Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DansPants
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-05 10:09
Ik heb hetzelfde probleem op een firestick dat ik moet updaten maar dat de app niet beschikbaar is als ik dat wil doen.
Kan ook niet handmatig updaten. Kom dan op de pagina van de app terecht en dan staat er alleen “launch app”.
Zoeken op de max app geeft geen resultaat helaas. Kan nergens iets anders vinden. Iemand toevallig al een slimmigheidje gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasrek
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Deezers schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:48:
Weer even over de app: er staat sinds nu een 'Laatste kans' categorie! Wel heeeeelemaal onderaan..èn geen datum maar volgens HBO is het dat zo'n titel dan binen 30 dagen gaat verdwijnen.. dus het kan ook zomaar morgen weg zijn... Je moet laatste kans dus vrij letterlijk nemen ;)
Ondertussen is die categorie alweer verdwenen. Het valt mij op dat een boel titels die volgens Upflix zouden verdwijnen per 31 maart, nog steeds gewoon beschikbaar zijn. We lijken dus weer overgeleverd aan de goden. Ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Wasrek schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:20:
[...]

Ondertussen is die categorie alweer verdwenen. Het valt mij op dat een boel titels die volgens Upflix zouden verdwijnen per 31 maart, nog steeds gewoon beschikbaar zijn. We lijken dus weer overgeleverd aan de goden. Ach ja.
Tja, een eigen serie als The West Wing is ook nog niet terug. Of zullen de handlestarieven ook op Amerikaanse series gelden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Het volgende WTF HBOMax moment. Ik ontvang net een mail waarin staat dat ik mijn abonnement heb geannuleerd.

Ik heb niets geannuleerd Max, maar ik krijg onderhand de neiging om dat wel te doen. Ik heb niet weer zin om met die klantenservice in de slag te gaan, 3 keer vond ik wel genoeg de laatste keer 😬

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewDust
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-05 18:38
Beetje een late update, maar ik heb daags na "terug gezet" te zijn naar standaard een nieuwe kortingscode voor Premium met lifetime korting.

Contact met support was letterlijk alleen aangeven dat ik niet over was, wel wou, maar met de lopende korting. Dagen later een mail met de code.

Na wat dieper graven bij mijzelf denk ik dat ik in eerste instantie helemaal niet overgestapt was naar Premium, maar in de war was met SkyShowtime.

Maar goed, alsnog gelukt dus.

[ Voor 18% gewijzigd door NewDust op 10-04-2025 20:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Volgens Upflix zijn alle seizoenen van ER 30 april voor het laatst te zien. Lijkt me sterk bij een eigen serie, maar het zal niet de eerste keer zijn dat het een paar dagen duurt voordat de licenties weer zijn verlengd.. en The West Wing is helaas nog steeds niet terug (ook niet bij een andere streamer). Volgens HBO is bij The West Wing: 'Jammer genoeg zijn we voor deze serie de rechten verloren in Nederland en in België'. Benieuwd waar deze dan opduikt straks, maar natuurlijk wel vreemd voor een eigen WB serie. Lijkt alsof ze deze rechtdn gewoon verkocht hebben omdat dat meer oplevert dan de eigen dienst.

[ Voor 33% gewijzigd door Deezers op 20-04-2025 13:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01-06 16:27
Ik heb de afgelopen week The Pitt uitgekeken en was er danig van onder de indruk. Ben een paar avonden veel te laat naar bed gegaan omdat ik nog een aflevering heb zitten kijken. Komt hoog binnen in mijn lijstje beste ziekenhuis series ooit.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Deezers schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:41:
Volgens Upflix zijn alle seizoenen van ER 30 april voor het laatst te zien. Lijkt me sterk bij een eigen serie, maar het zal niet de eerste keer zijn dat het een paar dagen duurt voordat de licenties weer zijn verlengd.. en The West Wing is helaas nog steeds niet terug (ook niet bij een andere streamer). Volgens HBO is bij The West Wing: 'Jammer genoeg zijn we voor deze serie de rechten verloren in Nederland en in België'. Benieuwd waar deze dan opduikt straks, maar natuurlijk wel vreemd voor een eigen WB serie. Lijkt alsof ze deze rechtdn gewoon verkocht hebben omdat dat meer oplevert dan de eigen dienst.
En inderdaad niet beschikbaar meer nu. Gezien het om eigen content gaat zal het wel een licentie kwestie zijn maar vreemd dat het niet automatisch verlengd kan worden binnen HBO. Zijn streamers niet verplicht aan te geven welke content wanneer gaat verdwijnen? Want binnen de eigen HBO app is dit nog steeds nergens terug te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:17
Deezers schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 07:26:
[...]

En inderdaad niet beschikbaar meer nu. Gezien het om eigen content gaat zal het wel een licentie kwestie zijn maar vreemd dat het niet automatisch verlengd kan worden binnen HBO. Zijn streamers niet verplicht aan te geven welke content wanneer gaat verdwijnen? Want binnen de eigen HBO app is dit nog steeds nergens terug te vinden..
Op zich zou het mooi zijn als het staat net zoals Netflix, bij elk titel dat deze binnenkort verdwijnt.
Geen apart kopje ergens helemaal onderin de app, die je toch niet zal zien wellicht. Gewoon bij de titel zelf(Zo moeilijk zou dat niet moeten zijn lijkt mij).

Maar ik denk niet dat ze het verplicht zijn om aan te geven.

[ Voor 4% gewijzigd door Carlos0_0 op 01-05-2025 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-05 10:25
Ow wauw, dat was de reden voor mijn HBO abo om eerlijk te zijn. Moest nog 15 seizoenen door en doe er al anderhalf jaar over. Was bij 11.... voor mij is deze serie alleen reden om het dan even apart te leggen voor besparing, staat genoeg op de andere diensten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01-06 18:31

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Wij hebben de DVD-boxset van ER gekocht op eBay, want we zijn klaar met HBO. Dit is voor ons de derde serie die we volgden op HBO die zonder waarschuwing van de dienst verdwijnt.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Carlos0_0 schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 09:35:
[...]

Op zich zou het mooi zijn als het staat net zoals Netflix, bij elk titel dat deze binnenkort verdwijnt.
Geen apart kopje ergens helemaal onderin de app, die je toch niet zal zien wellicht. Gewoon bij de titel zelf(Zo moeilijk zou dat niet moeten zijn lijkt mij).

Maar ik denk niet dat ze het verplicht zijn om aan te geven.
De Netflix manier werkt alleen bij iets dat je al aan het kijken bent?
Een categorie met wat er af gaat kan je juist wijzen op een film/serie die je later nog wilde kijken, dat die er af gaat waardoor je die juist eerder gaat kijken. Terwijl als die film/serie ergens op een "Later kijken" lijst staat wellicht minder snel opvalt als zijnde "gaat binnenkort weg".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
RobertMe schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 11:06:
[...]

De Netflix manier werkt alleen bij iets dat je al aan het kijken bent?
Een categorie met wat er af gaat kan je juist wijzen op een film/serie die je later nog wilde kijken, dat die er af gaat waardoor je die juist eerder gaat kijken. Terwijl als die film/serie ergens op een "Later kijken" lijst staat wellicht minder snel opvalt als zijnde "gaat binnenkort weg".
Nee je ziet het als je een titel opent, en het staat ook op het voorbeeld screenshot volgens mij(Dus je ziet het overal wel waar je ook zit).
Een aparte categorie er extra bij is wel handig, alleen moet deze niet helemaal uit het zicht geplaatst worden.

Verder is het ook handig als het bij de titel zelf staat(Zoals Netflix doet), want als je iets aan het volgen ben al(Ga je niet kijken bij de Categorie verdwijnt binnenkort).
Je klikt of op de titel bij verder kijken, of je gaat naar mijn lijst. en opent vanaf daar de titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Carlos0_0 schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 11:22:
[...]

Nee je ziet het als je een titel opent, en het staat ook op het voorbeeld screenshot volgens mij(Dus je ziet het overal wel waar je ook zit).
Een aparte categorie er extra bij is wel handig, alleen moet deze niet helemaal uit het zicht geplaatst worden.

Verder is het ook handig als het bij de titel zelf staat(Zoals Netflix doet), want als je iets aan het volgen ben al(Ga je niet kijken bij de Categorie verdwijnt binnenkort).
Je klikt of op de titel bij verder kijken, of je gaat naar mijn lijst. en opent vanaf daar de titel.
Het beste uiteraard beiden. Maar met een losse categorie kun je die dus opzoeken. Terwijl als je nog tich series & films denkt te willen kijken kun je met een categorie dus ook die categorie opzoeken en even er doorheen scrollen of iets er tussen staat dat je misschien nog wilt kijken. Terwijl als het alleen bij het item staat in het overzicht (+ na "openen") dan ga je natuurlijk niet handmatig tientallen titels zitten op te zoeken elke maand. Terwijl even naar beneden scrollen naar zo'n categorie met items die verwijderd gaan worden prima kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Belachelijk dat ze dit gewoon zomaar er af gooien, hoe kunnen streaming diensten ooit een volwaardig alternatief worden tov illegale content.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Slasher schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 12:29:
[...]

Belachelijk dat ze dit gewoon zomaar er af gooien, hoe kunnen streaming diensten ooit een volwaardig alternatief worden tov illegale content.
Het is best mogelijk het niet vollig van HBO is, en zij ook licentie kosten moeten betalen.
Dan is het afwegen of dat het geld nu waard is, dat kunnen ze vast zien aan het aantal kijkers.

Of ze hebben het verkocht voor enige tijd aan een andere dienst, en dan zal er vast in de voorwaarden staan dat zij het dan tijdelijk niet mogen aanbieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Carlos0_0 schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 14:52:
[...]

Het is best mogelijk het niet vollig van HBO is, en zij ook licentie kosten moeten betalen.
Dan is het afwegen of dat het geld nu waard is, dat kunnen ze vast zien aan het aantal kijkers.

Of ze hebben het verkocht voor enige tijd aan een andere dienst, en dan zal er vast in de voorwaarden staan dat zij het dan tijdelijk niet mogen aanbieden.
Het is wel echt een blamage van HBO. En zo gaat het al sinds de launch in Nederland he. Als ze intern rechten moeten verlengen moet de klant daar niks van merken. Dit is niet de eerste keer dat het fout gaat. Laatst ook heel veel eigen HBO / WB series er af, sommige waren 2 dagen later weer terug. Andere zijn nog steeds nergens anders te zien..

Vooral zonder mededeling content verwijderen stoort mij enorm, het is gewoon niet respectvol naar je klanten. Zo ga ik ook bijna niet meer aan een lange serie beginnen. Ik heb nog wat series op mijn backlog staan als The Wire, Sopranos, West Wing (nu ook weg). Die grote lange series wil ik op mijn eigen tempo volgen. En desnoods haal ik een paar avonden door als ik weet dat het binnen een maand weg is. Niet dat je zoals anderen bij seizoen 6 van ER zit en de hele serie weg is.

En helaas is HBO niet de enige, ook SkyShowtime schuift doodleuk met eigen content om de paar maanden, Amerikaanse praktijken. Zowel HBO als SkyShowtime heb ik nog met 50% korting maar tegen 6 en 7 euro per maand vraag ik mij eigenlijk steeds meer af waarom. O wee als er 1 incasso fout gaat, dan ben je meteen je levenslange korting kwijt.

Netflix is ook de koning van content verwijderen en 3 maanden later weer terug, maar daar blijft eigen geproduceerde content gelukkig voorlopig tot in lengte van dagen online, dat geeft een fijn gevoel en externe content geven ze gewoon aan dat die binnenkort verdwijnen. Prime vind ik zelf niet fijn in gebruik maar ook daar verdwijnt eigen content niet zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:51

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ik koop HBO series die ik de moeite waard vind. Je weet wel, zo van die schijfjes.

Hun streamingdienst mogen ze steken waar de zon niet schijnt.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.2.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-06 19:56
daffie82 schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 00:01:
Ik koop HBO series die ik de moeite waard vind. Je weet wel, zo van die schijfjes.

Hun streamingdienst mogen ze steken waar de zon niet schijnt.
Dan zit je in het verkeerde topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Deezers schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 19:26:
[...]

Het is wel echt een blamage van HBO. En zo gaat het al sinds de launch in Nederland he. Als ze intern rechten moeten verlengen moet de klant daar niks van merken. Dit is niet de eerste keer dat het fout gaat. Laatst ook heel veel eigen HBO / WB series er af, sommige waren 2 dagen later weer terug. Andere zijn nog steeds nergens anders te zien..

Vooral zonder mededeling content verwijderen stoort mij enorm, het is gewoon niet respectvol naar je klanten. Zo ga ik ook bijna niet meer aan een lange serie beginnen. Ik heb nog wat series op mijn backlog staan als The Wire, Sopranos, West Wing (nu ook weg). Die grote lange series wil ik op mijn eigen tempo volgen. En desnoods haal ik een paar avonden door als ik weet dat het binnen een maand weg is. Niet dat je zoals anderen bij seizoen 6 van ER zit en de hele serie weg is.

En helaas is HBO niet de enige, ook SkyShowtime schuift doodleuk met eigen content om de paar maanden, Amerikaanse praktijken. Zowel HBO als SkyShowtime heb ik nog met 50% korting maar tegen 6 en 7 euro per maand vraag ik mij eigenlijk steeds meer af waarom. O wee als er 1 incasso fout gaat, dan ben je meteen je levenslange korting kwijt.

Netflix is ook de koning van content verwijderen en 3 maanden later weer terug, maar daar blijft eigen geproduceerde content gelukkig voorlopig tot in lengte van dagen online, dat geeft een fijn gevoel en externe content geven ze gewoon aan dat die binnenkort verdwijnen. Prime vind ik zelf niet fijn in gebruik maar ook daar verdwijnt eigen content niet zomaar.
Prime geeft ook aan bij titels als ze binnenkort verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Arjantje72 schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 09:09:
[...]

Dan zit je in het verkeerde topic.
Helemaal niet. Ik quote de frustratie dat er te pas en te onpas series zonder verwittiging worden afgegooid op HBO.
Ik geef de enige oplossing daar voor.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.2.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-05 20:13
Morgen de teaser-trailer voor seizoen 2 van #Peacemaker!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0lM6LXl9hdjbXye2J0Vsp7kfqXc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nGFIaCKbKRqCQypy7kUHjG0q.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Witlof op 08-05-2025 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

daffie82 schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 10:10:
Ik geef de enige oplossing daar voor.
Om Yoda te citeren:

"No. There is another."

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

De piratenboot. Dat weet ik ook wel. Ik gaf de enige legale oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobblier
  • Laatst online: 21-05 16:17
Ik kom er achter dat bij mijn TV (LG C8) de UHD / Dolby Vision niet meer werkt. Dat deed het eerder wel .. ik heb mijn abonnement omgezet naar premium met korting. Ik vermoed dat het sinds die wissel niet meer werkt.

Ik wil toch graag de UHD terug. Maar man .. wat is die help centrum van HBO Max verschrikkelijk. Heeft iemand hier hetzelfde probleem misschien? Is er een email adres / nummer waar je ondersteuning kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkorv
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-05 17:06
Voor de lg c9 is de UHD al een tijd niet werkent. Zie robkorv in "Het HBO Max topic [streamingdienst]"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:23

DON PAPA

Tweaker-fan

Gelukkig geen last van met de C9 + AppleTV 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
DON PAPA schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 08:30:
[...]

Gelukkig geen last van met de C9 + AppleTV 😉
Volgens mij speelde het probleem ook alleen met of de WebOS app (native op de TV dus) en/of in combinatie met versterkers / soundbars? (Waarbji in beide gevallen de herkenning van DRM / certificering niet goed gaat?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobblier
  • Laatst online: 21-05 16:17
RobertMe schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 08:53:
[...]

Volgens mij speelde het probleem ook alleen met of de WebOS app (native op de TV dus) en/of in combinatie met versterkers / soundbars? (Waarbji in beide gevallen de herkenning van DRM / certificering niet goed gaat?)
Dit is wel interessant. Ik gebruik een 2.0 stereo via toslink. Dat is geen DRM. Ik zal vanavond eens proberen of dat he issue is.

Hulp vanuit HBO zelf lijkt onmogelijk. Ik krijg geen contact. Hun support omgeving schrijft hier niets over. Het ligt in ieder geval niet aan mijn abonnenment: via Airplay krijg ik wel Dolby Vision / HDR. Maar geen UHD/4K als ik dat zo inschat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:31

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Jammer dat HBO Max zo ontzettend achterloopt met de serie Georgie & Mandy's First Marriage, er staan nog maar 7 afleveringen op en terwijl dat er al 20 uit zijn in Amerika.

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 14-05-2025 11:00 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
G_Dragon schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 11:00:
Jammer dat HBO Max zo ontzettend achterloopt met de serie Georgie & Mandy's First Marriage, er staan nog maar 7 afleveringen op en terwijl dat er al 20 uit zijn in Amerika.
Ja die wou ik ook nog een keer kijken, ik dacht dat we al een heel end waren.
Begreep dat de serie niet heel geweldig was, een maatje van mij viel erbij in slaap :P.

Nu had ik er ook niet veel van verwacht, maar wel leuk als een tussendoortje soms even :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Carlos0_0 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 11:15:
[...]

Ja die wou ik ook nog een keer kijken, ik dacht dat we al een heel end waren.
Begreep dat de serie niet heel geweldig was, een maatje van mij viel erbij in slaap :P.

Nu had ik er ook niet veel van verwacht, maar wel leuk als een tussendoortje soms even :).
Elke week een aflevering hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Deezers schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 11:20:
[...]

Elke week een aflevering hier.
Nou ja beter dit dat ze iets later zijn begonnen(Met wekelijkse episodes) , dan dat je weer eens 1 of 1,5 jaar moet wachten voor dat het eens in Nederland te zien is(En dan ook per week 1 aflevering doen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:31
HBO Max wordt weer HBO Max: HBO Max Is Back :+

Voor Nederland zal er vrij weinig veranderen, maar toch wel knullig dat ze überhaupt de naam ooit naar Max hebben veranderd.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:02:
HBO Max wordt weer HBO Max: HBO Max Is Back :+

Voor Nederland zal er vrij weinig veranderen, maar toch wel knullig dat ze überhaupt de naam ooit naar Max hebben veranderd.
Dit zegt genoeg over het beleid daar. Wat een zooitje. Zodra de koers zakt blazen ze het halve bedrijf op. Al jaren hebben ze geen visie daar en de fusie met Discovery wereldwijd is ook alleen maar ingewikkelder geworden qua profiel. Bij WB zijn ze al jaren bezig met middelmatige content en annuleren ze serie na serie waardoor niemand meer aan nieuwe seizoenen begint en daardoor nog minder kijkers etc. etc. Degene bij de marketingafdeling lachen ze het schompes, zijn weer verzekerd van een jaartje (herstel)werk.

[ Voor 6% gewijzigd door Deezers op 14-05-2025 21:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Overspark
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:52
En ondertussen heeft Apple TV de reputatie van het oude HBO overgenomen, dat is de plek waar je moet zijn voor goede originele series. Het is maar zeer de vraag of het HBO Max gaat lukken die kroon terug te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 00:17
Overspark schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 20:13:
En ondertussen heeft Apple TV de reputatie van het oude HBO overgenomen, dat is de plek waar je moet zijn voor goede originele series. Het is maar zeer de vraag of het HBO Max gaat lukken die kroon terug te pakken.
Ze mogen wel wat meer aan marketing doen voor het grote publiek, want zo lekker gaat het nou ook weer niet.

https://www.euronews.com/...its%20streaming%20service.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Overspark
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:52
DutchOwnage schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 20:38:
[...]

Ze mogen wel wat meer aan marketing doen voor het grote publiek, want zo lekker gaat het nou ook weer niet.

https://www.euronews.com/...its%20streaming%20service.
Goede series maken is bepaald niet een garantie voor commercieel succes. Netflix heeft het eerst ook zo geprobeerd, veel meer uitgeven aan content dan je aan je subscribers verdient, maar uiteindelijk hebben die zich gerealiseerd wat ze moeten doen om voor zo weinig mogelijk geld goed-genoeg slop uit te brengen die toch nog door heel veel mensen bekeken wordt.

Alhoewel ik dat artikel wel erg negatief vind hoor, volgens mij is het een bewuste strategie om meer uit te geven dan er binnen komt, Apple kan dat makkelijk hebben. Ze bestaan ook veel minder lang dus zijn duidelijk nog op zoek naar wat werkt. En toppers als Silo, Slow Horses, The Studio en For All Mankind worden allemaal niet genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
HBO haalt een hoop eigen content offline maar ondertussen voegen ze juist een hoop Disney/Fox films toe... Ik zal de strategie wel weer missen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:20
Ik ben nu Roland Garros aan het kijken via HBO max, met een pakket zonder reclame. Alleen krijg ik op de hoofd uitzending nog steeds reclame. Als ik uit de stream ga en er weer terug in, is de reclame niet meer aanwezig. Hebben er meer dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:33
marijn15 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 21:05:
Ik ben nu Roland Garros aan het kijken via HBO max, met een pakket zonder reclame. Alleen krijg ik op de hoofd uitzending nog steeds reclame. Als ik uit de stream ga en er weer terug in, is de reclame niet meer aanwezig. Hebben er meer dit probleem?
Ik heb in dit topic even gezocht op het woord "reclame" maar het blijkt bij Sport-Add on er vanaf dag 1 al ingezeten te hebben. Vorig jaar keek ik nog via Discovery+ en daar zat geen reclame op.

Zoals het nu is (reclame bij iedere wedstrijd / iedere baan) kan ik net zo goed naar de lineaire Eurosport 1 en 2 zenders kijken.... Waardeloos.... :(

Je kunt bij de Sport Add-on de reclames dus niet "afkopen" zoals je dat wel kan doen met de basic packages voor films en series.....

Het is dus een kwestie van tijd men straks ook bij andere streamingdiensten met livesport (zoals de F1) ook gaat "vervuilen" met reclamespotjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
Soundwork schreef op maandag 26 mei 2025 @ 21:09:
[...]

Ik heb in dit topic even gezocht op het woord "reclame" maar het blijkt bij Sport-Add on er vanaf dag 1 al ingezeten te hebben. Vorig jaar keek ik nog via Discovery+ en daar zat geen reclame op.

Zoals het nu is (reclame bij iedere wedstrijd / iedere baan) kan ik net zo goed naar de lineaire Eurosport 1 en 2 zenders kijken.... Waardeloos.... :(

Je kunt bij de Sport Add-on de reclames dus niet "afkopen" zoals je dat wel kan doen met de basic packages voor films en series.....

Het is dus een kwestie van tijd men straks ook bij andere streamingdiensten met livesport (zoals de F1) ook gaat "vervuilen" met reclamespotjes.
Interessant, ik heb alleen reclame op de "hoofd uitzendingen". Was Griekspoor aan het kijken en zag dat er een tweede stream zonder commentaar was, daar zat geen reclame, terwijl de andere dit wel had.

Ik vind het nu vooral irritant bij wielrennen, want ik vond het een mooie bonus dat je door kon kijken. Nu moet ik constant de stream afsluiten en weer opnieuw openen. Bij tennis is het iets minder storend, omdat de spelers een pauze hebben op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:47

PeaceNlove

Deugleuter

marijn15 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 21:18:
[...]

Interessant, ik heb alleen reclame op de "hoofd uitzendingen". Was Griekspoor aan het kijken en zag dat er een tweede stream zonder commentaar was, daar zat geen reclame, terwijl de andere dit wel had.

Ik vind het nu vooral irritant bij wielrennen, want ik vond het een mooie bonus dat je door kon kijken. Nu moet ik constant de stream afsluiten en weer opnieuw openen. Bij tennis is het iets minder storend, omdat de spelers een pauze hebben op dat moment.
De missus hier thuis kijkt de Giro momenteel op HBO, maar ziet geen reclame. Ze kijkt via de Apple App, wat gebruik jij om te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
PeaceNlove schreef op maandag 26 mei 2025 @ 21:21:
[...]

De missus hier thuis kijkt de Giro momenteel op HBO, maar ziet geen reclame. Ze kijkt via de Apple App, wat gebruik jij om te kijken?
Gebruik de Chromecast van Google. Misschien dan maar eens het opnieuw installeren van de app proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
marijn15 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 21:23:
[...]

Gebruik de Chromecast van Google. Misschien dan maar eens het opnieuw installeren van de app proberen.
Ik via de ChromeCast met Google TV (4K versie) maar ik denk niet dat het hiermee te maken heeft. Maar de stream met en zonder commentaar maakt dus verschil?

Edit: bij Griekspoor kan ik niet kiezen tussen verschillende streams met en zonder commentaar....

[ Voor 11% gewijzigd door Soundwork op 26-05-2025 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:43
Ik heb tijdens de Giro afgelopen week & weekend nog geen reclame gezien, gelukkig. Nu net wel voor het eerst tijdens Roland Garros. Native LG c9 app. Wat een ongein...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
Soundwork schreef op maandag 26 mei 2025 @ 21:30:
[...]

Ik via de ChromeCast met Google TV (4K versie) maar ik denk niet dat het hiermee te maken heeft. Maar de stream met en zonder commentaar maakt dus verschil?

Edit: bij Griekspoor kan ik niet kiezen tussen verschillende streams met en zonder commentaar....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y1XFwUWYe-g-tdKwYVDeu7ipVFI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lGJJcCg7SxBbZV1biHiS3iCs.jpg?f=fotoalbum_large
De stream van 18:52 is zonder commentaar

Het bijzondere is het commentaar gaat ook gewoon door tijdens de reclame

[ Voor 4% gewijzigd door marijn15 op 26-05-2025 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
marijn15 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 21:41:
[...]

[Afbeelding]
De stream van 18:52 is zonder commentaar

Het bijzondere is het commentaar gaat ook gewoon door tijdens de reclame
Wist niet eens dat hier verschil tussen zat. Maar dank voor de tip :)
En ook voor het feit dat je de reclame kan "wegklikken" door de stream even te verlaten en dan weer opnieuw in te gaan...

Edit: ik zie overigens maar 1 stream met Griekspoor, geen 2. Dat verschilt kennelijk dus per device.....

[ Voor 7% gewijzigd door Soundwork op 26-05-2025 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:23
Waar kan ik snel zien wat er b.v. de laatste 3 maanden aan films is bijgekomen?
Wil e.e.a. downloaden op mijn iPad t.b.v. aankomende reizen per vliegtuig.
( Zelfde vraag heb ik ook t.b.v. Disney+ ? )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:27
WiLLoW_TieN schreef op maandag 26 mei 2025 @ 22:00:
Waar kan ik snel zien wat er bv de laatste 3 maanden aan films is bijgekomen?
Wil e.e.a. downloaden op mijn iPad tbv aankomende reizen per vliegtuig.
( Zelfde vraag heb ik ook t.b.v. Disney+ ? )
https://www.justwatch.com/

En vooral de app heeft handige overzichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:33
Soundwork schreef op maandag 26 mei 2025 @ 21:09:
[...]

Bij Viaplay is dat al met F1, dan zie je alleen de race nog heel klein picture in picture en zonder geluid tijdens reclames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
dutchgio schreef op maandag 26 mei 2025 @ 22:16:
[...]

Bij Viaplay is dat al met F1, dan zie je alleen de race nog heel klein picture in picture en zonder geluid tijdens reclames.
Wat ik bijzonder blijf vinden is dat bij Eurosport alles doorgaat tijdens de reclame, het commentaar blijft doorgaan en je krijgt een kleine samenvatting te zien van de wedstrijd. Je zou dan denken dat Eurosport er dan ook vanuit gaat, dat er een groep abonnees is die zonder reclame kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljanvdb
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:39
Ik heb ook nog geen reclame gezien bij de Giro. Kan het liggen aan je basis HBO abonnement? Daar is ook een variant met reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

wiljanvdb schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 06:36:
Ik heb ook nog geen reclame gezien bij de Giro. Kan het liggen aan je basis HBO abonnement? Daar is ook een variant met reclame.
Ik kijk ook regelmatig sport en tot op heden, geen reclame gezien tijdens live uitzendingen van Eurosport. Heb het HBO premium abonnement.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-05 20:13
Mickey 17 is nu ook te zien op HBO Max sinds een paar dagen blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
Lijk nu ook geen reclame meer te hebben bij de Giro. Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en opnieuw ingelogd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soundwork
marijn15 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 15:02:
Lijk nu ook geen reclame meer te hebben bij de Giro. Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en opnieuw ingelogd.
Ik weet niet of het specifiek met de Google TV te maken heeft maar zodra ik de HBO Max streams van RG kijk via een webbrowser in Windows of ik kijk via de HBO Max app op mijn Google Pixel telefoon, nog geen reclames gezien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
marijn15 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 22:29:
[...]

Wat ik bijzonder blijf vinden is dat bij Eurosport alles doorgaat tijdens de reclame, het commentaar blijft doorgaan en je krijgt een kleine samenvatting te zien van de wedstrijd. Je zou dan denken dat Eurosport er dan ook vanuit gaat, dat er een groep abonnees is die zonder reclame kijkt?
Dat doet Eurosport al jaren zo, de reclames worden over het live beeld "heen geprojecteerd". Daarin is niets veranderd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
wiljanvdb schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 06:36:
De Sport Add-on is maar 1 variant van: die van 5 Euro per maand. Reclame kan je hier niet afkopen. Dat kan alleen voor de prijsplannen voor films en series (Standaard en Premium) waarbij de reclame wel afgekocht kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Ik kreeg vandaag een email dat Rick en Morty seizoen 8 op HBO staat, is er daarnaast nog iets om te kijken buiten dat om?

Voor een serie de dienst nemen, is een nee.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Meg schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 22:47:
Ik kreeg vandaag een email dat Rick en Morty seizoen 8 op HBO staat, is er daarnaast nog iets om te kijken buiten dat om?
Er staat genoeg op. Maar wij weten niet wat jij wilt kijken.

Bij JustWatch kun je in ieder geval zien wat er op staat: https://www.justwatch.com/nl/provider/max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Meg schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 22:47:

Voor een serie de dienst nemen, is een nee.
Ja, die kreeg ik ook als notificatie. Maar ze hadden er niet even bij gezegd dat 't alleen om aflevering 1 gaat.

Dus ik zou sowieso nog even wachten.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droplollie
  • Laatst online: 23:31
Hier ook geen reclames bij de Giro. Mooie functionaliteit vind ik dat je in de app (Android) belangrijke momenten kunt doorklikken. Grote frustratie is dat ik (volgens mij) niet dat via Google TV kan doen. Sterker nog: ik kan via Google TV niet doorspoelen, alleen met een klik opzij 10 seconden vooruit. Heel storend, zijn hier meer mensen die daar last van hebben of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

CyBeR schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 23:01:
[...]

Ja, die kreeg ik ook als notificatie. Maar ze hadden er niet even bij gezegd dat 't alleen om aflevering 1 gaat.

Dus ik zou sowieso nog even wachten.
Dank voor de informatie, dan wacht ik inderdaad even.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFeXite
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 31-05 21:01
Ik snap het ook niet. Via discovery+ altijd heel fijn tennis zonder reclame.

Kan deze optie in HBO Max nergens vinden, dus nu alsnog kijken met Eurosport reclame. Heb een premium abonnement en kan ook nergens iets upgraden voor reclamevrije sport. HBO zal dit wel gewoon hebben geforceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
RFeXite schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 23:49:

Kan deze optie in HBO Max nergens vinden, dus nu alsnog kijken met Eurosport reclame. Heb een premium abonnement en kan ook nergens iets upgraden voor reclamevrije sport. HBO zal dit wel gewoon hebben geforceerd.
De zit totaal geen lijn in welke streams reclame hebben, bijvoorbeeld gisteravond tijdens Monfils helemaal geen onderbreking gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
RFeXite schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 23:49:

Klopt bij de sport add-on is reclame dus niet af te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
marijn15 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 17:21:
[...]

De zit totaal geen lijn in welke streams reclame hebben, bijvoorbeeld gisteravond tijdens Monfils helemaal geen onderbreking gehad.
Het verschilt inderdaad, en ik zag inderdaad ook via de web-streams ook reclame voorbij komen. Toen had ik het kanaal nog openstaan waarop de analyses te zien waren met Mats Wilander en Tim Henman en die Franse tennister waar ik de naam niet van weet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Droplollie schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 23:03:
Hier ook geen reclames bij de Giro. Mooie functionaliteit vind ik dat je in de app (Android) belangrijke momenten kunt doorklikken. Grote frustratie is dat ik (volgens mij) niet dat via Google TV kan doen. Sterker nog: ik kan via Google TV niet doorspoelen, alleen met een klik opzij 10 seconden vooruit. Heel storend, zijn hier meer mensen die daar last van hebben of doe ik iets verkeerd?
Heb je ook al geprobeerd om pijl rechts of links ingedrukt (vast) te houden? Aangezien Google TV (GUI) daadwerkelijk een Android TV OS is, kan ik enkel bevestigen dat vooruit en terug "spoelen" werkt. Eenmaal aan het spoelen geeft een druk op de pijl toets in de spoelrichting een hogere spoelsnelheid.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droplollie
  • Laatst online: 23:31
hardware-lover schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 11:28:
[...]

Heb je ook al geprobeerd om pijl rechts of links ingedrukt (vast) te houden? Aangezien Google TV (GUI) daadwerkelijk een Android TV OS is, kan ik enkel bevestigen dat vooruit en terug "spoelen" werkt. Eenmaal aan het spoelen geeft een druk op de pijl toets in de spoelrichting een hogere spoelsnelheid.
Je hebt gelijk, dat werkt (nu) bij mij ook. Zou zweren dat dit eerder niet werkte, maar misschien niet goed geprobeerd. In dat geval: dom.

Belangrijke momenten (zoals ze wel zichtbaar zijn in de Android app) is volgens mij (nog) niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Dragstra
  • Laatst online: 31-05 17:37
Kijk Giro en krijg nu voor het eerst reclame te zien.

Er is dus nergens ter wereld integraal world tour fietsen te zien zonder reclame?

[ Voor 65% gewijzigd door A.Dragstra op 31-05-2025 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

A.Dragstra schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 12:54:

Er is dus nergens ter wereld integraal world tour fietsen te zien zonder reclame?
Er zijn 2 streams voor de Giro zie ik. Een met enkel Nederlands commentaar, een ander kanaal met een hele rits aan andere talen, maar geen Nederlands.

Maakt dat misschien nog iets uit vwb wel of geen reclame? Ik ga het nu niet uitzoeken, niet echt mijn sport 😁

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-06 12:18

Valt dat niet via VRT MAX te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork

Dat zal steeds lastiger worden, aangezien HBO Max nu ook door de overname van WBD steeds meer reclame gaat toepassen, uiteindelijk zal alle live sport via de Sport Add-on "vervuild" worden met reclame.

Ik kijk nu het meeste via de webbrowser en daar is de reclame nog (nagenoeg) nul.....

Zal nooit meer vergeten dat tijdens vakantie in Italië in 1998 het WK voetbal al werd onderbroken voor reclame tijdens de wedstrijden zelf, wat daar toen dus al de normaalste zaak van de wereld was. We zijn er hier in NL dus best genadig afgekomen dat reclames vooral werden uitgezonden tijdens (rust)pauzes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:56
Er zijn hier dus mensen die klagen over reclame bij de sport, maar waar ik dus echt benieuwd naar ben is hoe ik alle sport volledig weg kan filteren uit mijn film- en serie streamingsdienst. Heeft iemand dit al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
ikbenerniet schreef op zondag 1 juni 2025 @ 10:54:
Er zijn hier dus mensen die klagen over reclame bij de sport, maar waar ik dus echt benieuwd naar ben is hoe ik alle sport volledig weg kan filteren uit mijn film- en serie streamingsdienst. Heeft iemand dit al gevonden?
Bij HBO Max is dat heel simpel, geen Sport Add-on nemen. En scheelt je nog 5 Euro per maand ook :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Soundwork schreef op zondag 1 juni 2025 @ 11:47:
[...]

Bij HBO Max is dat heel simpel, geen Sport Add-on nemen. En scheelt je nog 5 Euro per maand ook :)
Nee, was het maar zo. Ik heb nul interesse in sport maar toch staat er een hele zooi sport op mijn homepagina, met het idee me toch te verleiden zo'n extra add-on te nemen. Wat nooit nooit nooit gaat gebeuren dus laat ze aub ophouden het te proberen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
CyBeR schreef op zondag 1 juni 2025 @ 11:51:
[...]

Nee, was het maar zo. Ik heb nul interesse in sport maar toch staat er een hele zooi sport op mijn homepagina, met het idee me toch te verleiden zo'n extra add-on te nemen. Wat nooit nooit nooit gaat gebeuren dus laat ze aub ophouden het te proberen.
En juist daarom gaan ze het niet verwijderen in het overzicht ;) bovendien is het ook een uithangbord want de Olympische Spelen e.d. zijn wel gratis voor iedereen te kijken (tot op bepaalde hoogte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
CyBeR schreef op zondag 1 juni 2025 @ 11:51:
[...]

In dat opzicht zal altijd cross-selling plaats blijven vinden (films/series <> live sport/sport terugkijken). Ook dat zal bij het verdienmodel horen.

Bij ViaPlay zit je zelfs aan 1 prijsplan vast en kan je het niet splitsen tussen sport add-on e.d.
Pagina: 1 ... 53 54 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC