Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:13

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Robtimus schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 19:02:
Vandaag heb ik voor het eerst een film in de browser gekeken (Zack Snyder's Justice League, in Chrome). Daarbij vielen me een aantal dingen op (naast de 4:3 aspect ratio die zo bedoeld is):
  1. In tegenstelling tot Netflix, Disney+ en Prime kan ik niet met de pijltjestoetsen links/rechts vooruit of achteruit spoelen. Best jammer, het is toch wat minder handig met de muis.
  2. De cursor bleef de hele tijd in beeld. Bij deze film viel het nog net mee omdat er links en rechts toch ruimte was, maar hij bleef toch opvallen. Bij Netflix, Disney+ en Prime verdwijnt hij na een paar seconden van inactiviteit.
Hebben anderen dit ook gemerkt?
Hier blijft het pijltje ook in beeld op de laptop. Het is even zichtbaar, even weg, etc. Verder op de TV gekeken dus geen last meer van gehad. Wel irritant op een laptop, je blijft er toch naar kijken.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 12:55
kendo schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:30:
8 maart ook meteen een abonnement op HBO max genomen(de €3,99 versie)

En Discovery+ is meer dan prima sinds de upgrade van hun app. Veel auto, technologie en reality series die ik graag kijk, dus Discovery+ blijft ook.
Ik ben ook zeer benieuwd wat er op termijn met beide diensten gaat gebeuren aangezien ze van dezelfde eigenaar zijn geworden al is de deal pas officieel rond voor juli 2022 (mogelijk al in april) bron: CNET en zoals ook in mei 2021 op Tweakers. Ik heb zelf geen interesse in huidige Discovery+ portfolio, maar HBO Max wel interessant voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Katseviool schreef op zondag 13 maart 2022 @ 11:04:
[...]

Ben wel benieuwd inderdaad met NL en mocht je tijd hebben hoe zich een soortgelijke stream verhoudt met een Netflix/Prime :)
De NL stream is vergelijkbaar. 10 minuten Dune streamen was ongeveer 1.45GB.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7czwykGqUDQwxKJzNSG21Nptimw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bgPEb0yDCdMetOICS8x1Tu8h.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:31
Winning time:rise of the lakers vind ik wel een leuke serie de eerste 2 afleveringen keken lekker weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:55
baco101 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 12:41:
Winning time:rise of the lakers vind ik wel een leuke serie de eerste 2 afleveringen keken lekker weg
Heb hier net ook de eerste aflevering gekeken, fijne kwaliteit weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-06 18:08

Robtimus

me Robtimus no like you

janvanduschoten schreef op maandag 14 maart 2022 @ 10:46:
[...]

Hier blijft het pijltje ook in beeld op de laptop. Het is even zichtbaar, even weg, etc. Verder op de TV gekeken dus geen last meer van gehad. Wel irritant op een laptop, je blijft er toch naar kijken.
Hier is hij echt continue in beeld. Gelukkig zie ik hem niet meer als ik de muis helemaal naar rechts beweeg.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

ik heb hier ook een abonnement op genomen voor 4 euro per maand, hoewel ik niet zo gek veel tv kijk dus als het me niet bevalt kieper ik het er weer uit. Westworld lijkt me wel wat.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Voor wie met iDEAL het abonnement heeft afgesloten bij HBO; zien jullie inmiddels HBO al bij je bank staan als automatisch incasso? Ik kan mij niet herinneren of dat meteen hoort te gebeuren of bij de eerst volgende automatische betaling pas.
Zit er niet op te wachten dat het mis gaat in april en daardoor de 50% afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Offtopic:

Aangezien ik het niet kan vinden (in de eerste honderd, en laatste 200 comments)
Is er ook een topic hoe je HBO MAX daadwerkelijk aan de praat kan krijgen met hardware die (nog) niet ondersteund word?
zonder extra hardware aan te schaffen dus bij voorkeur...

LG55B6V = WebOS 3.0, niet 3,5, geen ondersteuning.
Ziggo Mediabox Next = nog geen app
iPad 2018 streamen naar Marantz SR6015 (airplay2) = audio only

[ Voor 20% gewijzigd door zion op 14-03-2022 16:27 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-06 00:41
Chromecast geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:33
Anoniem: 1486766 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:39:
Voor wie met iDEAL het abonnement heeft afgesloten bij HBO; zien jullie inmiddels HBO al bij je bank staan als automatisch incasso? Ik kan mij niet herinneren of dat meteen hoort te gebeuren of bij de eerst volgende automatische betaling pas.
Zit er niet op te wachten dat het mis gaat in april en daardoor de 50% afgelopen is.
Bij HBO Max staat de betaalmethode iDeal en de volgende factuurdatum, dus het lijkt me dat ze dat automatisch afschrijven en dat bij de eerste keer betalen ingegaan is.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dutchgio schreef op maandag 14 maart 2022 @ 16:23:
[...]

Bij HBO Max staat de betaalmethode iDeal en de volgende factuurdatum, dus het lijkt me dat ze dat automatisch afschrijven en dat bij de eerste keer betalen ingegaan is.
Volgens die info wel ja maar de bank geeft niet aan dat het auto incasso is maar staat het als gewone iDEAL betaling. Een Netflix valt bijvoorbeeld wel onder auto incasso bij de bank. Maar nogmaals ik weet niet of dat altijd het geval is bij een eerste betaling. :)
Normaal zeg ik ook; ik zie het dan wel weer. Maar die life time korting vraagt om extra aandacht.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 14-03-2022 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-06 22:49
ArthurMorgan schreef op zondag 13 maart 2022 @ 19:55:
[...]

Ja het is een actie tegen het afwisselen van diensten.
Desalniettemin: drie maanden per jaar HBO afnemen om te kijken wat je interessant vindt is goedkoper dan deze lifetime-korting.

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Gluten Parody schreef op maandag 14 maart 2022 @ 16:45:
[...]

Desalniettemin: drie maanden per jaar HBO afnemen om te kijken wat je interessant vindt is goedkoper dan deze lifetime-korting.
Als jij dat zo wilt doen, dan kan dat toch?

Alleen als iedereen dat doet zal er ook veel voor de individu geldende " interessante" content verschijnen, denk je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:10
Ik zie streamingdiensten als zenderpakket (iets dat ik niet meer afneem). Iets met gemakzucht... Heb nu Apple TV + en Discovery + (tijdelijk) opgezegd omdat ik voorlopig wel zoet ben met Amazon Prime / Netflix.

Vooralsnog ben ik blij met de korting. Zodra ik alles heb gezien dat ik wil zien... dat zie ik dan wel weer.

Wel meer 4K materiaal graag... En evt. opgepoetste versies van ouder spul. 6 Feet Under gaat een uitdaging worden op een 85" 4K scherm...

[ Voor 13% gewijzigd door Thalaron op 14-03-2022 17:00 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-06 22:49
Slaiter schreef op maandag 14 maart 2022 @ 16:57:
[...]

Als jij dat zo wilt doen, dan kan dat toch?

Alleen als iedereen dat doet zal er ook veel voor de individu geldende " interessante" content verschijnen, denk je niet?
Denk ik niet. Ik heb belangstelling voor slechts een klein deel van de content en kan daardoor een doorlopend lidmaatschap niet verantwoorden. Dus nadat ik Succession uit heb zeg ik HBO weer op :) Vinden ze goed.

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:59
Gluten Parody schreef op maandag 14 maart 2022 @ 17:08:
[...]

Denk ik niet. Ik heb belangstelling voor slechts een klein deel van de content en kan daardoor een doorlopend lidmaatschap niet verantwoorden. Dus nadat ik Succession uit heb zeg ik HBO weer op :) Vinden ze goed.
Als je in maar voor een klein deel belangstelling hebt, is het inderdaad goedkoper om 3 maanden abbo te nemen dan een heel jaar met 50% korting. Knelpuntje kan nog worden dat nieuwe series in toenemende mate met wekelijkse releases werken in plaats het ouderwetse geheel bingen vanaf dag 1. Maar ook dat is te ondervangen door je abonnement goed te timen en het niet per se willen zien op dag van verschijnen om bij het koffieautomaat mee te kunnen praten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Zijn er Scandinavische series te zien op HBO Max? Ik heb momenteel Netflix en NLZiet. Op Netflix barst het momenteel van de Scandinavische krimi waar ik een groot fan van ben. Kan iemand hier antwoord op geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Anoniem: 1486766 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 16:43:
[...]

Volgens die info wel ja maar de bank geeft niet aan dat het auto incasso is maar staat het als gewone iDEAL betaling. Een Netflix valt bijvoorbeeld wel onder auto incasso bij de bank. Maar nogmaals ik weet niet of dat altijd het geval is bij een eerste betaling. :)
Normaal zeg ik ook; ik zie het dan wel weer. Maar die life time korting vraagt om extra aandacht.
Dat zou ik ook wel willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
xabre16v schreef op maandag 14 maart 2022 @ 17:49:
Zijn er Scandinavische series te zien op HBO Max? Ik heb momenteel Netflix en NLZiet. Op Netflix barst het momenteel van de Scandinavische krimi waar ik een groot fan van ben. Kan iemand hier antwoord op geven?
Niet extreem veel zover ik kan zien. Dan zou ik eerder naar Viaplay kijken, die hebben dat wel meer. Daarvan kun je volgens mij ook het aanbod inzien zonder direct een abonnement af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Anoniem: 1486766 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 16:43:
[...]

Voor zover ik mij kan herinneren stond er bij het afsluiten van het abo met iDeal dat de 1ste betaling meteen inhoud dat je een sepa machtiging afgeeft. Dat is nog voor je op het akkoord vinkje klikte.

Zal best goed zitten...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
darkdesign schreef op maandag 14 maart 2022 @ 18:01:
[...]

Dat zou ik ook wel willen weten.
Punt is dat je via iDeal geen incassomachtiging af kunt geven, dat kan alleen via een natte handtekening, of een digitale autorisatie via de app of website van je bank. Het eerste zie je heel soms nog wel eens, het laatste ben ik zelf nog nooit tegengekomen. In plaats daarvan wordt er vaak een eerste betaling gedaan via pin of iDeal, en dan worden de volgende betalingen via een incasso afgehandeld alsof er een machtiging zou zijn. Mocht je ooit vervelend willen doen dan moet je een MOI indienen, dan mag HBO (in dit geval) een boete betalen voor een ongeldige incasso.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Vanuit de voorwaarden:
2.4. BETALING EN FACTURERING:

Lopend Abonnement

Door een account aan te maken bij een Abonnementaanbieder en door de Abonnementaanbieder een Betaalmethode te verstrekken, stemt u ermee in de Abonnementaanbieder een Abonnementsvergoeding te betalen. Met inachtneming van Artikel 2.3 (Gratis Proefperiodes en Promotieaanbiedingen) brengt de Abonnementaanbieder de eerste Abonnementsvergoeding in rekening op uw Betaalmethode op de datum waarop de Abonnementaanbieder de aankoop van uw Abonnement heeft bevestigd. Daarna zal de Abonnementsvergoeding door uw Abonnementaanbieder op terugkerende basis volgens de door u aangegeven factureringscyclus in rekening worden gebracht op uw Betaalmethode.
Door de eerste betaling te doen stem je in met de terugkerende facturering, die HBO Max zelf in rekening brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 21:02
Ruzor schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:50:
[...]

Probeer het eens met de app Apps2Fire:
https://play.google.com/s...id=mobi.koni.appstofiretv
Of Easy Fire Tools:
https://play.google.com/s...=de.agondev.easyfiretools

Dan heb je Downloader helemaal niet nodig.
Bestaat zeker geen iPhone app voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 14 maart 2022 @ 18:14:
[...]

Niet extreem veel zover ik kan zien. Dan zou ik eerder naar Viaplay kijken, die hebben dat wel meer. Daarvan kun je volgens mij ook het aanbod inzien zonder direct een abonnement af te sluiten.
Bedankt voor de tip. Best een prijzige business als je wat van de streaming diensten hebt. Heb even het aanbod bekeken van Viaplay maar is redelijk mager en sommige series op Viaplay staan ook op al op Netflix.
Wisting leek mij wel wat, een Viaplay original, maar die blijkt ook op NLziet te staan notabene lol.

[ Voor 8% gewijzigd door xabre16v op 14-03-2022 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Toen ik mij net geabonneerd had op HBO Max zag ik in de app Jurassic Park staan. Toen ik hem wilde afspelen kreeg ik een foutmelding. Nu staat hij er helemaal niet meer op. Nu is er genoeg te zien dus ik vermaak mij wel, maar het lijkt mij leuk om die films nog eens terug te zien. Toch een soort nostalgie ;)

[ Voor 3% gewijzigd door darkdesign op 14-03-2022 19:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
xabre16v schreef op maandag 14 maart 2022 @ 19:03:
[...]

Bedankt voor de tip. Best een prijzige business als je wat van de streaming diensten hebt. Heb even het aanbod bekeken van Viaplay maar is redelijk mager en sommige series op Viaplay staan ook op al op Netflix.
Wisting leek mij wel wat, een Viaplay original, maar die blijkt ook op NLziet te staan notabene lol.
Accounts (en de kosten) delen is wel een optie, dan blijft het wat beter behapbaar.

Wellicht nog van voordat Viaplay hier actief was, zodra de rechten aflopen zal het wel alleen op Viaplay blijven staan.

Zo gaat dat bij HBO series die nu nog op bijvoorbeeld Netflix staan ook helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-06 20:52
Waarschijnlijk al 100 keer uitgelegd, maar ik kan het niet vinden. Hoe pas ik in de Android app de ondertiteling aan? Ik heb nu zo'n vervelende zwarte achtergrond wat ik graag transparant krijg.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wellicht voor andere die nog lid willen worden handig. Navraag gedaan over betaling met creditcard en iDeal.
You can change your credit card details to HBO Max during your subscription without losing the 50% for life offer. I suggest that you change the details as soon as you receive them, because if your monthly payment is not successful, unfortunately the offer will be removed from your subscription.
I also suggest that you use credit card payment instead of iDeal, because there has sadly been some technical difficulties with that at the moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-05 11:48
RTL Nieuws meldt dat er definitief HBO Max en Discovery + samen zullen komen. Er komt ook een app voor de beide. Ik vraag mij af hoe zullen zij dat met levenslange korting oplossen. Discovery + boeit mij bv voor geen meter. Ik wil ook niet voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delpit
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:31
niwde schreef op zondag 13 maart 2022 @ 11:22:
Gisteren ook maar aangemeld. Als ik bij abonnement kijk dan zie ik de volgende melding:
"Je hebt tijdelijk toegang tot HBO Max."

Hebben meer mensen dit?
Ik krijg deze wat vage melding ook. Betalen is gewoon goed gegaan, althans bedrag is afgeschreven. Geen idee of ik nu zelf iets moet doen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:59
Olga2000 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 21:50:
RTL Nieuws meldt dat er definitief HBO Max en Discovery + samen zullen komen. Er komt ook een app voor de beide. Ik vraag mij af hoe zullen zij dat met levenslange korting oplossen. Discovery + boeit mij bv voor geen meter. Ik wil ook niet voor betalen.
Ik denk (hoop) dat de bedoeling is om 2 losstaande diensten in 1 app/omgeving te zetten (kostenreductie) en dan gewoon 2 losstaande abbo's en een combi-aanbieding aan te bieden.

Het lijkt me in ieder geval commercieel niet handig om de gebruikers van beide diensten de andere dienst en een bijbehorende prijsverhoging door de strot te duwen. Zeker ook omdat het volgens mij nogal verschillende doelgroepen zijn.

De levenslange korting zullen ze denk ik voorlopig nog wel even laten. Daar is in de businessplannen gewoon rekening mee gehouden om in feite marktaandeel te kopen. Dan moet je die levenslange korting ook wel een serieuze tijd handhaven, want anders loopt je marktaandeel weg omdat ze zich genept voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
delpit schreef op maandag 14 maart 2022 @ 21:52:
[...]

Ik krijg deze wat vage melding ook. Betalen is gewoon goed gegaan, althans bedrag is afgeschreven. Geen idee of ik nu zelf iets moet doen of zo.
Dit heb ik ook. Ook geen opties om betaalwijze aan te passen….

'AbonnementJe hebt tijdelijk toegang tot HBO Max.

Voor meer informatie over je abonnement kun je terecht bij Ga naar het Helpcentrum'

Bij het Helpcentrum kan ik hier verder niets over terugvinden...

[ Voor 24% gewijzigd door Thalaron op 14-03-2022 22:29 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 03-06 20:26
Ik weet even niet waar ik dit moet vragen maar ben van plan om justice league te kijken. Alleen MoS en BvS gekeken. Kan ik de "normale juctoce leaque skippen en zacks versie kijken zonder veel te missen oid?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• niwde
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-06 21:03
Vanochtend toch maar even de klantenservice gesproken en er werd mij verteld dat een iDeal probleem is bij hun. Ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen. Ik/wij hoeven er niks aan te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Insidious
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 02-06 18:17

Insidious

Professionele amateur

Nietdatikweet schreef op maandag 14 maart 2022 @ 22:27:
Ik weet even niet waar ik dit moet vragen maar ben van plan om justice league te kijken. Alleen MoS en BvS gekeken. Kan ik de "normale juctoce leaque skippen en zacks versie kijken zonder veel te missen oid?
Sterker nog, die volgorde heeft de voorkeur. Voor mij helaas te laat. Maar zonder gekheid is Zack's versie in basis dezelfde film als die van Whedon, maar dan wel te hachelen. Alles wat kut is in de Whedon cut, zit niet in de Snyder cut. Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 03-06 20:26
So be it! Thx maar denk eerlijk gezegd niet dat ik daarna dan nog Whedons versie ga kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-06 16:58
Hoe zit het eigenlijk met de life time korting, heb hem nu afgesloten voor €3.99,het is maandelijks opzegbaar, als ik hem nu volgende maand opzeg blijft die korting dan als ik hem over een jaar weer ga gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:45

The_Worst

Unox

@DoubleDutch Nee, zolang het abonnement actief is.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-06 16:58
The_Worst schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 00:01:
@DoubleDutch Nee, zolang het abonnement actief is.
Ah thx, was mij niet helemaal duidelijk. 👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De Xbox app heeft een update gekregen. Binnen een seconde is het beeld op volle kwaliteit. Helaas nog geen dolby atmos.

[ Voor 8% gewijzigd door The Dolf op 15-03-2022 00:46 ]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

robert-630 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 21:33:
Wellicht voor andere die nog lid willen worden handig. Navraag gedaan over betaling met creditcard en iDeal.

[...]

[...]
ik heb gewoon met ideal betaald en dat lukte goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:57
The Dolf schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 00:41:
De Xbox app heeft een update gekregen. Binnen een seconde is het beeld op volle kwaliteit. Helaas nog geen dolby atmos.
Vorige week (woensdag?) heb ik de hbo max app op mijn "xbox one s" geinstalleerd. En toen was het beeld altijd al meteen goed. Is er sindsdien een update uitgekomen of gebruikte jij de app al eerder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:24

Licko

ZVDK

Insidious schreef op maandag 14 maart 2022 @ 23:10:
[...]

Sterker nog, die volgorde heeft de voorkeur. Voor mij helaas te laat. Maar zonder gekheid is Zack's versie in basis dezelfde film als die van Whedon, maar dan wel te hachelen. Alles wat kut is in de Whedon cut, zit niet in de Snyder cut. Veel plezier!
Is die Snyder cut de moeite? Toen ik zag dat ie 4 uur duurde was ik al sceptisch, en toen ik er achter kwam dat ie 4:3 ratio is werd ik nog minder enthousiast :X

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03-06 09:19
dglavimans schreef op zondag 13 maart 2022 @ 13:03:
Euphoria is uit, jeetje wat een show.. Heeft momenten die voor mij bij de beste tv horen die ik in jaren heb gezien

Up next denk ik Peacemaker maar eens beginnen… Zijn er nog andere echt must watches?
Ik ben begonnen aan succession. Seizoen 1 net erop zitten, en kijkt voor mij lekker weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Licko schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 08:28:
[...]

Is die Snyder cut de moeite? Toen ik zag dat ie 4 uur duurde was ik al sceptisch, en toen ik er achter kwam dat ie 4:3 ratio is werd ik nog minder enthousiast :X
Wat maakt die ratio uit?
Snyder Cut is vele malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Ike. schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 09:07:
[...]

Wat maakt die ratio uit?
Snyder Cut is vele malen beter.
Persoonlijk vind ik het jammer dat niet het volledige beeld van mijn tv wordt benut :w
Ik laat 'm voorlopig even links liggen tot ik een keer 4 uur echt niets beters te doen heb.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Licko schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 09:12:
[...]

Persoonlijk vind ik het jammer dat niet het volledige beeld van mijn tv wordt benut :w
Ik laat 'm voorlopig even links liggen tot ik een keer 4 uur echt niets beters te doen heb.
“The film was originally shot that way. You know, don’t forget it was intended for the theatrical release, and it was intended to have an IMAX release. But now that it was on HBO Max, Zack didn’t want to change the aspect ratio, because everything was framed that way. And it’s also, I just think it’s just so unique. You’re getting so much of the picture, you’re seeing a lot more. If we then made the decision to just chop it off, we would be losing part of the frame. So it was really important to maintain the aspect ratio because that’s how it was originally intended to be. That’s how it was shot. That’s how the visual effects were done.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Ike. schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 09:16:
[...]

“The film was originally shot that way. You know, don’t forget it was intended for the theatrical release, and it was intended to have an IMAX release. But now that it was on HBO Max, Zack didn’t want to change the aspect ratio, because everything was framed that way. And it’s also, I just think it’s just so unique. You’re getting so much of the picture, you’re seeing a lot more. If we then made the decision to just chop it off, we would be losing part of the frame. So it was really important to maintain the aspect ratio because that’s how it was originally intended to be. That’s how it was shot. That’s how the visual effects were done.”
Oh ik geloof allemaal best dat het directors intent is etc, maar ik heb daar gewoon niet zo veel mee. Net als films die nu nog bewust in zwart/wit uitgebracht worden. Voor mij voegt zo iets weinig toe. Maar smaken verschillen gelukkig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-05 14:22
Caelorum schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:43:
@AutCha Kan je de ondertiteling niet aanpassen op de PS4 dan? In de LG app kan je het echt bijzonder goed customizen. Beter dan de veel dan de andere streamingdiensten in ieder geval.
Ja dat kan wel, (je kan zelfs kleur en grootte aanpassen) maar de overige fonts zijn met serif, schuinschrift, etc. De enige sans serif is dus een afwijkende met wat rare quircks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Licko schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 09:19:
[...]

Oh ik geloof allemaal best dat het directors intent is etc, maar ik heb daar gewoon niet zo veel mee. Net als films die nu nog bewust in zwart/wit uitgebracht worden. Voor mij voegt zo iets weinig toe. Maar smaken verschillen gelukkig!
Haha precies het zelfde hier, ze zoeken het maar uit met die artistieke argumenten. Ik blijf het ook vervelend vinden wanneer een film 1/3 van mijn scherm op zwart zet dmv balken. Zit je dan met je "bioscoop ervaring'' te gluren naar een fractie van je scherm. :P
4:3 sla ik mooi over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:53

Mr. Freeze

¡GO!

Anoniem: 1486766 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 09:45:
[...]

Haha precies het zelfde hier, ze zoeken het maar uit met die artistieke argumenten. Ik blijf het ook vervelend vinden wanneer een film 1/3 van mijn scherm op zwart zet dmv balken. Zit je dan met je "bioscoop ervaring'' te gluren naar een fractie van je scherm. :P
4:3 sla ik mooi over.
Op een Apple TV kan je bij verschillende diensten dubbel tappen op de afstandsbediening, dan zoomt ie de zwarte balken weg, helaas niet bij HBOMax.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Mr. Freeze schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 10:23:
[...]

Op een Apple TV kan je bij verschillende diensten dubbel tappen op de afstandsbediening, dan zoomt ie de zwarte balken weg, helaas niet bij HBOMax.
Dan verlies je toch beeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:53

Mr. Freeze

¡GO!

Klopt, dan ben je links en rechts een stuk film kwijt, net zoals bij een uitzending van een film op een commerciële zender.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Salvatron schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 00:57:
[...]

ik heb gewoon met ideal betaald en dat lukte goed.
Hier ook, maar desondanks heb ik ‘tijdelijke toegang’.

Dé vraag is dan ook of het bij de volgende afhouding gaat goedkomen op deze betaalwijze…

Indien het over een week nog steeds onduidelijk is zeg ik hem denk ik op en sluit ik hem wel opnieuw af met CC…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Thalaron schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 10:42:
[...]

Hier ook, maar desondanks heb ik ‘tijdelijke toegang’.

Dé vraag is dan ook of het bij de volgende afhouding gaat goedkomen op deze betaalwijze…

Indien het over een week nog steeds onduidelijk is zeg ik hem denk ik op en sluit ik hem wel opnieuw af met CC…
Je kan ook gewoon de betaalwijze wijzigen, hoef je niet op te zeggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 10:52
darkdesign schreef op maandag 14 maart 2022 @ 19:43:
Toen ik mij net geabonneerd had op HBO Max zag ik in de app Jurassic Park staan. Toen ik hem wilde afspelen kreeg ik een foutmelding. Nu staat hij er helemaal niet meer op. Nu is er genoeg te zien dus ik vermaak mij wel, maar het lijkt mij leuk om die films nog eens terug te zien. Toch een soort nostalgie ;)
JP1 staat op het moment op Prime
https://www.justwatch.com/nl/movie/jurassic-park

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakery
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-06 18:22
baco101 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 10:44:
[...]

Je kan ook gewoon de betaalwijze wijzigen, hoef je niet op te zeggen
Ik heb ook tijdelijke toegang. Dat ziet de 'abonnement'-pagina er zo uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0kQdl9jeVAIByU6wUUeOLJLdwcI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yLu6Qduq8gLhXn23gDk0cPJU.png?f=fotoalbum_large

Verder is er bij de accountinstellingen ook geen optie om je betaalgegevens bij te werken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:35

OMD

Greatsword schreef op zondag 13 maart 2022 @ 10:01:
[...]

Als je daar werkelijk van houd dan is dit echt de heilige graal. Geen fancy CSI Bullshit maat gewoon het echte werk, inclusief het type mensen en hoe het werk er in de praktijk aan toe gaat. Enjoy the ride!
Ben nu bij aflevering 7 van The Wire. Wat een fantastische serie zeg. Jammer dat je als volwassen vent minder tijd hebt om te kijken :P
Enjoy the ride is geen woord van gelogen. Wat een gave characters allemaal zeg.

Met vrouwlief zijn we begonnen aan Fringe. Erg gaaf en kijken we zeker helemaal uit :)

[ Voor 7% gewijzigd door OMD op 15-03-2022 11:17 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-06 21:46
OMD schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 11:17:
[...]

Ben nu bij aflevering 7 van The Wire. Wat een fantastische serie zeg. Jammer dat je als volwassen vent minder tijd hebt om te kijken :P
Enjoy the ride is geen woord van gelogen. Wat een gave characters allemaal zeg.
Idem voor OZ en Sopranos. Geweldige series heeft HBO en echt veel betere series dan welke concurrent dan ook.

Overigens las ik de toevoeging van Discovery+. Houd er rekening mee dat ik verwacht dat HBO Max met de tijd dezelfde prijzen gaat hanteren als in Amerika. Dat zou betekenen dat wij zo rond de € 15,- per maand gaan betalen. Opzich is het dat nog steeds waard naar mijn inziens.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:35

OMD

CryptoNL schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 11:18:
[...]

Idem voor OZ en Sopranos. Geweldige series heeft HBO en echt veel betere series dan welke concurrent dan ook.

Overigens las ik de toevoeging van Discovery+. Houd er rekening mee dat ik verwacht dat HBO Max met de tijd dezelfde prijzen gaat hanteren als in Amerika. Dat zou betekenen dat wij zo rond de € 15,- per maand gaan betalen. Opzich is het dat nog steeds waard naar mijn inziens.
Sopranos al lang geleden gekeken. Één van mijn all-time favorites. :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-06 06:51

GS88

π raat

Ik ben ook benieuwd of, en zo ja, wanneer nieuwe films (zoals the Batman, 2022) naar HBO Max komen..

Verschillende google-hits vermelden mogelijk 45 dagen na bioscooprelease (4 maart), maar HBO vermeldt er zelf niks over. Is de 45 dagen gewoon ge-copy-paste van Disney en dus puur een verwachting?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
GS88 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 11:22:
Ik ben ook benieuwd of, en zo ja, wanneer nieuwe films (zoals the Batman, 2022) naar HBO Max komen..

Verschillende google-hits vermelden mogelijk 45 dagen na bioscooprelease (4 maart), maar HBO vermeldt er zelf niks over. Is de 45 dagen gewoon ge-copy-paste van Disney en dus puur een verwachting?
45 dagen na release. HBO heeft dat zelf ook gecommuniceerd. Ik dacht via Twitter en/of Facebook.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-06 06:51

GS88

π raat

CryptoNL schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 11:23:
[...]

45 dagen na release. HBO heeft dat zelf ook gecommuniceerd. Ik dacht via Twitter en/of Facebook.
Oh, thanks. Kon het op de website niet vinden :)

Rotterdam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CryptoNL
GS88 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 11:25:
[...]

Oh, thanks. Kon het op de website niet vinden :)
The Batman zou ik trouwens in de bioscoop gaan kijken _/-\o_

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
@baco101 dat wat @tweakery zegt dus... Er valt hier niets aan te passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
@tweakery @Thalaron Als ik in de app naar mijn profiel ga en dan links boven op het radertje klik en dan naar subscription ga, dan op manage my subscription dan wordt je naar de website geleid en dan zie je edit payment method en dan kun je volgens mij wijzigen

[ Voor 4% gewijzigd door baco101 op 15-03-2022 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-06 15:14

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik heb jaren geleden zelf The Sopranos gezien, die vond ik toen de tijd zo geweldig. Nu kijk ik The Sopranos opnieuw maar dan met mijn vriendin die de serie nog niet heeft gezien.

Na The Sopranos wil ik weer eens Oz zien, die is ook zo meesterlijk goed. Denk dat zij Oz ook erg leuk vindt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Grudgie schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 11:42:
Ik heb jaren geleden zelf The Sopranos gezien, die vond ik toen de tijd zo geweldig. Nu kijk ik The Sopranos opnieuw maar dan met mijn vriendin die de serie nog niet heeft gezien.

Na The Sopranos wil ik weer eens Oz zien, die is ook zo meesterlijk goed. Denk dat zij Oz ook erg leuk vindt. :)
JK Simmons in OZ _/-\o_

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-06 15:14

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik zie alleen Oz nog op HBO Max staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Grudgie schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 11:45:
Ik zie alleen Oz nog op HBO Max staan.
Klopt. Iets met rechten die nog ergens anders liggen.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
@baco101 die optie heb ik dus niet
Wel jammer dat het weer zo'n gepruts is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezkeijou
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-07-2022
[...]

Dus zonder de 50% korting is een abbo 30 eur per maand? Dan prijzen ze zich uit de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Thalaron schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 12:00:
@baco101 die optie heb ik dus niet
Wel jammer dat het weer zo'n gepruts is...
Okay, ja dat is balen ja
Ik had niet de voorgaande berichten goed gelezen

[ Voor 9% gewijzigd door baco101 op 15-03-2022 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
Mezkeijou schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 12:07:
[...]

Dus zonder de 50% korting is een abbo 30 eur per maand? Dan prijzen ze zich uit de markt.
Nee met korting € 7,50 en HBO prijst zichzelf niet uit de markt. Ze zijn kwalitatief veel beter dan de rest en daar betaal je dan gewoon voor. Met alle respect voor Netflix waar 90% echt pulp is wat erop staat.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-06 13:03
[...]

Mij niet dan :)
Ik ben blij met deze prijs/kwaliteit verhouding en heb totaal geen interesse in Discovery+.
Van mij mogen ze hem best toevoegen, als ze het maar doen voor nieuwe abbo's of hem "gratis" toevoegen.

Als ze hem naar 7,50 EUR (met 50% korting doen) dan is het voor mij niet meer interessant.
CryptoNL schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 12:17:
[...]

Ik weet niet wat je verwacht, maar HBO heeft denk ik 20 series in de top 30 beste series allertijden staan. Je kijkt liever Netflix die 500 films uitbrengen met een gemiddelde waardering van 4,0 op imdb? Dat kan ook natuurlijk :D
Is allemaal mening van :D
Ik hou van Hallmark films bijvoorbeeld (krijgen super lage cijfers op IMDB, maar als IK ze moet beoordelen geef ik ze juist super hoog).

HBO vind ik met de HUIDIGE prijs ideaal. Maar als ze aan de prijs gaan zitten dan denk ik dat ik het aanbod niet meer goed vind, en dat ik alternatieve wegen ga zoeken (veel wat op HBO zit heb ik ook op fysieke medium, ik heb HBO veel door het gemak dat ik niet met schijfjes zit).

Zo snap ik niet dat men zo lovend is over Euphoria, die zou VAN MIJ een 2 krijgen (alleen een hoger cijfer door Sydney Sweeney).
Zoveel meningen en gelukkig is jouw mening niet het belangrijkst ;) (net zoals die van mij niet)

[ Voor 42% gewijzigd door Ryur op 15-03-2022 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Ryur schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 12:16:
[...]

Mij niet dan :)
Ik ben blij met deze prijs/kwaliteit verhouding en heb totaal geen interesse in Discovery+.
Van mij mogen ze hem best toevoegen, als ze het maar doen voor nieuwe abbo's of hem "gratis" toevoegen.

Als ze hem naar 7,50 EUR (met 50% korting doen) dan is het voor mij niet meer interessant.
Ik weet niet wat je verwacht, maar HBO heeft denk ik 20 series in de top 30 beste series allertijden staan. Je kijkt liever Netflix die 500 films uitbrengen met een gemiddelde waardering van 4,0 op imdb? Dat kan ook natuurlijk :D

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mezkeijou
CryptoNL schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 12:17:
[...]

Netflix heeft wel bestaansrecht. Dat jij liever alleen Amerikaanse producties wilt zien. Is niet erg. Maar Netflix heeft ook Frans en ander Europees aanbod. En wat denk je van aziatische films/series. Ik zie niet zomaar dat HBO kdrama's gaat voorschotelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Wanneer ik nu doorklik naar helpcentrum dan krijg ik de volgende mededeling te zien;

Welkom bij HBO Max!
We hebben gemerkt dat het betaalproces niet helemaal goed is afgerond toen je je abonneerde op HBO Max. Om je zo snel mogelijk aan het streamen te krijgen, hebben we jouw HBO Max-account toch alvast voor je geactiveerd. Dit verandert verder niks aan je abonnement (maak je geen zorgen, de kortingsactie is nog steeds geldig als je daar gebruik van hebt gemaakt bij het aanmelden).

Het enige dat je nu nog hoeft te doen om te starten met streamen, is inloggen met het e-mailadres en het wachtwoord dat je voor je account bij HBO Max hebt aangemaakt. Neem alsjeblieft contact met ons op als je nog verdere hulp nodig hebt..

Veel plezier!

Ik heb ook nergens de optie om het abonnement op te zeggen of iets dergelijks. Ik kan dus niets aanpassen. Ik wacht het nog wel even af maar indien er geen helderheid gegeven gaat worden tegen het einde van de actie dan ga ik denk ik toch even bekijken hoe/wat verder.

Maar goed... volgens bovenstaande boodschap zou het dus goed moeten komen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CryptoNL
Mezkeijou schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 12:27:
[...]

Netflix heeft wel bestaansrecht. Dat jij liever alleen Amerikaanse producties wilt zien. Is niet erg. Maar Netflix heeft ook Frans en ander Europees aanbod. En wat denk je van aziatische films/series. Ik zie niet zomaar dat HBO kdrama's gaat voorschotelen.
Heeft HBO ook he ;) Allemaal kwalitatief vele malen beter dan Prime, Netflix enzovoorts.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezkeijou
CryptoNL schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 12:56:
[...]

Heeft HBO ook he ;) Allemaal kwalitatief vele malen beter dan Prime, Netflix enzovoorts.
Ah das mooi. Welke kwalitatief veel betere kdrama hebben ze dan als titels?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:06
Sterker nog.. Alle streamingdiensten in de EU hebben EU content, want dat zijn ze verplicht. Minimaal 30% van de content moet van Europese bodem komen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:04
[...]

Jij bent wel heel erg g** op HBO he :). Netflix heeft genoeg hele toffe series, dat afdoen als 90% pulp gaat echt nergens over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-05 10:57
Vorige week dinsdag ook HBO Max genomen en moet zeggen dat het aanbod erg leuk is. Ben momenteel bezig met Game of Thrones, nooit iets gevonden toen het een hype was maar nu zeer vermakelijk. App werkt fijn & erg snel. Denk er wel aan om één van alle andere streamingdiensten die ik heb (Netflix, Videoland, Prime, Disney+, NPO Plus & Viaplay) op te zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funrider
Thalaron schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 12:44:
Wanneer ik nu doorklik naar helpcentrum dan krijg ik de volgende mededeling te zien;

Ik heb ook nergens de optie om het abonnement op te zeggen of iets dergelijks. Ik kan dus niets aanpassen. Ik wacht het nog wel even af maar indien er geen helderheid gegeven gaat worden tegen het einde van de actie dan ga ik denk ik toch even bekijken hoe/wat verder.

Maar goed... volgens bovenstaande boodschap zou het dus goed moeten komen..
Volgens mij heeft iedereen met iDeal betaling (en PayPal) dit gehad zie ook eerdere berichten hierover in dit topic op o.a. 8 maart en 9 maart zit zelf ook in dit schuitje. Je hoeft niks te doen. Zou uiteindelijk goed moeten komen zie ook berichten op socials (Twitter - 8 maart / Insta) van HBO Max NL.

[ Voor 10% gewijzigd door funrider op 15-03-2022 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
@funrider Ik heb het niet gehad. Bij mij is de iDeal betaling meteen goed gegaan en heb ik, volgens de app, een lopend abonnement met werkende betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Idd geen probleem gehad met ideal hier.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Door die Ideal problemen zat ik juist nog even te wachten, hopende dat ze dat na een week wel opgelost hadden. Had geen haast maar voor het einde van de maand afsluiten was natuurlijk wel de bedoeling. Maar het gaat dus nog steeds niet foutloos zo te lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funrider
Caelorum schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:16:
@funrider Ik heb het niet gehad. Bij mij is de iDeal betaling meteen goed gegaan en heb ik, volgens de app, een lopend abonnement met werkende betaling.
CyBeR schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:17:
Idd geen probleem gehad met ideal hier.
Goed te lezen dat het bij andere gebruikers wel goed is gegaan. Zijn jullie ook op de lanceringsdatum: 8 maart een abonnement aangegaan of veel later? Bij mij had wel de afschrijving plaatsgevonden en account toegang, maar gaan bevestigings e-mail van klant en in eerste instantie in account geen abonnement zichtbaar en niet kunnen kijken alleen profielen kunnen aanmaken was mogelijk. Inmiddels een week nu tijdelijke toegang gekregen en bij abonnement staat een eind datum van 9 april 2022, maar met link naar deze FAQ pagina dat geen verdere actie nodig is.

[ Voor 7% gewijzigd door funrider op 15-03-2022 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben op 8 maart iets na 6 uur 's ochtends abonnee geworden middels Ideal. Waarschijnlijk voor alle drukte uit, daarom zal het bij mij wel helemaal goed gegaan zijn.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

funrider schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:31:
[...]

[...]

Goed te lezen dat het bij andere gebruikers wel goed is gegaan. Zijn jullie ook op de lanceringsdatum: 8 maart een abonnement aangegaan of veel later? Bij mij had wel de afschrijving plaatsgevonden en account toegang, maar gaan bevestigings e-mail van klant en in eerste instantie in account geen abonnement zichtbaar en niet kunnen kijken alleen profielen kunnen aanmaken was mogelijk. Inmiddels een week nu tijdelijke toegang gekregen en bij abonnement staat een eind datum van 9 april 2022, maar met link naar deze FAQ pagina dat geen verdere actie nodig is.
8 maart om 9:15 's ochtends.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

ArthurMorgan schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:41:
Ik ben op 8 maart iets na 6 uur 's ochtends abonnee geworden middels Ideal. Waarschijnlijk voor alle drukte uit, daarom zal het bij mij wel helemaal goed gegaan zijn.
Ik zag er jou inderdaad melding van maken, en ben er direct achteraan gehobbeld :D (en dat ging toen nog goed :P ).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier ook iDEAL 8 maart in de morgen, ging allemaal vloeiend en werkte meteen. Enkel de “is het wel doorlopend volgens de bank” twijfel zoals eerder aangegeven is er nog.
Het werkt allemaal perfect zoals snel scherp beeld etc.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 15-03-2022 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
CyBeR schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:42:
[...]

8 maart om 9:15 's ochtends.
Best vaag ik ging het ongeveer een uur later aan die dag en ondanks correcte afschrijving en melding op de site dat goed was gegaan toch ergens mis gelopen in abonnement activeren.

[ Voor 6% gewijzigd door funrider op 15-03-2022 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
funrider schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:31:
[...]

Goed te lezen dat het bij andere gebruikers wel goed is gegaan. Zijn jullie ook op de lanceringsdatum: 8 maart een abonnement aangegaan of veel later?[...]
8 maart 15:01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

[...]

prime heeft prima kwaliteit films en series, alleen is het nu zo dat je vaak extra moet betalen voor content. Tot nu toe ben ik niet onder de indruk van de content op HBOmax, op mij wekt het de indruk gewoon meer van hetzelfde te zijn als Prime, Disney+ en netflix

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:38
CryptoNL schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 11:25:
[...]

The Batman zou ik trouwens in de bioscoop gaan kijken _/-\o_
Mwa, met de huidige tv-formaten en betaalbaarheid hebben bioscopen wat mij betreft nauwelijks nog bestaansrecht. Een goede comedy waarbij je samen met de hele zaal plat ligt kan ik nog wel waarderen, maar in alle andere gevallen kijk ik liever thuis. Dan bepaal ik zelf wat ik tijdens de film zit te snacken zonder er woekerprijzen voor te betalen. Verder bepaal ik zelf wanneer de film start en of en wanneer ik een pauze inlas. Verder geen last van andere bezoekers die zitten te kletsen, te appen of flink met hun chips of popcorn zitten te kraken. En dan zijn er nog de bezoekers achter je die tegen de stoelen schoppen of bezoekers voor je die net wat te rechtop zitten, waardoor je de hele film op het puntje van je stoel zit om geen last te hebben van het hoofd voor je. ;(

Even terug on topic: Ik vind het aanbod op HBO Max best wel goed, al vind ik het wat overdreven om te zeggen dat het vele malen beter is dan bijvoorbeeld Netflix. Netflix bevat inderdaad flink wat pulp, maar ook heel wat ijzersterke series en films.

8 maart in de ochtend direct geregistreerd rond 7 uur en betaald via PayPall, allemaal zonder problemen. Maar ik loop nu wel tegen wat technische problemen aan in de app op zowel mijn telefoon als chromebook. Het duurt ontzettend lang voordat profielen en vervolgens het filmoverzicht geladen zijn. Op zich geen probleem omdat het op mijn Android TV gewoon zonder problemen werk en in de browser op mijn chromebook ook. Maar afgelopen vrijdag wilde ik wat films downloaden voor een weekendje weg en dat kan niet in de browser. Dus uiteindelijk redelijk lang bezig geweest in de app om vervolgens in het vakantiehuisje tegen dezelfde problemen aan te lopen, waardoor er geen enkele film gekeken is. :-(

Verder mis ik vooral trailers en IMDB-scores, dus vooral in dat opzicht is er nog wel wat te winnen m.b.t. het gebruiksgemak.

Overall is dit qua content denk ik wel de meest uitgebreide (legale) streamingdienst die de afgelopen jaren is gelanceerd, dus vooralsnog dik tevreden. Hadden we dit maar 1 of 2 jaar geleden, tijdens het hoogtepunt van de coronapandemie gehad. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
W1ck1e schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 07:59:
[...]

Vorige week (woensdag?) heb ik de hbo max app op mijn "xbox one s" geinstalleerd. En toen was het beeld altijd al meteen goed. Is er sindsdien een update uitgekomen of gebruikte jij de app al eerder ?
Woensdag 20.15. Ook op de one s.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:57
Dank je, dan heb ik waarschijnlijk meteen de nieuwe versie geinstalleerd.
Pagina: 1 ... 12 ... 54 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC