Even gecheckt en ik download nu ook de april update, thanks!weertenaar schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 13:33:
[...]
1 april firmware update aan het laden, misschien dat dat helpt
[ Voor 15% gewijzigd door stin00 op 31-03-2022 13:50 ]
Even gecheckt en ik download nu ook de april update, thanks!weertenaar schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 13:33:
[...]
1 april firmware update aan het laden, misschien dat dat helpt
[ Voor 15% gewijzigd door stin00 op 31-03-2022 13:50 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5
Waar vind je die batterij besparing?stin00 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:39:
Voor een snellere fingerprint raad ik dit aan:
YouTube: Tricks For FASTER Fingerprint Unlock - You've Never Seen These Tips ...
Ik heb nu 2 fingerprints toegevoegd: 1 voor beide duimen, 1 voor beide wijsvingers. Animaties uit, batterijbesparing fingerprint uit en het gaat razendsnel
Instellingen - Apps - icoontje naast Uw Apps - Systeem-app weergeven - dan die app zoeken
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5
Dank je! Net even getest, merk geen verschil met die setting veranderen.SuperVeloce schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 17:44:
[...]
Instellingen - Apps - icoontje naast Uw Apps - Systeem-app weergeven - dan die app zoeken
Wat bij mij de accuratesse van de scanner trouwens verbetert is door wat harder te drukken.Cobiwan schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 18:08:
[...]
Dank je! Net even getest, merk geen verschil met die setting veranderen.
Bij mij zie ik een andere menustructuur. Kan ook die setting niet vinden...SuperVeloce schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 17:44:
[...]
Het icoontje naast uw apps drukken. Letterlijk naast de tekstNeco75 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 18:29:
[...]
Bij mij zie ik een andere menustructuur. Kan ook die setting niet vinden...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Die is nu al beschikbaar. Op het moment van typen, wordt die geïnstalleerd.SuperVeloce schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:58:
Nu is er dus de april update voor de EUX/-/EUX/EUX
Zal ik eens moeten wachten en checken hoeveel dagen het duurt voor de EUX/-/EUX/TNL de OTA krijgt
Als ik handmatig zoek, krijg ik geen update.Peatsmoke schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 18:33:
[...]
Die is nu al beschikbaar. Op het moment van typen, wordt die geïnstalleerd.
Onder gegevensbesparing zie ik het ook niet terug.Oekol schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 18:32:
[...]
Het icoontje naast uw apps drukken. Letterlijk naast de tekst
[ Voor 5% gewijzigd door Neco75 op 31-03-2022 18:43 ]
Je kijkt verkeerd. Instellingen, Apps, icoontje rechterkant op 1/3 van scherm, show system apps, dan naar beneden scrollen tot je het zietNeco75 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 18:41:
[...]
Onder gegevensbesparing zie ik het ook niet terug.
com.samsung.android.biometrics
[Afbeelding]
Zou iemand een screenshot kunnen maken hoe het bij jullie eruit ziet?
[ Voor 11% gewijzigd door ajaxestria op 31-03-2022 18:49 ]
Ik heb handmatig gezocht en hem nu binnen... #S22UltraSuperVeloce schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 18:45:
[...]
Je kijkt verkeerd. Instellingen, Apps, icoontje rechterkant op 1/3 van scherm, show system apps, dan naar beneden scrollen tot je het ziet
En jij hebt je toestel ook rechtstreeks van T-Mobile?Peatsmoke schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 18:53:
[...]
Ik heb handmatig gezocht en hem nu binnen... #S22Ultra
Het is com android Samsung biometrics volgens mijNeco75 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 18:41:
[...]
[Afbeelding]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Volgens mij is deze functie niet vindbaar op de reguliere S22. Ik heb hem ook niet iig.Neco75 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 18:41:
[...]
[Afbeelding]
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Ronde lucht vensters van welk merk auto?raro007 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 21:04:
na paar weken is de batterij nu wel erg goed geworden.
het is wel wennen met dat super snel laden (25W) want dat is echt super!!
vroeger als ik ging slapen moet mijn s8+ op 80% staan anders red ik het niet de volgende dag.
nu morgens word ik wakker met 30% geen probleem laad de telefoon zo naar 60% in paar minuten en red de eind van de werkdag met gemak.
alleen moet ik nog steeds een carkit vinden die vast kan op ronde lucht vensters...
Ah ja zo is ie wel te vinden, maar via het menu 'speciale toegang' kan je niet de batterij optimalisatie vinden. Heb hem nu maar handmatig op 'onbeperkt' gezet bij batterijgebruik. Thanks.
Zo dit is wel een gouden trouwens. Ik heb zoooveel vaker een match nu! Geen reden meer om de white dome eraf te halenstin00 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:39:
YouTube: Tricks For FASTER Fingerprint Unlock - You've Never Seen These Tips ...
Ik heb nu 2 fingerprints toegevoegd: 1 voor beide duimen, 1 voor beide wijsvingers. Animaties uit, batterijbesparing fingerprint uit en het gaat razendsnel
Mercedes a180 probleem zit hem in goede reviews die mensen achterlaten.
Hartstikke bedankt voor je tip. Die vingerprint had ik al een aantal keren vernieuwd maar bleef waardeloos. Zoals in het filmpje, heb ik de vingerprint met beide duimen ingevoerd en werkt nu retesnel. Batterijbesparing is bij mij niet nodig om uit te schakelen.stin00 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:39:
Zou ik zo'n brodit Pro clip doen met houder.raro007 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 22:28:
[...]
Mercedes a180 probleem zit hem in goede reviews die mensen achterlaten.
Nee, maar leveren die dan nog telefoons uit met branded firmware?SuperVeloce schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 18:55:
[...]
En jij hebt je toestel ook rechtstreeks van T-Mobile?
Nee joh, het is geen 1998 meerPeatsmoke schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 09:51:
[...]
Nee, maar leveren die dan nog telefoons uit met branded firmware?
Ik ook dezelfde ervaringen, prima batterij (stukken beter dan mijn vorige note 20 ultra) en geen haperingen oid.ajaxestria schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 18:46:
Op mijn normale S22 nu al voor de 2e keer een OTA update ontvangen, momenteel bezig met downloaden en installeren. Logisch dat je voornamelijk mensen met klachten etc. ziet posten binnen dit forum, maar om even wat tegengeluid te geven; ik ben zeer tevreden met mijn toestel en haal nu ruim anderhalve dag met 6 uur SOT. in de praktijk laad ik hem tot 85% op en gaat hij bij 20% weer aan de lader, waarmee ik eigenlijk precies één dag red
Edit: gelukkig ook tot op heden geen rare lockscreen haperingen of GPS fouten gehad. Echt tevreden met het toestel
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Bij softwareversie serviceprovider staat bij mij EUX/-/EUX/TNLPeatsmoke schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 09:51:
[...]
Nee, maar leveren die dan nog telefoons uit met branded firmware?
De S20 en S21 werd nog (VDF) branded uitgeleverd, of waren daar in 1998 al prototypes van in omloop?
De carrier code kun je niet veranderen, maar het verbaasd me dat VDF wel meteen de updates beschikbaar heeft en TNL blijkbaar niet. Nooit geweten dat daar verschil in zit.SuperVeloce schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 12:27:
[...]
Bij softwareversie serviceprovider staat bij mij EUX/-/EUX/TNL
En enige wat ik kreeg, is installatie My T-Mobile app. Verder niks kwa branding.
Diegene met EUX/-/EUX/EUX, krijgen meteen update.
Denk dat je gelijk hebt, ik wilde m'n p30 pro van 3 jaar oud vervangen omdat de batterij merkbaar minder werd en heb daarom de s22 ultra gekocht. Nu blijkt dat m'n 3 jaar oude Huawei met versleten batterij nog steeds langer mee gaat dan de nieuwe telefoon met gloednieuwe batterijizzet3838 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 12:16:
Het is een beetje waar je van komt denk ik.
Het zijn vooral mensen die van iphone en huawei(telefoons die altijd werden geprezen om goede accuduur) komen die klagen wat betreft de accuduur.
Mensen die van een oudere Samsung komen klagen minder snel(zegt meer over de accu op de oude samsung telefoons volgens mij)
[ Voor 36% gewijzigd door AllesIsVoorbij op 01-04-2022 16:43 ]
Kan ook zijn dat het door de firmware update komt. Ik heb de tips nog niet opgevolgd, en bij mij is het ook veel beter, met Whitestone Dome.Maardiweb schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 22:28:
[...]
Zo dit is wel een gouden trouwens. Ik heb zoooveel vaker een match nu! Geen reden meer om de white dome eraf te halen![]()
eerst nog maar even zien hoe het verder gaat.. heb eerder gedacht dat ik nu mn print goed geregistreerd had en een paar dagen later weer zitten vloeken op dat ding![]()
Wordt maandelijks via OTA aangeboden en duurt meestal tien minuten voordat de update voltooid is.wilke77 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 16:32:
Brengt Samsung maandelijks een beveiliging update uit op de S22 ultra? Of is dat per kwartaal?
Krijg je die dan via ota binnen? Of kun je die via een app downloaden en installeren? Met als bij oneplus?
Zit te denken om over te stappen van oneplus naar Samsung.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Kom ook van de p30 pro, maar die werd op andere vlakken idd wat oud voor mij.AllesIsVoorbij schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 16:08:
[...]
Denk dat je gelijk hebt, ik wilde m'n p30 pro van 3 jaar oud vervangen omdat de batterij merkbaar minder werd en heb daarom de s22 ultra gekocht. Nu blijkt dat m'n 3 jaar oude Huawei met versleten batterij nog steeds langer mee gaat dan de nieuwe telefoon met gloednieuwe batterij. Het is dat de S22 ultra op alle andere vlakken beter is maar zelfs dan zit ik nog op het randje van spijt dat ik niet nog een jaartje langer heb gewacht..
Edit: overigens doe ik dan al mijn best, videobellen kost bijvoorbeeld op de S22 ultra bijna twee keer zoveel stroom (zelfs zoveel dat de S22 ultra merkbaar heet wordt) als de p30 pro, dus zolang ik op Wifi zit gebruik ik m'n oude telefoon daarvoor. Bij normaal dagelijks gebruik inclusief videobellen haal ik 6 uur SOT op de S22 ultra en 7 uur op de p30 pro. Zonder videobellen haal ik 7 uur SOT met de S22 ultra, niet best maar net acceptabel.
Verbruik en SOT (bij 100% opgeladen batterij) zoals gemeten/geschat door de app AccuBattery.
Overigens probeer ik de batterij altijd tussen 30 en 80 procent te houden, dus met de 7 uur hierboven en idle verbruik meegenomen heb je dan effectief ongeveer 3 uur screen on time tot je weer moet laden. Met de p30 pro had ik nooit problemen een hele dag van huis door te komen op deze manier, tot de batterij minder begon te worden. Met de s22 ultra kan ik nu dus ook geen hele dag van huis zonder op te letten dat ik m'n telefoon niet teveel gebruik, helaas.
Hier ook niet op de ultra, heb wel nog random framedrops bij sommige animaties waardoor het allemaal minder smooth gaat, als ze dat oplossen is het op accuduur(kan ik mee leven) na perfect.raymondbdws schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 22:58:
Het gebeurd niet vaak, maar sinds die laatste update heb ik geen last meer van lagg of haperende geluid op mijn S22 Plus
Super tevreden:)
[ Voor 6% gewijzigd door neeecht op 02-04-2022 03:47 ]
De vraag ging over Tmobile dacht ik Knip, zo spreken we elkaar niet aan.Peatsmoke schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 15:11:
[...]
De S20 en S21 werd nog (VDF) branded uitgeleverd, of waren daar in 1998 al prototypes van in omloop?
[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 02-04-2022 10:04 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Neco75 op 02-04-2022 09:55 ]
Bij mij is de nieuwe update wel iets smoother, maar af en toe nog wel beetje laggy animaties.izzet3838 schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 10:19:
Ligt het aan mij of is de telefoon met de laatste update nog laggyer geworden tijdens het navigeren.
Hier moeten ze toch echt wat aan gaan doen, het navigeren doorheen het ui voelt echt niet smooth aan, ze zouden best ook wat werk steken in hun gestures want die werken ook alles behalve goed.
Ja hier ook, kom van een p30 pro en ondanks het 60hz scherm is die regelmatig smoother(niet sneller maar gewoon geen gekke framedrops).edgarf28 schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 10:33:
[...]
Bij mij is de nieuwe update wel iets smoother, maar af en toe nog wel beetje laggy animaties.
En wat betreft de gestures heb je gelijk, ik kom van Xiaomi af (Mi 10) en daarbij werkte de gestures wel beter, bij m'n S22+ heb ik heel vaak als ik vanaf de zijkant veeg dat ik ook tegelijk wat aan tik in de app die dan open staat, bij Xiaomi had ik dit nooit.
Als ik de gevoeligheid wat hoger zet van de gestures dat helpt niet echt, heb dan nog steeds dat ik ook tegelijk wat aan tik tijdens een gesture.
[ Voor 58% gewijzigd door Yargo op 02-04-2022 20:01 ]
Kan het zo zijn dat dit aan je hoesje ligt diw te hard op de aan-)uitknop drukt?Yargo schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 19:32:
Heeft er nog al iemand een random reboot gehad? Al 2x dat ik S22 uit mn zak haal en mijn pincodes opnieuw moet ingeven zoals na een reboot.
Alleen de eerste dagen viel de accuduur tegen bij mijn benchmarks, maar dat vind ik logisch, zie mijn eerdere reactie hierover.Batterij valt in mijn geval toch echt wel zwaar tegen. 6h geleden van de lader aan 100 procent. Staat nu op 71 procent met amper 45 minuten scherm aan tijd.
Wel met dual sim en verbinding met Huawei GT horloge en op mobiele data. Voor bijna alle apps draaien op de achtergrond uitgezet behalve WhatsApp en Messenger.
Clean install gedaan. Helderheid scherm hooguit 20 procent.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Nooit gehad met s22 ultra, wel dat Google assistant ineens aan gaat tijdens navigeren.edgarf28 schreef op zondag 3 april 2022 @ 12:18:
Sinds de laatste update is het standby verbruik weer toegenomen heb ik het idee op mijn S22+, voorheen verloor ik zo'n 5% op een nacht, nu na de april update zo'n 9-10%, met precies de zelfde instellingen etc.
Bij mij doet tiktok al 14 procent batterij met 20 min gebruik. Doe jij stuk beter haha.Vegetto schreef op zondag 3 april 2022 @ 17:34:
[Afbeelding]
Nou na een reset en de laatste update nu deze stats voor een s22 ultra dat begint er op te lijken
Ja ik merk het ook dat ik veel minder lang met de batterij kan doen met dezelfde instellingen. Heb nu alle apps in diepe slaap. WhatsApp mag meldingen geven en dan een paar apps in sluimer. Kijken wat dat doet..edgarf28 schreef op zondag 3 april 2022 @ 12:18:
Sinds de laatste update is het standby verbruik weer toegenomen heb ik het idee op mijn S22+, voorheen verloor ik zo'n 5% op een nacht, nu na de april update zo'n 9-10%, met precies de zelfde instellingen etc.
De groene voelt ook wel redelijk plastic.Chedara schreef op zondag 3 april 2022 @ 17:50:
Zijn er meer mensen hier met een S22 graphite. Ik heb mijn S22 graphite ontvangen, maar de achterkant lijkt wel van plastic i.p.v. glas. Ligt dat aan mij ,of zijn er meer met een S22 graphite die dat zo ervaren?
De achterzijde van de Phantom Black vind ik ook allesbehalve naar glas klinken, maar ik denk dat dit komt door het soort glas dat gebruikt wordt. We willen namelijk ook dat het toestel niet meteen in 1000 stukken uit elkaar spat als het eens valt.
plexiglasPeatsmoke schreef op maandag 4 april 2022 @ 05:57:
[...]
De achterzijde van de Phantom Black vind ik ook allesbehalve naar glas klinken, maar ik denk dat dit komt door het soort glas dat gebruikt wordt. We willen namelijk ook dat het toestel niet meteen in 1000 stukken uit elkaar spat als het eens valt.
Heb er gelukkig een goede case om maar mijn S22 is al 2x goed gevallen, gelukkig niks aan het handje 😉Peatsmoke schreef op maandag 4 april 2022 @ 05:57:
[...]
Werkt hier gewoon goed(audi a1 en s22 ultra met laatste update).pebbie schreef op maandag 4 april 2022 @ 19:13:
Mijn Android auto kan geen verbinding maken met de S22Ultra sinds updates vorige week vrijdag. Ook springt continu het oplaadpercentage in beeld. 4 verschillende kabels geprobeerd maar geven allen hetzelfde probleem. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Hmm dan snap ik het echt niet. Maak jij bedraad of draadloos verbinding?izzet3838 schreef op maandag 4 april 2022 @ 21:43:
[...]
Werkt hier gewoon goed(audi a1 en s22 ultra met laatste update).
Bedraad, heb draadloos carplay maar android auto enkel bedraad helaas, omdat Audipebbie schreef op maandag 4 april 2022 @ 21:45:
[...]
Hmm dan snap ik het echt niet. Maak jij bedraad of draadloos verbinding?
[ Voor 6% gewijzigd door izzet3838 op 04-04-2022 21:50 ]
Dank je vd info. Ik eens verder spitten op internet of er meerdere zijn met mijn probleem. Meende al wat gezien te heb en bij de playstore.izzet3838 schreef op maandag 4 april 2022 @ 21:50:
[...]
Bedraad, heb draadloos carplay maar android auto enkel bedraad helaas, omdat Audi
denkt dat mensen met een android blijkbaar een a3 of hoger kopen![]()
(Het grappige is dat die exact dezelfde infotainment hebben).
Edit: gebruik ugreen type c naar type c kabel van amazon.
Ik heb iets soortgelijks. Heb een Yaris, AA bedraad. Sinds januari 2021 werkt het perfect. Sinds de update van vrijdag disconnect AA na ongeveer elke 10-15 minuten. Het even eruit halen van de USB en weer inpluggen werkt dan weer, maar het lijkt dan wel meer op een crash van AA dan iets anders. Gemeld in de Google Play store.pebbie schreef op maandag 4 april 2022 @ 19:13:
Mijn Android auto kan geen verbinding maken met de S22Ultra sinds updates vorige week vrijdag. Ook springt continu het oplaadpercentage in beeld. 4 verschillende kabels geprobeerd maar geven allen hetzelfde probleem. Zijn er meer mensen met dit probleem?
II heb het ook gemeld en heb er ook een email achteraan gestuurd. Hopelijk wordt het snel opgelost want het is wel onhandig zo.BOEFJE_NL schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 09:05:
[...]
Ik heb iets soortgelijks. Heb een Yaris, AA bedraad. Sinds januari 2021 werkt het perfect. Sinds de update van vrijdag disconnect AA na ongeveer elke 10-15 minuten. Het even eruit halen van de USB en weer inpluggen werkt dan weer, maar het lijkt dan wel meer op een crash van AA dan iets anders. Gemeld in de Google Play store.
[ Voor 8% gewijzigd door pmbch op 05-04-2022 11:44 ]
Er is ook een kans dat dit komt door een geüpdatete versie van Android Auto, dat heb ik ook wel eens gehad. Wellicht werkt een vorige versie van AO, proberen waardpebbie schreef op maandag 4 april 2022 @ 19:13:
Goede tip, is het proberen waard. Kan ik deze automatisch terug zetten? AA staat tegenwoordig standaard voor geïnstalleerd op de telefoon.Rio schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 14:40:
[...]
Er is ook een kans dat dit komt door een geüpdatete versie van Android Auto, dat heb ik ook wel eens gehad. Wellicht werkt een vorige versie van AO, proberen waard
ff uit mijn hoofd; Ik denk dat je via eigenschappen van AO kunt kiezen voor updates verwijderen, dan de APK van voorlaatste versie ff downloaden ergens via de gebruikelijke kanalen en die installeren.pebbie schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 14:42:
[...]
Goede tip, is het proberen waard. Kan ik deze automatisch terug zetten? AA staat tegenwoordig standaard voor geïnstalleerd op de telefoon.
Is dit puur bij de helderheid op heel laag? Zoja dan is dat een bekend fenomeen bij amoled schermen. Die hebben enige tijd nodig om te switchen vanaf heel laag, en het kan zijn dat dat de mate waarin het gebeurt van de refreshrate afhangt.pmbch schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:41:
Wie heeft er ook het volgende issue met zijn Samsung Galaxy S22+?
Op display stand 'vloeiende beweging' (120 Hz) zie ik dat zwarte / donkere tinten flikkeren bij scrollen. Ik heb de telefoon op donkere modus staan.
Misschien Google Phone installeren, zodat je dan keuze kan maken welke anti spam service je wil gebruiken.dj_killjoy schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 19:19:
Heeft iemand anders ook het probleem dat de beller-id en antispambeveiliging in de telefoon app grijs is en niet aangezet kan worden? S22+ los gekocht en op mijn S20+ werkt het wel goed. Samsung Smart Call werkt dus niet en kan ook niet worden geactiveerd.
Dat is geen antwoord op mijn vraag...SuperVeloce schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 19:36:
[...]
Misschien Google Phone installeren, zodat je dan keuze kan maken welke anti spam service je wil gebruiken.
Op m'n Ultra kan ik het gewoon uit/aan zetten
KAn het hier gewoon aanzetten (S22ultra)dj_killjoy schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 19:19:
Heeft iemand anders ook het probleem dat de beller-id en antispambeveiliging in de telefoon app grijs is en niet aangezet kan worden? S22+ los gekocht en op mijn S20+ werkt het wel goed. Samsung Smart Call werkt dus niet en kan ook niet worden geactiveerd.
Ik heb Google Phone geprobeerd om andere redenen (vind de dialer fijner werken dan de Samsung dialer), maar heb daar last van een niet-werkende caller ID announcement en dat het scherm soms zwart wordt als er iemand belt terwijl ik met bluetooth verbonden ben. Had hier op een eerdere telefoon ook last van, dus ligt aan de dialer.SuperVeloce schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 19:36:
[...]
Misschien Google Phone installeren, zodat je dan keuze kan maken welke anti spam service je wil gebruiken.
Tussen de 6 en 7 uur, eigenlijk het enige wat niet beter geworden is met updates(had het ook niet verwacht).wilke77 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:05:
Hoe vinden jullie nu na alle updates de batterij van de s22 ultra?
Kun je de dag doorkomen zonder tussendoor op te laden?
Hoeveel screen on time halen jullie?
Ben benieuwd
Prima batterijduur na de update met april patchwilke77 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:05:
Hoe vinden jullie nu na alle updates de batterij van de s22 ultra?
Kun je de dag doorkomen zonder tussendoor op te laden?
Hoeveel screen on time halen jullie?
Ben benieuwd
Ik gebruikte eerst aa, merkte vanmiddag dat mijn verbinding na 10-15 min verbroken word...ook zonder aa. Heel vreemd en had ik eerst niet. Lijkt op een breuk in de kabel en dat de verbinding opnieuw wordt gemaakt.BOEFJE_NL schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 09:05:
[...]
Ik heb iets soortgelijks. Heb een Yaris, AA bedraad. Sinds januari 2021 werkt het perfect. Sinds de update van vrijdag disconnect AA na ongeveer elke 10-15 minuten. Het even eruit halen van de USB en weer inpluggen werkt dan weer, maar het lijkt dan wel meer op een crash van AA dan iets anders. Gemeld in de Google Play store.
Zie PMBartje1983 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:53:
[...]
Ik heb er nog een. En is inderdaad erg minimalistisch.
Tot nu toe was ik er tevreden over. Echter hoor ik in de recordings sinds ik hem op de s22 gebruik de andere partij vrijwel niet.Peatsmoke schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 16:49:
[...]
Ik gebruik al een hele tijd Cube ACR naar volle tevredenheid.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem nog niet geïnstalleerd heb, omdat de noodzaak bij mij nu een beetje ontbreekt.Martinblokhuis schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 00:18:
[...]
Tot nu toe was ik er tevreden over. Echter hoor ik in de recordings sinds ik hem op de s22 gebruik de andere partij vrijwel niet.
Werkt dat bij jou wel normaal?
Of heeft iemand een andere app die hij wel succesvol op de s22 gebruikt?
[ Voor 6% gewijzigd door Peatsmoke op 09-04-2022 08:57 ]
En? Bij jou wel een normaal volume van de andere partij?Peatsmoke schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:37:
[...]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem nog niet geïnstalleerd heb, omdat de noodzaak bij mij nu een beetje ontbreekt.
Edit:
Ik heb de app geïnstalleerd om het uit te proberen.
Je moet ook niet acr hebben, maar CUBE acr. Heel andere app 😉Martinblokhuis schreef op zondag 10 april 2022 @ 13:14:
Ik heb ACR even geïnstalleerd en bij het gebruik maken van de app zelf krijg ik al een melding dat ACR (en dus waarschijnlijk ook andere call recording apps) niet meer werkt sinds Android 12.
Zij adviseren ACR Phone, dat wordt dan ook je standaard telefonie applicatie.
Lijkt gezien het aantal downloads en reviews legit, dus ik ben daar op over gegaan.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq