een tesla die sinds de Android update rare effecten hebben in hun tesla app?

[Afbeelding]
Knip, onnodig. Maar goed heb je al de nieuwste update bij apkmirror weg gehaald? Daar moet het volgens mij met opgelost worden.

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 14-01-2024 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

MartNL schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 19:05:
[...]

Waarom koop je dan geen andere auto? Zo'n ding is toch niks. Maar goed heb je al de nieuwste update bij apkmirror weg gehaald? Daar moet het volgens mij met opgelost worden.
Waar baseer je dat op? Bijzondere post wederom. Op apk mirror staat de laatste versie van de app die ik al via de playstore binnen heb gekregen. Op 2 januari. Leuke gok maar werkt niet. Knip

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 14-01-2024 07:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:15
Oekol schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 08:04:

[Afbeelding]
In de Play Store las ik dat iemand anders ook al klachten had over de laatste versie en diverse anderen vonden het een nuttige post, je bent dus niet de enige.
Alleen heb je hier natuurlijk ook niks aan.
Mag ik wel zeggen dat ik het wel een mooie auto vind? ;) Ik doe het toch.
Mooie auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:05
Vanochtend liep de accu van mijn Samsung Galaxy s22 ultra in 5 minuten tijd leeg van 17% naar 2%.
Dat was toen ik de telefoon van het nachtkastje haalde, heb in de nacht alleen telefoon signaal aan.

Straks even helemaal opladen en via de recovery de cache legen. Kijken of dat helpt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhiteHwk
satshow schreef op zondag 14 januari 2024 @ 12:18:
Vanochtend liep de accu van mijn Samsung Galaxy s22 ultra in 5 minuten tijd leeg van 17% naar 2%.
Dat was toen ik de telefoon van het nachtkastje haalde, heb in de nacht alleen telefoon signaal aan.

Straks even helemaal opladen en via de recovery de cache legen. Kijken of dat helpt.
Bij mij word mijn toestel de S22 basic best wel heel warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Zou de Samsung AI van de Samsung Galaxy S24 ook naar de Samsung Galaxy s22 komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 01:04
satshow schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 06:42:
Zou de Samsung AI van de Samsung Galaxy S24 ook naar de Samsung Galaxy s22 komen?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Wat is de galaxy AI eigenlijk? Is dat anders dan bixby assistent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:30

DON PAPA

Tweaker-fan

WhiteHwk schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:19:
Wat is de galaxy AI eigenlijk? Is dat anders dan bixby assistent?
In deze video is dat te zien
YouTube: Samsung Galaxy Unpacked 2024 in 12 minutes

[ Voor 19% gewijzigd door DON PAPA op 18-01-2024 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Als dat zo is dan zie ik weinig redenen om over te stappen naar de S24U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:30

DON PAPA

Tweaker-fan

Waar heb je deze informatie vandaan als ik vragen mag? Want ik lees tot nu toe alleen maar berichten dat het alleen komt naar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bxGUn6kwgtSt2G3M_L0V4fuKzfw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XGLkDLxSxRscJwvxynF0FmJN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door DON PAPA op 18-01-2024 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
DON PAPA schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 17:37:
[...]

Waar heb je deze informatie vandaan als ik vragen mag? Want ik lees tot nu toe alleen maar berichten dat het alleen komt naar:

[Afbeelding]
Ik dacht dat one ui 6.1 naar de s22 ging komen? Of ben ik verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Vincent91 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 17:50:
[...]

Ik dacht dat one ui 6.1 naar de s22 ging komen? Of ben ik verkeerd
Komt ook . Onze serie telefoon heeft ondersteuning tot android 16. Zitten nu op android 14.
Maar ik las op sam mobile dat one ui 6.1 die galaxy ai krijgt. Of dat ook naar ons komt geen idee. En er stond iets dat dat soort diensten betaald kunnen gaan worden. Volgens mij was dit de link. Er staat wel bij dat die nieuwe ui nog soepelere animaties krijgt

https://www.sammobile.com/samsung/one-ui-6-1/

https://www.sammobile.com...y-ai-features-after-2025/

[ Voor 7% gewijzigd door WhiteHwk op 18-01-2024 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Ik zie het wel verschijnen. Ik wil de ultra s22 nog 2 jaar gebruiken. Dus kijk wel welke acties er over 2 jaar zijn.
Toestel werkt nog prima, alleen accu is wat minder maar dat is bekend.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Fred13
Ja, mijn S22-Ultra werkt ook nog steeds goed behalve dat hij sinds de laatste update (?) soms erg langzaam is met het laden van apps. Ik weet nog niet waarom en of dit aan de telefoon ligt of bv aan het netwerk (of wifi).
Als de app eenmaal opgestart is dan loopt het als vanouds maar het lijkt of hij lang nodig heeft de initiele gegevens te laden.

Ik heb ook gelezen dat Samsung de AI services hoofdzakelijk in de cloud zal uitvoeren en tot eind 2025 gratis aanbied, daarna zal het wel een abo worden..... Het voordeel van de service via de cloud is dat je eraan blijft verdienen en hoogstwaarschijnlijk ook oudere telefoons er gebruik van kunt laten maken.
Persoonlijk ben ik geen voorstander van dit soort diensten met een abo, de telefoon is al duur genoeg en we hebben tegenwoordig al teveel abonnementen die ongemerkt jouw beurs leegtrekken als je niet oplet.
Dan zie ik meer in een Pixel telefoon die AI lokaal op de telefoon uitvoert. Daarnaast zijn de potentiele mogelijkheden van AI groot maar mis ik het nog niet. ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
Klopt helemaal, ik ga daar niet voor betalen. Wellicht over 2 jaar overstappen naar een pixel of het gewoon niet gebruiken.
Denk dat het in het begin leuk is maar daarna maar amper gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lepeltje79
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:31
Sinds gisteren ineens last van een groene waas over het scherm heen van mijn S22 Ultra, vooral bij donkere modus. Ook bij bedraad/draadloos opladen licht het scherm groen op, wat ook weer in felheid varieert.
Mijn accu gaat ook sneller maar dat is waarschijnlijk omdat het beeld niet helemaal uitgaat maar actief blijft.

Ook merkte ik de laatste tijd op dat het scherm minder goed reageert, vooral bij bijvoorbeeld een advertentie op Marktplaats, foto vergroten dan lukt swipen eigenlijk niet meer. Omdat mijn toestel van 11-11-2022 is heb ik nog garantie en mijn toestel ter reparatie aangeboden. Morgen halen ze hem op.

Na inspectie van de problemen hebben ze het binnenwerk, het display en de frontcam vervangen. Het probleem werd veroorzaakt door de frontcam.
Nu weer een heerlijk snappy S22U!
Perfecte service zo, afgelopen zaterdag opgehaald en vanmiddag weer onder garantie gerepareerd afgeleverd.

[ Voor 18% gewijzigd door lepeltje79 op 24-01-2024 19:10 . Reden: Aanpassingen ivm retour van telefoon. ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MaD_co
lepeltje79 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 14:07:

Ook merkte ik de laatste tijd op dat het scherm minder goed reageert, vooral bij bijvoorbeeld een advertentie op Marktplaats, foto vergroten dan lukt swipen eigenlijk niet meer. Omdat mijn toestel van 11-11-2022 is heb ik nog garantie en mijn toestel ter reparatie aangeboden. Morgen halen ze hem op.
Hier ook s22 ultra, en problemen met swipen van marktplaats foto's.
Heb meer het idee dat dit aan de app ligt, moet echt overdreven ver met mijn vinger over de rand beginnen met swipen anders werkt het niet.
Verder geen problemen met aanraking van het scherm o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Ik heb constant de melding dat er vocht/vreemd materiaal in mijn USB poort zit en kan mijn telefoon dus niet meer opladen.
Vocht kan het eigenlijk niet zijn want hij is niet nat geweest.
Wel ben ik op dit moment op vakantie en doen de stopcontacten hier nogal raar, zo zag ik laatst het licht flikkeren toen ik mijn oplader+telefoon in stopcontact deed. Zou het kunnen dat er kortsluiting is geweest?
Ik zou verwachten dat zowel de oplader als de telefoon hier wel voor beveiligd is.. 🤔

Heb al geprobeerd de poort schoon te maken maar er zit niks in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Jamesl schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 04:17:
Ik heb constant de melding dat er vocht/vreemd materiaal in mijn USB poort zit en kan mijn telefoon dus niet meer opladen.
Wel ben ik op dit moment op vakantie en doen de stopcontacten hier nogal raar, zo zag ik laatst het licht flikkeren toen ik mijn oplader+telefoon in stopcontact deed. Zou het kunnen dat er kortsluiting is geweest?
Ik zou verwachten dat zowel de oplader als de telefoon hier wel voor beveiligd is.. 🤔

heb ook wel last van een slecht werkende usb poort.
Laad eigenlijk altijd draadloos en wellicht dat dit het issue is (komt dan wellicht corrosie op de contactpunten).

Maar heb ook wel die melding gehad (en vaak was het wel vocht).
Je kan proberen een tijdje in je usb poort te blazen (of met een föhn).

Anders is de optie draadloos laden. Dat zou wel gewoon moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Mijn USB is ook al een tijdje verrot. Goed erin frotten en niet aanraken dan laadt hij. Morgen komt mijn S24 binnen, dan gaat mijn S22 terug voor reparatie (ik neem aan binnen garantie).
Nooit last van gehad met mijn andere Samsungs, ook amper over gelezen. Bij deze lees ik er vaak over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Sinds de update naar Android 14 werken m'n bixby modes/routines meer niet dan wel...

Heb eentje om bt/wifi/mobile data af te zetten 's avonds, werkt soms. Idem met terug aanzetten in de ochtend.

Nog mensen met dat fenomeen?

[ Voor 11% gewijzigd door devilkin op 23-01-2024 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakkerlak
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:37
Jamesl schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 04:17:

Ik heb een half jaar hetzelfde probleem gehad. En stond op het punt om de S24 U te gaan kopen. Maar was eigenlijk nog heel tevreden over de telefoon. Heb dit dus van de week opgelost met een plastic tandenstoker. Ik heb geen fantastische ogen maar er kwam dus gewoon echt veel stof en andere meuk tussen vandaan. DIit zat dus aan de onder kant vast gekoekt..Heb nu dus weer een perfect werkende S22 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
dog4life schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 07:23:
Mijn USB is ook al een tijdje verrot. Goed erin frotten en niet aanraken dan laadt hij. Morgen komt mijn S24 binnen, dan gaat mijn S22 terug voor reparatie (ik neem aan binnen garantie).
Nooit last van gehad met mijn andere Samsungs, ook amper over gelezen. Bij deze lees ik er vaak over :(
Jep precies hetzelfde.
Morgen komt ook mijn S24 U binnen.
Deze gaat dan retour naar Samsung (ingeruild).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Ja.. heb dus 1 maand geleden ook veel stof eruit gehaald, toen kreeg ik de melding geneens trouwens. Als ik met een zaklamp erin kijk zie ik ook 0.0 stof, zie alleen het metaal.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j2cLILsAKYPa8mobjQO1xXPCv04=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4M3Ra3StCLtuCbnYrA24SRZk.jpg?f=fotoalbum_large

Nog eens proberen met tandenstoker straks.
Hoop dat dit nog onder garantie valt als het niet meer goed werkt.

[ Voor 75% gewijzigd door Jamesl op 23-01-2024 10:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andrevano
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:53
Kakkerlak schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 08:29:
[...]

Ik heb een half jaar hetzelfde probleem gehad. En stond op het punt om de S24 U te gaan kopen. Maar was eigenlijk nog heel tevreden over de telefoon. Heb dit dus van de week opgelost met een plastic tandenstoker. Ik heb geen fantastische ogen maar er kwam dus gewoon echt veel stof en andere meuk tussen vandaan. DIit zat dus aan de onder kant vast gekoekt..Heb nu dus weer een perfect werkende S22 .
Klassiek probleem. Eerste maal heb ik mijn toestel binnengebracht en nu doe ik het zelf. Ik zet het toestel eerst volledig uit en dan gebruik ik een naald of speld om het stof los te maken en er uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heronimo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-05 16:58
andrevano schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:28:
[...]

Klassiek probleem. Eerste maal heb ik mijn toestel binnengebracht en nu doe ik het zelf. Ik zet het toestel eerst volledig uit en dan gebruik ik een naald of speld om het stof los te maken en er uit te halen.
Doe het hier inderdaad ook met een naald of een speld. Soms moet je echt wat porren om het vastgekoekte stof er uit te krijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-05 14:57
Heronimo schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:51:
[...]

Doe het hier inderdaad ook met een naald of een speld. Soms moet je echt wat porren om het vastgekoekte stof er uit te krijgen.
Als het maar geen metalen naald of speld is, anders heb je echt groot risico op kortsluiting, ook als de telefoon uit staat, want het laad mechanisme staat altijd aan.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-05 22:45

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Fred13 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 21:38:
Ja, mijn S22-Ultra werkt ook nog steeds goed behalve dat hij sinds de laatste update (?) soms erg langzaam is met het laden van apps. Ik weet nog niet waarom en of dit aan de telefoon ligt of bv aan het netwerk (of wifi).
Als de app eenmaal opgestart is dan loopt het als vanouds maar het lijkt of hij lang nodig heeft de initiele gegevens te laden.
Ik ervaar hetzelfde op mijn S22. Ik krijg de app notificaties niet of vertraagd binnen en soms wil content (vooral video's) niet laden zonder een herstart van de app. Ik overweeg een reset van mijn toestel aangezien hij 1.5 jaar oud is en vrij intensief gebruikt word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• --Mark--
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik knip altijd een stukje hard plastic van een stevige plastic blisterverpakking. Dat is mooi dun en daar kun je toch een beetje een puntje aan maken. Het is soms best even werk alle stof er echt goed uit te krijgen. Je weet dat het weer goed is als je de kabel weer vast voelt klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Helaas geen AI voor de s22 series

https://www.sammobile.com...laxy-devices-eligibility/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
Denk dat het in het begin leuk is om mee te spelen. Zal na verloop van tijd wel minder worden denk ik.
Mijn vrouw heeft de galaxy S24 plus binnenkort, kan het daar prima volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Android auto blijft een serieus probleem... Misschien moet ik toch m'n toestel es resetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LogiZ5500
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-05 18:16
Voor het schoonmaken van de oplaad poort gebruik ik altijd deze tandenragertjes.
Toestel uit en porren maar, ook rondjes draaien, die borsteltjes poetsen dan mooi mee!

Dit doet ook wonderen bij klachten rondom Android Auto, op één of andere manier is die connectie zeer gevoelig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:06
iedere zoveel tijd denk ik ook dat mijn usb-c poort kapot is, of dat mijn kabel niet meer werkt. Maar elke keer ligt het aan vuil die erin geslopen is, zelfs al zie je het niet.
Paar tanderstokers splitten en ronddraaien in de usb poort kan wonderen doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gerthallink
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-05 13:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ppo6EYO0HL43ILvXYBeePwJ-u3I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZxkMWnX0zaGxo4mIe7TR4Prs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Ben wel nieuwsgierig wat het juist zou fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Zegt weinig... Toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
devilkin schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:31:
Ben wel nieuwsgierig wat het juist zou fixen.
Mooie link, maar verhelderend is het niet:
While the changelog specifically mentions camera-related content, there’s no additional detail on which part or segment of the camera is getting enhanced.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
LogiZ5500 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 09:52:
Voor het schoonmaken van de oplaad poort gebruik ik altijd deze tandenragertjes.
Toestel uit en porren maar, ook rondjes draaien, die borsteltjes poetsen dan mooi mee!

Dit doet ook wonderen bij klachten rondom Android Auto, op één of andere manier is die connectie zeer gevoelig!
Dat doe ik ook regelmatig met een tandenstoker idd. Had met mijn vorige auto die alleen bedrade AA had anders ook wel eens connectieproblemen. Kennelijk heeft AA een constante datastroom nodig, want het beeld is anders direct weg.

Nu met draadloze AA dit probleem niet meer. Echter vraagt dat zoveel van de batterij/lader dat ie nauwelijks bijlaadt en soms ook zo heet wordt dat ie stopt met laden. Draadloze AA is dus ook nog niet echt het ei van Columbus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PandoraBoy
  • Laatst online: 27-05 14:58
Gedempt geluid via bluetooth oortjes

De laatste 3 keer dat ik ging wandelen/lopen, krijg ik de muziek van Spotify zeer gedempt te horen via mijn bluetooth oortjes (AfterSockz en Samsung Buds+)
Er is daarnaast nog een actieve verbinding met mijn Polar Pacer Pro (muziekbediening Spotify) en de H10 Polar hartslagmeter (voor Start2Run app). Tot voor kort werkte dit probleemloos.

Bluetooth verbinding verbreken, opnieuw koppelen helpt soms maar is gisteren niet gelukt.
Nog mensen met deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
PandoraBoy schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 15:38:

De laatste 3 keer dat ik ging wandelen/lopen, krijg ik de muziek van Spotify zeer gedempt te horen via mijn bluetooth oortjes (AfterSockz en Samsung Buds+)
Er is daarnaast nog een actieve verbinding met mijn Polar Pacer Pro (muziekbediening Spotify) en de H10 Polar hartslagmeter (voor Start2Run app). Tot voor kort werkte dit probleemloos.

Bluetooth verbinding verbreken, opnieuw koppelen helpt soms maar is gisteren niet gelukt.
Vervelend voor jou. gelukkig heb ik er geen last van.
Mss resetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Update geïnstalleerd, verder weinig klachten (Odido 5G netwerk)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Members only: hoeft niet allemaal public te staan
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 10% gewijzigd door Fairy op 31-01-2024 20:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HerZon
  • Niet online
Ja, dat kan gewoon. Je kunt instellen welke sim waarvoor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Is er al een update bekend :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

PandoraBoy schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 15:38:

Heb je de ontwikkelaarsopties aan staan? Misschien even uitzetten en opnieuw proberen. In die instellingen kan je een hoop aanpassen en mogelijk ook verkeerd zetten. Even terug naar default kan misschien helpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
Kleine update over mijn laadprobleem: telefoon aangemeld voor reparatie, is netjes opgehaald door Dynafix en 3 dagen later weer naar mij opgestuurd.
Probleem is opgelost: nieuw subboard, alles netjes onder de garantie.

Prima service, alleen beetje jammer van het bezorgwindow dat ik aangewezen kreeg. tussen 12:00-15:00 werd schoof steeds verder op en uiteindelijk was het 18:00.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brouwerchris
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13-12-2024
February patch is liveAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/75keCGS76jAxl34vVVkf_oUUrBc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fiWir0wrGbgTRBRu1bs5a8bX.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door brouwerchris op 15-02-2024 10:47 ]

Pagina: 1 ... 46 ... 50 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S22-serie] Levertijd & Prijzen
- Exynos vs Snapdragon discussie mag hier gevoerd worden: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos