@
Franco10 No worries, zo vatte ik het ook niet op hoor
Maar hoor het wel vaker als argument dat als je niet 5 uur per dag super intensief op je telefoon bezig bent een flagship onzin zou zijn... Of als je niet enorm van het gamen bent oid, en daar be ik het dus niet echt mee eens.
Een A52 zal best prima foto's maken, maar ja... die 10x zoom op de s22 ultra he, en wanneer het allemaal wat donkerder wordt, etc. Of wanneer je ze toch op je TV gaat bekijken...
Sure, het is een hoop extra geld voor die specifieke zaken en als je daar niet perse behoefte aan hebt kun je veeeel goedkoper uit zijn. Zat de afgelopen tijd ook naar wat meer goedkopere modellen te kijken en waar ze dan allemaal ~75-80% voldoen is het net dat laatste beetje.
En toen kwam de S22U, met top camera en s-pen (waar ik ook heel benieuwd naar ben). Dingen voorbehouden aan een zeer specifieke range.
Ik wil een apparaat dat goed genoeg is in alles, niet 3 losse apparaten die misschien net wat beter zijn in een specifiek iets aangezien ik niet continu alles mee ga sjouwen. (Los van dat ik me afvraag of de compact cameras van nu nou echt zo veel beter zijn, of een oude spiegelreflex zo veel beter... de postprocessing en AI van tegenwoordig maakt een hoop goed).