Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Er zijn dus verschillend geschreven mails verstuurd. De tekst onder hoe te verzilveren kan verschillen. Ik kan blijkbaar niet anders dan het via de klantenservice regelen, en diverse anderen zullen hetzelfde zien in hun mail dan ik.

Klant vanaf het eerste moment, nooit opgezegd, enkel overgegaan naar huidig abonnement via de route die vorig jaar beschikbaar kwam, ook via mail. Blijkbaar kan het nu met betaling via Google niet meer via een link in mijn mail.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:55

franssie

Save the albatross

Net de email ook gekregen, slecht verhaal. Echter:
HD is voor mij zat, 4K UHD - daar heb ik UHD discs voor, en dan alleen de films die ik echt de moeite waard vind (hell, ik heb Dr Strangelove op SD, Mono, Zwart-wit op DVD en die is ook prima te kijken, al wil ik daar nog wel eens de UHD versie van, blijft mono en zwart-wit).

Voor die 5 euro vind ik het prima, samen met Prime. Disney+ en Netflix hebben we alleen in de winter, dus gaan er ook weer uit.

[ Voor 6% gewijzigd door franssie op 21-02-2025 20:31 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:46

Vliegvlug

Flight Simple

ArthurMorgan schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 20:19:
[...]

Als je het houdt zoals het is hou je 50% korting op het standaard abonnement (5 euro ipv 10) Als je Premium wilt hou je ook 50% korting (7 euro ipv 14 euro)
Wat er verdwijnt is de oude abonnementsvorm. (In mijn optiek hadden ze dit gewoon prima vorig jaar al kunnen invoeren, dan waren de mensen met standaard een jaar eerder van hun 4k afgeweest, en hadden de mensen met premium iets van 20 euro extra af mogen tikken afgelopen jaar. Ik zie het dus helemaal niet als dat we genaaid zijn. Maar dat we een aardige uitstel gehad hebben.)

legacy dingen zijn de pest voor bedrijven, uiteindelijk willen ze er altijd vanaf.
Fijn dat jij er zo positief tegenaan kijkt, ik ben meer het half leeg type; ze hadden ook het legacy abonnement gewoon kunnen handhaven.

Tuurlijk willen ze daar vanaf, namelijk omdat het hun extra geld kost en zo verdienen ze meer, en daar moet ik dan blij mee zijn. -O- :/
Het blijft gewoon een prijsverhoging, of dat nu is omdat je hetzefde voor meer geld krijgt of hetzelfde blijft betalen en minder krijgt. Nooit van krimpflatie gehoord zeker. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Vliegvlug op 21-02-2025 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-05 21:16
hardware-lover schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 20:19:
Er zijn dus verschillend geschreven mails verstuurd. De tekst onder hoe te verzilveren kan verschillen. Ik kan blijkbaar niet anders dan het via de klantenservice regelen, en diverse anderen zullen hetzelfde zien in hun mail dan ik.

Klant vanaf het eerste moment, nooit opgezegd, enkel overgegaan naar huidig abonnement via de route die vorig jaar beschikbaar kwam, ook via mail. Blijkbaar kan het nu met betaling via Google niet meer via een link in mijn mail.
Yup same here, betaal via Google en moet het ook via de klantenservice regelen. Via whatsapp al even contact gezocht. Niet heel makkelijk moet ik zeggen. Je moet op hun site eerst zo’n ai gesprek door om het nummer te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:28
Vliegvlug schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 20:25:
[...]

Fijn dat jij er zo positief tegenaan kijkt, ik ben meer het half leeg type; ze hadden ook het legacy abonnement gewoon kunnen handhaven.

Tuurlijk willen ze daar vanaf, namelijk omdat het hun extra geld kost en zo verdienen ze meer, en daar moet ik dan blij mee zijn. -O- :/
He je hoeft het niet te nemen he alle diensten, je kan prima eens wisselen 1 keer in de zoveel tijd.
Het is totaal nergens voor nodig elke streaming dienst te moeten hebben, elke dag/week/ maand van het jaar.

Dan heb je geen korting misschien dan mer, maar als je het 1 of 2 keer in de maand voor een maandje neemt of iets(Kost het ook zowat niks).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vliegvlug

Vliegvlug

Flight Simple

Carlos0_0 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 20:28:
[...]

He je hoeft het niet te nemen he alle diensten, je kan prima eens wisselen 1 keer in de zoveel tijd.
Het is totaal nergens voor nodig elke streaming dienst te moeten hebben, elke dag/week/ maand van het jaar.

Dan heb je geen korting misschien dan mer, maar als je het 1 of 2 keer in de maand voor een maandje neemt of iets(Kost het ook zowat niks).
Jij vult hier van alles voor me in, wie zegt dat ik alle diensten heb, maar prima dat jij geen enkel probleem hebt met prijsverhogingen.
En ik heb geen zin om steeds weer diensten aan en uit te moeten zetten maar ieder zijn ding.

Dat trouwe klanten beloond worden is helaas al lang nergens meer het geval, je moet inderdaad doen zoals jij; het elke keer weer aan en uit zetten naar behoefte. Zou iedereen dat doen dan zouden de prijzen echter door het dak gaan of diensten niet meer winstgevend en stoppen dus wees maar blij dat er nog zoveel vaste klanten bestaan, jij hebt er voordeel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:55

franssie

Save the albatross

@Vliegvlug dan maken ze minder content, blijven er minder diensten over, iedereen blij toch? (OK, de aandeelhouders niet).

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:18
Mijn volgende betaling is 28 februari. Als ik nu overstap betaal ik direct meer. Ik wacht wel tot eind maart. Bij SkyShowtime kreeg je het verschil nog terug maar daar hebben ze het hier niet over. Ga niet dubbel betalen voor een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug

Vliegvlug

Flight Simple

franssie schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 20:36:
@Vliegvlug dan maken ze minder content, blijven er minder diensten over, iedereen blij toch? (OK, de aandeelhouders niet).
Snap niet echt wat je bedoelt.
Voorlopig zie ik sowieso niet gebeuren dat iedereen per maand van dienst wisselt en blijven er genoeg mensen vaste klant, maar wie weet in de toekomst.
Hoe meer versplintering van content verdeeld over meer diensten en hoe verder de prijzen stijgen hoe meer die verhouding zal verschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 08:41

RMX

Deezers schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 20:40:
Mijn volgende betaling is 28 februari. Als ik nu overstap betaal ik direct meer. Ik wacht wel tot eind maart. Bij SkyShowtime kreeg je het verschil nog terug maar daar hebben ze het hier niet over. Ga niet dubbel betalen voor een maand.
Toch maar even mooi 7 dagen bespaart hè!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23:52
Zelf ook de mail gekregen en wel verhoogd.

Wel dubbel omdat nog steeds de hdr en 4k niet werken. Ook weer om die reden contact gehad met support.
[13:48, 21-02-2025] HBO Max: Ons technische team geeft aan dat dit waarschijnlijk een latency-probleem is. Dit betekent dat er een vertraging zit in de verwerking van de gegevens tussen onze servers en jouw apparaat, wat de beeldkwaliteit kan beïnvloeden.
[13:49, 21-02-2025] HBO Max: We raden aan om te wachten op de volgende update en te kijken of het probleem hiermee wordt opgelost. Mocht je na de update nog steeds hetzelfde probleem ervaren, laat het ons dan vooral weten, zodat we verder kunnen kijken!

Voor nu bedankt voor je tijd en feedback, en hopelijk kunnen we je snel een betere ervaring bieden.
Helaas wel een onzin antwoord. Denk zelf niet dat er ooit nog ondersteuning wordt ingebouwd ivm oudere webos versies.

Wel jammer dat zowel hbo en lg vermelden icm lg c8, dat 4k en hdr ondersteunt worden, aangezien dit niet meer het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
RMX schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 20:57:
[...]

Toch maar even mooi 7 dagen bespaart hè!
Nou nee want je moet voor 24 maart upgraden. Dus vanaf 28 februari tot 24 maart betaal ik dan ook nog wat minder ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:53
Nu maar hopen dat dit geen voorbode is op de kwaliteit van de ondertiteling 🫣

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yww5Er7Ni_FcUAMmGigDeifYKqs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zSfJF5RJkhsYzJ5TikQMSslA.png?f=fotoalbum_large

Dit is ook wel een belangrijke om je korting te behouden: OF ALS JE NIET LANGER EEN GELDIGE BETAALMETHODE HEBT

Ik betaal met CC. Tijd geleden mijn CC gestolen en had natuurlijk meer te doen dan HBO aanpassen. Dat is overigens wel hersteld destijds, maar ik kon dus plots geen HBO meer kijken. Geen afschrijving mogelijk was DIRECT einde oefening. Geen mail of niets ontvangen.

Maar goed… geen 4K is hier geen optie (82” OLED hangt er niet voor de leuk). En met korting valt het gelukkig nog mee. De volle mep… nee dank je.

Netflix maak ik mij meer druk om met hun absurde bedrag voor 4K content…

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Tja 4,99 is nog geen geld voor HBO + Discovery
Discovery = Allemaal HD en geen 4K

Enkel af en toe 4K films (aanbod) maar dat is ook prima op een 55" met hd stream.
En dat voor 6,99 (En geluid gaat hier gewoon via de tv, geen extra speakers ect.)

-
Verwacht wel dat die 6,99 met 4k in de toekomst richting de 8~10 euro gaat
Zelfde als Netflix ect, en hun geval met discovery er bij kunnen ze dat maken lijkt mij.

Dus hier nog in dubio, HD of 4K
Prijzen van beiden = Prima - Vroeger huurde je er maar 1 nieuwe film of 2 oudere films bij videotheek(Videoband).
Wellicht 2 a 3 films per maand, en zo af en toe Discovery, Series moet ik nog totaal aan beginnen.

@Thalaron Kijk jij enkel maar 4K aanbod dan?
Zijn toch ook films die je kijkt in HD en valt toch ook wel mee tenslotte?

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

TheVMaster schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 12:57:
Wordt de mail van HBO trouwens in batches uitgestuurd? Heb hier nog niets gezien namelijk.
Ja, ik krijg em net. En heb dus meteen opgezegd per volgende maand. Principekwestie. Zoals betalen voor content dat hier ook was.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:53
@PatRamon ik kijk vrijwel alleen 4K. Geen 4K? Dan koop ik het wel op iTunes Apple TV+. Daar niet beschikbaar? Dan via alternatieve routes… ik heb hier elke streamingdienst zowat actief dus het houd een meer op.

Ik geef toe dat een goede 1080p stream niet direct onder doet voor een brakke 4K (hallo SkyShowtime..) maar kwaliteit heeft bij mij prioriteit.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:34
Is het mogelijk om van iemand abbo over te nemen, mocht die hbo niet meer willen met deze aanbieding. Email adres wijzigen.....

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-06 01:59
Eerder vanavond ook de mail gekregen. 2 euro extra p.m. vind ik nog wel te doen en heb het aanbod verzilverd via de link in de mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:06
Zijn hier ook mensen die wel een standaard legacy abbo a 60 euro per jaar hebben maar alleen kunnen upgraden naar de 14 euro p/m premium?

Ik weet dat ik mn lifetime 50% korting kwijt ben omdat ik ooit een maandje cancelde (dom) maar snap niet waarom ik dan wel nog de legacy abbo heb..

Of heb ik gewoon al die tijd geluk gehad en val ik straks in het "normale" tarief zonder alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodgang
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 31-05 21:02
Basekid schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 21:57:
Zijn hier ook mensen die wel een standaard legacy abbo a 60 euro per jaar hebben maar alleen kunnen upgraden naar de 14 euro p/m premium?

Ik weet dat ik mn lifetime 50% korting kwijt ben omdat ik ooit een maandje cancelde (dom) maar snap niet waarom ik dan wel nog de legacy abbo heb..

Of heb ik gewoon al die tijd geluk gehad en val ik straks in het "normale" tarief zonder alternatieven?
Wellicht hou je de €60,- per jaar als je niet upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verona27 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 20:27:
[...]

Yup same here, betaal via Google en moet het ook via de klantenservice regelen. Via whatsapp al even contact gezocht. Niet heel makkelijk moet ik zeggen. Je moet op hun site eerst zo’n ai gesprek door om het nummer te krijgen.
Iemand zo aardig om dat wa-nummer hier neer te plempen? Ik mag ook alleen via de klantenservice, heb weinig zin in die schijt-bot.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesley-groet
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 31-05 21:45
Meer mensen waarbij de email niet geopend kon worden? Klikte erop maar de hele mail was opeens weg en niet meer te vinden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marsie030
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 09:01
Wesley-groet schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 22:40:
Meer mensen waarbij de email niet geopend kon worden? Klikte erop maar de hele mail was opeens weg en niet meer te vinden...
Schoot bij mij met openen naar de spambox.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:02

Iedereen die HBO Max had is over gezet naar het legacy abo bij (HBO) MAX. Dat staat dus los van de korting. En daarbij zal dus vast ook voor iedereen de prijs van het standaard zijn aangehouden (met al dan niet de 50% korting voor diegene die dat hadden).

Dus als je toentertijd bij HBO Max een gewoon abo had (zonder korting) is dat ten alle tijden een "legacy" abonnement geworden, met ik neem aan de prijs die gelijk is aan het huidige "Standaard". Maar volgens mij bestaat er ook een jaar standaard & premium abo, dus daar zou je ook naar moeten kunnen over stappen? Maar overstappen naar een 50% korting variant kan uiteraard niet ;) Want die korting heb je nu ook al niet. En 50% korting + jaar abo is volgens mij ook onmogelijk. Want in de periode dat je de 50% korting kreeg kon je volgens mij nog geen jaar abo afsluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

60 euro per jaar is 5 euro per maand dus dat moet incl. korting zijn, want het normale abonnement is nooit zo goedkoop geweest.

Edit: oh ik zie nu dat als je jaarlijks betaalt, je twee maanden korting krijgt. Dus dat zou dan 6 euro per maand zijn, maar dat kan ik nog steeds niet aan het legacy abo knopen (€4 met 50% korting, dus €8 zonder.) Het enige wat nu €60/jr is, is het basic with ads abo.

[ Voor 17% gewijzigd door CyBeR op 21-02-2025 22:55 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3dmazter
  • Laatst online: 16:25
Hier ook de mail gekregen en maar verzilverd.
Tv is 4K en UHD maar mij gaat het vooral om de Atmos.
die heb ik hier in de thuis bios maar beamer is full HD.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-05 21:16
Bra-Jo schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 22:37:
[...]

Iemand zo aardig om dat wa-nummer hier neer te plempen? Ik mag ook alleen via de klantenservice, heb weinig zin in die schijt-bot.
+31 20 323 3511. Uiteindelijk net als anderen mijn huidige abonnement moeten opzeggen en krijg binnenkort een code voor 50% korting levenslang op premium.. gaan het zien en anders een mooie besparing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 15:06
RobertMe schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 22:49:
[...]

Iedereen die HBO Max had is over gezet naar het legacy abo bij (HBO) MAX. Dat staat dus los van de korting. En daarbij zal dus vast ook voor iedereen de prijs van het standaard zijn aangehouden (met al dan niet de 50% korting voor diegene die dat hadden).

Dus als je toentertijd bij HBO Max een gewoon abo had (zonder korting) is dat ten alle tijden een "legacy" abonnement geworden, met ik neem aan de prijs die gelijk is aan het huidige "Standaard". Maar volgens mij bestaat er ook een jaar standaard & premium abo, dus daar zou je ook naar moeten kunnen over stappen? Maar overstappen naar een 50% korting variant kan uiteraard niet ;) Want die korting heb je nu ook al niet. En 50% korting + jaar abo is volgens mij ook onmogelijk. Want in de periode dat je de 50% korting kreeg kon je volgens mij nog geen jaar abo afsluiten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wv7iHMb0oCBTn8rYKo5Mgn5zQlk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/AcGNDj5mkipLC66sxZfcBjuS.png?f=user_large

Mwah het lullige is dat het huidige standaard abonnement in alle opzichten een giga stap achteruit gaat. Alleen het premium abbo is gelijkwaardig in features en die kost mij straks dus 14 euro per maand / 140 per jaar). Dat is dus bijna 3x zo duur geworden.

Lijkt dus alsof ik wel op het goedkope premium abbo zat qua features maar dat niet kan overnemen naar de nieuwe situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Laatst online: 22:31
Ik heb pas een half uur geleden de mail gehad, terwijl anderen 'm al ruim twaalf uur geleden hebben gekregen. :?

Ik zit zwaar te overwegen om de hele boel maar op te zeggen. HBO is gewoon niet meer wat het ooit was en voor die paar series die wel de moeite waard zijn, zijn er zelfs betere manieren om ze te kijken. En daarbovenop vaak nog eens in betere kwaliteit en geen gedoe meer met een versnelde fps. :Y)

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-05 02:40
Mja, ik twijfel nog of ik in ga op het aanbod. Momenteel kijk ik vooral HBO in de slaapkamer, en dat is een FHD TV die enkel SDR kan weergeven. Maar aan de andere kant zie ik HBO er voor aan om het standaard abonnement te wijzigen naar het abonnement met reclame en daar heb ik geen trek in.

Overigens een aanrader voor de ouderwetse TV kijker; zet je VPN op VS en je krijgt toegang tot de lineaire kanalen van HBO. Klinkt suf, maar ik vind het juist fijn dat de keuze al voor je gemaakt wordt en films tegenkomt die je normaal niet zomaar zou kijken. Wat dat betreft mis ik het oude Film1, toen Liberty Global nog eigenaar was. Die hadden echt een fantastisch filmaanbod. Niet alleen de blockbusters maar ook hele goede drama films. Met dat gidsje erbij. Goede oude tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Shinobi-vs-Gast schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 00:09:
Ik heb pas een half uur geleden de mail gehad, terwijl anderen 'm al ruim twaalf uur geleden hebben gekregen. :?

Ik zit zwaar te overwegen om de hele boel maar op te zeggen. HBO is gewoon niet meer wat het ooit was
Wat het ooit was?

HBO Max is in Nederland (na de voorperiode om te testen) pas sinds 2.5 jaar beschikbaar.

I know, de pandemie heeft ons allemaal sneller ouder gemaakt, maar dit klonk alsof de dienst al tientallen jaren draait :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

HBO an sich bestaat op zich al wel een paar decennia.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-05 02:40
Stukfruit schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 03:05:
[...]

Wat het ooit was?

HBO Max is in Nederland (na de voorperiode om te testen) pas sinds 2.5 jaar beschikbaar.

I know, de pandemie heeft ons allemaal sneller ouder gemaakt, maar dit klonk alsof de dienst al tientallen jaren draait :P
Huh? HBO en HBO Max zijn niet hetzelfde he. HBO Max is de streamingdienst, HBO bestaat al meer dan 50 jaar. Ten tijde van de lineaire kanalen en het on demand aanbod via Ziggo was toch echt een betere tijd voor HBO in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
De reactie van @Shinobi-vs-Gast leek te impliceren dat het om de streamingdienst ging.

[ Voor 12% gewijzigd door Stukfruit op 22-02-2025 03:48 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:43
De mail zat hier in mijn spam.

Mijn eerste reactie was: ‘Greedy, f*cking a-holes!’ Echter, deze alinea vond ik dan weer positief verrassend:
Als alternatief willen we je, voor een beperkte tijd, de mogelijkheid bieden om jouw levenslange korting van 50% toe te passen op de dan geldende maandprijs van het HBO Max Premium maandabonnement, die in de loop van de tijd kan veranderen (momenteel €13,99 /maand, maar met jouw korting toegepast, €6,99/maand). Prijzen zijn inclusief toepasselijke belastingen.
Dus ik denk dat we gaan verzilveren. Recentelijk hebben we hier afscheid genomen van Netflix en D+ door de absurde prijzen, maar € 7 voor het Premium-abonnement vind ik redelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05 19:50

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Yonix schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 07:02:
De mail zat hier in mijn spam.

Mijn eerste reactie was: ‘Greedy, f*cking a-holes!’ Echter, deze alinea vond ik dan weer positief verrassend:
[...]
Dus ik denk dat we gaan verzilveren. Recentelijk hebben we hier afscheid genomen van Netflix en D+ door de absurde prijzen, maar € 7 voor het Premium-abonnement vind ik redelijk.
Let wel, in deze passage zeggen ze niet of je de 50% korting ook blijft behouden na de overstap en zeggen ze ook dat deze prijs in de loop van de tijd kan veranderen. Dus over 2 jaar zitten we vrolijk ook aan een tientje per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:34

The Zep Man

🏴‍☠️

Als je wel een legacy abonnement hebt maar geen mail hebt ontvangen (ook niet in je spam map), log even in op de website van HBO Max en maak gebruik van de ondersteuningschat. Geef aan dat je geen mail hebt ontvangen en gebruik wilt maken van het aanbod om Premium met 50% korting af te nemen. Je krijgt dan alsnog de benodigde mail.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:43
Yzord schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 08:25:
[...]

Let wel, in deze passage zeggen ze niet of je de 50% korting ook blijft behouden na de overstap en zeggen ze ook dat deze prijs in de loop van de tijd kan veranderen. Dus over 2 jaar zitten we vrolijk ook aan een tientje per maand.
True, maar dan zeggen we HBO Max ook gewoon op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[...]

Dat zal best kunnen. Maar dan kost het abonnement voor anderen al 20 euro. Er is nooit een 'fixed price' aanbieding geweest. Het is vanaf het begin 50% van de reguliere prijs geweest. En zo goed als alle streamingdiensten beginnen met een heel laag bedrag per maand om voet aan de grond te krijgen.

Overigens is het lifetime gedeelte gewoon nog steeds lifetime. Staat gewoon bij mijn vernieuwde subscrition gegevens.
Premium
50% Lifetime Offer Discount

€6,99
/month

applicable taxes included

Automatically renews at the then-current monthly price until cancelled.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ik heb de mail ook binnen, let op je spam box.
Alle hbo mails komen in mijn gewone inbox, maar deze mail kwam op de 1 of andere manier in de ongewenste post folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-05 11:05
Ik weet niet of dit de plek is voor technische vragen over HBO MAX, maar ik probeer het toch even.

Als ik thuis HBO kijk dan is de kwaliteit niet altijd optimaal. Soms is het beeld even minder van kwaliteit, alsof er gebufferd dient te worden of de verbinding te zwak is. Ik heb dit met gewoon tv kijken of andere apps (o.a. YouTube, NLZiet) niet. Heeft iemand hier een oplossing voor? Het gaat om een Samsung tv type
QE65QN93A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05 19:50

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Roncom schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 08:55:
Ik weet niet of dit de plek is voor technische vragen over HBO MAX, maar ik probeer het toch even.

Als ik thuis HBO kijk dan is de kwaliteit niet altijd optimaal. Soms is het beeld even minder van kwaliteit, alsof er gebufferd dient te worden of de verbinding te zwak is. Ik heb dit met gewoon tv kijken of andere apps (o.a. YouTube, NLZiet) niet. Heeft iemand hier een oplossing voor? Het gaat om een Samsung tv type
QE65QN93A.
Welke abonnementsvorm heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-05 11:05
Yzord schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 08:58:
[...]

Welke abonnementsvorm heb je?
De standaard HBO abonnementsvorm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhRiXoS
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:15

PhRiXoS

Þh®Iר§ / Φριξος

Hier ook de mail ontvangen. Toch ook maar verlengd. Opzeggen kan altijd nog. Uiteindelijk nog steeds goedkoper dan het oude HBO en Discovery+

Dₒ yₒᵤ ₙₑᵥₑᵣ qᵤₑₛₜᵢₒₙ ₜₕₑ ₙₐₜᵤᵣₑ ₒf yₒᵤᵣ ᵣₑₐₗᵢₜy?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:51
ArthurMorgan schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:13:
Heb de mail gehad en direct in laten gaan. Als je een beetje wilt besparen moet je dit zo dicht mogelijk bij 24 maart doen ;)
Heb nu een paar euro moeten betalen voor de overgang. (Zodat hij nu vanaf de 21ste loopt steeds. Dat was eerst de 8ste.)
Mijn betaaldatum is (nu nog) de 8ste van de maand. Als ik nu verzilver krijg ik dus een nieuwe dag en heb ik voor nu tot de 8ste dubbel betaald. Klopt dat ? Is inderdaad wel maar een paar euro. Maar dan wacht liever even tot een paar dagen voor de 8ste. Dan heb ik ook nog wat bedenktijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
W1ck1e schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 10:25:
[...]

Mijn betaaldatum is (nu nog) de 8ste van de maand. Als ik nu verzilver krijg ik dus een nieuwe dag en heb ik voor nu tot de 8ste dubbel betaald. Klopt dat ? Is inderdaad wel maar een paar euro. Maar dan wacht liever even tot een paar dagen voor de 8ste. Dan heb ik ook nog wat bedenktijd.
Ik wacht ook gewoon nog even tot na de 8ste, op het moment gebruik ik Hbo toch niet echt.
Young Sheldon moet eerst het hele seizoen erop staan, en Richard Hammonds workshop staat het laatste seizoen er nog niet op.

Dus ja verder heb ik niks en is het wachten op The Last of Us, maar ja wacht ik ook weer tot het hele seizoen erop staat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 21:10
Ik betaal nu €4,99 cf. die 50% aanbieding toen.

Ik heb nu 3 streams. Ik meen nu ook 4K ?

Dan gaan wij er toch per definitie op achteruit...tenzij wij meer gaan betalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:50
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 10:43:

Dan gaan wij er toch per definitie op achteruit...tenzij wij meer gaan betalen ?
Ja. In de ietwat lange mail staat op zich wel mooi duidelijk in tabelvorm wat je nu hebt en wat je straks hebt. Zowel vergeleken met nix doen (terug naar standaard) als upgraden (Premium).

Ik kreeg de mail vannacht en de blauwe bestelknop deed het bij mij wel in 1 keer. Ik probeer wel aantal maandjes premium.

Eigenlijk hadden ze dit dus vorig jaar op deze wijze moeten doen. Dan was ik toen al naar premium gegaan en hadden ze niet nog een keer gedoe....

Wel beetje gek, bij het upgraden werd er nog 4,49 afgeschreven. Ik begrijp niet helemaal waarom, als het bijbetalen is voor de huidige maand had ik maximaal 2 euro verwacht (verschil tussen 6,99 en 4,99). Toch maar de klantenservice chat in dan maar...
edit:
abonnement gaat dus direct in, kreeg halve maand terug van lopende 4.99 en moet direct 6.99 betalen voor vanaf nu. Wel iets om rekening mee te houden, beste wacht je tot de laatste dag dat je mag upgraden (24 maart voor mij...)

[ Voor 10% gewijzigd door jurjen_g op 22-02-2025 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:10

Ja en nee. Het premium abonnement is iets uitgebreider dan het oude ‘legacy’ abonnement. Het kost met 50% korting €2 per maand meer. Ga je niet ‘upgraden’, dan ga je over naar Standaard met minder schermen, download, geen 4K en geen Dolby Atmos.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Als ik kies voor die €6,99 per maand.

Dan gaan wij van 3 naar 4 streams ?

En behouden of krijgen wij weer 4K ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:03
[...]

Eh nee dat zeggen ze namelijk in de rest van de mail.....

Daarnaast lijkt het me logisch dat de prijs niet voor eeuwig 7 euro blijft toch?
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 11:05:
Dan gaan wij van 3 naar 4 streams ? En behouden of krijgen wij weer 4K ?
Even de mail lezen..? En mocht je de mail nog niet hebben dan even wachten, zonder mail geen aanbieding.

[ Voor 25% gewijzigd door Nopheros op 22-02-2025 11:12 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• companion_cube
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-06 09:12
Ik heb nog nooit zo vaak het woord levenslang gelezen in een mailtje :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Nopheros schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 11:10:
[...]
Even de mail lezen..? En mocht je de mail nog niet hebben dan even wachten, zonder mail geen aanbieding.
Ik heb de mail al 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:26
De mail ontvangen en meteen verzilverd voor het premium abonnement. Mooie korting 6,99 ipv 13,99 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:43

DON PAPA

Tweaker-fan

Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:50

Lees je mail gewoon even goed door, daar staat precies wat je krijgt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l1wSwFYeiQhMmPRXVcP0GDGt01I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZeeZXGdlcZlzZqYX5jMZQwAN.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door jurjen_g op 22-02-2025 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:20

Heb je al in dit topic gezocht?
Laat maar, hiervoor al soortgelijke reactie.

[ Voor 8% gewijzigd door meesje op 22-02-2025 11:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• suave1234
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 31-05 21:11

klopt, ik heb hetzelfde abbo als jij, er zijn meerdere vormen volgens mij. Sommigen hebben nu geen 4k, wij wel dus wij gaan er 1 stream op vooruit maar dat kost ons dus 2 euro per maand. Alternatief is niks doen en dan heb je geen 4k meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
suave1234 schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 11:53:
[...]

klopt, ik heb hetzelfde abbo als jij, er zijn meerdere vormen volgens mij. Sommigen hebben nu geen 4k, wij wel dus wij gaan er 1 stream op vooruit maar dat kost ons dus 2 euro per maand. Alternatief is niks doen en dan heb je geen 4k meer.
Ik heb net ook maar 'verzilverd' opzeggen kan altijd nog.

En die extra stream/kanaal kan ik altijd iemand

blij mee maken voor bv €2 p/m 😇

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• meesje
Ongelooflijk dat we zitten te zeuren over 2 euro p/m. Het is geen prijsverhoging zoals die van Viaplay.
En dan moet het ook nog gedeeld worden…. Straks weer zeuren dat HBO daar maatregelen tegen gaat treffen.

[ Voor 34% gewijzigd door meesje op 22-02-2025 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
meesje schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 12:06:
Ongelooflijk dat we zitten te zeuren over 2 euro p/m. Het is geen prijsverhoging zoals die van Viaplay.
En dan moet het ook nog gedeeld worden…. Straks weer zeuren dat HBO daar maatregelen tegen gaat treffen.
Dat zijn ze sowieso al wereldwijd van plan, hadden ze al reeds aangekondigd. Net als Disney. Alle streamers volgen elkaar gewoon op. Ik voorspel ook een Ultra Premium abonnement nog om het volledige seizoen direct in èèn keer beschikbaar te krijgen ipv wekelijkse releases voor nog eens 5 euro per maand extra over een tijdje. Hopelijk lezen ze niet mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eix
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:43

Eix

Ik ben even benieuwd naar de ervaringen van de huidige standaard gebruikers qua beeld- en geluidskwaliteit. Naast HBO heb ik namelijk ook een standaard Netflix abo en de kwaliteit daarvan vind ik prima. Dus mijn inschatting is dat voor mijn situatie de achteruitgang in kwaliteit door gebrek aan 4k en Atmos wel mee zal vallen. Het lastige vind ik echter dat naar ik begrijp je nu voor de 24e maart de keuze moet maken als je de lifetime korting wil behouden. En niet na een maand standaard alsnog kan upgraden met behoud van deze korting. Toch? Want liefst probeer ik het gewoon even een maandje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

W1ck1e schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 10:25:
[...]

Dit vraag ik me ook af.
Beter nu afsluiten, of toch wachten tot paar dagen voor 8 maart a.s.?
Iemand die dit weet?

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:10

ja en ja

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:26
KillerBee schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 12:33:
[...]

Dit vraag ik me ook af.
Beter nu afsluiten, of toch wachten tot paar dagen voor 8 maart a.s.?
Iemand die dit weet?
Dit staat in mijn bevestiging na het verzilveren..
"Met betrekking tot jouw eerste betaling is het saldo van jouw vorige abonnement gebruikt om de prijs van jouw nieuwe abonnement te compenseren."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:51
@ipje
Zoiets ? (van @DutchOwnage )
Ik heb 4,31 moeten betalen. Volgende factuurdatum is 21 maart voor 6 99.

[ Voor 40% gewijzigd door W1ck1e op 22-02-2025 12:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 00:17
Wordt trouwens de 25e aanstaande afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 00:02
Deezers schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 12:28:
[...]

Dat zijn ze sowieso al wereldwijd van plan, hadden ze al reeds aangekondigd. Net als Disney. Alle streamers volgen elkaar gewoon op. Ik voorspel ook een Ultra Premium abonnement nog om het volledige seizoen direct in èèn keer beschikbaar te krijgen ipv wekelijkse releases voor nog eens 5 euro per maand extra over een tijdje. Hopelijk lezen ze niet mee ;)
Volgens mij hebben de CEOs van meerdere streamers al laten doorschemeren dat ze veel liever de iets goedkopere abonnementen met reclame verkopen? De inkomsten uit reclame zullen dus (veel) groter zijn dan de paar euro "verlies" op de abonnementsprijs.

En €5 p/m extra betalen om alles in een keer te kunnen kijken zoals jij suggereert zet geen zoden aan de dijk. Immers heb je dan aan 1 maand dat dure abo voldoende. Terwijl nu de serie over 2 of 3 maanden wordt uitgesmeerd. Dat is dus 2x €15 = €30. Terwijl dat abonnement dat jij suggereert maar €15 + €5 = €20 zou opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suave1234
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 31-05 21:11
ben ik wel met je eens....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:37
Ah ja, omdat een andere partij het nog veel duurder maakt, mag er niet geklaagd worden hierover? En €2 per maand is misschien niet heel veel, maar het is wel even doodleuk 40% duurder.

Ik ben blij dat ik m'n abonnement vorige week op heb gezegd, want op The Pitt na heeft het me vrijwel niks geboden wat me ook maar enigszins heeft geboeid de laatste maanden, mogelijk zelfs half jaar.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Euh, ben ik nou zo blind?

Als ik op 'Nu verzilveren' klik, moet ik een code opgeven, alleen... die code zie ik nergens in de mail staan?? :?

Okay, beetje dom, er is geen code nodig.
Je moet op de eerste (linker) button klikken in het venster 8)7 :P

[ Voor 29% gewijzigd door KillerBee op 22-02-2025 13:27 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Hahn schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 13:17:
[...]

Ah ja, omdat een andere partij het nog veel duurder maakt, mag er niet geklaagd worden hierover? En €2 per maand is misschien niet heel veel, maar het is wel even doodleuk 40% duurder.

Ik ben blij dat ik m'n abonnement vorige week op heb gezegd, want op The Pitt na heeft het me vrijwel niks geboden wat me ook maar enigszins heeft geboeid de laatste maanden, mogelijk zelfs half jaar.
Technisch klopt inderdaad de 40% verhoging, maar als iets al super laag geprijsd is dan zit je bij een verhoging al snel aan dergelijke percentage. Ik vind de Viaplay verhoging van 12,79 euro naar 19,99 euro van hele andere orde.

Zelf heb ik drie maanden gebruik gemaakt van het reclame abo voor 3 euro p/m. In het begin vond ik dit nog wel te doen, maar op een gegeven moment irriteerde ik me mateloos aan de reclame. In deze periode flink wat interessant content gekeken, maar ben nu wel bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:34

The Zep Man

🏴‍☠️

Oh, dan zeur ik niet. Als delen wordt verboden dan hef ik mijn abonnement op HBO Max op. Maak het vooral onaantrekkelijker om een abonnement af te nemen als er een gebruiksvriendelijker alternatief is. :+

Totaal ongerelateerd: piracy is a service problem.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hahn
meesje schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 13:34:
[...]

Technisch klopt inderdaad de 40% verhoging, maar als iets al super laag geprijsd is dan zit je bij een verhoging al snel aan dergelijke percentage. Ik vind de Viaplay verhoging van 12,79 euro naar 19,99 euro van hele andere orde.

Zelf heb ik drie maanden gebruik gemaakt van het reclame abo voor 3 euro p/m. In het begin vond ik dit nog wel te doen, maar op een gegeven moment irriteerde ik me mateloos aan de reclame. In deze periode flink wat interessant content gekeken, maar ben nu wel bij.
Mooi dat jij nu blij bent, maar dat jij blij bent betekent niet dat anderen niet ontevreden mogen zijn of niet mogen zeuren. En nogmaals: dat er ergere zaken zijn, zoals een Viaplay die nog veel duurder is geworden, is óók geen argument.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Driefstang
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 01-06 11:02
Krimpflatie op zijn slechtst! Als ik niks doe dan betaal ik hetzelfde voor minder functionaliteit. Ik behoud wél mijn levenslange korting. Superslimme zet van hbo, want niemand wil er op achteruit gaan qua performance, dus dan maar paar eurootjes meer per maand. Maar daarmee ben je dus je levenslange voordeel van een vast maandbedrag kwijt! Hbo kan onder het mom van aangepaste functionaliteit een volgende ronde het standaard abo nog verder uitknijpen, 1 stream én 720p én reclame. Zo gaat iedereen uiteindelijk de overstap maken en is hbo af van die levenslange prijsstelling van 4,99. Geniaal en verderfelijk tegelijk... })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Hahn schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 13:38:
[...]

Mooi dat jij nu blij bent, maar dat jij blij bent betekent niet dat anderen niet ontevreden mogen zijn of niet mogen zeuren. En nogmaals: dat er ergere zaken zijn, zoals een Viaplay die nog veel duurder is geworden, is óók geen argument.
The Zep Man schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 13:36:
[...]

Oh, dan zeur ik niet. Als delen wordt verboden dan hef ik mijn abonnement op HBO Max op. Maak het vooral onaantrekkelijker om een abonnement af te nemen als er een gebruiksvriendelijker alternatief is. :+

Totaal ongerelateerd: piracy is a service problem.
Kom op zeg! We zitten te janken om 2 euro verhoging p/m.
En voor die 2 euro gaan we ook nog de illegale weg bewandelen… omdat we het niet meer kunnen delen. 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hahn
meesje schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 13:40:
[...]

[...]

Kom op zeg! We zitten te janken om 2 euro verhoging p/m.
En voor die 2 euro gaan we ook nog de illegale weg bewandelen… omdat we het niet meer kunnen delen. 8)7
Dat jij het stom vindt dat mensen hierover zeuren weten we nu wel. Je gaat niemand overtuigen, dus stop je energie in wat anders, zou ik zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 22-02-2025 13:41 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• meesje
Hahn schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 13:41:
[...]

Dat jij het stom vindt dat mensen hierover zeuren weten we nu wel. Je gaat niemand overtuigen, dus stop je energie in wat anders, zou ik zeggen.
En dat anderen hier zitten te klagen over een prijsverhoging van 2 euro weten we nu ook wel….
Hetzelfde gepiep was destijds toen Prime Video van belachelijk goedkoop naar super goedkoop ging. Van 3 euro naar 5 euro. Man, man…. “Ze dwingen me om weer te downloaden”.
Hou deze topics gewoon lekker inhoudelijk zonder dat geklaag.

[ Voor 25% gewijzigd door meesje op 22-02-2025 14:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Deezers schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 12:28:
[...]

Dat zijn ze sowieso al wereldwijd van plan, hadden ze al reeds aangekondigd. Net als Disney. Alle streamers volgen elkaar gewoon op.
Dat was me ontgaan. Netflix en Disney waren me wel bekend. Vind ik overigens ook een meer dan terechte maatregel. Maar ongetwijfeld ben ik de enige die die mening heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik vind het eerlijk gezegd een goede deal als je vaker gebruik maakt van HBO Max. Je moet gewoon kritisch zijn naar welke streaming diensten je afneemt en welke niet. Wat je ook kan doen is per periode een keer iets afsluiten voor een maand en daarna weer afsluiten. Scheelt je ook veel geld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• meesje
Tasminos schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 13:47:
Ik vind het eerlijk gezegd een goede deal als je vaker gebruik maakt van HBO Max. Je moet gewoon kritisch zijn naar welke streaming diensten je afneemt en welke niet. Wat je ook kan doen is per periode een keer iets afsluiten voor een maand en daarna weer afsluiten. Scheelt je ook veel geld.
Zelf vind ik 7 euro p/m een zeer goede deal, mits de content interessant is. Dat laatste is natuurlijk persoonlijk.
Wisselen van dienst kan inderdaad een optie zijn. Ik denk wel dat dit meer past bij een klein huishouden. Stel je hebt kids die veelvuldig naar Disney animatie films kijken, verwacht ik niet dat het gewaardeerd wordt als papa zegt dat ie Disney+ heeft opgezegd omdat hij alles al gezien heeft. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
meesje schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 13:42:
[...]

En dat anderen hier zitten te klagen over een prijsverhoging van 2 euro weten we nu ook wel….
Hetzelfde gepiep was destijds toen Prime Video van belachelijk goedkoop maar super goedkoop ging. Van 3 euro naar 5 euro. Man, man…. “Ze dwingen me om weer te downloaden”.
Hou deze topics gewoon lekker inhoudelijk zonder dat geklaag.
Voor jou en mij is €2 per maand misschien niet veel, maar dat kan je sowieso niet voor iedereen aannemen. En eenmalig een verhoging zal voor veel mensen ook niet het grootste probleem zijn, maar voor je het weet zijn we een paar jaar verder en is het richting de €20 per maand, zoals bij Viaplay en Netflix. Vroeg of laat ligt er ergens een grens.

Maar, mijn punt is vooral: prima dat je het in perspectief plaatst en zegt 'eigenlijk is €2 per maand niet zoveel', maar door het hier al kreunend en steunend te brengen en iedereen een zeur te noemen ga je niemand overtuigen, alleen maar tegen je in het harnas krijgen.

En mensen zullen altijd even klagen over veranderingen die niet louter positief zijn, daar gaat 'WAT ZEUREN JULLIE NOU' niet bij helpen, en geklaag over de prijs is gewoon ontopic. Geklaag over geklaag helpt niet. En nu ben ik klaar met klagen over jouw geklaag over het geklaag, ik hoop dat vanaf nu in ieder geval het geklaag over andermans geklaag ophoudt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Hahn schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 13:57:
[...]

Voor jou en mij is €2 per maand misschien niet veel, maar dat kan je sowieso niet voor iedereen aannemen. En eenmalig een verhoging zal voor veel mensen ook niet het grootste probleem zijn, maar voor je het weet zijn we een paar jaar verder en is het richting de €20 per maand, zoals bij Viaplay en Netflix. Vroeg of laat ligt er ergens een grens.

Maar, mijn punt is vooral: prima dat je het in perspectief plaatst en zegt 'eigenlijk is €2 per maand niet zoveel', maar door het hier al kreunend en steunend te brengen en iedereen een zeur te noemen ga je niemand overtuigen, alleen maar tegen je in het harnas krijgen.

En mensen zullen altijd even klagen over veranderingen die niet louter positief zijn, daar gaat 'WAT ZEUREN JULLIE NOU' niet bij helpen, en geklaag over de prijs is gewoon ontopic. Geklaag over geklaag helpt niet. En nu ben ik klaar met klagen over jouw geklaag over het geklaag, ik hoop dat vanaf nu in ieder geval het geklaag over andermans geklaag ophoudt ;)
Zelf vind het zoveelste ‘ik heb opgezegd, want…’ bericht totaal niks toevoegen in dit topic.
Wel inhoudelijk vind ik bijvoorbeeld: ik heb de mail nog niet gehad, ik moet een code ingeven, wat is het verschil tussen abo x en abo y.

In een totaal ander topic, Lego, wordt het zoveelste ‘ik ook’ bericht weg gemodereerd. Met als reden dat het niks inhoudelijks toevoegt. Doet me herinneren dat er ook een ‘rapporteer’ functie is (mocht je het ergens niet mee eens zijn). :)

[ Voor 8% gewijzigd door meesje op 22-02-2025 14:04 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hahn
meesje schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 14:02:
[...]

Zelf vind het zoveelste ‘ik heb opgezegd, want…’ bericht totaal niks toevoegen in dit topic.
Wel inhoudelijk vind ik bijvoorbeeld: ik heb de mail nog niet gehad, ik moet een code ingeven, wat is het verschil tussen abo x en abo y.
Je kan het écht niet loslaten, hè? Pro-tip: ontwijk dit topic komende week of 2 gewoon even, is beter voor iedereen.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 15:47
Jongens toch.... 2 euro extra per maand, of je gaat van UHD naar HD, nou nou, wat een drama.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:56
Ik ben niet vlaams, maar wat een gezever(hebben we hier in NL ook een woord voor?) om wat inflatiecorrectie in dit topic zeg :P

Hier heb ik het gewoon omgezet naar Premium. Jammer dat dat niet automatisch ging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Hahn schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 14:04:
[...]

Je kan het écht niet loslaten, hè? Pro-tip: ontwijk dit topic komende week of 2 gewoon even, is beter voor iedereen.
Zie nog mijn kleine aanvulling.
ginod schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 14:04:
Jongens toch.... 2 euro extra per maand, of je gaat van UHD naar HD, nou nou, wat een drama.
ikbenerniet schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 14:05:
Ik ben niet vlaams, maar wat een gezever(hebben we hier in NL ook een woord voor?) om wat inflatiecorrectie in dit topic zeg :P

Hier heb ik het gewoon omgezet naar Premium. Jammer dat dat niet automatisch ging.
Eens. En dan moet ik nog twee weken dit topic vermijden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:34
Zojuist omgezet naar premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:30
Tasminos schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 13:47:
Maar dan wel tegen de volle prijs in plaats van de lifetime korting, dat is juist wat ze er mee tegen proberen te gaan.

Hier ook omgezet, al had je wellicht het beste tot het laatste moment kunnen wachten.

[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 22-02-2025 14:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjors123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:38
Ik heb de mail eens goed op me in laten werken en alle reacties hier gelezen. Eigenlijk vond ik dit een goede aanleiding om mijn abonnement maar eens te stoppen. We kijken simpelweg te weinig naar HBO Max. Ik vind dat het aanbod van kwalitatief goede series sterk achteruit is gelopen. Wat mij betreft heeft ATV+ nu die rol overgenomen. Een beperkt aanbod van (nieuwe) series, maar kwalitatief erg goed (gemiddeld genomen natuurlijk).

Echter, ik realiseerde me ook dat ik veel gebruik maak van de sport add-on op HBO Max. En voor nu het wielerseizoen weer op het punt van beginnen staat, zal ik daar veel gebruik van maken. Ik vind het die 5 euro per maand meer dan waard om zonder reclames te kunnen kijken. Dus besloten het abonnement, weliswaar in HD, toch maar te behouden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
meesje schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 14:06:
[...]

Zie nog mijn kleine aanvulling.

[...]

[...]

Eens. En dan moet ik nog twee weken dit topic vermijden. :)
Om eerlijk te zijn vind ik jouw posts weinig toevoegen. Eerder irritant. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 14:45:
[...]

Hier ook omgezet, al had je wellicht het beste tot het laatste moment kunnen wachten.
Misschien wel. Maar ach. Is prima zo. Ps voor mij was Abo behouden ook mede door de sport add-on. Het discovery plus abo wat ik had is gestopt.

[ Voor 6% gewijzigd door Tasminos op 22-02-2025 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
darkdesign schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 15:53:
[...]

Om eerlijk te zijn vind ik jouw posts weinig toevoegen. Eerder irritant. :+
Haha. Ja, de groep ‘ik ook’ is hier in de meerderheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
sjors123 schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 15:38:
Ik heb de mail eens goed op me in laten werken en alle reacties hier gelezen. Eigenlijk vond ik dit een goede aanleiding om mijn abonnement maar eens te stoppen. We kijken simpelweg te weinig naar HBO Max. Ik vind dat het aanbod van kwalitatief goede series sterk achteruit is gelopen. Wat mij betreft heeft ATV+ nu die rol overgenomen. Een beperkt aanbod van (nieuwe) series, maar kwalitatief erg goed (gemiddeld genomen natuurlijk).
Ik heb ook recentelijk Apple TV+ afgesloten (als onderdeel van Apple One). Ik wacht met kijken naar content tot de nieuwe tv binnen is. De content is zowel inhoudelijk als technisch van hoge kwaliteit. Schijnt een vrij hoge bitrate te zijn en alles in 4K+HDR (en Atmos). De content moet natuurlijk nog steeds je smaak zijn.

Hoe de bitrate van HBO is en hoe deze zich tot andere diensten verhoudt, weet ik niet.

[ Voor 4% gewijzigd door meesje op 22-02-2025 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
meesje schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 13:46:
[...]

Dat was me ontgaan. Netflix en Disney waren me wel bekend. Vind ik overigens ook een meer dan terechte maatregel. Maar ongetwijfeld ben ik de enige die die mening heeft. :)
Meer betalen voor meer apparaten en downloads en dan ook nog eens delen tegengaan werken, make it make sense ;) (nou deed ik al niet aan account sharing maar dit slaat nergens op; maak dan een "standaard" abo met minder apparaten/downloads maar wel een 4K stream ...)

[ Voor 102% gewijzigd door apis29 op 22-02-2025 16:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thasaidon
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:08

Thasaidon

If nothing goes right, go left

Driefstang schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 13:39:
Als ik niks doe dan betaal ik hetzelfde voor minder functionaliteit. Ik behoud wél mijn levenslange korting. Superslimme zet van hbo, want niemand wil er op achteruit gaan qua performance, dus dan maar paar eurootjes meer per maand. Maar daarmee ben je dus je levenslange voordeel van een vast maandbedrag kwijt!
Wat je zegt klopt niet.
In de e-mail staat duidelijk dat als je over gaat naar het premium abbo, je gewoon je 50% levenslang behoud.
Je betaald dan immers ook 6,99 ipv 13,99 wat het premium abbo normaal kost.

Ik kreeg de mail vanmorgen en ben gewoon over gegaan naar het premium abbo, want wij kijken regelmatig naar HBO/Discovery.

"Hello IT, have you tried turning it off and on again?" - "Computer says no..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:37
Is the last of us ook leuk om te kijken zonder dat je het spel hebt gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:40
Joostje123 schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 19:21:
Ja, ik denk dat dat prima te doen is. Ze volgen namelijk ook niet de game 1:1 om hiermee ook niet gelijk spoilers te verklappen wat er dan anders is.

Overigens wat ik wel leuk vond, was dat ze bepaalde scenes uit de game dan wel 1:1 verwerkte als een soort knipoog naar de fans toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Ja, overal wordt goed de tijd voor genomen. Alleen even opletten hoe iedereen heet en welke partijen er zijn. En dan lekker genieten van het prachtige verhaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Ik heb het spel nooit gespeeld en kon de serie goed volgen. Ik kijk uit naar het tweede seizoen (in april).
Pagina: 1 ... 51 ... 54 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC