Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doki391
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17:35
Het is niet de eurosport feed die de reclame weer geeft, het is de HBO app die dit doet.
Eurosport heeft inderdaad wel wat adds, maar die zie je Picture in picture.
Anders zou de tip chrpmm niet werken, en die doet het wel.
Ik heb het namelijk ook, erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrpmm
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 20:31
De uitleg van Dean van HBO is idd BS, ze bedoelt de feed van de kanalen niet de losse streams.

Part 2 stream gestart en al 15 minuten geen reclame...hopen dat het zo blijft

Edit: niet dus :'(

[ Voor 61% gewijzigd door chrpmm op 14-06-2025 21:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:12
Op Videoland kan je hem wel helemaal kijken mocht je dat hebben. Wel onderbreking van commentatoren soms omdat erop dat moment Reclame is op RTL7 maar wel volledig beeld en race geluid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• supertrom
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:43
Marc3l schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 21:52:
Op Videoland kan je hem wel helemaal kijken mocht je dat hebben. Wel onderbreking van commentatoren soms omdat erop dat moment Reclame is op RTL7 maar wel volledig beeld en race geluid.
Goeie tip, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-06 10:32
En die Eurosport commentator maar zeggen "op HBO max zonder onderbrekingen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perseus
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 13:38
Ik ben wel een beetje klaar met HBO, paar vreemde beslissingen en iiritaties:
- Ineens ongevraagde reclames/trailers van andere media voordat je je gekozen media af wil spelen
- Na het kijken van "The pitt" wilde ik ER kijken, want vroeger nooit gedaan. Na een paar afleveringen Is deze ineens weg. Huh? Je zou toch denken dat juist The pitt weer ineens de vraag naar ER doet verhogen en dat mensen dit dan ook weer willen kijken? Echt onbegrijpelijk.
- Wilde net Dune 2 weer kijken, is deze ook ineens weg? Huh? Dune 1 en Prophecy nog wel...
- Idem met Bladerunner 2049
- De app loopt ook ineens vaak vast op mijn samsung TV en moet ik opnieuw installeren voordat hij het weer doet

Jammer dat ik een jaar vooruit betaald heb, maar ik ga het zeker opzeggen als het kan.

Vanaf volgend jaar weer de 'strategie' om om de zoveel maanden een abonnement op te zeggen en weer naar een ander platform te gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Perseus op 15-06-2025 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrpmm
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 20:31
Perseus schreef op zondag 15 juni 2025 @ 08:13:
Ik ben wel een beetje klaar met HBO,
Idem, ik hou het voor de eurosport streams (en dan enkel wielrennen, snooker, WEC en FE). Van zodra ik daar een alternatief (in BE) voor heb, kilk ik met veel plezier op de 'CANCEL'-knop. WB is een vreselijk bedrijf waar ik liever geen geld aan zou geven.

Voor niet-sport content heb ik meer dan genoeg aan prime video en de gratis apps van openbare omroepen.

[ Voor 8% gewijzigd door chrpmm op 15-06-2025 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holzschuh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:30
Perseus schreef op zondag 15 juni 2025 @ 08:13:
- Wilde net Dune 2 weer kijken, is deze ook ineens weg? Huh? Dune 1 en Prophecy nog wel...
Net ook eens gechecked, geen Dune 2. Ik denk dat dit komt omdat die nu sinds kort op Netflix staat.
Zullen de rechten wel nog meer opleveren als je ze van je eigen streaming afhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:53

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Holzschuh schreef op maandag 16 juni 2025 @ 07:30:
[...]

Net ook eens gechecked, geen Dune 2. Ik denk dat dit komt omdat die nu sinds kort op Netflix staat.
Zullen de rechten wel nog meer opleveren als je ze van je eigen streaming afhaalt.
yup - dat is onderdeel van de strategie van Warner Discovery. Hierdoor wordt content soms van het eigen platform afgehaald om het voor meer geld ergens anders in licentie te geven.

Hopelijk is dat straks weer klaar als Warner-HBO weer op eigen benen staat.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:19
Heroic_Nonsense schreef op maandag 16 juni 2025 @ 08:37:
[...]

yup - dat is onderdeel van de strategie van Warner Discovery. Hierdoor wordt content soms van het eigen platform afgehaald om het voor meer geld ergens anders in licentie te geven.

Al hebben ze ook een eigen serie als ER laatst van HBO Max gehaald omdat de rechten in Nederland zogenaamd waren verlopen bij ze, maar deze is nog steeds niet opgedoken bij een andere streamer. Maar bij nieuwe films zie je over het algemeen een exclusiviteit van 1/2 jaar op eigen platform, daarna naar Netflix en dan 2 jaar later weer terug naar het eigen platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:38
Heroic_Nonsense schreef op maandag 16 juni 2025 @ 08:37:
[...]

Dat geldt niet alleen voor WBD. SkyShowtime maakte reclame met "Yellowstone seizoen 5 nu exclusief op SkyShowtime" en paar weken later staat (de rest van de serie?) op Netflix. En blockbuster films (Top Gun Maverick o.a. meen ik) staan eerst een paar weken op SST en gaan vervolgens naar Netflix of Amazon en verdwijnen van de eigen dienst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-06 15:47
Ik ben eigenlijk wel klaar met HBO. Ik kijk er amper naar. Ik heb nog een abonnement sinds het begin (dus met korting). Korting is wel leuk, maar als je niet kijkt is het weggegooid geld. Dus ik wilde gaan opzeggen. HBO doet me nu deze geweldige aanbieding waar ik na drie maanden het dubbele mag betalen. Denk dat ik er maar niet op inga :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BVl8QiGk5QfbSdZ3HQ6U44q9K7U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IDutR14rzDvqjXb007ZmjNhz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emeralda
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 20:10
Holzschuh schreef op maandag 16 juni 2025 @ 07:30:
[...]

Blade Runner is niet meer op Netflix dus waar die gebleven is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:57
emeralda schreef op maandag 16 juni 2025 @ 17:54:
[...]

Blade Runner is niet meer op Netflix dus waar die gebleven is?
Blade runner vind ik nog op HBO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:20

Robtimus

me Robtimus no like you

Bij mij is er geen enkele Blade Runner te vinden op Max. Blade Runner (final cut) en Blade Runner 2049 kan ik alleen op Prime vinden, waarvan de laatste niet gratis.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Pagina: 1 ... 54 55 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC