• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:37
https://doc.samsungmobile.com/SM-S908B/EUX/doc.html - maar daar staat de laatste nog niet bij zie ik.

Is kleine update

[ Voor 40% gewijzigd door devilkin op 10-08-2023 09:50 ]

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mz8N94hTDLdTNBHL2cvQ4nIUyFw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8PK5BSRFScmknBM236zO6Q9N.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:03
Ik ben op vakantie geweest naar Barcelona. In Barcelona moest ik mijn toestel elke dag 2 keer opladen. Ook omdat ik fotos en filmpjes maakte. Maar ook door onbekende oorzaken. Mijn oplaad poortje is dus kapot dus ga beroep doen op mijn garantie. Moet ik of de phonehouse dan mijn s22 resetten naar fabriekswaarde? Of komt het door de huidige one ui 5.1 en heb ik dat over een tijdje niet meer met one ui 6 ?

Ik heb geen enkele zware app meer op mijn telefoon

[ Voor 6% gewijzigd door WhiteHwk op 12-08-2023 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:11
WhiteHwk schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 18:08:
Ik ben op vakantie geweest naar Barcelona. In Barcelona moest ik mijn toestel elke dag 2 keer opladen. Ook omdat ik fotos en filmpjes maakte. Maar ook door onbekende oorzaken. Mijn oplaad poortje is dus kapot dus ga beroep doen op mijn garantie. Moet ik of de phonehouse dan mijn s22 resetten naar fabriekswaarde? Of komt het door de huidige one ui 5.1 en heb ik dat over een tijdje niet meer met one ui 6 ?

Op mijn ultra is da accu de laatste paar weken ook echt ruk, ik moet hem steeds midden in de dag bijladen.

Exynos problemen helaas...

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
izzet3838 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 20:55:
[...]

Op mijn ultra is da accu de laatste paar weken ook echt ruk, ik moet hem steeds midden in de dag bijladen.

Exynos problemen helaas...
Raar maar ik had dat niet met one ui 4.1 android 12 . Is echt iets van de laatste tijd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:45

Had samsung niet een "repair lock mode" waarbij ze wel alles kunnen testen maar niet bij je data kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Update augustus binnen en verder geen problemen met S22 Ultra.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:03

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter

De oplaadpoort van mijn S22 is ook al ruim een half jaar kapot en ik doe het sindsdien met draadloos opladen. Volgens het Samsung Service Center wordt tijdens de reparatie de volledige telefoon gewist en daar had ik geen zin in. Je moet vooraf een backup maken, maar hoeft hem volgens mij niet per se zelf te resetten.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Nou ik was er gisteren mee bezig alle vakantie fotos van mijn toestel te halen en op bureau blad te zetten . Onedrive bemoeide zich ermee en zette overal vinkjes bij. Ik maakte een selectie voor te mailen. Mijn laptop ging alles kopiereen in de map. Ik drukte op ongedaan maken om die kopies weg te krijgen. Poof alles weg . In geen enkele prullenbak weer te vinden. Uiteindelijk bleek dat windows een nieuw mapje maakte waar alles in stond en had ik geluk. Dat was anders echt zo jammer geweest... wou een video collage maken. Nu heb ik maar bedacht om mijn synology nas alles te laten backuppen van mijn telefoon als ik fotos maak.. nadeel is wel moet je alles daarna in een juiste mapje zetten. Maar gelukkig kwam het goed en onedrive zei dat hij vol zat kon niks vinden. Echt raar.

Dus ook de foto's van mijn misschien bijna vriendin waren ook poof weg . Kon gelukkig onze fotos samen uit whatsapp downloaden weer. Dus altijd kopies maken of backuppen. Bij mijn ouders kon ik niet bij mijn nas... nou wel

[ Voor 12% gewijzigd door WhiteHwk op 14-08-2023 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:44

Zit er niet stof in je USB C poortje waardoor de stekker er niet helemaal in gaat? Had ik ook een keer. Even met een lichtje het poortje in schijnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhiteHwk
Ja maar de mediamarkt man kreeg net zoals ik de kabel er niet in. Hij vond geen stof
Kreeg zijn kabel erook niet goed uit zoals bij mij. En zei poortje kapot

Ik heb dit eerder dit jaar het ook gehad en kreeg ik met jullie tips het toch weer werkend.

Dus denk nu echt ook omdat het steeds terug komt toch echt het poortje is wat hapert

[ Voor 36% gewijzigd door WhiteHwk op 14-08-2023 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
WhiteHwk schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 12:41:
Ja maar de mediamarkt man kreeg net zoals ik de kabel er niet in. Hij vond geen stof
Kreeg zijn kabel erook niet goed uit zoals bij mij. En zei poortje kapot

Ik heb dit eerder dit jaar het ook gehad en kreeg ik met jullie tips het toch weer werkend.

Dus denk nu echt ook omdat het steeds terug komt toch echt het poortje is wat hapert
Soms is stof heel slecht te zien hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:49
Ik heb ook een brak poortje (S22). Het hangt een beetje van de kabel af hoe goed het gaat (sommige gaan stroever en 'klikken' echt in, maar vaak moet ik nog ff goed duwen en frommelen om ook echt goed contact te krijgen. Ik krijg ook steeds vaker de melding dat de kabel niet goed is aangesloten en dat het laden daardoor langer duurt.

Ga er ook maar even met een tandenstoker/paperclip en een bus perslucht doorheen denk ik. Hopelijk helpt dat.
Het is óf toeval, of de USB-C poort is echt een zwak punt in de telefoons tegenwoordig. Mijn vorige (OnePlus 6) had ook al issues hiermee.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 22:49
Maardiweb schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 08:12:

Ga er ook maar even met een tandenstoker/paperclip en een bus perslucht doorheen denk ik. Hopelijk helpt dat.
Ik zou geen paperclip gebruiken als ik jouw was, daar kun je juist meer schade mee veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Nou wat mij ook opvalt is dat een samsung kabel echt erin klikt. Maar amdere kabels niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:09
Ik heb sinds een paar maanden nu een Samsung S22 ultra, bevalt prima maar de tijd loopt 5 min achter, ingesteld op Amsterdam, midden Europese zomertijd. Niet handig als je af en toe een trein moet halen.

Hoe krijg ik dit weer gereset naar de juiste tijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:47
ramrodwillem schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 08:12:
Ik heb sinds een paar maanden nu een Samsung S22 ultra, bevalt prima maar de tijd loopt 5 min achter, ingesteld op Amsterdam, midden Europese zomertijd. Niet handig als je af en toe een trein moet halen.

Hoe krijg ik dit weer gereset naar de juiste tijd?
Wat gebeurd er als je ''automatisch datum en tijd'' en ''automatische tijdzone'' aanzet? Dan moet je telefoon als het goed is de tijd van het netwerk pakken welke altijd goed loopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:09
SurfBoy schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 08:16:
[...]

Wat gebeurd er als je ''automatisch datum en tijd'' en ''automatische tijdzone'' aanzet? Dan moet je telefoon als het goed is de tijd van het netwerk pakken welke altijd goed loopt.
Thx , ja dat helpt, binnen 1 seconde ben ik weer op tijd, thx

• Pollore
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 13:49
Heeft iemand toevallig problemen met de Augustus update? Ik heb deze update gisterochtend geinstalleerd en sindsdien wordt mijn battery echt leeg gezogen. Normaal kan ik er makkelijk een dag mee doen met normaal gebruik maar ik was gisteren na de middag al door de batterij heen. In het batterij scherm zag ik dat het overgrote deel gebruikt werd door "Google Play Services" maar behalve cache legen kan ik hier weinig aan doen. Ik heb wel ook een Galaxy Watch 5 Pro die altijd verbonden is. Misschien dat het hiermee te maken heeft want ook mijn horloge gaat ineens 2x zo snel in batterij. Kan er online nog weinig over vinden of andere mensen dit ervaren.

Upside down

• WhiteHwk
Pollore schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 08:12:
Heeft iemand toevallig problemen met de Augustus update? Ik heb deze update gisterochtend geinstalleerd en sindsdien wordt mijn battery echt leeg gezogen. Normaal kan ik er makkelijk een dag mee doen met normaal gebruik maar ik was gisteren na de middag al door de batterij heen. In het batterij scherm zag ik dat het overgrote deel gebruikt werd door "Google Play Services" maar behalve cache legen kan ik hier weinig aan doen. Ik heb wel ook een Galaxy Watch 5 Pro die altijd verbonden is. Misschien dat het hiermee te maken heeft want ook mijn horloge gaat ineens 2x zo snel in batterij. Kan er online nog weinig over vinden of andere mensen dit ervaren.
Dat ervaar ik ook. Hij is constant gloeiend heet als ik hem even gebruik.

• vangoghnl
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 00:08
Hier de normale s22. Ook hier na het instaleren van de augustus update sneller leeg. Ook tijdens een spelletje is de telefoon gloeiend heet. Dit was niet voor de update.

• WhiteHwk
Ik heb het maar aangegeven bij de reparatie. Morgen word hij opgehaald door samsung ben dan hem 3 dagen kwijt.

• madhondt
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:09
Hier geen problemen na de augustus update (gewone S22). Google Play-services op 2.5%, geen abnormale opwarming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
  • Laatst online: 21:04
WhiteHwk schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 10:51:
[...]

Dat ervaar ik ook. Hij is constant gloeiend heet als ik hem even gebruik.
Heb ik nog geen problemen mee gehad.
Misschien eens volledig uitschakelen en opnieuw opstarten, dat helpt vaak en is goed te doen nadat een update is ontvangen en geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-05 11:13
patrickt35 schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 20:45:
Om met je S22 je scherm te casten naar je Chromecast of Google tv.

https://www.google.nl/amp...-smart-view%3fhs_amp=true
Waarom staat dit niet standaard aan dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1835258

Nieuwe update beschikbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• brouwerchris
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13-12-2024
2e augustus update , bijna 2 gb , nog geen One UI 5.1.1Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uQzmXMDxobm9kupoX7jtSKGmsc0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4mEIX6iuLLJrqPc7u6aGLFzs.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door brouwerchris op 22-08-2023 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:38
Check vraag:
Na de laatste update bij KPN, werkt Band 32 nog op de Samsung S22?

Bellen naar: *#0011# geeft de banden weer.
Hier lokaal geen B32 meer. Wel op een S23.

Bij T-Mobile lijkt Band 32 ook niet te werken.
Kan met dezelfde manier checken, maar dan moet je wel met een site verbonden zijn die B32 heeft.

Update: T-Mobile B32 inmiddels gezien.

https://antennekaart.nl/kaart/4g

[ Voor 6% gewijzigd door neeecht op 22-08-2023 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:58
De update hier ook binnen op mijn S22 Ultra. Opeens weer een volgende update binnen 2e. Nu aan het downloaden nu gaat het om 1906,24MB

[ Voor 54% gewijzigd door Van der Berg op 22-08-2023 12:53 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:09

MartNL

&nbsp;

Van der Berg schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 12:49:
De update hier ook binnen op mijn S22 Ultra. Opeens weer een volgende update binnen 2e. Nu aan het downloaden nu gaat het om 1906,24MB
Ik heb nu 3 updates achter elkaar gehad. Maar er stond niet veel bijzonders bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Nou ik had vorige week mijn telefoon ingelevert voor reparatie met mijn klachten van
niet goed kunnen opladen met kabel
te snel warm constant
en batterij te snel leeg

En nu belde ik hun op en zeiden ze dat de monteur er nog steeds mee bezig is. Dus geen idee wat ze gaan doen maar er is dus toch iets aan de hand .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Het kan een idee zijn, maar ik heb het idee dat het 'warm' zijn over is met deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
HerZon schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:55:
Het kan een idee zijn, maar ik heb het idee dat het 'warm' zijn over is met deze update.
Hm dat zou mooi zijn, maar nu is het even afwachten wat de monteur doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:57
WhiteHwk schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:55:
Nou ik had vorige week mijn telefoon ingelevert voor reparatie met mijn klachten van
niet goed kunnen opladen met kabel
te snel warm constant
en batterij te snel leeg

En nu belde ik hun op en zeiden ze dat de monteur er nog steeds mee bezig is. Dus geen idee wat ze gaan doen maar er is dus toch iets aan de hand .
Heb ook al last met laden via de kabel.
Lijkt wel of de usb-c kabel er niet lekker in vast wil blijven zitten.
Heb de usb poort al schoon gemaakt met een tandenstoker (dunne), maar mocht niet baten.

Hij wil ook niet meer snel laden de laatste tijd.

Heb de laatste tijd ook steeds vaker last van spontane reboots.
Had al via members app aantal fout rapporten verzonden en kreeg nu de reactie dat ik hem kon laten opsturen.

Neem aan dat het dan toch onder garantie is? Telefoon is nog geen 2 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
Idd een nieuwe update. 2GB is best groot voor een update dat zijn volgens hun website " security and stability improvements " ...... :-)

In elk geval fijn dat men snel een korrektie uitvoert als iets niet goed blijkt te zijn !
Mooie service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
stimpyrulez schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:10:
[...]

Heb ook al last met laden via de kabel.
Lijkt wel of de usb-c kabel er niet lekker in vast wil blijven zitten.
Heb de usb poort al schoon gemaakt met een tandenstoker (dunne), maar mocht niet baten.

Hij wil ook niet meer snel laden de laatste tijd.

Heb de laatste tijd ook steeds vaker last van spontane reboots.
Had al via members app aantal fout rapporten verzonden en kreeg nu de reactie dat ik hem kon laten opsturen.

Neem aan dat het dan toch onder garantie is? Telefoon is nog geen 2 jaar oud.
Ja ik heb hem nog maar vanaf augustus 2022 . Je hebt in nederland 2 jaar garantie daarna moet je betalen. Maar als je hem opstuurt zou ik hem opsturen via de samsung support website . En niet via de telefoon zoals ik deed ik belde de klantenservice via de telefoon en kreeg iemand aan de lijn die mijn gegevens verkeerd opschreef en ging het bijna fout fout , want bij mij had die website een storing en kon ik mijn IMEI niet invullen wat ik ook deed kwa browsers etc. Kan ook via de whatsapp. Ze zijn 24/7 bereikbaar voor vragen enzo . Dan moet je de stappen volgen bij deze pagina en aangeven waar het om gaat : https://www.samsung.com/nl/support/repair/ let wel op je hebt je IMEI nodig staat in je telefoon en doosje en aankoop bon.
Als je hem hebt opgestuurd gaan ze eerst kijken of er gebruikersschade is , zoja dan moet je betalen , zo nee valt het onder garantie
Ze zeggen dat je hem 1-3 werkdagen kwijt bent. Ik zou sowieso als ik jou was alles backuppen grote kans dat ze je telefoon wissen. En de simkaart moet eruit want anders word hij vernietigt .

Ik had mijne gekocht bij de phonehouse, en die zeiden mij onvriendelijk dat je hem dus zelf op moet sturen naar de fabriekkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:57
WhiteHwk schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:35:
[...]
Ik had mijne gekocht bij de phonehouse, en die zeiden mij onvriendelijk dat je hem dus zelf op moet sturen naar de fabriekkant
Dat kunnen ze wel zeggen maar als je hem daar hebt gekocht moeten hun hem opsturen.
Alleen bestaat de kans dat ze er eerst een stuk of 5 hebben en dat ze dan pas de boel opsturen.
Dus het duurt langer.
Zo wilden ze bij de BCC ook iemand afschepen en dat die man dan maar even zelf de tv ging opsturen.
Dat heeft hij wel meteen even laten weten dat hij dat dus niet ging doen. Toen ging de BCC het toch maar regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:58
Misschien een nieuwe USB-C kabel. Ik had dit probleem met mijn Watch 5 Pro en wilde niet meer opladen. Ik heb 1 maand geleden een nieuwe Samsung originele kabel USB-C naar opladen voor de Watch gekocht voor €39,99 via Samsung Online en hij doet het weer, opladen via Samsung 45W adapter.

Of stof in de USB-C poort van Samsung

[ Voor 12% gewijzigd door Van der Berg op 22-08-2023 23:45 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Nou ik had het met elke kabel. En hij wou niet meer snel laden ook. Maakt het nog uit of je orginele of niet orginele kabel gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
WhiteHwk schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:43:
Nou ik had het met elke kabel. En hij wou niet meer snel laden ook. Maakt het nog uit of je orginele of niet orginele kabel gebruikt?
Ik heb een powerbank die 65w kan leveren (ook voor laptop).
Deze deed het altijd prima, maar sinds een paar weken werkt deze ook niet meer (met dezelfde kabel waar hij het eerst wel mee deed).

Na mijn vakantie maar eens contact opnemen met samsung.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• neeecht
neeecht schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 12:37:
Check vraag:
Na de laatste update bij KPN, werkt Band 32 nog op de Samsung S22?

Bellen naar: *#0011# geeft de banden weer.
Hier lokaal geen B32 meer. Wel op een S23.

Bij T-Mobile lijkt Band 32 ook niet te werken.
Kan met dezelfde manier checken, maar dan moet je wel met een site verbonden zijn die B32 heeft.

Update: T-Mobile B32 inmiddels gezien.

https://antennekaart.nl/kaart/4g
Bevestigd:
Met de laatste Samsung S22 update doet KPN maar max 4CA.

Bijvoorbeeld in 5G modus:
B3 + N28 + B1 + B7
of
B3 + N28 + B1 + B32 (op de lichtere sites.).

https://antennekaart.nl/k...668&zoom=11&providers=kpn

Dit betekend dat speedtest en de gemiddelde snelheid vooral in huis een stuk langzamer zal zijn op de zwaardere sites.
Sowieso gemiddeld een stuk langzamer, want er mist één band.

Dit is puur een profiel update, of op verzoek van KPN of door een fout na de update van Samsung.
Bij T-Mobile speelt dit niet en werken alle banden nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
stimpyrulez schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 10:09:
[...]

Ik heb een powerbank die 65w kan leveren (ook voor laptop).
Deze deed het altijd prima, maar sinds een paar weken werkt deze ook niet meer (met dezelfde kabel waar hij het eerst wel mee deed).

Na mijn vakantie maar eens contact opnemen met samsung.
Kan je je telefoon nog wel draadloos laden? lader kost 70 euro voor snel lader.. Opladen duurt dan 8 uur max
maar dan heb je nog backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:53
WhiteHwk schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:43:
Ja. Met een niet originele kabel gaat hij niet "snelladen 2.0".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
patrickt35 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:07:
[...]

Ja. Met een niet originele kabel gaat hij niet "snelladen 2.0".
Ja wel hoor. Als de kabel er maar voor geschikt is.
Heb een anker usb-c kabel en die doet/deed het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
stimpyrulez schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:04:
[...]

Ja wel hoor. Als de kabel er maar voor geschikt is.
Heb een anker usb-c kabel en die doet/deed het prima
Met een 45 watt lader zijn er maar weinig kabels die 2.0 laden. Vandaar mijn advies om gewoon een originele kabel te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-07 01:12
patrickt35 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:27:
[...]

Met een 45 watt lader zijn er maar weinig kabels die 2.0 laden. Vandaar mijn advies om gewoon een originele kabel te gebruiken.
Sowieso heb je een andere kabel nodig dan de meegeleverde voor 45watt, de kabel die Samsung bij de telefoon meegeeft is USB 2.0 en kan 45watt niet eens aan (net gekeken, de meegeleverde kabel is 3A, je hebt voor 45watt een 5A kabel nodig)

Daar waren zelfs meerdere Reddit topics over, beetje vreemd dat Samsung deze niet meelevert, gezien de prijs van het toestel.

plus blokjes worden niet meer meegeleverd vanwege “milieu”, maar onnodig een extra kabel kopen is blijkbaar wel prima?

[ Voor 16% gewijzigd door Mizgala28 op 23-08-2023 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
.

[ Voor 99% gewijzigd door patrickt35 op 23-08-2023 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Mizgala28 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 17:20:
[...]

Sowieso heb je een andere kabel nodig dan de meegeleverde voor 45watt, de kabel die Samsung bij de telefoon meegeeft is USB 2.0 en kan 45watt niet eens aan (net gekeken, de meegeleverde kabel is 3A, je hebt voor 45watt een 5A kabel nodig)

Daar waren zelfs meerdere Reddit topics over, beetje vreemd dat Samsung deze niet meelevert, gezien de prijs van het toestel.

plus blokjes worden niet meer meegeleverd vanwege “milieu”, maar onnodig een extra kabel kopen is blijkbaar wel prima?
Bij aanschaf van het toestel is een 25 watt lader geleverd. 45 watt moet je los bestellen. Hierbij zit gewoon de juiste kabel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-07 01:12
patrickt35 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 18:09:
[...]

Bij aanschaf van het toestel is een 25 watt lader geleverd. 45 watt moet je los bestellen. Hierbij zit gewoon de juiste kabel
?

Waar zat die lader dan? Want hier hebben wij beide een S22 Ultra vorig jaar besteld en er zat geen laad blokje erbij, alleen kabel, toestel, papierwerk en sim ejection tool.

• WhiteHwk
Ik heb mijn telefoon de s22 basic weer terug. Het hele moederbord was defect en daarom ging hij mega snel leeg steeds. Dus is vervangen onder garantie

Ben benieuwd moet alles inclusief mijn watch 4 classic opnieuw instellen..

• stimpyrulez
Ik had een usb-c kabel bij mijn 65w lader (kan 100W).

Anders kan je ze gewoon bestellen

Bijv. Deze

Of je kan natuurlijk voor een Samsung kabel gaan.
Maar normaal gesproken ben ik wel tevreden over Anker.
Kan er ook mijn laptop met 65w mee opladen.

Dan moet die 45 ook wel kunnen 😉

• MartNL

MartNL

&nbsp;

neeecht schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 10:32:
[...]

Bevestigd:
Met de laatste Samsung S22 update doet KPN maar max 4CA.

Bijvoorbeeld in 5G modus:
B3 + N28 + B1 + B7
of
B3 + N28 + B1 + B32 (op de lichtere sites.).

Dit betekend dat speedtest en de gemiddelde snelheid vooral in huis een stuk langzamer zal zijn op de zwaardere sites.
Sowieso gemiddeld een stuk langzamer, want er mist één band.

Dit is puur een profiel update, of op verzoek van KPN of door een fout na de update van Samsung.
Bij T-Mobile speelt dit niet en werken alle banden nog prima.
Weet je daar ook een oplossing voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neeecht
MartNL schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 23:48:
[...]

Weet je daar ook een oplossing voor?
Samsung moet dat fixen. Maar KPN moet het melden.
Gemeld aan KPN, maar die hebben niet veel invloed bij Samsung.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neeecht
@MartNL hier melden, maar moeten vele doen dan:
https://forum.kpn.com/mob...-maar-4-banden-4ca-597750

Hier op S23 nog wel goed. Maar die heeft nog geen update gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlayerGoods
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-07 10:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ILYdAVRADF2963kj2pJOLKOSOdA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t9SlCu1mwSFaDM3uPFonPIFy.jpg?f=fotoalbum_large

Dramatische batterij zeg.... Herkenbaar probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

&nbsp;

neeecht schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 14:19:
@MartNL hier melden, maar moeten vele doen dan:
https://forum.kpn.com/mob...-maar-4-banden-4ca-597750

Hier op S23 nog wel goed. Maar die heeft nog geen update gehad.
Thanks
Heb het ook gemeld. Nu hopen dat ze het snel oplossen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-07 20:24
2de firmware update voor deze maand dat kom ook niet vaak voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik ben benieuwd waar de update voor is (ontving de update ook vandaag).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickt35
Von Henkel schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 19:01:
2de firmware update voor deze maand dat kom ook niet vaak voor.
Je had beter kunnen terug lezen. Dit is al een oudere update.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
September update kwam alweer binnen op mijn s22 ultra. Weer weinig info in de changelog zoals gewoonlijk :)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
BillSpaarbank schreef op woensdag 6 september 2023 @ 17:50:
September update kwam alweer binnen op mijn s22 ultra. Weer weinig info in de changelog zoals gewoonlijk :)
neeecht in "[Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie"

Niet gefixt. Ter info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Het is me niet geheel duidelijk wat het gevolg hiervan is. Ik heb wel vaak slecht bereik en robotstemmen tijdens bellen. Maar dat had ik ook op vorige toestellen en is sinds jouw melding ook niet veranderd.

Wat zijn de klachten door het ontbreken van deze band? Ik merk geen snelheidsverschil in download snelheid.

[ Voor 4% gewijzigd door BillSpaarbank op 06-09-2023 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:30
Gjeeee ik heb mijn telefoon, S22, al twee keer laten repareren omdat de trilfunctie ermee stopte. In beiden gevallen werd de speaker en het bijbehorende printje vervangen. Maar nu weer? Zijn die onderdelen zo slecht van kwaliteit? Zijn er meer mensen met soortgelijke ervaringen? Ik heb eigenlijk geen zin om hem wéér op te sturen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neeecht
BillSpaarbank schreef op woensdag 6 september 2023 @ 19:29:
[...]

Het is me niet geheel duidelijk wat het gevolg hiervan is. Ik heb wel vaak slecht bereik en robotstemmen tijdens bellen. Maar dat had ik ook op vorige toestellen en is sinds jouw melding ook niet veranderd.

Wat zijn de klachten door het ontbreken van deze band? Ik merk geen snelheidsverschil in download snelheid.
Het is inderdaad alleen de download snelheid die omlaag kan gaan.
Bellen geen verandering.

En het ligt eraan waar je de download test.
Op een site zonder B7 krijg je wel B32 en blijft hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
neeecht schreef op woensdag 6 september 2023 @ 19:37:
[...]

Het is inderdaad alleen de download snelheid die omlaag kan gaan.
Bellen geen verandering.

En het ligt eraan waar je de download test.
Op een site zonder B7 krijg je wel B32 en blijft hetzelfde.

En dit speelt alleen bij 5g? Of ook bij 4g?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
BillSpaarbank schreef op woensdag 6 september 2023 @ 19:41:
[...]

En dit speelt alleen bij 5g? Of ook bij 4g?
In 4G modus komt B32 wel naar voren.
Bel maar eens naar: *#0011#
Daar kun je alles zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
De september update is beschikbaar.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

devilkin schreef op woensdag 6 september 2023 @ 20:54:
De september update is beschikbaar.
En gedownload en geïnstalleerd, en geen verschil met de augustus patch. S22 Ultra blijft gewoon werken.

[ Voor 16% gewijzigd door aReaRe op 07-09-2023 20:07 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bikkeltje1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 13:35
JimmyNL schreef op woensdag 6 september 2023 @ 19:36:
Gjeeee ik heb mijn telefoon, S22, al twee keer laten repareren omdat de trilfunctie ermee stopte. In beiden gevallen werd de speaker en het bijbehorende printje vervangen. Maar nu weer? Zijn die onderdelen zo slecht van kwaliteit? Zijn er meer mensen met soortgelijke ervaringen? Ik heb eigenlijk geen zin om hem wéér op te sturen...
Ik zie in dit fora weinig die eenzelfde klacht hebben. Elders eigenlijk ook niet (veel). Mogelijk is het euvel iets anders waardoor de trilfunctie kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Ik gebruik nu al 1 week de optie opladen tot 85 procent. Kan echt niet lang met mijn telefoon doen op deze lading. Is elke dag opladen tot 100 procent wel oke voor de accu of?
Wil graag een hele ruime poos met mijn telefoon doen,is zo fijn ding

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:35

Oekol

waka waka hey hey

WhiteHwk schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 19:13:
Ik gebruik nu al 1 week de optie opladen tot 85 procent. Kan echt niet lang met mijn telefoon doen op deze lading. Is elke dag opladen tot 100 procent wel oke voor de accu of?
Wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dat je de accu moet laten vervangen? Ik laad m'n telefoon altijd tot 100 procent op. Geen problemen mee als de degradatie zo groot is heb ik tegen die tijd al weer andere telefoon of vervang de accu.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:57
WhiteHwk schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 19:13:
Mijn S9+ gooide ik altijd aan de lader tot 100%en deed er dan makkelijk een dag mee. Afhangelijk van gebruik natuurlijk. Ik heb hem ruim 3 jaar gehad en kon totdat ik de S22 Ultra dit jaar kocht er nog steeds makkelijk een dag mee doen.
De S22 Ultra doe ik soms 2dagen met een acculading maar laad hem ook tot 100%.
Zie wel wat er gebeurd.
Lader zit wel op een slimme stekker, om 4 uur gaat daar de spanning af.
s avonds na 22:00 spanning erop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhiteHwk
Oekol schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 21:40:
[...]

Wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dat je de accu moet laten vervangen? Ik laad m'n telefoon altijd tot 100 procent op. Geen problemen mee als de degradatie zo groot is heb ik tegen die tijd al weer andere telefoon of vervang de accu.
Hm oke ga het es met 100 procent proberen. Ben gewoon nu nu ik hem terug heb er heel zuinig mee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:30
Ik leg mijn S22 ook als ik ga slapen aan de lader, elke ochtend weer op 100%. Ik ervaar geen verschil en ik merk ook geen enkele degradatie. De batterij van de S22 is sowieso niet fantastisch maar een dagje red ik wel. Ik ga er vanuit dat het net als bij mijn vorige toestel (S9) de batterij doorslaggevend zal zijn wanneer er weer over gegaan wordt op een nieuw toestel. Jammer dat het verdienmodel er tegenwoordig zo uit ziet en je zelf geen batterij meer kunt vervangen.

• Fred13
Vanochtend een update ontvangen. Lijken alleen security updates. Idd de september update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stimpyrulez
JimmyNL schreef op maandag 11 september 2023 @ 13:58:
Ik leg mijn S22 ook als ik ga slapen aan de lader, elke ochtend weer op 100%. Ik ervaar geen verschil en ik merk ook geen enkele degradatie. De batterij van de S22 is sowieso niet fantastisch maar een dagje red ik wel. Ik ga er vanuit dat het net als bij mijn vorige toestel (S9) de batterij doorslaggevend zal zijn wanneer er weer over gegaan wordt op een nieuw toestel. Jammer dat het verdienmodel er tegenwoordig zo uit ziet en je zelf geen batterij meer kunt vervangen.
Ik leg mijn S22 ultra ook altijd 's avonds op een draadloze lader.
Wat ik wel heb is dat hij dan 's ochtends vaak ergens tussen 90% en 100% i.p.v. 100%.
Hij ligt op de lader maar stopt dan blijkbaar toch met laden.

Dit heb ik nu al wel een tijdje, maar eerder was hij 's ochtends gewoon 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-05 11:13
Meer mensen waar android auto ervoor zorgt dat de telefoon buggy reageert op handelingen? Zodra ik weer thuis ben is hij weer redelijk snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:38
Hoi allemaal,
Ik heb bijna een jaar een S22+ maar haal nu 2 uur 40 min sot en hou dan 19% over.. In de grafiek zie ik geen gekke dingen, half uurtje yt music en wat reddit. De rest staat op "minder dan 1 minuut".. Hebben jullie tip wat ik kan controleren? Want ik kom nu niet eens een dag door.. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhiteHwk
Bixby uitzetten en unlinken van je acount. Als je in de instellingen lijst kijkt bij apps en dan bij bixby dan zie je dat er veel stroom naar toe gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:38
WhiteHwk schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:14:
Bixby uitzetten en unlinken van je acount. Als je in de instellingen lijst kijkt bij apps en dan bij bixby dan zie je dat er veel stroom naar toe gaat
Thanks voor de tip!
Ik heb in Bixby "Leave Bixby" geklikt, online vind ik niet echt wat over unlinken van m'n account. Maar mis ik wat of zou dit het moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Hm nou ik moest ook uitzetten dat hij wake up niet meer deed koste ook veel batterij. Ik googlede op een stappenplan weet de link niet meer precies. Maar bixby unlinken gaat na een tijdje denk veel schelen.

Ik ben op zoek naar een goede browser.. twijfel tussen chrome en opera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Iemand een idee of je kan instappen op de OneUI 6.0 beta en dan ook terug uitstappen of gewoon uiteindelijk meesurfen op de stable als die uit is?

• murata
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:59
devilkin schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:47:
Iemand een idee of je kan instappen op de OneUI 6.0 beta en dan ook terug uitstappen of gewoon uiteindelijk meesurfen op de stable als die uit is?
https://m.gsmarena.com/sa...android_14-news-59960.php

After that you may have expected the Galaxy S22 models to be next in line, but no - they've only been added to the beta program today. And so far, only in Korea, but undoubtedly more regions will follow soon.

• WhiteHwk
Ik heb mijn telefoon opgeladen vanochtend. Google maps gebruikt en nu is hij na een poosje gebruikt te hebben en gebeld alweer leeg. Hebben jullie nog tips? Bixby heb ik pas nog even geleden uitgezet en helpt nog niet heel veel ..

• patrickt35
WhiteHwk schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:18:
Ik heb mijn telefoon opgeladen vanochtend. Google maps gebruikt en nu is hij na een poosje gebruikt te hebben en gebeld alweer leeg. Hebben jullie nog tips? Bixby heb ik pas nog even geleden uitgezet en helpt nog niet heel veel ..
Met deze info zal je denk ik weinig nuttige antwoorden krijgen.

• WhiteHwk
patrickt35 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:52:
[...]

Met deze info zal je denk ik weinig nuttige antwoorden krijgen.
Hm ja je hebt gelijk sorry,

Maakt 5g of 4g nog veel uit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• murata
WhiteHwk schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:56:
[...]

Via Samsung appstore kan je Good Guardian downloaden, daarin heb je optie om Battery Tracker te installeren.
Dat geeft net andere inzicht in batterij verbruik

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• brouwerchris
Voor de liefhebbers : One UI 6 Android 14 beta beschikbaar op XDA forum.
https://forum.xda-develop...ultra-beta-thread-update-Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0-AaZciJNOL0WpV6Thq8lNxTpm8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QFMcwiBbm1Ywz6OlkM3VdpXA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 69% gewijzigd door brouwerchris op 21-09-2023 06:24 ]

• Fred13
WhiteHwk schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:56:
[...]

5G gebruikt relatief veel stroom tov 4G. Ik gebruik meestal 4G en geen 5G.

• WhiteHwk
brouwerchris schreef op donderdag 21 september 2023 @ 04:38:
Voor de liefhebbers : One UI 6 Android 14 beta beschikbaar op XDA forum.
https://forum.xda-develop...ultra-beta-thread-update-[Afbeelding]

Cool hoe zit het met de accu tegenover ui 5.1?

• brouwerchris
Kan ik nog niets over zeggen , pas sinds gisteravond op mijn S22U.
Zal over 2 -3 dagen hier posten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhiteHwk
brouwerchris schreef op donderdag 21 september 2023 @ 10:44:
[...]

Kan ik nog niets over zeggen , pas sinds gisteravond op mijn S22U.
Zal over 2 -3 dagen hier posten.
Oke ben benieuwd :) hebben we dan ook prestatie profiel of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huizinity
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-07 10:47
Het is helaas algemeen bekend dat de "gewone" S22 het batterij sap er heel snel doorheen perst.
Via Good Guardian, zoals hierboven aanbevolen, zie ik dat de OneUI schil aardig wat batterij verbruikt.

Heeft iemand ervaring met Nova launcher (of eventueel een andere) in combinatie met het batterij verbruik? Gaat de accu langer mee op 1 volle lading bij het begruik van een andere launcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
....

[ Voor 100% gewijzigd door Thombias op 22-09-2023 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Huizinity schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 20:05:
Het is helaas algemeen bekend dat de "gewone" S22 het batterij sap er heel snel doorheen perst.
Via Good Guardian, zoals hierboven aanbevolen, zie ik dat de OneUI schil aardig wat batterij verbruikt.

Heeft iemand ervaring met Nova launcher (of eventueel een andere) in combinatie met het batterij verbruik? Gaat de accu langer mee op 1 volle lading bij het begruik van een andere launcher?
De browser maakt nog veel uit, ik merk dat ik chrome gebruik en chrome in diepe slaap gezet heb gaat hij wat langer mee .
Die bixby app moet je echt zo goed als uitzetten en unlinken . Neemt nog steeds 35 % in vanaf de opgeladen accu.
in Android 14 one ui 6 is het batterij vriendelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
Huizinity schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 20:05:

Ik gebruik de Microsoft launcher volgens Good Guardian is verbruik 2.33%. Zegt niet veel maar zit niet in top 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-07 20:24
Omdat mijn foto's niet meer automatisch draaien op mijn S22 en mijn Flip4 heb ik een tussen oplossing gevonden.

Als je de foto app opent ga je naar settings en zet bijv de trash aan of uit, zolang er maar iets veranderd en je fotos draaien weer mee met de telefoon tot dat je de app sluit.
Als je hem weer opstart ga je eerst naar settings om iets te veranderen

[ Voor 5% gewijzigd door Von Henkel op 05-10-2023 16:11 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• murata
Oktober update komt net binnen, helaas nog geen Android 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 22:09
murata schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 07:51:
Oktober update komt net binnen, helaas nog geen Android 14
Deze zit nog in beta fase en zal pas plaatsvinden in midden-eind november

De s23 serie krijgt hem eerst dus zal je nog even moeten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Tern
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-07 10:33
Deze vraag had ik ook.
Heb zojuist (12 okt 2023) gebeld met MAX-ICT. Zij gaven dit aan:
Een Enterprise Edition toestel heeft de Knox beveiligingssoftware, die zit blijkbaar niet op de gewone versies.
en het krijgt één jaar langer software updates.

Wellicht heeft een ander die hier naar zoekt nog iets aan mijn reactie!
Pagina: 1 ... 44 ... 50 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S22-serie] Levertijd & Prijzen
- Exynos vs Snapdragon discussie mag hier gevoerd worden: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos