Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Is Banshee een goede serie? Zag dat deze toegevoegd is en staat me iets van bij dat dat een erg goede serie is?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:02
dawg schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 17:18:
Is Banshee een goede serie? Zag dat deze toegevoegd is en staat me iets van bij dat dat een erg goede serie is?
Ik vond het zelf een fantastische serie, 8.4 op IMDB zegt ook wel voldoende: IMDB: Banshee (TV Series 2013–2016)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:02
Toegevoegd? Dan is die weg geweest. Heb die 1,5 of 2,5 jaar terug gekeken, op HBO. En ja, was een goeie serie. Ondanks (of dankzij) Homelander :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:37
RobertMe schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 17:46:
[...]

Toegevoegd? Dan is die weg geweest. Heb die 1,5 of 2,5 jaar terug gekeken, op HBO. En ja, was een goeie serie. Ondanks (of dankzij) Homelander :p
Pardon? Ondanks Homelander? Hij is letterlijk de serie, dus het is zeer zeker dankzij ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Hahn schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 17:47:
[...]

Pardon? Ondanks Homelander? Hij is letterlijk de serie, dus het is zeer zeker dankzij ;)
Ik vind zijn kop als Homelander echt niet uit te staan ;). En nouja, hij is alsnog het hoofdpersonage in Banshee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Wat moet het leven toch mooi zijn als je deze serie nog niet hebt gezien en er onbevangen in kan gaan...

Kijken dus! :Y Wel met de lamellen naar beneden. Er zit nogal wat naakt en bruut geweld in.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:18
True schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:48:
[...]

Alleen het eerste seizoen (of 1 en 3) van True Detective kijken, de rest is eigenlijk beneden maat. En anders dan Dune (die ik wel aanraad) ken ik niets van je lijstje.
Seizoen 4 van True Detective vond ik ook heel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:28
Stukfruit schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 17:58:
[...]

Wat moet het leven toch mooi zijn als je deze serie nog niet hebt gezien en er onbevangen in kan gaan...

Kijken dus! :Y Wel met de lamellen naar beneden. Er zit nogal wat naakt en bruut geweld in.
Haha nou ik heb nog nooit van deze serie gehoord, dus kijken dus een keertje ? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 18:28:
[...]

Haha nou ik heb nog nooit van deze serie gehoord, dus kijken dus een keertje ? :P
Vandaag nog opzetten :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holzschuh
  • Laatst online: 31-05 17:17
Robtimus schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 13:06:
[...]

[...]

En ook interessant:
[...]
oOo Jippie. Helemaal gemist, S1 was 2022 dus daar had ik de hoop wel beetje op opgegeven.

Met de oudste puber een ritueel om samen serie te kijken. Nu Better Call Saul klaar is even als hapje tussendoor "the night off" op Max kijken. Ooit als download gekeken 8 jaar geleden.
Vond het toen een steengoede serie, kijken of mijn herinnering klopt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:31

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Vandaag het jaarabonnement maar weer afgesloten :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Helaas slecht excuus, net thuis. Ik had een verjaardag haha.
Maar ik zal zal eens kijken of het wat is :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Holzschuh schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 18:56:
[...]

tussendoor "the night off" op Max
Ik neem aan dat je The Night Of bedoelde? Want dat is de enige met een hoge score die ik kan vinden en anders krijg je wat @Carlos0_0 gebruikt als smoes om niet direct Banshee op te zetten :p

* Stukfruit heeft 'm gelijk ook maar op de lijst gezet

Excuus, de grap was zo slecht dat ik 'm moest maken...

[ Voor 6% gewijzigd door Stukfruit op 12-01-2025 01:40 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 31-05 13:03

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Banshee is zeker een +1

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holzschuh
Stukfruit schreef op zondag 12 januari 2025 @ 01:39:
[...]

Ik neem aan dat je The Night Of bedoelde? Want dat is de enige met een hoge score die ik kan vinden en anders krijg je wat @Carlos0_0 gebruikt als smoes om niet direct Banshee op te zetten :p

* Stukfruit heeft 'm gelijk ook maar op de lijst gezet

Excuus, de grap was zo slecht dat ik 'm moest maken...
Haha, ja zoiets scheelt wel. Maar die met 1* dus inderdaad die ik bedoelde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:02

PeaceNlove

Deugleuter

Gedaan, bevalt tot nu toe d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArniD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:08
Banshee is echt geweldig!
Denk nog wel 1 van mijn favoriete series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Iemand ook problemen met de grootte van de ondertitels?

Ik heb ze bij de instellingen op klein staan, in de browser ziet dat er ook goed uit.

Maar op mijn tv (bravia en een losse chromecast) blijven de ondertitels mega groot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakery
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:29
dr86 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 16:53:
Iemand ook problemen met de grootte van de ondertitels?

Ik heb ze bij de instellingen op klein staan, in de browser ziet dat er ook goed uit.

Maar op mijn tv (bravia en een losse chromecast) blijven de ondertitels mega groot.
Ik weet het niet zeker of dit voor hbo max zo is, maar bij Android tv/Google tv zou de grootte van ondertitels kunnen afhangen van instellingen in het OS zelf. Deze vind je bij instellingen>apparaat>toegankelijkheid>ondertitels

Edit: zie ook de help pagina van hbo max: https://help.hbomax.com/nl-nl/Answer/Detail/000004515

[ Voor 7% gewijzigd door tweakery op 18-01-2025 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Niet online
tweakery schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:03:
[...]

Ik weet het niet zeker of dit voor hbo max zo is, maar bij Android tv/Google tv zou de grootte van ondertitels kunnen afhangen van instellingen in het OS zelf. Deze vind je bij instellingen>apparaat>toegankelijkheid>ondertitels

Edit: zie ook de help pagina van hbo max: https://help.hbomax.com/nl-nl/Answer/Detail/000004515
Ah ik ga even kijken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr86
  • Niet online
tweakery schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:03:
[...]

Ah dat was het! Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:20
meesje schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 14:57:
6 maart verloopt de 3 maanden 2,99 euro p/m actie. Overigens de versie met reclame, wat ik eerst nog net doen vond, maar wordt het nu wel een beetje zat. Ik heb al redelijk wat content gezien, maar of ik onderstaande kijklijst ga halen weet ik niet. In ieder geval Dune Prophecy, True Detective, The Outsider en His Dark Materials. Daarna maar zien, of anders maar doorschuiven naar de volgende actie periode.

Nog adviezen wat juist wel/niet te kijken?

[Afbeelding]
Op basis van IMDb mijn kijklijst maar een beetje aangepast.
In mijn kijklijst staat nu alleen nog maar: Banshee, Watchmen, Peacemaker. Dune Prophecy hebben ik ondertussen gezien. Dat moet tot uiterlijk 6 maart wel lukken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HenkDePoema
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:59
meesje schreef op maandag 20 januari 2025 @ 21:36:
[...]

In mijn kijklijst staat nu alleen nog maar: Banshee, Watchmen, Peacemaker. Dune Prophecy hebben ik ondertussen gezien. Dat moet tot uiterlijk 6 maart wel lukken. :)
Misschien ook nog ruimte voor Rogue Heroes (2 seizoenen)? Ik heb afgelopen tijd met veel plezier seizoen 1 gekeken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 15:20

Arrogant

S.F.W.

meesje schreef op maandag 20 januari 2025 @ 21:36:
[...]

The Penguin is ook een aanrader.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Yes! Ook gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
HBO weer opgezegd (ik had drie maanden basis voor 2,99 euro p/m). Daarvoor ook al een paar maanden Disney+, ook een abo met reclame. In het begin dacht ik van het valt wel mee, prima te doen. Maar nu ben ik het al deze reclame wel een beetje zat. Wanneer er weer aardig wat interessante content is toegevoegd sluit ik wel voor 1 maand een abo af zonder reclame.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:37
De enige reden dat ik HBO Max nog steeds heb is omdat ik die 50% korting deal vanaf het begin heb en dus 'slechts' €5 per maand betaal... Alleen maak ik er zo weinig gebruik van, dat ik eigenlijk sterk begin te twijfelen of dat het wel waard is.

Alhoewel ik laatste weken The Pitt ben gaan volgen, nieuwe dramaserie over artsen op de spoedeisende hulp, en die vind ik erg sterk. Helaas nu wel weer wekelijkse releases, dus het is weer even wachten tot de volgende aflevering :P

edit:
Fuck it, ik heb m'n abonnement gelijk gecanceld, want in de laatste máánden heb ik letterlijk alleen The Pitt gekeken wat ik de moeite waard vond :+

En het standaard abonnement met ads is maar €5,99, dus dat valt ook wel mee om eens in de zoveel tijd te betalen, als er meer is wat ik de moeite waard vind.

[ Voor 25% gewijzigd door Hahn op 09-02-2025 15:26 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Zoveel leuks nu op HBO Max: The Eastern Gate is erg sterk. Verder nu bezig The Takedown, Dream Raider, The Conspirancy en eindelijk eens The West Wing.

TIP: log ook eens in op de website. Zoveel meer leuke aanbevelingen dan vanuit de TV-app. :) .

Seizoen 3 van The White Lotus is net uit. Zo'n verrassende serie.
Afbeeldingslocatie: https://www.techadvisor.com/wp-content/uploads/2025/02/White-Lotus-season-3-staff.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door CR2032 op 11-02-2025 18:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
CR2032 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:06:
Seizoen 3 van The White Lotus is net uit. Zo'n verrassende serie.
[Afbeelding]
U leeft in een andere tijdzone? :P Op de website staat wel direct een banner van The White Lotus, maar ook "2 seizoenen". En volgens IMDB komt het de 17e pas uit (komende maandag dus). Waarbij IMDB dus ook uit gaat van de originele / eerste release date. Dus dat kan ook een Amerikaanse release zijn met een Europese release (veel) later.

offtopic:
Hallo SkyShowtime, waarbij EP 1 & 2 van "The Agency" gisteren online zijn gekomen, terwijl de serie origineel in de US op Paramount+ was en daar al verschillende weken is afgelopen (en nog veel eerder begonnen, met een weekly release dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 20:19:

U leeft in een andere tijdzone? :P Op de website staat wel direct een banner van The White Lotus, maar ook "2 seizoenen". En volgens IMDB komt het de 17e pas uit (komende maandag dus). Waarbij IMDB dus ook uit gaat van de originele / eerste release date. Dus dat kan ook een Amerikaanse release zijn met een Europese release (veel) later.
Ik zie de 17e als release datum in de HBO app, dus ik ga er vanuit dat ie dan ook voor ons Ollanders beschikbaar zal komen. En zo niet, dan toch... 😎

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
RobertMe schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 20:19:
[...]

offtopic:
Hallo SkyShowtime, waarbij EP 1 & 2 van "The Agency" gisteren online zijn gekomen, terwijl de serie origineel in de US op Paramount+ was en daar al verschillende weken is afgelopen (en nog veel eerder begonnen, met een weekly release dus).
Je hebt geljk, ik dacht met de grote banner dat die al beschikbaar is. Nog even geduld tot de 17e.
Ik ben benieuwd, want ieder seizoen is steeds met een bijna geheel andere cast.

Het typische sfeertje doet het gelijk weer goed.
Afbeeldingslocatie: https://www.gannett-cdn.com/authoring/authoring-images/2025/02/06/USAT/78293707007-jasonisaacsparkerposeypatrickschwarzeneggersarahcatherinehooksamnivola.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:30
Dune Prophecy afgekeken, dit is zeker geen HBO parel, jammer. Hopelijk gaan ze het tweede seizoen wel goed aanpakken.

Deze week ook begonnen aan Rogue Heroes, die heeft mij echt heel erg positief verrast. Top serie.

BlaBlaBla

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Strider schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 13:49:
Dune Prophecy afgekeken, dit is zeker geen HBO parel, jammer. Hopelijk gaan ze het tweede seizoen wel goed aanpakken.

Deze week ook begonnen aan Rogue Heroes, die heeft mij echt heel erg positief verrast. Top serie.
Maar Rogue Heroes is dan weer geen HBO serie :p Inkoop van BBC. Staat ook op Amazon volgens JustWatch, zelfs daar in 4K, vs FullHD bij HBO Max. Alleen heeft Amazon (nog?) alleen S01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:33
Iemand advies voor een serie in de trant van The sopranos op hbo?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
dutchnltweaker schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 16:23:
Succession! Een absolute topper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 15:26:
Maar Rogue Heroes is dan weer geen HBO serie :p Inkoop van BBC. Staat ook op Amazon volgens JustWatch, zelfs daar in 4K, vs FullHD bij HBO Max. Alleen heeft Amazon (nog?) alleen S01.
Seizoen 2 mag je kopen vind Prime 😁

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:33
Dingdong schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 16:27:
[...]

Succession! Een absolute topper :)
Zal eens kijken thanks, wel jammer dat hij al is geëindigd in 2023.

Nog meer aanbevelingen? :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:56
Boardwalk Empire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seedi
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:33
Hoeveel reclame krijg je voorgeschoteld? Is het net zo veel als bv bij Veronica/rtl?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 17:01:
[...]

Medical ipv crime, maar wel de kwaliteit die je waarschijnlijk zoekt: The Knick.

Van o.a. Steven Soderbergh. Ik ben er zelf recentelijk ook mee begonnen [/reclamedeuntje] :Y

Is wel geëindigd na twee seizoenen omdat het niet het gehoopte effect gaf voor concurrent Cinemax (bekend van Banshee, ook een érg goede serie; eveneens op Max te vinden), maar zeker voor het eerste seizoen geldt dat veel mensen zich na het zien ervan afvragen waarom het niet meer kijkers had.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holzschuh
dutchnltweaker schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 17:01:
[...]

Voordeel is dan dat je weet dat er een verhoogde kans is op een fatsoenlijk einde.
Ipv een serie die na 1/2/3 seizoen gecanceld wordt.

The Night Of is een aanrader wat mij betreft. Laatst nog eens opnieuw gekeken na 8 jaar. Intrigerend verhaal over Amerikaans rechtssysteem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Holzschuh schreef op zondag 16 februari 2025 @ 21:19:
The Night Of is een aanrader wat mij betreft. Laatst nog eens opnieuw gekeken na 8 jaar. Intrigerend verhaal over Amerikaans rechtssysteem.
Zoals ik hier de vorige keer ook al poste, het is een remake van een Britse serie. Ik heb de Britse serie niet gezien, maar ik vermoed wel dat die semi gelijk is. En het dus niet perse "Amerikaans rechtssysteem" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Alderliesten
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-04 00:24
robkorv schreef op donderdag 26 december 2024 @ 14:27:
Dat de hdr 4k het niet meer doet bij HBO op een lg c9 is al een tijdje bekend. Zie vanaf robkorv in "Het HBO Max topic [streamingdienst]" meerdere berichten.

Blijkbaar vindt de leverancier van de app dat de c9 niet snel genoeg is voor 4k hdr content. Dit terwijl YouTube, Netflix en Disney+ dit wel ondersteunen op deze tv.

Ik ben maar weer de films en series die op HBO staan gaan downloaden. Dan heb ik wel Dolby Vision en 4k resolutie.
Ja heb ook contact gehad met HBO, ze weten niet of en wanneer het gefixt wordt. Gebruik nu mijn 4k chrome cast ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holzschuh
RobertMe schreef op zondag 16 februari 2025 @ 21:32:
[...]

Zoals ik hier de vorige keer ook al poste, het is een remake van een Britse serie. Ik heb de Britse serie niet gezien, maar ik vermoed wel dat die semi gelijk is. En het dus niet perse "Amerikaans rechtssysteem" is.
Het een sluit het ander natuurlijk niet uit, "The Night Of" is gebaseerd op het plot van de Britse serie. Nav de eerdere opmerking heb ik online wat informatie en reviews gelezen. Ik heb de Britse ook niet gezien maar kan van wat online te vinden is aan plot en reviews wel de conclusie trekken dat gebaseerd de juist woordkeuze is.

Het plot heeft dezelfde strekking, echter is het niet 100% hetzelfde want op meerdere momenten loopt de verhaallijn net anders of hebben hoofdrolspelers een andere intentie.
Zoals "The Night Of" is ingericht is het een voorbeeld van het overwerkte amerikaanse rechtssysteem waar gewone mensen hun best doen met alle complicaties van de heersende maatschappij) en ik heb nog geen argument gezien waaruit blijkt dat dit niet zo is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-06 10:45

OMD

Behoorlijk verast door The Pitt. Knap hoe ze de chaos achter elkaar kunnen filmen, moet aardig wat werk zijn geweest om dit goed te filmen.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:18
OMD schreef op maandag 17 februari 2025 @ 07:51:
Behoorlijk verast door The Pitt. Knap hoe ze de chaos achter elkaar kunnen filmen, moet aardig wat werk zijn geweest om dit goed te filmen.
Ik heb wel dat ondanks de recap vooraf, ik het vaak een week later alweer vergeten ben. Dat is het nadeel van per week bekijken. Opsparen duurt ook weer lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Gisteren ook de eerste aflevering van The Pitt gekeken. Inderdaad goed, maar ben nog niet helemaal overtuigd. Te veel karakters, maar wel mooi hoe ze de "georganiseerde chaos" in een ER in beeld brengen.
Tegelijkertijd heb ik heel erg de ER vibes, misschien ook door de hoofdrolspeler, Noah Wyle (die moet oppassen dat hij niet in dokters-rollen blijft hangen, denk ik. Hij is een geweldige acteur die denk ik wel wat meer kan dan doktertje spelen).

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amboly
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23-05 15:04
Deadwood. Is Sopranos in het wilde westen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
The Pitt krijgt in ieder geval een tweede seizoen :) dus blijkbaar is linear streamen weer helemaal hip. Heb wel altijd dubbele gevoelens want sommige series ga ik pas kijken als ze er volledig opstaan dus hopelijk wachten ze bij sommige series ook wat langer om te beslissen. Young Sheldon S7 staat ook online, echter alleen de eerste twee afleveringen. Wekelijks komen er nieuwe afleveringen bij (14 in totaal)..

[ Voor 20% gewijzigd door Deezers op 18-02-2025 10:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 16:02

avotar

P0werd by Black Coffee

The Pitt is erg sterk.
Maar omdat het van uur tot uur loopt heb je op de meest bijzondere momenten dat een aflevering is afgelopen.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corrigan
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Pietervs schreef op maandag 17 februari 2025 @ 10:17:
Gisteren ook de eerste aflevering van The Pitt gekeken. Inderdaad goed, maar ben nog niet helemaal overtuigd. Te veel karakters, maar wel mooi hoe ze de "georganiseerde chaos" in een ER in beeld brengen.
Tegelijkertijd heb ik heel erg de ER vibes, misschien ook door de hoofdrolspeler, Noah Wyle (die moet oppassen dat hij niet in dokters-rollen blijft hangen, denk ik. Hij is een geweldige acteur die denk ik wel wat meer kan dan doktertje spelen).
Ik ben ook nog niet overtuigd van The Pitt.
Het is praktisch precies hetzelfde als de serie ER, dezelfde chaos en sfeer. The Pitt is wel mooi gefilmd.
Ik verbaas mij vooral dat ze Noah Whyle weer hebben gecast voor een doktorsrol nadat die 15 jaar lang eenzelfde rol in ER heeft gespeeld.

Alle 15 seizoenen van ER staan ook op HBO.
Afbeeldingslocatie: https://images6.fanpop.com/image/photos/35600000/John-Carter-dr-john-carter-35644583-1200-1500.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Niet dat ik er per se naar moet kijken maar ik vraag me wel af: waar zijn de eerdere seizoenen van Last Week Tonight with John Oliver gebleven? Hij kwam niet in m'n "kijk verder!" lijst te staan en toen ik 'm opzocht kreeg ik alleen seizoen 12 (huidig) en 11 te zien :?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holzschuh
CyBeR schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:52:
Niet dat ik er per se naar moet kijken maar ik vraag me wel af: waar zijn de eerdere seizoenen van Last Week Tonight with John Oliver gebleven? Hij kwam niet in m'n "kijk verder!" lijst te staan en toen ik 'm opzocht kreeg ik alleen seizoen 12 (huidig) en 11 te zien :?
T/m seizoen 8 staan ze op Youtube. Geen idee precies waarom maar bij HBO heeft iemand gedacht dat ze niet meer in de app hoefden te staan.

Toen hebben ze in elke "pauze"periode van het vorige tvseizoen een heel seizoen volledig op YT gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Holzschuh schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 08:08:
[...]

T/m seizoen 8 staan ze op Youtube. Geen idee precies waarom maar bij HBO heeft iemand gedacht dat ze niet meer in de app hoefden te staan.

Toen hebben ze in elke "pauze"periode van het vorige tvseizoen een heel seizoen volledig op YT gegooid.
Op youtube staan alleen niet de complete afleveringen, het begin en einde van elke afl. ontbreekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holzschuh
Ike. schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:09:
[...]

Op youtube staan alleen niet de complete afleveringen, het begin en einde van elke afl. ontbreekt.
Dat was tot 2023 het geval. Alle nieuw uploads waar ik aan refereer zijn de volledige aflevering.
Alleen van de nieuwere seizoenen niet. Maar t/m 8 staan de volledige afleveringen erop.

YouTube: Last Week Tonight Full Episode Library Coming Soon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Corrigan schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:21:
[...]

Ik ben ook nog niet overtuigd van The Pitt.
Het is praktisch precies hetzelfde als de serie ER, dezelfde chaos en sfeer. The Pitt is wel mooi gefilmd.
Ik verbaas mij vooral dat ze Noah Whyle weer hebben gecast voor een doktorsrol nadat die 15 jaar lang eenzelfde rol in ER heeft gespeeld.

Alle 15 seizoenen van ER staan ook op HBO.
[Afbeelding]
dat ze hem gecast hebben is niet helemaal vreemd: hij heeft in ieder geval enkele afleveringen mee geschreven en staat ook als "director" bij een aantal (alle?) afleveringen :)

Ik heb inmiddels alle afleveringen gezien. En inderdaad, het is eigenlijk ER 2.0. Niet erg, dat vond ik ook een goede serie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
Meer mensen die vandaag ineens een geboortedatum en gender moeten aanvullen in hun profiel? Heb al hetzelfde profiel sinds de launch. Nu verplicht om 'je een beter gepersonaliseerde ervaring te geven'. Ik denk gewoon doorspelen naar adverteerders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:46

Vliegvlug

Flight Simple

Deezers schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 19:47:
Meer mensen die vandaag ineens een geboortedatum en gender moeten aanvullen in hun profiel? Heb al hetzelfde profiel sinds de launch. Nu verplicht om 'je een beter gepersonaliseerde ervaring te geven'. Ik denk gewoon doorspelen naar adverteerders..
Net even de HBO app geopend en inderdaad moet ik nu opeens een geboortedatum opgeven bij mijn profiel . :-(
HBO Max - verplicht geboortedatum en gender opgeven bij profiel per 19 februari 2025
Dacht dat bedrijven dat alleen mochten vragen als het nodig is voor het leveren van de dienst, maar dat lijkt me hier toch niet het geval.
Heb daarom maar iets willekeurigs ingevuld. :P

Wordt ook verplicht om een “gender” gevraag maar daar kan je tenminste nog de optie kiezen dat je het niet wilt opgeven.

[ Voor 18% gewijzigd door Vliegvlug op 19-02-2025 20:26 ]

• Carlos0_0
Deezers schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 19:47:
Gisteren volgens mij Hbo geopend op de tv, maar heb geen meldign gehad. net op de telefoon geprobeerd maar ook geen melding.
Even gekeken maar geboortedatum staat niet ingevuld bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Ze zeggen dat leeftijd en “Gender” (lekker vertaald) verplicht zijn om je een “meer gepersonaliseerde ervaring te bieden en je advertenties en aanbiedingen te kunnen sturen”.

Als ik op gereed klik wil hij de pagina inderdaad niet sluiten voordat ik die twee ingevuld heb, maar annuleren kan wel. Waarmee die twee dus leeg blijven. :)

Overigens kan ik het me voorstellen dat ze niet willen dat minderjarigen sommige producties voor 16+ aangeboden krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Dit viel me ook op toen ik laatst een nieuw profiel toevoegde; toevallig van iemand geboren op 1 januari 1970. Bij mezelf is het vooralsnog leeg.
Pietervs schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 19:38:
Overigens kan ik het me voorstellen dat ze niet willen dat minderjarigen sommige producties voor 16+ aangeboden krijgen.
Hier heb je toch ook kindprofielen voor? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Net mail gehad, ze gaan het Legacy-abo gelijk trekken aan Standaard, dus geen 4K meer, geen Atmos en geen HDR (en geen 4 streams maar 2, boeiend).
Op zich niet onverwacht, maar het voelt toch een beetje als Fuck you. :(

Je kunt je 50% levenslange korting overhevelen naar het premium-abo, dus 6,99 ipv 4,99. Per saldo dus gewoon een prijsverhoging van bijna 50% voor hetzelfde product. :r

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Krijg zojuist een mail dat mijn levenslange 50% korting alleen van toepassing gaat zijn op het standaard abonnement. Dus geen 4K en HDR meer, want dat zit er niet meer in.

Krijg wel de kans om 50% korting te krijgen op het premium abonnement, maar moet dan flink bijbetalen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F5h6DOd-Wx4kDq4cNrzHsiMJdUs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/z5qnDGSIHGJT1acbVJbvwZKO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:53

13art

Moderator Mobile
Dit is gewoon einde HBO voor mij. Keek het al niet vaak en na een prijsverhoging en nu een downgrade ben ik er wel klaar mee. Bye bye HBO

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Laatst online: 21:43

DON PAPA

Tweaker-fan

Dingdong schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 10:27:
Krijg zojuist een mail dat mijn levenslange 50% korting alleen van toepassing gaat zijn op het standaard abonnement. Dus geen 4K en HDR meer, want dat zit er niet meer in.

Krijg wel de kans om 50% korting te krijgen op het premium abonnement, maar moet dan flink bijbetalen.

[Afbeelding]
En hoelang is die "beperkte tijd" waar ze het over hebben in de tekst? Ik zou beste wel willen verhogen als die 50% weer voor zolang het abonnement loopt zou gelden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

DON PAPA schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 10:33:
[...]

En hoelang is die "beperkte tijd" waar ze het over hebben in de tekst? Ik zou beste wel willen verhogen als die 50% weer voor zolang het abonnement loopt zou gelden.
Tot 24 maart.

De hele mail:
HBO Max
Aankomende wijzigingen aan jouw abonnement
Hi,

Deze e-mail is om je te laten weten dat we de functies en functionaliteiten wijzigen die beschikbaar zijn als onderdeel van jouw abonnement. Details van de wijzigingen en jouw opties met betrekking tot deze wijzigingen worden hieronder uiteengezet.

Hoe verandert mijn abonnement?
Op jouw volgende verlengingsdatum na 24 maart 2025, in overeenstemming met artikel 22.5(iv) van de HBO Max Gebruiksvoorwaarden, zullen de functies en functionaliteiten die beschikbaar zijn als onderdeel van jouw huidige abonnement veranderen om in lijn te zijn met de functies en functionaliteiten van het HBO Max Standaard abonnement zoals hieronder weergegeven.

Legacy HBO Max abonnement

HBO Max Standard abonnement

Stream on 3 devices at once
3 streams

2 streams

Download up to 30 titles to watch on the go
30 downloads

30 downloads

Full HD video resolution with select titles in 4K HDR with Dolby Atmos
HD & Dolby 5.1 + UHD/4K*

HD & Dolby 5.1

HDR

SDR

*waar beschikbaar

Wat gebeurt er met mijn levenslange korting?
Deze wijzigingen hebben geen invloed op jouw 50% levenslange korting die blijft gelden voor de dan geldende maandprijs van het Standaard abonnement (momenteel € 9,99/maand, maar met jouw korting toegepast, € 4,99/maand), zolang je jouw abonnement actief houdt en voldoet aan de voorwaarden van die promotie.

Als alternatief willen we je, voor een beperkte tijd, de mogelijkheid bieden om jouw levenslange korting van 50% toe te passen op de dan geldende maandprijs van het HBO Max Premium maandabonnement, die in de loop van de tijd kan veranderen (momenteel € 13,99/maand, maar met jouw korting toegepast, € 6,99/maand). Prijzen zijn inclusief toepasselijke belastingen.

De functies en functionaliteiten die zijn opgenomen in het Premium abonnement worden ook in de onderstaande tabel weergegeven.

HBO Max Standard abonnement

HBO Max Premium abonnement

2 streams

4 streams

30 downloads

100 downloads
(limieten van toepassing)

HD & Dolby 5.1

4K UHD & Dolby Atmos*

SDR

HDR

*indien beschikbaar

Dit nieuwe aanbod voor het Premium abonnement is beschikbaar tot 24 maart 2025 en is onderhevig aan de onderstaande Voorwaarden.

Voor details over hoe je dit aanbod kunt verzilveren, zie “Hoe je jouw aanbod kunt verzilveren” hieronder.

Wat zijn mijn opties?
Als je het niet eens bent met deze wijzigingen, kun je jouw abonnement opzeggen:

door automatische verlenging uit te schakelen in de abonnementsinstellingen van jouw account of via jouw app store of abonnementsaanbieder vóór jouw verlengingsdatum na 24 maart 2025; of

door contact op te nemen met de Klantenservice binnen 30 dagen na die verlengingsdatum. In dit geval krijg je de laatste betaling die je op die verlengingsdatum hebt gedaan terugbetaald.

Als je jouw abonnement niet opzegt zoals hierboven uiteengezet, ga je akkoord met deze wijzigingen in functies en functionaliteiten.

Als je jouw abonnement opzegt, komt jouw levenslange korting te vervallen.

Wat gebeurt er als ik al heb opgezegd?
Als je jouw abonnement al hebt opgezegd wanneer je deze kennisgeving ontvangt, hoef je geen verdere actie te ondernemen. Als je hebt opgezegd maar later van gedachten verandert, zijn de bovenstaande wijzigingen ook op jou van toepassing.

Hoe je jouw aanbod kunt verzilveren.
Om jouw nieuwe Levenslange Korting van 50% op het Premium maandabonnement te verzilveren, neem contact op met de klantenservice.

Zodra je jouw aanbod hebt geactiveerd, worden jouw abonnementsgegevens bijgewerkt en wordt de 50% Levenslange Korting met onmiddellijke ingang toegepast op het Premium abonnement.

De 50% Levenslange Korting op het Premium maandabonnement blijft van toepassing zolang je voldoet aan de onderstaande Voorwaarden.

Als je ervoor kiest om in de toekomst over te schakelen naar het Standaard of Basic abonnement, komt jouw levenslange korting te vervallen.

Zoals altijd kun je contact met ons opnemen en antwoorden op jouw vragen vinden in ons Helpcentrum en we hopen dat je blijft genieten van HBO Max.

Voorwaarden

1. Levenslange Korting op Premium Maandabonnement (“Aanbod”).

2. Het Aanbod is beschikbaar tot 24 maart 2025 ("Promotieperiode") en alleen voor bestaande klanten met een levenslange korting in Nederland die 18 jaar of ouder zijn.

3. The Offer ap Het Aanbod geldt alleen voor het automatisch verlengende maandelijkse HBO Max Premium abonnement, beschikbaar via hbomax.com. Het geldt niet voor enig ander abonnement, noch voor de Sport add-on en geldt niet voor enig abonnement dat wordt aangeboden door een Externe Aanbieder.

4. Het Aanbod kan slechts één keer per persoon worden verzilverd en moet worden verzilverd tijdens de Promotieperiode – het is persoonlijk en niet overdraagbaar aan een andere persoon/entiteit. Het kan niet worden gecombineerd met enig ander aanbod voor HBO Max, heeft geen contante waarde en er zal geen alternatief voor worden aangeboden.

5. In aanmerking komende klanten die gebruik maken van dit promotionele aanbod, ontvangen een korting van 50% op de dan geldende maandelijkse abonnementsprijs van het Premium abonnement in het toepasselijke gebied, wat in de loop van de tijd kan veranderen.

6. De korting geldt alleen zolang de klant zijn maandelijkse abonnement behoudt met een geldige betaalmethode en anderszins voldoet aan de voorwaarden en beleidsregels die over het algemeen van toepassing zijn op toegang tot HBO Max. Abonnementen zijn niet overdraagbaar.

7. ALS JE OP ENIG MOMENT JE ABONNEMENT OPZEGT, JOUW ABONNEMENT WIJZIGT (INCLUSIEF HET OVERSCHAKELEN NAAR EEN ANDER ABONNEMENT) OF ALS JE NIET LANGER EEN GELDIGE BETAALMETHODE HEBT, VERVALT HET VOORDEEL VAN DIT AANBOD.

8. Als zodanig zal het aanbod vervallen als je later overschakelt naar een ander abonnement, inclusief het Standaard abonnement.

9. Deze Voorwaarden zijn aanvullend op de Gebruiksvoorwaarden die jouw gebruik van HBO Max regelen, waarmee je akkoord gaat.

[ Voor 91% gewijzigd door Bra-Jo op 21-02-2025 10:37 ]

Nomen nescio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Scheelt dat ik over ben gegaan naar HBO premium, met de levenslange 50% actie weer.
Die 7 euro is meer dan prima prijs nog, maandelijks 13,99 zou ik ook niet doen nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gebruiker1984
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 24-02 13:50
Wat een ratten bij HBO. Echt wat een belachelijke streamingdienst. Zelfs voor 24 maart overgaan naar Premium is de prijs op deze manier niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

erwn schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 09:17:
Dit viel me ook op toen ik laatst een nieuw profiel toevoegde; toevallig van iemand geboren op 1 januari 1970. Bij mezelf is het vooralsnog leeg.

[...]

Hier heb je toch ook kindprofielen voor? :?
Klopt :)
Maar ze moeten ook aan kunnen tonen dat ze actief gevraagd hebben om leeftijd, denk ik (let wel: is een vermoeden van me).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• StefandeGroot
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-05 20:03
Ik begon bij HBO in de hoogste tier. Maar na de samenvoeging van HBO en Discovery+ werd ik ineens overgezet naar standaard, maar met de perks van premium. Op zich vond ik dat wel netjes. Omdat ik ook ervoor Discovery+ had ging ik er ongeveer evenveel voor betalen. Ik heb ook de sport add-on.

Op zich was het wel raar dat je in tier werd teruggezet. Dat ze nu willen dat je toch iets meer gaat betalen wanneer je weer in de hoogste tier wil dan vind ik dat niet zo gek. Op zich wel netjes dat ze de mogelijkheid met behoud van de levenslange korting bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:51
DON PAPA schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 10:33:

Ik heb nog geen mail ontvangen, maar ik moet even kijken of ik hap. Even nagaan hoeveel we de laatste tijd gekeken hebben en of het verschil in product voor ons het extra geld waard is. Het aantal streams en aantal downloads boeit mij niet zoveel.

Mijn toekomstige betaling is voor 8 maart. Is dat de reden dat ik de mail nog niet ontvangen heb ?

[ Voor 8% gewijzigd door W1ck1e op 21-02-2025 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Vind het sowieso al jammer dat maar een heel klein deel van Discovery+ naar HBO is gegaan, mijn vrouw haar programma's waarvoor ze Discovery+ had zijn niet meegegaan en je kan ook geen abonnement meer nemen op Discovery+. Dus de enigste manier voor ons thuis was om uit te wijken naar de minder leukere manieren, want hoe moest ze het anders af gaan kijken?! :|

Maar wat ik hiermee bedoel te zeggen is als mensen die manieren niet hebben, dat ze hier behoorlijk in genaaid worden op deze manier. Nu komen ze ook nog met deze wijziging en verbreken ze hun eigen belofte waarmee ze in Nederland zijn gekomen, hiermee gaat het vertrouwen toch nog meer kapot bij je eigen klanten en creëer je nog meer boosheid. Of ben ik gek :?

Ben heel benieuwd hoe dit verhaal uiteindelijk gaat uitpakken, wij hebben momenteel nu nog wel HBO maar op het moment dat delen aangepakt word. Zijn wij ook heel snel weg :D..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
G_Dragon schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 10:56:
Nu komen ze ook nog met deze wijziging en verbreken ze hun eigen belofte waarmee ze in Nederland zijn gekomen, hiermee gaat het vertrouwen toch nog meer kapot bij je eigen klanten en creëer je nog meer boosheid. Of ben ik gek :?
Welke belofte hebben ze verbroken dan? Niet dat ik deze wijziging leuk vind. Maar je kunt nog steeds switchen, met behoud van de 50% korting, iets dat ze niet hoefden te doen (en dan nog behield je levenslang de korting). En ook bij de overstap van HBO Max naar het vernieuwde (HBO) Max hadden ze de keuze kunnen maken om of de abonnementen of de korting niet over te zetten, en dat hebben ze wel gedaan, wat netjes was. Zeker omdat je de oude features behield voor de "basis" prijs van een minder abonnement (Legacy features voor Standaard prijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Bra-Jo schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 10:34:
[...]

Tot 24 maart.

De hele mail:

[...]
Dank voor het delen, heb 'm ook nog niet ontvangen. Denk dat dit dan ook het einde gaat worden voor mij. Dan liever afwisselen met andere diensten. Vond de huidige prijs met 4K het nog wel waard om vast te houden aan het abonnement ook wanneer ik weinig kijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gebruiker1984
RobertMe schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:08:
[...]

Welke belofte hebben ze verbroken dan? Niet dat ik deze wijziging leuk vind. Maar je kunt nog steeds switchen, met behoud van de 50% korting, iets dat ze niet hoefden te doen (en dan nog behield je levenslang de korting). En ook bij de overstap van HBO Max naar het vernieuwde (HBO) Max hadden ze de keuze kunnen maken om of de abonnementen of de korting niet over te zetten, en dat hebben ze wel gedaan, wat netjes was. Zeker omdat je de oude features behield voor de "basis" prijs van een minder abonnement (Legacy features voor Standaard prijs).
Je hoeft toch geen jurist te zijn om te begrijpen dat het behouden van de 50% korting niets meer voorstelt als je het product dusdanig aanpast dat je niet meer kunt genieten van dezelfde voorwaarden? Ja je behoudt je 50 procent, maar wil je nu dus vergelijkbaar kunnen kijken als voorheen (met name HD en 4K is van belang voor de gemiddelde kijker) dan betaal je alsnog bijna het dubbele. En dan heb je effectief geen 50% korting, maar gewoon een prijsverdubbeling aan je broek.
Dat het aanbod voor eenieder die nu aankomt zetten daadwerkelijk nog eens 2x zo duur is doet daar niks aan af, de kijkers van het eerste uur hebben immers een bepaald aanbod gekregen en geaccepteerd. Dat was niet enkel de 50% korting, maar ook gewoon HD en 4k kunnen kijken tegen die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commendatore
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Op deze manier is er in elk geval geen reden meer om het abonnement niet (tijdelijk) stop te zetten op het moment dat je niet (veel) kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
RobertMe schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:08:
[...]

Oh dan begreep ik het verkeerd, excuus!

Toen HBO in Nederland kwam met die belofte 50% levenslange korting is dat ook iets wat je zou mogen verwachten bij een overstap naar de vernieuwde HBO, dat wij het netjes vinden is natuurlijk logisch maar ze waren het ons ook verplicht om die belofte van levenslang niet te breken met hun klanten. Zou in mijn eigen mening anders een wantrouwig beeld geven! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Juist de toevoeging 4K, HDR en Atmos is voor ons altijd van belang bij streamingdiensten. Als ze nu meer geld gaan vragen voor wat we eerder gewoon kregen dan is het einde HBO Max.

Slim dat ze dat nu net wijzigen na de release van het populaire The White Lotus.

Overigens maken wij verder ook niet veel gebruik van die streamingdienst, maar voor een paar blockbusters en goede series was het die 5 euro per maand wel waard. Toedeloe zoveelste streamingdienst!

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Gebruiker1984 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:15:
[...]

Je hoeft toch geen jurist te zijn om te begrijpen dat het behouden van de 50% korting niets meer voorstelt als je het product dusdanig aanpast dat je niet meer kunt genieten van dezelfde voorwaarden? Ja je behoudt je 50 procent, maar wil je nu dus vergelijkbaar kunnen kijken als voorheen (met name HD en 4K is van belang voor de gemiddelde kijker) dan betaal je alsnog bijna het dubbele. En dan heb je effectief geen 50% korting, maar gewoon een prijsverdubbeling aan je broek.
Dat het aanbod voor eenieder die nu aankomt zetten daadwerkelijk nog eens 2x zo duur is doet daar niks aan af, de kijkers van het eerste uur hebben immers een bepaald aanbod gekregen en geaccepteerd. Dat was niet enkel de 50% korting, maar ook gewoon HD en 4k kunnen kijken tegen die prijs.
Nah. Ten eerste zijn alle streaming diensten de afgelopen paar jaar fors duurder geworden. Maar volgens jou had HBO dan de oude lage prijs moeten behouden, of van 50% korting naar 75% korting? En dat het 50% korting was, en met prijsverhogingen de prijs omhoog zou gaan, was al vanaf dag 1 bekend. En toen werd zelfs al gespeculeerd over een duurder 4K abonnement, het toenmalige (enige) abonnement was immers "4K op geselecteerde titels". Met Game of Thrones de enige oude titel die in 4K er op is gezet. Terwijl Westworld bv ook een 4K bluray heeft, maar niet op HBO Max stond in 4K.
En daarnaast kreeg je nu met het legacy abonnement "meer" dan het nog onder het oude HBO Max was. Want bij HBO Max had je dus "4k op geselecteerde titels", en die selectie was extreem klein. En met het vernieuwde (HBO) MAX is veel meer (/"alles", dat nieuw is, en een deel dat voorheen in FHD was) in 4K. Dat hadden ze volgens jou dus ook niet hoeven te doen, want bij introductie, 3 jaar terug of zo, ben je akkoord gegaan met 4K op geselecteerde titels, en niet semi alles (/"waar beschikbaar").

En nogmaals, nee, ik vind deze prijsverhoging ook niet leuk, en of ik hiermee het abonnement blijf aanhouden, of alleen afsluit als ik iets heb opgespaard, weet ik nog niet. Maar de belofte van de 50% korting komen ze nog steeds na (ondanks dat ze nu voor de tweede keer klanten in de kou hadden kunnen laten staan). Dus ik ben het dan ook niet eens met @G_Dragon zijn "belofte niet nakomen".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gebruiker1984
RobertMe schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:32:
[...]

Nah. Ten eerste zijn alle streaming diensten de afgelopen paar jaar fors duurder geworden. Maar volgens jou had HBO dan de oude lage prijs moeten behouden, of van 50% korting naar 75% korting? En dat het 50% korting was, en met prijsverhogingen de prijs omhoog zou gaan, was al vanaf dag 1 bekend. En toen werd zelfs al gespeculeerd over een duurder 4K abonnement, het toenmalige (enige) abonnement was immers "4K op geselecteerde titels". Met Game of Thrones de enige oude titel die in 4K er op is gezet. Terwijl Westworld bv ook een 4K bluray heeft, maar niet op HBO Max stond in 4K.
En daarnaast kreeg je nu met het legacy abonnement "meer" dan het nog onder het oude HBO Max was. Want bij HBO Max had je dus "4k op geselecteerde titels", en die selectie was extreem klein. En met het vernieuwde (HBO) MAX is veel meer (/"alles", dat nieuw is, en een deel dat voorheen in FHD was) in 4K. Dat hadden ze volgens jou dus ook niet hoeven te doen, want bij introductie, 3 jaar terug of zo, ben je akkoord gegaan met 4K op geselecteerde titels, en niet semi alles (/"waar beschikbaar").

En nogmaals, nee, ik vind deze prijsverhoging ook niet leuk, en of ik hiermee het abonnement blijf aanhouden, of alleen afsluit als ik iets heb opgespaard, weet ik nog niet. Maar de belofte van de 50% korting komen ze nog steeds na (ondanks dat ze nu voor de tweede keer klanten in de kou hadden kunnen laten staan). Dus ik ben het dan ook niet eens met @G_Dragon zijn "belofte niet nakomen".
Je hebt het over andere streamingdiensten (niks mee te maken) en 4k (niet zo relevant). Je gaat van HD naar SD! Dat is gewoon een enorme terugval in functionaliteit en dat hebben ze bewust zo gedaan.

Als je het abonnement zo aanpast dat aanhouden een enorme terugval in functionaliteit is (4k interesseert me niet, HD wel) dan breek je wel zeker je belofte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ik heb nog geen mail gehad, moet je iets via een link activeren uit de mail?

Tja, dit is wat alle streamers doen, zeker Amerikaanse die gewoon elk jaar meer omzet willen, en kon je zien aankomen. Hoewel ik het er niet mee eens ben upgrade ik nog wel met 50% korting want er komen toch nog best wat series aan de komende tijd en de normale prijs is het zeker niet waard per maand. Ik heb ook niet voor niks een goede tv om straks naar middelmatige streams te kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Maar hoe kun je nu gebruik maken van deze overstap? Ik wil best 6.99 betalen voor premium maar ik mis even concreet hoe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gebruiker1984
Deezers schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:36:
Ik heb nog geen mail gehad, moet je iets via een link activeren uit de mail?

Tja, dit is wat alle streamers doen, zeker Amerikaanse die gewoon elk jaar meer omzet willen, en kon je zien aankomen. Hoewel ik het er niet mee eens ben upgrade ik nog wel met 50% korting want er komen toch nog best wat series aan de komende tijd en de normale prijs is het zeker niet waard per maand. Ik heb ook niet voor niks een goede tv om straks naar middelmatige streams te kijken..
Het moet via de klantenservice en dat is een drama. Mijn abo loopt nog via Google Play en daar kan ik zelf handmatig sowieso niets wijzigen qua type abo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Gebruiker1984 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:36:
[...]

Je hebt het over andere streamingdiensten (niks mee te maken) en 4k (niet zo relevant). Je gaat van HD naar SD! Dat is gewoon een enorme terugval in functionaliteit en dat hebben ze bewust zo gedaan.

Als je het abonnement zo aanpast dat aanhouden een enorme terugval in functionaliteit is (4k interesseert me niet, HD wel) dan breek je wel zeker je belofte.
Ik zou de mail nog eens lezen dan. Er staat HD + 5.1 geluid vs UHD + Dolby Atmos. En SDR vs HDR. Nergens staat SD. Maar dus wel HD. En SDR, oftewel, Standard Dynamic Range, oftewel: geen HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gebruiker1984 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:39:
[...]

Het moet via de klantenservice en dat is een drama. Mijn abo loopt nog via Google Play en daar kan ik zelf handmatig sowieso niets wijzigen qua type abo.
Ohja, hier ook via Google Play nu je het zegt. Daar geen optie beschikbaar iets te wijzigen helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gebruiker1984
RobertMe schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:39:
[...]

Ik zou de mail nog eens lezen dan. Er staat HD + 5.1 geluid vs UHD + Dolby Atmos. En SDR vs HDR. Nergens staat SD. Maar dus wel HD. En SDR, oftewel, Standard Dynamic Range, oftewel: geen HDR.
Klopt helemaal. HDR, niet HD. Die blijf je gelukkig wel behouden dan. Dan is het nog te overzien, al maakt dat de prijsverhoging slechts marginaal minder bitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Gebruiker1984 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:15:
[...]

Ze hebben het altijd al 50% korting op Standaard genoemd. Toen ze Premium gingen introduceren wist je al vroeg of laat dat het ging eindigen. SkyShowtime heeft dezelfde streek uitgehaald al hadden die nog geen 4K maar later door middel van een Premium abonnement en zonder reclame weer wel en toen kon je ook overstappen met 50% korting. Verschil met HBO is dat HBO de features dus heeft aangepast. Daar kan je nog wel over discussiëren. Maar er zal vast in hebben gestaan dat ze die ook mogen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
G_Dragon schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:28:
[...]

Oh dan begreep ik het verkeerd, excuus!

Toen HBO in Nederland kwam met die belofte 50% levenslange korting is dat ook iets wat je zou mogen verwachten bij een overstap naar de vernieuwde HBO, dat wij het netjes vinden is natuurlijk logisch maar ze waren het ons ook verplicht om die belofte van levenslang niet te breken met hun klanten. Zou in mijn eigen mening anders een wantrouwig beeld geven! :D
Wat hierbij semi vergeten wordt is dat het vernieuwde (HBO) MAX een totaal nieuw product van een ander bedrijf is. HBO Max dat wij hadden viel onder HBO Nordic dat een semi losstaand bedrijf is, gevestigd in Eurooa, en dat vervolgens de content ook maar moest inkopen van WarnerBross (en het vervolgens in een ander formaat dan de originele bron kreeg met die verschillen in FPS / geluid als gevolg). HBO Nordic is vervolgens gestopt met hun dienst. En op hetzelfde moment heeft WarnerBross Discovery een eigen dienst gelanceerd onder de naam MAX, die ze in de Benelux niet konden gebruiken waardoor het HBO MAX is geworden.

En bij een nieuw product, van een ander bedrijf, wordt het natuurlijk lastiger om te claimen dat maar alle klanten van het oude bedrijf overgenomen moeten worden, met behoudt van hun oude voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
RobertMe schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:46:
[...]

Wat hierbij semi vergeten wordt is dat het vernieuwde (HBO) MAX een totaal nieuw product van een ander bedrijf is. HBO Max dat wij hadden viel onder HBO Nordic dat een semi losstaand bedrijf is, gevestigd in Eurooa, en dat vervolgens de content ook maar moest inkopen van WarnerBross (en het vervolgens in een ander formaat dan de originele bron kreeg met die verschillen in FPS / geluid als gevolg). HBO Nordic is vervolgens gestopt met hun dienst. En op hetzelfde moment heeft WarnerBross Discovery een eigen dienst gelanceerd onder de naam MAX, die ze in de Benelux niet konden gebruiken waardoor het HBO MAX is geworden.

En bij een nieuw product, van een ander bedrijf, wordt het natuurlijk lastiger om te claimen dat maar alle klanten van het oude bedrijf overgenomen moeten worden, met behoudt van hun oude voorwaarden.
Dat is gewoon bedrijfsrisico en inschatten wat het je kost als bedrijf. KPN heeft ook nog steeds extra voordelen voor oud Telfort en XS4ALL klanten ook al proberen ze je steeds te laten upgraden naar een nieuwe abonnementsvorm waarmee je deze voordelen verliest. HBO moet gewoon omzet en winst maken en denkt elke klant die teveel korting kost zijn we liever kwijt en mocht je over een tijdje toch weer lid worden dan verdienen ze gewoon extra aan je. Dus voor HBO is deze beslissing puur zakelijk en waarschijnlijk van hogerop opgelegd. 24 euro per jaar per 50% klant voor dezelfde dienst tikt toch aan :) ook al is dit weer 2 euro minder te besteden loonsverhoging per maand voor de gemiddelde klant. Zie net als Netflix, Disney en Videoland die ook elk jaar de prijs omhoog gooien of gaan rommelen met advertenties om alles toch maar zo onaantrekkelijk mogelijk te maken. Alles voor extra inkomsten.

Streamingdienst kijken zonder reclame en in hoge kwaliteit begint overal een luxe te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:03
[...]

Betaal anders nog steeds aan HBO Nordic volgens de hbo website:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yb5dbaU2JdiIK2AVhWjiXXu5gqc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/3iq7oIU92BUra8vMHf8VVyyi.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Mijn vernieuwdatum is trouwens 28, ben ik 28 maart dan direct de klos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:57
ik heb nu een 4,99 abbonement.

maar ik zie nergens een optie om te upgraden naar premium met behoud van 50%?

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 16:02

avotar

P0werd by Black Coffee

7 euro voor het premium is toch helemaal geen slechte deal?
Alles wordt duurder. En dit dus ook.

En als je 2 euro meer te veel vindt, moet je er mee stoppen.

De emotie erbij is toch helemaal niet nodig?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deezers
avotar schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:58:
7 euro voor het premium is toch helemaal geen slechte deal?
Alles wordt duurder. En dit dus ook.

En als je 2 euro meer te veel vindt, moet je er mee stoppen.

Prijsverhogingen zijn er altijd, dat is het probleem niet. Probleem is vooral dat je lid bent geworden met bepaalde functionaliteiten die nu ineens in een abonnementsvorm hoger worden geplaatst die je dus van de ene op de andere dag verliest. Als ze het 'huidige abonnement' weer 2 euro duurder hadden gemaakt had je dit probleem niet gehad. Nu voelt het alsof je een zak gemengde zak snoep koopt en ze een bepaalde smaak ineens in een aparte zak gaan uitbrengen en daarmee je toch duurder uit bent om niet alle smaken te verliezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
[...]

Totale onzin, HBO Max wordt hier gewoon nog steeds uitgevoerd door HBO Nordic.Dezelfde reden dat er Max originals als bijv de Harley Quinn animatieserie gewoon hier niet beschikbaar zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kGL6TeF-RyF9oRxMX0rlJLLYJ-E=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/D5a9ejl00BTdQrUJcJxMcg67.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Laatst online: 21:43

DON PAPA

Tweaker-fan

Bra-Jo schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 10:34:
[...]

Tot 24 maart.

De hele mail:

[...]
Dit snap ik alleen niet helemaal in de tekst van de email

2 streams

4 streams

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
DON PAPA schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 12:06:
[...]

Dit snap ik alleen niet helemaal in de tekst van de email

2 streams

4 streams

:?
Kreeg van mn zus een screenshot die zei "30 downloads" bij Premium, hier in het topic staat dr eentje met "100 downloads" lol..... Ze zijn lekker aant broddelen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23:52
Hier nog geen email ontvangen, maar sowieso nog steeds geen 4k en hdr dus ff kijken of ik overstap, anders heeft het weinig zin.

Betreft een lg c8 en netflix en amazon sowieso 4k en hdr. Nog niet van plan om over te stappen naar een nieuwe tv, maar wel benieuwd of ik overstap naar een apple tv of chrome, dat deze app dan wel 4k en hdr geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:51
avotar schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:58:
...
Met emoties heb ik geen problemen, echter wel met taal die ik face2face niet zou willen gebruiken. Dus die scheldwoorden gebruik ik dan ook niet online en anoniem.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-05 08:58
De email heb ik ook nog niet gehad. Ik zie ook na inloggen niet de mogelijkheid te upgraden met 50% korting, alleen voor het volledige bedrag.

Dus ben benieuwd wanneer ik het hoor of dat dit ook een soort 'test' is die ze naar meerdere mensen hebben gestuurd net als Tado gedaan heeft.

Ik ga er eens over nadenken. Mogelijk zeg ik de boel maar helemaal op. Vind het ook niet top dat je alleen kan upgraden naar premium met behoud van 50% korting. Waarom kan dat niet naar het standaard abo? (of staat dat wel in de email maar is dat hier niet genoemd?)
Pagina: 1 ... 49 ... 54 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC