Ik, als SciFi fanaat, moest er ook behoorlijk inkomen, het is een anders dan anders SciFi serie, maar het wordt steeds intrigerender qua verhaal.Raem schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:12:
Gister de eerste aflevering van Raised by Wolves gekeken, maar ik vond het niet heel goed. Mede door de kostuums en het acteerwerk voelde het voor mij bijna als een parodie. Ga het nog wel een kans geven en verder kijken, dus hopelijk wordt het nog wel beter.
Erg leuke serie inderdaad. Ik heb deze toevallig een maand geleden of zo afgerond. Je moet er wel de tijd voor nemen om er goed in te komen, omdat er niet wordt vastgehouden aan een vaste verhaallijn en je volgt meerdere personages die op het eerste gezicht weinig met elkaar te maken hebben. Door het afwijken van de bekende conventies moest ik anders leren kijken naar het geheel. Toen ik eenmaal anderhalf seizoen achter de rug had, besloot ik het allemaal maar los te laten en gewoon mee te gaan met de stroming. Het heeft in ieder geval gezorgd voor een bijzondere ervaring. Hierbij was ik met name gecharmeerd van Wendell Pierce als de losbollige trombonespeler Antoine Batiste en Clarke Peters als de nuchtere indiaan Albert Lambreaux. Niet geheel toevallig zijn deze twee oudgedienden van 'The Wire'.JP_Frost schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:24:
Voor de fans van The Wire is er ook Treme. Deze serie gaat over het leven in een buurt van New Orleans na orkaan Katrina en hoe gemeenschap weer hun leven opbouwt.
Heb zelf een paar afleveringen gezien en het heeft een andere toon dan The Wire aangezien het niet echt focust op de criminele kant, maar het is gemaakt door dezelfde mensen als The Wire en ook een aantal van dezelfde acteurs komen hierin terug. Wellicht de moeite waard (ook voor de muziek liefhebbers).
'The Leftovers' wordt trouwens erg weinig genoemd. Deze serie kan ik ook van harte aanbevelen.
Shikata ga nai.
The Leftovers heb ik ook in mijn lijst gezet. Reviews zijn goed, maar ik had begrepen dat het soms wel zware kost was.Shinobi-vs-Gast schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:19:
[...]
Erg leuke serie inderdaad. Ik heb deze toevallig een maand geleden of zo afgerond. Je moet er wel de tijd voor nemen om er goed in te komen, omdat er niet wordt vastgehouden aan een vaste verhaallijn en je volgt meerdere personages die op het eerste gezicht weinig met elkaar te maken hebben. Door het afwijken van de bekende conventies moest ik anders leren kijken naar het geheel. Toen ik eenmaal anderhalf seizoen achter de rug had, besloot ik het allemaal maar los te laten en gewoon mee te gaan met de stroming. Het heeft in ieder geval gezorgd voor een bijzondere ervaring.Hierbij was ik met name gecharmeerd van Wendell Pierce als de losbollige trombonespeler Antoine Batiste en Clarke Peters als de nuchtere indiaan Albert Lambreaux. Niet geheel toevallig zijn deze twee oudgedienden van 'The Wire'.
'The Leftovers' wordt trouwens erg weinig genoemd. Deze serie kan ik ook van harte aanbevelen.
Ligt het aan mij of is Westworld alleen in Engels ondertiteld?
Ik heb er zelf niet zoveel last van, maar mijn vriendin vindt dit een stuk lastiger.
Ik heb er zelf niet zoveel last van, maar mijn vriendin vindt dit een stuk lastiger.
Het religieuze deel is inderdaad zware kost (of eerder: zwaarmoedig), maar de serie is echt top.JP_Frost schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:22:
[...]
The Leftovers heb ik ook in mijn lijst gezet. Reviews zijn goed, maar ik had begrepen dat het soms wel zware kost was.
Met o.a. Chris Eccleston (die ooit de eerste Dr. Who sinds de terugkeer in 2005 speelde) als losgelagen priester die "zondaars" lastig valt.
De muziek is ook geweldig.
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Westworld had ik al gezien, maar bij Shameless had ik ook enkel de optie voor NL ondertiteling. Gezien Shameless officieel nooit in NL is uitgekomen niet vreemd, maar bij Westworld vermoed ik dat het nog wel zal volgen (opstart pijntjes?)ElwinP schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:38:
Ligt het aan mij of is Westworld alleen in Engels ondertiteld?
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Show Me A Hero voor The Wire liefhebbers. Een miniserie over, ook nu actueel onderwerp, sociale woningen.BigF25 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 23:58:
[...]
Sopranos! The Wire! Chernobyl! Om paar op te noemen, stuk voor stuk kwaliteit imo
Heb ik allemaal al gezien aantal jaar geleden. Zijn inderdaad hele goeie series.BigF25 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 23:58:
[...]
Sopranos! The Wire! Chernobyl! Om paar op te noemen, stuk voor stuk kwaliteit imo
Nadeel van ondertiteling keuze qua stijl. Ik kan nooit kiezen haha
*snip*
[ Voor 97% gewijzigd door tweakduke op 11-03-2022 10:58 ]
K.W.
Anoniem: 1486766
Daarom ben ik zo slim om er niet eens aan te komen.lHybridl schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:03:
Nadeel van ondertiteling keuze qua stijl. Ik kan nooit kiezen haha
Het was zo belachelijk groot op mijn LG tv dat ik het wel moest. Overigens zeer storend dat de grootte van de lettertypes in de instellingen niet gelijk is aan de daadwerkelijke grootte bij afspelen.Anoniem: 1486766 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:24:
[...]
Daarom ben ik zo slim om er niet eens aan te komen.
Ik heb de boel wel aangepast hoor, ik had het over de lettertypes. Ik heb de een na kleinste grootte nu, iets doorzichtiger gemaakt en achter grond het lichtst.Caelorum schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:27:
[...]
Het was zo belachelijk groot op mijn LG tv dat ik het wel moest. Overigens zeer storend dat de grootte van de lettertypes in de instellingen niet gelijk is aan de daadwerkelijke grootte bij afspelen.
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 10-03-2022 13:35 ]
Zag toevallig net dat HBO Max Nederland heeft gereageerd op het hele 25 fps verhaal:
:fill(white):strip_exif()/f/image/5E1PN6jUMhminbI1pHrT774G.png?f=user_large)
Dus dat is in ieder geval positief, dat ze er daadwerkelijk iets mee willen gaan doen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/5E1PN6jUMhminbI1pHrT774G.png?f=user_large)
Dus dat is in ieder geval positief, dat ze er daadwerkelijk iets mee willen gaan doen.
Ye tis positief, maar "remasteren" terwijl het dr gewoon al is bij de USA versie en op blurays etc.... Alsof HBO Nordic totaal zn eigen shop runt ofzo....Simone96 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:26:
Zag toevallig net dat HBO Max Nederland heeft gereageerd op het hele 25 fps verhaal:
[Afbeelding]
Dat is inderdaad een topafsluiter van een geweldige serie (al is de fysieke aging-techniek op de acteurs, uh, gedateerdRaem schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 19:39:
Net de finale scene van Six Feet Under weer eens gekeken. Na al die jaren nog steeds kippenvel!
Six Feet behoort samen met The West Wing en The Sopranos tot mijn favoriete series ooit, maar van West Wing en Six Feet zijn nooit blu-ray releases geweest.Veel vraag naar als je de google-resulaten mag geloven. Puur voor deze series heb ik een HBO-account aangemaakt, in de hoop/verwachting dat ik beide series in een betere kwaliteit kon herbekijken dan ik ze ooit gezien hebt (West Wing heb ik later op dvd gekocht, Six Feet heb ik slechts als 700MB-episode downloads van vroeger).
Helaas, helaas... Ook op HBO Max zit je gewoon naar dvd-kwaliteit te kijken (of minder nog eigenlijk, Six Feet heeft 4:3-ratio). De teksten van de openingscredits zijn ontzettend wazig. Ook de rest van de beelden zijn onscherp op de huidige grote tv-schermen. Bij latere afleveringen is het beeld wel beter, maar het lijkt alsof je naar upscaled 640x480 zit te kijken, wat bang doet vermoeden dat HBO zelf ook geen goede source van deze series heeft.

Niettemin zijn deze series zelf top en zat ik er gelijk weer in... Maar ik hoop op een 'remaster'.
Een remaster zou inderdaad mooi zijn, maar moet eerlijk zeggen dat ik ook wel wat vind hebben om naar matig kwaliteit in 4:3 te kijken. Beetje nostalgie denk ik. Vooral bij The West Wing heb ik dat, lekker jaren 90 gevoelSeismicCharge schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:47:
[...]
Dat is inderdaad een topafsluiter van een geweldige serie (al is de fysieke aging-techniek op de acteurs, uh, gedateerd) en ik kan Breathe Me van Sia niet horen zonder al die gebeurtenissen voor me te zien.
Six Feet behoort samen met The West Wing en The Sopranos tot mijn favoriete series ooit, maar van West Wing en Six Feet zijn nooit blu-ray releases geweest.Veel vraag naar als je de google-resulaten mag geloven. Puur voor deze series heb ik een HBO-account aangemaakt, in de hoop/verwachting dat ik beide series in een betere kwaliteit kon herbekijken dan ik ze ooit gezien hebt (West Wing heb ik later op dvd gekocht, Six Feet heb ik slechts als 700MB-episode downloads van vroeger).
Helaas, helaas... Ook op HBO Max zit je gewoon naar dvd-kwaliteit te kijken (of minder nog eigenlijk, Six Feet heeft 4:3-ratio). De teksten van de openingscredits zijn ontzettend wazig. Ook de rest van de beelden zijn onscherp op de huidige grote tv-schermen. Bij latere afleveringen is het beeld wel beter, maar het lijkt alsof je naar upscaled 640x480 zit te kijken, wat bang doet vermoeden dat HBO zelf ook geen goede source van deze series heeft.![]()
Niettemin zijn deze series zelf top en zat ik er gelijk weer in... Maar ik hoop op een 'remaster'.

Dit geldt overigens alleen voor de oude series. Opzettelijk slechte kwaliteit bij nieuwere series vind ik ook storend.
[ Voor 3% gewijzigd door JP_Frost op 10-03-2022 14:59 ]
Van de week ook de Matrix gecheckt en zag er ernstig goed uit. Daarna was ik des te gefrustreerder dat er bijna geen 4K content beschikbaar is, want hetgeen wat er is, ziet er gewoon goed uit. Zal op persoonlijk niveau toch vaak blijven downloaden of de bluray kopen omdat ik dan ook Dolby True HD/DTS HDMA heb ipv de gecomprimeerde DD+ Atmos. Maar dat speelt enkel bij films en had bij series geen probleem hoeven zijn.deorder schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 03:52:
Ik heb net een raw Bluray dump van The Matrix vergeleken met The Matrix op HBO Max in Dolby Vision. Ook hier is de Bluray iets scherper, maar het verschilt eigenlijk niet veel ondanks dat HBO Max het uitzendt in ~30Mbps. Ruis etc. is ook gelijk.
Ergens stille hoop op een upgrade van de HBO Nordic library.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Zijn er series en films die in het de categorie vallen die Hallmark maakt?
Het is vreselijk moeilijk zoeken, wat dat betreft kunnen ze nog wat leren van netflix. De app (en de website) slaat je constant om de oren met de Harry Potters, en de Friends, en de Game of Thrones, en de DC films. Maar als je een beetje van de gebakende paden afwijkt is het een doolhof. Ik ben voornamelijk geintresseerd in klassieke Warner films (cassablanca, bary lyndon, the big sleep, ect).
Maar de enige manier om er achter te komen of deze films (en films die er op lijken) is ze allemaal een voor een te zoeken. Er staan bij films ook geen "More like this" bij, dus iedere zoekresultaat levert maar 1 film op.
Maar de enige manier om er achter te komen of deze films (en films die er op lijken) is ze allemaal een voor een te zoeken. Er staan bij films ook geen "More like this" bij, dus iedere zoekresultaat levert maar 1 film op.
Dit is al de 3e supportmedewerker die me afscheept. Waardeloze start voor deze dienst.Hi Frank, Thanks for contacting HBO Max customer support. My names Ørjan, and I'll be helping you today.
You've reached Norwegian support, but i can inform you of the circumstances. All the cases relating to Ideal payment issues will be solved in time. We are going thru the cases one by one, and your case will be solved eventually.
Regards
Ørjan
HBO Max Customer support
Heb je op een browser het gekocht met ideal? Want dan kan je proberen om de url die te voorschijn komt als je hbomax.com/subscribe/authorizing in je browser intypt, de turl die te voorschijn komt, te selecteren en laden (of 1 vd 2, bij mij was het de 2e optie die werkte). Zo authorizede ie mn ideal betaling, en werkte het opeens.Frank-NL schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:31:
[...]
Dit is al de 3e supportmedewerker die me afscheept. Waardeloze start voor deze dienst.
[ Voor 7% gewijzigd door iekue op 10-03-2022 17:57 ]
Nog wat aanraders vanuit mijn kant…
Mare of Easttown, geweldige misdaad miniserie met Kate Winslet.
Big Little Lies, drama/misdaad met Reese Witherspoon, Shailene Woodly, Laura Dern en Nicole Kidman.
Mare of Easttown, geweldige misdaad miniserie met Kate Winslet.
Big Little Lies, drama/misdaad met Reese Witherspoon, Shailene Woodly, Laura Dern en Nicole Kidman.
Dank voor de suggestie, heb dit inderdaad een aantal keer geprobeerd maar dat heeft niet geholpen. Nu maar wachten op een handmatige fix en kijken of ze nog iets compenseren, niet voor de misgelopen streams maar voor de irritatie en moeite die het gekost heeft.iekue schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:55:
[...]
Heb je op een browser het gekocht met ideal? Want dan kan je proberen om de url die te voorschijn komt als je hbomax.com/subscribe/authorizing in je browser intypt, de turl die te voorschijn komt, te selecteren en laden (of 1 vd 2, bij mij was het de 2e optie die werkte). Zo authorizede ie mn ideal betaling, en werkte het opeens.
Ook nog echt een gave serie: Entourage. Filmster, z’n entourage, veeeeeel mooie vrouwen. Heb de serie gekeken toen ik student was.. heerlijk. Maar wel echt genoten, ook lekkere muziek herinner ik me. En mooie vriendschap. Aanrader!
De film nog niet gezien.. ga ik misschien nog even kijken.
De film nog niet gezien.. ga ik misschien nog even kijken.
Anoniem: 1629206
Staat er bij vele nieuws en of review sites, dat de hobbit erop staat. Daarom ook afgesloten, staat het er niet op
Heeft iemand HBO Max al als video dienst in de Google Home app kunnen toevoegen? Ik zie de optie helaas niet, maar het zou moeten kunnen, in ieder geval in het buitenland.
Ik zou het graag als dienst toevoegen op de Google Nest Hub!
Ik zou het graag als dienst toevoegen op de Google Nest Hub!
This space is occupied
Dat heb ik ook gemerkt. Zal wel weer een rechtenkwestie zijn. Ik mis vrij veel wat er op HBO Max in de VS wel is. DC Animated Universe, de oudere cartoons van CN, The Hobbit trilogy idd., oude / classic Looney Tunes. Er waren nog een paar dingen maar kan er even niet meer opkomen.Anoniem: 1629206 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:12:
Staat er bij vele nieuws en of review sites, dat de hobbit erop staat. Daarom ook afgesloten, staat het er niet op
Wat ook jammer is, is dat veel content waarvan een native 4k versie bestaat op HBO gewoon in HD wordt uitgezonden.
Chaos -> Nature -> Order -> Human -> Law -> Deorder
Wat ik zo snel gezien heb, niet echt. Maar als je in dat soort content geïnteresseerd bent is misschien www.withlove.tv iets voor je?satshow schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:02:
Zijn er series en films die in het de categorie vallen die Hallmark maakt?
Jammer dat Deadwood (de serie) er niet op staat, toch 1 van de betere series die ik de afgelopen jaren heb gezien.
Is toch ook van HBO zelf? Hoezo staat dat er niet gewoon op.
Verder jammer dat de NL subs er nog niet in staan bij veel series, hoe lang moet dat duren zeg.
Verder jammer dat de NL subs er nog niet in staan bij veel series, hoe lang moet dat duren zeg.
Ze kunnen ook series/ films achter houden en later toevoegen met het idee van ‘kijk we voegen regelmatig nieuwe content toe’.deorder schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:35:
[...]
Dat heb ik ook gemerkt. Zal wel weer een rechtenkwestie zijn. Ik mis vrij veel wat er op HBO Max in de VS wel is. DC Animated Universe, de oudere cartoons van CN, The Hobbit trilogy idd., oude / classic Looney Tunes. Er waren nog een paar dingen maar kan er even niet meer opkomen.
Wat ook jammer is, is dat veel content waarvan een native 4k versie bestaat op HBO gewoon in HD wordt uitgezonden.
Heel jammer dat je geen watchlist aan kan maken en dan ergens kan zien of er al een nieuwe uitlevering uit is.
Is er een app (zoiets als Upflix )waar HBO er ook bij staat met ons (Nederlands) aanbod?
Ik vind de app ook niet echt geweldig van HBO zelf.
Ken Upflix niet, maar ik neem aan dat je bv iets als JustWatch zoekt? Zo ja: JustWatch dus. Daarin staat HBO Max ook sinds dinsdag, uiteraard met "ons" aanbod.streamnl schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:32:
Is er een app (zoiets als Upflix )waar HBO er ook bij staat met ons (Nederlands) aanbod?
Bedoel je zoiets als JustWatch?streamnl schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:32:
Trakt heeft ook een JustWatch integratie, maar die is iets omslachtiger.
Ik heb zojuist in de app redelijk vaak op plus (+) geklikt. Er wordt keurig een watchlist aangemaakt.Tartarus schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:31:
Heel jammer dat je geen watchlist aan kan maken en dan ergens kan zien of er al een nieuwe uitlevering uit is.
Klopt, ik ben in de war met het tweede gedeelte van mijn post.meesje schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:38:
[...]
Ik heb zojuist in de app redelijk vaak op plus (+) geklikt. Er wordt keurig een watchlist aangemaakt.
De serie met de meest recente aflevering staat niet bovenin. Daardoor moet je soms flink scrollen om te beginnen met kijken.
Is meer voor de vrouw. Nog nooit hiervan gehoord. In het weekend eens op zoek naar meer informatie hierover.geenstijl schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:39:
[...]
Wat ik zo snel gezien heb, niet echt. Maar als je in dat soort content geïnteresseerd bent is misschien www.withlove.tv iets voor je?
Het aanbod in de VS is echt aanzienlijk groter. Was even zoeken naar een VPN node die werkte maar uiteindelijk werkt het. Leuk, omdat het kan 
Netflix, via dezelfde VPN, streamt 30mb/s met 4k Dolby vision. HBO Max nog geen10mb/s. Heeft iemand andere ervaringen?
Netflix, via dezelfde VPN, streamt 30mb/s met 4k Dolby vision. HBO Max nog geen10mb/s. Heeft iemand andere ervaringen?
Daejji schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:25:
Jammer dat Deadwood (de serie) er niet op staat, toch 1 van de betere series die ik de afgelopen jaren heb gezien.
Wikipedia: Deadwood (TV series)The show was produced by Red Board Productions and Roscoe Productions in association with HBO and Paramount Network Television.
https://www.looper.com/15...why-deadwood-was-canceledHBO is a division of Warner Media, and the network co-produced the show with Paramount, which held the international rights to the series.
Zelfde verhaal als Oz blijkbaar. Ze hebben de internationale rechten niet.
[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 10-03-2022 21:24 ]
En toch ook maar overstag. Kunnen het altijd uitzetten als het toch niet bevalt. Voor die 4 euro kunnen we ook niet zonder zitten.
Even voor de duidelijkheid, een serie als Euphoria bijvoorbeeld heeft nog geen NL subs? En nog een hele hoop als ik 't zo eens bekijk.
Is het zo belangrijk?DutchOwnage schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 21:50:
Even voor de duidelijkheid, een serie als Euphoria bijvoorbeeld heeft nog geen NL subs? En nog een hele hoop als ik 't zo eens bekijk.
Ik vind het altijd wel prettig ja. Maar dat is geen antwoord op mijn vraag.
Prime doet het dan weer helaas omgekeerd.DutchOwnage schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 21:50:
Die bied vaak geen Engelse ondertiteling (CC) aan bij films en series. Ik vind Engelse ondertiteling veel prettiger, dan kan de volume namelijk iets omlaag.
Dan heb ik dus liever dit dan wat Prime doet.
Inderdaad geen Nederlandse ondertiteling. Ik heb het even voor je getest.DutchOwnage schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 22:15:
Ik vind het altijd wel prettig ja. Maar dat is geen antwoord op mijn vraag.
Welke gebruik je als ik vragen mag?J3roen schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 21:10:
Het aanbod in de VS is echt aanzienlijk groter. Was even zoeken naar een VPN node die werkte maar uiteindelijk werkt het. Leuk, omdat het kan
Die zal dan ook wel op SkyShowtime komen, welke er ook dit jaar nog bij gaat komen...SR8 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 21:22:
[...]
[...]
Wikipedia: Deadwood (TV series)
[...]
https://www.looper.com/15...why-deadwood-was-canceled
Wordt 'binnenkort' opgelost:DutchOwnage schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 21:50:
https://www.nu.nl/media/6...ing-snel-opgelost-is.html
Ik heb gisteren een abo af proberen te sluiten via de Xbox One. Krijg keer op keer foutmeldingen als ik mijn cc gegevens invul. Maar kan gelukkig wel een maand gebruik maken van HBO.
Duurt overigens vrij lang voordat de beeldkwaliteit op orde is. Tien tot vijftien seconden maar is nog te overzien.
De ondertiteling vind ik overigens waardeloos geplaatst en snap niet waarom dat je dat niet aan kunt passen zoals bij Prime.
Maar hoe krijg ik in hemelsnaam Dolby atmos aan de praat? Ik krijg alleen maar DD+ 5.1.
Heeft iemand hier dat werkend gekregen want hier baal ik wel van.
Duurt overigens vrij lang voordat de beeldkwaliteit op orde is. Tien tot vijftien seconden maar is nog te overzien.
De ondertiteling vind ik overigens waardeloos geplaatst en snap niet waarom dat je dat niet aan kunt passen zoals bij Prime.
Maar hoe krijg ik in hemelsnaam Dolby atmos aan de praat? Ik krijg alleen maar DD+ 5.1.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Precies dit.SR8 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 21:22:
[...]
[...]
Wikipedia: Deadwood (TV series)
[...]
https://www.looper.com/15...why-deadwood-was-canceled
Dit is waarschijnlijk ook de reden waarom de eerste Superman-film er niet op staat. Hoewel het een Warner Bros film is, heeft Columbia de internationale rechten (althans volgens wikipedia).
Waarom Joker (2019) er niet op staat is mij niet duidelijk.
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Anoniem: 562971
Hier exact hetzelfde met onze Xbox series X, en al meerdere dingen geprobeerd zoals de app opnieuw geïnstalleerd, Xbox via WiFi aangesloten, Ziggo modem gereset, overal uitgelogd en op de Xbox opnieuw ingelogd....The Dolf schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 00:52:
Stream begint korrelig/wazig, dit trekt weg na een minuutje maar na een minuut is het weer slecht
Geluid heeft geen Dolby Atmos, getest met The Matrix. Om zeker te zijn heb ik Forza Horizon 5 even opgestart en die geeft keurig Dolby Amos aan.
Dit alles op een goed onderhouden 500 Mb/s bekabeld netwerk van Ziggo
Wacht het nog even af tot maandag en dan maar contact opnemen met de klantenservice
Ga jij bepalen wat wel en niet belangrijk is voor een ander...
Hij bepaald niets, hij stelt een vraag.bvbal79 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:05:
[...]
Ga jij bepalen wat wel en niet belangrijk is voor een ander...
Ja, tot die tijd neem ik geen abbo
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik heb in de HBO Max app op mijn LG OLED TV even Dune opgestart en zag op mijn AV receiver dat er een Dolby Atmos signaal door kwam.The Dolf schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 00:52:
Heb jij geen tv (waarop je de hbomax app kunt installeren) die dolby atmos wel goed doorgeeft.?
Ik moet juist mijn xbox one s gebruiken om het geluid (dat is dan geen atmos, maar iets minder) in maximale kwaliteit via een optische kabel door te geven aan mijn oude hdmi loze versterker, want mijn tv kan dat niet.
Zo heb ik van alle hdmi apparaten het maximale geluid (vaak iets van dts)Mijn setup is tv met 4 apparaten via hdmi (invoer) en de receiver via optisch (uitvoer)
De andere optische aansluitingen (invoer) op mijn receiver zijn in gebruik voor andere zaken: synology met audio station en een humax 5300 om radio te kunnen luisteren.
[ Voor 24% gewijzigd door W1ck1e op 11-03-2022 08:49 ]
Daarom ook het vermoeden dat het aan de app ligt op de Xbox.Haay schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:23:
[...]
Ik heb in de HBO Max app op mijn LG OLED TV even Dune opgestart en zag op mijn AV receiver dat er een Dolby Atmos signaal door kwam.
Ook overstag gegaan gezien de aanbieding die momenteel loopt, maar ik ben nog niet helemaal onder de indruk. Het aanbod valt tegen, geen app beschikbaar voor mijn TV, in tegenstelling tot Netflix en Prime. De Android app op meldt enthousiast dat er een Chromecast beschikbaar is, onwijs leuk, maar die doet max 1080p, dus dat schiet niet op. Dan maar via de browser op de laptop, maar man man.. Gisteren veel lastig gehad van een trage website, films die van tijd tot tijd spntaan onderbroken worden of terugvallen op een korrelkwaliteit waar de zandbak jaloers op wordt.
HBO is de enige streamingdienst waar ik die problemen mee heb, vaste verbinding van 200 Mb/s. Aanloopproblemen wellicht?
HBO is de enige streamingdienst waar ik die problemen mee heb, vaste verbinding van 200 Mb/s. Aanloopproblemen wellicht?
[ Voor 1% gewijzigd door Aganim op 11-03-2022 10:39 . Reden: Bits ipv bytes ]
Dat klopt jameesje schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:56:
[...]
Ik zou niet langer wachten tot eind deze maand. Daarna vervalt de introductie aanbieding.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Blijf bij je principes en bezwijk niet onder de druk. Maar ondertussen neem ik wel een abbo...
Als het een 4k scherm is zou je een chromecast 4k kunnen overwegen, bijvoorbeeld in een google stadia set (kijk maar eens in vraag en aanbod of op marktplaats)Aganim schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:03:
Ook overstag gegaan gezien de aanbieding die momenteel loopt, maar ik ben nog niet helemaal onder de indruk. Het aanbod valt tegen, geen app beschikbaar voor mijn TV, in tegenstelling tot Netflix en Prime. De Android app op meldt enthousiast dat er een Chromecast beschikbaar is, onwijs leuk, maar die doet max 1080p, dus dat schiet niet op. Dan maar via de browser op de laptop, maar man man.. Gisteren veel lastig gehad van een trage website, films die van tijd tot tijd spntaan onderbroken worden of terugvallen op een korrelkwaliteit waar de zandbak jaloers op wordt.
HBO is de enige streamingdienst waar ik die problemen mee heb, vaste verbinding van 200 MB/s. Aanloopproblemen wellicht?
Ik heb gisteravond twee films gekeken op HBO Max (via de LG app op mijn OLED TV) en geen last gehad van slecht / korrelig beeld. Beide films waren HD (1080p) maar zagen er voor HD films goed genoeg uit.
Anoniem: 306567
Deze problemen spelen alleen bij de xbox app. Bij de rest van de apps kan je de ondertiteling gewoon aanpassen, is de beeldkwaliteit direct goed en krijg je gewoon dolby atmos.The Dolf schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 00:52:
Ik heb gisteren een abo af proberen te sluiten via de Xbox One. Krijg keer op keer foutmeldingen als ik mijn cc gegevens invul. Maar kan gelukkig wel een maand gebruik maken van HBO.
Hoe kan ik dat controleren op de Xbox eigenlijk?Anoniem: 562971 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 07:52:
[...]
Hier exact hetzelfde met onze Xbox series X, en al meerdere dingen geprobeerd zoals de app opnieuw geïnstalleerd, Xbox via WiFi aangesloten, Ziggo modem gereset, overal uitgelogd en op de Xbox opnieuw ingelogd....
Stream begint korrelig/wazig, dit trekt weg na een minuutje maar na een minuut is het weer slecht![]()
Geluid heeft geen Dolby Atmos, getest met The Matrix. Om zeker te zijn heb ik Forza Horizon 5 even opgestart en die geeft keurig Dolby Amos aan.
Dit alles op een goed onderhouden 500 Mb/s bekabeld netwerk van Ziggo
Wacht het nog even af tot maandag en dan maar contact opnemen met de klantenservice
Ik kan de Xbox via settings wel op Dolby Atmos zetten natuurlijk maar dan denkt de receiver dat er altijd Atmos binnen komt, dat dat zegt dan niet zoveel.
Op welke stand moet de Xbox staan om het door de bron (Game/content) te laten bepalen?
Edit: Hier is het korrelige overigens maar een paar seconden op de Xbox series X (maar op de AppleTV waar ik normaal mee afspeel helemaal niet)
[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 11-03-2022 10:29 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Welke tv heb je? Ik heb een tv met android tv en daar is wel gewoon een app voor beschikbaar. Ik heb op de pc en op mijn tv nergens last van. Kan het toevallig aan je verbinding liggen?Aganim schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:03:
HBO is de enige streamingdienst waar ik die problemen mee heb, vaste verbinding van 200 MB/s. Aanloopproblemen wellicht?
200 Mb/sAganim schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:03:
Dat is niet zo, bij streaming diensten en bluray geeft de xbox het signaal gewoon door van de content. Het is dus niet zo dat wanneer je atmos instelt op de xbox dat hij dan altijd atmos op je receiver aangeeft.Donstil schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:28:
[...]
[...]
Hoe kan ik dat controleren op de Xbox eigenlijk?
Ik kan de Xbox via settings wel op Dolby Atmos zetten natuurlijk maar dan denkt de receiver dat er altijd Atmos binnen komt, dat dat zegt dan niet zoveel.
Op welke stand moet de Xbox staan om het door de bron (Game/content) te laten bepalen?
Hier welAnoniem: 306567 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:30:
[...]
Dat is niet zo, bij streaming diensten en bluray geeft de xbox het signaal gewoon door van de content. Het is dus niet zo dat wanneer je atmos instelt op de xbox dat hij dan altijd atmos op je receiver aangeeft.
Heb je wel passthrough aan staan? Als je dit hebt uitstaan dan converteert de series x het waarschijnlijk naar het signaal wat je hebt geselecteerd.
Bij mij geeft hij bij een netflix film met dolby atmos gewoon atmos aan. Bij hbomax geeft hij dolby digital plus aan. Atmos lijkt nog niet te werken met de hbomax app op de series x.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 306567 op 11-03-2022 10:40 ]
Ik schaam me diep, iets met een griepje onder de leden en niet helemaal helder.

Ja zo werkt het op mijn Apple TV ook idd (en zo hoort het natuurlijk ook), alleen mijn series X doet dit zo niet helaas, passthrough staat aan.Anoniem: 306567 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:39:
[...]
Heb je wel passthrough aan staan? Als je dit hebt uitstaan dan converteert de series x het waarschijnlijk naar het signaal wat je hebt geselecteerd.
Bij mij geeft hij bij een netflix film met dolby atmos gewoon atmos aan. Bij hbomax geeft hij dolby digital plus aan. Atmos lijkt nog niet te werken met de hbomax app op de series x.
Standaard heb ik hem op 5.1 ongecomprimeerd staan
Algemeen - Volume en audio-uitvoer - Extra opties (2e kolom) Passtrough toestaan (aanvinken)Donstil schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:28:
[...]
Hoe kan ik dat controleren op de Xbox eigenlijk?
Edit: Hier is het korrelige overigens maar een paar seconden op de Xbox series X (maar op de AppleTV waar ik normaal mee afspeel helemaal niet)
Korrelig effect hier ook weg na een paar seconden en komt later gewoon weer terug en verdwijnt weer, heb ook alles al geprobeerd tot een volledige reset van de Xbox aan toe maar 👎
Bellen met de helpdesk 0800-0222734 - continu in gesprek - tuut tuut tuut - voor de krulsnoer generatie…
Een Philips met (helaas) Saphi OS, daar is geen HBO app voor beschikbaar. Verbinding kan ik me bijna niet voorstellen, dan zou ik met Netflix 4K items ook problemen verwachten. Maar ik zal vandaag nog eens kijken of het beter is.Anoniem: 306567 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:28:
[...]
Welke tv heb je? Ik heb een tv met android tv en daar is wel gewoon een app voor beschikbaar. Ik heb op de pc en op mijn tv nergens last van. Kan het toevallig aan je verbinding liggen?
Bedankt, dat idee had ik inderdaad ook. Maar besloten om toch even te wachten, zo op het eerste oog valt het aanbod me wat tegen, dus om daar nu een verder prima werkend apparaat voor te vervangen voelt ook een beetje zonde.W1ck1e schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:38:
[...]
Als het een 4k scherm is zou je een chromecast 4k kunnen overwegen, bijvoorbeeld in een google stadia set (kijk maar eens in vraag en aanbod of op marktplaats)
De eerste 5 seconden ofzo van een episode als ik de app net opgestart heb is wat lage resolutie (480p ofzo) en dan springt die naar max. Niet erg ofzo. Maar altijd een beetje vreemd. Zeker met 1gbps internet en bekabeld.
Veel streaming services doen dat. Enige die het nooit doet is Netflix.
Klopt, heel irritant is dat. Ik wacht liever even zodat het de kans krijgt om te bufferen. Hoe wel dat met de snelheden van tegenwoordig vrijwel niet nodig is volgens mij.lHybridl schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:05:
De eerste 5 seconden ofzo van een episode als ik de app net opgestart heb is wat lage resolutie (480p ofzo) en dan springt die naar max. Niet erg ofzo. Maar altijd een beetje vreemd. Zeker met 1gbps internet en bekabeld.
Via LG app ook gewoon atmos hier. Wel atmos weer uitzetten wanneer je content kijkt zonder atmos anders zit je met audio sync. Was mijn ervaring althans bij The Sopranos.
Ik kom er niet achter welke kwaliteit HBOMax uitzend op een Linux systeem. Zo side bij side met een Windows systeem lijkt er geen verschil in de kwaliteit, maar weet iemand hoe ik dit het makkelijkste kan inzien?
Kwa aanbod kan ik met series als "The Nevers" " His Dark Materials" "The Wire" "Kung Fu" etc wel even voorruit.
Kwa aanbod kan ik met series als "The Nevers" " His Dark Materials" "The Wire" "Kung Fu" etc wel even voorruit.
Kijk je in de browser?Slaiter schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:53:
Ik kom er niet achter welke kwaliteit HBOMax uitzend op een Linux systeem. Zo side bij side met een Windows systeem lijkt er geen verschil in de kwaliteit, maar weet iemand hoe ik dit het makkelijkste kan inzien?
In de manifest kijken?
Gisteren de eerste film via HBO gekeken, Dune uiteraard. Geen klachten over de kwaliteit of de ondertiteling. Alleen werd ik wel regelmatig geconfronteerd met een draaiende cirkel en ging de video bufferen. Is dit iets wat meer mensen hebben ervaren? Speedtest was goed, 1080p resolutie, geen 4K.
Graag wil ik gebruik maken van de kortingsactie van HBO Max voor een levenslange korting van 50% op de abonnementskosten. Stel dat ik kies voor de Basic variant, kan ik dan met behoud van korting laten we zeggen over een jaar switchen naar Standaard? Ik dacht zoiets te lezen bij de veel gestelde vragen eronder, maar ik twijfel of ik het goed heb geïnterpreteerd.
Ja en manifest werkt niet voor HBOmax in FF "no webabb manifest detected" MeldingFlitskikker schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:54:
[...]
Kijk je in de browser?
In de manifest kijken?
Mits je dat voor het eind van deze maand doet wel zeiden ze.darkdesign schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:58:
Graag wil ik gebruik maken van de kortingsactie van HBO Max voor een levenslange korting van 50% op de abonnementskosten. Stel dat ik kies voor de Basic variant, kan ik dan met behoud van korting laten we zeggen over een jaar switchen naar Standaard? Ik dacht zoiets te lezen bij de veel gestelde vragen eronder, maar ik twijfel of ik het goed heb geïnterpreteerd.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Alleen deze maand kan je wisselen zonder verlies van korting. Ik raad je aan meteen naar standaard te gaan (verschil is maar 12 euro per jaar)darkdesign schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:58:
de voordelen (3 streams, full hd of meer) wegen daar ruimschoots tegenop.
[ Voor 5% gewijzigd door W1ck1e op 11-03-2022 12:03 ]
Dan is de keuze inderdaad snel gemaakt. Dan kies ik voor standaard.W1ck1e schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:02:
[...]
Alleen deze maand kan je wisselen zonder verlies van korting. Ik raad je aan meteen naar standaard te gaan (verschil is maar 12 euro per jaar)
de voordelen (3 streams, full hd of meer) wegen daar ruimschoots tegenop.
Die snap ik niet helemaal.Slaiter schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:00:
[...]
Ja en manifest werkt niet voor HBOmax in FF "no webabb manifest detected" Melding
Ik kijk in Developer Tools en filter in Network op .mpd
Die kun je dan bijvoorbeeld in yt-dlp gooien met de flags -F en --allow-u
Dan krijg je een lijstje met beschikbare kwaliteitsopties.
Bijvoorbeeld voor Dune:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
| ID EXT RESOLUTION HDR │ TBR PROTO │ VCODEC VBR ACODEC ABR ASR MORE INFO ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── images_1 mhtml unknown │ mhtml │ images DASH storyboards (jpeg) images_2 mhtml unknown │ mhtml │ images DASH storyboards (jpeg) a5 m4a audio only │ 386k https │ audio only ac-3 386k 48000Hz [en-US] DASH audio, m4a_dash a4 m4a audio only │ 258k https │ audio only ec-3 258k 48000Hz [en-US] DASH audio, m4a_dash a16 m4a audio only │ 770k https │ audio only ec-3 770k 48000Hz [en-US] DASH audio, m4a_dash a9 m4a audio only │ 69k https │ audio only mp4a.40.5 69k 44100Hz [en-US] DASH audio, m4a_dash a8 m4a audio only │ 135k https │ audio only mp4a.40.2 135k 48000Hz [en-US] DASH audio, m4a_dash v29 mp4 416x176 │ 329k https │ avc1.4d400d 329k video only DASH video, mp4_dash v30 mp4 416x176 │ 655k https │ avc1.4d400d 655k video only DASH video, mp4_dash v0 mp4 416x176 │ 272k https │ hvc1.1.6.L60 272k video only DASH video, mp4_dash v1 mp4 416x176 │ 541k https │ hvc1.1.6.L60 541k video only DASH video, mp4_dash v31 mp4 640x272 │ 1310k https │ avc1.4d401e 1310k video only DASH video, mp4_dash v2 mp4 640x272 │ 1085k https │ hvc1.1.6.L63 1085k video only DASH video, mp4_dash v32 mp4 768x326 │ 1967k https │ avc1.4d401e 1967k video only DASH video, mp4_dash v3 mp4 768x326 │ 1526k https │ hvc1.1.6.L90 1526k video only DASH video, mp4_dash v19 mp4 640x360 DV │ 1503k https │ dvh1.05.01 1503k video only DASH video, mp4_dash v9 mp4 640x360 │ 1441k https │ hvc1.2.4.L63 1441k video only DASH video, mp4_dash v33 mp4 960x408 │ 3851k https │ avc1.4d401f 3851k video only DASH video, mp4_dash v4 mp4 960x408 │ 2309k https │ hvc1.1.6.L90 2309k video only DASH video, mp4_dash v20 mp4 768x432 DV │ 2027k https │ dvh1.05.01 2027k video only DASH video, mp4_dash v10 mp4 768x432 │ 1978k https │ hvc1.2.4.L90 1978k video only DASH video, mp4_dash v21 mp4 960x540 DV │ 2953k https │ dvh1.05.01 2953k video only DASH video, mp4_dash v11 mp4 960x540 │ 2874k https │ hvc1.2.4.L90 2874k video only DASH video, mp4_dash v34 mp4 1280x544 │ 4026k https │ avc1.4d401f 4026k video only DASH video, mp4_dash v35 mp4 1280x544 │ 5440k https │ avc1.4d401f 5440k video only DASH video, mp4_dash v5 mp4 1280x544 │ 3220k https │ hvc1.1.6.L93 3220k video only DASH video, mp4_dash v6 mp4 1280x544 │ 4259k https │ hvc1.1.6.L93 4259k video only DASH video, mp4_dash v22 mp4 1280x720 DV │ 4070k https │ dvh1.05.01 4070k video only DASH video, mp4_dash v23 mp4 1280x720 DV │ 5582k https │ dvh1.05.01 5582k video only DASH video, mp4_dash v12 mp4 1280x720 │ 3958k https │ hvc1.2.4.L93 3958k video only DASH video, mp4_dash v13 mp4 1280x720 │ 5317k https │ hvc1.2.4.L93 5317k video only DASH video, mp4_dash v36 mp4 1920x816 │ 8779k https │ avc1.640028 8779k video only DASH video, mp4_dash v37 mp4 1920x816 │ 13171k https │ avc1.640028 13171k video only DASH video, mp4_dash v7 mp4 1920x816 │ 6942k https │ hvc1.1.6.L120 6942k video only DASH video, mp4_dash v8 mp4 1920x816 │ 10297k https │ hvc1.1.6.L120 10297k video only DASH video, mp4_dash v24 mp4 1920x1080 DV │ 8296k https │ dvh1.05.03 8296k video only DASH video, mp4_dash v25 mp4 1920x1080 DV │ 12009k https │ dvh1.05.03 12009k video only DASH video, mp4_dash v14 mp4 1920x1080 │ 8177k https │ hvc1.2.4.L120 8177k video only DASH video, mp4_dash v15 mp4 1920x1080 │ 11444k https │ hvc1.2.4.L120 11444k video only DASH video, mp4_dash v26 mp4 2560x1440 DV │ 16431k https │ dvh1.05.05 16431k video only DASH video, mp4_dash v16 mp4 2560x1440 │ 15776k https │ hvc1.2.4.L150 15776k video only DASH video, mp4_dash v27 mp4 3200x1800 DV │ 23184k https │ dvh1.05.06 23184k video only DASH video, mp4_dash v17 mp4 3200x1800 │ 21920k https │ hvc1.2.4.L150 21920k video only DASH video, mp4_dash v28 mp4 3840x2160 DV │ 29602k https │ dvh1.05.06 29602k video only DASH video, mp4_dash v18 mp4 3840x2160 │ 29247k https │ hvc1.2.4.L150 29247k video only DASH video, mp4_dash |
Hoogste kwaliteit dus:
Video: 2160p 29602kbps met Dolby Vision
Audio: EAC3 770kbps 48000 Hz
Deze Original series komen naar HBO Max
(de helft van de genoemde series komen al deze- en komende maand)
(de helft van de genoemde series komen al deze- en komende maand)
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Door alle streamingsdiensten en beperkte kijktijd heb ik een andere visie op abonnementen gekregen. In plaats van elke maand geabonneerd te blijven kan je beter een paar maanden per jaar lid zijn en dan de series kijken die je zou willen. Ook al kost HBO nu met de actie maar 50 euro per jaar, als je er uiteindelijk maar een paar series per jaar op kijkt is het misschien alsnog voordeliger om losse maanden te abonneren. Al is als je geld voldoende hebt natuurlijk het makkelijker om door te lopen. Hoe zien jullie dat?
White Lotus is een geweldige serie btw. Zo "typische HBO serie"
Vandaag heb ik voor het eerst een film in de browser gekeken (Zack Snyder's Justice League, in Chrome). Daarbij vielen me een aantal dingen op (naast de 4:3 aspect ratio die zo bedoeld is):
- In tegenstelling tot Netflix, Disney+ en Prime kan ik niet met de pijltjestoetsen links/rechts vooruit of achteruit spoelen. Best jammer, het is toch wat minder handig met de muis.
- De cursor bleef de hele tijd in beeld. Bij deze film viel het nog net mee omdat er links en rechts toch ruimte was, maar hij bleef toch opvallen. Bij Netflix, Disney+ en Prime verdwijnt hij na een paar seconden van inactiviteit.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Ik ben het wel met je eens. Ik doe dit nu al met Disney+ en Amazon Prime. Netflix mag wel continue doorlopen, voor een deel omdat ik die met de kinderen gedeeld heb. Van HBO weet ik het nog niet. Op het eerste gezicht valt daar ook veel te volgen. (Heb net vandaag mijn abo afgesloten)Deezers schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 18:52:
Door alle streamingsdiensten en beperkte kijktijd heb ik een andere visie op abonnementen gekregen. In plaats van elke maand geabonneerd te blijven kan je beter een paar maanden per jaar lid zijn en dan de series kijken die je zou willen. …. Hoe zien jullie dat?
Op zoch een goede keuze als je niet te maken hebt met huisgenoten die allemaal in hun eigen series zitten. Van mij mag HBO erin en Netflix eruit, maar mijn vrouw kijkt van alles op Netflix en vindt HBO overbodig. Wordt dus beide en Disney voor de kids.Deezers schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 18:52:
Door alle streamingsdiensten en beperkte kijktijd heb ik een andere visie op abonnementen gekregen. In plaats van elke maand geabonneerd te blijven kan je beter een paar maanden per jaar lid zijn en dan de series kijken die je zou willen. Ook al kost HBO nu met de actie maar 50 euro per jaar, als je er uiteindelijk maar een paar series per jaar op kijkt is het misschien alsnog voordeliger om losse maanden te abonneren. Al is als je geld voldoende hebt natuurlijk het makkelijker om door te lopen. Hoe zien jullie dat?
Overigens zie ik wel steeds meer de trend dat nieuwe series per week 1 aflevering worden gereleased ipv in 1 keer. Dat maakt afwisselen ook lastiger.
heb Amazon eruit gegooid voor HBO geen spijt vanSempy schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 19:25:
[...]
Op zoch een goede keuze als je niet te maken hebt met huisgenoten die allemaal in hun eigen series zitten. Van mij mag HBO erin en Netflix eruit, maar mijn vrouw kijkt van alles op Netflix en vindt HBO overbodig. Wordt dus beide en Disney voor de kids.
Overigens zie ik wel steeds meer de trend dat nieuwe series per week 1 aflevering worden gereleased ipv in 1 keer. Dat maakt afwisselen ook lastiger.
Ik heb netflix er zo rond de vorige prijsverhoging uitgegooid. Voor 4 euro blijft HBO er nog wel een poos. Daarnaast heb ik nog Disney, Prime en NPO start (en een jaartje viaplay, maar die heb ik al weer opgezegd voor komend jaar zelfs. zelfde gold voor Discovery plus die loopt ook ergens dit jaar af.) Dat zijn gewoon die diensten die ik eigenlijk altijd wel wil houden. En die ik betaalbaar vind. Totaal is nu maar net iets hoger dan het 4k abonnement wat ik bij Netflix had. 
Nieuwe Diensten zijn gewoon te laat. (Tenzij SkyShowtime ook voor 4 euro reclamevrij gaat dan wil ik er nog wel over denken. Maar uiteindelijk gaat de beperktheid van tijd ook een rol spelen.)
Nieuwe Diensten zijn gewoon te laat. (Tenzij SkyShowtime ook voor 4 euro reclamevrij gaat dan wil ik er nog wel over denken. Maar uiteindelijk gaat de beperktheid van tijd ook een rol spelen.)
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Erg blij met het aanbod van HBO, wel is het extra geld voor beter beeldkwaliteit voorlopig nog een wassen neus. Door het bufferen zakt de resolutie vrij vaak terug.
Door het versneld afspelen is het geluid soms ook erg mag. Band of Brothers met hoge piepstemmetjes, doet de serie absoluut geen eer aan.
Mag hopen dat je in de toekomst ieder geval zelf de keuze kan maken van snelheid en dat de verbinding er ook op vooruitgaat.
Door het versneld afspelen is het geluid soms ook erg mag. Band of Brothers met hoge piepstemmetjes, doet de serie absoluut geen eer aan.
Mag hopen dat je in de toekomst ieder geval zelf de keuze kan maken van snelheid en dat de verbinding er ook op vooruitgaat.
Vanmiddag HBO genomen. Morgen eens op zoek naar goede series. Kijken of ik lijsten kan vinden wat de moeite waard is om te kijken.
Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC