8 maart ook meteen een abonnement op HBO max genomen(de €3,99 versie)
Tot voor kort had ik: Netflix, Disney+, Prime video en Discovery+. Netflix was voor mij echt iets voor vakantie periodes, bij gebrek aan beter zeg maar. Bij Disney + heb ik al tijden geen dingen meer gezien die me aanstonden.
Dus recentelijk al Netflix en Disney+ eruit gegooid. En gezien het aanbod van HBO, en de prijzen van Netflix en Disney+, denk ik ook niet dat die 2 ooit weer terug komen bij mij.
Prime Video zit inbegrepen bij mijn Amazon prime, dus die blijft gewoon. En Discovery+ is meer dan prima sinds de upgrade van hun app. Veel auto, technologie en reality series die ik graag kijk, dus Discovery+ blijft ook.
Ben nu voor de 5e keer bezig met Fringe

, Game of Thrones moet ik ook eindelijk eens helemaal gaan bekijken. De nieuwe Matrix staat nog in mijn lijstje, etc.
Ik heb het aanbod een paar keer doorgebladerd nu, en er is nog genoeg te bekijken de komende maanden.
Daarnaast is de interface van HBO een verademing tov Netflix. Gewoon A-Z en top down en geen irritante side scroll bewegingen.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF