Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:26
Dagarkin schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 12:10:
Hier nog geen email ontvangen, maar sowieso nog steeds geen 4k en hdr dus ff kijken of ik overstap, anders heeft het weinig zin.

Betreft een lg c8 en netflix en amazon sowieso 4k en hdr. Nog niet van plan om over te stappen naar een nieuwe tv, maar wel benieuwd of ik overstap naar een apple tv of chrome, dat deze app dan wel 4k en hdr geeft.
Voor in de toekomst bestaan er bijna geen tv's of sticks zonder 4k meer. Maar als je 7 euro extra per maand kan missen, kan je nog even een paar maanden afwachten.

Hier straks dus 6 SkyShowtime +7 HBO Max +19 euro Netflix per maand is 32 euro per maand, even duur als mijn bioscoop abonnement waarvan 90% van de films weer op zo'n streamer terecht komt. Alsof ze elkaar allemaal de markt uit willen werken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:38

TheVMaster

Moderator WOS
DON PAPA schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 10:33:
[...]

En hoelang is die "beperkte tijd" waar ze het over hebben in de tekst? Ik zou beste wel willen verhogen als die 50% weer voor zolang het abonnement loopt zou gelden.
Die beperkte tijd lijkt te slaan op de periode waarbinnen je dus kunt overstappen met de 50% korting.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 09:10
Gebruiker1984 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:39:
[...]

Het moet via de klantenservice en dat is een drama. Mijn abo loopt nog via Google Play en daar kan ik zelf handmatig sowieso niets wijzigen qua type abo.
Waarom moet dat via de klantenservice? Dan is het echt een volledig niet doordachte aktie.
Hoe moeilijk is dat om dat via een link te doen of met een speciale gepersonaliseerde code?

Door het via de klantenservice te laten lopen is het een extra lastige handeling terwijl de knop opzeggen heel eenvoudig is aan te klikken. Meestal willen bedrijven klanten behouden en dat dus zo makkelijk mogelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
SunnieNL schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 12:17:
[...]

Waarom moet dat via de klantenservice? Dan is het echt een volledig niet doordachte aktie.
Hoe moeilijk is dat om dat via een link te doen of met een speciale gepersonaliseerde code?

Door het via de klantenservice te laten lopen is het een extra lastige handeling terwijl de knop opzeggen heel eenvoudig is aan te klikken. Meestal willen bedrijven klanten behouden en dat dus zo makkelijk mogelijk maken.
Of juist het zo moeilijk mogelijk maken. Zelfs bij een administratieve ramp als SkyShowtime kon je inderdaad via 1 knop upgraden in je account. En anders is dit misschien een actie geweest vanuit hogerhand om zo snel als mogelijk de kwartaalcijfers op te krikken. En kijk 'lokaal' maar hoe jullie dit aanpakken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SunnieNL schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 12:17:
[...]

Tja, dan neem je ff contact op met de klantenservice? Heel ingewikkeld is dat volgens mij ook weer niet. Al snap ik ook wel dat ze iets van een drempel willen opwerpen. Nou, om 7 euro per maand te besparen wil ik best even kort contact met de klantenservice hebben en dit regelen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:32
Zojuist met moeite de klantenservice kunnen bereiken, zeggen ze dat je via de 'blauw knop' in de mail moet upgraden ondanks dat in de mail staat dat je de klantenservice moet bellen. _O-

Had de mail zelf nog niet ontvangen maar dacht probeer het gewoon even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
TheVMaster schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 12:22:
[...]

Tja, dan neem je ff contact op met de klantenservice? Heel ingewikkeld is dat volgens mij ook weer niet. Al snap ik ook wel dat ze iets van een drempel willen opwerpen. Nou, om 7 euro per maand te besparen wil ik best even kort contact met de klantenservice hebben en dit regelen :+
"even contactopnemen"... de meeste klantenservice die ik bel ben ik niet zo snel aan de beurt of ze zijn alleen open van 0900-1700u waarop ik zelf aan het werk ben. Waarom snap jij wel dat ze een drempel willen werpen? Wat is daar dan de gedachte achter.. dat ze die 50% korting niet willen geven? Want gevolg is sneller dat ze gewoon helemaal geen geld meer krijgen omdat mensen gaan opzeggen omdat ze geen zin hebben een klantenservice te moeten bellen om 'te smeken' voor korting (want zo zie ik het dan wel een beetje).

Het gaat om 24 euro per jaar, wat gelijk staat aan 2 maanden abo. Ik zeg waarschijnlijk sneller op (bespaar ik meer geld) en open dan wel 2x in het jaar mijn abo weer voor een maand en binge dan de hele serie in 1x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Nopheros schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 12:34:
Zojuist met moeite de klantenservice kunnen bereiken, zeggen ze dat je via de 'blauw knop' in de mail moet upgraden ondanks dat in de mail staat dat je de klantenservice moet bellen. _O-

Ah, dus het is gewoon wachten tot je een keer een mail krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-05 10:07
Nopheros schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 12:34:

gekeken, geen echte blauwe knop te vinden. Hooguit het blauwe hbo max logo, deze verwijst me naar het standaard 'wie kijkt er' beginscherm. geen mogelijkheid tot verlenging.

EDIT: Via alle blauwe links gekeken in de mail. geen mogelijkheid tot verlenging in de mail zelf. weet HBO zelf wel wat ze moeten doen? ik zeg maar af en ga over 1 2 3 of 4 jaar wel weer 2 maandjes een abbo nemen en bingen

[ Voor 16% gewijzigd door endechaos op 21-02-2025 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:32
endechaos schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 12:43:
[...]

gekeken, geen echte blauwe knop te vinden. Hooguit het blauwe hbo max logo, deze verwijst me naar het standaard 'wie kijkt er' beginscherm. geen mogelijkheid tot verlenging.
Heb je direct via HBO afgesloten of via een provider oid?

Misschien dat daar nog verschil in zit.

Ik zelf via HBO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-05 10:07
Nopheros schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 12:47:
[...]

Heb je direct via HBO afgesloten of via een provider oid?

Misschien dat daar nog verschil in zit.

Ik zelf via HBO.
Mijn betalingen doe ik via KPN mobiel/ google pay. had destijds geen andere mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Overigens wel lekker getimed... Midden in het nieuwe seizoen van The White Lotus en met de lente op komst waardoor je misschien al minder hbo gaat kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SunnieNL schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 12:38:
[...]

"even contactopnemen"... de meeste klantenservice die ik bel ben ik niet zo snel aan de beurt of ze zijn alleen open van 0900-1700u waarop ik zelf aan het werk ben. Waarom snap jij wel dat ze een drempel willen werpen? Wat is daar dan de gedachte achter.. dat ze die 50% korting niet willen geven? Want gevolg is sneller dat ze gewoon helemaal geen geld meer krijgen omdat mensen gaan opzeggen omdat ze geen zin hebben een klantenservice te moeten bellen om 'te smeken' voor korting (want zo zie ik het dan wel een beetje).

Het gaat om 24 euro per jaar, wat gelijk staat aan 2 maanden abo. Ik zeg waarschijnlijk sneller op (bespaar ik meer geld) en open dan wel 2x in het jaar mijn abo weer voor een maand en binge dan de hele serie in 1x.
Tja, ik weet niet wat voor werk je doet natuurlijk, maar de meeste bedrijven hebben hun klantenservice beschikbaar tussen 9:00 en 17:00, dus tja je zult dus even flexibel moeten zijn.
En wat betreft de drempel, als ik een bedrijf zou hebben en ik zou abonnementen willen harmoniseren dan zou ik mijn klanten ook aanbieden om hun korting mee te nemen, maar ze moeten daar idd dan wel even voor bellen (of een linkje aan klikken). Dat is niet iets heel bijzonders, er is dan een % wat dat al teveel moeite vindt en die vallen dan of af, of die betalen straks gewoon het volle pond.

Je hoeft overigens niet te smeken om korting, blijkbaar kun je gewoon op een knop in je mail klikken en als je wel gaat bellen dan heb je een mail gehad waarin staat dat je dus kan bellen om je abo aan te laten passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23:53
Deezers schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 12:13:
[...]

Voor in de toekomst bestaan er bijna geen tv's of sticks zonder 4k meer. Maar als je 7 euro extra per maand kan missen, kan je nog even een paar maanden afwachten.

Hier straks dus 6 SkyShowtime +7 HBO Max +19 euro Netflix per maand is 32 euro per maand, even duur als mijn bioscoop abonnement waarvan 90% van de films weer op zo'n streamer terecht komt. Alsof ze elkaar allemaal de markt uit willen werken.
Op mijn huidige volgens lg en hbo max, zou 4k en hdr moeten werken, alleen werkt het niet(heeft wel gewerkt), wellicht dat een stick wel werkt of juist ook niet. Wel benieuwd want waren volgens mij wel meer hier op tweakers, die opeens ook geen hdr en 4k hebben.

Soms denk je bewust of onbewust, maar qua dataverkeer is het voor hbo wel een grote meevaller.

Ja die prijzen 8)7 zit momenteel gewoon weer een nas te overwegen unraid erop en binnen no time een eigen server.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Wordt de mail van HBO trouwens in batches uitgestuurd? Heb hier nog niets gezien namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:39
Zo juist even contact gehad met de klantenservice (via WhatsApp). Ze gaven aan dat ik mijn huidige abbo (Google Play) moet annuleren en dat ik later een speciale promo code krijg van de specialized support afdeling. En dat ik deze code pas kan gebruiken nadat mijn huidige abbo is afgelopen (in mijn geval 8 maart).

Natuurlijk wel eerst zien en dan pas geloven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:27
TheVMaster schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 12:57:
Wordt de mail van HBO trouwens in batches uitgestuurd? Heb hier nog niets gezien namelijk.
Lijkt het op want ik heb ook (nog) geen mail gehad en wel een "voormalig standaard" abonnement

Of inderdaad een test zoals iemand hierboven vermeldde om te kijken hoe erop gereageerd wordt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
kleautviool schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 13:00:
[...]

Lijkt het op want ik heb ook (nog) geen mail gehad en wel een "voormalig standaard" abonnement

Of inderdaad een test zoals iemand hierboven vermeldde om te kijken hoe erop gereageerd wordt
smashit schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 12:57:
Zo juist even contact gehad met de klantenservice (via WhatsApp). Ze gaven aan dat ik mijn huidige abbo (Google Play) moet annuleren en dat ik later een speciale promo code krijg van de specialized support afdeling. En dat ik deze code pas kan gebruiken nadat mijn huidige abbo is afgelopen (in mijn geval 8 maart).

Ik heb overigens net ook even via Whatsapp contact opgenomen en ze reageren echt super snel. Was hier binnen 2 minuten geregeld. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zd12XnAJDZFokiR_vXAYrzeHJEE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/IYhv7nUTq1sr7gwNRVv3j5Mp.png?f=user_large

[ Voor 28% gewijzigd door TheVMaster op 21-02-2025 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:49
kleautviool schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 13:00:
[...]

Nu vraag ik mij dus ook af voor wie dit is uiteindelijk, ik heb ook een Legacy Standard-abo.
Maar volgens mij heb je dan vorig jaar een aanpassing gedaan, zodat je 4k etc behield voor 1 euro meer. met 50% korting op het nieuwe bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebruiker1984
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 24-02 13:50
smashit schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 12:57:

Dit is toch dramatisch. Ik heb dezelfde situatie en krijg niet eens iemand te pakken via mail of chat. Stuur me gewoon een link waarin alles geautomatiseerd wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:15
Het enige wat ik via WhatsApp voor elkaar heb gekregen is dat ze me een code mailen. Het wordt of de mail gebruiken, of die code. Nog niks ontvangen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 13:17:
[...]

Nu vraag ik mij dus ook af voor wie dit is uiteindelijk, ik heb ook een Legacy Standard-abo.
Maar volgens mij heb je dan vorig jaar een aanpassing gedaan, zodat je 4k etc behield voor 1 euro meer. met 50% korting op het nieuwe bedrag.
Hier inderdaad ook nog geen e-mail, verlenging vanaf 8 maart. We hebben het vorig jaar omgezet toen het 1 euro meer werd, wellicht behouden die wel alle functionaliteiten?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BerendjD
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 09:54
Ik heb zelf ook even geprobeerd dit te regelen via Whatsapp. ze zeggen dat je het alleen via whatsapp kan regelen als je niet direct via hun geabonneerd bent. Ben je dit wel moet je de mail met de blauwe knop afwachten.. Al voelt het wel een beetje alsof de persoon aan de andere kant er gewoon geen zin in had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Dit klinkt toch echt wel als een niet goed doordachte aktie waarbij ze er geen rekening mee hebben gehouden dat Tweakers en andere media het zo snel zouden oppakken of niet goed gekeken hebben naar alle mogelijke abonneevormen die er zijn (rechtstreeks, via apple/google, via providers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
THE_BASE schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 13:36:
[...]

Hier inderdaad ook nog geen e-mail, verlenging vanaf 8 maart. We hebben het vorig jaar omgezet toen het 1 euro meer werd, wellicht behouden die wel alle functionaliteiten?
Ja dat denk ik dus ook inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:03
Mijn eerste indruk is eigenlijk dat ze de mensen die via een derde partij zitten (die % provisie pakken) als eerste aan het benaderen zijn? maar dat mensen die rechtstreeks zitten nog hele maal geen mail gekregen hebben? Zie ik dat goed uit de posts? Of gaat het juist op datum van wanneer abonnement verlengt moet worden?
Kijk ik zelf in de app zie ik gewoon voor 8 maart de aankondiging van 4,99 nog staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:01
Carlos0_0 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 13:47:
[...]

Bedoel je deze prijswijziging / aanpassing ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5TawyqqZty_w0YeMaDvxsQbZ6SM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YlmACWirO7NK23ZN6kocBMLE.png?f=fotoalbum_large
Ik heb namelijk ook nog geen mail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:57

sjaool

Every life should have 9 cats

swhnld schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 13:49:
Kijk ik zelf in de app zie ik gewoon voor 8 maart de aankondiging van 4,99 nog staan.
Hier ook maar dan voor 13 maart. Ik wacht het wel af. Ik heb eigenlijk al teveel streamingdiensten en kijk dan weer te weinig zodat het uit kan.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijtbord
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 21:08
Het is hier "denk ik" gelukt.

Ik heb met meerdere personen via HBO haar Whatsapp gesproken, het leek erop dat niemand op de hoogte was van deze aanpassing in de abonnementen. Na anderhalf uur wachten verbraken ze gewoon het chat gesprek en uiteindelijk heb ik een medewerker gesproken die op de hoogte was en mijn verzoek naar de technische afdeling doorgestuurd heeft.

Ik moet nu wachten op een mail waarin bevestigd wordt dat het aangepast is. Ik heb deze mail nog niet en zie ook nog niks veranderd in mijn gegevens, op 8 maart wordt er weer 4,99 afgeschreven en op 15 maart 5,00 (sport addon).

Je moet maar net geluk hebben wie je spreekt lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
W1ck1e schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 13:52:
[...]

Bedoel je deze prijswijziging / aanpassing ?
[Afbeelding]
Ik heb namelijk ook nog geen mail.
Ja ik betaal inderdaad 4,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:45
Carlos0_0 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 13:17:
[...]

wat betekend dat?
dat ik voor 4,99 toch 4k en dolby krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-05 13:36
Ik heb ook geen mail ontvangen, betaal ook 5€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dirtyrockers schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 14:16:
wat betekend dat?
dat ik voor 4,99 toch 4k en dolby krijg?
Zoals ik dat nu begrepen heb, niet meer straks, als je niets wijzigt.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
hardware-lover schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 15:00:
[...]

Zoals ik dat nu begrepen heb, niet meer straks, als je niets wijzigt.
De mail lijkt dus bedoeld voor hen die destijds niets hebben aangepast.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Mijn eerste indruk is eigenlijk dat ze de mensen die via een derde partij zitten (die % provisie pakken) als eerste aan het benaderen zijn? maar dat mensen die rechtstreeks zitten nog hele maal geen mail gekregen hebben? Zie ik dat goed uit de posts? Of gaat het juist op datum van wanneer abonnement verlengt moet worden?
Aangemeld toen via de website tijdens lancering, voor 50% korting.
*De 3,99 standaard - Waar ik nu ook 4k nog steeds bij heb. (Nu 4.99 pm)
Tot nu toe ook geen mail ontvangen van HBO.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QV4KPuiC4hdyvY5lnnLdmFFsquk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vJ5njsSoX2gJss4rVd7veAyT.jpg?f=fotoalbum_large
*Screenshot/post via:
absrnd in "Het HBO Max topic [streamingdienst]"

[ Voor 13% gewijzigd door PatRamon op 21-02-2025 15:10 ]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:45
Hier ook nog geen mail, maar de vorige keer kwam die ook in batches volgens mij. Waarschijnlijk nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
THE_BASE schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 13:36:
[...]

Carlos0_0 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 13:47:
[...]

Wat hebben jullie dan omgezet vorig jaar? Iedereen ging toen toch over van het initiële abonnement naar het 'nieuwe' Max Legacy?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

THE_BASE schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 15:05:
De mail lijkt dus bedoeld voor hen die destijds niets hebben aangepast.
Ik heb het destijds (~ midden vorig jaar), wel aangepast, en heb desondanks die mail ontvangen vandaag.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Nee, ik heb het via HBO zelf afgesloten/aangepast, maar mijn betaling gaat via de Google Play Store voor het abonnement. Dit betalingsoverzicht heb ik dus ook (met Sport er nog apart als extra bij); W1ck1e in "Het HBO Max topic [streamingdienst]"

Heb die mail dus ook gekregen (eerder al aangegeven).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Hier via HBO en met Ideal. Nog geen mail gezien.

Zal wel loslopen tot

[ Voor 20% gewijzigd door DutchOwnage op 21-02-2025 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mollos_
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:34
Ik heb ook nog niets ontvangen. Ik betaal ook 4,99 per maand via HBO. Maar even afwachten. Mocht ik het moeten aanpassen/meer betalen dan zeg ik op. Maak er eigenlijk niet zoveel gebruik van.

Strava profiel | Bewust + Bourgondisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel 58
  • Laatst online: 15:37

Dark Angel 58

Peace!!!

Ook geen mail ontvangen :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:38

mwa

Gelijk een goed moment om The White Lotus aan te raden voor degene die dit nog niet gezien hebben (alle seizoenen, deel 3 is net begonnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik kan me inderdaad ook de vorige keer herinneren dat het in batches ging. Ook ik heb nog geen mail ontvangen. Ik kijk nog vaak, dus ik denk dat ik ervoor kies om te verlengen naar €6,99 als ik die mogelijk nog krijg. Toch weer een les: als je ooit iets aanschaft met de belofte dat een korting voor altijd van toepassing zal zijn, betekent dat nog niet dat abonnementsvormen en prijzen niet zullen veranderen

[ Voor 6% gewijzigd door Tasminos op 21-02-2025 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
erwn schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 15:57:
[...]

[...]

Wat hebben jullie dan omgezet vorig jaar? Iedereen ging toen toch over van het initiële abonnement naar het 'nieuwe' Max Legacy?
Geen idee dus meer dat probeer ik dus uit te vinden, maar kan het dus niet meer vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 16:49:
[...]

Geen idee dus meer dat probeer ik dus uit te vinden, maar kan het dus niet meer vinden.
Je hebt hier niks voor hoeven doen. Dit ging automatisch bij de lancering van de nieuwe HBO Max. Hier de tekst van de mail destijds:

"Na lancering blijf je de gereduceerde prijs van € 3,99/maand betalen. Op je eerstvolgende verlengdatum, op of na 13 augustus 2024, blijven we jouw levenslange korting van 50% toepassen op de dan geldende maandprijs van het nieuwe Standaard-abonnement (momenteel € 9,99/maand) zolang je je abonnement behoudt en je voldoet aan de algemene voorwaarden van de actie. Je nieuwe gereduceerde prijs zal veranderen in € 4,99/maand. De nieuwe prijs voor het Standaard-abonnement is hoger dan je huidige maandelijkse prijs vanwege aanzienlijke verbeteringen in het aanbod en de functionaliteiten van onze vernieuwde service."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El_Dimitrius
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 21-02 17:04
Nog geen mail mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Tasminos schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 17:02:
[...]

Je hebt hier niks voor hoeven doen. Dit ging automatisch bij de lancering van de nieuwe HBO Max. Hier de tekst van de mail destijds:

"Na lancering blijf je de gereduceerde prijs van € 3,99/maand betalen. Op je eerstvolgende verlengdatum, op of na 13 augustus 2024, blijven we jouw levenslange korting van 50% toepassen op de dan geldende maandprijs van het nieuwe Standaard-abonnement (momenteel € 9,99/maand) zolang je je abonnement behoudt en je voldoet aan de algemene voorwaarden van de actie. Je nieuwe gereduceerde prijs zal veranderen in € 4,99/maand. De nieuwe prijs voor het Standaard-abonnement is hoger dan je huidige maandelijkse prijs vanwege aanzienlijke verbeteringen in het aanbod en de functionaliteiten van onze vernieuwde service."
Dit heb ik dan inderdaad alleen het heet leverancier standaard, en hierbij zat dan 4k etc op dat moment nog wel(gewone standaard niet dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 17:07:
[...]

Dit heb ik dan inderdaad alleen het heet leverancier standaard, en hierbij zat dan 4k etc op dat moment nog wel(gewone standaard niet dacht ik).
Check. Volgens mij was alleen opzeggen een optie destijds en dus niets hoeven aanpassen zelf:

"Als je jouw abonnement met deze nieuwe prijs niet wilt behouden, kun je je abonnement voor je eerstvolgende verlengingsdatum, op of na 13 augustus 2024, op elk moment wijzigen of opzeggen in de abonnementsinstellingen van je HBO Max-account. Als je je abonneert via een appstore, kun je je abonnement direct opzeggen via je appstore-account."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Vraagje: ik ben hier beland vanwege het nieuwsbericht over het wegvallen van 4K, HDR en Dolby Atmos bij het Legacy Standard abo wat ik nu ook heb.

Ik heb nog geen mail gehad en als ik op de website inlog en naar mijn account ga zie ik wel Premium als optie maar voor de volle €13,99. Ik zou graag die 50% lifetime optie op Premium willen gebruiken, we kijken namelijk met enige regelmaat HBO en €6,99/mnd vind ik nog altijd te doen. €13,99 echter niet.

Zijn er meer mensen bij wie de upgrade nog niet mogelijk is en ook nog geen mail hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Tasminos schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 17:10:
[...]

Check. Volgens mij was alleen opzeggen een optie destijds en dus niets hoeven aanpassen zelf:

"Als je jouw abonnement met deze nieuwe prijs niet wilt behouden, kun je je abonnement voor je eerstvolgende verlengingsdatum, op of na 13 augustus 2024, op elk moment wijzigen of opzeggen in de abonnementsinstellingen van je HBO Max-account. Als je je abonneert via een appstore, kun je je abonnement direct opzeggen via je appstore-account."
Dat zou kunnen ik heb die email al lang niet meer, dus nu maar wachten tot de mail binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
MooDyBLueS schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 17:29:
Vraagje: ik ben hier beland vanwege het nieuwsbericht over het wegvallen van 4K, HDR en Dolby Atmos bij het Legacy Standard abo wat ik nu ook heb.

Ik heb nog geen mail gehad en als ik op de website inlog en naar mijn account ga zie ik wel Premium als optie maar voor de volle €13,99. Ik zou graag die 50% lifetime optie op Premium willen gebruiken, we kijken namelijk met enige regelmaat HBO en €6,99/mnd vind ik nog altijd te doen. €13,99 echter niet.

Zijn er meer mensen bij wie de upgrade nog niet mogelijk is en ook nog geen mail hebben gehad?
Ook geen email en ook geen korting idd nog te vinden, volgens mij gaat dat alleen via de email.
Wellicht komt je op een aparte pagina uit dan, dus even afwachten.

Mijn volgende betaling is op 8 maart, en staat dat het nog steeds 4,99 kost.
Voor 6,99 vzou ik het ook nog prima vinden inderdaad, voor 13,99 zou ik het ook niet doen nee.

[ Voor 9% gewijzigd door Carlos0_0 op 21-02-2025 17:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:16

DON PAPA

Tweaker-fan

MooDyBLueS schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 17:29:
Ik zou zeggen lees de topic even een aantal postings terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-05 09:50
Het loopt niet zo soepel begreep ik net van de klantenservice en lang niet iedereen heeft al een mail. Dat komt nog , gaf hij aan.
En ze waren op de hoogte van het tweakers voorpagina bericht :) ( ja ik kreeg een smiley van de klantenservice chat) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Ook nog geen mail.
Krijg net wel een enquête binnen.

We horen graag wat jij van ons vindt
We proberen continu onze service te verbeteren. Jouw feedback helpt ons daarbij. Heb je
enkele minuten tijd om ons te helpen met het verbeteren van jouw ervaring als klant?
Hartelijk dank!

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marsie030
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:35
Zojuist heb ik de mail ontvangen met een blauwe verzilver knop.
Ik heb een abonnement direct afgesloten bij HBO.

Edit: ik bedoelde eigenlijk dat ik rechtstreeks klant ben bij HBO en niet bij een tussenpartij als Google of Apple. Maar ik heb ook verzilverd.

[ Voor 40% gewijzigd door marsie030 op 21-02-2025 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mart33
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 25-04 11:59
Niet interessant meer. Met die korting was het nog leuk om erbij te hebben maar ik neem alleen streamingsdiensten af met Atmos en UHD en ga geen 14EUR betalen voor het HBO aanbod. Ik kijk andere diensten veel meer.

Het is ook op een slinkse manier eigenlijk je toezegging "levenslang" ongedaan maken t.o.v. mensen die zondermeer rekenen op Atmos en UHD. Naar bedrijf wat mij betreft.

Bye HBO Max, tot nooit meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:56
Mart33 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:05:
Niet interessant meer. Met die korting was het nog leuk om erbij te hebben maar ik neem alleen streamingsdiensten af met Atmos en UHD en ga geen 14EUR betalen voor het HBO aanbod. Ik kijk andere diensten veel meer.

Het is ook op een slinkse manier eigenlijk je toezegging "levenslang" ongedaan maken t.o.v. mensen die zondermeer rekenen op Atmos en UHD. Naar bedrijf wat mij betreft.

Maar je gaat toch €6,99 betalen voor Premium? €13,99 is zonder de 50% korting.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
marsie030 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:01:
Hier ook. Voor 6,99 blijf ik wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb de mail gehad en direct in laten gaan. Als je een beetje wilt besparen moet je dit zo dicht mogelijk bij 24 maart doen ;)
Heb nu een paar euro moeten betalen voor de overgang. (Zodat hij nu vanaf de 21ste loopt steeds. Dat was eerst de 8ste.)

[ Voor 15% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-02-2025 19:15 ]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 22:51
Mart33 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:05:

Als je zo zwaar leunt op Atmos + UHD, waarom heb je het dan uberhaupt initieel afgenomen? Toen was het al "UHD bij geselecteerde titels" en dus lang niet hun hele aanbod / maar een hele kleine subset van de content die wel in 4K "bestaat" (Game of Thrones is in 4K er op gezet toen House of the Dragon uit kwam. Maar veel andere series uit hun backlog waar wel 4K blurays van zijn zijn toen helemaal niet in 4K op HBO Max verschenen, net zoals dat veel nieuwe content niet in 4K was ondanks dat een deel daar wel in was (Warrior bv, later wel op Netflix verschenen in 4K, en bij de overgang naar (HBO) MAX ook daar in 4K verschenen meen ik)).

En daarnaast wat @PatrickC aangeeft. 14 euro is de normale prijs, daar gaat nog de 50% korting vanaf dan, er vanuit gaande dat je die hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Mail ook zojuist ontvangen. Wij gebruiken HBO thuis wel dus besloten om te verzilveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
ArthurMorgan schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:13:
Heb de mail gehad en direct in laten gaan. Als je een beetje wilt besparen moet je dit zo dicht mogelijk bij 24 maart doen ;)
Heb nu een paar euro moeten betalen voor de overgang. (Zodat hij nu vanaf de 21ste loopt steeds. Dat was eerst de 8ste.)
Ik heb het ook direct in laten gaan, maar heb nog nergens iets extra moeten betalen.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
De mail bevat al wel tekst als disclaimer voor in de toekomst,-)

.......het HBO Max Premium maandabonnement, die in de loop van de tijd kan veranderen.......

[ Voor 4% gewijzigd door Tasminos op 21-02-2025 19:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Tasminos schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:18:

.......het HBO Max Premium maandabonnement, die in de loop van de tijd kan veranderen.......
Had jij dan verwacht dat HBO MAX nooit meer een prijswijziging door zou voeren? Het is gewoon de zoveelste herhaling dat je 50% korting krijgt, en niet 6,99 gaat betalen (maar het wel 6,99 is als 50% korting op 13,99 normale prijs).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
PatrickC schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:17:
[...]

Ik heb het ook direct in laten gaan, maar heb nog nergens iets extra moeten betalen.
Bij mij gaat dat via IDeal, lijkt erop alsof ze dat gewoon volgens hun normale systeem doen. Dus ergens de komende dagen gaat dat er bij mij wel af.

Stond op een gegeven moment dat ik 4 zoveel moest betalen,

/edit: zo staat het in mijn payment history
Premium (Monthly)
€4,31 Feb 21, 2025

Legacy Standard (Monthly)
€4,99 Feb 8, 2025

[ Voor 15% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-02-2025 19:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
Tasminos schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:18:

Is toch niets vreemd aan… het geeft alleen maar aan dat de prijs in de toekomst kan veranderen. Dat geldt voor alle streamingdiensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
ArthurMorgan schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:13:
Ik heb 4,31 moeten betalen. Volgende factuurdatum is 21 maart voor 6 99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
@RobertMe en @PatrickC Daar ga ik zeker niet van uit. Zie ook mijn bericht van een aantal posts terug. Ik vind ook zeker dat je promoties, met als tekst voor de rest van je leven, met een korreltje zout moet nemen, dus dat doe ik zelf zeker weten.

[ Voor 4% gewijzigd door Tasminos op 21-02-2025 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

marsie030 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:01:

Edit: ik bedoelde eigenlijk dat ik rechtstreeks klant ben bij HBO en niet bij een tussenpartij als Google of Apple. Maar ik heb ook verzilverd.
De vorige keer kon het ook simpel via een rechtstreekse link, ook al liep de betaling al via de Google Play Store sinds HBOMax oud en 50% regeling. Datzelfde gold voor de aanschaf van het extra sportpakket, ook direct zelfstandig kunnen regelen zonder hulp van HBO support. Maar nu dien ik het via hun klantenservice te doen?

Toch wat vreemd, het lijkt mij dat dit ook geautomatiseerd had kunnen worden via een wat voor kleur knop dan ook in de mail.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik heb inmiddels de mail ook ontvangen. Met de knop VERZILVEREN in de mail kun je je abonnement eenvoudig omzetten en Premium krijgen voor €6,99 per maand (50% levenslange korting).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T6EcGgWpUdztvwKTgiTDTnjdXvo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DXti0oM8BFiLcVobajCihlg6.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door sjaool op 21-02-2025 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

sjaool schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:32:
Ik heb inmiddels de mail ook ontvangen. Met de knop VERZILVEREN in de mail kun je je abonnement eenvoudig omzetten en Premium krijgen voor €6,99 per maand (50% levenslange korting).

[Afbeelding]
Bij terug wijzigen van het abonnement naar bijvoorbeeld Standaard vervalt de levenslange korting.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 12:06:
Dus ze introduceren een soort legacy abonnement. Waar ze ongetwijfeld ooit weer vanaf willen.
Ik snap dus echt niet waarom ze niet gewoon die klanten een jaar de mogelijkheid geven om te kiezen (en eventueel heen en weer te switchen) tussen het nieuwe standaard en premium. Dat zou ze nog een paar euro meer op kunnen leveren per klant ook. Na een jaar moet je dus je uiteindelijke keuze gemaakt hebben (of waarom ook niet. Gewoon 50% korting zo lang je abonnee bent ongeacht het abonnement. Desnoods met uitzondering van die reclameversie.)
Dat had ik toch niet onaardig voorspeld vorig jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:45
Ik heb de mail nu ook ontvangen.. eens gaan kijken of ik dat de moeite nog ga vinden

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Toch wel weer jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:32
In de mail die ik heb ontvangen staat dit:
Hoe je jouw aanbod kunt verzilveren.

Om jouw nieuwe levenslange korting van 50% op het Premium maandabonnement te verzilveren, klik op “Nu verzilveren”.
Zodra je de promotiecode hebt verzilverd, worden jouw abonnementsgegevens bijgewerkt en wordt de 50% Levenslange Korting met onmiddellijke ingang toegepast op het Premium abonnement.
De mail bevat echter geen knop/link met de titel "Nu verzilveren" en ook geen promotiecode :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-05 13:55
Ja om van "standaard legacy" a 60 euro per jaar naar Premium te gaan a 140 euro per jaar gaat echt nergens over...Dat wordt doei doei HBO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Basekid schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:41:
Ja om van "standaard legacy" a 60 euro per jaar naar Premium te gaan a 140 euro per jaar gaat echt nergens over...Dat wordt doei doei HBO!
Het wordt geen 140, maar 74 84.

[ Voor 1% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-02-2025 19:43 . Reden: oeps ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Magic
12 x 7 = 84 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Hoeveel content is 4k nu in vergelijking met net na release van de dienst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ook net de mail ontvangen en opgezegd. Kijk het te weinig om die verhoging te slikken.

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
ArthurMorgan schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:42:
[...]

Het wordt geen 140, maar 74 84.
Was het maar zo :'(
Van:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-B5FD308TlutGqBclEmW5a6C-Zs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/e2Scfsa5BVbwtEXAuBNXgiWH.png?f=fotoalbum_large

Naar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d3CmpP5MeMy6iiq7OEqnDyYUMnI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4JDIlYXLiIjuXea0oCgMEYD5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Deurstopper schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:43:
Ook net de mail ontvangen en opgezegd. Kijk het te weinig om die verhoging te slikken.
De mail op mijn telefoon was niet te snappen, moest er m'n laptop voor opstarten.
Zat al te twijfelen om het te houden, dit was de druppel. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
De 50% korting is wellicht alleen als je per maand betaald, op zich in 1 keer iets aftikken is fijn.
Maar voor 50% korting betaal ik wel per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ik heb het wel omgezet naar premium, maar vind het wel een beetje suf dit. Had dat dan een half jaar geleden meteen gedaan. Nu voelt het toch een beetje mwa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Carlos0_0 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:48:
[...]

De 50% korting is wellicht alleen als je per maand betaald, op zich in 1 keer iets aftikken is fijn.
Maar voor 50% korting betaal ik wel per maand.
Hm daar staat ook gewoon de premium voor 14 euro p/m.
Ik heb nergens het 50% icoontje staan nu (heb geloof ik ooit tussentijds het abbo opgezegd en daarna weer aangezet dus daarom is de korting weg verwacht ik). Geen idee waarom ik nu nog in de legacy zit maar zo is de klap alleen maar groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik weet niet wat ze precies met de jaarabonnementen doen. Maar voor de maandabonnementen kun je ook niet direct via de website omzetten, je moet echt de link in de mail gebruiken voor de korting.

Wat ik wel vaag vind is dat jij met je legacy jaarabonnement dus net zoveel (zelfs een paar cent meer) betaalt als de mensen met een legacy maanabonnement.

/edit: als je ooit opgezegd hebt dan heb je inderdaad geen korting meer. Het lagacygedeelte is dan alleen omdat je een odu abonnement had, maar alleen slechts de naam. Dan heb je nu ook geen 4k geloof ik.

[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-02-2025 19:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:09

Klippy

Still Game

Mr Magic schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:39:
In de mail die ik heb ontvangen staat dit:

[...]

De mail bevat echter geen knop/link met de titel "Nu verzilveren" en ook geen promotiecode :?
Ik zag hem ook niet in Outlook.

Ze hadden wat beter hun HTML opmaak in verschillende mail clients moeten controleren.
Maar via "Weergeven in browser" zag ik hem wel in de plaintext versie.

Begint met https://auth.max.com/redeem-change-plan
Die link even plakken en het werkte.

Niet heel netjes, ook niet het schrappen van de extra features, maar ik ben blij dat we die 50% houden en ik kijk nu veel HBO. Het is het voor mij waard.

Mijn Netflix staat al lang op pauze, voor €6,99 tov €18,99 is HBO nog steeds een no-brainer om te houden.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Magic
Klippy schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:54:
[...]

Ze hadden wat beter hun HTML opmaak in verschillende mail clients moeten controleren.
Maar via "Weergeven in browser" zag ik hem wel in de plaintext versie.
Goeie tip! Heb de link nu ook gevonden via deze methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ik dacht he de mail van Hbo is er, was het alleen dat Young Sheldon nu eindelijk eens begonnen is(Laatste seizoen).
Ja dat wist ik ondertussen wel, en ik wacht wel lekker tot hele seizoen erop staat haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Deurstopper schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:43:
Welke verhoging? Als je niks doet is het een verlaging in features (geen 4K meer, geen Dolby Atmos meer, 1 gelijktijdige stream minder), maar geen wijziging aan de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
RobertMe schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:59:
[...]

Welke verhoging? Als je niks doet is het een verlaging in features (geen 4K meer, geen Dolby Atmos meer, 1 gelijktijdige stream minder), maar geen wijziging aan de prijs.
Mar dan ga je wellicht betalen voor reclame ook, heb de mail nog niet dus geen idee ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Carlos0_0 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:59:
[...]

Mar dan ga je wellicht betalen voor reclame ook, heb de mail nog niet dus geen idee ?
Nee, je krijgt het "Standaard" abonement als je niks doet, en AFAIK bevat dat geen reclame (en staat ook niet vermeld in de mail dat (een van) beide reclame zou hebben).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 19:59:
[...]

Basic is met reclame, standard is zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:39
@Basekid Ik zie bij jouw Standaard 1080p staan. Ik krijg Standaard SDR!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JCwuUl2ANYfeUnacmvrtPOapBTc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4SoLBTbEj3Xui3dAt4HmMYMb.png?f=fotoalbum_large

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:15

Vliegvlug

Flight Simple

Hier een screenshot van de email die ik zojuist ontving van HBO Max dat het Legacy abonnement verdwijnt en dat je over moet naar Standard met minder streams, geen 4K en geen HDR of moet upgraden naar Premium

HBO Max - einde Legacy abo en keuze voor Standard of Premium

Komt dus gewoon neer op een ordinaire prijsverhoging om om die levenslange korting uit te komen.

Zie de volgende wijziging al aankomen; dat je met je bestaande abonnement wordt teruggezet naar de versie met reclames als je je korting nog wilt behouden en meer moet gaan betalen voor het gedowngrade abo waar je nu maar genoegen mee moet nemen. ;(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr Magic
Cobb schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 20:07:
@Basekid Ik zie bij jouw Standaard 1080p staan. Ik krijg Standaard SDR!
Ik denk dat je SDR en HD door elkaar haalt?

Bij standaard krijg je gewoon HD (=1080p) aleen geen HDR meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-05 13:24
Heb er voor gekozen om op te zeggen. Er wordt hier toch zeer weinig naar gekeken.
Het was leuk voor zolang het duurde :)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chrisje1983
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02:24
Hier ook net de mail gehad,

Heb het maar verzilverd. 7 euro valt nog mee, op zeggen kan altijd. Het huidige legacy abbo over laten gaan in een abbo zonder 4k en hdr is ook niet wat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kbpy87HofAKJDGUuICu2iPVbjwM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CUKYoUgpWohwW8iGMgKexWJr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Vliegvlug schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 20:12:
Hier een screenshot van de email die ik zojuist ontving van HBO Max dat het Legacy abonnement verdwijnt en dat je over moet naar Standard met minder streams, geen 4K en geen HDR of moet upgraden naar Premium

[Afbeelding: HBO Max - einde Legacy abo en keuze voor Standard of Premium]

Komt dus gewoon neer op een ordinaire prijsverhoging om om die levenslange korting uit te komen.

Zie de volgende wijziging al aankomen; dat je met je bestaande abonnement wordt teruggezet naar de versie met reclames als je je korting nog wilt behouden en meer moet gaan betalen voor het gedowngrade abo waar je nu maar genoegen mee moet nemen. ;(
Als je het houdt zoals het is hou je 50% korting op het standaard abonnement (5 euro ipv 10) Als je Premium wilt hou je ook 50% korting (7 euro ipv 14 euro)
Wat er verdwijnt is de oude abonnementsvorm. (In mijn optiek hadden ze dit gewoon prima vorig jaar al kunnen invoeren, dan waren de mensen met standaard een jaar eerder van hun 4k afgeweest, en hadden de mensen met premium iets van 20 euro extra af mogen tikken afgelopen jaar. Ik zie het dus helemaal niet als dat we genaaid zijn. Maar dat we een aardige uitstel gehad hebben.)

legacy dingen zijn de pest voor bedrijven, uiteindelijk willen ze er altijd vanaf.

Pagina: 1 ... 50 ... 54 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC