Jammer dat twisters geen dolby heeft. Gewoon 4K en geen atmos
Vraagje. Ik heb de legacy lifetime abbo. Ik krijg geen dolby atmos meer door. Maar een maat van mij heeft zelfde abbo maar krijgt wel dolby atmos door. Hij gebruikt een Shield en ik native Android tv app.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
heeft iemand al iets gehoord over Young Sheldon? komt hier uberhaupt het laatste seizoen nog van op HBO max?
En wat is de vraag?Alekz87 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:28:
Vraagje. Ik heb de legacy lifetime abbo. Ik krijg geen dolby atmos meer door. Maar een maat van mij heeft zelfde abbo maar krijgt wel dolby atmos door. Hij gebruikt een Shield en ik native Android tv app.
Nope waar Hbo zo snel is met films na de bios op de streaming uitbrengen, zijn ze heel traag met de series lijkt het welsquashedraven schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:41:
heeft iemand al iets gehoord over Young Sheldon? komt hier uberhaupt het laatste seizoen nog van op HBO max?
In belgie schijnt die wel te kijken te zijn opp Netflix of Prime dacht ik, jammer Hbo zo moeilijk doet.
[ Voor 12% gewijzigd door Carlos0_0 op 21-11-2024 13:58 ]
Mail de klantenservice eens. Ik kreeg toevallig laatst een releasedatum van een andere serie terug. Niet geschoten is altijd mis. Ik gok dat de huidige rechten nog bij Comedy Central in Nederland liggen, alleen geen idee hoe lang nog.squashedraven schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:41:
Zit hier nog steeds met het issue dat max (en showtimehd nu ook) geen 4k content wil laden, lg oledc9, iemand anders al een fix gevonden?
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Je bent niet de enige met een C9 die er last van heeft. Geen idee of er een fix voor is.4th schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:47:
Zit hier nog steeds met het issue dat max (en showtimehd nu ook) geen 4k content wil laden, lg oledc9, iemand anders al een fix gevonden?
https://www.reddit.com/r/...ve_hbo_max_app/?rdt=58928
[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 22-11-2024 10:58 ]
Ik ben even lost met de hele Discovery+ en HBO Max samenvoeging. Wij hebben zowel HBO Max als Discovery+. Nu kunnen we niet meer inloggen op Discovery+ vanwege de overgang. Dikke prima. Maar waar is nu alles naar toe verhuisd?
Ik zie op HBO Max "brand spotlight" staan met daarin ID, TLC en Discovery. Maar ID en TLC hadden ook "live" kanalen in de Discovery+ app/subscription. Waar zijn die nu gebleven?
Ik zie op HBO Max "brand spotlight" staan met daarin ID, TLC en Discovery. Maar ID en TLC hadden ook "live" kanalen in de Discovery+ app/subscription. Waar zijn die nu gebleven?
De live tv optie zit er dus niet meer in. Via de helpdesk (prima geholpen!) wilde ze een request daarvoor indienen om het later misschien alsnog terug te krijgen. Maar zit er nu dus nog niet in en komt mogelijk later wel/niet meer terug. Dus als dat erg belangrijk is voor jou, dan kun je HBO Max beter overslaan.Robkazoe schreef op zondag 24 november 2024 @ 14:18:
Ik ben even lost met de hele Discovery+ en HBO Max samenvoeging. Wij hebben zowel HBO Max als Discovery+. Nu kunnen we niet meer inloggen op Discovery+ vanwege de overgang. Dikke prima. Maar waar is nu alles naar toe verhuisd?
Ja bijna 80% is verloren gegaan in deze overgang, mijn vrouw baalt nog elke dag enorm. Alle programma's die ze keek staan er niet op, sommige wel maar daarvan lopen de seizoenen achter... Echt belachelijk dat zo heeft mogen lopen, zoveel mooie content gewoon weg. En wat er nog wel op staat is moeilijk te vinden op HBO Max, want hun layout is ook niet de sterkste..Robkazoe schreef op zondag 24 november 2024 @ 14:18:
Wij gaan zolang het er niet opstaat maar even terug naar de oude verboden manier, want hoe kan ze anders haar programma's verder kijken?

Dit soort dingen zijn voor mij persoonlijk echt een groot nadeel van streamingsdiensten..
Ik hoop inderdaad dat ze het laatste seizoen van Young Sheldon ook snel gaan uploaden..
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 25-11-2024 00:11 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik kom tegenwoordig dan wel weer CNN live tv tegen.Robkazoe schreef op zondag 24 november 2024 @ 16:34:
[...]
De live tv optie zit er dus niet meer in. Via de helpdesk (prima geholpen!) wilde ze een request daarvoor indienen om het later misschien alsnog terug te krijgen. Maar zit er nu dus nog niet in en komt mogelijk later wel/niet meer terug. Dus als dat erg belangrijk is voor jou, dan kun je HBO Max beter overslaan.
Misschien is dit al besproken hier, maar ik vroeg me af of meer mensen er last van hebben. HBO Max, films en series, spelen op een extreem zacht volume, dolby atmos effecten zijn haast niet te horen. Dynamisch bereik is bijna niks. Zeer slecht. Zowel de HBO app op mijn LG OLED C1 als de HBO app op de nVidia Shield. Ik snap er niks van. Via Netflix of Prime is het geluid fantastisch. Betreft een 5.1.2 installatie.
AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE
Ik heb geen beeld met bij het starten van een film of serie.
Als ik een trailer staat heb ik beeld maar als ik de serie of film zelf staat blijft het zwart. Het geluid loopt wel, ondertiteling is er en de leeftijd waarschuwing komt ook in beeld.
Ik kijk via alle tv met alle laatste versies.
Ik heb reeds de app opnieuw geïnstalleerd en de Apple tv opnieuw gestart.
Iemand dit mee gemaakt en een oplossing gevonden?
Als ik een trailer staat heb ik beeld maar als ik de serie of film zelf staat blijft het zwart. Het geluid loopt wel, ondertiteling is er en de leeftijd waarschuwing komt ook in beeld.
En het bijzondere is, is dat als je op 'vakantie' gaat naar de Verenigde Staten je content ziet die wij wel voorheen op discovery+ hadden. Denk aan foodnetwork content.G_Dragon schreef op zondag 24 november 2024 @ 23:46:
[...]
Ja bijna 80% is verloren gegaan in deze overgang, mijn vrouw baalt nog elke dag enorm. Alle programma's die ze keek staan er niet op, sommige wel maar daarvan lopen de seizoenen achter... Echt belachelijk dat zo heeft mogen lopen, zoveel mooie content gewoon weg. En wat er nog wel op staat is moeilijk te vinden op HBO Max, want hun layout is ook niet de sterkste..
Wij gaan zolang het er niet opstaat maar even terug naar de oude verboden manier, want hoe kan ze anders haar programma's verder kijken?.. begrijp me niet verkeerd want we betalen liever, anders hadden we nooit Discovery+ gehad maar de vrijheid word momenteel ontnomen bij de kijker
![]()
Dit soort dingen zijn voor mij persoonlijk echt een groot nadeel van streamingsdiensten..
Ik hoop inderdaad dat ze het laatste seizoen van Young Sheldon ook snel gaan uploaden..
Wellicht een reisabonnement afsluiten?
Mijn ouders hebben hier ook last van. Vooralsnog geen oplossing helaas, app verwijderen (AppleTV), herstart en herinstalleren bood geen soelaas.Michieas schreef op maandag 25 november 2024 @ 22:06:
Ik heb geen beeld met bij het starten van een film of serie.
Vandaag de video instellingen van de Apple tv veranderd en terug gezet en nu doet hij het weer. Ik heb iets gelezen over hdmi kabels dus misschien deze maar eens nakijken of vervangendawg schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 17:14:
[...]
Mijn ouders hebben hier ook last van. Vooralsnog geen oplossing helaas, app verwijderen (AppleTV), herstart en herinstalleren bood geen soelaas.
Mist nu op hbo de laatste aflevering van Superman & Loeis, vorige week zou de laatste aflevering uitgezonden zijn(Aflevering 10).
Maar op Hbo staan maar 9 afleveringen ?
Maar op Hbo staan maar 9 afleveringen ?
Heeft er iemand al gekeken naar Joker folie a deux? Op IMDb niet echt een goede score? Is het zonde van je tijd? Ik heb het gevoel dat ik deze wel moet kijken, want DC.
Nah, je kan er aan beginnen en als je het niets vindt er mee stoppen. Dat heb ik althans gedaan..kon mij niet bekoren..meesje schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:11:
Heeft er iemand al gekeken naar Joker folie a deux? Op IMDb niet echt een goede score? Is het zonde van je tijd? Ik heb het gevoel dat ik deze wel moet kijken, want DC.
Ik vond het best goed wegkijken, ik was bang dat het musical genre zou overheersen, maar dat viel nog best wel mee.meesje schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:11:
Ik vond het een goede film. Enige wat je waarschijnlijk wel wilt doen, elke keer als ze beginnen te zingen door skippen tot ze stoppen. Dan is het prima te kijken.meesje schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:11:
Dat komt ook omdat de film enorm veel kritiek had, toen die uit kwam en in de bios draaide.meesje schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:11:
Daarom deze ook maar geskipped, ik dacht kijk hem thuis wel een keer.
Het was totaal niet de film die ik verwachte, maar al met al kan ik deze zeker waarderen, je moet er maar net van houden.meesje schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:11:
Gewoon lekker kijken.
XBL gamertag StayingPow3r
Ik zag pas geleden opeens Beetlejuice Beetlejuice opduiken, binnenkort maar eens kijken.
En ik zie net zelfs deze met ASL.
En ik zie net zelfs deze met ASL.
[ Voor 50% gewijzigd door Robtimus op 15-12-2024 16:54 ]
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Gisteren had ik deel 1 gezien van Dune. En nu bezig met het tweede deel. Daarna ga ik starten met de serie. Volgende week maandag de zesde en laatste aflevering.
Hoe verhouden deze twee films zich tot de 6 boeken? Is het de bedoeling dat er ook 6 films komen? Over een derde film had ik al iets gelezen, maar ook iets dat dit de laatste zal zijn. Of zijn de films gebaseerd op Dune maar volgen ze niet deze boeken?
Hoe verhouden deze twee films zich tot de 6 boeken? Is het de bedoeling dat er ook 6 films komen? Over een derde film had ik al iets gelezen, maar ook iets dat dit de laatste zal zijn. Of zijn de films gebaseerd op Dune maar volgen ze niet deze boeken?
Eerste twee films komt overeen met het eerste boek “Dune”, derde film met “Dune Messiah”, de rest wordt niet verfilmd door Denis.meesje schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:41:
Gisteren had ik deel 1 gezien van Dune. En nu bezig met het tweede deel. Daarna ga ik starten met de serie. Volgende week maandag de zesde en laatste aflevering.
Hoe verhouden deze twee films zich tot de 6 boeken?
Zijn de boeken redelijk losse verhalen?hcQd schreef op zondag 15 december 2024 @ 19:04:
[...]
Eerste twee films komt overeen met het eerste boek “Dune”, derde film met “Dune Messiah”, de rest wordt niet verfilmd door Denis.
Jammer dat ze niet verder verfilmd worden.
Er zijn 6 boeken van de originele schrijver. Na boek 6 is de schrijver overleden. Zoon van schrijver vond nog 1000 pagina’s na zijn dood. Na de gevonden pagina’s zijn nog vele andere boeken geschreven.meesje schreef op zondag 15 december 2024 @ 19:11:
[...]
Zijn de boeken redelijk losse verhalen?
Jammer dat ze niet verder verfilmd worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 15-12-2024 20:19 ]
Probeer net Bookie S2 A1 te kijken op mijn iPad, maar de audio is totaal uit sync? Meer mensen last van? Ook de app opnieuw starten en de aflevering opnieuw openen fixt het niet.
Hier sinds vandaag ook probleem met HBO Max icm een LG G4 en een Samsung Q990D soundbar.
Je hoort de gong bij het starten van de app. Bij Harry Potter geen audio. Bij Joker wel muziek en achtergrond stemmen. Verder niets. Vrij irritant. Niemand een oplossing gevonden?
Je hoort de gong bij het starten van de app. Bij Harry Potter geen audio. Bij Joker wel muziek en achtergrond stemmen. Verder niets. Vrij irritant. Niemand een oplossing gevonden?
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Volgens de wrapped mail slechts 24 uur gekeken dit jaar.. is dat echt zo of pas sinds de lancering van de nieuwe app?
Wat ik wel steeds vaker merk is dat ik het wekelijkse releasen een beetje zat ben en de gebrekkige communicatie. Sinds vandaag staat er een Friends special op Max, 4 delig. Echter maar 1 aflevering online. Komt dus in 4 weken... Dan haak ik al af en vergeet het.
The Franchise deze week wel gekeken sinds het nu compleet online staat (8 afleveringen van 30 minuten). Maar ben het een dag later alweer vergeten. Geen noemenswaardig verhaal of verloop in de serie.
Wat ik wel steeds vaker merk is dat ik het wekelijkse releasen een beetje zat ben en de gebrekkige communicatie. Sinds vandaag staat er een Friends special op Max, 4 delig. Echter maar 1 aflevering online. Komt dus in 4 weken... Dan haak ik al af en vergeet het.
The Franchise deze week wel gekeken sinds het nu compleet online staat (8 afleveringen van 30 minuten). Maar ben het een dag later alweer vergeten. Geen noemenswaardig verhaal of verloop in de serie.
Ik heb 64 uur gekeken, als ze nu eens het laatste seizoen van Young Sheldon erop zetten(Dan had het er nog wat meer kunnen zijn
).
wait what? een wrapped? waar dan? heb helemaal geen bericht gehad en zie het nergens...?
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
Een email vandaag in je inbox, misschien in je spam eventueel(Bij mij gewoon in de inbox van outlook).ColdStone schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:29:
wait what? een wrapped? waar dan? heb helemaal geen bericht gehad en zie het nergens...?
Hier niks gehad.. komt misschien nog.. kan best zijn dat ze het gefaseerd sturen. ben wel benieuwd namelijkCarlos0_0 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:31:
[...]
Een email vandaag in je inbox, misschien in je spam eventueel(Bij mij gewoon in de inbox van outlook).
Ik kijk altijd een minuut of 2-3 als ik iets niet wil vergeten. Staat het tenminste in mijn verder kijkenDeezers schreef op donderdag 19 december 2024 @ 17:23:
Ik kijk het daarom pas als het hele seizoen erop staat, ik kijk wel wat anders dan in de tussentijd.Deezers schreef op donderdag 19 december 2024 @ 17:23:
Je moet soms een beetje creatief zijn, en weer eens wat nieuws vinden soms. Maar zo kan ik het tenminste kijken hoe ik het wil.
Als ik aan een nieuw seizoen begin even korte recap kijken, al doen veel series dit al zelf. En je weet weer waar het vorige seizoen over ging.
Zoals nu ben ik Psych aan kijken op Netflix, toevallig tegengekomen(Serie is al afgelopen staat volledig op Netflix).
Andere series laat ik gewoon zitten, zoals Cobra Kai, daar begin ik wel aan als Netflix het laatste seizoen nu eens eindelijk uitzend volledig(Ze doen het in 3 kwart jaar steeds 5 afleveringen).
Dat. Of je voegt het toch toe aan je kijklijst?Holzschuh schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 07:31:
[...]
Ik kijk altijd een minuut of 2-3 als ik iets niet wil vergeten. Staat het tenminste in mijn verder kijken
Het staat verder altijd in verder kijken, als er afleveringen zijn die je nog niet gezien heb(Of ze nu nieuw zijn of niet).meesje schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:34:
[...]
Dat. Of je voegt het toch toe aan je kijklijst?
Dat staat die bij elke serie platform op de homepage, kijk verder en dan eronder wat je nog niet gezien heb daarvan.
Ik zit succession terug te kijken en heb sinds een paar dagen dat de stream lijkt te haperen/stotteren als de scene wisselt. Niet meer dan 1 seconde, maar hij slaat wel overduidelijk even over. Heb dit zowel met de Max app op mijn telefoon, als op mijn Chromecast.
Ik kan mij niet voorstellen dat die haper is ingebakken in de stream zelf, maar ik kan mij ook niet voorstellen dat de app weet wanneer er een scene-wisseling is in een serie. Of wel..?
Ik kan mij niet voorstellen dat die haper is ingebakken in de stream zelf, maar ik kan mij ook niet voorstellen dat de app weet wanneer er een scene-wisseling is in een serie. Of wel..?
Misschien een reclame moment?Dav0s schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:09:
Ik zit succession terug te kijken en heb sinds een paar dagen dat de stream lijkt te haperen/stotteren als de scene wisselt. Niet meer dan 1 seconde, maar hij slaat wel overduidelijk even over. Heb dit zowel met de Max app op mijn telefoon, als op mijn Chromecast.
Het viel me van de week bij superman & lois ook op.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Hier hetzelfde. Ook nog niets ontvangen, maar ben eigenlijk wel nieuwsgierig.ColdStone schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:33:
[...]
Hier niks gehad.. komt misschien nog.. kan best zijn dat ze het gefaseerd sturen. ben wel benieuwd namelijk
Open de app eensWitlof schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:37:
[...]
Hier hetzelfde. Ook nog niets ontvangen, maar ben eigenlijk wel nieuwsgierig.
Het zou wel héél slecht zijn als klanten die betalen om geen reclames te zien, wel een stutter krijgen op het moment dat die reclame zou zijn...avotar schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:26:
[...]
Misschien een reclame moment?
Het viel me van de week bij superman & lois ook op.
niks in de app of browser hij is hier simpelweg (nog) niet.. had ook al even gezocht of er ergens een directlink te fixen was maar die kon ik niet vinden.
Ja! Ik dacht al even dat ik gek werd. Probleem is nog steeds niet verholpen en klantenservice blijft zeggen ''er is geen probleem''PeaceNlove schreef op zondag 15 december 2024 @ 20:36:
Probeer net Bookie S2 A1 te kijken op mijn iPad, maar de audio is totaal uit sync? Meer mensen last van? Ook de app opnieuw starten en de aflevering opnieuw openen fixt het niet.
Paar weken geleden gebruik gemaakt van de BF aanbieding. Eerste paar weken alleen reclame voorafgaand aan een aflevering. Sinds gisteren ook elke 15 minuten, tijdens de afleveringen. Is er iets veranderd of is dit normaal? Of varieert het per serie? Was begonnen met True Detectives te kijken.
[ Voor 13% gewijzigd door onzichtbaar op 20-12-2024 14:36 ]
Koga F3 8.0, NAD M33, KEF R11, Asus Maximus Z790
Als je het basic abonnement hebt, dan wel.
Er zijn abonnementen beschikbaar: Basic met reclame, Standaard en Premium.
Er zijn abonnementen beschikbaar: Basic met reclame, Standaard en Premium.
Ah, bijzonder dat het bij mij recent dan opeens wel goed ging, woensdag nog een poging gewaagd en toen speelde het wel goed af.Panzer Dean schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:07:
[...]
Ja! Ik dacht al even dat ik gek werd. Probleem is nog steeds niet verholpen en klantenservice blijft zeggen ''er is geen probleem''
Er was een hoop gedoe toen hbo max en discovery+ samen gingen, en er is toen beloofd dat de mensen die omgezet worden naar het standaard abonnement de 4k optie niet zouden verliezen. Ik heb een lg tv en ik kreeg vroeger een hdr melding bij 4k content maar die krijg ik al een tijdje niet meer en vermoed dat ik geen 4k meer ontvang. Het beeld lijkt iets minder scherp ook en heb het op verschillende apparaten geprobeeere en krijg niet het gevoel dat ik uhd heb.
Als ik contact opneem met support dan blijven ze maar vragen naar gegevens en geven ze geen antwoord. Iemand hier ook last van of een antwoord? Ik voelde hem al aankomen dat de mensen die de voor altijd korting kregen uiteindelijk de schaak zouden zijn en alsnog de volle prijs moeten betalen. Hebben andere die ook op standaard zijn gezet hier last van of een antwoord hierop vanuit hbo? Support blijft er maar omheen draaien helaas.
Als ik contact opneem met support dan blijven ze maar vragen naar gegevens en geven ze geen antwoord. Iemand hier ook last van of een antwoord? Ik voelde hem al aankomen dat de mensen die de voor altijd korting kregen uiteindelijk de schaak zouden zijn en alsnog de volle prijs moeten betalen. Hebben andere die ook op standaard zijn gezet hier last van of een antwoord hierop vanuit hbo? Support blijft er maar omheen draaien helaas.
Ik heb ook een "Voormalig standaard" abonnement op HBO en ontvang gewoon films in 4K Dolby Vision. Het staat ook vermeld bij de film en ik zie het Dolby Vision logo rechtsboven in beeld als de film start. Probeer de film "The Batman" eensousselg schreef op donderdag 26 december 2024 @ 09:08:
Ik heb een lg tv en ik kreeg vroeger een hdr melding bij 4k content maar die krijg ik al een tijdje niet meer en vermoed dat ik geen 4k meer ontvang.
:strip_exif()/f/image/bNM4k52WgJ0FdorrtGfPnNOd.jpg?f=fotoalbum_medium)
Edite: Ik krijg overgens geen HDR (zoals @RobertMe hieronder meld) bij de serie Dune ook deze is bij mij Dolby Vision. En ik kijk met de laatste versie Apple TV 4K op een LG OLEDC9
:strip_exif()/f/image/TkoyJ3XoCNGvq18nwVKkCZT3.jpg?f=fotoalbum_medium)
[ Voor 36% gewijzigd door DON PAPA op 26-12-2024 10:05 ]
In mijn herinnering zijn er hier een maand of 2 terug wat problemen besproken met HDR op bepaalde modellen LG TVs mogelijk gecombineerd met externe hardware (soundbar / versterker).ousselg schreef op donderdag 26 december 2024 @ 09:08:
Er was een hoop gedoe toen hbo max en discovery+ samen gingen, en er is toen beloofd dat de mensen die omgezet worden naar het standaard abonnement de 4k optie niet zouden verliezen. Ik heb een lg tv en ik kreeg vroeger een hdr melding bij 4k content maar die krijg ik al een tijdje niet meer en vermoed dat ik geen 4k meer ontvang. Het beeld lijkt iets minder scherp ook en heb het op verschillende apparaten geprobeeere en krijg niet het gevoel dat ik uhd heb.
Zelf heb ik ook dit "Voormalig standaard" abo, ben nu Dune: Prophecy aan het kijken en mijn oude LG TV geeft gewoon een HDR melding en beeld lijkt in zoverre ook 4K + HDR te zijn. Overigens speel ik wel af op een Nvidia Shield (TV is ook te oud voor de HBO app).
Edit/toevoeging:
Dat kan kloppen, want de Shield 2017 doet geen Dolby Vision. Volgens mij krijg ik wel (ook) de DV indicatie in de app. Maar zonder DV support op de Shield speelt die dus de HDR10 versie af en dus HDR indicatie op de TV.DON PAPA schreef op donderdag 26 december 2024 @ 09:24:
Edite: Ik krijg overgens geen HDR (zoals @RobertMe hieronder meld) bij de serie Dune ook deze is bij mij Dolby Vision. En ik kijk met de laatste versie Apple TV 4K op een LG OLEDC9
[ Voor 15% gewijzigd door RobertMe op 26-12-2024 10:15 ]
Ik heb een lg c9 en wellicht is dit eruit gesloopt met een update of iets dergelijks. Ik krijg wel de dolby atmos melding maar geen dolby vision of hdr melding. Valt er behalve de dat afhankelijk van je abonnement xxxx melding te controleren of je echt 4k/uhd streamt? Ik heb geen shield en mijn streaming box kan geen 4k streamen helaas.
Wat ik nog wel kan herinneren, als ik een hdr melding kreeg dan veranderde mijn picture mode maar dat blijft nu ook onveranderd...
En als ik de amazon app open dan veranderd mijn picture mode naar dolby vision en krijg ik de dolby atmos (heb even de interne speaker aangezet) en dolby vision logo te zien. Dus lijkt echt aan hbo max te liggen
Update:
Hbo support geeft aan dat er meerdere klanten een melding maken hierover en dat het in combinatie met LG zou zijn. Kan ik het op een pc of mobiel testen of is daar geen oplossing voor om te zien wat je streamt?
Wat ik nog wel kan herinneren, als ik een hdr melding kreeg dan veranderde mijn picture mode maar dat blijft nu ook onveranderd...
En als ik de amazon app open dan veranderd mijn picture mode naar dolby vision en krijg ik de dolby atmos (heb even de interne speaker aangezet) en dolby vision logo te zien. Dus lijkt echt aan hbo max te liggen
Update:
Hbo support geeft aan dat er meerdere klanten een melding maken hierover en dat het in combinatie met LG zou zijn. Kan ik het op een pc of mobiel testen of is daar geen oplossing voor om te zien wat je streamt?
:strip_exif()/f/image/JV3b70HozEdiz3VYjdK6A3AF.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 83% gewijzigd door ousselg op 26-12-2024 11:11 ]
@ousselg Ik heb het even getest met de HBO app op de LG C9 zelf, maar die geeft bij mij ook geen Dolby Vision door. Er staat bij de informatie tekst wel (zoals eerdere screenshots) dat hij Dolby Vision is, maar als ik de stream start komt er geen Dolby Vision logo in de rechter bovenhoek. En het beeld is ook duidelijk geen geen Dolby Vision. Het ligt dus duidelijk aan het afspeel apparaat (C9), want op de AppleTV heb ik met dit zelfde abonnement dus wel gewoon Dolby Vision.
Ik zou je sowieso een Apple TV 4K kastje aanraden, die geeft echt zo'n mooi beeld op de C9, ik zou niet meer zonder willen...
Ik zou je sowieso een Apple TV 4K kastje aanraden, die geeft echt zo'n mooi beeld op de C9, ik zou niet meer zonder willen...
Lijkt mij niet direct in een PC opstelling. Voor HDR / DV zul je ook de apparatuur moeten hebben en bij een PC dus een monitor met HDR ondersteuning. Uiteraard kun je wel de PC aansluiten op de TV (met een HDMI kabel), maar dan zou ik alsnog alleen de TV aansluiten (en niet ook nog een monitor). In ee scherminstellingen van Windows zie je dan ook dat die iets van HDR doet.ousselg schreef op donderdag 26 december 2024 @ 10:55:
Kan ik het op een pc of mobiel testen of is daar geen oplossing voor om te zien wat je streamt?
Of browsers vervolgens ook HDR / DV ondersteunen weet ik niet. Maar ik zou gokken dat in ieder geval Chrome / Edge / ... dit wel doen en Firefox "eerder" niet. Maar kan ook best dat alle browsers het doen.
Maar @DON PAPA heeft semi ook al bevestigd dat het zeer waarschijnlijk gewoon aan de TV + app combinatie ligt en niet aan het abo of dat HBO "klanten naait".
Snap alleen de ATV opmerking niet. Op een ATV zal het beeld niet beter zijn dan elke andere mediaspeler die dezelfde videoformaten ondersteund. Is immers ook een digitaal signaal dat maar uitgepakt (/gedecode) hoeft te worden naar een "ruw" (/ongecomprimeerd) video signaal dat over HDMI naar de TV gaat. De mediaspeler hoort niks met die video te doen verder. Een mediaspeler van minder dan €100 met HDR + DV support zal dus net zo'n goed beeld geven. En een ATV ondersteund bij mijn weten weer geen Dolby Atmos passthrough dus heeft ook zijn eigen nadelen als je alles echt perfect wilt hebben. Waarbij ik meen dat als je echt "het beste" wilt hebben de Shield 2019 nog steeds bovenaan staat. Die doet wel Dolby Vision (i.t.t. de oudere modellen dus), ondersteund Atmos & DTS X passthrough audio, etc etc. En voor een kleinere beurs ondersteund een Nokia Streambox volgens mij ook het overgrote deel van wat je maar wensen kunt.
Thanks voor het testen dan zit het inderdaad in de combinatie met LG c9 en hbo.DON PAPA schreef op donderdag 26 december 2024 @ 11:17:
@ousselg Ik heb het even getest met de HBO app op de LG C9 zelf, maar die geeft bij mij ook geen Dolby Vision door. Er staat bij de informatie tekst wel (zoals eerdere screenshots) dat hij Dolby Vision is, maar als ik de stream start komt er geen Dolby Vision logo in de rechter bovenhoek. En het beeld is ook duidelijk geen geen Dolby Vision. Het ligt dus duidelijk aan het afspeel apparaat (C9), want op de AppleTV heb ik met dit zelfde abonnement dus wel gewoon Dolby Vision.
Ik ben zelf een android gebruiker en tevreden over mijn oude nokia 8000. Wil nu graag de 8010 kopem maar zie dat de box een stuk duurder en schaarser is geworden op dit moment. Ik ben sinds ik de media box heb gekocht om en wil het liefst niet meer de standaard tv os gebruiken (mijn 8000 box had geen 4k support vandaar dat ik de webos bleef gebruiken) echter zie ik het niet zitten om een Atv aan te schaffen omdat je vaak net wat minder kan dan met een android en ik sws niet echt een liefhebber ben van Apple door de bochten die je vaak moet nemen tov een android device.
Is het voor een android een kwestie van shield vs de 4k boxen die er zijn (schijnen allemaal dezelfde hardwaren te hebben maar andere updates/firmware las ik)
Dat snap ik hoor, het is ook gewoon mijn persoonlijke mening. Ik heb hiervoor verschillende andere mediaplayers gehad, waaronder ook de Shield TV pro 2019, maar ook daarmee kreeg ik het beeld niet goed (welke instellingen ik ook probeerde), het beeld bleef heel onrustig. Wat vooral heel zichtbaar was als de camera heel snel bewoog en het niet scherp zijn in de achtergrond rond de ondertitelingen (waar ik gewoon heel gevoelig voor ben blijkbaar, want mijn vrouw had er vaak geen last van), maar bij de AppleTV heb ik dit totaal niet meer. Ik ben verder totaal geen Apple fan, het is trouwens ook het enige Apple apparaat wat ik in huis heb. Maar nogmaals het is gewoon mijn eigen mening die gebaseerd is op mijn eigen ervaringen, en ik snap ook heel goed als andere een andere mening/ ervaring hebben...
[ Voor 8% gewijzigd door DON PAPA op 26-12-2024 15:40 ]
Voor mij is ATV niet enkel AppleTV maar ook AndroidTV, dus ik raak altijd even de weg kwijt bij die afkorting. Mogelijk verkeer ik al te lang in het Android (Google) TV wereldtje, en ben nog nooit in de Apple boom geklommenousselg schreef op donderdag 26 december 2024 @ 11:34:
Thanks voor het testen dan zit het inderdaad in de combinatie met LG c9 en hbo.
Ik ben zelf een android gebruiker en tevreden over mijn oude nokia 8000. Wil nu graag de 8010 kopen maar zie dat de box een stuk duurder en schaarser is geworden op dit moment. Ik ben sinds ik de media box heb gekocht om en wil het liefst niet meer de standaard tv os gebruiken (mijn 8000 box had geen 4k support vandaar dat ik de webos bleef gebruiken) echter zie ik het niet zitten om een Atv aan te schaffen omdat je vaak net wat minder kan dan met een android en ik sws niet echt een liefhebber ben van Apple door de bochten die je vaak moet nemen tov een android device.
Is het voor een android een kwestie van shield vs de 4k boxen die er zijn (schijnen allemaal dezelfde hardwaren te hebben maar andere updates/firmware las ik)
Even terug op de kieper, die Nokia 8000 kan prima 4k en HDR10 afspelen, daar zit je mis. Mist echter Dolby Vision support en de ondersteuning voor de HD audio formaten (DTS-HD, -X, TrueHD (dacht ik) en Atmos in TrueHD (dit weet ik zeker).
De 8010 kan dat allemaal wel, maar is een SEI804 apparaat en daar zijn er meer van (hoewel Tweakers PW niet alles toont wat beschikbaar is op de NL markt). V.w.b. streaming en lokaal media afspelen, doet ie niet onder voor de Shield TV 2019 Pro, v.w.b. video en audio codec support, heeft zelfs iets meer aan codec opties, zoals de AV1 codec en HDR mogelijkheid bij YouTube, wat de Shield niet kan. Draaien als Plex server, dat kan ie dan weer niet.
Afijn, terug ontopic. De Nokia (en soortgelijke apparaten), kunnen een overlay tevoorschijn toveren en daarin kan je precies zien wat (o.a.)HBOMax naar de TV (en daarbij naar receiver, soundbar, etc.), stuurt als media.
Testing, one, two ...
Ooh dan heb ik me vergist, ik dacht dat de box geen 4k kon (alhoewel ik hem voor mn oude samung heb aangeschaft omdat het een prima tv was maar de os kon niks meer).
Ik zal eens testen met de nokia 8000 om te zien hoe het beeld dan is. Kan je me aangeven welke tools je gebruikt om de beeld kwaliteit als overlay te zien?
Ik zal eens testen met de nokia 8000 om te zien hoe het beeld dan is. Kan je me aangeven welke tools je gebruikt om de beeld kwaliteit als overlay te zien?
De debug overlay. Te activeren in de Android TV instellingen onder "over", en dan maar op de kernel versie blijven klikken (minimaal 5x dacht ik) tot het debug venster opengaat. Daarin is de overlay te activeren en eveneens een shortcut om er direct naartoe te kunnen.ousselg schreef op donderdag 26 december 2024 @ 13:22:
Ooh dan heb ik me vergist, ik dacht dat de box geen 4k kon (alhoewel ik hem voor mn oude samung heb aangeschaft omdat het een prima tv was maar de os kon niks meer).
Testing, one, two ...
Dat de hdr 4k het niet meer doet bij HBO op een lg c9 is al een tijdje bekend. Zie vanaf robkorv in "Het HBO Max topic [streamingdienst]" meerdere berichten.
Blijkbaar vindt de leverancier van de app dat de c9 niet snel genoeg is voor 4k hdr content. Dit terwijl YouTube, Netflix en Disney+ dit wel ondersteunen op deze tv.
Ik ben maar weer de films en series die op HBO staan gaan downloaden. Dan heb ik wel Dolby Vision en 4k resolutie.
Blijkbaar vindt de leverancier van de app dat de c9 niet snel genoeg is voor 4k hdr content. Dit terwijl YouTube, Netflix en Disney+ dit wel ondersteunen op deze tv.
Ik ben maar weer de films en series die op HBO staan gaan downloaden. Dan heb ik wel Dolby Vision en 4k resolutie.
Box beneden aangesloten en de overlay aangezet, idd meteen een hele andere beleving en kwaliteit. Thanks voor je hulp. Google Streamer meteen besteld om niet meer afhankelijk te zijn van de grillen van de ontwikkelaars.hardware-lover schreef op donderdag 26 december 2024 @ 13:46:
[...]
De debug overlay. Te activeren in de Android TV instellingen onder "over", en dan maar op de kernel versie blijven klikken (minimaal 5x dacht ik) tot het debug venster opengaat. Daarin is de overlay te activeren en eveneens een shortcut om er direct naartoe te kunnen.
De Eurosport integratie is toch echt om te huilen. Vooral de programma gids. Staat bijna niets in en als ik zoek op "veldrijden" vind ik veel meer uitzendingen (wel enkel Frans , maar tant pis)
Zelfde met Dakar vanaf vrijdag: niet in de programmagids maar als je zoekt vind je wel de aankomende programmas
Zelfde met Dakar vanaf vrijdag: niet in de programmagids maar als je zoekt vind je wel de aankomende programmas
.
[ Voor 99% gewijzigd door daffie82 op 30-12-2024 14:17 ]
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.2.0 (UMOEUXM)
De debug overlay is er niet perse om zaken op te lossen maar meer om dingen te controleren.daffie82 schreef op maandag 30 december 2024 @ 13:34:
Die debug overlay was toch niet meer nodig dacht ik ?
Dacht dat het probleem via een software upgrade was opgelost. Tenminste op de ''oude'' CCmGTV.
ik heb het volgens mij terug default gezet en heb geen problemen meer.
Op een CCmGTV is deze volgens mij enkel te activeren via ADB en niet via het apparaat zelf, maar ik kan mij eerlijk gezegd ook niet heugen deze ooit actief gemaakt te hebben op dat apparaat, voornamelijk omdat ik deze nauwelijks in gebruik heb genomen voor dagelijks gebruik/serieus testen.
Testing, one, two ...
sorry, ik zit zaken door elkaar te halen. Ik had het over die HW overlay. Dat is iets anders.hardware-lover schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:04:
[...]
De debug overlay is er niet perse om zaken op te lossen maar meer om dingen te controleren.
Op een CCmGTV is deze volgens mij enkel te activeren via ADB en niet via het apparaat zelf, maar ik kan mij eerlijk gezegd ook niet heugen deze ooit actief gemaakt te hebben op dat apparaat, voornamelijk omdat ik deze nauwelijks in gebruik heb genomen voor dagelijks gebruik/serieus testen.
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.2.0 (UMOEUXM)
Sinds het nieuwe HBO Max er is, ontbreekt de "leaving soon"-categorie. Series en films verdwijnen opeens zonder enige aankondiging. In een zoektocht naar een overzicht wat er binnenkort verdwijnt, kwam ik onderstaande site tegen. Ik heb het een weekje geprobeerd en de lijst lijkt daadwerkelijk te kloppen, maar geen idee of de site volledig is. Hoe dan ook ziet het er naar uit dat veel kerstfilms, de Ocean-reeks en de Policy Academy-reeks per 31 januari zullen verdwijnen.
https://www.movieofthenight.com/catalog/hbo/nl/leaving
https://www.movieofthenight.com/catalog/hbo/nl/leaving
Enig idee of de debug overlay op Google TV os ook te activeren is? In de dev menu zie ik hem niet zo snel. Vond het wel handig om te zien wat een stream doet.hardware-lover schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:04:
[...]
De debug overlay is er niet perse om zaken op te lossen maar meer om dingen te controleren.
Op een Homatics Google TV Dongle kon ik het extern activeren via ADB. Datzelfde werkte destijds niet op een CCmGTV.ousselg schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 11:00:
Enig idee of de debug overlay op Google TV os ook te activeren is? In de dev menu zie ik hem niet zo snel. Vond het wel handig om te zien wat een stream doet.
Testing, one, two ...
Dat doe je via je pc neem ik aan? En moet je dat elke keer aan en uitzetten via je pc of kan je daar een snelkoppeling voor gebruiken zoals het ook in Android tv os kon?hardware-lover schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 11:54:
[...]
Op een Homatics Google TV Dongle kon ik het extern activeren via ADB. Datzelfde werkte destijds niet op een CCmGTV.
Vanaf PC of (Android) mobiel gebruik ik ADB. Tegenwoordig meestal vanaf mijn mobiel.ousselg schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 15:34:
Dat doe je via je pc neem ik aan? En moet je dat elke keer aan en uitzetten via je pc of kan je daar een snelkoppeling voor gebruiken zoals het ook in Android tv os kon?
Kan me niet direct meer herinneren of dat, eenmaal geactiveerd, steeds opnieuw moest. Maar via mobiel kun je eerder gegeven opdrachten simpel weer tevoorschijn halen.
Nu datzelfde apparaat de update naar Android TV V14 heeft gekregen, werkt dezelfde werkwijze niet meer voor dat apparaat, dat heb ik recent nog uitgeprobeerd.
Testing, one, two ...
Sinds kort HBO en kijken via de Ziggo Next box. We hebben regelmatig dat de bitratre terug valt naar VHS kwaliteit.. De verbinding is top en met andere diensten geen klachten.
Gekozen voor de goedkope optie met reclames om het te testen maar dit lijkt niet goed.
Suggesties of mensen met gelijke ervaring..?
Gekozen voor de goedkope optie met reclames om het te testen maar dit lijkt niet goed.
Suggesties of mensen met gelijke ervaring..?
*knip*
Zie dus de topic warning.
Zie dus de topic warning.
[ Voor 94% gewijzigd door tweakduke op 09-01-2025 12:04 ]
Kan niet. En indien wel zie topic warning hieronder.
[ Voor 62% gewijzigd door tweakduke op 09-01-2025 12:04 . Reden: quote aangepast ]
Dit is helaas heel normaal in streamingsland, en heeft elke streamingdienst wel zelfs Netflix / Disney.
Zelfs sommige seizoenen zijn wel in België te zien, maar nog niet in Nederland(Zoals laatste seizoen van Young Sheldon).
Heeft met rechten etc te maken, enige manier om te omzeilen is met een vpn.
Zelfs sommige seizoenen zijn wel in België te zien, maar nog niet in Nederland(Zoals laatste seizoen van Young Sheldon).
De enige manier om hier mee om te gaan is de trein te pakken naar het betreffende landCarlos0_0 schreef op maandag 6 januari 2025 @ 20:27:
<>
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Of een ooglapfranssie schreef op maandag 6 januari 2025 @ 20:37:
[...]
De enige manier om hier mee om te gaan is de trein te pakken naar het betreffende land

Geweldig toch dat streaming. Ik volg de uitzendingen van de Dakar atijd een dag na de uitzending. Leuk tot de aflevering van 6 januari helemaal nergens staat op HBO Max. Echt de sport integratie is zo slecht.
06-01 was toch een rustdag?stijn014 schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:20:
Geweldig toch dat streaming. Ik volg de uitzendingen van de Dakar atijd een dag na de uitzending. Leuk tot de aflevering van 6 januari helemaal nergens staat op HBO Max. Echt de sport integratie is zo slecht.
Edit: https://www.eurosport.nl/...kalender-resultaten.shtml
[ Voor 10% gewijzigd door Mr. Freeze op 08-01-2025 10:26 ]
Laatste seizoen Young Sheldon is in februari te te zien op HBO in Nederland.Carlos0_0 schreef op maandag 6 januari 2025 @ 20:27:
Dit is helaas heel normaal in streamingsland, en heeft elke streamingdienst wel zelfs Netflix / Disney.
Mooi al ben ik nu eerst met The Mentalist bezig, heb die vroeger gekeken.Deezers schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 11:20:
[...]
Laatste seizoen Young Sheldon is in februari te te zien op HBO in Nederland.
Ik heb het nooit afgekeken, dus maar eens opnieuw begonnen op HBO.
Wij zijn onze levenslange korting kwijt omdat de gene die het op zijn naam had, zonder pardon het abonnement heeft opgezegd dus nu even hopen dat er binnenkort een mooie korting komt op HBO Max en gelijk afsluiten.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Is er geen korting meer op het jaarabonnement? Veel meer acties zijn er niet.G_Dragon schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 14:15:
Wij zijn onze levenslange korting kwijt omdat de gene die het op zijn naam had, zonder pardon het abonnement heeft opgezegd dus nu even hopen dat er binnenkort een mooie korting komt op HBO Max en gelijk afsluiten.
Ik zag trouwens dat The Pitt online staat. Ziekenhuisserie ala 24 (werkdag van 15 uur). Tot en met april wekelijks te zien. Merk toch wel dat ik vaak een week later alweer ben vergeten waar het over ging. Dus even kijken of ik 3 maanden ga wachten. Spoilers ontwijken is bij sommige series echt een uitdaging geworden.
Ja daar zitten wij nu wel aan te denken, scheelt 17% vergeleken met een maandabonnement.Deezers schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 14:28:
[...]
Is er geen korting meer op het jaarabonnement? Veel meer acties zijn er niet.
Ik zag trouwens dat The Pitt online staat. Ziekenhuisserie ala 24 (werkdag van 15 uur). Tot en met april wekelijks te zien. Merk toch wel dat ik vaak een week later alweer ben vergeten waar het over ging. Dus even kijken of ik 3 maanden ga wachten. Spoilers ontwijken is bij sommige series echt een uitdaging geworden.
6 maart verloopt de 3 maanden 2,99 euro p/m actie. Overigens de versie met reclame, wat ik eerst nog net doen vond, maar wordt het nu wel een beetje zat. Ik heb al redelijk wat content gezien, maar of ik onderstaande kijklijst ga halen weet ik niet. In ieder geval Dune Prophecy, True Detective, The Outsider en His Dark Materials. Daarna maar zien, of anders maar doorschuiven naar de volgende actie periode.
Nog adviezen wat juist wel/niet te kijken?
:strip_exif()/f/image/Vleg3hTrtQj9VTMl9oHOldS4.jpg?f=fotoalbum_large)
Last of us seizoen 2? Vanaf April.meesje schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 14:57:
6 maart verloopt de 3 maanden 2,99 euro p/m actie. Overigens de versie met reclame, wat ik eerst nog net doen vond, maar wordt het nu wel een beetje zat. Ik heb al redelijk wat content gezien, maar of ik onderstaande kijklijst ga halen weet ik niet. In ieder geval Dune Prophecy, True Detective, The Outsider en His Dark Materials. Daarna maar zien, of anders maar doorschuiven naar de volgende actie periode.
[Afbeelding]
Alleen het eerste seizoen (of 1 en 3) van True Detective kijken, de rest is eigenlijk beneden maat. En anders dan Dune (die ik wel aanraad) ken ik niets van je lijstje.meesje schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 14:57:
[Afbeelding]
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Peacemaker is ook wel echt een pareltje. Heel aparte humor en grappig verhaal, zonde dat daar maar 1 seizoen van is.True schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:48:
[...]
Alleen het eerste seizoen (of 1 en 3) van True Detective kijken, de rest is eigenlijk beneden maat. En anders dan Dune (die ik wel aanraad) ken ik niets van je lijstje.
Ik dacht dat het laatste seizoen ook wel goed was. Het eerste seizoen heb ik al eens gezien.True schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:48:
[...]
Alleen het eerste seizoen (of 1 en 3) van True Detective kijken, de rest is eigenlijk beneden maat. En anders dan Dune (die ik wel aanraad) ken ik niets van je lijstje.
[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 11-01-2025 11:18 ]
Bij de serie His Dark Materials ben ik bij aflevering 3 afgehaakt. Maar als je ook graag leest (en het is je genre) dan wil ik His Dark Materials wel aanraden.
Hehe dat werd tijd.Deezers schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 11:20:
[...]
Laatste seizoen Young Sheldon is in februari te te zien op HBO in Nederland.
En nu weer wachten op de spin off daarvan; Georgie & Mandy's First Marriage
De serie is wel verlengd. En ik meen dan S02 voor dit jaar op de planning staat. (Wat uiteraard wel verschillende jaren na S01 is)Holzschuh schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 11:14:
[...]
Peacemaker is ook wel echt een pareltje. Heel aparte humor en grappig verhaal, zonde dat daar maar 1 seizoen van is.
Hahaha het laatste seizoen goed? Wat een slap aftreksel dat de naam True Detective niet mag hebben. Een plot zo dun je kunt het carbonpapier noemen. Zat ik er in en wilde ik graag de volgende aflevering kijken? Ja, maar (volledig) subjectief zou ik zeggen als ik het niet gezien had, had ik mij ook niet hoeven ergeren en had ik niets gemist.meesje schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 11:17:
[...]
Ik dacht dat het laatste seizoen ook wel goed was. Het eerste seizoen heb ik al eens gezien.
Issa López haalt wat mij betreft de naam True Detective door de slijk met dit seizoen.
Wat mij betreft is er één True Detective seizoen: 1, dan is er een Almost True Detective seizoen: 3 en seizoen 2 is een Detective en 4 is een vaag onsamenhangend horrorverhaal.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Gisteren begonnen aan The White Lotus na alle goede verhalen. Ben het er 100% mee eens, heerlijke humor.
Overigens 2 weken geleden pas The Penguin afgerond. Komt bij mij in mijn all time top 5 te staan. Colin Farell als The Penguin, ongeëvenaard.
Overigens 2 weken geleden pas The Penguin afgerond. Komt bij mij in mijn all time top 5 te staan. Colin Farell als The Penguin, ongeëvenaard.
Bedankt! Dan hou ik het voor nu alleen voor seizoen 3 (S1 al gezien).True schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 12:21:
[...]
Hahaha het laatste seizoen goed? Wat een slap aftreksel dat de naam True Detective niet mag hebben. Een plot zo dun je kunt het carbonpapier noemen. Zat ik er in en wilde ik graag de volgende aflevering kijken? Ja, maar (volledig) subjectief zou ik zeggen als ik het niet gezien had, had ik mij ook niet hoeven ergeren en had ik niets gemist.
Issa López haalt wat mij betreft de naam True Detective door de slijk met dit seizoen.
Wat mij betreft is er één True Detective seizoen: 1, dan is er een Almost True Detective seizoen: 3 en seizoen 2 is een Detective en 4 is een vaag onsamenhangend horrorverhaal.
Holzschuh schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 11:14:
[...]
Peacemaker is ook wel echt een pareltje. Heel aparte humor en grappig verhaal, zonde dat daar maar 1 seizoen van is.
En ook interessant:The second season will premiere on Max in August 2025.
A spin-off series, Waller, is in development as part of the DCU.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC