Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Grootste ergenis gevonden na de update..... alles heeft ineens bruin tinten in de dark mode...
Hopelijk is dat nog weg te krijgen want het ziet er gewoon niet uit :| :N

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

timmie271 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 16:28:
Grootste ergenis gevonden na de update..... alles heeft ineens bruin tinten in de dark mode...
Hopelijk is dat nog weg te krijgen want het ziet er gewoon niet uit :| :N
Dan heb je wss een ''bruine'' achtergrond of bruin thema wat uit je achtergrond gehaald wordt?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
spartacusNLD schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 16:30:
[...]

Dan heb je wss een ''bruine'' achtergrond of bruin thema wat uit je achtergrond gehaald wordt?
Hmmm, had default (blauw en niet geel) en dan blijkbaar een specifiek kleurpalet gekozen oid. Dus nog achtergrond en stijl maar eens uitpluizen om de oude kleuren terug te krijgen :P

Thx voor de hint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:13
Ik adviseer een factory reset bij een OS update sowieso als je problemen hebt.

Je kunt eerst een wipe cache doen maar persoonlijk vind ik het toestel het beste draaien na een volledig herstel. Daarna weer alles instellen wat voor een tweaker geen straf is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:36
Wat nu eindelijk goed werkt in 13 en dit was in 12 echt een ellende is als je de navigatiebalk weghaalt,
en denk dat de meeste dat doen, en veeggebaren gebruiken, als je alles sluit dit nu in 1x goed gaat,
en niet 2x hoeft te drukken op "Alle sluiten" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:21

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

WhateverSuitsU schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:38:
Deze update heeft mijn S22 Ultra geen goed gedaan. Geluid hapert/stottert ongeacht welke app; Instagram, Youtube (Music) etc. De batterij lijkt ook een stuk minder te zijn. Na 1,5 uur 15% er af, zonder noemenswaardig gebruik.

Bellen via de speaker levert geen stotterend geluid op.

Opnieuw opstarten heeft niks uitgehaald. Kortom; nog niet helemaal tevreden ;-)
Probleem lijkt te liggen aan het gebruik van de Google Home app gek genoeg. Daar kijk ik naar videobeelden met geluid van m'n Nest deurbel. Als ik die app heb gebruikt, dan is m'n geluid van de leg in andere apps blijkbaar. Als ik Google Home geforceerd sluit, dan is alles weer normaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Garret1410 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 17:28:
Ik adviseer een factory reset bij een OS update sowieso als je problemen hebt.

Je kunt eerst een wipe cache doen maar persoonlijk vind ik het toestel het beste draaien na een volledig herstel. Daarna weer alles instellen wat voor een tweaker geen straf is toch?
Echt niet, dan ben ik weer een paar dagen zoet met alles goed zetten en synchroniseren. Been there done that :+

Denk dat het nu kwam door instellingen die ik mee had genomen vanaf de S9+ begin dit jaar. Nu maar gewoon de gelige default achtergrond in plaats van de blauwe. Wen er wel weer aan :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:58
Telefoon uit. Dan usb kabel in computer en in je telefoon. Dan aanzetten met Vol+ ingedrukt houden. Dan kan je eerst cache legen en erna onderaan repair apps.

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:58

Oekol

waka waka hey hey

Update gedaan en de telefoon is mega smooth. Niet normaal. Heel blij mee tot nu toe!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:21
De telefoon is echt smooth. Ik zie alleen niet de mobiele verbinding in de statusbalk.

WiFi zie ik wel als ik het inschakel maar niet het 4G icoontje.
Iemand hier ook last van? En eventueel een oplossing hoe dit weer zichtbaar te krijgen.

Ik heb KPN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:07
satshow schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 20:49:
De telefoon is echt smooth. Ik zie alleen niet de mobiele verbinding in de statusbalk.

Iemand hier ook last van? En eventueel een oplossing hoe dit weer zichtbaar te krijgen.

Ik heb KPN.
Geen probleem hier, ook kpn maar zie het 4g icoontje gewoon (heb 5g uitgeschakeld btw, misschien daar iets in?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 08:11

Rio

Ik heb al een boek

satshow schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 20:49:

Ik heb KPN.
Wifi uit --> 5g symbool zichtbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zynamite
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-08-2024
Hoi,

Iemand ervaring met de verf/coating die van het frame afbladdert? Ik las daar wat over op Reddit en twijfel nu wel een beetje om de s22 aan te schaffen. Het waren gebruikers die de telefoon normaal behandelen en altijd een case hebben gebruikt. Helemaal omdat mijn vorige samsung telefoon het heel goed heeft volgehouden zonder kale plekken is dat toch redelijk zorgwekkend.

Ik weet overigens dat het uiteindelijk een gebruiksvoorwerp is, maar dat hoeft er niet al na een paar maanden zo uit te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theratron
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 03-09 12:51
Oekol schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 20:38:
Update gedaan en de telefoon is mega smooth. Niet normaal. Heel blij mee tot nu toe!
Ik ben ook blij met de update, maar er is iets waar ik me nu al kapot aan erger.... Iedere keer als ik een app opstart, krijg ik nu eerst het icoon van de app schermvullend te zien, en daarna opent de app zelf pas. In Android 12 opende de app direct, maar nu zit daar dus een stap/extra animatie tussen. Weet iemand of dit uitgezet kan worden? Ik hoop dat dat kan...
Zynamite schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 22:38:
Hoi,

Iemand ervaring met de verf/coating die van het frame afbladdert?
Bij mij zit er volgens mij geen verf op, is gewoon geborsteld aluminium toch (wit/zilveren versie)? Het ziet er in ieder geval nog als nieuw uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:05
Theratron schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 23:04:
[...]

Ik ben ook blij met de update, maar er is iets waar ik me nu al kapot aan erger.... Iedere keer als ik een app opstart, krijg ik nu eerst het icoon van de app schermvullend te zien, en daarna opent de app zelf pas. In Android 12 opende de app direct, maar nu zit daar dus een stap/extra animatie tussen. Weet iemand of dit uitgezet kan worden? Ik hoop dat dat kan...
Ugh, dacht dat het 1 app specifiek was die dat deed, maar ze doen het allemaal |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Titus schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 23:43:
[...]

Ugh, dacht dat het 1 app specifiek was die dat deed, maar ze doen het allemaal |:(
Ja precies.... Ik erger me er nu al kapot aan..... Dat moet toch uit kunnen...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Theratron schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 23:49:
[...]

Echt verschrikkelijk die animaties, telefoon voelt zo traag aan. Zelfs via accessibility álle animaties uitschakelen werkt niet ertegen :-(

Lijkt een animated splash screen te zijn, kan niet uit. https://developer.android...iews/launch/splash-screen

[ Voor 15% gewijzigd door stin00 op 25-10-2022 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madhondt
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18-09 12:42
stin00 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 00:06:
[...]
Echt verschrikkelijk die animaties, telefoon voelt zo traag aan. Zelfs via accessibility álle animaties uitschakelen werkt niet ertegen :-(
Het was me nog niet eens opgevallen voor ik het hier las. Bij mij gaat die 'splash-icon' in een fractie van een seconde weg en wordt de app heel snel geopend. Niet storend bij/voor mij.
('gewone' S22 met niagara launcher)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:21
Rio schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 21:54:
[...]

Wifi uit --> 5g symbool zichtbaar
Dat had ik gedaan maar wilde niet werken. Op de 1 of andere manier werkt het nu wel weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Theratron schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 23:49:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OKk6-Iv08iSz3oiJMRE1nz6FvgY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xRGwD4ysnnV4TXzebWNZfkeq.jpg?f=fotoalbum_large

Die animaties al aangepast?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:51
Nog niks van gemerkt, van die start iconen.

Wat ik wel al gemerkt heb (op een ander toestel) is dat animaties volledig afzetten bij sommige applicaties het effect kan geven alsof de app trager wordt. Mogelijks te maken met een of andere timer in de app code?

Hier staat alles op 0.5x

[ Voor 4% gewijzigd door devilkin op 25-10-2022 08:41 ]

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Die helpen niet tegen het verplichte splash screen. Met animaties op x0.1 of volledig uit krijg ik ze nog steeds. Zwaar irritant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:13
Theratron schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 23:04:

Iedere keer als ik een app opstart, krijg ik nu eerst het icoon van de app schermvullend te zien, en daarna opent de app zelf pas.
Het is dat jij het zegt dat het me nu opvalt. Ik heb er zelf geen probleem mee en erger me er totaal niet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theratron
Yup... Daardoor gaan ze helaas niet weg. Maar dank voor het meedenken!
Nilco schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:35:
[...]

Het is dat jij het zegt dat het me nu opvalt. Ik heb er zelf geen probleem mee en erger me er totaal niet aan.
Gelukkig. Dat zal voor iedereen anders zijn natuurlijk. Ik zag het meteen en dacht bij mezelf: waarom gaan ze nu ineens dit soort dingen aanpassen...? : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Nu online
Bij mij werkt bellen via WiFi terug :P :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:13
Theratron schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:43:
Gelukkig. Dat zal voor iedereen anders zijn natuurlijk. Ik zag het meteen en dacht bij mezelf: waarom gaan ze nu ineens dit soort dingen aanpassen...? : P
Misschien zien ze dit soort toevoegingen als een plus. Echter ben ik het wel met je eens dat ze je dan ook de optie moeten geven om het uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
Oekol schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 20:38:
Mijn S22 anders niet, net cache geleegd en geen verschil.
Zal straks een factory defaults doen en dat zou het vast wel oplossen.
Normaal doe ik dat altijd al na een upgrade, echter wilde ik kijken of het ook zonder goed zou werken.

S22 Ultra kan ik nog niet updaten ivm company policies.

[ Voor 33% gewijzigd door Uberprutser op 25-10-2022 11:44 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
Sinds de update is supersnel opladen 2.0 verdwenen uit het vergrendelscherm

Bij instellingen zie ik wel supersnelle lader aangesloten en hij doet het ook

Zijn er nog die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:58
Vincent91 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 11:54:
Sinds de update is supersnel opladen 2.0 verdwenen uit het vergrendelscherm

Bij instellingen zie ik wel supersnelle lader aangesloten en hij doet het ook

Zijn er nog die dit hebben?
Wanneer je je 45w lader aansluit, zie je voor een paar seconden dat hij aan het supersnel laden 2.0 is. Daarna verandert de tekst naar opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
patrickt35 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:11:
[...]

Wanneer je je 45w lader aansluit, zie je voor een paar seconden dat hij aan het supersnel laden 2.0 is. Daarna verandert de tekst naar opladen.
Nu zie ik het ook

Bij one ui 4.1 stond het altijd aan

Is er een reden waarom dit veranderd is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Vincent91 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:13:
[...]

Nu zie ik het ook

Bij one ui 4.1 stond het altijd aan

Is er een reden waarom dit veranderd is ?
Of er een reden voor is, kan ik niet weten he.
Maar lijkt mij eerder een foutje. Ik vind het ook niet heel belangrijk of storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:07
patrickt35 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:11:
[...]

Bijna is hetzelfde met de Samsung 45W lader. Ik denk dat ze hem in korten de text. Maar hij blijft op 45W doorgaan

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik heb sinds de update dat ik foutmeldingen krijg als ik foto's maak. Meldingen dat ik geheugen moet vrijmaken. Bij opnieuw opstarten van de telefoon is het weer verdwenen. Anderen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Van der Berg schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:46:
[...]

Bijna is hetzelfde met de Samsung 45W lader. Ik denk dat ze hem in korten de text. Maar hij blijft op 45W doorgaan
Ik heb het toch over een 45 watt lader.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Hm, mijn notificaties wekken mijn scherm niet meer. Daar gebruikte ik glimpse notifications voor. Maar die werkt niet meer helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
Titus schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 18:45:
Hm, mijn notificaties wekken mijn scherm niet meer. Daar gebruikte ik glimpse notifications voor. Maar die werkt niet meer helaas
Bij mij geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Titus schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 18:45:
Dit is geen probleem gerelateerd aan de firmware, maar aan glimpse.
Dus eventjes wachten op een update van glimpse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Vincent91 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:08:
Bij mij werkt bellen via WiFi terug :P :9
Belt hij dan terug over wifi?

Ook maar weer is aanzetten, alhoewel de laatste x dat het niet werkte kwam door de KPN storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
Hier ook het batterij verhaal op vergrendelscherm, gaat van snel laden naar normaal laden, lijkt cosmetisch want de tijdsduur blijft hetzelfde.

Lijkt er ook op dat de functie met continue apps on other device niet meer werkt in deze update.

S22 ultra i.c.m. galaxy tab 7 plus.

Heel irritant dat ik bijv niet meer mijn klembord/clipboard kan copy pasten over meerdere devices etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
patrickt35 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 18:53:
[...]

Dit is geen probleem gerelateerd aan de firmware, maar aan glimpse.
Dus eventjes wachten op een update van glimpse
Dat snap ik. Of nouja eigenlijk ligt het aan de interactie. Dat gezegd hebbende, de TEST melding van glimpse doet het niet. De notificaties zelf wel zag ik net xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Herkennen mensen hier dit probleem?

Wanneer ik naar de 10x zoom switch in landscape mode is het beeld blurry, wil hij niet focussen, en moet ik even tikken of schudden en dan focust hij.

In portrait mode, geen enkel probleem!? Lijkt hij consequent goed te focussen.

Als hij niet focust in landscape en ik draai mijn telefoon naar portrait? Focus.

Als ik lang wacht in portrait LIJKT hij te gaan focussen, maar dan switcht hij naar een andere camera en schakelt hij over naar digital zoom.

Camera cache en data heb ik al leegegooid, dit was al voor de android 13 update maar van wat ik me kan herinneren niet sinds het begin. Het lijkt geen licht-issue te zijn.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vezel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-05 14:41
zijn er meer gebruikers die géén update krijgen?
enig idee waar dat aan ligt?
toestel is een SM-S908B/DS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
m0ridin schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 19:00:
Herkennen mensen hier dit probleem?

Wanneer ik naar de 10x zoom switch in landscape mode is het beeld blurry, wil hij niet focussen, en moet ik even tikken of schudden en dan focust hij.

In portrait mode, geen enkel probleem!? Lijkt hij consequent goed te focussen.

Als hij niet focust in landscape en ik draai mijn telefoon naar portrait? Focus.

Als ik lang wacht in portrait LIJKT hij te gaan focussen, maar dan switcht hij naar een andere camera en schakelt hij over naar digital zoom.

Camera cache en data heb ik al leegegooid, dit was al voor de android 13 update maar van wat ik me kan herinneren niet sinds het begin. Het lijkt geen licht-issue te zijn.

Iemand enig idee?
Net even getest, de camera doet heel vaag bij 10x zoom in de huiskamer. In landscape: Lijkt eerst een soort oil painting onscherpte, daarna scherp. Vervolgens in portrait lijkt hij scherp te stellen, maar switcht vervolgens naar een andere camera die extreem blurry en pixelachtig is.

Vreemde bug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
stin00 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 20:43:
[...]

Net even getest, de camera doet heel vaag bij 10x zoom in de huiskamer. In landscape: Lijkt eerst een soort oil painting onscherpte, daarna scherp. Vervolgens in portrait lijkt hij scherp te stellen, maar switcht vervolgens naar een andere camera die extreem blurry en pixelachtig is.

Vreemde bug :+
Thanks voor het checken, klinkt enigzins vergelijkbaar...

Als ik met de 10x zoom in landscape (dus na niet focussen) in landscape blijf LIJKT hij na een paar seconden idd scherp te stellen maar dan blijkt dat hij is overgesprongen naar de 3x zoom (en tot 10x digitaal aanvult).

Wat je met je portrait omschrijft dus, maar bij mij is dat in landscape... Bij portrait focust hij meteen en dat is ook echt met de 10x lens (check ik door mn vinger ervoor te houden ;) )

Heel vaag allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
vezel schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 19:29:
zijn er meer gebruikers die géén update krijgen?
enig idee waar dat aan ligt?
toestel is een SM-S908B/DS
Welke service provider heb je?

Instellingen > info telefoon > software gegevens > softwareversie serviceprovider

"Probleem" waar ik tegaan loop, als ik foto maak met camera. Naar Whatsapp ga en dan een foto wil sturen , zie ik de zojuist gemaakte foto niet.
Moet ik naar galerij, naar die foto en dan delen whatsapp

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:37
m0ridin schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 20:48:
[...]

Thanks voor het checken, klinkt enigzins vergelijkbaar...

Als ik met de 10x zoom in landscape (dus na niet focussen) in landscape blijf LIJKT hij na een paar seconden idd scherp te stellen maar dan blijkt dat hij is overgesprongen naar de 3x zoom (en tot 10x digitaal aanvult).

Wat je met je portrait omschrijft dus, maar bij mij is dat in landscape... Bij portrait focust hij meteen en dat is ook echt met de 10x lens (check ik door mn vinger ervoor te houden ;) )

Heel vaag allemaal
Ja had ik ook, dacht inderdaad waarom is de foto zo lelijk, blijkt die gewoon digitale zoom te gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vezel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-05 14:41
Welke service provider heb je?

Instellingen > info telefoon > software gegevens > softwareversie serviceprovider
SAOMC_SM-S908B_OXM_EUX_12_0171 EUX-/TMH

[ Voor 9% gewijzigd door vezel op 27-10-2022 15:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:03
Deze vraag is vast al 100én keren gesteld maar toch;

Ik twijfel tussen de S22 (normaal) en de Pixel 7 (normaal) en grootste twijfelpunt is de batterij.
Hoe doet de batterij het bij jullie? Kom je probleemloos een dag door of is het toch kielekiele aan het einde van de dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Robbie T schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:22:

Ik twijfel tussen de S22 (normaal) en de Pixel 7 (normaal) en grootste twijfelpunt is de batterij.
Hoe doet de batterij het bij jullie? Kom je probleemloos een dag door of is het toch kielekiele aan het einde van de dag?
Collega van mij heeft een Pixel 7 en komt net de dag door, heb zelf een S22 (normaal) en kom na de update van Android 13 2 dagen door met 1 lading, zou de keuze niet moeilijk zijn ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 27-10-2022 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNDutch
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:55
Sinds de update naar android 13 maakt de s22+ geen automatische verbinding meer met de carkit.. Opnieuw verbinden heeft geen nut gehad. Iemand de gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

MNDutch schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:52:
Sinds de update naar android 13 maakt de s22+ geen automatische verbinding meer met de carkit.. Opnieuw verbinden heeft geen nut gehad. Iemand de gouden tip?
Bluetooth profiel verwijderen op zowel de telefoon als in de carkit. Daarna opnieuw pairen.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_6369
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:21
Robbie T schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:22:

Precies ja!
Blader een paar pagina's terug en je wordt doodgegooid met de ervaringen. Conclusie: die verschillen enorm.

Hier zou een handtekening kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---==AiRWoLf==---
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:06
SuperVeloce schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 23:39:
[...]
"Probleem" waar ik tegaan loop, als ik foto maak met camera. Naar Whatsapp ga en dan een foto wil sturen , zie ik de zojuist gemaakte foto niet.
Moet ik naar galerij, naar die foto en dan delen whatsapp
Dat probleem heb ik ook sinds de update, tewijl mijn vriendin met hetzelfde toestel het probleem niet ervaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

---==AiRWoLf==--- schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 22:21:
[...]

Die probleem heb ik ook sinds de update, tewijl mijn vriendin met hetzelfde toestel het probleem niet ervaart.
+1

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Poepeledookie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 00:59
---==AiRWoLf==--- schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 22:21:
[...]

Dat probleem heb ik ook sinds de update, tewijl mijn vriendin met hetzelfde toestel het probleem niet ervaart.
Ik zie dat meerdere dit probleem ondervinden, ik had het na de update op mijn S22 Ultra ook.
Ik moest Whatsapp (opnieuw?) machtigen om toegang te krijgen tot mijn foto's en video's.
Beveiliging & privacy --> Privacy --> Machtigingsbeheer --> 'Foto's en video's' --> Whatsapp zoeken in de lijst en daarop klikken en vervolgens op 'toestaan' klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Poepeledookie schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 10:14:
[...]

Ik zie dat meerdere dit probleem ondervinden, ik had het na de update op mijn S22 Ultra ook.
Ik moest Whatsapp (opnieuw?) machtigen om toegang te krijgen tot mijn foto's en video's.
Beveiliging & privacy --> Privacy --> Machtigingsbeheer --> 'Foto's en video's' --> Whatsapp zoeken in de lijst en daarop klikken en vervolgens op 'toestaan' klikken.
Bedankt, dit werkt 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Poepeledookie schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 10:14:
[...]

Super, dit werkt idd, thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sennalonso1981
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-09 19:06
Stap zo over van een 13 Pro naar een s22 plus. Laatste Android die ik had was een Pixel 2 voor 1 week. Sinds de iphone 8 dus iphones gebruikt. Hopelijk stelt het me niet teleur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:33
sennalonso1981 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:54:
Stap zo over van een 13 Pro naar een s22 plus. Laatste Android die ik had was een Pixel 2 voor 1 week. Sinds de iphone 8 dus iphones gebruikt. Hopelijk stelt het me niet teleur.
Prima toestel, maar wel een vreemde overstap. Bereid je in ieder geval maar voor op een veel mindere accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sennalonso1981
cordonbleu schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:01:
[...]

Prima toestel, maar wel een vreemde overstap. Bereid je in ieder geval maar voor op een veel mindere accuduur.
Ik krijg m toch weer Maandag, door een fout bij Tele2 :(

Waarom vreemde overstap? Naast de betere batterij, heeft de 13 Pro eigenlijk geen pluspunten tegenover de s22 plus toch? Ik ben gewoon gaan vervelen met ios 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sennalonso1981 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:54:
Mooi, verse start met Android 13, kun je weer een jaar vooruit. Ik blijf het uitstellen en blijf maar op 12 met de Ultra , heb geen zin in het hele gedoe. En, why fix it if it ain't broke?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• patrickt35
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:27:
[...]

Mooi, verse start met Android 13, kun je weer een jaar vooruit. Ik blijf het uitstellen en blijf maar op 12 met de Ultra , heb geen zin in het hele gedoe. En, why fix it if it ain't broke?
Ik zie geen enkele reden waarom je niet zou upgraden naar Android 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Android versie dus verse installatie. Nogal wat werk. En iets met een kat en een boom. Geen haast.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2022 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sennalonso1981
Maar ga ik er qua soepelheid, 120hz animaties er op achteruit,of is dat wel redelijk gelijkwaardig? En zijn de fotos een beetje gelijkwaardig? Nog steeds dat shutterlag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:51
Tot hiertoe nog geen zaken gemerkt die slechter zijn dan ervoor. In tegenstelling, ie voelt sneller aan.

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
sennalonso1981 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:58:
[...]
Ik krijg m toch weer Maandag, door een fout bij Tele2 :(

Waarom vreemde overstap? Naast de betere batterij, heeft de 13 Pro eigenlijk geen pluspunten tegenover de s22 plus toch? Ik ben gewoon gaan vervelen met ios 😆
Ik ben van een iPhone 11 pro naar de S22 Ultra gegaan.
Soms zijn er wat dingetjes die niet meteen werken zoals ik zou verwachten, maar verder ben ik eigenlijk heel blij met deze telefoon. Vooral het pennetje gebruik ik vaker dan ik voorheen had gedacht.En de mogelijkheid om van alles in te stellen en het beeldscherm vrij in te delen miste ik bij de iPhone. Maar ieder zijn ding.
Veel plezier met je telefoon. Zowel de iPhone als de Samsung vind ik hele goede telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 16:53
Vanmorgen de telefoon maar eens geupdate naar Android 13.
Als het een maandelijkse update was geweest had ik het ook gelooft.
Maar dan gebruik ik ook mijn eigen Nova launcher en icon pakket.
Mijn oudere Android apk's wat al jaren geleden uit de Store zijn verwijderd werken gelukkig nog.
Ben heel tevreden tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Net s22u naar Android 13 geüpdatet (geen schone install). Cube acr is nu wel omgevallen 🙁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
Ik heb een reset gedaan en heb het gevoel dat de batterij minder leeg loopt en vloeiender is(s22 ultra)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:16

HaterFrame

Well... Poo came out!

Afgelopen donderdag de S22 ultra opgepikt. Kom van een Xiaomi 11tpro. Wat een enorm fijn toestel zeg. Wat zijn de absolute tips die ik moet weten?

Ook wel lekker dat ik de gratis Galaxy buds 2 pro opgestuurd ga krijgen. Dat was wel HET extraatje wat me over de streep trok.

[ Voor 30% gewijzigd door HaterFrame op 29-10-2022 13:20 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
HaterFrame schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 13:19:
Afgelopen donderdag de S22 ultra opgepikt. Kom van een Xiaomi 11tpro. Wat een enorm fijn toestel zeg. Wat zijn de absolute tips die ik moet weten?

Ook wel lekker dat ik de gratis Galaxy buds 2 pro opgestuurd ga krijgen. Dat was wel HET extraatje wat me over de streep trok.
Ik heb 100€ terug gekregen via cash back actie

Dat was de streep voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeijerSenior
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 02-11-2022
Hi,

heb 3 dagen geleden de S22 gekocht. Helemaal tevreden, enige is dat hij wifiverbindingen "matig" accepteert. Ik heb bijvoorbeeld thuis het volle aantal streepje en kan daarmee gewoon whatts app gebruiken, maar videobellen lukt dan niet. Zelfde geldt voor een aantal apps waarin dan wel tekst wordt geladen, maar foto's niet. Internet is dan ook erg traag.
Iemand enig idee waar dit mis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 17:19
S22 Ultra binnen (wou eerst Pixel 7 Pro, maar dat duurde mij te lang voor het 256gb model) en tevreden, het vult de leegte die ik mis in iOS sinds de overstap daarnaar.

Maar de vingerafdruk lezer heeft de nodige hekel aan al mijn 10 vingers, ligt overigens aan mijn vingers en niet aan het toestel, omdat op beide S22 Ultra van mij en mijn partner ik wel issues heb, maar mijn partner nul.

Pincode dan maar, want ik ben al 3 dagen bezig en of ik nou mijn vinger 1 of 4 keer registreer, met en zonder screen protector, het maakt weinig uit.

ik heb deze issue met alle under display scanners, maar had stiekem gehoopt dat die van Samsung beter was

Verder op de wifi klacht na (zie onder) en Samsung Account gepush, wel tevreden.
MeijerSenior schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:48:
Hi,

heb 3 dagen geleden de S22 gekocht. Helemaal tevreden, enige is dat hij wifiverbindingen "matig" accepteert. Ik heb bijvoorbeeld thuis het volle aantal streepje en kan daarmee gewoon whatts app gebruiken, maar videobellen lukt dan niet. Zelfde geldt voor een aantal apps waarin dan wel tekst wordt geladen, maar foto's niet. Internet is dan ook erg traag.
Iemand enig idee waar dit mis gaat?
Geen idee, maar ik heb zelf een ander type probleem met mijn wifi en beide S22 Ultra van mij en mijn partner,

Mijn iPhone 13 Pro, oude Android telefoon (LG G8S) en de oude telefoon van mijn partner (Motorola G100) halen rond de 550mbps tot net iets boven de 600mbps download beneden via wifi (Wifi AC op 5GHZ).

Beide S22 Ultra die ik en mijn partner hebben cappen op rond de 100mbps tot 120mbps, nou is dat alsnog voldoende maar het doet mij aan denken wat het zou kunnen zijn, een factory reset heeft niet geholpen namelijk.

Mijn iPhone had ook last van zoiets in het begin, maar dat lag aan 2 privacy settings die ik niet noodzakelijk vond, die uitzetten heeft dat opgelost maar op de Samsung zie ik zoiets niet.

Vraag mij af of het misschien een A13 bug is, ik heb de telefoons niet op A12 getest, gewoon beide meteen updaten bij aankomst en factory resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkraats
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 14:47
Samsung free blijft nieuwsberichten pushen ondanks dat in de meldingen heb uitgezet van deze app. Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredhuizinga
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20:41
rkraats schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:01:
Samsung free blijft nieuwsberichten pushen ondanks dat in de meldingen heb uitgezet van deze app. Iemand hier een oplossing voor?
Opzoeken in de lijst met apps en meldingen uitschakelen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CCkdUp3mdOfolZdJ8m0V-rXDVV8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7O3TLAG8R2ISJZqdiPuhYUg9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door fredhuizinga op 31-10-2022 10:06 ]

Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkraats
fredhuizinga schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:03:
[...]

Opzoeken in de lijst met apps en meldingen uitschakelen...

[Afbeelding]
Dat heb ik gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredhuizinga
Ow gek, ik krijg nooit meer meldingen daarvan..

En als je op het push bericht drukt/vasthoudt en dan meldingen uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkraats
fredhuizinga schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:53:
[...]

Ow gek, ik krijg nooit meer meldingen daarvan..

En als je op het push bericht drukt/vasthoudt en dan meldingen uitschakelen?
Ook gedaan inderdaad. Vreemd dat ze door blijven komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredhuizinga
rkraats schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:02:
[...]

Ook gedaan inderdaad. Vreemd dat ze door blijven komen.
En als je op je homescherm naar rechts swiped heb je hem daar ook uitgezet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZOb1mUa93ztMVoyyfjlkYjBUqmE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OiDLteGIfBEVGWwnDInz9DV2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkraats
fredhuizinga schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:04:
[...]

En als je op je homescherm naar rechts swiped heb je hem daar ook uitgezet?

[Afbeelding]
Ja ook. Ik heb de telefoon even een herstart gegeven. Eens kijken wat er nu gebeurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredhuizinga
rkraats schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:23:
[...]

Ja ook. Ik heb de telefoon even een herstart gegeven. Eens kijken wat er nu gebeurd.
Dan is er zelfs nog een optie, als je bij de eerste instellingen kijkt kun je nog op "over samsung free" klikken en dan op het i symbool drukken.. daar kun je ook nog meldingen uitzetten..

Daarna weet ik het ook niet meer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VkMgI4qgEg3R3NO2dnegJ_g-Ma4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pleqyeKK3JdH7T26CYZKfAB2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rkraats
fredhuizinga schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:09:
[...]

Dan is er zelfs nog een optie, als je bij de eerste instellingen kijkt kun je nog op "over samsung free" klikken en dan op het i symbool drukken.. daar kun je ook nog meldingen uitzetten..

Daarna weet ik het ook niet meer.

[Afbeelding]
Ik heb het gevonden, ik moet "upday" ook blokkeren bij meldingen. Bedankt voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 16:53
Ik kan die Samsung free en Upday, helemaal niet vinden
Schijnbaar nooit geïnstalleerd

[ Voor 23% gewijzigd door Von Henkel op 01-11-2022 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Ik word vanmorgen wakker, en een aantal (vrij essentiele) apps doen het niet meer bij. Van de standaard Gmail App, Nu.nl App, FD.nl App, Outlook (zakelijke) App en nog een paar andere. Als ik ze opstart, crashen ze gelijk en sta ik weer op mijn standaard scherm. De telefoon werkt dus verder wel. Maar het is wel behoorlijk irritant ... Heb natuurlijk al paar keer opnieuw opgestart, cache geleegd van de betreffende apps, apps opnieuw geïnstalleerd (voor zover mogelijk), maar ik blijf hetzelfde probleem houden. Het geldt dus niet voor alle Apps, heel vreemd ...

Iemand idee/suggestie om dit te verhelpen ? Zit ook nog eens in de USA, onhandig dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VNBaaij
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 07:23
mattrob schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 19:09:
Ik word vanmorgen wakker, en een aantal (vrij essentiele) apps doen het niet meer bij. Van de standaard Gmail App, Nu.nl App, FD.nl App, Outlook (zakelijke) App en nog een paar andere. Als ik ze opstart, crashen ze gelijk en sta ik weer op mijn standaard scherm. De telefoon werkt dus verder wel. Maar het is wel behoorlijk irritant ... Heb natuurlijk al paar keer opnieuw opgestart, cache geleegd van de betreffende apps, apps opnieuw geïnstalleerd (voor zover mogelijk), maar ik blijf hetzelfde probleem houden. Het geldt dus niet voor alle Apps, heel vreemd ...

Iemand idee/suggestie om dit te verhelpen ? Zit ook nog eens in de USA, onhandig dus ...
Ik had dat ook ineens. Gebruik je toevallig Android Work Profile? Bij mij heb ik het kunnen verhelpen door in AWP de Android System Webview (opnieuw) te installeren. YMMV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Dank je wel. Dat gebruik ik inderdaad. Ik heb dat geprobeerd, maar helpt bij mij helaas niet ...

Nog als aanvulling, ik merk dat de telefoon als geheel wel ineens trager is geworden. Reageert heel even niet, na openen van een App, en dan werkt het wel. Maar echt allemaal trager dus ... En daarnaast dus proberen met een aantal apps, overigens in de Android Work Profile omgeving, maar ook in de reguliere omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
Ik dacht normaal gezien dat we de security updates krijgen aan het einde van de maand?

Het is 2 november en nog geen update

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 11:02
Vincent91 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:18:
Ik dacht normaal gezien dat we de security updates krijgen aan het einde van de maand?

Het is 2 november en nog geen update
Verwacht je letterlijk een update exact elke maand voor het einde van een maand....

Samsung update's met high end toestellen is tegenwoordig prima in orde.
Afgelopen maandag onverwachts Android 13 gekregen en november security patch zal hoogstwaarschijnlijk vast wel ergens deze maand komen of ze gooien direct een december patch erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
beezjeh schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:50:
[...]

Verwacht je letterlijk een update exact elke maand voor het einde van een maand....

Samsung update's met high end toestellen is tegenwoordig prima in orde.
Afgelopen maandag onverwachts Android 13 gekregen en november security patch zal hoogstwaarschijnlijk vast wel ergens deze maand komen of ze gooien direct een december patch erin.
het viel me gewoon op en het was gewoon een vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van der Berg
De updatebeleid van Samsung is uitstekend (4 Androids updates tot Android 16 2026 en 5 jaar lang beveiligingsupdates tot 2027) Ik ervaar de S22 Ultra als een zeer fijne smartphone in het dagelijks gebruik (Sinds 17 september 2022 in bezit) met een uitstekende accuduur. Android 13 bevalt mij zeer goed tot op heden.

Er is wat mij betreft een minpuntje, en dat is het ontbreken van een geïntegreerde Micro-SD slotje. Maar ik heb hier de 512GB uitvoering van de S22 Ultra. Met een Micro-SD kaartje kon je vaak goedkoper uitbreiden, door een 128GB/256GB S22 Ultra te kiezen en dan goedkoper via een 512GB of een 1TB via Micro-SD kaartje aan te schaffen. Intern opslagruimte is vaak nog sneller. Je kan via de USB-C een Micro-SD slotje aanhangen maar dat heb ik liever niet.

De 3.5mm aansluiting mis ik persoonlijk niet meer, wegens het gebruik van Bluetooth in-ears bij mijn Galaxy Buds 2 Pro. Ik ben nog nooit accuduur te kort gekomen. Die problemen met te kort aan accuduur is tot het verleden. (Sinds de Galaxy S8+ ben ik al over op Bluetooth) Als je toch gebruik wil maken van 3.5mm kan dit via de USB-C en Samsung heeft al in-ears zonder tussenkomst van een convertor.

De foto's die je met de S22 Ultra schiet zijn haarscherp en mooie detail vol op de foto's. Ik had hiervoor de Galaxy S20 Ultra en daarmee was het irritant lastig om de autofocus en het scherpstellen van de foto erg traag en soms waren de foto's te donker of wazig.

[ Voor 49% gewijzigd door Van der Berg op 02-11-2022 11:47 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
Van der Berg schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:25:
De updatebeleid van Samsung is uitstekend (4 Androids updates tot Android 16 2026 en 5 jaar lang beveiligingsupdates tot 2027) Ik ervaar de S22 Ultra als een zeer fijne smartphone in het dagelijks gebruik (Sinds 17 september 2022 in bezit) met een uitstekende accuduur. Android 13 bevalt mij zeer goed tot op heden.

Er is wat mij betreft een minpuntje, en dat is het ontbreken van een geïntegreerde Micro-SD slotje. Maar ik heb hier de 512GB uitvoering van de S22 Ultra. Met een Micro-SD kaartje kon je vaak goedkoper uitbreiden, door een 128GB/256GB S22 Ultra te kiezen en dan goedkoper via een 512GB of een 1TB via Micro-SD kaartje aan te schaffen. Intern opslagruimte is vaak nog sneller. Je kan via de USB-C een Micro-SD slotje aanhangen maar dat heb ik liever niet.

De 3.5mm aansluiting mis ik persoonlijk niet meer, wegens het gebruik van Bluetooth in-ears bij mijn Galaxy Buds 2 Pro. Ik ben nog nooit accuduur te kort gekomen. Die problemen met te kort aan accuduur is tot het verleden. (Sinds de Galaxy S8+ ben ik al over op Bluetooth) Als je toch gebruik wil maken van 3.5mm kan dit via de USB-C en Samsung heeft al in-ears zonder tussenkomst van een convertor.

De foto's die je met de S22 Ultra schiet zijn haarscherp en mooie detail vol op de foto's. Ik had hiervoor de Galaxy S20 Ultra en daarmee was het irritant lastig om de autofocus en het scherpstellen van de foto erg traag en soms waren de foto's te donker of wazig.
ze doen het zelfs beter dan google met hun upgrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Vincent91 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:54:
[...]

ze doen het zelfs beter dan google met hun upgrades
Ik heb de S22 Ultra 128GB en als backup de Pixel 4XL 128 en die heeft zijn Android update al eind augustus gekregen.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

aReaRe schreef op woensdag 2 november 2022 @ 21:58:
[...]

Ik heb de S22 Ultra 128GB en als backup de Pixel 4XL 128 en die heeft zijn Android update al eind augustus gekregen.
Denk dat die meer doelt op de grote updates en de jarenlange steun met Android versies en security patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
[quote]Oekol schreef op woensdag 2 november 2022 @ 21:59:
[...]

Denk dat die meer doelt op de grote updates en de jarenlange steun met Android versies en security patches.
[/Quote

Dit bedoel ik dus

You'll get more updates on the S22 than the Pixel 7, though. Google has promised three years of Android upgrades and five years of security patches for the new Pixels, while Samsung offers four years of Android upgrades with a fifth year of security patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 18:29
Ik heb sinds kort via werk een S22+ gekregen, nou zie ik online vaak deals dat je bijvoorbeeld gratis oordopjes o.i.d. krijgt bij de telefoon. Via werk is dit niet gedaan, maar is het mogelijk om dit achteraf nog te claimen met het serienummer ofzo? Geen idee of dit een ding is hoor maar nooit geschoten is altijd mis.
(Als dit hier niet thuishoort dan hoor ik het graag. :) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 15:37
Hapkoek schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:07:
Ik heb sinds kort via werk een S22+ gekregen, nou zie ik online vaak deals dat je bijvoorbeeld gratis oordopjes o.i.d. krijgt bij de telefoon. Via werk is dit niet gedaan, maar is het mogelijk om dit achteraf nog te claimen met het serienummer ofzo? Geen idee of dit een ding is hoor maar nooit geschoten is altijd mis.
(Als dit hier niet thuishoort dan hoor ik het graag. :) )
Je moet dan inderdaad een foto van de originele doos hebben, een factuur ervan en hij moet gekocht zijn bij een deelnemende winkel. Dat laatste is misschien niet het geval. Een overzicht van lopende acties vind je hier: https://www.samsung.com/nl/promo/

Hier staan ook de deelnemende winkels bij.

[ Voor 7% gewijzigd door Romius op 03-11-2022 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:01
Oh fijn! Dan misschien toch een S23 Ultra voor mij volgend jaar :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Van der Berg
Of-Aaargh schreef op donderdag 3 november 2022 @ 14:30:
[...]

Oh fijn! Dan misschien toch een S23 Ultra voor mij volgend jaar :).
Oh oh oh, even afwachten hoor bij de Galaxy S22 generatie werd ons ook een Snapdragon beloofd en kwam deze toch weer met een Exynos op 2200 op 4nm uit. Kan later als nog dat Samsung straks een Exynos 2300 erin zet bij de Galaxy S23 voor de EU op 3nm.

Niet dat Exynos chip nou zo slecht is hoor, maar toch is Samsung zijn belofte niet nagekomen

[ Voor 12% gewijzigd door Van der Berg op 03-11-2022 14:36 ]

Pagina: 1 ... 35 ... 50 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S22-serie] Levertijd & Prijzen
- Exynos vs Snapdragon discussie mag hier gevoerd worden: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos