• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 22:17
https://www.sammobile.com...launch-date-now-official/

iemand uit de groep die de overgang gaat wagen ?

ik hou het waarschijnlijk zelf bij de s22U

vind zelf de vernieuwing minimaal

het gaat blijkbaar ook een moelijk jaar worden

https://www.sammobile.com...prepare-for-a-rough-year/

• Dikke2342
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 04-06 11:50
Vincent91 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 12:04:
https://www.sammobile.com...launch-date-now-official/

iemand uit de groep die de overgang gaat wagen ?

ik hou het waarschijnlijk zelf bij de s22U

vind zelf de vernieuwing minimaal

het gaat blijkbaar ook een moelijk jaar worden

https://www.sammobile.com...prepare-for-a-rough-year/
Zeker ik ga voor de S23 Ultra 👍

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:42
@Vincent91

Nope, heb de S22ultra dan ongeveer een jaar dus van plan er nog wel een jaar mee te doen. Vermoed dat het allemaal zo minimaal zal zijn dat de overstap amper de moeite waard is.

Heb zelf geen enkel probleem met de exynos, alles gaat vlot, cameras prima.

Dus tenzij er een of andere extreem mooie deal komt (ik mag mijn abbo al even verlengen, maar nog niks interessants en ben ook niet zo';n mega gebruiker dat er echt veel voordeel inzit) blijf ik lekker bij de S22U.

Vorig jaar de S22U met 450 euro korting EN de galaxy buds pro kunnen bestellen, dat was wel de moeite waard (komende van een S20 waar ook nog een barst in het scherm zat). Hooguit als ik eenzelfde deal kan krijgen EN mijn huidige voor iets in die richting kan verkopen (en het me netto dus amper iets kost).

• HSG
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 04-06 09:55
m0ridin schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 08:51:
[...]

Heb Kore en die Treatwell app even geinstalleerd en geprobeerd maar zie niks geks... Weet niet of het meteen zichtbaar zou moeten zijn?

Kore -> Even een movie locatie toegevoegd en dan naar movies -> door de titels gebladerd waarbij je dus de lijst films met thumbnails ziet en dan door kan klikken naar meer info... Ziet er normaal uit.

Treatwell -> Even door een lijst van kappers gescrolled... Ziet er normaal uit

Mocht je specifieke situaties hebben wil ik die (tot op zekere hoogte ;) ) ook nog wel even testen, maar eerste indruk is dat ze werken zoals verwacht.
Bij mij is het meteen zichtbaar dus er is duidelijk iets met mijn telefoon. Ik heb al contact gehad met Samsung en zij raden aan om de toestel om te ruilen en ook de verkopende paritj is daar mee eens.

Wat mij ook opviel was het volgende... toen ik hem uit de doos haalde zat op het doosje een sticker. Je kent wel een sticker dat zegt dat je het niet moet aanemen als de sticker was gebroken. Deze was dus niet gebroken maar daaronder zat ook dezelfde sticker dat wel gebroken was. Ik denk dat deze al eens eerder was teruggestuurd en tijdens het transporteren een klap heeft gehad met dit als resultaat. Mijn theorie dan. :P

Hoe dan ook. Dank voor het meewerken en zal straks meteen beginnen met het terugsturen van mijn telefoon.

• PraveenB
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 18-04 09:36
Ik heb op dit moment de S21 Ultra en mag vanaf eind deze maand weer een nieuw toestel uitkiezen. Ben altijd wel weg geweest an de Ultra modellen van Samsung. Voor mij zijn de veranderingen groter dan iemand die een S22 Ultra heeft. Heb wel gekeken naar andere merken, maar vind het Samsung toch op de één of andere manier prettiger. Maar ik ga me zeker verdiepen in de nieuwe toestellen die er gaan komen.

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:39
neeecht schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 11:45:
[...]

Een update van 55 MB. Voorheen waren het vooral updates van minder dan 1 MB.
Voordat deze updates scheef gingen lopen was het vaak de update van 1 maand ervoor.
1 december zou nu logisch zijn, maar misschien is er geen december update?

Hier nu ook 1 november 2022. Dank voor de info!
Net weer een 55 MB update. Nog steeds 1 November 2022.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:07

Oekol

waka waka hey hey

neeecht schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 05:07:
[...]

Net weer een 55 MB update. Nog steeds 1 November 2022.
.

[Voor 53% gewijzigd door Oekol op 12-01-2023 14:22. Reden: Bleek om play store update te gaan]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Mast3rWill
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:12

Mast3rWill

Poffertjescrackertjes

Komt zojuist binnen

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:43
In principe niet van plan om te upgraden, mijn S22 ultra voldoet prima.
Maar wellicht als er een hele goede inruildeal komt met een extra (watch of buds ofzo) en ik mijn S22 nog kan doorverkopen.

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-06 19:04
Jamesl schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 10:26:
In principe niet van plan om te upgraden, mijn S22 ultra voldoet prima.
Maar wellicht als er een hele goede inruildeal komt met een extra (watch of buds ofzo) en ik mijn S22 nog kan doorverkopen.
Ik hou 'm dit jaar voor eerst in lange tijd (kocht elk jaar de nieuwste), want ik heb nu wat krasjes in mijn scherm. Kan 'm nu niet 2e hands voor een acceptabele prijs verkopen.

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:58
R2L schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 19:33:
[...]

Ik hou 'm dit jaar voor eerst in lange tijd (kocht elk jaar de nieuwste), want ik heb nu wat krasjes in mijn scherm. Kan 'm nu niet 2e hands voor een acceptabele prijs verkopen.
Geen screenprotector dus, dat is gelijk het eerste wat ik doe plakken en goede case kopen ;)

• Vincent91
Albert020 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:09:
[...]

Geen screenprotector dus, dat is gelijk het eerste wat ik doe plakken en goede case kopen ;)
Ik heb geen screen protector en geen krassen, enkel een hoesje

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-06 19:04
Albert020 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:09:
[...]

Had er in het begin diverse geprobeerd, maar geen 1 bleef fatsoenlijk zitten. Toen maar zonder verder gegaan, maar autosleutel en telefoon in dezelfde zak blijkt geen succes hahah... :D

• m0ridin
Hier geen hoesje en geen screenprotector... Alleen een (doorzichtige) skin.

Hekel aan de extra bulk van een hoesje en vaak ook te lelijk. Screenprotector ook weinig goede ervaringen mee, helemaal icm fingerprint scanner...

Uiteindelijk ook bijna nooit issues daardoor, alleen mn vorige telefoon laten vallen waardoor het scherm gebarsten was (in de hoek, prima bruikbaar nog). Had misschien voorkomen kunnen worden door een hoesje, maar dat is ook geen garantie en tja... Dat is ook de afweging.

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:43
Hier is scherm nog perfect (ook protector gebruikt + hoesje) echter vind ik de coating van S22 ultra wel drama, ik heb het hier en elders ook al vkaer voorbij zien komen, die laat een beetje los.
Erg zonde wel qua uiterlijk.

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-06 20:21
https://winfuture.de/news,133991.html
De S23 lijkt in de EU toch de Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SOC te krijgen.

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 14:47
abusimbal schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 16:13:
https://winfuture.de/news,133991.html
De S23 lijkt in de EU toch de Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SOC te krijgen.
Ik zie geen bewijs daarvan in dat bericht. Alle nieuwsberichten daarover komen zover ik weet van een slecht vertaalde quote. Alleen de Ultra variant lijkt vrij zeker te zijn van een Qualcomm soc in de EU.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-06 20:04

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

m0ridin schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 00:22:
Hier geen hoesje en geen screenprotector... Alleen een (doorzichtige) skin.

Hekel aan de extra bulk van een hoesje en vaak ook te lelijk. Screenprotector ook weinig goede ervaringen mee, helemaal icm fingerprint scanner...

Uiteindelijk ook bijna nooit issues daardoor, alleen mn vorige telefoon laten vallen waardoor het scherm gebarsten was (in de hoek, prima bruikbaar nog). Had misschien voorkomen kunnen worden door een hoesje, maar dat is ook geen garantie en tja... Dat is ook de afweging.
Het ligt er helemaal aan hoe je het toestel gebruikt.

Ik zit graag op de racefiets en wanneer ik mijn telefoon zonder screenprotector in een achtervak van mijn shirt doe, ontstaan er allemaal kleine microkrasjes. Om deze reden toch een protector laten plaatsen. In plaats van een glazen een clearplex bij de MM. Wel wat duurder, maar scheelt weer wat bulk.

Battle.net || Strava

• neeecht
Weer een Google Play system update.
Dit keer 775 KB zag ik en toen via de download knop 784 KB ofzo.

1 November 2022.

• van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:06
Bij de S22 (Ultra) hadden ze ook vooraf beloofd dat nu enkel met Snapdragon uit zal komen. Het werd toch weer een Exynos op 2200 4nm en ik verwacht wederom een Exynos op 2300 series.

Exynos chipset is zeker niet slecht. Mijn vrouw heeft weer een Galaxy Z Flip 4 Blauw 512GB en daarin zit de Snapdragon 8 Gen1 4nm in en merk geen verschil met mijn Galaxy S22 Ultra 512GB uitvoering, tenzij je benchmarks gaat draaien is die Snapdragon chip iets sneller

[Voor 8% gewijzigd door van der Berg op 14-01-2023 06:40]

Gigabyte X570 Aorus Pro, Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - Seasonic Platinum 860w V2 - 32GB DDR4 3600MHz C16 (2x16) - GeForce RTX 4090 - Samsung 980 Pro 1TB - M32U 4K/144Hz - 55 inch OLED - Watch 5 Pro - S22 Ultra 512GB - Tab S5e 128/6GB - Buds 2 Pro

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:57
van der Berg schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 06:39:
Bij de S22 (Ultra) hadden ze ook vooraf beloofd dat nu enkel met Snapdragon uit zal komen. Het werd toch weer een Exynos op 2200 4nm en ik verwacht wederom een Exynos op 2300 series.

Exynos chipset is zeker niet slecht. Mijn vrouw heeft weer een Galaxy Z Flip 4 Blauw 512GB en daarin zit de Snapdragon 8 Gen1 4nm in en merk geen verschil met mijn Galaxy S22 Ultra 512GB uitvoering, tenzij je benchmarks gaat draaien is die Snapdragon chip iets sneller
Dat je geen verschil merkt is dus het verschil. De Flip4 heeft op papier mindere specs op de processor na. Vooral veel kleinere batterij.

• HSG
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 04-06 09:55
m0ridin schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 08:51:
[...]

Heb Kore en die Treatwell app even geinstalleerd en geprobeerd maar zie niks geks... Weet niet of het meteen zichtbaar zou moeten zijn?

Kore -> Even een movie locatie toegevoegd en dan naar movies -> door de titels gebladerd waarbij je dus de lijst films met thumbnails ziet en dan door kan klikken naar meer info... Ziet er normaal uit.

Treatwell -> Even door een lijst van kappers gescrolled... Ziet er normaal uit

Mocht je specifieke situaties hebben wil ik die (tot op zekere hoogte ;) ) ook nog wel even testen, maar eerste indruk is dat ze werken zoals verwacht.
‌Even een update voor jou. Ik mocht mijn toestel omruilen, na advies van Samsung, voor een nieuwe en deze werkt wel perfect. :)

• Vincent91
Als ik in de instellingen m'n beeldscherm op quad HD zet

Is alles dan scherper of is er geen verschil met full hd+?

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
kan je de resolutie van je foto's/video's niet meer aanpassen via de opties?

• Farabi
  • Niet online
als ik mijn s22 op mijn laptop aansluit via de usb-c ingang, dan laadt hij even maar stopt met laden. hoe kan ik ervoor zorgen dat hij verder blijft laden? ik kan wel gewoon in mijn mappen werken.
Vincent91 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 13:03:
Als ik in de instellingen m'n beeldscherm op quad HD zet

Is alles dan scherper of is er geen verschil met full hd+?
Ja, een hogere resolutie is uiteraard scherper :+ display zal wel meer batterij vreten.

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 19:41

Rio

Ik heb al een boek

Farabi schreef op maandag 16 januari 2023 @ 23:23:
als ik mijn s22 op mijn laptop aansluit via de usb-c ingang, dan laadt hij even maar stopt met laden. hoe kan ik ervoor zorgen dat hij verder blijft laden? ik kan wel gewoon in mijn mappen werken.
Ik gok op een beveiliging of instelling mbt accu in je laptop

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-06 10:50

Vagax

Hehe

Ik heb zojuist ook een S22 Ultra gekocht nadat ik hem voor een redelijke prijs bij de studenten winkel zag van Samsung, daar wordt de S22 Ultra nu voor 889,- verkocht.

Als ik de geruchten lees zie ik tot zo ver geen redenen om voor de eventuele S23 Ultra te gaan

[Voor 16% gewijzigd door Vagax op 17-01-2023 15:20]

Hoe heet de man die naast Superman woont? ... Buurman

• joepiesaus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-06 13:20
Vagax schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 15:19:
Ik heb zojuist ook een S22 Ultra gekocht nadat ik hem voor een redelijke prijs bij de studenten winkel zag van Samsung, daar wordt de S22 Ultra nu voor 889,- verkocht.

Als ik de geruchten lees zie ik tot zo ver geen redenen om voor de eventuele S23 Ultra te gaan
Eerlijk, ik verwacht dat je de S23U ook voor dat bedrag kan krijgen. Maar je weet nooit misschien is die wel een stuk duurder.

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-06 10:33
joepiesaus schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 17:19:
[...]

Eerlijk, ik verwacht dat je de S23U ook voor dat bedrag kan krijgen. Maar je weet nooit misschien is die wel een stuk duurder.
Ik had de S22 Ultra 512GB voor 700,-- een aantal maanden na de launch.
Inruikorting.....extra inruikorting en door in te loggen met een studenten email nog eens extra korting.
Was een gouden deal.

• Vagax

Vagax

Hehe

Ik kan hem eventueel nog terug sturen, ik heb 31 dagen bedenktijd en in die tijd wordt de Galaxy S23 Ultra aangekondigd en zijn de reviews ook online.

Ik heb alleen niet echt een telefoon met inruilwaarden (OnePlus 7 Pro met kapotte achterkant)

Edit: Is het overigens nu ook zo dat ik nog eens 150,- euro terug krijg omdat ik de S22 Ultra hebt gekocht van de Samsung store? Volgens mij voldoe ik aan de criteria

[Voor 32% gewijzigd door Vagax op 17-01-2023 21:54]

• joepiesaus
Vagax schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 21:39:
Ik kan hem eventueel nog terug sturen, ik heb 31 dagen bedenktijd en in die tijd wordt de Galaxy S23 Ultra aangekondigd en zijn de reviews ook online.

Ik heb alleen niet echt een telefoon met inruilwaarden (OnePlus 7 Pro met kapotte achterkant)

Edit: Is het overigens nu ook zo dat ik nog eens 150,- euro terug krijg omdat ik de S22 Ultra hebt gekocht van de Samsung store? Volgens mij voldoe ik aan de criteria
Bij launch van de S22 heb ik 100 of 150 inruilwaarde gekregen voor een toestel die niks waard was. Kijken wat voor actie ze dit jaar hebben.

• Vagax

Vagax

Hehe

joepiesaus schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 22:14:
[...]

Bij launch van de S22 heb ik 100 of 150 inruilwaarde gekregen voor een toestel die niks waard was. Kijken wat voor actie ze dit jaar hebben.
Ik zal het in de gaten houden, ik zie dat ik 150 euro inruilwaarde krijg op mijn OnePlus 7 Pro en ze geven ook 100 euro cashback voor het kopen van een S22 Ultra in de maand januari, dus boven op de die 10% studentenkorting zou dat betekenen dat ik de S22 Ultra voor €504,- heb :$

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik gebruik in de auto altijd een draadloze lader (ugreen) en gebruik dan Google Maps en Flitsmeister. Ik had hiervoor een S10e en dat ging altijd prima. Sinds een aantal weken heb ik een S22 en het valt me op dat het draadloos laden regelmatig stopt omdat de telefoon te warm wordt. Hebben meer mensen dit? Of zou het nog aan de lader kunnen liggen?

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:07

Oekol

waka waka hey hey

Wauw. Lekker de S22 (+ /ultra) kopen voor mensen die in de markt zijn, je hebt toch jaren ondersteuning nu: 4 jaar tot android 16 voor de s22 en 5 jaar lang security updates.
Palomar schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:01:
Ik gebruik in de auto altijd een draadloze lader (ugreen) en gebruik dan Google Maps en Flitsmeister. Ik had hiervoor een S10e en dat ging altijd prima. Sinds een aantal weken heb ik een S22 en het valt me op dat het draadloos laden regelmatig stopt omdat de telefoon te warm wordt. Hebben meer mensen dit? Of zou het nog aan de lader kunnen liggen?
Ben bang dat laatste. Ik laad ook draadloos op met de draadloze oplader van de auto zelf en de telefoon wordt niet heet (in de zin van te heet). Warmer worden ze altijd. Scherm staat gewoon aan alleen geen draadloze AA. Heb ook wel eens gelezen dat hij extreem warm werd van de combi draadloos AA en draadloos opladen.

edit: Overigens is het totaal van de zotte dat de flagship van 2022 sneller kan laden dan de nieuwe van 2023, draadloos en bekabeld.

[Voor 55% gewijzigd door Oekol op 18-01-2023 14:05]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• joepiesaus
Is toch logisch? Samsung gaat nooit zijn marge/winst inleveren. Alles is duurder geworden, hun kosten ook en dat berekenen ze door.

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:43
Vagax schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 22:26:
[...]

Ik zal het in de gaten houden, ik zie dat ik 150 euro inruilwaarde krijg op mijn OnePlus 7 Pro en ze geven ook 100 euro cashback voor het kopen van een S22 Ultra in de maand januari, dus boven op de die 10% studentenkorting zou dat betekenen dat ik de S22 Ultra voor €504,- heb :$
hoe kom je op 504? ik zie de base s22 ultra voor 889 in dat studentenportal staan. Dan nog -100 cashback en -150 voor jouw toestel kom je op 639? Nog steeds een hele goede prijs, hoor.

• Vagax

Vagax

Hehe

Verona27 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:17:
[...]

hoe kom je op 504? ik zie de base s22 ultra voor 889 in dat studentenportal staan. Dan nog -100 cashback en -150 voor jouw toestel kom je op 639? Nog steeds een hele goede prijs, hoor.
Ik heb helaas een foutje gemaakt met dat die extra 150 euro voor als je je toestel inlevert -O- die krijg je namelijk alleen als je via Vodafone een telefoon koopt, dus de telefoon is 889,- euro via Samsung Members of het studentenportaal, dan 150,- euro cashback en vervolgens 80 euro cashback voor mijn OnePlus 7 Pro, dan kom ik totaal uit op 659,- wat alsnog netjes is.

Ik heb hem nu net binnen en ben gelijk verliefd op de S-Pen, ik denk dat mijn ideale toestel een Galaxy Fold waar je een S-Pen in kan doen en dat de selfie-camera achter het scherm zit, als ik kijk naar de geruchten van de Fold 5 lijkt die S-Pen integratie al te komen dus dat is al de helft

• Verona27
Vagax schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:40:
[...]

Ik heb helaas een foutje gemaakt met dat die extra 150 euro voor als je je toestel inlevert -O- die krijg je namelijk alleen als je via Vodafone een telefoon koopt, dus de telefoon is 889,- euro via Samsung Members of het studentenportaal, dan 150,- euro cashback en vervolgens 80 euro cashback voor mijn OnePlus 7 Pro, dan kom ik totaal uit op 659,- wat alsnog netjes is.

Ik heb hem nu net binnen en ben gelijk verliefd op de S-Pen, ik denk dat mijn ideale toestel een Galaxy Fold waar je een S-Pen in kan doen en dat de selfie-camera achter het scherm zit, als ik kijk naar de geruchten van de Fold 5 lijkt die S-Pen integratie al te komen dus dat is al de helft
had je niet beter je 7 pro kunnen verkopen via mp of tweakers? levert waarschijnlijk meer op dan via hun inruil. beetje irritant dat ze de 256gb niet hebben op dat portaal. wel een goede deal!

• Vagax

Vagax

Hehe

Verona27 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:21:
[...]

had je niet beter je 7 pro kunnen verkopen via mp of tweakers? levert waarschijnlijk meer op dan via hun inruil. beetje irritant dat ze de 256gb niet hebben op dat portaal. wel een goede deal!
Ik heb de 7 Pro nog! Die gaat inderdaad eerst nog op Tweakers en Marktplaats om te kijken of ik die nog kan verkopen.

Ik wou eigenlijk de 256gb inderdaad ook wegens de extra RAM en mijn 7 Pro heeft ook 256gb, maar ik kwam ook amper bij de 200+ gb op mijn 7 Pro dus ik denk dat dat goed moet zitten, mijn foto's worden ook altijd in volledige resolutie geupload naar Google Photo's die ze vervolgens weer verwijderd van mijn telefoon als die vol raakt te komen.

• Delib1t
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 30-01 19:20

* knip *. Cross-post is niet toegestaan, graag hier verder: [Android] Max. heat, sys bench

[Voor 85% gewijzigd door rens-br op 18-01-2023 19:02]

• Albert020
Dan hou ik mijn S22 nog wel 1 jaartje, of langer, deze is snel zat ;)

• Vagax

Vagax

Hehe

Blijkbaar zijn de Europese prijzen van de S23 lijn gelekt, neem het met een grote korrel zout, ik weet ook niet zeker of dit waar is maar het valt wel in lijn met eerdere berichtgeving van bijvoorbeeld Samsung die zegt dat 2023 een zwaar jaar voor hun gaat worden.

S23:
128GB: 959€
256GB: 1019€

S23+:
256GB: 1219€
512GB: 1339€

S23 Ultra:
256GB: 1419€
512GB: 1599€
1TB: 1839€

Als dit zo is ben ik blij dat ik voor nu voor de S22 Ultra ben gegaan

[Voor 36% gewijzigd door Vagax op 19-01-2023 10:52]

Vagax schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 10:49:
Blijkbaar zijn de Europese prijzen van de S23 lijn gelekt, neem het met een grote korrel zout, ik weet ook niet zeker of dit waar is maar het valt wel in lijn met eerdere berichtgeving van bijvoorbeeld Samsung die zegt dat 2023 een zwaar jaar voor hun gaat worden.

S23:

S23+:

S23 Ultra:

Dat lijkt een beetje een self fulfilling prophecy. Het wordt een zwaar jaar, prijzen bizar verhogen en voila: weinig verkopen, een zwaar jaar.

Ik ga mijn S22U zeer waarschijnlijk verkopen en een S23+ aanschaffen. Ik wil nooit meer een Exynos SOC, de S-pen gebruik ik nooit en hopelijk heeft de S23+ een plat scherm :D

• Farabi
  • Niet online
stin00 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 11:46:
[...]

Ik wil nooit meer een Exynos SOC
reden?
Ik heb zo nu en dan wat grafische glitches, de camera processing is aantoonbaar slechter (S22U Snapdragon scoort overal beter) en de IDLE accu drain is gewoon hoger dan bij een Snapdragon. Ook bij de Pixel 6 Pro, die een Tensor-Exynos SOC heeft, had ik exact dezelfde problemen. Die werd ook nog eens aardig warm.

Een Snapdragon wordt in heel veel toestellen gebruikt en is gewoon beter geoptimaliseerd voor Android. Maar mogelijk wordt het alsnog een ander merk dan Samsung. Hoewel veel dingen top zijn vind ik het opladen veel te traag gaan voor een flagship telefoon.

• van der Berg

S23:

S23+:

S23 Ultra:

Ik vind het behoorlijk duur en nu er geen Micro-SD slotje geïntegreerd is, kunnen ze vrij vragen wat ze willen bij Samsung. Het is dat ik de Galaxy S22 Ultra 512GB in bezit heb, sinds 17 September 2022. Ik ga niet upgraden naar de S23 Ultra.

Je kan wachten en over 6 maanden zien wat de prijzen doen. Maar als ik voor een S23 Ultra ging werd het de 512GB uitvoering.

Ik ben ook nog eens erg benieuwd of er dit keer echt Snapdragon 8 Gen2 in zit of toch weer een Exynos op 2300? Nu vind ik de Exynos 2200 op 4nm in mijn S22 Ultra niet slecht hoor. Maar mijn vrouw heeft de Galaxy Z Flip 4 Blauw 512GB uitvoering met een Snapdragon 8 Gen1 4nm iets sneller en mijn neef vind de foto's beter bij de Z Flip 4, terwijl in alle reviews van de Galaxy S22 Ultra als de beste fotocamera naar voren komt

[Voor 4% gewijzigd door van der Berg op 19-01-2023 12:00]

Gigabyte X570 Aorus Pro, Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - Seasonic Platinum 860w V2 - 32GB DDR4 3600MHz C16 (2x16) - GeForce RTX 4090 - Samsung 980 Pro 1TB - M32U 4K/144Hz - 55 inch OLED - Watch 5 Pro - S22 Ultra 512GB - Tab S5e 128/6GB - Buds 2 Pro

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
van der Berg schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 11:54:
[...]

Ik ben ook nog eens erg benieuwd of er dit keer echt Snapdragon 8 Gen2 in zit of toch weer een Exynos op 2300? Nu vind ik de Exynos 2200 op 4nm in mijn S22 Ultra niet slecht hoor. Maar mijn vrouw heeft de Galaxy Z Flip 4 Blauw 512GB uitvoering met een Snapdragon 8 Gen1 4nm iets sneller
De Fold/Flip 4 heeft de Gen 1 Plus. De S22 heeft de gewone Gen 1.

Als ik de bekende YouTubers mag geloven zit daar een wereld van verschil tussen qua hitte (lees: throttling) en energieverbruik.

• van der Berg
NielsFL schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 12:05:
[...]

Als ik de bekende YouTubers mag geloven zit daar een wereld van verschil tussen qua hitte (lees: throttling) en energieverbruik.
Hier op mijn Galaxy S22 Ultra 512GB uitvoering zit gewoon een Exynos chipset op 2200 op 4nm in geïnstalleerd.

• Farabi
  • Niet online
van der Berg schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 12:11:
[...]

Hier op mijn Galaxy S22 Ultra 512GB uitvoering zit gewoon een Exynos chipset op 2200 op 4nm in geïnstalleerd.
het valt mij vaak op dat jij altijd de complete omschrijving van je hardware post. je kan ook bijv samsung s22 ulltra zeggen. die '512GB' of 'galaxy; hoeft er niet bij, is niet relevant.

in dit topic is alleen het woord 'ultra' al genoeg bijv.

[Voor 9% gewijzigd door Farabi op 19-01-2023 12:17]

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
van der Berg schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 12:11:
[...]

Uiteraard.

Ging mij erom dat de Flip van je vrouw een nieuwere generatie heeft dan de S22, en daarom geen goede vergelijking is.

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:25
NielsFL schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 12:05:
[...]

Dat klopt soort van. De 8 gen 1 is gemaakt door Samsung en de 8+ gen 1 is gemaakt door TSMC. Ook dit laat zien dat Samsung achter loopt op de concurrentie, want de 8 gen 1 zou je dus kunnen zien als een Exynos.

• van der Berg
cordonbleu schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 12:49:
[...]

Dat klopt. De 8 gen 1 is gemaakt door Samsung en de 8+ gen 1 is gemaakt door TSMC. Ook dit laat zien dat Samsung achter loopt op de concurrentie, want de 8 gen 1 zou je dus kunnen zien als een Exynos.
Die van mijn vrouw heeft een Qualcomm SM8475 Snapdragon 8+ Gen 1 (4 nm) in haar Flip 4

• m0ridin

S23:

S23+:

S23 Ultra:

Kijkende naar de S22ultra, die was officieel 1349 bij release (voor het 256GB model) als ik de pricewatch bekijk dus dan valt 70 euro meerprijs nog aardig mee. Die heb ik zelf destijds met ~500 euro korting (bij release) kunnen krijgen en dat kon ik mezelf nog net verantwoorden...

De S22/S23 van 849 naar 959 voor het basismodel en de S22+/S23+ van 1098 naar 1219 voor het 256GB model zijn een stuk minder redelijk...

*Edit*

S23u basismodel van 256gb is nu alleen met 8gb ram ipv 12gb bij de s22u 256gb? Dat is dan wel weer jammer... Moet wel een hele goede deal komen wil ik iets overwegen

[Voor 7% gewijzigd door m0ridin op 21-01-2023 10:32]

• Verona27
Het is inmiddels wel confirmed dat de S23's allemaal een Snapdragon chip zullen hebben, geen exynos meer. Ben benieuwd of die prijzen kloppen, mijnsinziens prijzen ze zichzelf goed uit de markt met zulke prijzen.

• Albert020
m0ridin schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 13:29:
[...]

Kijkende naar de S22ultra, die was officieel 1349 bij release (voor het 256GB model) als ik de pricewatch bekijk dus dan valt 70 euro meerprijs nog aardig mee. Die heb ik zelf destijds met ~500 euro korting (bij release) kunnen krijgen en dat kon ik mezelf nog net verantwoorden...

De S22/S23 van 849 naar 959 voor het basismodel en de S22+/S23+ van 1098 naar 1219 voor het 256GB model zijn een stuk minder redelijk...
Hoop eigenlijk stiekem dat Peper en ING weer met super korting komen net als bij de S22 ;)

• Fred13
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-06 09:25
Ik heb vorige week deze update op mijn S22U gekregen, echter dit was ook de eerste in januari 2023.
Mijn provider is Vodafone.

• m0ridin
Hier 12 januari binnengekomen op mijn s22u... Simlockvrij
m0ridin schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 08:00:
[...]

Hier 12 januari binnengekomen op mijn s22u... Simlockvrij
Lijkt me sterk, toen bestond die update nog niet eens :+ Je verwart het met de eerste januari update die alleen de januari beveiligingspatch bevat

• m0ridin
stin00 schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 10:37:
[...]

Lijkt me sterk, toen bestond die update nog niet eens :+ Je verwart het met de eerste januari update die alleen de januari beveiligingspatch bevat
Hmmm, niet deze? (Ik kijk vooral naar het deel s2bwa2).

Buildnummer : S908BXXS2BWA2
Android-versie : T(Android 13)
Uitgiftedatum : 2023-01-12
Niveau beveiligingspatch : 2023-01-01
m0ridin schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 13:17:
[...]

Hmmm, niet deze? (Ik kijk vooral naar het deel s2bwa2).

Buildnummer : S908BXXS2BWA2
Android-versie : T(Android 13)
Uitgiftedatum : 2023-01-12
Niveau beveiligingspatch : 2023-01-01
Nee die patch heb ik ook inderdaad. Het zou gaan om een nieuwe, tweede januari update.

• Vincent91
stin00 schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 13:31:
[...]

Nee die patch heb ik ook inderdaad. Het zou gaan om een nieuwe, tweede januari update.
Voorlopig is deze enkel voor de snapdragon variant als je naar de regio kijkt

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Albert020 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 11:29:
[...]

Hoop eigenlijk stiekem dat Peper en ING weer met super korting komen net als bij de S22 ;)
Wat was dit voor actie? Ik ben aan het oriënteren naar een S23 of S22.

• Vagax

Vagax

Hehe

kaasaanfiets schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:56:
[...]

Wat was dit voor actie? Ik ben aan het oriënteren naar een S23 of S22.
Ik gok dat er Pepper werd bedoelt ipv Peper. Je kunt de acties van Pepper in ieder geval hier bekijken.

Er geld nu ook nog een cashback actie, zoek je de reguliere S22/S23 of de Ultra variant?

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Vagax schreef op maandag 23 januari 2023 @ 14:38:
[...]

Ik gok dat er Pepper werd bedoelt ipv Peper. Je kunt de acties van Pepper in ieder geval hier bekijken.

Er geld nu ook nog een cashback actie, zoek je de reguliere S22/S23 of de Ultra variant?
Ah ok. ik heb nog nooit wat via Pepper gekocht maar zal het eens in de gaten houden. Ik zoek de normale S22/S23 in verband met het kleinste formaat.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik had laatst een demo S22 vast en herkende meteen de klacht van veel mensen, namelijk dat de UI soms wat haperig aanvoelt bij bijv snel scrollen of het wisselen van vensters. Is dit na een aantal software updates inmiddels al verbeterd?

Het haperen volledig toeschrijven aan het gebruiken van een Exynos SOC gaat er bij mij niet in. Mijn huidige S10e heeft ook een Exynos (9820) en die heeft altijd vloeiend gewerkt.

🖥️ | 🚗

• Vagax

Vagax

Hehe

kaasaanfiets schreef op maandag 23 januari 2023 @ 15:03:
[...]

Ah ok. ik heb nog nooit wat via Pepper gekocht maar zal het eens in de gaten houden. Ik zoek de normale S22/S23 in verband met het kleinste formaat.
Pepper is best goed voor het vinden van telefoon deals. Als je een account aanmaakt en je zoekt op "s22" en drukt vervolgens op "Activeer DealAlert" krijg je een mail zodra er een korting is betreft de S22.

Op dit moment is de S22 in combinatie met een Vodafone abonnement het goedkoopste, namelijk 336,- euro.

• Yasintha
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-06 17:03
Ik ga mijn S22U zeer waarschijnlijk verkopen en een S23+ aanschaffen. Ik wil nooit meer een Exynos SOC, de S-pen gebruik ik nooit en hopelijk heeft de S23+ een plat scherm :D
Volgens mij heb ik gelezen dat de s23 en s23+ een plat scherm hebben en dat die van de ultra wat minder gebogen is. Het is zo irritant een edge screen.

• fredje2.0
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 23:06
heeft iemand enig idee wat de inruilwaarde ongeveer zou zijn van de s22 (256GB) bij de aankoop van een s23 ?

• Verona27
Heb nog niets gezien over eventuele acties. Je zou kunnen proberen terug te zoeken wat vorig jaar de aanbiedingen waren.

• Vapormax
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23:55
fredje2.0 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 18:27:
heeft iemand enig idee wat de inruilwaarde ongeveer zou zijn van de s22 (256GB) bij de aankoop van een s23 ?
Samsung GALAXY S22 256GB

Inruilkorting
Inruilwaarde: € 320,

• BillSpaarbank
  • Niet online
Kun je niet wat context geven ipv alleen links te droppen? Hoog tijd voor een s23 topic lijkt me.

Ik heb net een s22 Ultra en ga voorlopig niet upgraden. Prijzen zijn totaal oninteressant hier.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• neeecht
Net twee Google Play system updates gehad. 1x 696 KB en restart, daarna weer 1x 713 KB en restart. Nog steeds 1 November 2022. S22u.

• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 31-05 14:25
De S23 wordt duurder, tja...

Net zoals alles op dit moment. Plus daarbij: zo lang mensen het blijven betalen (zie Apple, met dezelfde prijzen voor hun top range), kunnen ze het ervoor vragen.

• Vagax

Vagax

Hehe

VPIPPFR schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:07:
[...]

Net zoals alles op dit moment. Plus daarbij: zo lang mensen het blijven betalen (zie Apple, met dezelfde prijzen voor hun top range), kunnen ze het ervoor vragen.
Apple heeft dan natuurlijk het 'voordeel' dat de klanten redelijk goed zijn opgesloten in hun ecosysteem waardoor een switch naar een goedkopere Android telefoon een stuk groter is, waarbij je met een Samsung nog prima kan zeggen dat je bijvoorbeeld voor de Pixel 7 gaat.

• Vapormax
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23:55
Mee eens met BillSpaarbank. Een galaxy s23 topic kan geopend worden.

Tele2 nederland had volgens nieuwemobiel de s23 al op de site staan. De aangegeven specs zullen wel in zeer grote lijnen kloppen. bron: https://www.nieuwemobiel.nl/Samsung-Galaxy-S23

[Voor 11% gewijzigd door Vapormax op 25-01-2023 15:02]

• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 31-05 14:25
Vapormax schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:01:
Mee eens met BillSpaarbank. Een galaxy s23 topic kan geopend worden.
[Samsung Galaxy S23-serie] Ervaringen & Discussie :)

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:31
neeecht schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 12:24:
Net twee Google Play system updates gehad. 1x 696 KB en restart, daarna weer 1x 713 KB en restart. Nog steeds 1 November 2022. S22u.
Idem hier.
S22

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06 00:10

MartNL

&nbsp;

neeecht schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 12:24:
Ik heb hem hier weg gehaald voor de s22plus.
Die van mij is nu 1 januari.

https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/main-components/

[Voor 33% gewijzigd door MartNL op 26-01-2023 14:11]

• Fred13
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-06 09:25
VPIPPFR schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:07:
[...]

Het is inderdaad een behoorlijke prijsverhoging.
Ik zie mensen proberen het toe te schrijven aan de nieuwe CPU (echter ik heb voor mijn S22U in Europa ook een hoge prijs betaald vergeleken met de snapdragon variant). Ook de overige verbeteringen lijken slechts marginaal vanuit gebruikersoogpunt voor 95% van de gebruikers.
Visueel zie ik geen verschil tussen de S23U gelekte beelden en mijn "oude" S22U. Dit is dus ook geen reden.

Ik heb sterk het idee dat veel bedrijven de prijzen verhogen omdat "het kan". Men denkt "er is inflatie en dus kan ik de prijzen met goed fatsoen verhogen". Jammer genoeg heeft dit een vervelend effect, het verhoogt immers de inflatie !

Zoals iemand reeds schreef in dit forum wordt het tijd dat we die dure smartphones links moeten laten liggen en een goede mid-range phone (of vorige generatie) kopen indien nodig.

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-06 19:12
Is met de gewone S22 een SOT te halen van een uurtje of 6 zonder dat je allerlei kunstgrepen moet uithalen of is dat ijdele hoop?

• Vagax

Vagax

Hehe

Robbie T schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:49:
Is met de gewone S22 een SOT te halen van een uurtje of 6 zonder dat je allerlei kunstgrepen moet uithalen of is dat ijdele hoop?

Ik spreek niet uit ervaring maar voor mijn S22 Ultra was ik wel benieuwd dus vandaar dat ik mij dit filmpje nog herinner, maar uit deze test komt de S22 uit op ongeveer 7 uur SOT

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Fred13 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 01:25:
[...]

Het is inderdaad een behoorlijke prijsverhoging.
Ik zie mensen proberen het toe te schrijven aan de nieuwe CPU (echter ik heb voor mijn S22U in Europa ook een hoge prijs betaald vergeleken met de snapdragon variant). Ook de overige verbeteringen lijken slechts marginaal vanuit gebruikersoogpunt voor 95% van de gebruikers.
Visueel zie ik geen verschil tussen de S23U gelekte beelden en mijn "oude" S22U. Dit is dus ook geen reden.

Ik heb sterk het idee dat veel bedrijven de prijzen verhogen omdat "het kan". Men denkt "er is inflatie en dus kan ik de prijzen met goed fatsoen verhogen". Jammer genoeg heeft dit een vervelend effect, het verhoogt immers de inflatie !

Zoals iemand reeds schreef in dit forum wordt het tijd dat we die dure smartphones links moeten laten liggen en een goede mid-range phone (of vorige generatie) kopen indien nodig.
Ik kocht altijd de nieuwste iPhone, tot ik ze te duur vond worden. De laatste was de 5. Toen overgestapt op een S7, en sindsdien om de 2 jaar altijd de S serie gekocht wanneer ze een half jaartje uit waren, met een goeie actie (cashback, inruil). En de oude gaat na 2 jaar na mijn vrouw.
Dat is altijd wel een goed ritme gebleken, ik heb nu de S22 en zij de S10+. Ik vond ze te groot geworden :)

Maar, ik denk niet dat bedrijven de prijs verhogen omdat het kan, ze hebben zelf immers te maken met hogere kosten. Om de aandeelhouders tevreden te stellen dienen ze wel de winst(groei) op peil te houden... Maar het verhoogt de inflatie ook ja, helaas.

• Rooseveld
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 26-05 15:20
Ik had de S22+ aangeschaft, maar uiteindelijk ook weer (goed) verkocht. De SOT was echt dramatisch. Ik redde net 2 uur en had 5G niet eens aanstaan. Was echt ontzettend zonde. Ik had wel uitgekeken naar de S23, maar om eerlijk te zijn nu niet echt 'verliefd' op het design... Toch hoop ik dat Samsung gaat verrassen!

• van der Berg
Ik heb een S22 Ultra en ik kom makkelijk de dag door met een volle lading. Mijn vrouw haar Galaxy Z Flip 4 eveneens goede accuduur ondanks de 3700mAh.

Ik heb niks te klagen over accuduur. De S23 Ultra ga ik niet kopen, omdat ik al een S22 Ultra heb.

Ik heb ook een powerbank voor onderweg een Xtorm Rugged XR102 20.000mAh en in de auto laad ik mijn smartphone op

[Voor 25% gewijzigd door van der Berg op 27-01-2023 20:00]

• Vincent91
het scherm van mijn s22U is fantastisch maar als ik op mn scherm adem of vocht op doe krijg ik soort van vlekken te zien

deze verdwijnen als ik er over ga met een poetsdoekje en ik zie het enkel als mn scherm uitstaat dus het is geen burn in

ik heb er niet echt last van bij dagelijks gebruik maar wou gewoon even weten wat dit is en hoe ik ervan af geraak ?

mn scherm hiervoor laten vervangen zou redelijk wat kosten dus misschien is er een andere manier

[Voor 7% gewijzigd door Vincent91 op 28-01-2023 12:17]

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05 20:24
Vincent91 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 12:16:
het scherm van mijn s22U is fantastisch maar als ik op mn scherm adem of vocht op doe krijg ik soort van vlekken te zien

deze verdwijnen als ik er over ga met een poetsdoekje en ik zie het enkel als mn scherm uitstaat dus het is geen burn in

ik heb er niet echt last van bij dagelijks gebruik maar wou gewoon even weten wat dit is en hoe ik ervan af geraak ?

mn scherm hiervoor laten vervangen zou redelijk wat kosten dus misschien is er een andere manier
Dan denk ik dat de coating van je scherm wat afgesleten is.

• Vagax

Vagax

Hehe

Mijn SOT van mijn S22 Ultra is rond de 6 uur, wat ik precies doet heeft natuurlijk wel invloed.

Voor de rest staat Protect Battery aan (tot 85% opladen) en staan al mijn (Super) Fast Charge opties uit.

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-06 10:33

Ik vraag mij echt af wie nog meer zijn adem uitblaast over zijn telefoonscherm.

• neeecht

Hier hetzelfde. Ik heb altijd een hoesje waar pasjes in kunnen.
Ik heb nu drie strepen op het scherm, precies zoals jij omschrijft.
Zal denk toch een coating/micro bescherm laagje op het scherm zitten ofzo.

• Mast3rWill
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:12

Mast3rWill

Poffertjescrackertjes

@Vincent91 en @neeecht

Is bij jullie de oleofobe-coating aan het slijten misschien?

Tip om te herstellen.

• neeecht
Mast3rWill schreef op zondag 29 januari 2023 @ 11:00:
@Vincent91 en @neeecht

Is bij jullie de oleofobe-coating aan het slijten misschien?

Tip om te herstellen.
https://x266.nl/s22u_case_strepen_op_scherm.jpg

Zo zichtbaar gemaakt. Deze strepen zie je inderdaad niet bij normaal gebruik.
Alleen als het scherm inderdaad nat is bijvoorbeeld.

Het water lijkt er echt in te blijven liggen dus het zijn kleine 'gootjes'.

Wilde ik net als Update tiepen voor @Vincent91 .

Ik heb dit op meerdere Samsung telefoons gehad. Ik heb er zelf geen last van.

• Vincent91
neeecht schreef op zondag 29 januari 2023 @ 11:03:
[...]

https://x266.nl/s22u_case_strepen_op_scherm.jpg

Zo zichtbaar gemaakt. Deze strepen zie je inderdaad niet bij normaal gebruik.
Alleen als het scherm inderdaad nat is bijvoorbeeld.

Het water lijkt er echt in te blijven liggen dus het zijn kleine 'gootjes'.

Wilde ik net als Update tiepen voor @Vincent91 .

Ik heb dit op meerdere Samsung telefoons gehad. Ik heb er zelf geen last van.
Zou toch niet mogen op een toestel van 1200€ |:(?

Toch wel een kwetsbaar scherm :|

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-04 16:09
Heb de S22+ met het officiële samsung silliconen hoesje maar ben daar niet echt tevreden over. Aan de onderkant is het niet stevig genoeg rond de USB-C poort en speaker waardoor het het hoesje niet lekker blijft zitten rond het hoekje van de telefoon rechts onderin. Hij schuift er steeds wat vanaf waardoor de lip ook niet meer uitsteekt maar gelijk of net onder mijn glazen screenprotector komt.

Heb daarom nu de spigen liquid air case besteld. Vond die neo hybrid ook wel nice maar die was uitverkocht helaas. Eens zien hoe deze bevalt straks.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:48

-ET-

Phone Home

GaHard schreef op maandag 30 januari 2023 @ 01:27:
Heb de S22+ met het officiële samsung silliconen hoesje maar ben daar niet echt tevreden over. Aan de onderkant is het niet stevig genoeg rond de USB-C poort en speaker waardoor het het hoesje niet lekker blijft zitten rond het hoekje van de telefoon rechts onderin. Hij schuift er steeds wat vanaf waardoor de lip ook niet meer uitsteekt maar gelijk of net onder mijn glazen screenprotector komt.

Heb daarom nu de spigen liquid air case besteld. Vond die neo hybrid ook wel nice maar die was uitverkocht helaas. Eens zien hoe deze bevalt straks.
ik ben wel benieuwd hoe die bevalt. ik heb nu een mobilize transparante versie. Echter daar zijn de zij toetsen heel stug. Om mijn A52 had ik ook een case van hun en daar was dat niet het geval. Kennelijk is die voor de S22 toch weer anders.

• Vincent91
Voordegene die nog steeds denken aan exynos

https://www.sammobile.com...for-galaxy-s23-confirmed/

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:22
Interessant maar zegt eigenlijk niks want Samsung had in het verleden ook al Snapdragon CPU's, zij het enkel in de US.

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Pagina: 1 ... 40 ... 43 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S22-serie] Levertijd & Prijzen
- Exynos vs Snapdragon discussie mag hier gevoerd worden: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee