• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:55

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Fred13 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 21:29:
[...]

Dit is altijd al een afweging geweest bij de Note serie van Samsung. Is ook logisch, maar de voordelen van het altijd een pen ter beschikking hebben zijn groot.
Bij mijn iPad heb ik ook een pen die magnetisch vastklikt en via inductie oplaad. Dit is ideaal, nooit zoeken naar de pen als je hem wil gebruiken !
Ik denk dat de meeste pen-gebruikers het nadeel (gewicht en afmetingen) voor lief nemen.

De laatste twee jaar heb ik een S20 in gebruik, lekker licht en redelijk compact toestel.
Prima telefoon maar ik mis wel de pen.
Zou voor jou de S22 Ultra dan jouw iPad met pen vervangen? Ik wilde juist een kleine telefoon omdat ik ook al vaak mijn iPad Pro + Apple Pencil meesleep.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Fred13
  • Laatst online: 03-11 18:52
g0tanks schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 21:31:
[...]

Zou voor jou de S22 Ultra dan jouw iPad met pen vervangen? Ik wilde juist een kleine telefoon omdat ik ook al vaak mijn iPad Pro + Apple Pencil meesleep.
Goede vraag maar denk ik niet aangezien ze beiden een ander gebruiksdoel hebben.

Ik heb een 12" iPad-pro, die gebruik ik veel als handig lees en notitie apparaat of om lichte computer taken te doen. Mijn tablet vervangt mijn laptop voor lichte taken of het maken van digitale notities mbv de pen. Daarnaast vind ik af en toe leuk om te een tekening te maken op mijn iPad. Tevens gebruik de iPad hoofdzakelijk thuis, altijd direct te gebruiken en een mooi groot beeldscherm.

Onderweg, op het werk (en thuis) gebruik ik veelal mijn telefoon. De telefoon heb ik bijna altijd bij de hand. Belangrijk bij een telefoon vind ik functies zoals bellen, sms, chatten, foto's maken, route navigatie, korte notities maken, korte artikelen/nieuws lezen en navigeren tijdens wandelen.

• Fred13
Sjoerd611 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 21:30:
[...]

Dat denk ik wel ja. Zeker nu blijkt dat bijvoorbeeld ook de speakers wat ten koste zijn gegaan van de S Pen. Daar heb ik eerder niet zo over nagedacht, zag de pen meer als een extraatje maar er zijn dus wel degelijk concessies voor gedaan. :P
Ik weet niet of het geluid minder is omdat de pen erbij zit. Het geluid van de S22+ vind ik eerlijk gezegd ook gewoon slecht. De iPhone13 heeft een goed geluid....... (sorry, ere wie ere toekomt..... ;-) )

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-11 10:22
Ik heb sinds ik mijn S22 even via USB heb verbonden last er van dat al mijn telefoon notificaties ook in Windows 11 te zien krijg.

Geen idee waar dit vandaan komt? Ik heb namelijk geen extra software geinstalleerd zoals de Dex software of die van Windows zelf

• golden1988
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:38
Raven__NL schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 22:50:
Ik heb sinds ik mijn S22 even via USB heb verbonden last er van dat al mijn telefoon notificaties ook in Windows 11 te zien krijg.

Geen idee waar dit vandaan komt? Ik heb namelijk geen extra software geinstalleerd zoals de Dex software of die van Windows zelf
Link to Windows ook niet aanstaan?

• Raven__NL
golden1988 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 22:52:
[...]

Link to Windows ook niet aanstaan?
Je bedoelt onder 'quick icons'? Nee staat ook uit

Is echt gekomen vanaf het moment dat ik hem via USB aan de pc had hangen.

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-11 12:42
Krijgt iemand USB Teteringen werkend op s22 ultra? Ik kan alleen dex gebruiken om foto's over te zetten maar dat werkt kut en kan maar 1000 foto's tegelijk..

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:50
De eerste update van 811mb staat klaar.
En werkt de beveiliging bij tot 1 maart.

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-11 16:01
S22 binnen, zeer fijne afmetingen heeft dit toestel ;)

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Is het probleem nu met Google Chrome ook opgelost met de nieuwe update dan? Dat je zwart beeld kreeg..

• AllesIsVoorbij
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-11 15:40
038Robijno schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 00:17:
Is het probleem nu met Google Chrome ook opgelost met de nieuwe update dan? Dat je zwart beeld kreeg..
Nee, dat is een probleem in Chrome en is al gepatcht in het dev channel. Zal dus nog een paar weken duren voor het via beta in een stable release zit. Tot die tijd kan je de workaround blijven gebruiken.

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-11 16:54
Welke beeldresolutie gebruiken jullie? Heb het zelf op FHD+ staan bij normaal gebruik.
Als ik een video wil ga kijken zit ik eraan te denken om WQHD+ in te stellen.
Of maakt dat niet uit.

Of gewoon FHD+ voor alles of WQHD+ voor alles instellen?

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:10

Oekol

waka waka hey hey

Ik denk met dat oplaad debacle als ik het eerder had geweten dat ik wellicht voor de normale s22 was gegaan. De s22+ vind ik nog aardig groot en een stuk breder dan de Nord die ik had. De volgende wordt toch weer een maatje kleiner denk ik!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:23
Oekol schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 07:34:
Ik denk met dat oplaad debacle als ik het eerder had geweten dat ik wellicht voor de normale s22 was gegaan. De s22+ vind ik nog aardig groot en een stuk breder dan de Nord die ik had. De volgende wordt toch weer een maatje kleiner denk ik!
Welke versie had je van s22+

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Amaze86 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 08:46:
[...]

Welke versie had je van s22+
Ik heb de 256GB dus ben qua opslag flink vooruit gegaan tov mijn OnePlus Nord. En dan de zwarte variant, is overigens met de zwarte (blijkt meer grijs) silicone hoesje echt een plaatje!!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-11 18:41
Ik heb mijn nieuwe S22 Ultra teruggestuurd naar Samsung. Ik twijfelde erg, maar vond de voordelen (met name de 10x optische zoom) niet groot genoeg om mijn Fold 3 te gaan vervangen. En verder is de Fold 3 qua prestaties in mijn ervaring nagenoeg gelijk aan de Exynos S22.
Verder bracht de vingerafdruk-sensor weer een vergeten frustraties van de Note 10 terug. Zo irritant telkens als de sensor mijn vinger niet herkent, terwijl dat bij de Fold 3 áltijd goed gaat. En ja, zonder screenprotector, en met de trucjes zoals de vingers die je gebruikt meerdere keren inleren; dan nog gaat het zeker 1 à 2 keer op de 10 mis met herkenning.
Ik heb de S22 Ultra even op V&A en Marktplaats gehad, maar het blijkt dat de meeste mensen een nieuwe S22 Ultra 256/12GB niet meer dan 750 euro waard vinden.... daarom gisteren maar weer teruggestuurd.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 19:30
Of-Aaargh schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 08:55:
Ik heb de S22 Ultra even op V&A en Marktplaats gehad, maar het blijkt dat de meeste mensen een nieuwe S22 Ultra 256/12GB niet meer dan 750 euro waard vinden.... daarom gisteren maar weer teruggestuurd.
Is toch logisch ... Mensen hier dachten een toestel met winst door te verkopen op MP 8)7

Ondertussen rollen de vergelijkingen van de lopende band. Ook met tests van voor en NA de update.
Vwb performance geen feestje want die gaat 0 vooruit, gaat zelfs een beetje achteruit.
Er zit gewoon NIET meer in, en om de boel stabiel te houden zit er niet veel improvement meer in het vat.

[ Voor 26% gewijzigd door Bomberman71 op 26-02-2022 09:18 ]

• Albert020
Bomberman71 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 09:14:
[...]

Is toch logisch ... Mensen hier dachten een toestel met winst door te verkopen op MP 8)7
Alleen heb ik de Buds Pro niet nodig, die staan wel te koop ;)

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:14
[...]

Ondertussen rollen de vergelijkingen van de lopende band. Ook met tests van voor en NA de update.
Vwb performance geen feestje want die gaat 0 vooruit, gaat zelfs een beetje achteruit.
Er zit gewoon NIET meer in, en om de boel stabiel te houden zit er niet veel improvement meer in het vat.
Denk wel dat die prijzen terug wat zullen stijgen. Maar pas enkele weken nadat al die acties voorbij zijn.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:36
Op mijn S22 gebruik ik opera browser. Het wil me niet lukken om de bookmarkts ed van mijn oude toestel te synchroniseren met de S22.
Misschien hoort dit hier niet thuis, maar zelf op de opera site kom ik er niet uit.
Op beide apparaten ben ik met dezelfde account ingelogd. Dan zou die toch automatisch moeten synchroniseren, maar er gebeurt niks. Beide apparaten zeggen dat synchroniseren aan staat.
Wie heeft voor mij de gouden tip?

• Bomberman71
izzet3838 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 09:21:
[...]

Denk wel dat die prijzen terug wat zullen stijgen. Maar pas enkele weken nadat al die acties voorbij zijn.
Prijzen stijgen helemaal niets. ;w
De nieuwigheid is er nu al af, er komen er steeds meer beschikbaar en de terug gezonden toestellen moeten ook aan de man gebracht worden.
Binnen nu en 2 weken zullen er genoeg mensen zijn die het toch niet vinden wat ze gedacht hadden en doen hem weg nu ze nog ietwat populair zijn.

• izzet3838
Aloysxda schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 09:45:
Op mijn S22 gebruik ik opera browser. Het wil me niet lukken om de bookmarkts ed van mijn oude toestel te synchroniseren met de S22.
Misschien hoort dit hier niet thuis, maar zelf op de opera site kom ik er niet uit.
Op beide apparaten ben ik met dezelfde account ingelogd. Dan zou die toch automatisch moeten synchroniseren, maar er gebeurt niks. Beide apparaten zeggen dat synchroniseren aan staat.
Wie heeft voor mij de gouden tip?
Na het inloggen met mijn opera account zijn de bookmarks automatisch verschenen bij mij.

• 038Robijno
Ik heb mijn nieuwe S22 Ultra teruggestuurd naar Samsung. Ik twijfelde erg, maar vond de voordelen (met name de 10x optische zoom) niet groot genoeg om mijn Fold 3 te gaan vervangen. En verder is de Fold 3 qua prestaties in mijn ervaring nagenoeg gelijk aan de Exynos S22.
Verder bracht de vingerafdruk-sensor weer een vergeten frustraties van de Note 10 terug. Zo irritant telkens als de sensor mijn vinger niet herkent, terwijl dat bij de Fold 3 áltijd goed gaat. En ja, zonder screenprotector, en met de trucjes zoals de vingers die je gebruikt meerdere keren inleren; dan nog gaat het zeker 1 à 2 keer op de 10 mis met herkenning.
Ik snap je volkomen, ik heb zelf ook de fold 3 en qua performance is hij redelijk vergelijkbaar met de S22 ultra.
De vingerafdruk scanner is bij de fold zeker weten fijner en beter, nooit dat hij mijn vinger niet kan 'scannen'.. vooral dat hij ook op een logische plek zit aan de zijkant.
De camera is van de S22 ultra wel vele malen beter, ook de S pen is fijn dat je hem niet meer apart mee hoeft te nemen of In een bulk hoesje.

Ik houd ze allebei, als ik de fold weg zou doen ga ik er spijt van krijgen, mede door de 'wauw' factor.
Als ik de S22 ultra nu weer weg zal doen, denk ik dat ik hem over een maandje weer zal gaan kopen voor een duurdere prijs.

• Aloysxda
izzet3838 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 09:54:
[...]

Na het inloggen met mijn opera account zijn de bookmarks automatisch verschenen bij mij.
Zo hoort het te zijn, maar bij mij helaas niet. Zijn daarbij jou snelkoppelingen in snelkiezer ook meegenomen?

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:54
[...]

Wat een aannames over dat er niet meer in het vat zit. Is die kans er, ja, maar een update zegt niet zoveel.

Er kan pas iets zinnigs over gezegd worden op dat vlak na een maand of twee.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06:45
Aloysxda schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 10:09:
[...]

Zo hoort het te zijn, maar bij mij helaas niet. Zijn daarbij jou snelkoppelingen in snelkiezer ook meegenomen?
MIsschien Opera verwijderen van je nieuwe telefoon en opnieuw installeren, misschien krijg je het dan wel

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• madhondt
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 29-10 13:02
Ik heb sinds gisteren mijn s22 128GB ontvangen. Ik ervaar helaas veel problemen. Om de haverklap herstart hij, zowel tijdens gebruik, als als hij gewoon ligt te standby-en. Nog mensen met deze ervaring? Iemand een tip? De software staat op de laatste versie.

• Bomberman71
Koldur schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 10:12:
[...]

Wat een aannames over dat er niet meer in het vat zit. Is die kans er, ja, maar een update zegt niet zoveel.

Er kan pas iets zinnigs over gezegd worden op dat vlak na een maand of twee.
De enige die aannames doet ben jij puur omdat je niet je research doet en maar wat roept tegen mij omdat mijn bericht je niet aan staat.
Kijk eens naar de inmiddels wel bekende vergelijken.
En dan doel ik niet op de grote Youtubers want die vertellen alleen de grote lijnen en bijzonder weinig mbt dit soort zaken

Als je je research doet dan zie je dat men met de update gekozen heeft voor het opgeven van een klein beetje performance (peak) voor betere stabiliteit en dus sustained performance.
Dit zullen ze doen met een reden.

[ Voor 6% gewijzigd door Bomberman71 op 26-02-2022 10:33 ]

• izzet3838
Aloysxda schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 10:09:
[...]

Ja alles

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-11 07:47
Bomberman71 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 10:31:
[...]

De enige die aannames doet ben jij puur omdat je niet je research doet en maar wat roept tegen mij omdat mijn bericht je niet aan staat.
En dan doel ik niet op de grote Youtubers want die vertellen alleen de grote lijnen en bijzonder weinig mbt dit soort zaken

Als je je research doet dan zie je dat men met de update gekozen heeft voor het opgeven van een klein beetje performance (peak) voor betere stabiliteit en dus sustained performance.
Mooie aanname doe je daar...

Of de update was gewoon vooral om de enkele issues (zoals display streep bij bepaalde settings) aan te pakken die veel aandacht kreeg op het moment en dus met wat hogere spoed moest worden aangepakt.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:54
Bomberman71 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 10:31:
[...]

Denk dat je jezelf eens goed in de spiegel moet gaan aankijken. Wat mij opvalt aan jouw berichten, is dat jij feiten maakt van halve stukjes informatie. Als je meer "research" (in het Nederlands gewoon onderzoek) zou doen, zou je snappen dat er nog geen conclusies te maken zijn.

De eerste update is snel uitgebracht om het probleem van natural mode op WQHD mode de paarse streep op te lossen. Dus de kans dat hier iets aan de performance gedaan zou zijn, was al niet groot.

Ja, ze zullen met een reden gedaan hebben, maar weet jij de reden zeker? Nee, ik ook niet.

Wat wel duidelijk is, is dat de Exynos laat van de band is komen rollen, yields niet super? Klopt, maar daar is de Exynos niet de enige in en de Exynos wordt minder toegepast dan andere chips, deze wordt alleen in de S22 gebruikt.

Scenarios die mogelijk zijn:
- Chips zijn niet goed alleen op GPU gebied (CPU is al uit alle reviews gelijkwaardig gebleken). Zou vreemd zijn, want een slechte chip betekent normaal gesproken dat het over de hele linie slecht is, niet alleen een onderdeel. Maar dan nog, het is een mogelijkheid.
- De chips waren zo laat beschikbaar, dat de tests nog niet volledig klaar waren, maar wel beide versies van de S22 tegelijk gereleased moesten worden. Dus met veilige marge nu, om later na meer tests dit op te schroeven.
Dit is mogelijk, er is al gezien dat de GPU kloksnelheden en verbruik lager zijn ingeschakeld dan verwacht. Maar het kan ook zijn dat het toch aan de yields ligt.
- Drivers en optimalisaties zijn nog niet op orde voor een dergelijke GPU, want het is een heel andere techniek dan hiervoor werd gebruikt voor Android.
- Een combinatie van alle voorgenoemde punten.

Kortom, teveel informatie om nu al een feitelijke conclusie te kunnen maken. Wordt het zeker beter? Weten we niet. Wordt het zeker niet beter? Weten we niet.
Wel is er zoveel informatie beschikbaar, dat er voor beide kanten wat te zeggen valt.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• maartenmk
  • Laatst online: 21-05 21:28
Volgens Android Addicts zijn beide versies van de S21, en met name de Exynos versie, significant verbeterd over de afgelopen 12 maanden.
Dus helemaal niet ondenkbaar dat dat nu ook gaat gebeuren.

• Aloysxda
SuperVeloce schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 10:17:
[...]

MIsschien Opera verwijderen van je nieuwe telefoon en opnieuw installeren, misschien krijg je het dan wel
Bedankt voor je tip. Zojuist opera browser verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helaas geen verandering en synchroniseert niet.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

[...]

Je hetse tegen Samsung of deze telefoon specifiek begint echt irritant te worden. We weten het nou wel.

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
[...]

Ja, typisch gevalletje jezelf rijk rekenen alsof niet iedereen zo'n beetje toegang had tot die portalen en kortingscodes.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Bomberman71
Knip, dit hoort in prijzen en levertijden.

[ Voor 89% gewijzigd door 13art op 26-02-2022 13:39 ]

• golden1988
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w28jWUIvjt-axDmprMxwxZe7W0c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kiFScNiSQsD5pTADd9WcgOqm.jpg?f=fotoalbum_large

deze melding krijg ik bij elk smsje, weet iemand hoe ik dit kan uitschakelen op de s22? bij meer informatie staat alleen dat je een short code alleen uit nummers kan laten bestaan

• Hemur Enge
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07-08 19:43
Ik heb sinds gisteren de zwarte s22 ultra 512GB in bezit. Erg fijne telefoon een hele vooruitgang ten opzichte van de galaxy note 9 die ik hiervoor had.

Geen problemen tegengekomen in de software. Werkt allemaal vloeiend zonder problemen.

De batterij is prima, kan natuurlijk altijd beter. Heb nu een SOT van 5,5 uur maar ik heb hem ook nog maar 1 dag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CU-hcD4IDu6WJ446MCAVYRpqXOs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wcS6cu9b0LHFOJLinnQzj42K.jpg?f=fotoalbum_large

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vJYQiRuasIA9903878mz1crrL94=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W8JWTMHBGimG6DGNZafOBlKA.jpg?f=fotoalbum_large

Zo verkeerd vindt ik dit niet.
Mijn S10+ haalde de einde van de middag niet eens.

[ Voor 18% gewijzigd door xandoortje op 26-02-2022 15:39 ]

• Amaze86
xandoortje schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 15:37:
[Afbeelding]

Haalde einde van de dag niet? toen die nieuw was...of na 2,5 jaar?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Heeft iemand al een serieuze (technische) review gezien van de kleinste S22?

Het enige dat ik vooralsnog gezien heb zijn "hands on" uit de tijd dat Samsung de journalistiek even 10 minuten het ding in hun hand liet houden na de release maar daar heb ik niks aan..

Aangezien ik begrijp dat de voorbestelde telefoons nu in de handen van klanten zitten (en bovendien is vandaag de officiele releasedag!) neem ik aan dat de embargo's opgeheven zijn maar ik zie nog niks.

Ik zoek alleen serieuze reviews, niet van die popie jopies op youtube zoals Mrwhosetheboss :P

[ Voor 5% gewijzigd door GekkePrutser op 26-02-2022 16:17 ]

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-11 20:13
GekkePrutser schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 16:14:
Heeft iemand al een serieuze (technische) review gezien van de kleinste S22?

Het enige dat ik vooralsnog gezien heb zijn "hands on" uit de tijd dat Samsung de journalistiek even 10 minuten het ding in hun hand liet houden na de release maar daar heb ik niks aan..

Aangezien ik begrijp dat de voorbestelde telefoons nu in de handen van klanten zitten neem ik aan dat de embargo's opgeheven zijn maar ik zie nog niks.

Ik zoek alleen serieuze reviews, niet van die popie jopies op youtube zoals Mrwhosetheboss :P
Ik heb er 1 hier op het forum voorbij zien o<:) o<:) komen was wel een hands on maar wel een 30min uitgebreide.

Zeggende vanaf mijn superieure S22

• xandoortje
Amaze86 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 15:42:
[...]

Haalde einde van de dag niet? toen die nieuw was...of na 2,5 jaar?
Eh eigenlijk nooit.
Heb altijd in de middag moeten bijladen

• golden1988
xandoortje schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 16:48:
[...]

Eh eigenlijk nooit.
Heb altijd in de middag moeten bijladen
Dat moest ik nu ook op mijn net nieuwe s22, ik hoop dat dat iets beter wordt de komende dagen anders val ik misschien wel terug op mijn iPhone 11 :'(

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-11 12:17
Bij de release van de S21 waren er ook relatief veel problemen en verwachtingen die niet waar gemaakt konden worden

Maar uiteindelijk is de S21, ik praat nu voor de Ultra, een stuk beter geworden en met name de camera. Dus met updates kan veel bereikt worden. Verwacht geen wonderen want een update kan niet alles goedmaken natuurlijk en het heeft bij de S21 ook even geduurd voordat het echt beter was. Helaas is met Android 12 deervaring weer wat minder geworden bij de S21 en misschien dat de S22 daar ook last van heeft.

Of ik de Ultra ga houden weet ik nog niet. Het toestel is prachtig maar komend vanaf de S21 Ultra is het verschil niet heel groot en de camera kan me nog niet overtuigen.

Verwijderd

Garret1410 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 17:41:

Of ik de Ultra ga houden weet ik nog niet. Het toestel is prachtig maar komend vanaf de S21 Ultra is het verschil niet heel groot en de camera kan me nog niet overtuigen.
Ik heb nog gekeken op m.gsmarena.com en dan met name naar de S22+ foto's vergeleken met die van de S10+ en S21.
Wat zien ze er slecht uit zeg schrok me rot, ook veel bewogen.
Ik laat het toestel wel komen en indien die niet bevalt gaat die zo retour.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Jullie ook last dat er een Google chrome update is maar dat hij niet wilt updaten? Hij komt op de 1 of andere manier niet verder.

Moest nog een Google system iets updaten, daarna wilde het wel. Dat hield het blijkbaar tegen.

[ Voor 28% gewijzigd door Oekol op 26-02-2022 18:59 ]

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-11 16:03

Flipm0de

geen

xandoortje schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 15:37:
[Afbeelding]

Dat lettertype zou verboden moeten zijn 😛😀.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Flipm0de schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 20:10:
[...]

Ik vind 'm leuk 8)

Heb m'n s22u sinds vrijdag, vroeg verjaardagskado, ik ben er erg blij mee 😊
Nog geen problemen tegengekomen (die had ik wel toen ik m'n s21u net had) terwijl ik gewoon rucksichtlos 250 apps en alle instellingen heb overgeknald via Samsung switch en nova backup.

Ik ben groot fan *O*

gaat nu even lettertypes opzoeken O-)

• xandoortje
Flipm0de schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 20:10:
[...]

Ik was opzoek naar Disney letters die ik dus niet kon vinden.

Het is dan maar Choco Cookie geworden 😁

• Raven__NL
Iemand een idee hoe je de shutter sound uitzet bij het maken van een foto? Volgens mij zit die optie er niet meer in

• Fantasio7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 13:54
Hoe werkt terug sturen naar Samsung ?
Word het opgehaald of moet je het zelf terug sturen ?

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 25-10 22:05
Sinds gister heb ik een S22 waar nu ook een screenprotector op zit. De vingerafdrukscanner is sinds het aanbrengen van de screenprotector echter niet meer te gebruiken. Ik heb de aanraakgevoeligheid knop al aangezet.

Op andere telefoons had ik hier nooit problemen mee. Kan dit een bug zijn?

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Casual_T schreef op zondag 27 februari 2022 @ 07:41:
Sinds gister heb ik een S22 waar nu ook een screenprotector op zit. De vingerafdrukscanner is sinds het aanbrengen van de screenprotector echter niet meer te gebruiken. Ik heb de aanraakgevoeligheid knop al aangezet.

Verwijderen en een nieuwe toevoegen. Best logisch toch? De oude samenstelling van de vingerafdruk was anders dan nu met iets er tussen.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-11 18:41
Fantasio7 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 05:34:
[...]

Hoe werkt terug sturen naar Samsung ?
Word het opgehaald of moet je het zelf terug sturen ?
Samsung haalt wel retouren op, maar alleen grote dingen zoals koelkasten en zo. Kleinere zaken moet je zelf terugsturen. Ik kreeg na retourmelding via mail een gratis verzendlabel. Terugsturen via PostNL, gewoon in hetzelfde doosje als waarin ik de telefoon en buds gekregen had.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• dragon2
  • Niet online

Glas zeker..?
Je hebt het accessoires topic al doorgelezen? Daar worden diverse screenprotectors besproken.

• Amaze86
@Casual_T Koop daarom ook een Whitestone Dome Glass screenprotector, geen gezeik dat je vingerafdrukscanner niet meer werkt.

Of als je geen glas wil, dan zou ik voor amFilm hybrid screenprotector gaan.

[ Voor 26% gewijzigd door Amaze86 op 27-02-2022 09:14 ]

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Volgens mij heb ik een bug ontdekt op m'n S22+
Als ik de oogbescherming functie plan op een bepaalde tijd dan gaat hij niet aan op dat tijdstip.
En ook als ik hem dan handmatig zelf aan zet dan gaat hij niet vanzelf uit op het ingestelde tijdstip.

• Albert020

Heb hier de nieuwe Clearplex 2.0 van MM, vingerscan werkt goed.

• halilg85
  • Laatst online: 17-03 07:43
Sinds vandaag toch mijn sim weer terug gedaan naar mijn iphone 13. Toch een aantal punten die mij niet bevallen.

1. Batterij valt enorm tegen t.o.v. de iPhone.
2. Vingerafdruk en gezichtherkenning buggy.
3. In 1 dag al 4 random reboots gehad.
4. Voelt in de hand wat goedkoper aan dan de iPhone.
5. Interactie in apps voelt toch vloeiender aan bij de iPhone.

Dus deze gaat toch terug.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Als ik (systeem staat op zwart) scroll door de instellingen en je stopt en gaat daarna weer verder zie ik de hele tijd het zwarte scherm veranderen in een groen achtige tint als ik weer verder scroll is het zwart tot ik weer stop is het groen achtig. Heb geprobeerd een filmpje te maken met screen recorder maar dan is het alleen maar zwart. Herkent iemand dit?

• tjberkhof
  • Laatst online: 22-12-2024
halilg85 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 10:03:
Sinds vandaag toch mijn sim weer terug gedaan naar mijn iphone 13. Toch een aantal punten die mij niet bevallen.

Minus de camera en aftermarker functionaliteit is de iphone 13 ook gewoon de betere phone.

Het is dat ik een paar apps draai die ik niet op iphone kan draaien en de stylus. Anders was ik allang overgestapt.

Begrijp echt niet wat de hele android markt aan het doen is. Vroeger kreeg je een android phone voor de helft van de prijs die 2x zo snel was. Tegenwoordig krijg je een (non chinees) android voor 15% goedkoper die 150% trager is.

Echt absurd gewoon.

• Daan2020
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-11-2022
Maat van me heeft zn s22 ultra om laten ruilen en wacht nu op een nieuwe.

Continu last van de 'glitch' dat ie gewoon niet te horen is tijdens het bellen. Kennelijk ook al een bekend probleem op de s21 serie geweest. Oplossing zou zijn 5g uitzetten maar mag ook niet baten.

Ook had hij veel last van haperingen en zelfs dat het scherm een aantal keer vastliep.

Nou lekker dan, high-end toestel dat zich out of the box eerder als low-end gedraagt. 8)7

• izzet3838
tjberkhof schreef op zondag 27 februari 2022 @ 10:11:
[...]

Minus de camera en aftermarker functionaliteit is de iphone 13 ook gewoon de betere phone.

Het is dat ik een paar apps draai die ik niet op iphone kan draaien en de stylus. Anders was ik allang overgestapt.

Begrijp echt niet wat de hele android markt aan het doen is. Vroeger kreeg je een android phone voor de helft van de prijs die 2x zo snel was. Tegenwoordig krijg je een (non chinees) android voor 15% goedkoper die 150% trager is.

Echt absurd gewoon.
Tja het is uiteindelijk wat je wilt, heb zelf altijd problemen gehad met bugs in iOS, random crashes, browsers die bleven hangen,...

Los daarvan zoals je zelf al aanhaalt kwam ik regelmatig dingen tegen die ik wilde doen maar die niet mogelijk waren omdat Apple het niet wilde...

• maartenmk
Amaze86 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 08:59:
@Casual_T Koop daarom ook een Whitestone Dome Glass screenprotector, geen gezeik dat je vingerafdrukscanner niet meer werkt.

Of als je geen glas wil, dan zou ik voor amFilm hybrid screenprotector gaan.
Ik heb de Whitestone Dome, en uiteraard opnieuw gescand, maar toch ook wel problemen. Op zich is de scanner veel beter dan die van de S20+, maar hij lijkt wel meer last te hebben van de screen protector. Bij mij iig.

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Krijgt iemand de gezichtsherkenning werkend? Ik scan mijn gezicht en meteen daarna herkent hij hem al niet meer... Bijna lachwekkend, maar ik mis het wel merk ik!

S22+ overigens en tot nu toe geen last van de eerder genoemde bugs.

• izzet3838
Skating_vince schreef op zondag 27 februari 2022 @ 10:30:
Krijgt iemand de gezichtsherkenning werkend? Ik scan mijn gezicht en meteen daarna herkent hij hem al niet meer... Bijna lachwekkend, maar ik mis het wel merk ik!

S22+ overigens en tot nu toe geen last van de eerder genoemde bugs.
Op mijn ultra werkt die perfect.

• Casual_T
  • Laatst online: 25-10 22:05
dragon2 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 08:50:
[...]

Glas zeker..?
Je hebt het accessoires topic al doorgelezen? Daar worden diverse screenprotectors besproken.
Hij is van mijn vrouw, dus eerlijk gezegd weet ik dat dus niet precies. Ik kan het niet duidelijk voelen, maar had ook al genoemd dat glas je gevoeligheid verpest. Ik ga er eens naar kijken. Evt er gewoon af en andere protector halen dan maar.

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-11 19:28
Casual_T schreef op zondag 27 februari 2022 @ 11:05:
[...]

Hij is van mijn vrouw, dus eerlijk gezegd weet ik dat dus niet precies. Ik kan het niet duidelijk voelen, maar had ook al genoemd dat glas je gevoeligheid verpest. Ik ga er eens naar kijken. Evt er gewoon af en andere protector halen dan maar.
ik zweer juist bij glas...en ik heb altijd whitstone dome glass die perfect werken.

en ik heb altijd een leather case van samsung die zijn perfect...niet glad en niet te stroef.

[ Voor 9% gewijzigd door Michel242186 op 27-02-2022 11:39 ]

• golden1988

Ik heb exact het zelfde, en ik kom vanaf de iphone 11, ik heb de iphone sinds een jaar, daarvoor altijd android gehad, ik verlangde terug naar android wegens de vrijheid van het systeem, maar na 2 dagen met de s22 kwam ik tot de conlusie dat ik toch graag weer terug wou naar mijn iphone, en dit inderdaad vooral in verband met de batterij. Reboots heb ik niet ervaren gelukkig.

• Aloysxda
Vervelend als gezichtsherkenning niet werk. Net zoals de vingerafdruk. Hoewel, je kunt van elk een 2e vastleggen. Hebben jullie dit al geprobeerd?
Wellicht werkt alles dan wel naar behoren.

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04:05
Ook mijn S22 Ultra binnen. Wat een drama om die banking apps weer te activeren. ABN heeft weer iets aangepast en na een succesvolle aanmelding is mijn rekening geblokkeerd. Je zal er maar van afhankelijk zijn, had namelijk gelijk google pay geactiveerd.

Just here for the fun

• dragon2
  • Niet online
Brotuck schreef op zondag 27 februari 2022 @ 11:38:
Ook mijn S22 Ultra binnen. Wat een drama om die banking apps weer te activeren. ABN heeft weer iets aangepast en na een succesvolle aanmelding is mijn rekening geblokkeerd. Je zal er maar van afhankelijk zijn, had namelijk gelijk google pay geactiveerd.
ING, revolut en rabo gingen hier supersimpel 🤷
Dus banking apps drama nah, alleen abn blijkbaar 😏

• izzet3838
Ik krijg "ok google" niet werkend, het werkt zelfs niet als de assistent aan staat, iemand enig idee waardoor dit zou kunnen komen?
(Voice match staat aan)

• Michel242186
dragon2 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 11:40:
[...]

zelfde ervaring hier...no problems.

• 038Robijno
golden1988 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 11:23:
[...]

Ik heb exact het zelfde, en ik kom vanaf de iphone 11, ik heb de iphone sinds een jaar, daarvoor altijd android gehad, ik verlangde terug naar android wegens de vrijheid van het systeem, maar na 2 dagen met de s22 kwam ik tot de conlusie dat ik toch graag weer terug wou naar mijn iphone, en dit inderdaad vooral in verband met de batterij. Reboots heb ik niet ervaren gelukkig.
Het is algemeen al heel lang bekend dat de Iphone's heel goed met de batterijen om kunnen gaan.. dit had je ook echt wel kunnen weten, dat de iPhone veel langer met de batterij doet dan een ander Android high-end phone.
Apple ontwikkeld hun eigen hardware en software, en kunnen deze optimaal met elkaar laten werken.

• Michel242186
038Robijno schreef op zondag 27 februari 2022 @ 11:42:
[...]

Het is algemeen al heel lang bekend dat de Iphone's heel goed met de batterijen om kunnen gaan.. dit had je ook echt wel kunnen weten, dat de iPhone veel langer met de batterij doet dan een ander Android high-end phone.
Apple ontwikkeld hun eigen hardware en software, en kunnen deze optimaal met elkaar laten werken.
nou ik hoor toch andere verhalen van apple gebruikers..haha...maar goed dat zal altijd een discussie blijven ik ben dik tevreden met met batterij duur van samsung s22 ultra.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

[...]

ABN en ING beide zonder problemen (is de e.dentifier een probleem te noemen? Vooral heel irritant) geïnstalleerd. Ligt niet altijd aan de telefoon ;)

• Brotuck
[...]

Knab, ing en rabo werken idd wel. Alleen die abn app is iets te voorzichtig ofzo. Moet je naar de fraudedesk bellen, maar die is er pas vanaf maandag 0900 uur 8)7

Just here for the fun

• edgarf28
  • Niet online
Oekol schreef op zondag 27 februari 2022 @ 11:45:
[...]

ABN en ING beide zonder problemen (is de e.dentifier een probleem te noemen? Vooral heel irritant) geïnstalleerd. Ligt niet altijd aan de telefoon ;)
Hier ook 0 problemen met de ABN AMRO app, en heb hem ook zonder problemen kunnen koppelen aan Google pay

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Aloysxda schreef op zondag 27 februari 2022 @ 11:29:
Vervelend als gezichtsherkenning niet werk. Net zoals de vingerafdruk. Hoewel, je kunt van elk een 2e vastleggen. Hebben jullie dit al geprobeerd?
Wellicht werkt alles dan wel naar behoren.
Vingerafdruk werkt fantastisch, beter dan op de S10. Het is bij mij alleen gezichtsherkenning wat ik niet werkend krijg. Ook niet met een tweede gezicht...

Met "Snelle herkenning" aan werkt het wel, maar ik weet niet of dat verstandig is... Al moet iemand dan net een foto van me hebben als ze hem stelen :X.

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Hoeveel batterij gebruikt face recognition? Ik heb vaak mijn telefoon op tafel liggen en zet dan het scherm aan om te kijken wat de tijd is en wat de laatste notificaties zijn, zonder dat ik mijn telefoon in hoef. Kost dat veel batterij?

• Amaze86
maartenmk schreef op zondag 27 februari 2022 @ 10:15:
[...]

Ik heb de Whitestone Dome, en uiteraard opnieuw gescand, maar toch ook wel problemen. Op zich is de scanner veel beter dan die van de S20+, maar hij lijkt wel meer last te hebben van de screen protector. Bij mij iig.
Hoer nooit problemen met whitestone dome, scan je dezelfde vinger 3x.

• edgarf28
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kh3ehQEwBFmCzNlBZwwnF7nC6h4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6ho7i82vkJi18nweftafJMSc.png?f=fotoalbum_large
Weet iemand wat dit knopje precies doet? Aan of uit ik zie/merk geen verschil, en nergens staat er wat dit knopje doet...

• Ikbenjelly
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 23-09 04:40
g0tanks schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:12:
Hoeveel batterij gebruikt face recognition? Ik heb vaak mijn telefoon op tafel liggen en zet dan het scherm aan om te kijken wat de tijd is en wat de laatste notificaties zijn, zonder dat ik mijn telefoon in hoef. Kost dat veel batterij?
..een telefoon die op wifi een haalbare screen on time heeft van 7 a 8 uur met browsen en video's kijken...en je vraagt je af of lockscreen bekijken waarbij 3 seconden je selfiecam aangaat veel stroom gebruikt _O-

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
edgarf28 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:46:
[Afbeelding]
Weet iemand wat dit knopje precies doet? Aan of uit ik zie/merk geen verschil, en nergens staat er wat dit knopje doet...
Dat is denk ik de Live Caption functie. Als je dan naar bijv. een video kijkt, wordt die real-time ondertiteld. Zet het maar aan en kijk een video op YouTube bijvoorbeeld. Er verschijnt dan in je notificatiescherm iets over Live Caption. Ik weet niet hoe het in het Nederlands heet.

• golden1988
[...]

Klopt, maar ik geef het toch het voordeel van de twijfel, en het zelf proberen lijkt mij de beste manier om te zien of de batterij voor mij voldoende is, gezien ik hiervoor met bijvoorbeeld mijn s9 of s8 dat probleem niet heb ervaren.

• dragon2
  • Niet online
edgarf28 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:46:
[Afbeelding]
Mijn foon staat op Engels. Als ik dat knopje aanzet krijg ik idd dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/49QQ4yKSb2Cl1VZRfmeEb9BMIgc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4ntmp3IZUK3QSc9nvgjhFnrt.jpg?f=fotoalbum_large

• Fred13
dragon2 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 15:07:
[...]

Mijn foon staat op Engels. Als ik dat knopje aanzet krijg ik idd dit:

[Afbeelding]
Live ondertiteling. Kun je ook op youtube gebruiken, werkt redelijk.

• maartenmk
Amaze86 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:26:
[...]

Hoer nooit problemen met whitestone dome, scan je dezelfde vinger 3x.
Uiteraard ook al gedaan.

• sihr
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 04-11 17:47
Vrijdag mijn s22 ultra ontvangen als vervanging van mijn iPhone Xs waarvan de batterij het tot de avond volhoudt.

Eerste indruk was: Wow! Wat een prachtig toestel en een heerlijk scherm om naar te kijken met die smalle randen. Tijdens het gebruik begon ik alleen spijt te krijgen.
Het toestel is niet zo snappy als m’n drie jaar oude iPhone. Er zijn veel kleine haperingen, toestel loopt soms vast, dan nog de problemen met de Chrome browser en het kijken van video’s. Daarbij valt de batterij erg tegen alsook het opladen en het geluid van de speakers.

Al met al een grote teleurstelling en zal het toestel met een ambivalent gevoel retourneren.

Een toestel in deze prijsklasse moet naar mijn idee af zijn bij verkoop. Wachten op updates die het toestel dagen, weken of maanden later pas echt goed maken zoals die hoort te zijn gaat tegen al mijn principes in.

[ Voor 7% gewijzigd door sihr op 27-02-2022 18:29 ]

• izzet3838
Hier nog mensen die de optie voor dark mode niet vinden in de LinkedIn app?

• Brotuck
Ieder jaar weer hetzelfde gezeur over tegenvallende snelheid , stotteringen etc.

Aangezien dit totaal niets toevoegd aan dit topic erger ik me er kapot aan. Alsof er niets goed is !

Nou ik had een S21U hiervoor en wist waaraan ik begon. Hij is me totaal niet tegen gevallen.

Ik ben er wel heel blij mee !

Just here for the fun

• Brotuck
izzet3838 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:02:
Hier nog mensen die de optie voor dark mode niet vinden in de LinkedIn app?
Onder accountvoorkeuren...

Just here for the fun

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-11 12:17

golden1988 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 11:23:
[...]

Het is jammer dat jullie deze ervaring hebben want het is totaal niet nodig als Samsung de software beter voor elkaar had met de S22. Zo wordt het beeld wat men vroeger van Android had in stand gehouden terwijl dat helemaal niet meer zo is.

Ik herken de problemen wel maar dit is gewoon slordig van Samsung want de S21 loopt veel soepeler zonder problemen.

Kwaliteit verschil ervaar ik persoonlijk niet en het display van de S22U is het beste wat er is. Het is gewoon de software die niet goed is.

Batterij valt tegen tov van een iPhone 13 Pro of 12 Max maar eerdere iPhones hadden ook geen bijzondere accuduur.

Maar ik begrijp je wel en ik denk dat we even moeten wachten totdat Samsung met een update komt. Mijn S22U gaat waarschijnlijk ook terug maar dat is omdat ik al een S21U en iPhone heb. Bedoeling was natuurlijk wel om de S22U te houden en de S21U te verkopen.

[ Voor 2% gewijzigd door Garret1410 op 27-02-2022 20:35 . Reden: Extra info ]

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-11 16:54
Ik denk dat er met updates veel verbeterd kan worden.
Het enige waar ik tegen aan gelopen ben is dat de verbinding van af en toe wegvalt. In ieder geval de data, de rest weet ik niet.

Afgelopen vrijdag heb ik de update geïnstalleerd, heb er thuis geen last van gehad. Morgen weer aan het werk, kijken of het onderweg weer plaatsvind.

Over de accu ben ik wel tevreden, ben nog bezig met wat tweaken.

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:50
Pfoeh, wat zullen ze met al die geretourneerde telefoons doen?:S

Ik ben nog steeds wel, ondanks een hoop negatieve ervaringen, positief dat mijn S22 mij uitstekend zal gaan bevallen. :) Zal nog een maandje moeten wachten alleen denk ik.... ^_^

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:53
[...]

Dit verhaal klopt ook pas sinds de iPhone 11. De 12 was juist alweer wat minder en de 13 weer beter. Vóór de 11 liepen ze op dit punt alles behalve voorop.

• MarkHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-10 00:00
sihr schreef op zondag 27 februari 2022 @ 18:25:
Vrijdag mijn s22 ultra ontvangen als vervanging van mijn iPhone Xs waarvan de batterij het tot de avond volhoudt.

Eerste indruk was: Wow! Wat een prachtig toestel en een heerlijk scherm om naar te kijken met die smalle randen. Tijdens het gebruik begon ik alleen spijt te krijgen.
Het toestel is niet zo snappy als m’n drie jaar oude iPhone. Er zijn veel kleine haperingen, toestel loopt soms vast, dan nog de problemen met de Chrome browser en het kijken van video’s. Daarbij valt de batterij erg tegen alsook het opladen en het geluid van de speakers.

Al met al een grote teleurstelling en zal het toestel met een ambivalent gevoel retourneren.

Een toestel in deze prijsklasse moet naar mijn idee af zijn bij verkoop. Wachten op updates die het toestel dagen, weken of maanden later pas echt goed maken zoals die hoort te zijn gaat tegen al mijn principes in.
Animatieschaal op 0,5 zetten

• izzet3838
Brotuck schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:07:
[...]

Onder accountvoorkeuren...
Daar vind ik het dus niet terug, app ook al verwijderd en terug geïnstalleerd.

Pagina: 1 ... 14 ... 50 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S22-serie] Levertijd & Prijzen
- Exynos vs Snapdragon discussie mag hier gevoerd worden: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos