Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:52
Moet zeggen werd niet heel warm van de trailer die ik zag, weet niet of ik deze serie ga kijken.
Ik wacht het even af, goed heb toch eerst wat andere dingen nog te zien. dus wie weet later eens proberen :).

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:18
Power lies in the shadows.
HBO Original #DuneProphecy gaat in november in première op HBO Max.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IzjyNweumnK80-DO4X0_L6BEHrM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JChlZamJNUVUqrU3JdUbqNkf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:35

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Carlos0_0 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:06:
[...]

Ik ben weer voor een Oled LG gegaan als nog, vind het heerlijk en fijne tv's ook de interface(En geen android :) ).
Ze krijgen sinds een tijdje meer updates(ook meerdere grotere OS updates), en LG bouwt tot de modellen van C1 of C2 ook nog chromecast functie in(Die komt nog dus via een update).
Dus de C1 en ik neem aan ook de G1 dan, krijgt via een firmware update nog een chromecast functie? Heb je daar een link van?

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.2.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
daffie82 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 19:12:
[...]

Dus de C1 en ik neem aan ook de G1 dan, krijgt via een firmware update nog een chromecast functie? Heb je daar een link van?
Zo te zien vanaf de modellen van 2022

https://global.techradar....ijg-je-een-gratis-upgrade

Het stond ook hier op tweakers, maar kan zo het artikel niet meer terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Carlos0_0 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 19:22:
[...]

Zo te zien vanaf de modellen van 2022

https://global.techradar....ijg-je-een-gratis-upgrade

Het stond ook hier op tweakers, maar kan zo het artikel niet meer terug vinden.
Pas vanaf de C2/G2 inderdaad.
Heb ik zelf niks aan helaas.

https://www.flatpanelshd....on=showfull&id=1704900775

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.2.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robkorv
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:06
Vanochtend kwam er een update binnen van de HBO max app voor me LG C9. Dit heeft niet 4k HDR terug gebracht. Dat is nog steeds stuk :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justinn1988
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08:05
Ik heb ook sinds dag 1 het 4K abonnement met 'levenslang' 50% korting en ik ben met de huidige prijs tevreden met de content.

Maar ook ik heb sinds de nieuwe app, die in juni verplicht werd gesteld, problemen met mijn smart-TV (Sony KD-55XE9005; ja is ook niet de nieuwste meer). HDR lijkt hij wel te herkennen, maar dan krijg ik opvallend irritante grijze balken (zie hier voor voorbeeld). Ook heb ik volgens mij meer last van 'stutters' en twijfel ik of 4K content wel in 4K afgespeeld wordt.

Dit had ik absoluut niet met de oude app van vóór juni.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skynick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-06 20:27
Justinn1988 schreef op maandag 23 september 2024 @ 10:32:
Ik heb ook sinds dag 1 het 4K abonnement met 'levenslang' 50% korting en ik ben met de huidige prijs tevreden met de content.

Maar ook ik heb sinds de nieuwe app, die in juni verplicht werd gesteld, problemen met mijn smart-TV (Sony KD-55XE9005; ja is ook niet de nieuwste meer). HDR lijkt hij wel te herkennen, maar dan krijg ik opvallend irritante grijze balken (zie hier voor voorbeeld). Ook heb ik volgens mij meer last van 'stutters' en twijfel ik of 4K content wel in 4K afgespeeld wordt.

Ik heb dus exact hetzelfde probleem met dezelfde tv. House of Dragon was gewoon niet te kijken door alle haperingen + belichting die continue veranderde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:19

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
robkorv schreef op maandag 23 september 2024 @ 09:19:
Vanochtend kwam er een update binnen van de HBO max app voor me LG C9. Dit heeft niet 4k HDR terug gebracht. Dat is nog steeds stuk :(
Oh lekker dan, hopelijk komt er snel weer een update! Ik hoop dat wij op onze Chromecast ook een update hebben gehad zodat we de intro's en samenvattingen eindelijk kunnen overslaan (Weet dat er andere manieren zijn).

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakery
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 00:13
Justinn1988 schreef op maandag 23 september 2024 @ 10:32:

Ik heb precies dezelfde tv met dezelfde klachten. Het beeld stottert vaker en hdr is lelijk met die grijze balken. Wilde nog contact opnemen met de klantenservice, maar daar was het niet meer van gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 15:15
https://www.theverge.com/...e-cloud-closed-captioning

Yeeey... |:( nog slechtere en incorrecte ondertitels. Als hetzelfde systeem wordt gebruikt als die voor youtube, beloofd dat niet veel goeds. Is ook niet dat we hierdoor verlaging van de prijs ofzo krijgen

• Witlof
Gisteren 'Menendez Brothers: Misjudged?' gekeken (Na de Netflix serie), maar wat een ellende met de ondertiteling zeg. Het begin ging nog goed maar vervolgens liepen ze echt gigantisch voor of achter. Niet te doen. Heb gewoon de ondertiteling op een gegeven moment uitgeschakeld.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Pompi schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 19:50:
https://www.theverge.com/...e-cloud-closed-captioning

Yeeey... |:( nog slechtere en incorrecte ondertitels. Als hetzelfde systeem wordt gebruikt als die voor youtube, beloofd dat niet veel goeds. Is ook niet dat we hierdoor verlaging van de prijs ofzo krijgen
Oh no, kan het nog slechter? Alleen al de aantal fouten in de ondertiteling bij Young Sheldon is om te huilen, als er nu ook nog eens een AI bij gaat komen hou ik mijn hart vast :X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:53
G_Dragon schreef op woensdag 25 september 2024 @ 08:09:
[...]

Oh no, kan het nog slechter? Alleen al de aantal fouten in de ondertiteling bij Young Sheldon is om te huilen, als er nu ook nog eens een AI bij gaat komen hou ik mijn hart vast :X
Nu ben ik geen fan van AO of zo. Maar met handwerk kun je net zo goed hebben dat de vertaler er met de pet naar gooit en het een zooitje ongeregeld oplevert. In der tijd met "hobby" vertalingen van OpenSubtitles vaak genoeg de meest bizarre dingen langs zien komen.
Terwijl een AI, als die goed werkt, er niet met de pet naar zal gooien / een off day heeft / .... De vertalingen zullen qua kwaliteit dan wel consistent zijn. Vraag is uiteraard alleen hoe de kwaliteit an zich is.
Maar juist als het alleen om vertalen gaat (dan moet er dus wel een correcte Engelse ondertiteling zijn) zijn computers daar best goed in. Ook voor de hele AI hype al. Grootste probleem is meer om correct lopende zinnen te maken en zo nu en dan context afhankelijk de juiste vertaling te nemen. En juist een LLM kan daar vast bij helpen omdat het hele ding van een LLM juist is dat die heel goed is in woordjes achter elkaar plakken juist omdat die heel veel "gelezen" heeft en daardoor weet welke woorden achter elkaar "horen".

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-06 10:20
Op Sporza werd de Vuelta live ondertiteld met AI. Het was een ramp. Zinnen sloegen op niks, namen waren (begrijpelijk) helemaal een ramp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tdewagt
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-10-2024
Voor de LG is net een update geweest van de HBO App, alles werkt nu weer naar behoren!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Tdewagt schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:41:
Voor de LG is net een update geweest van de HBO App, alles werkt nu weer naar behoren!
Je bedoelt die update van begin deze week voor HBO Max app ?
Of weer een nieuwe update ?

[ Voor 4% gewijzigd door daffie82 op 26-09-2024 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkorv
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:06
Tdewagt schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:41:
Ik zie geen update op mijn c9. De update van begin deze week heeft de 4k en HDR niet terug gebracht. Dat werkt nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tdewagt
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-10-2024
Ja ik bedoel van begin deze week inderdaad! Voor mij heeft dit geholpen, wel bijzonder dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:36
Hoe werkt het eigenlijk met de aanvang tijden als je live sport wil kijken?
Ik zie bijvoorbeeld vandaag om 13:55 staan Speedway. Maar om 14:05 is die nog niet begonnen. Idem de Superbike van 14:00.
Zit HBO in een andere tijdzone of zo?

Edit: ja dus, het lijkt te liggen aan de HBO Max app op mijn Google TV. Op mijn Samsung telefoon geeft de HBO Max app dezelfde programma's een uur later aan, en de systeemtijd staat bij beide apparaten gelijk.

[ Voor 31% gewijzigd door swhnld op 28-09-2024 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:57
Iemand enig idee wanneer E2 van ‘The Penguin’ live gaat? Volgens IMDB zou hij vandaag te zien moeten zijn, maar Max toont vooralsnog alleen E1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Yonix schreef op zondag 29 september 2024 @ 20:51:
Iemand enig idee wanneer E2 van ‘The Pinguin’ live gaat? Volgens IMDB zou hij vandaag te zien moeten zijn, maar Max toont vooralsnog alleen E1.
Dan waarschijnlijk primetime USA vandaag dus rond een uurtje of 01.00 - 03.00 onze tijd.
Edit: dat was ook altijd zo met GoT destijds.

[ Voor 6% gewijzigd door True op 29-09-2024 20:56 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
True schreef op zondag 29 september 2024 @ 20:55:
[...]

Dan waarschijnlijk primetime USA vandaag dus rond een uurtje of 01.00 - 03.00 onze tijd.
Edit: dat was ook altijd zo met GoT destijds.
Da’s suf. Maar goed, dan maar morgenavond.

Bedankt voor de uitleg! (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Nu online
Yonix schreef op zondag 29 september 2024 @ 20:59:
[...]

Da’s suf. Maar goed, dan maar morgenavond.

Bedankt voor de uitleg! (y)
Is het aan te raden om de film Gotham eerst te kijken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
Drials schreef op zondag 29 september 2024 @ 21:43:
[...]

Is het aan te raden om de film Gotham eerst te kijken?
Ik neem aan dat je ‘The Batman’ bedoelt? Voor de sfeer en wat achtergrondinformatie is het aan te raden, maar de serie kan prima gevolgd worden als je de film niet hebt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:58
Yonix schreef op zondag 29 september 2024 @ 21:54:
[...]

Ik neem aan dat je ‘The Batman’ bedoelt? Voor de sfeer en wat achtergrondinformatie is het aan te raden, maar de serie kan prima gevolgd worden als je de film niet hebt gezien.
Ik denk dat hij de serie Gotham bedoelde, omdat er nogal veel gebeurd in die stad

IMDB: Gotham (TV Series 2014–2019)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Nu online
Yonix schreef op zondag 29 september 2024 @ 21:54:
[...]

Ja die bedoelde ik inderdaad 🤦👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 16:02

avotar

P0werd by Black Coffee

ikbenerniet schreef op zondag 29 september 2024 @ 22:11:
[...]

Ik denk dat hij de serie Gotham bedoelde, omdat er nogal veel gebeurd in die stad

IMDB: Gotham (TV Series 2014–2019)
Daar ziet Oswald er wel een tikkie anders uit. :X

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:35
Ik wil op mn IPad een aantal series downloaden via de nieuwe HBO App.

In mn HBO Download map staat niets maar als ik iets wil downloaden dan geeft hij direct aan "Download limiet bereikt" en geeft hij aan dat ik titels moet verwijderen maar er staat dus niet de map.

Wat is er aan de hand en hoe te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

ramrodwillem schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 09:57:

In mn HBO Download map staat niets maar als ik iets wil downloaden dan geeft hij direct aan "Download limiet bereikt" en geeft hij aan dat ik titels moet verwijderen maar er staat dus niet de map.

Heb je toevallig basic met reclame? https://hbo.max.com/nl/nl dan kun je überhaupt niet downloaden.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
True schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 10:01:
[...]

Heb je toevallig basic met reclame? https://hbo.max.com/nl/nl dan kun je überhaupt niet downloaden.
Nee heb ik niet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Hbo gaat er denk ik binnenkort uit hier, dus nu lijstje aan het afwerken wat ik nog wil zien.
Nu Supernatural opnieuw aan het kijken, vanaf het begin want weet niet meer waar ik gebleven was.
Wat is Supernatural toch een goede serie O+
En dan met name S1-S5. En de aflevering met "Cordelia en Spike" S07E05 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 23:27
ramrodwillem schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 09:57:

Misschien heb je downloads op een ander apparaat, of ander account? Bij Netflix kan je ook maar downloads hebben op 2 devices. Op een derde apparaat krijg je dan ook een melding dat je eerst iets moet verwijderen.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
dragon2 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 12:24:
Hbo gaat er denk ik binnenkort uit hier, dus nu lijstje aan het afwerken wat ik nog wil zien.
Nu Supernatural opnieuw aan het kijken, vanaf het begin want weet niet meer waar ik gebleven was.
Wat is Supernatural toch een goede serie O+
En dan met name S1-S5. En de aflevering met "Cordelia en Spike" S07E05 😂
Ja het is zeker een goeie serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
urk_forever schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 13:58:
[...]

Misschien heb je downloads op een ander apparaat, of ander account? Bij Netflix kan je ook maar downloads hebben op 2 devices. Op een derde apparaat krijg je dan ook een melding dat je eerst iets moet verwijderen.
Nee ik heb alleen de IPad , het gedoe is begonnen met het installeren van de vernieuwde App.
Heb de App al verwijderd en weer geïnstalleerd zonder resultaat.

Is het icoontje verwijderen van de IPad voldoende om hem helemaal te verwijderen of moet dat op een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
ramrodwillem schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 14:51:
[...]

Nee ik heb alleen de IPad , het gedoe is begonnen met het installeren van de vernieuwde App.
Heb de App al verwijderd en weer geïnstalleerd zonder resultaat.

Is het icoontje verwijderen van de IPad voldoende om hem helemaal te verwijderen of moet dat op een andere manier?
Ingedrukt houden dan gaat de boel trillen, en dan kan je kiezen voor verwijderen.
Dan vraagt die weet je zeker, alleen icoon verwijderen of hele app verwijderen.

Kies je uiteraard voor hele app verwijderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:39

Rayzman

+31 Rayzman

Kijk eens of je oude installatie niet nog onder devices staat onder je account op de hbo website.

[ Voor 10% gewijzigd door Rayzman op 03-10-2024 21:24 ]

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
WTF? Ik wil hbo opstarten op m'n tv met Android TV, moet ik updaten, maar dan kan niet want 'this item isn't available in your country'.
Shield TV: zelfde probleem.

Android telefoon doet het wel, maar ik wil gewoon rechtstreeks op m'n tv kunnen kijken :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 15:24
dragon2 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:57:
WTF? Ik wil hbo opstarten op m'n tv met Android TV, moet ik updaten, maar dan kan niet want 'this item isn't available in your country'.

Android telefoon doet het wel, maar ik wil gewoon rechtstreeks op m'n tv kunnen kijken :|
Geprobeerd op de Shield: Ik hoef niet te updaten en kan gewoon een film starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:33
dragon2 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:57:

Ben je niet ingelogd met een account die bv US als regio heeft?
Ik herken deze melding wel die ik tegenkwam toen ik ingelogd was met een account die aangemaakt was uit een andere regio..

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Sjowhan schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:18:
[...]

Ben je niet ingelogd met een account die bv US als regio heeft?
Ik herken deze melding wel die ik tegenkwam toen ik ingelogd was met een account die aangemaakt was uit een andere regio..
Nee gewoon het Nederlande hbo account vanaf het begin, dus nog met 50% korting.

Geen vpn hier.

Mobiel zit op zelfde wifi netwerk en doet het wel. Router herstarten helpt niet.

Zee irritant dit... Ik wil Supernatural verder kijken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
@dragon2
Op de chromecast with google tv hd (2k) kreeg ik bij starten van HBO Max de melding "Download de nieuwste versie". Ik druk op de getoonde knop "Bijwerken". Dan verschijnt de melding "dit item is niet beschikbaar in je land".

In de store is er echter ook een update van HBO Max. Na installatie verschijnt de eerdere melding niet meer en kan ik gewoon kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
W1ck1e schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:37:
@dragon2
In de store is er echter ook een update van HBO Max. Na installatie verschijnt de eerdere melding niet meer en kan ik gewoon kijken.
YES dat doet het *O*

Bedankt :)

Geen idee waarom daar verschil in moet zitten trouwens, technisch gezien en klantvriendelijkheidsgezien zeg maar 🤷

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
dragon2 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 14:03:
YES dat doet het *O*

Bedankt :)

Geen idee waarom daar verschil in moet zitten trouwens, technisch gezien en klantvriendelijkheids gezien zeg maar 🤷
Graag gedaan. Ook geen idee, maar ik download liever uit de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Iemand die de sport add-on heeft en mij kan uitleggen wat ze bedoelen met ‘Contains ads’, is dat voor de streams van Eurosport 1 en 2 en kun je net als toen bij Eurosport+ en nu bij Discovery+ gewoon allemaal verschillende streams reclame vrij volgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dagg schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 09:24:
Iemand die de sport add-on heeft en mij kan uitleggen wat ze bedoelen met ‘Contains ads’, is dat voor de streams van Eurosport 1 en 2 en kun je net als toen bij Eurosport+ en nu bij Discovery+ gewoon allemaal verschillende streams reclame vrij volgen?
De livestreams van Eurosport 1 en 2 hebben reclame onderbrekingen. De losse streams van de sporten zijn reclamevrij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1925548

Wat is het toch altijd een tegenvaller wanneer een serie uitkomt waar je naar uit kijkt, om er vervolgens achter te komen dat je te maken hebt met het “kijk er maar 1 per week” systeem. :|
Nog 5 weken geduld dus voor dat ik aan The Penguin ga beginnen.
Bevalt die hier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:44
Anoniem: 1925548 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:42:
Wat is het toch altijd een tegenvaller wanneer een serie uitkomt waar je naar uit kijkt, om er vervolgens achter te komen dat je te maken hebt met het “kijk er maar 1 per week” systeem. :|
Bevalt die hier?
Ik wacht ook nog vijf weken. Gezien de IMDb score van 8,8 denk ik dat ie hier wel bevalt. :) Ik kijk er in ieder geval naar uit!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Bevalt die hier?
Nog veel erger zijn de series met een open einde en dan 2 tot 3 jaar wachten op een eventueel volgend seizoen. Daar ben ik helemaal klaar mee.
Ik kijk een serie enkel als die volledig afgerond is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:56
daffie82 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:18:
[...]

Nog veel erger zijn de series met een open einde en dan 2 tot 3 jaar wachten op een eventueel volgend seizoen. Daar ben ik helemaal klaar mee.
Enerzijds snap ik dat 100%

Anderzijds… als iedereen dat zou doen, dan valt er niets meer te kijken.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Wat de rest doet boeit mij niet. Ik doe het zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
daffie82 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:18:
[...]

Dat doe ik dan weer niet dan kan je jaren op iets wachten, wat doe je in de tussentijd dan. want series stoppen meestal pas naar een tal van jaren/seizoenen ?.
Dan liever wachten tot het hele seizoen er is en die kijken, en dan maar 2 jaar wachten.

Als ik zou moeten gaan wachten tot iets afgelopen is, dan heb ik helemaal niks te kijken behalve reguliere tv :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Carlos0_0 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 20:18:
[...]

Dat doe ik dan weer niet dan kan je jaren op iets wachten, wat doe je in de tussentijd dan. want series stoppen meestal pas naar een tal van jaren/seizoenen ?.
Dan liever wachten tot het hele seizoen er is en die kijken, en dan maar 2 jaar wachten.

Als ik zou moeten gaan wachten tot iets afgelopen is, dan heb ik helemaal niks te kijken behalve reguliere tv :+ .
Er zijn nog meer dan genoeg afgeronde series die ik nog kan kijken. Maar bedankt voor je bezorgdheid :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:17
Bevalt die hier?
Ik vond de eerste 2 afleveringen wel erg goed. Tony Soprano meets DC-vibe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Toen HBO hier in Nederland op de markt kwam heb ik mij aangemeld met de lifetime 50% korting. UHD, DV etc was toen ter beschikking in de apps. Inmiddels is er wel wat veranderd met de abbo's echter zou er met DV, UHD etc voor die klanten niets veranderen. Voor zover ik het kan overzien is dat ook zo.

Als ik echter via de app op mijn LG C8 kijk, dan doet hij die DV, UHD niet! Normaliter geeft de TV dat aan en schakelt dus over. Kijk ik via de app op mijn Apple box dan doet hij het wel
In de TV zit het niet. Bij Amazon Prime wel 4K, UHD, DV etc

Ik vermoed dat dat dan ligt aan de app voor de LG-TV. Vraag is nu: ervaren meerderen dit met de combinatie LG-TV en de HBO app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:54
RCBL schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 12:41:
Toen HBO hier in Nederland op de markt kwam heb ik mij aangemeld met de lifetime 50% korting. UHD, DV etc was toen ter beschikking in de apps. Inmiddels is er wel wat veranderd met de abbo's echter zou er met DV, UHD etc voor die klanten niets veranderen. Voor zover ik het kan overzien is dat ook zo.

Als ik echter via de app op mijn LG C8 kijk, dan doet hij die DV, UHD niet! Normaliter geeft de TV dat aan en schakelt dus over. Kijk ik via de app op mijn Apple box dan doet hij het wel

Ik vermoed dat dat dan ligt aan de app voor de LG-TV. Vraag is nu: ervaren meerderen dit met de combinatie LG-TV en de HBO app?
Zitten volgens mij sowieso wat rare bugs in de WebOS versie.

Als ik 1 x een aflevering of film pauzeer schiet deze terug naar het begin van deze, bij 2e keer gaat het wel goed. Werkt wel prima op zowel Android telefoon alsmede de 4k Chromecast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
RCBL schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 12:41:

Geen 4K (meer) is hier uitgebreid besproken en conclusie was dat iedereen met de app op een LG TV keek. Probleem is ook aangekaart bij HBO Max en ze gingen er naar kijken. Hier is later (/recentelijk) ook minimaal een melding langs gekomen dat na een app update 4K weer werkte. En volgens mij was er ook nog iets met soundsbars / versterkers / ...? Als die niet wss aangesloten werkte het wel weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Volgens mij heb ik op mijn lg tv geen app update gehad, maar er was iemand hier die sprak over een app update ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
RobertMe schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 12:53:
[...]

Geen 4K (meer) is hier uitgebreid besproken en conclusie was dat iedereen met de app op een LG TV keek. Probleem is ook aangekaart bij HBO Max en ze gingen er naar kijken. Hier is later (/recentelijk) ook minimaal een melding langs gekomen dat na een app update 4K weer werkte. En volgens mij was er ook nog iets met soundsbars / versterkers / ...? Als die niet wss aangesloten werkte het wel weer?
Ah, dus het klopt dat de app op een LG, in ieder geval op de LG C8, geen 4K doet. Heb uiteraard de app al een keer gedeïnstalleerd en opnieuw opgehaald. In het web-OS zit het in ieder geval niet omdat, zoals ik al memoreerde, de AmazonPrime die 4K content wel werkt.

Naja, tot HBO een oplossing heeft, dan maar via de AppleTV kijken..

Thanks en ik zal volgende eerst kijken via de zoekfunctie.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-05 13:43
darkdesign schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 10:50:
[...]

De livestreams van Eurosport 1 en 2 hebben reclame onderbrekingen. De losse streams van de sporten zijn reclamevrij.
Dankje!
Ik kwam van GCN+ voor wielrennen, toen naar Discovery+, weer voor wielrennen (maar duurder), en zou nu dan over moeten op HBO Max + Sport add-on. Ben niet zo blij met de opzet, want al het andere wat HBO max aanbiedt heb ik vrij weinig meer aan (heb al Netflix, Prime, Videoland en Disney+ hier in huis, en nog geen enkele "uitgespeeld"). Het fijne aan GCN vond ik vooral de documentaires en de uitzendingen zonder reclame, maar het lijkt er dan op dat, dat laatste nog een optie is.

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcmerK
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-06 16:43
Ik gebruik als ondertitel settings nu 75%, maar zelfs dat is voor mij nog te fel.
Als ik echter na 50% ga krijg ik 2 verschillende kleuren wit, daardoor niet te gebruiken.
Zijn er meer mensen die daar last van hebben bij de Lg tv app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjep07
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:04
Ik heb het idee dat de hbo max app op mijn Fire tv 4k max bij gebruik van de app bij tijd en wijle crasht en de Firestick laat herstarten. Mede Tweakers hier die dat ook ervaren? Bij het gebruik van Netflix of bijv Disney geen issues.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
Bevalt die hier?
Dit lijkt standaard te worden bij alle streamers, behalve Netflix (die clustert nog weleens per maand). Zag een aankondiging van een hbo serie start in november met wekelijkse releases tot eind januari.. en the Franchise is ook wekelijks kom ik nu achter. Dan ga ik eerst maar verder met complete series. Als ik wekelijks ga kijken vergeet ik de helft. En ondertussen worden series gecanceld omdat er te weinig mensen kijken.. release ze gewoon in èèn keer, dan kijken er wel genoeg mensen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 08:51

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Deezers schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 15:08:
[...]

Dit lijkt standaard te worden bij alle streamers, behalve Netflix (die clustert nog weleens per maand). Zag een aankondiging van een hbo serie start in november met wekelijkse releases tot eind januari.. en the Franchise is ook wekelijks kom ik nu achter. Dan ga ik eerst maar verder met complete series. Als ik wekelijks ga kijken vergeet ik de helft. En ondertussen worden series gecanceld omdat er te weinig mensen kijken.. release ze gewoon in èèn keer, dan kijken er wel genoeg mensen hoor.
Precies, ben eigenlijk wel benieuwd of ze echt onderzocht hebben of het voordeliger is om wekelijks te releasen. zullen vast gebruikers door blijven zitten maar overall gok ik dat de eerste periode kijkcijfers een stuk lager zijn.

Ik merk zelf en om mij heen dat mensen meer oudere series kijken. Lekker de backlog wegwerken en op je eigen tempo kunnen kijken.

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjep07
  • Laatst online: 08:04
Het is de herintroductie van een van de nadelen van lineaire televisie. Idem voor reclame. Ik hoef niet opgelegd drie maanden over een serie te doen, bepaal ik liever zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

adjep07 schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 20:34:
Het is de herintroductie van een van de nadelen van lineaire televisie. Idem voor reclame. Ik hoef niet opgelegd drie maanden over een serie te doen, bepaal ik liever zelf.
Ik ook, heb ook geen social FOMO dus kan achteraf de serie wel bingen.
Er zijn ook mensen die (zoals ik vroeger op het schoolplein) de laatste aflevering van The A team wilden bespreken, en dan werkt het wel met de buzz en het moeten aanhouden van het abonnement.

MAX loopt hier het hele jaafr door, Disney en Netflix gaan een paar maanden aan in de winter, dan haal ik wel wat in, of niet.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

franssie schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 20:54:
[...]

Ik ook, heb ook geen social FOMO dus kan achteraf de serie wel bingen.
Er zijn ook mensen die (zoals ik vroeger op het schoolplein) de laatste aflevering van The A team wilden bespreken, en dan werkt het wel met de buzz en het moeten aanhouden van het abonnement.
Same here. Lekker oudere series kijken die compleet zijn en op mijn eigen tempo.
Vorige serie was The Shield. Enorm van genoten.
Nu aan Mad Men bezig op mijn eigen tempo. Zalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:44

Robtimus

me Robtimus no like you

Deezers schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 15:08:
[...]

Dit lijkt standaard te worden bij alle streamers, behalve Netflix (die clustert nog weleens per maand).
De nieuwe Ranma serie lijkt anders wel wekelijks uit te komen op Netflix.

Streaming diensten moeten niet raar kijken als er in de eerste weken amper naar gekeken wordt. Mensen willen niet meer een week hoeven te wachten.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Robtimus schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:41:
[...]

De nieuwe Ranma serie lijkt anders wel wekelijks uit te komen op Netflix.

Streaming diensten moeten niet raar kijken als er in de eerste weken amper naar gekeken wordt. Mensen willen niet meer een week hoeven te wachten.
Die week valt nog wel mee, 3 jaar tussen 2 seizoenen dat is wat een serie killt. Ondertussen heb je 100 andere dingen gezien en weet je geen snars meer van het vorige seizoen.

Daarom kijk ik alleen complete series. De rest kan me de boom in.
Maar goed, ik koop dat ook series op Bluray. Ik wil niet afhankelijk zijn van een streaming dienst. Als de serie mij echt bevalt op basis van een pilot, koop ik de serie en kijk ik op mijn eigen tempo. Geluid en beeld is ook een stuk beter en je kijkt op je eigen tempo. En als de serie weg is op de streamingdienst, kijk ik gewoon verder via de Bluray :+

Zo gedaan met The Shield, en ga ik ook zo doen met Games of Thrones.

[ Voor 25% gewijzigd door daffie82 op 18-10-2024 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
daffie82 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:57:
[...]

Die week valt nog wel mee, 3 jaar tussen 2 seizoenen dat is wat een serie killt. Ondertussen heb je 100 andere dingen gezien en weet je geen snars meer van het vorige seizoen.

Daarom kijk ik alleen complete series. De rest kan me de boom in.
Maar goed, ik koop dat ook series op Bluray. Ik wil niet afhankelijk zijn van een streaming dienst. Als de serie mij echt bevalt op basis van een pilot, koop ik de serie en kijk ik op mijn eigen tempo. Geluid en beeld is ook een stuk beter en je kijkt op je eigen tempo. En als de serie weg is op de streamingdienst, kijk ik gewoon verder via de Bluray :+

Zo gedaan met The Shield, en ga ik ook zo doen met Games of Thrones.
Netflix is er wel ondertussen mee aan het experimenteren, Cobra Kai laatste seizoen over een heel jaar uitsmeren zowat.
1ste 5 afleveringen waren in July, de volgende 5 komen in November, en de 5 erna in 2025 ergens.

Ja sorry dan mij niet gezien dan kijk ik er nog liever 1 per week zelfs, maar ga niet steeds 2 a 3 maanden wachten op een paar nieuwe afleveringen.
Wellicht dat ze dit bij andere goed lopende series ook nog wel gaan doen, want ik zit bijv bij Netflix nog steeds te wachten op nieuwe seizoenen van

The Witcher
You
Wednesday
The Sandman
The Watcher
Stranger Things(Is wel echt zo serie waarbij ik het zie gebeuren, zeker opdat het laatste seizoen gaat zijn).

Maar goed dit is HJBO topic niet Netflix :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holzschuh
  • Laatst online: 07-06 17:59
In aanvulling op de discussie.
Vanaf 18 november begint de Dune serie. Wekelijkse release.

https://www.bnnvara.nl/va...pin-off-serie-van-hbo-max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Holzschuh schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:27:
In aanvulling op de discussie.
Vanaf 18 november begint de Dune serie. Wekelijkse release.

https://www.bnnvara.nl/va...pin-off-serie-van-hbo-max
Hier kijk ik op zich wel naar uit, maar wordt dus inderdaad wachten tot het einde van het seizoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:01
Ik heb een irritant probleem, wanneer de kids naar Ninjago willen kijken blijkt de Nederlandse audio stream een andere taal te leveren. Het lijkt Fins of iets dergelijks. De instellingen in iOS (iPad) staan op Nederlandse taal, verder kan ik niet zoveel aanpassen. Is iemand dit al eerder tegengekomen?

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Kassad schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 14:45:
Ik heb een irritant probleem, wanneer de kids naar Ninjago willen kijken blijkt de Nederlandse audio stream een andere taal te leveren. Het lijkt Fins of iets dergelijks. De instellingen in iOS (iPad) staan op Nederlandse taal, verder kan ik niet zoveel aanpassen. Is iemand dit al eerder tegengekomen?
In het verleden gehad, maar was enkel bij 2 afleveringen achter elkaar binnen een serie. In mijn geval waren de audiostreams niet correct gekoppeld aan de labels. Heb toen de andere opties geprobeerd tot ik de juiste had, in mijn geval was dat voldoende en na 2 afleveringen weer normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Kassad schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 14:45:
Gokje, het is niet Fins maar Noors? NL vs NO. Foutje in de taal keuze / ... (bij het uploaden aan de achterkant dan). Ouders hadden dat laatst bij een serie op SkyShowtime, NL ondertiteling was een andere taal, na wat opties proberen was die identiek aan de Noorse ondertiteling.

Ik zou het dus gewoon eens als foutje bij HBO melden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deezers
Aangezien HBO nog steeds geen verwijderalarm heeft, even een reminder dat alle eerdere Mad Max films (behalve de nieuwste) 31 oktober worden verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:01
RobertMe schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 15:28:
[...]

Gokje, het is niet Fins maar Noors? NL vs NO. Foutje in de taal keuze / ... (bij het uploaden aan de achterkant dan). Ouders hadden dat laatst bij een serie op SkyShowtime, NL ondertiteling was een andere taal, na wat opties proberen was die identiek aan de Noorse ondertiteling.

Ik zou het dus gewoon eens als foutje bij HBO melden.
Zou heel goed Noors kunnen zijn. Ik ga de volgende aflevering proberen en bij HBO melden. Dank beiden!

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Witlof
Twisters gaat 8 november in première op HBO Max.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1u5xDVM5H8XtplX31owkr34mmHI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/tGp81RpDeR9Kx4aYCi4pAIhN.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holzschuh
HBO aangeslingerd om te kijken naar Penguin.

Heeft HBO de CNN stream uit de USA nu in het aanbod. Mensen wat een circus 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Holzschuh schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 17:04:

CNN is er al een paar maanden, maar is nu op een wat prominentere plek neergezet in de app.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:49

Mr. Freeze

¡GO!

Holzschuh schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 17:04:

Tsja, is gewoon Warner, hopelijk blijven ze dit ook doorgeven na de verkiezingen.

Anyway, the Penguin is echt geweldig tot wat ik tot dusver heb gezien en dan komt Last of us seizoen twee ook nog eens in het voorjaar. Allemaal verwennerij :-)

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 07-06 19:30
Heeft HBO Max de lineaire kanalen Eurosport 1 en 2 verwijderd uit de sport add-on?

Ik vond het heel fijn om die kanalen te kijken buiten live sport om. Zou het jammer vinden als het definitief weg was. Vanochtend zat het er nog in.

Was voor mij een fijne manier om Eurosport 2 te kijken die niet in het standaard pakket zit bij mijn TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 07-06 19:30
polopolo150 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 23:42:
Heeft HBO Max de lineaire kanalen Eurosport 1 en 2 verwijderd uit de sport add-on?

Ik vond het heel fijn om die kanalen te kijken buiten live sport om. Zou het jammer vinden als het definitief weg was. Vanochtend zat het er nog in.

Was voor mij een fijne manier om Eurosport 2 te kijken die niet in het standaard pakket zit bij mijn TV.
Ah het is weer terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Gezien geen Discovery+ onderwerp kan vinden, vraag ik het hier even :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Swi7iSX_DO2g1VaEI6BfKNzfzZM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/g0pbnn2EWtP5kC0Qd2m6uAAe.jpg?f=user_large

Krijg net mail van mijn vrouw over een tijdelijk aanbod, maar de link werkt niet goed dus we komen niet echt verder. Hebben jullie hier al gebruik van gemaakt? :)

[ Voor 198% gewijzigd door G_Dragon op 08-11-2024 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:46

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

G_Dragon schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:07:
Gezien geen Discovery+ onderwerp kan vinden, vraag ik het hier even :)

[Afbeelding]

Krijg net mail van mijn vrouw over een tijdelijk aanbod, maar de link werkt niet goed dus we komen niet echt verder. Hebben jullie hier al gebruik van gemaakt? :)
Weet je inmiddels al wat meer? Ik ben altijd wel geïnteresseerd in upgraden naar 4k, maar als daarmee mijn huidige abonnementsprijs een stuk hoger wordt niet.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Jorgen schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:12:
[...]

Weet je inmiddels al wat meer? Ik ben altijd wel geïnteresseerd in upgraden naar 4k, maar als daarmee mijn huidige abonnementsprijs een stuk hoger wordt niet.
Ja ik heb antwoord maar niet zoals ik had gehoopt, want die 50% is maar voor 4 maanden en niet levenslang.

Zie foto:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:46

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

G_Dragon schreef op zondag 10 november 2024 @ 23:11:
[...]

Ja ik heb antwoord maar niet zoals ik had gehoopt, want die 50% is maar voor 4 maanden en niet levenslang.

Zie foto:

***members only***
Dank! Dat is jammer! Dan heeft het nog weinig zin om te switchen. Wellicht kijken ze met een schuin oog ook naar SkyShowtime en komt er nog wat leuks met Black Friday of de Kerstdagen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Jorgen schreef op zondag 10 november 2024 @ 23:18:
[...]

Dank! Dat is jammer! Dan heeft het nog weinig zin om te switchen. Wellicht kijken ze met een schuin oog ook naar SkyShowtime en komt er nog wat leuks met Black Friday of de Kerstdagen.
Ja ik had ook gehoopt dat we die levenslange korting zouden krijgen, maar dat is helaas niet zo! Wij delen het nu nog met een maatje van mij, maar als dat straks niet meer kan dan nemen we zelf een abonnement want mijn vrouw kijkt ontzettend veel Discovery+! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-05 10:22
G_Dragon schreef op maandag 11 november 2024 @ 07:55:
[...]

Ja ik had ook gehoopt dat we die levenslange korting zouden krijgen, maar dat is helaas niet zo! Wij delen het nu nog met een maatje van mij, maar als dat straks niet meer kan dan nemen we zelf een abonnement want mijn vrouw kijkt ontzettend veel Discovery+! :D
Wel gek, ik ben ook discovery+ klant, vanwege eurosport en moet dus ook over naar HBO binnenkort, maar geen bericht gehad of gezien over de 50% korting, toch mooi meegenomen ook al is het maar 4 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-06 20:37
Voor de Discovery+ klanten wellicht nieuws (of niet...) maar niet alles wat je nu op Discovery+ hebt komt terug in HBO.
Zo mis ik echt nog steeds Foodnetwork (met onder andere 'diners drive ins and dives')... die overigens wel in de VS in het HBO pakket terug te vinden is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Holzschuh
Toch even hier mijn petje af komen nemen voor "The Penguin".

Geniale serie wat mij betreft en de uitvoering door Colin Farrell is magistraal.
Flink wat leuke plot twists gezien in de laatste afleveringen die ik niet allemaal direct zag aankomen.

Laat seizoen 2 maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Holzschuh schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:52:
Toch even hier mijn petje af komen nemen voor "The Penguin".

Geniale serie wat mij betreft en de uitvoering door Colin Farrell is magistraal.
Flink wat leuke plot twists gezien in de laatste afleveringen die ik niet allemaal direct zag aankomen.

Laat seizoen 2 maar komen.
Seizoen 2 is nog niet geschreven en ook niet zeker dat die er komt.

Batman Part II release date is oktober 2026.😟

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Kijk sinds lange tijd weer eens wat op HBO Max en meteen veel kwaliteitsschommelingen en bufferen. Verbinding is gewoon stabiel. Blijkbaar drukke avond vanavond met Dune?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-06 23:55
Deezers schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:19:
Kijk sinds lange tijd weer eens wat op HBO Max en meteen veel kwaliteitsschommelingen en bufferen. Verbinding is gewoon stabiel. Blijkbaar drukke avond vanavond met Dune?
Kijk nu ongeveer een uurtje op HBO Max, maar hier nergens last van. Streamt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Deezers schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:19:
Klinkt als een lokaal probleem bij jou thuis. Kijk de hele avond al en werkt zoals hoort. Heb überhaupt nog nooit een HBO storing gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holzschuh
Heeft soms een paar seconden nodig om het scherm kraakhelder te krijgen. Maar daarna buffert het lekker door en nergens last van.

Of dat de verbinding of de TV is die wakker moet worden, geen idee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Dune: Prophecy is ook begonnen. Uiteraard niet de kwaliteit van de laatste 2 films, maar kijkt wel lekker weg als je bekend bent binnen deze wereld. Wel mooi dat er aandacht aan de Sisterhood wordt gegeven en je dus een stuk meer achtergrondinformatie hebt voor de films. Beetje vergelijkbaar met The Penguin serie, waar je ook meer te weten komt over dat karakter, naast wat je al weet van de films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wat een gezeik en gedoe dat Discovery+ nu alleen nog maar via HBO Max te kijken is, bijna alle programma's die mijn vrouw keek staan er nog niet op.. nieuwe seizoenen zijn er niet op te vinden pff...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:33
G_Dragon schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:21:
Wat een gezeik en gedoe dat Discovery+ nu alleen nog maar via HBO Max te kijken is, bijna alle programma's die mijn vrouw keek staan er nog niet op.. nieuwe seizoenen zijn er niet op te vinden pff...
Ze zijn ook bijna niet te vinden, moet in de app helemaal naar beneden scrollen om iets te vinden van discovery.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
satshow schreef op woensdag 20 november 2024 @ 16:40:
[...]

Ze zijn ook bijna niet te vinden, moet in de app helemaal naar beneden scrollen om iets te vinden van discovery.
Ja klopt, als ze het programma die je zoekt al hebben.. het is echt heel slecht gedaan zo, veel leerzame programma's zijn eraf gehaald. Dit is in onze ogen een hele slechte zet..

Pagina: 1 ... 47 ... 54 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC