Moet zeggen werd niet heel warm van de trailer die ik zag, weet niet of ik deze serie ga kijken.
Ik wacht het even af, goed heb toch eerst wat andere dingen nog te zien. dus wie weet later eens proberen
Moet zeggen werd niet heel warm van de trailer die ik zag, weet niet of ik deze serie ga kijken.
Dus de C1 en ik neem aan ook de G1 dan, krijgt via een firmware update nog een chromecast functie? Heb je daar een link van?Carlos0_0 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:06:
[...]
Ik ben weer voor een Oled LG gegaan als nog, vind het heerlijk en fijne tv's ook de interface(En geen android).
Ze krijgen sinds een tijdje meer updates(ook meerdere grotere OS updates), en LG bouwt tot de modellen van C1 of C2 ook nog chromecast functie in(Die komt nog dus via een update).
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.2.0 (UMOEUXM)
Zo te zien vanaf de modellen van 2022daffie82 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 19:12:
[...]
Dus de C1 en ik neem aan ook de G1 dan, krijgt via een firmware update nog een chromecast functie? Heb je daar een link van?
Pas vanaf de C2/G2 inderdaad.Carlos0_0 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 19:22:
[...]
Zo te zien vanaf de modellen van 2022
https://global.techradar....ijg-je-een-gratis-upgrade
Het stond ook hier op tweakers, maar kan zo het artikel niet meer terug vinden.
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.2.0 (UMOEUXM)
Ik heb dus exact hetzelfde probleem met dezelfde tv. House of Dragon was gewoon niet te kijken door alle haperingen + belichting die continue veranderde.Justinn1988 schreef op maandag 23 september 2024 @ 10:32:
Ik heb ook sinds dag 1 het 4K abonnement met 'levenslang' 50% korting en ik ben met de huidige prijs tevreden met de content.
Maar ook ik heb sinds de nieuwe app, die in juni verplicht werd gesteld, problemen met mijn smart-TV (Sony KD-55XE9005; ja is ook niet de nieuwste meer). HDR lijkt hij wel te herkennen, maar dan krijg ik opvallend irritante grijze balken (zie hier voor voorbeeld). Ook heb ik volgens mij meer last van 'stutters' en twijfel ik of 4K content wel in 4K afgespeeld wordt.
Dit had ik absoluut niet met de oude app van vóór juni.
Oh lekker dan, hopelijk komt er snel weer een update! Ik hoop dat wij op onze Chromecast ook een update hebben gehad zodat we de intro's en samenvattingen eindelijk kunnen overslaan (Weet dat er andere manieren zijn).robkorv schreef op maandag 23 september 2024 @ 09:19:
Vanochtend kwam er een update binnen van de HBO max app voor me LG C9. Dit heeft niet 4k HDR terug gebracht. Dat is nog steeds stuk
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb precies dezelfde tv met dezelfde klachten. Het beeld stottert vaker en hdr is lelijk met die grijze balken. Wilde nog contact opnemen met de klantenservice, maar daar was het niet meer van gekomen.Justinn1988 schreef op maandag 23 september 2024 @ 10:32:
Maar ook ik heb sinds de nieuwe app, die in juni verplicht werd gesteld, problemen met mijn smart-TV (Sony KD-55XE9005; ja is ook niet de nieuwste meer). HDR lijkt hij wel te herkennen, maar dan krijg ik opvallend irritante grijze balken (zie hier voor voorbeeld). Ook heb ik volgens mij meer last van 'stutters' en twijfel ik of 4K content wel in 4K afgespeeld wordt.
Dit had ik absoluut niet met de oude app van vóór juni.
Oh no, kan het nog slechter? Alleen al de aantal fouten in de ondertiteling bij Young Sheldon is om te huilen, als er nu ook nog eens een AI bij gaat komen hou ik mijn hart vastPompi schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 19:50:
https://www.theverge.com/...e-cloud-closed-captioning
Yeeey...nog slechtere en incorrecte ondertitels. Als hetzelfde systeem wordt gebruikt als die voor youtube, beloofd dat niet veel goeds. Is ook niet dat we hierdoor verlaging van de prijs ofzo krijgen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nu ben ik geen fan van AO of zo. Maar met handwerk kun je net zo goed hebben dat de vertaler er met de pet naar gooit en het een zooitje ongeregeld oplevert. In der tijd met "hobby" vertalingen van OpenSubtitles vaak genoeg de meest bizarre dingen langs zien komen.G_Dragon schreef op woensdag 25 september 2024 @ 08:09:
[...]
Oh no, kan het nog slechter? Alleen al de aantal fouten in de ondertiteling bij Young Sheldon is om te huilen, als er nu ook nog eens een AI bij gaat komen hou ik mijn hart vast
Je bedoelt die update van begin deze week voor HBO Max app ?Tdewagt schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:41:
Voor de LG is net een update geweest van de HBO App, alles werkt nu weer naar behoren!
[ Voor 4% gewijzigd door daffie82 op 26-09-2024 11:18 ]
Ik zie geen update op mijn c9. De update van begin deze week heeft de 4k en HDR niet terug gebracht. Dat werkt nog steeds niet.Tdewagt schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:41:
Voor de LG is net een update geweest van de HBO App, alles werkt nu weer naar behoren!
[ Voor 31% gewijzigd door swhnld op 28-09-2024 14:14 ]
Dan waarschijnlijk primetime USA vandaag dus rond een uurtje of 01.00 - 03.00 onze tijd.Yonix schreef op zondag 29 september 2024 @ 20:51:
Iemand enig idee wanneer E2 van ‘The Pinguin’ live gaat? Volgens IMDB zou hij vandaag te zien moeten zijn, maar Max toont vooralsnog alleen E1.
[ Voor 6% gewijzigd door True op 29-09-2024 20:56 ]
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Da’s suf. Maar goed, dan maar morgenavond.True schreef op zondag 29 september 2024 @ 20:55:
[...]
Dan waarschijnlijk primetime USA vandaag dus rond een uurtje of 01.00 - 03.00 onze tijd.
Edit: dat was ook altijd zo met GoT destijds.
Is het aan te raden om de film Gotham eerst te kijken?Yonix schreef op zondag 29 september 2024 @ 20:59:
[...]
Da’s suf. Maar goed, dan maar morgenavond.
Bedankt voor de uitleg!
Ik neem aan dat je ‘The Batman’ bedoelt? Voor de sfeer en wat achtergrondinformatie is het aan te raden, maar de serie kan prima gevolgd worden als je de film niet hebt gezien.Drials schreef op zondag 29 september 2024 @ 21:43:
[...]
Is het aan te raden om de film Gotham eerst te kijken?
Ik denk dat hij de serie Gotham bedoelde, omdat er nogal veel gebeurd in die stadYonix schreef op zondag 29 september 2024 @ 21:54:
[...]
Ik neem aan dat je ‘The Batman’ bedoelt? Voor de sfeer en wat achtergrondinformatie is het aan te raden, maar de serie kan prima gevolgd worden als je de film niet hebt gezien.
Ja die bedoelde ik inderdaad 🤦👍Yonix schreef op zondag 29 september 2024 @ 21:54:
[...]
Ik neem aan dat je ‘The Batman’ bedoelt? Voor de sfeer en wat achtergrondinformatie is het aan te raden, maar de serie kan prima gevolgd worden als je de film niet hebt gezien.
Daar ziet Oswald er wel een tikkie anders uit.ikbenerniet schreef op zondag 29 september 2024 @ 22:11:
[...]
Ik denk dat hij de serie Gotham bedoelde, omdat er nogal veel gebeurd in die stad
IMDB: Gotham (TV Series 2014–2019)
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Heb je toevallig basic met reclame? https://hbo.max.com/nl/nl dan kun je überhaupt niet downloaden.ramrodwillem schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 09:57:
Ik wil op mn IPad een aantal series downloaden via de nieuwe HBO App.
In mn HBO Download map staat niets maar als ik iets wil downloaden dan geeft hij direct aan "Download limiet bereikt" en geeft hij aan dat ik titels moet verwijderen maar er staat dus niet de map.
Wat is er aan de hand en hoe te verhelpen?
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Nee heb ik nietTrue schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 10:01:
[...]
Heb je toevallig basic met reclame? https://hbo.max.com/nl/nl dan kun je überhaupt niet downloaden.
Misschien heb je downloads op een ander apparaat, of ander account? Bij Netflix kan je ook maar downloads hebben op 2 devices. Op een derde apparaat krijg je dan ook een melding dat je eerst iets moet verwijderen.ramrodwillem schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 09:57:
Ik wil op mn IPad een aantal series downloaden via de nieuwe HBO App.
In mn HBO Download map staat niets maar als ik iets wil downloaden dan geeft hij direct aan "Download limiet bereikt" en geeft hij aan dat ik titels moet verwijderen maar er staat dus niet de map.
Wat is er aan de hand en hoe te verhelpen?
Hail to the king baby!
Ja het is zeker een goeie seriedragon2 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 12:24:
Hbo gaat er denk ik binnenkort uit hier, dus nu lijstje aan het afwerken wat ik nog wil zien.
Nu Supernatural opnieuw aan het kijken, vanaf het begin want weet niet meer waar ik gebleven was.
Wat is Supernatural toch een goede serie![]()
En dan met name S1-S5. En de aflevering met "Cordelia en Spike" S07E05 😂
Nee ik heb alleen de IPad , het gedoe is begonnen met het installeren van de vernieuwde App.urk_forever schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 13:58:
[...]
Misschien heb je downloads op een ander apparaat, of ander account? Bij Netflix kan je ook maar downloads hebben op 2 devices. Op een derde apparaat krijg je dan ook een melding dat je eerst iets moet verwijderen.
Ingedrukt houden dan gaat de boel trillen, en dan kan je kiezen voor verwijderen.ramrodwillem schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 14:51:
[...]
Nee ik heb alleen de IPad , het gedoe is begonnen met het installeren van de vernieuwde App.
Heb de App al verwijderd en weer geïnstalleerd zonder resultaat.
Is het icoontje verwijderen van de IPad voldoende om hem helemaal te verwijderen of moet dat op een andere manier?
Geprobeerd op de Shield: Ik hoef niet te updaten en kan gewoon een film starten.dragon2 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:57:
WTF? Ik wil hbo opstarten op m'n tv met Android TV, moet ik updaten, maar dan kan niet want 'this item isn't available in your country'.
Shield TV: zelfde probleem.
Android telefoon doet het wel, maar ik wil gewoon rechtstreeks op m'n tv kunnen kijken
Ben je niet ingelogd met een account die bv US als regio heeft?dragon2 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:57:
WTF? Ik wil hbo opstarten op m'n tv met Android TV, moet ik updaten, maar dan kan niet want 'this item isn't available in your country'.
Shield TV: zelfde probleem.
Android telefoon doet het wel, maar ik wil gewoon rechtstreeks op m'n tv kunnen kijken
http://specs.tweak.to/5253
Nee gewoon het Nederlande hbo account vanaf het begin, dus nog met 50% korting.Sjowhan schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:18:
[...]
Ben je niet ingelogd met een account die bv US als regio heeft?
Ik herken deze melding wel die ik tegenkwam toen ik ingelogd was met een account die aangemaakt was uit een andere regio..
YES dat doet hetW1ck1e schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:37:
@dragon2
In de store is er echter ook een update van HBO Max. Na installatie verschijnt de eerdere melding niet meer en kan ik gewoon kijken.
Graag gedaan. Ook geen idee, maar ik download liever uit de store.dragon2 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 14:03:
YES dat doet het![]()
Bedankt![]()
Geen idee waarom daar verschil in moet zitten trouwens, technisch gezien en klantvriendelijkheids gezien zeg maar 🤷
De livestreams van Eurosport 1 en 2 hebben reclame onderbrekingen. De losse streams van de sporten zijn reclamevrij.Dagg schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 09:24:
Iemand die de sport add-on heeft en mij kan uitleggen wat ze bedoelen met ‘Contains ads’, is dat voor de streams van Eurosport 1 en 2 en kun je net als toen bij Eurosport+ en nu bij Discovery+ gewoon allemaal verschillende streams reclame vrij volgen?
Anoniem: 1925548
Ik wacht ook nog vijf weken. Gezien de IMDb score van 8,8 denk ik dat ie hier wel bevalt.Anoniem: 1925548 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:42:
Wat is het toch altijd een tegenvaller wanneer een serie uitkomt waar je naar uit kijkt, om er vervolgens achter te komen dat je te maken hebt met het “kijk er maar 1 per week” systeem.
Nog 5 weken geduld dus voor dat ik aan The Penguin ga beginnen.
Bevalt die hier?
Nog veel erger zijn de series met een open einde en dan 2 tot 3 jaar wachten op een eventueel volgend seizoen. Daar ben ik helemaal klaar mee.Anoniem: 1925548 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:42:
Wat is het toch altijd een tegenvaller wanneer een serie uitkomt waar je naar uit kijkt, om er vervolgens achter te komen dat je te maken hebt met het “kijk er maar 1 per week” systeem.
Bevalt die hier?
Enerzijds snap ik dat 100%daffie82 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:18:
[...]
Nog veel erger zijn de series met een open einde en dan 2 tot 3 jaar wachten op een eventueel volgend seizoen. Daar ben ik helemaal klaar mee.
Ik kijk een serie enkel als die volledig afgerond is.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Dat doe ik dan weer niet dan kan je jaren op iets wachten, wat doe je in de tussentijd dan. want series stoppen meestal pas naar een tal van jaren/seizoenen ?.daffie82 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:18:
[...]
Nog veel erger zijn de series met een open einde en dan 2 tot 3 jaar wachten op een eventueel volgend seizoen. Daar ben ik helemaal klaar mee.
Ik kijk een serie enkel als die volledig afgerond is.
Er zijn nog meer dan genoeg afgeronde series die ik nog kan kijken. Maar bedankt voor je bezorgdheidCarlos0_0 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 20:18:
[...]
Dat doe ik dan weer niet dan kan je jaren op iets wachten, wat doe je in de tussentijd dan. want series stoppen meestal pas naar een tal van jaren/seizoenen ?.
Dan liever wachten tot het hele seizoen er is en die kijken, en dan maar 2 jaar wachten.
Als ik zou moeten gaan wachten tot iets afgelopen is, dan heb ik helemaal niks te kijken behalve reguliere tv.
Ik vond de eerste 2 afleveringen wel erg goed. Tony Soprano meets DC-vibe.Anoniem: 1925548 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:42:
Bevalt die hier?
Zitten volgens mij sowieso wat rare bugs in de WebOS versie.RCBL schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 12:41:
Toen HBO hier in Nederland op de markt kwam heb ik mij aangemeld met de lifetime 50% korting. UHD, DV etc was toen ter beschikking in de apps. Inmiddels is er wel wat veranderd met de abbo's echter zou er met DV, UHD etc voor die klanten niets veranderen. Voor zover ik het kan overzien is dat ook zo.
Als ik echter via de app op mijn LG C8 kijk, dan doet hij die DV, UHD niet! Normaliter geeft de TV dat aan en schakelt dus over. Kijk ik via de app op mijn Apple box dan doet hij het wel
In de TV zit het niet. Bij Amazon Prime wel 4K, UHD, DV etc
Ik vermoed dat dat dan ligt aan de app voor de LG-TV. Vraag is nu: ervaren meerderen dit met de combinatie LG-TV en de HBO app?
Geen 4K (meer) is hier uitgebreid besproken en conclusie was dat iedereen met de app op een LG TV keek. Probleem is ook aangekaart bij HBO Max en ze gingen er naar kijken. Hier is later (/recentelijk) ook minimaal een melding langs gekomen dat na een app update 4K weer werkte. En volgens mij was er ook nog iets met soundsbars / versterkers / ...? Als die niet wss aangesloten werkte het wel weer?RCBL schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 12:41:
Toen HBO hier in Nederland op de markt kwam heb ik mij aangemeld met de lifetime 50% korting. UHD, DV etc was toen ter beschikking in de apps. Inmiddels is er wel wat veranderd met de abbo's echter zou er met DV, UHD etc voor die klanten niets veranderen. Voor zover ik het kan overzien is dat ook zo.
Als ik echter via de app op mijn LG C8 kijk, dan doet hij die DV, UHD niet! Normaliter geeft de TV dat aan en schakelt dus over. Kijk ik via de app op mijn Apple box dan doet hij het wel
In de TV zit het niet. Bij Amazon Prime wel 4K, UHD, DV etc
Ik vermoed dat dat dan ligt aan de app voor de LG-TV. Vraag is nu: ervaren meerderen dit met de combinatie LG-TV en de HBO app?
Ah, dus het klopt dat de app op een LG, in ieder geval op de LG C8, geen 4K doet. Heb uiteraard de app al een keer gedeïnstalleerd en opnieuw opgehaald. In het web-OS zit het in ieder geval niet omdat, zoals ik al memoreerde, de AmazonPrime die 4K content wel werkt.RobertMe schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 12:53:
[...]
Geen 4K (meer) is hier uitgebreid besproken en conclusie was dat iedereen met de app op een LG TV keek. Probleem is ook aangekaart bij HBO Max en ze gingen er naar kijken. Hier is later (/recentelijk) ook minimaal een melding langs gekomen dat na een app update 4K weer werkte. En volgens mij was er ook nog iets met soundsbars / versterkers / ...? Als die niet wss aangesloten werkte het wel weer?
Dankje!darkdesign schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 10:50:
[...]
De livestreams van Eurosport 1 en 2 hebben reclame onderbrekingen. De losse streams van de sporten zijn reclamevrij.
Dit lijkt standaard te worden bij alle streamers, behalve Netflix (die clustert nog weleens per maand). Zag een aankondiging van een hbo serie start in november met wekelijkse releases tot eind januari.. en the Franchise is ook wekelijks kom ik nu achter. Dan ga ik eerst maar verder met complete series. Als ik wekelijks ga kijken vergeet ik de helft. En ondertussen worden series gecanceld omdat er te weinig mensen kijken.. release ze gewoon in èèn keer, dan kijken er wel genoeg mensen hoor.Anoniem: 1925548 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:42:
Bevalt die hier?
Precies, ben eigenlijk wel benieuwd of ze echt onderzocht hebben of het voordeliger is om wekelijks te releasen. zullen vast gebruikers door blijven zitten maar overall gok ik dat de eerste periode kijkcijfers een stuk lager zijn.Deezers schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 15:08:
[...]
Dit lijkt standaard te worden bij alle streamers, behalve Netflix (die clustert nog weleens per maand). Zag een aankondiging van een hbo serie start in november met wekelijkse releases tot eind januari.. en the Franchise is ook wekelijks kom ik nu achter. Dan ga ik eerst maar verder met complete series. Als ik wekelijks ga kijken vergeet ik de helft. En ondertussen worden series gecanceld omdat er te weinig mensen kijken.. release ze gewoon in èèn keer, dan kijken er wel genoeg mensen hoor.
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
Ik ook, heb ook geen social FOMO dus kan achteraf de serie wel bingen.adjep07 schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 20:34:
Het is de herintroductie van een van de nadelen van lineaire televisie. Idem voor reclame. Ik hoef niet opgelegd drie maanden over een serie te doen, bepaal ik liever zelf.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Same here. Lekker oudere series kijken die compleet zijn en op mijn eigen tempo.franssie schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 20:54:
[...]
Ik ook, heb ook geen social FOMO dus kan achteraf de serie wel bingen.
Er zijn ook mensen die (zoals ik vroeger op het schoolplein) de laatste aflevering van The A team wilden bespreken, en dan werkt het wel met de buzz en het moeten aanhouden van het abonnement.
De nieuwe Ranma serie lijkt anders wel wekelijks uit te komen op Netflix.Deezers schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 15:08:
[...]
Dit lijkt standaard te worden bij alle streamers, behalve Netflix (die clustert nog weleens per maand).
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Die week valt nog wel mee, 3 jaar tussen 2 seizoenen dat is wat een serie killt. Ondertussen heb je 100 andere dingen gezien en weet je geen snars meer van het vorige seizoen.Robtimus schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:41:
[...]
De nieuwe Ranma serie lijkt anders wel wekelijks uit te komen op Netflix.
Streaming diensten moeten niet raar kijken als er in de eerste weken amper naar gekeken wordt. Mensen willen niet meer een week hoeven te wachten.
[ Voor 25% gewijzigd door daffie82 op 18-10-2024 12:06 ]
Netflix is er wel ondertussen mee aan het experimenteren, Cobra Kai laatste seizoen over een heel jaar uitsmeren zowat.daffie82 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:57:
[...]
Die week valt nog wel mee, 3 jaar tussen 2 seizoenen dat is wat een serie killt. Ondertussen heb je 100 andere dingen gezien en weet je geen snars meer van het vorige seizoen.
Daarom kijk ik alleen complete series. De rest kan me de boom in.
Maar goed, ik koop dat ook series op Bluray. Ik wil niet afhankelijk zijn van een streaming dienst. Als de serie mij echt bevalt op basis van een pilot, koop ik de serie en kijk ik op mijn eigen tempo. Geluid en beeld is ook een stuk beter en je kijkt op je eigen tempo. En als de serie weg is op de streamingdienst, kijk ik gewoon verder via de Bluray![]()
Zo gedaan met The Shield, en ga ik ook zo doen met Games of Thrones.
Hier kijk ik op zich wel naar uit, maar wordt dus inderdaad wachten tot het einde van het seizoen...Holzschuh schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:27:
In aanvulling op de discussie.
Vanaf 18 november begint de Dune serie. Wekelijkse release.
https://www.bnnvara.nl/va...pin-off-serie-van-hbo-max
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
In het verleden gehad, maar was enkel bij 2 afleveringen achter elkaar binnen een serie. In mijn geval waren de audiostreams niet correct gekoppeld aan de labels. Heb toen de andere opties geprobeerd tot ik de juiste had, in mijn geval was dat voldoende en na 2 afleveringen weer normaal.Kassad schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 14:45:
Ik heb een irritant probleem, wanneer de kids naar Ninjago willen kijken blijkt de Nederlandse audio stream een andere taal te leveren. Het lijkt Fins of iets dergelijks. De instellingen in iOS (iPad) staan op Nederlandse taal, verder kan ik niet zoveel aanpassen. Is iemand dit al eerder tegengekomen?
Gokje, het is niet Fins maar Noors? NL vs NO. Foutje in de taal keuze / ... (bij het uploaden aan de achterkant dan). Ouders hadden dat laatst bij een serie op SkyShowtime, NL ondertiteling was een andere taal, na wat opties proberen was die identiek aan de Noorse ondertiteling.Kassad schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 14:45:
Ik heb een irritant probleem, wanneer de kids naar Ninjago willen kijken blijkt de Nederlandse audio stream een andere taal te leveren. Het lijkt Fins of iets dergelijks. De instellingen in iOS (iPad) staan op Nederlandse taal, verder kan ik niet zoveel aanpassen. Is iemand dit al eerder tegengekomen?
Zou heel goed Noors kunnen zijn. Ik ga de volgende aflevering proberen en bij HBO melden. Dank beiden!RobertMe schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 15:28:
[...]
Gokje, het is niet Fins maar Noors? NL vs NO. Foutje in de taal keuze / ... (bij het uploaden aan de achterkant dan). Ouders hadden dat laatst bij een serie op SkyShowtime, NL ondertiteling was een andere taal, na wat opties proberen was die identiek aan de Noorse ondertiteling.
Ik zou het dus gewoon eens als foutje bij HBO melden.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
CNN is er al een paar maanden, maar is nu op een wat prominentere plek neergezet in de app.Holzschuh schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 17:04:
HBO aangeslingerd om te kijken naar Penguin.
Heeft HBO de CNN stream uit de USA nu in het aanbod. Mensen wat een circus
Tsja, is gewoon Warner, hopelijk blijven ze dit ook doorgeven na de verkiezingen.Holzschuh schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 17:04:
HBO aangeslingerd om te kijken naar Penguin.
Heeft HBO de CNN stream uit de USA nu in het aanbod. Mensen wat een circus
XBL gamertag StayingPow3r
Ah het is weer terug.polopolo150 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 23:42:
Heeft HBO Max de lineaire kanalen Eurosport 1 en 2 verwijderd uit de sport add-on?
Ik vond het heel fijn om die kanalen te kijken buiten live sport om. Zou het jammer vinden als het definitief weg was. Vanochtend zat het er nog in.
Was voor mij een fijne manier om Eurosport 2 te kijken die niet in het standaard pakket zit bij mijn TV.
[ Voor 198% gewijzigd door G_Dragon op 08-11-2024 13:14 ]
Weet je inmiddels al wat meer? Ik ben altijd wel geïnteresseerd in upgraden naar 4k, maar als daarmee mijn huidige abonnementsprijs een stuk hoger wordt niet.G_Dragon schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:07:
Gezien geen Discovery+ onderwerp kan vinden, vraag ik het hier even
[Afbeelding]
Krijg net mail van mijn vrouw over een tijdelijk aanbod, maar de link werkt niet goed dus we komen niet echt verder. Hebben jullie hier al gebruik van gemaakt?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ja ik heb antwoord maar niet zoals ik had gehoopt, want die 50% is maar voor 4 maanden en niet levenslang.Jorgen schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:12:
[...]
Weet je inmiddels al wat meer? Ik ben altijd wel geïnteresseerd in upgraden naar 4k, maar als daarmee mijn huidige abonnementsprijs een stuk hoger wordt niet.
Dank! Dat is jammer! Dan heeft het nog weinig zin om te switchen. Wellicht kijken ze met een schuin oog ook naar SkyShowtime en komt er nog wat leuks met Black Friday of de Kerstdagen.G_Dragon schreef op zondag 10 november 2024 @ 23:11:
[...]
Ja ik heb antwoord maar niet zoals ik had gehoopt, want die 50% is maar voor 4 maanden en niet levenslang.
Zie foto:
***members only***
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ja ik had ook gehoopt dat we die levenslange korting zouden krijgen, maar dat is helaas niet zo! Wij delen het nu nog met een maatje van mij, maar als dat straks niet meer kan dan nemen we zelf een abonnement want mijn vrouw kijkt ontzettend veel Discovery+!Jorgen schreef op zondag 10 november 2024 @ 23:18:
[...]
Dank! Dat is jammer! Dan heeft het nog weinig zin om te switchen. Wellicht kijken ze met een schuin oog ook naar SkyShowtime en komt er nog wat leuks met Black Friday of de Kerstdagen.
Wel gek, ik ben ook discovery+ klant, vanwege eurosport en moet dus ook over naar HBO binnenkort, maar geen bericht gehad of gezien over de 50% korting, toch mooi meegenomen ook al is het maar 4 maanden.G_Dragon schreef op maandag 11 november 2024 @ 07:55:
[...]
Ja ik had ook gehoopt dat we die levenslange korting zouden krijgen, maar dat is helaas niet zo! Wij delen het nu nog met een maatje van mij, maar als dat straks niet meer kan dan nemen we zelf een abonnement want mijn vrouw kijkt ontzettend veel Discovery+!
Seizoen 2 is nog niet geschreven en ook niet zeker dat die er komt.Holzschuh schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:52:
Toch even hier mijn petje af komen nemen voor "The Penguin".
Geniale serie wat mij betreft en de uitvoering door Colin Farrell is magistraal.
Flink wat leuke plot twists gezien in de laatste afleveringen die ik niet allemaal direct zag aankomen.
Laat seizoen 2 maar komen.
Kijk nu ongeveer een uurtje op HBO Max, maar hier nergens last van. Streamt primaDeezers schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:19:
Kijk sinds lange tijd weer eens wat op HBO Max en meteen veel kwaliteitsschommelingen en bufferen. Verbinding is gewoon stabiel. Blijkbaar drukke avond vanavond met Dune?
Klinkt als een lokaal probleem bij jou thuis. Kijk de hele avond al en werkt zoals hoort. Heb überhaupt nog nooit een HBO storing gehad.Deezers schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:19:
Kijk sinds lange tijd weer eens wat op HBO Max en meteen veel kwaliteitsschommelingen en bufferen. Verbinding is gewoon stabiel. Blijkbaar drukke avond vanavond met Dune?
Ze zijn ook bijna niet te vinden, moet in de app helemaal naar beneden scrollen om iets te vinden van discovery.G_Dragon schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:21:
Wat een gezeik en gedoe dat Discovery+ nu alleen nog maar via HBO Max te kijken is, bijna alle programma's die mijn vrouw keek staan er nog niet op.. nieuwe seizoenen zijn er niet op te vinden pff...
Ja klopt, als ze het programma die je zoekt al hebben.. het is echt heel slecht gedaan zo, veel leerzame programma's zijn eraf gehaald. Dit is in onze ogen een hele slechte zet..satshow schreef op woensdag 20 november 2024 @ 16:40:
[...]
Ze zijn ook bijna niet te vinden, moet in de app helemaal naar beneden scrollen om iets te vinden van discovery.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq