Nergens naar toe, die is even in de doos gestopt. wordt over een paar maanden weer afgestoft en online gezetnoodgang schreef op zondag 9 maart 2025 @ 19:10:
Ik was net halverwege seizoen 2 van Fringe, waar is die heen dan?
Lekker danCarlos0_0 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 19:17:
[...]
Nergens naar toe, die is even in de doos gestopt. wordt over een paar maanden weer afgestoft en online gezet.

En dan maar afvragen waarom de torrentcliënts o.i.d. weer afgestoft worden
nou ja misschien is het een foutje, zag al wel andere series weg waren en ineens terug waren na 1 of 2 dagen.noodgang schreef op zondag 9 maart 2025 @ 19:20:
[...]
Lekker dan![]()
@Notna, die tekst is een copy/paste vanuit Whatsapp? Ik zie deze namelijk niet terug in de mail die ik eerder ontvangen heb van HBO mbt de overgang naar de nieuwe abonnementsvormen.
Indien een reactie via de klantenservice, afhankelijk van de persoon kan dat flink verschillen is mijn ervaring. 3 keer contact gehad, en iedere keer weer anders, dus tja 🤷♂️
Ik moest direct het Premium abonnement aangaan, niet het standaard, werd mij door de medewerker verteld.
Edit: @Notna, ah, ik heb een andere mail ontvangen, voor klanten die de betaling via een 3e partij hadden, dan kon het alleen maar via de klantenservice. Duidelijk zo 👍
Indien een reactie via de klantenservice, afhankelijk van de persoon kan dat flink verschillen is mijn ervaring. 3 keer contact gehad, en iedere keer weer anders, dus tja 🤷♂️
Ik moest direct het Premium abonnement aangaan, niet het standaard, werd mij door de medewerker verteld.
Edit: @Notna, ah, ik heb een andere mail ontvangen, voor klanten die de betaling via een 3e partij hadden, dan kon het alleen maar via de klantenservice. Duidelijk zo 👍
[ Voor 15% gewijzigd door hardware-lover op 09-03-2025 22:07 ]
Testing, one, two ...
Zelf erg blij met nas icm nieuwsgroepen.noodgang schreef op zondag 9 maart 2025 @ 19:20:
[...]
Lekker dan![]()
Denk aan series zoals, raised by wolves en westworld. Meende eerst zelf dat dit tijdelijk was, dus je weet het nooit.
Nee; direct vanuit de email van HBO icm de code om te verzilveren.hardware-lover schreef op zondag 9 maart 2025 @ 20:18:
@Notna, die tekst is een copy/paste vanuit Whatsapp? Ik zie deze namelijk niet terug in de mail die ik eerder ontvangen heb van HBO mbt de overgang naar de nieuwe abonnementsvormen.
:strip_exif()/f/image/46fIx6JLZdj7SnVZMFZOi8be.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is idd enorm warrig met al die verschillende oplossingen
Heb maar direct gereageerd op deze email, met het probleem van de 2 subs.
[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 09-03-2025 20:59 ]
Is ergens te vinden wat HBO Max verwijderd?
Bij Netflix kan je duidelijk zien wat binnenkort verdwijnt. Bij Hbo kan ik zelfs online daar niets over.vinden.
Ik was The Mentalist aan het kijken en nu ik midden in seizoen 2 zit kan ik ineens de hele serie niet meer vinden.
Bij Netflix kan je duidelijk zien wat binnenkort verdwijnt. Bij Hbo kan ik zelfs online daar niets over.vinden.
Ik was The Mentalist aan het kijken en nu ik midden in seizoen 2 zit kan ik ineens de hele serie niet meer vinden.
Niet via de officiële kanalen. Je kan Upflix downloaden.rykers schreef op zondag 9 maart 2025 @ 21:41:
Hier ook een serie die plots verdwenen is, gisteren nog een aflevering gezien en vandaag is die weg.
Je zou een afkijkrecht moeten hebben bij streamingsdiensten.
Nou nee want anders kan het nooit eraf, maar melden wanneer iets verdwijnt is toch het minste wat ze kunnen doen.ikbenerniet schreef op zondag 9 maart 2025 @ 22:44:
Hier ook een serie die plots verdwenen is, gisteren nog een aflevering gezien en vandaag is die weg.
Ik moest eerst voor het premium abonnement kiezen.Notna schreef op zondag 9 maart 2025 @ 20:58:
[...]
Nee; direct vanuit de email van HBO icm de code om te verzilveren.
[Afbeelding]
Nadeel van deze manier, de eerste maand betaal je de volle bak. Pas een maand later gaat de 50% korting weer in.
[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 10-03-2025 08:36 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Als het goed is niet. Onderaan mijn mail stond dat ik contact moest opnemen (reageren op de mail met de code) en dan zouden ze het teveel betaalde terug storten.13art schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:21:
[...]
Ik moest eerst voor het premium abonnement kiezen.
Nadeel van deze manier, de eerste maand betaal je de volle bak. Pas een maand later gaat de 50% korting weer in.
Gisteren de bevestiging gehad dat dit binnen 7 tot 10 werkdagen op mijn rekening staat.
Op Amazon Prime kun je het wel streamen.rykers schreef op zondag 9 maart 2025 @ 21:41:
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Oh dat heb ik over het hoofd gezien. Hoe dan ook vanochtend al een mail gestuurd, zal dus wel goed komen.Rox92 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:58:
[...]
Als het goed is niet. Onderaan mijn mail stond dat ik contact moest opnemen (reageren op de mail met de code) en dan zouden ze het teveel betaalde terug storten.
Gisteren de bevestiging gehad dat dit binnen 7 tot 10 werkdagen op mijn rekening staat.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
:strip_exif()/f/image/6tEy8nJ2UMBfJxCLGs1Vb3mQ.png?f=user_large)
zojuist dit gedaan... En daarbij stap 1 (het afsluiten van het abo) via de browser gedaan en daarna de code inwisselen via de app.
En nu heb ik premium met levenslang korting.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Update: net een email gekregen dat mijn Standard abo opgezegd is. Even gecontroleerd en ik heb idd nu 1 abo (Legacy Premium (nieuw))Notna schreef op zondag 9 maart 2025 @ 20:58:
[...]
Nee; direct vanuit de email van HBO icm de code om te verzilveren.
[Afbeelding]
Fijn!
Waarbij je dan wel weer af en toe onterechte aankondigingen lijkt te krijgen. Zo zouden de Lord of the Rings films gisteren verdwijnen, maar deze staan er nog. Maargoed beter een keer te veel dan te weinig gewaarschuwd.Deezers schreef op zondag 9 maart 2025 @ 22:07:
[...]
Niet via de officiële kanalen. Je kan Upflix downloaden.
En nu kreeg ik net wéér een email van HBO en is mijn Legacy Premium ook stop gezet. Nu ben ik dus weer subscription loos.Notna schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:25:
[...]
Update: net een email gekregen dat mijn Standard abo opgezegd is. Even gecontroleerd en ik heb idd nu 1 abo (Legacy Premium (nieuw))
Fijn!
Hoe moeilijk kan dit zijn, mijn hemel
Als tegenwicht van Notna heb ik gewoon op de knop in de email gedrukt, vervolgens nog een keer op een knop in de webpagina waar ik toen uit kwam, en toen was 't geregeld
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Om hier nog even op terug te komen, inmiddels de helft van het maandbedrag terug op mijn rekening gestort gekregen.Rox92 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:58:
[...]
Als het goed is niet. Onderaan mijn mail stond dat ik contact moest opnemen (reageren op de mail met de code) en dan zouden ze het teveel betaalde terug storten.
dit dusCyBeR schreef op maandag 10 maart 2025 @ 19:59:
Als tegenwicht van Notna heb ik gewoon op de knop in de email gedrukt, vervolgens nog een keer op een knop in de webpagina waar ik toen uit kwam, en toen was 't geregeld
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
Overigens, ik heb dat gedaan op dezelfde dag als dat normaal gesproken mijn abonnement verlengd werd (de 8e) en toen ik net op m'n bankrekening keek, zag ik dat ze 1x €4.99 afgeschreven hadden (oude abo) en 1x €2.00 (verschil oude met nieuwe abo). Dus helemaal prima geregeld. (Afgezien van dat ik natuurlijk eigenlijk het legacy abo had willen houden incl. 4K voor €4.99 maar soit, dat moest ooit ophouden.)CyBeR schreef op maandag 10 maart 2025 @ 19:59:
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Flutjes zeg... Mijn vrouw en ik waren the fresh prince of bell air aan het kijken. Maar deze is dus ook verdwenen
Aap!
Hier wordt het nog leuker:CyBeR schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 17:08:
[...]
Overigens, ik heb dat gedaan op dezelfde dag als dat normaal gesproken mijn abonnement verlengd werd (de 8e) en toen ik net op m'n bankrekening keek, zag ik dat ze 1x €4.99 afgeschreven hadden (oude abo) en 1x €2.00 (verschil oude met nieuwe abo). Dus helemaal prima geregeld. (Afgezien van dat ik natuurlijk eigenlijk het legacy abo had willen houden incl. 4K voor €4.99 maar soit, dat moest ooit ophouden.)
HBO had gereageerd dat ze idd konden zien dat nu beide subscriptions opgezegd waren. Ze gingen onderzoek plegen en bij mij terugkomen.
Een paar uur later kreeg ik weer een nieuwe code. Of ik het nogmaals wilde proberen. Zo gezegd, zo gedaan. En je raad het al: ik zat wederom met 2 subscriptions (Basic en Legacy Premium)
Dus weer in dezelfde mailthread gereageerd. Daar weer een reactie op gekregen 'wat vreemd; we gaan dit doorzetten naar onze backoffice en kijken wat er aan de hand is.'
Weer even later: uw Premium account is nu het enige actieve account, het teveel betaalde wordt geretourneerd. En waarempel: er is nu inderdaad 1 account actief!
Dus ik wil vol goede moed net gaan streamen: zowel op de TV app als op de telefoon staat dat ik mijn subscription moet renewen. Maar als ik naar die optie navigeer, dan staat er dat mijn Premium sub al actief is
:strip_exif()/f/image/a0Op42y9a0ZVJoDkNyxVD3T8.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus, heb maar weer de thread een update gegeven
Edit: er gaat wel meer mis. Op de accountpagina, waar ik ook op klik (Betaalmethode bijv.) leidt de pagina mij gelijk naar de subscription oagina om een plan te kiezen.
[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 12-03-2025 22:48 ]
Wat is HBO Max toch amateuristisch bezig zeg.
Dat gedoe met het omzetten van je abonnement, en het verdwijnen van content zonder vooraankondiging, maar wel de prijzen flink omhoog gooien.
Wij zaten anderhalf seizoen voor het einde van "The Middle", en *poef* weg is de serie. "The Fresh Prince of Bel-Air" en "Two and a Half Men" zijn zijn ook foetsie - alle drie zonder enige vooraankondiging.
Ik ben er eigenlijk wel weer klaar mee.
Dat gedoe met het omzetten van je abonnement, en het verdwijnen van content zonder vooraankondiging, maar wel de prijzen flink omhoog gooien.
Wij zaten anderhalf seizoen voor het einde van "The Middle", en *poef* weg is de serie. "The Fresh Prince of Bel-Air" en "Two and a Half Men" zijn zijn ook foetsie - alle drie zonder enige vooraankondiging.
Ik ben er eigenlijk wel weer klaar mee.
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
NOu ja gedoe met account omzetten, dat hebben we ook aan ons zelf te danken.
We sluiten het af via google of via apple etc, en niet rechtstreeks bij hun zelf.
Voor de gene die het rechtstreeks bij hbo hadden al, is het overzetten met een druk op de link gedaan.
Bij mij is dat ook gewoon prima gegaan, en dat hbo jou liever als directe klant heb snap ik ook(En niet via een 3de partij)
Dat er allemaal content, en ook best veel verdwijnt is minder netjes. zeker zonder aankondiging.
Maar goed hier zijn ze niet alleen in, dit doet skyshowtime ook, en Disney volgens mij ook(Alleen bij Netflix en prime zie je het staan dacht ik).
We sluiten het af via google of via apple etc, en niet rechtstreeks bij hun zelf.
Voor de gene die het rechtstreeks bij hbo hadden al, is het overzetten met een druk op de link gedaan.
Bij mij is dat ook gewoon prima gegaan, en dat hbo jou liever als directe klant heb snap ik ook(En niet via een 3de partij)
Dat er allemaal content, en ook best veel verdwijnt is minder netjes. zeker zonder aankondiging.
Maar goed hier zijn ze niet alleen in, dit doet skyshowtime ook, en Disney volgens mij ook(Alleen bij Netflix en prime zie je het staan dacht ik).
Ik heb het vandaag opgezegd. Na de recente wijzigingen waarmee ze effectief die 50% korting die altijd zou blijven ongedaan hebben gemaakt was ik er al goed klaar mee, maar de druppel is de regering Trump in Amerika die me hebben doen inzien dat ik er beter geen geld meer naar toe kan laten stromen.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
De 50% korting blijft nog steeds hoor, alleen ligt er aan welk abonnement je neemt.MrAngry schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 18:49:
Ik heb het vandaag opgezegd. Na de recente wijzigingen waarmee ze effectief die 50% korting die altijd zou blijven ongedaan hebben gemaakt was ik er al goed klaar mee, maar de druppel is de regering Trump in Amerika die me hebben doen inzien dat ik er beter geen geld meer naar toe kan laten stromen.
Maar alle andere diensten zeg je dan ook op, als je Netflix/ Disney / sky of prime video ?.
Je gaat geen Amerikaanse telefoon meer kopen, nou succes. het is of Amerikaanse of chinees(Niet veel beter) (Bestaat er wel een Europees telefoon merk ?).
Hoe wil je dan films/ series gaan kijken, de film kopen misschien. ondersteun je Hollywood of te wel Amerika nog steeds mee ?.
Downloaden: betaald steun je ook Amerikaanse nieuwsgroep bedrijven.
Torrents kan gratis uiteraard, maar ja je moet het ergens op slaan. een nas of iets of externe schijf ?.
Je gaat ook nooit meer naar de Amerikaanse restaurant de gouden boog(Mac
Je gaat geen Coca cola of Pepsi of Fanta, ice tea of weet ik het drinken, want ja is ook uiteindelijk van een Amerikaans bedrijf.
En je kan dan ook geen Chiquita bananen meer kopen, of bepaalde merken koffie.
Ik wil niet helemaal negatief doen verder hoor, doe uiteraard wat jij denkt waarbij je jou goed voelt. maar we kunnen ook overdrijven he
[ Voor 53% gewijzigd door Carlos0_0 op 13-03-2025 19:16 ]
Wie overdrijft er nu dan? Perfection is the enemy of done.
Het antwoord op al je andere vragen is overigens "ja", dat jij dat als zo moeilijk ziet vind ik dan weer apart. Coca Cola, McDonalds lmao, ik geef daar sowieso nauwelijks geld aan uit.
Het antwoord op al je andere vragen is overigens "ja", dat jij dat als zo moeilijk ziet vind ik dan weer apart. Coca Cola, McDonalds lmao, ik geef daar sowieso nauwelijks geld aan uit.
[ Voor 62% gewijzigd door MrAngry op 13-03-2025 20:04 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Trump ligt denk ik wel wakker van je opzegging.MrAngry schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 20:01:
Wie overdrijft er nu dan? Perfection is the enemy of done
Het is een beetje flauwe discussie en je weet zelf ook wel dat je een beetje overdrijft. Je hebt nu dus geen enkele streaming dienst meer? Nogmaals erg flauwe discussie en overdreven.
[ Voor 29% gewijzigd door meesje op 15-03-2025 14:54 ]
Poeh, heb nu met een 2e code mn 50% korting op Premium weer terug. Best wel vlot en netjes opgelost door HBO. Mag ook wel eens gezegd worden!
Jaaa, ik zat er net middenin, jeugdsentiment voor mij, en opvoedende waarde voor mijn kindharmageddon schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 21:43:
Flutjes zeg... Mijn vrouw en ik waren the fresh prince of bell air aan het kijken. Maar deze is dus ook verdwenen
Echt vervelend dat iets zo zonder waarschuwing verdwijnt.
Het is sowieso waardeloos als je ineens niet meer verder kunt kijken als je ergens midden in zit.
Bij welke dienst het ook is.
Maar mijn lijst is te lang om dan maar gelijk op te zeggen.
Bij welke dienst het ook is.
Maar mijn lijst is te lang om dan maar gelijk op te zeggen.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Hier ook alles OK. Tenzij ik later nog een e-mail met een cancellation krijg natuurlijkCyBeR schreef op maandag 10 maart 2025 @ 19:59:
Ik houd HBO aan tot einde Last Of Us 2. Dan zeg ik het op. Hier ging het omzetten ook feilloos dus daar geen problemen mee gehad.
Er zijn gewoon teveel streamingdiensten en er gaat maandelijks teveel geld heen.
Er zijn gewoon teveel streamingdiensten en er gaat maandelijks teveel geld heen.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ik heb ook keuzes gemaakt. Zo heb ik AppleTV+ op stop gezet. Kijk in het najaar wel naar Severance 2.OMD schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 11:11:
Ik houd HBO aan tot einde Last Of Us 2. Dan zeg ik het op. Hier ging het omzetten ook feilloos dus daar geen problemen mee gehad.
En een beetjee op aanbiedingen letten. Zo betaal ik alleen voor Netflix en Prime de volle mep. HBO 50%, Disney nu 4 maanden voor 1,99 en SST gratis.
Eh of gewoon opslaan op een pc/laptop?Carlos0_0 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 18:58:
[...]
Torrents kan gratis uiteraard, maar ja je moet het ergens op slaan. een nas of iets of externe schijf ?.
HBO hou ik voor nu nog even aan, staat met enige regelmaat wel wat op wat ik wil zien en ook discovery channel vind ik wel leuk, alleen wat jammer dat er zo weinig op staat hiervan. Uiteraard wel met de 50% korting anders vind ik het niet waard.
AppleTV, goede kwaliteit series en films maar daar staat ook zo weinig op, download ik dan wel.
Disney, matig. Als er een keer wat op staat wat ik wil zien dan download ik het wel.
Netflix annuleer ik om de 3 maanden inmiddels, zoveel staat er niet op wat ik wil zien, veel is gewoon slecht.
Amazon prime heb ik wel op dit moment, annuleer ik ook om de zoveel maanden.
[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 15-03-2025 11:57 ]
@DutchOwnage SST via Ziggo, als keuze, maar heb je dan nog wel de 4K inclusief de HDR10+ beschikbaar?.
Nee, dat niet. Maar de 1080p streams bij hun vindt ik van een dermate goede kwaliteit dat ik het wel prima vindt. Heb toen zelfs hun 50% actie laten lopen.dinandus schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 12:26:
@DutchOwnage SST via Ziggo, als keuze, maar heb je dan nog wel de 4K inclusief de HDR10+ beschikbaar?.
Thanks, dan blijf ik toch bij SST zelf, met de 50%. Voor mij is de HDR10+ toch wel van belang om maximale beeld uit mijn 77er OLED te krijgen
Wat is SST?dinandus schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 14:34:
Thanks, dan blijf ik toch bij SST zelf, met de 50%. Voor mij is de HDR10+ toch wel van belang om maximale beeld uit mijn 77er OLED te krijgen
Kunnen we voor de discovery content ook 4k verwachten? Anders zie ik niet veel meerwaarde in de overstap naar premium.
De hdr en atmos werken in de app voor webos 3.5 (lg 55c7) toch niet volgens mij.
De hdr en atmos werken in de app voor webos 3.5 (lg 55c7) toch niet volgens mij.
Anoniem: 919159
*knip*[b]MrAngry in "Het HBO Max topic [streamingdienst]"maar de druppel is de regering Trump in Amerika die me hebben doen inzien dat ik er beter geen geld meer naar toe kan laten stromen.
Dit voegt niets toe op deze manier.
[ Voor 9% gewijzigd door tweakduke op 20-03-2025 12:22 ]
Hooguit de documentaires. De tv-programma's denk ik niet. Maar stel deze vraag even aan HBO zelf, die weten het. Al krijg je denk ik een standaardantwoord terug dat ze altijd proberen in de hoogste kwaliteit aan te biedenBulldock schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 20:08:
Kunnen we voor de discovery content ook 4k verwachten? Anders zie ik niet veel meerwaarde in de overstap naar premium.
Ik zie even niet hoe je in contact komt met HBO. Mijn abo (met korting) omgezet naar Premium. Maar hoe kom ik nu aan de code om de korting te verlengen? En iets anders als een chatbot is er niet voor vragen.
Je heb helemaal geen contact met hbo nodig, het ligt er maar net aan hoe jou oorspronkelijk abonnement liep.Hoorn97 schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 20:15:
Ik zie even niet hoe je in contact komt met HBO. Mijn abo (met korting) omgezet naar Premium. Maar hoe kom ik nu aan de code om de korting te verlengen? En iets anders als een chatbot is er niet voor vragen.
Als jij het gewoon direct via hbo de betaling had lopen, was het mailtje van hbo met de link voldoende.
Er zijn er genoeg die het via een andere partij doen, dus het abbo afgesloten via App Store van apple of google.
Dan moet je dus huidige abonnement stopzetten etc, veel meer gedoe. goede redenen dus om zulke dingen niet te doen
Ik was lid van het eerste uur, met 50 procent korting. Ik heb HBO opgezegd. Voorwaarden aanpassen en dan voor hetzelfde meer moeten betalen is niet OK. Als je als dienst dan nog top tier content biedt misschien wel. Maar er komt nauwelijks (voor mij) interessante content bij.
Ik zal wel niet goed kijken, maar waar blijft die 50%? Die staat nergens vermeld als ik op de website een abonnement kies..Het liefst dan ook maar afrekenen voor een jaar tegelijk, als dat 2 maanden kosten bespaart.
Edit: ik ben sinds het begin lid en heb nu ook 50% korting
[ Voor 13% gewijzigd door Jorgen op 20-03-2025 09:05 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Die 50% korting is mogelijk voor klanten die bij de introductie van hbomax in Nederland op tijd een abonnement hebben afgesloten.Jorgen schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 08:54:
Ik zal wel niet goed kijken, maar waar blijft die 50%? Die staat nergens vermeld als ik op de website een abonnement kies..Het liefst dan ook maar afrekenen voor een jaar tegelijk, als dat 2 maanden kosten bespaart.
Dat had ik erbij moeten vermelden, maar ik ben bij HBO abonnee sinds het begin; mét korting.W1ck1e schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 09:01:
[...]
Die 50% korting is mogelijk voor klanten die sinds de introductie van hbomax in Nederland op tijd een abonnement hebben afgesloten.
Ja, dat is een beetje afdeling "aap uit de mouw"Jorgen schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 09:02:
[...]
Dat had ik erbij moeten vermelden, maar ik ben bij HBO abonnee sinds het begin; mét korting.
Maar, de upgrade aanbieding loopt tot 24 maart. Dus als je het wil, moet je misschien maar even snel contact opnemen met hbo max.
Je zou daarover een mail van HBO gekregen moeten hebben? In je Spam box terechtgekomen misschien?Jorgen schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 08:54:
Testing, one, two ...
Die heb ik inderdaad. Maar geen verzilver-link in de Outlook versie op m'n laptop.hardware-lover schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 09:46:
[...]
Je zou daarover een mail van HBO gekregen moeten hebben? In je Spam box terechtgekomen misschien?
Op m'n telefoon openen van diezelfde mail, maakt de knop eindelijk zichtbaar. Kennelijk niet van toepassing op een jaarabonnement, helaas. Dus dan maar 50% Premium per maand genomen.
[ Voor 4% gewijzigd door Jorgen op 20-03-2025 10:19 ]
Je krijgt alleen de 50% korting via de mail van HBO, hierin zit een speciale link eventueel met een code.Jorgen schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 08:54:
Verder kan je geen jaar abbo nemen, het geld net als voorheen alleen met het maand abbo.
Inmiddels de link in de mail gevonden. Zie post hierboven. In Outlook op de laptop was die link/knop onzichtbaar. Op de telefoon wel zichtbaar, dus inmiddels gebruikt.Carlos0_0 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 10:29:
[...]
Je krijgt alleen de 50% korting via de mail van HBO, hierin zit een speciale link eventueel met een code.
Verder kan je geen jaar abbo nemen, het geld net als voorheen alleen met het maand abbo.
Ik kan op geen enkele mogelijke manier een link vinden via verschillende mail clients. Daarnaast is het leuk dat in de mail staat aangegeven om contact op te nemen met de klantenservice, maar dan moet je wel de mogelijkheid bieden aan mensen om daadwerkelijk contact op te kunnen nemen.
Een halve chatbot die niks meer dan een veredelde zoekfunctie biedt heb ik niks aan.
Uiteindelijk is het voor mij jammer maar helaas, dan maar geen HBO Max meer.
Een halve chatbot die niks meer dan een veredelde zoekfunctie biedt heb ik niks aan.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Staat de mail niet in je spam volder van Hbo, was bij mij ook het geval.Maikel64 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 13:39:
Ik kan op geen enkele mogelijke manier een link vinden via verschillende mail clients. Daarnaast is het leuk dat in de mail staat aangegeven om contact op te nemen met de klantenservice, maar dan moet je wel de mogelijkheid bieden aan mensen om daadwerkelijk contact op te kunnen nemen.
Elke mail van hbo komt in de inbox bij mij, maar op de 1 of andere manier deze kwam in de spam.
Verder staat het 06 nummer van de whatsapp hier ook gewoon gepost, even een enkele pagina terug zoeken.
Nope, ik controleer mijn spam folder meerdere keren per dag omdat er soms wel wat in staat wat je nodig hebt.Carlos0_0 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 13:52:
[...]
Staat de mail niet in je spam volder van Hbo, was bij mij ook het geval.
Elke mail van hbo komt in de inbox bij mij, maar op de 1 of andere manier deze kwam in de spam.
Verder staat het 06 nummer van de whatsapp hier ook gewoon gepost, even een enkele pagina terug zoeken.
Ik was al langere tijd aan het twijfelen om HBO op te zeggen i.v.m. het tegenvallende aanbod, dat het zo moeilijk moet heeft mij wel over de streep getrokken.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Ik heb naar aanleiding van de veranderingen even gekeken wat HBO mij te bieden heeft, kan niks vinden op dit moment. The last of us is de enige aankomende serie die ik wel ga kijken maar verder...
Denk dat ik hier toch ook maar de stekker uit ga trekken of heeft iemand nog een goede tip om te kijken?
Denk dat ik hier toch ook maar de stekker uit ga trekken of heeft iemand nog een goede tip om te kijken?
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Op HBOgielie schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 14:01:
Ik heb naar aanleiding van de veranderingen even gekeken wat HBO mij te bieden heeft, kan niks vinden op dit moment. The last of us is de enige aankomende serie die ik wel ga kijken maar verder...
Supernatural
The big bang theory
Young Sheldon
Game of Thrones
house of dragon
Arrow
Superman & Lois
The Originals / the vampire diaries
The Peacemaker
Zo even snel wat ik ken en op Hbo staat.
White LotusCarlos0_0 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 14:32:
[...]
Op HBO
Supernatural
The big bang theory
Young Sheldon
Game of Thrones
house of dragon
Arrow
Superman & Lois
The Peacemaker
Dune
Bedankt voor de tips maar deze series heb ik al gezien en zijn ook vrij oud al.Carlos0_0 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 14:32:
[...]
Op HBO
Supernatural
The big bang theory
Young Sheldon
Game of Thrones
house of dragon
Arrow
Superman & Lois
The Peacemaker
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Mocht je eens rond willen neuzen werkt https://www.justwatch.com/nl/provider/max daarvoor prima.gielie schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 14:01:
Een aantal series van hoge kwaliteit die nog niet genoemd zijn hierboven:
Chernobyl
True Blood
Succession
The wire
How to with John Wilson
The Peacemaker krijgt trouwens eindelijk een 2de seizoen.gielie schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 15:13:
[...]
Bedankt voor de tips maar deze series heb ik al gezien en zijn ook vrij oud al.

True blood staat ook op Netflix, daar ben ik hemBoerekool_ schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 15:18:
[...]
Mocht je eens rond willen neuzen werkt https://www.justwatch.com/nl/provider/max daarvoor prima.
Een aantal series van hoge kwaliteit die nog niet genoemd zijn hierboven:
Chernobyl
True Blood
Succession
The wire
How to with John Wilson
Op aan het kijken(bezig met seizoen 5
Ik las dat er van alles verdween zomaar op hbo, dus maar gekozen om op Netflix toen te beginnen.
[ Voor 9% gewijzigd door Carlos0_0 op 20-03-2025 19:11 ]
The Winchesters ook al gezien?gielie schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 15:13:
[...]
Bedankt voor de tips maar deze series heb ik al gezien en zijn ook vrij oud al.
Verder staan op mijn lijstje
Dune prophecy
Found
The pitt
Coyotl
The tourist
Banshee
Person of interest
En films Temple grandin en The immortal life of henrietta lacks
In de mail staat geen link (button) voor verzilveren van de korting.Carlos0_0 schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 20:33:
[...]
Je heb helemaal geen contact met hbo nodig, het ligt er maar net aan hoe jou oorspronkelijk abonnement liep.
Als jij het gewoon direct via hbo de betaling had lopen, was het mailtje van hbo met de link voldoende.
Er zijn er genoeg die het via een andere partij doen, dus het abbo afgesloten via App Store van apple of google.
Dan moet je dus huidige abonnement stopzetten etc, veel meer gedoe. goede redenen dus om zulke dingen niet te doen.
Ik wil dit nu alsnog regelen . Maar hoe?
Helemaal zowat onderaan: Nu verzilveren met blauw er achter.Hoorn97 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:10:
[...]
In de mail staat geen link (button) voor verzilveren van de korting.
Ik wil dit nu alsnog regelen . Maar hoe?
Als het goed is heb je vandaag een reminder mail verkregen of krijg je die alsnog morgen.
*En even afbeeldingen downloaden mits het geblokkeerd staat in je mail client
Als je het abonnement destijds via de website hebt afgesloten, dan zou je ook een mail moeten hebben ontvangen met daarin een link om de deal te kunnen verzilveren.Jorgen schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 08:54:
Shikata ga nai.
Die mail had ik, maar in Windows Outlook verscheen de knop niet. In Android Outlook daarentegen wel. 😊👍🏻Shinobi-vs-Gast schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 23:09:
[...]
Als je het abonnement destijds via de website hebt afgesloten, dan zou je ook een mail moeten hebben ontvangen met daarin een link om de deal te kunnen verzilveren.
Kan je eigenlijk zoeken op films met Nederlandse (of Vlaamse) audio? Ik zoek naar een leuke film voor de jongens (6 en 8 ) vanavond maar de meeste films lijken niet nagesynchroniseerd in het Nederlands.
Voorlopig kies ik een film en kijk ik dan welke audio-opties die film ter beschikking heeft, maar dat moet toch vlotter kunnen?
Voorlopig kies ik een film en kijk ik dan welke audio-opties die film ter beschikking heeft, maar dat moet toch vlotter kunnen?
Hoi,
ik heb ook de email gekregen, maar geen vezilverknop want alles loopt via Google Play.
Hoe hebben jullie gebeld met HBO ? Het enige nummer wat ik kan vinden is een 0800 nummer wat buiten gebruik is. Ik heb zelfs via de Play store de VS gebeld waar ze met dit nummer aan kwamen zetten.
Ook de website chat geeft bij mij alleen de keuze uit pre-defined vragen, geen optie om met mensen te kunnen chatten.
En welk nummer gebruiken jullie om te kunn WhatsAppen ? Ook dat zie ik niet ...
ik heb ook de email gekregen, maar geen vezilverknop want alles loopt via Google Play.
Hoe hebben jullie gebeld met HBO ? Het enige nummer wat ik kan vinden is een 0800 nummer wat buiten gebruik is. Ik heb zelfs via de Play store de VS gebeld waar ze met dit nummer aan kwamen zetten.
Ook de website chat geeft bij mij alleen de keuze uit pre-defined vragen, geen optie om met mensen te kunnen chatten.
Cartman! in "Het HBO Max topic [streamingdienst]"MichaelReitsma schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 17:26:
Hoi,
Testing, one, two ...
Dat van de levenslange korting omzetten speelt toch al een tijdje of is er weer wat anders?
Heb het een tijdje geleden omgezet namelijk.
Speelt al een tijdje, maar zal wellicht maar tijdelijk geldig zijn(Om je account om te zetten).satshow schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 10:55:
Dat van de levenslange korting omzetten speelt toch al een tijdje of is er weer wat anders?
Is inderdaad een maand terug zoiets "geïntroduceerd". Deadline om het om te zetten is morgen of overmorgen ("tot de 24e", maar tot of tot en met?satshow schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 10:55:
* RobertMe gaat morgen maar eens even op het knopje drukken. Ten eerste was de upgrade nog niet nodig, en daarnaast was ik een andere serie, buiten HBO aan het kijken. Beetje onzinnig om de upgrade dus eerder te doen.
Ik heb niet gewacht tot de laatste ZONDAG, maar dat ben ik.RobertMe schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 11:06:
[...]
...
* RobertMe gaat morgen maar eens even op het knopje drukken. Ten eerste was de upgrade nog niet nodig, en daarnaast was ik een andere serie, buiten HBO aan het kijken. Beetje onzinnig om de upgrade dus eerder te doen.
Ik heb anderhalve week geleden contact met ze opgenomen, nadat m'n abonnement via Google Play al een maand verlengd was. Moest eerst m'n abonnement opzeggen, prima. Kreeg daarna instructies om het te verlengen en een kortingscode, OK. Alleen werken die instructies niet want ik kan nergens m'n abonnement verlengen (er staat alleen een Abonnement beheren linkje naar Google). Weer aan de helpdesk gevraagd, die geeft aan dat dat inderdaad komt omdat m'n abonnement nog wel even loopt. En ze vroegen of ze dan m'n abonnement eerder stop mochten zeggen omdat we anders met de 24e in de knoop komen. Ik zeg prima, maar dan loop ik wel dubbel te betalen, word ik daar dan voor gecompenseerd? Antwoord is nee, maar we hebben we opzegging al wel aangevraagd, maar dat kan wel even duren omdat het erg druk is....
Ben heel benieuwd wat er gebeurt volgende week en of dit nog goed gaat komen. Mensen die het nu nog moeten regelen: veel succes, ik acht de kans groot dat je nu al te laat bent. Maar misschien valt het mee.
Ben heel benieuwd wat er gebeurt volgende week en of dit nog goed gaat komen. Mensen die het nu nog moeten regelen: veel succes, ik acht de kans groot dat je nu al te laat bent. Maar misschien valt het mee.
Ik heb ook de 50% lifetime korting, maar heb nooit een email gekregen (ook niet in de spam map). Toevallig las ik er nu over op een nieuwssite en na wat zoeken kwam ik op dit topic uit.
Maar bij het aangaan van het abonnement met de korting wist ik stiekem natuurlijk ook wel dat dit nooit je hele leven gaat duren. Als IT'er ben ik maar al te goed bekend met de manier van zaken doen van grote Amerikaanse bedrijven. Eerst lokken ze je met een mooie prijs. En daarna maken ze langzaamaan de dienstverlening steeds slechter, of verhogen ze de prijzen, of doen ze allebei. En daar doe ik uit principe niet aan mee. Dus om die reden, samen met dat ze mij niks communiceren, heb ik het maar opgezegd.
Hopelijk komen er een keer betere Europese streaming diensten en series. Er zijn maar weinig series uit Nederland of Europa waar ik echt blij van word.
Maar bij het aangaan van het abonnement met de korting wist ik stiekem natuurlijk ook wel dat dit nooit je hele leven gaat duren. Als IT'er ben ik maar al te goed bekend met de manier van zaken doen van grote Amerikaanse bedrijven. Eerst lokken ze je met een mooie prijs. En daarna maken ze langzaamaan de dienstverlening steeds slechter, of verhogen ze de prijzen, of doen ze allebei. En daar doe ik uit principe niet aan mee. Dus om die reden, samen met dat ze mij niks communiceren, heb ik het maar opgezegd.
Hopelijk komen er een keer betere Europese streaming diensten en series. Er zijn maar weinig series uit Nederland of Europa waar ik echt blij van word.
Wat ruist er door het struikgewas
@Overspark
Vanmiddag pas de omschakeling gedaan, geen enkel probleem. Wat jouw probleem denkelijk was, is het verhaal met opzeggen en dan weer "opnieuw verlengen". Daar komen meer handelingen bij kijken wat meer kans op fouten geeft. Als je alleen maar de actie hoeft te activeren ("verzilver nu"), dat is maar 1 procedure die waarschinlijk compleet geautomatiseerd is. Dat kun je zelfs in de laatste 10 minuten nog doen zonder risico. Dat je de bevestigings mail pas na de deadline krijgt maakt niet uit.Ben heel benieuwd wat er gebeurt volgende week en of dit nog goed gaat komen. Mensen die het nu nog moeten regelen: veel succes, ik acht de kans groot dat je nu al te laat bent. Maar misschien valt het mee.
Ik had het wel op tijd geleden. Een vriendelijke chat met de ondersteuningsafdeling en ik kreeg die mail spoedig. Alsnog is er een kans dat niet iedereen die mail heeft gekregen.Cybje schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 19:30:
Ik heb ook de 50% lifetime korting, maar heb nooit een email gekregen (ook niet in de spam map). Toevallig las ik er nu over op een nieuwssite en na wat zoeken kwam ik op dit topic uit.
Je kan altijd je eigen streamingservice opzetten met enkel de content die jij wilt. Anno 2025 maken de opensource tools bediening voor eindgebruikers (verkrijgen en afspelen van content) erg makkelijk.Hopelijk komen er een keer betere Europese streaming diensten en series. Er zijn maar weinig series uit Nederland of Europa waar ik echt blij van word.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
De financiering helaas niet. Probeer in Nederland maar eens een film of serie rond te krijgen. Zonder dat heb je weinig aan opensource tools die maar een fractie van de kosten zijn.The Zep Man schreef op zondag 23 maart 2025 @ 07:09:
[...]
Je kan altijd je eigen streamingservice opzetten met enkel de content die jij wilt. Anno 2025 maken de opensource tools bediening voor eindgebruikers (verkrijgen en afspelen van content) erg makkelijk.
Voor zoiets heb je nog steeds bijna superkrachten nodig om het te realiseren.
Dat zit wel Schnorr.
Een domein, een NAS met voldoende opslag en een goede GPU voor transcoding, en wat abonnementen voor een Usenet server en een handjevol goede index sites breken de bank niet.Stukfruit schreef op zondag 23 maart 2025 @ 07:33:
De financiering helaas niet.
Verder kost de software niets. Het opzetten en het onderhoudsvrij maken kosten wat tijd, maar dat kan je ook als hobbytijd zien.
Ja technisch is het natuurlijk redelijk simpel en heb ik die kennis zelf ook wel in huis. En als je het in een cloud opzet kun je het nog schaalbaar maken ook. Ik ga denk ik niet vanaf m’n thuis NAS en gigabit KPN lijntje echt een streaming dienst kunnen aanbieden…The Zep Man schreef op zondag 23 maart 2025 @ 07:51:
[...]
Een domein, een NAS met voldoende opslag en een goede GPU voor transcoding, en wat abonnementen voor een Usenet server en een handjevol goede index sites breken de bank niet.
De vraag is meer hoe je de licenties regelt. Naast dat een partij als HBO vermoedelijk nieuwe afleveringen van eigen series het liefst eerst op het eigen platform lanceert.
Wat ruist er door het struikgewas
Kijktip: The Pitt. Erg tof opgezet, je krijgt in elke aflevering een uur mee in de SEH van een Amerikaans ziekenhuis. Een beetje 24-achtig maar dan in een ziekenhuis.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Is prima mogelijk voor jezelf, vrienden en familie. Zeker met een gigabit aan upload.Cybje schreef op zondag 23 maart 2025 @ 08:18:
Ja technisch is het natuurlijk redelijk simpel en heb ik die kennis zelf ook wel in huis. En als je het in een cloud opzet kun je het nog schaalbaar maken ook. Ik ga denk ik niet vanaf m’n thuis NAS en gigabit KPN lijntje echt een streaming dienst kunnen aanbieden…
Heb je mijn avatar, de vlag onder mijn avatar en handtekening niet gezien?De vraag is meer hoe je de licenties regelt.
Ik heb zat streamingabonnementen, waaronder HBO Max. Die hou ik aan zolang mijn voorwaarden niet worden geschonden. Zodra dat wel wordt gedaan heb ik altijd nog een alternatief om op terug te vallen.
Anoniem: 919159
*knip*MrAngry schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 18:49:
Op de man reageren laten we.
[ Voor 17% gewijzigd door tweakduke op 23-03-2025 11:40 ]
Ik bedoelde ook specifiek de mensen die via Google oid hun abonnement hadden en daarvoor langs de klantenservice moeten. Dat de klik-klak-klaar oplossing sneller gaat voor de mensen die hem kunnen gebruiken is gelukkig logisch en erg fijn!AcidBurn schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 23:11:
@Overspark
[...]
Vanmiddag pas de omschakeling gedaan, geen enkel probleem. Wat jouw probleem denkelijk was, is het verhaal met opzeggen en dan weer "opnieuw verlengen". Daar komen meer handelingen bij kijken wat meer kans op fouten geeft. Als je alleen maar de actie hoeft te activeren ("verzilver nu"), dat is maar 1 procedure die waarschinlijk compleet geautomatiseerd is. Dat kun je zelfs in de laatste 10 minuten nog doen zonder risico. Dat je de bevestigings mail pas na de deadline krijgt maakt niet uit.
Ah, bedoelde je dat met "enkel de content die jij wilt" ipv een Europees alternatief?The Zep Man schreef op zondag 23 maart 2025 @ 07:51:
[...]
Een domein, een NAS met voldoende opslag en een goede GPU voor transcoding, en wat abonnementen voor een Usenet server en een handjevol goede index sites breken de bank niet.
Verder kost de software niets. Het opzetten en het onderhoudsvrij maken kosten wat tijd, maar dat kan je ook als hobbytijd zien.
In een topic over een streamingdienst voor legale content was dat niet het eerste waar ik aan dacht.
Daarnaast: volgens mij hoef je daar niet eens zelf voor te prutsen. Zijn genoeg oplossingen voor?
Maar de originele reactie ging over "betere Europese streaming diensten en series" en dat is echt minder simpel dan je leek te stellen.
Dat zit wel Schnorr.
Beide, als je woont en het host in Europa en het aan iedereen kan aanbieden in Europa (en daarbuiten). Als multinational beursgenoteerde bedrijven alle content mogen opzuigen met een winstoogmerk (bijvoorbeeld voor het trainen van modellen), is er niets op tegen om hetzelfde op veel kleinere schaal te doen zonder winstoogmerk.Stukfruit schreef op zondag 23 maart 2025 @ 18:58:
Ah, bedoelde je dat met "enkel de content die jij wilt" ipv een Europees alternatief?
Piraterij is een concurrent van de legale streamingdiensten, of die diensten dat nu willen of niet.
[ Voor 21% gewijzigd door The Zep Man op 23-03-2025 22:34 ]
Weer even over de app: er staat sinds nu een 'Laatste kans' categorie! Wel heeeeelemaal onderaan..èn geen datum maar volgens HBO is het dat zo'n titel dan binen 30 dagen gaat verdwijnen.. dus het kan ook zomaar morgen weg zijn... Je moet laatste kans dus vrij letterlijk nemen
O zo ja jeetje zeg bijna helemaal onderaan, nou beetje iets dan niets 😂.
Fijn, in februari gelijk van legacy naar premium overgestapt, zie ik nu dat mijn abonnement weer/nog steeds op legacy staat.
Maar even in contact gaan met de klantenservice of dat nog kan met behoud van de lifetime korting en anders is het klaar.
Maar even in contact gaan met de klantenservice of dat nog kan met behoud van de lifetime korting en anders is het klaar.
Na kritiek in de VS over het verdwijnen van de naam HBO hebben ze nu als compromis de Max kleuren zwart/wit gemaakt ipv blauw/paars (HBO logo is zwart/wit). Gelukkig hebben wij in Nederland als enige wereldwijd nog de naam HBO Max
denk dat WBD daar niet zo blij mee is haha. Maar zonder ironie, ik zie liever dat ze de app en content eens updaten (deels nog steeds versneld afspelen) dan de hele tijd cosmetisch wat aanpassen waar de klant niks aan heeft...
Ideaal dan dat het hele update zootje vandaag bij mij is begonnen met de boodschap dat je moet updaten, en vervolgens niet kunt updaten omdat Max niet verkrijgbaar is in Nederland. Opnieuw installeren stuurt je daarna gelijk weer door naar dezelfde update pagina en boodschap. Enige waar het nu nog op lijkt te werken bij mij thuis is een 8 jaar oude tablet waar geen update voor isDeezers schreef op zondag 30 maart 2025 @ 20:42:
Na kritiek in de VS over het verdwijnen van de naam HBO hebben ze nu als compromis de Max kleuren zwart/wit gemaakt ipv blauw/paars (HBO logo is zwart/wit). Gelukkig hebben wij in Nederland als enige wereldwijd nog de naam HBO Maxdenk dat WBD daar niet zo blij mee is haha. Maar zonder ironie, ik zie liever dat ze de app en content eens updaten (deels nog steeds versneld afspelen) dan de hele tijd cosmetisch wat aanpassen waar de klant niks aan heeft...
Ironisch, als ze nu eerst eens de hdr fixen voor lg gebruikers. Echt waardeloos. Zag van de week nog een firmware update van de tv en vervolgens een update van max en een beetje hoop, maar goed nieuwe kleurtjes erbij, daar worden we vrolijk van.Deezers schreef op zondag 30 maart 2025 @ 20:42:
Na kritiek in de VS over het verdwijnen van de naam HBO hebben ze nu als compromis de Max kleuren zwart/wit gemaakt ipv blauw/paars (HBO logo is zwart/wit). Gelukkig hebben wij in Nederland als enige wereldwijd nog de naam HBO Maxdenk dat WBD daar niet zo blij mee is haha. Maar zonder ironie, ik zie liever dat ze de app en content eens updaten (deels nog steeds versneld afspelen) dan de hele tijd cosmetisch wat aanpassen waar de klant niks aan heeft...
Heb nu gelukkig ook eigen media server en kijk het hdr content nu op een alternatieve manier.
Had eerst geluk nog dat het wel via de xbox goed ging, maar helaas draait deze ook de laatste loodjes…
Had dit ook, maar handmatig naar Play Store updates gaan en daar updaten heeft het verholpen.deathrow1986 schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 19:59:
[...]
Ideaal dan dat het hele update zootje vandaag bij mij is begonnen met de boodschap dat je moet updaten, en vervolgens niet kunt updaten omdat Max niet verkrijgbaar is in Nederland. Opnieuw installeren stuurt je daarna gelijk weer door naar dezelfde update pagina en boodschap. Enige waar het nu nog op lijkt te werken bij mij thuis is een 8 jaar oude tablet waar geen update voor is
Groot-Nederland bedoel je waarschijnlijk?Deezers schreef op zondag 30 maart 2025 @ 20:42:
...Gelukkig hebben wij in Nederland als enige wereldwijd nog de naam HBO Max...
Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC