Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Gamer_Life schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 14:43:
[...]

Ik zou meer nadenken wat er gebeurt als je dat weer verwijderd, want dan "verander" jij je abbonement. volgens mij las ik ergens dat je kan toevoegen zonder problemen, maar heb nergens gelezen dat je het ook weer kan verwijderen zonder problemen.
Weet je zeker dat je 4k hebt en niet dat je receiver ofzo het upscaled?
heb het nog niet gechecked voor mijzelf dus ik ga af op wat jij nu zegt, want zit andere series te kijken op amazon enz.
Ja, is 4K en receiver geeft ook Dolby Atmos aan en TV geeft ook Dolby Vision en Dolby Atmos aan, b.v. bij Dune en Dune 2.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik zie dat de sport addon best wat leuke dingen ertussen heeft staan. Is er veel overlap met Eurosport 1 en alle zenders van Ziggo sport? Deze heb ik namelijk al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:16
darkdesign schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 09:30:
Ik zie dat de sport addon best wat leuke dingen ertussen heeft staan. Is er veel overlap met Eurosport 1 en alle zenders van Ziggo sport? Deze heb ik namelijk al.
Eurosport is van Discovery, en dus onderdeel van WarnerBross Discovery. Ik zou dus verwachten dat alles van Eurosport ook op HBO Max staat.

Van Ziggo Sport zou ik 0,0 overlap verwachten aangezien (sport)licenties normaliter maar eenmalig worden uitgegeven per regio. Dus als Ziggo Sport het uitzend/er een licentie voor heeft kan Eurosport er geen licentie voor hebben en kan het dus ook niet op HBO Max verschijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:58
darkdesign schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 09:30:
Hooguit krijg je wat extra streams van Eurosport 2. De Olympische Spelen zijn sowieso vrij toegankelijk deze zomer op HBO Max. Ik heb zelf Eurosport 1 en 2 op tv en ben geen grote sportliefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:42
Stel je hebt Max en neemt de Sport Addon, is dan alles gedekt wat ook in het "Discovery+ Entertainment & Sport" abonnement zat?
Want dan kan ik Sport aanzetten in de Max app en Discovery er uitgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10 13:35
PatrickC schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 09:14:
[...]

Ik kon de ondertiteling gewoon aanpassen op mij LG C2. Via het tandwiel links (Instellingen) en dan “Stijl van ondertiteling” kiezen. Eenvoudiger kan bijna niet toch? ;)
Edit:
Laat maar. Het gaat via de instellingen van Android zelf nu en niet via de app...

Ik heb die instelling volgens mij niet? Philips Android TV.

Ik zit nu met een zwart vlak achter mijn ondertitels...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A0e4gjmRQg9HZPvLMXwI6AQx8Co=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1SB4DOlfIVNRkTYpESF4vxIg.jpg?f=fotoalbum_small

[ Voor 5% gewijzigd door technorabilia op 15-06-2024 19:00 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

technorabilia schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 18:55:
Edit:
Laat maar. Het gaat via de instellingen van Android zelf nu en niet via de app...

Ik heb die instelling volgens mij niet? Philips Android TV.

Ik zit nu met een zwart vlak achter mijn ondertitels...

[Afbeelding]
Gaat niet op elk apparaat met Android/Google TV goed zo te zien. Op een Shield TV ziet het er goed uit, op een ander onbekender maar eveneens officieel Android TV apparaat, worden de Android Accessibility instellingen genegeerd of niet goed vertaald. Daarmee krijg ik namelijk een paarse niet transparante ondertiteling achtergrond ipv transparantie en grijs, zoals ingesteld in Accessibility.

Edit: wat spelen met de instellingen (uitzetten, en later weer activeren), heeft die paarse achtergrond opgelost voor mij. Nu gelukkig weer een 25% transparante ondertitel achtergrond, ziet er weer uit als grijs en niet solid paars 👍

[ Voor 11% gewijzigd door hardware-lover op 16-06-2024 23:04 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 21:04
Ik vind het een zooitje de nieuwe app. Ik blijf voorlopig de discovery plus app gebruiken.
Kijk veel naar de digitale kanalen van eurosport bv het wielrennen zonder reclame.
Af en toe naar discovery plus, heb de indruk dat niet alles op de nieuwe app staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:49
satshow schreef op zondag 16 juni 2024 @ 07:02:
Ik vind het een zooitje de nieuwe app. Ik blijf voorlopig de discovery plus app gebruiken.
Kijk veel naar de digitale kanalen van eurosport bv het wielrennen zonder reclame.
Af en toe naar discovery plus, heb de indruk dat niet alles op de nieuwe app staat.
Wielrennen zonder reclame kan niet met de sport add-on? Dan blijf ik door die euro extra wel bij Discovery+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
La1974 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 08:51:
[...]

Wielrennen zonder reclame kan niet met de sport add-on? Dan blijf ik door die euro extra wel bij Discovery+
Dat zou ik ook wel willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:33

PeaceNlove

Deugleuter

[...]

Ik heb de sport add-on en zie dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Px31Ls0VNxJ4JeNjHtZSs3QCQXM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gW1l0Lkwffuai31fLV17KqpI.png?f=fotoalbum_large

Kan alleen nu niet zien of er reclame in zit :+

En er is nog veel meer Giro Next Gen , vrouwenwielrennen, nationale kampioenschappen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
[...]

Ik weet niet of je zonder reclame kan kijken net zoals bij discovery plus. Ik denk dat reclame alleen bij eurosport 1 en 2 te zien is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

satshow schreef op zondag 16 juni 2024 @ 10:37:
[...]

Ik weet niet of je zonder reclame kan kijken net zoals bij discovery plus. Ik denk dat reclame alleen bij eurosport 1 en 2 te zien is.
Aangenomen dat Le Mans een goede indicator is, heb je bij de aparte stream geen reclame maar alleen bij de stream van de lineare Eurosport 1 en 2.
Ik heb 'Voormalige Standaard' en de Sport add-on.

[ Voor 5% gewijzigd door noo op 16-06-2024 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik ben nu sowieso overgestapt van de Eurosport app voor Android/Google TV ivm de gebrekkige kwaliteit via die app. Zelfs met de framerate ingesteld als 1 op 1 bleef het behelpen.

Los van die €1.95 besparing door de overstap is de kijkbeleving werkelijk stukken beter via HBOMax.
Hoewel ik de refreshrate nu niet optimaal in kan stellen, wordt het beeld aardig vloeiend weergegeven (ik gebruik geen z.g. TV beeldoptimalisaties).

Vanmorgen met WSBK, en nu met Lemans, het loopt prima. Via de Eurosport Player eigenlijk nooit echt.

Yep, ik ben er content mee 👍

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:42
satshow schreef op zondag 16 juni 2024 @ 07:02:
Heb je die reclame ervaren, of is het een aanname omdat de voorwaarden mogelijke reclame bevat?

Je zult merken dat HBO langzaam maar zeker zaken uit de Discovery gaat weghalen, zoals nu met UFC, ze hebben immers maar 1 licentie, dus hebben die verplaatst naar de streaming service waar zij zich op richten. Discovery+ is een sterfhuis constructie, zolang het geld oplevert draait het door, maar langzaam gaan de lichten uit en moet iedereen over of opzeggen is mijn indruk, je kunt immers geen nieuwe abonnementen meer afsluiten bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
hardware-lover schreef op zondag 16 juni 2024 @ 12:33:
Ik ben nu sowieso overgestapt van de Eurosport app voor Android/Google TV ivm de gebrekkige kwaliteit via die app. Zelfs met de framerate ingesteld als 1 op 1 bleef het behelpen.

Los van die €1.95 besparing door de overstap is de kijkbeleving werkelijk stukken beter via HBOMax.
Hoewel ik de refreshrate nu niet optimaal in kan stellen, wordt het beeld aardig vloeiend weergegeven (ik gebruik geen z.g. TV beeldoptimalisaties).

Vanmorgen met WSBK, en nu met Lemans, het loopt prima. Via de Eurosport Player eigenlijk nooit echt.

Yep, ik ben er content mee 👍
Kan je de WSBK/WEC/EWC ook gewoon met Eng commentaar kijken zonder reclame? Want de Eurosport app is idd een verschrikking geworden sinds vorig jaar, maar dat NL commentaar is nog erger.

Helaas hebben ze de HBO app ook aardig weten te verneuken ivm de vorige, altijd out of sync aan het begin van een video in lage reso ondanks mn Gb verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
swhnld schreef op zondag 16 juni 2024 @ 13:08:
[...]

Heb je die reclame ervaren, of is het een aanname omdat de voorwaarden mogelijke reclame bevat?

Je zult merken dat HBO langzaam maar zeker zaken uit de Discovery gaat weghalen, zoals nu met UFC, ze hebben immers maar 1 licentie, dus hebben die verplaatst naar de streaming service waar zij zich op richten. Discovery+ is een sterfhuis constructie, zolang het geld oplevert draait het door, maar langzaam gaan de lichten uit en moet iedereen over of opzeggen is mijn indruk, je kunt immers geen nieuwe abonnementen meer afsluiten bij hun.
De sportaddon zal hetzelfde zijn denk ik, maar heb de indruk dat niet alles van het huidige discovery ook bij HBO Max te zien is.
Of het zit zo verstopt dat ik het niet kan vinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

DraZ666 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 14:38:
[...]

Kan je de WSBK/WEC/EWC ook gewoon met Eng commentaar kijken zonder reclame? Want de Eurosport app is idd een verschrikking geworden sinds vorig jaar, maar dat NL commentaar is nog erger.

Helaas hebben ze de HBO app ook aardig weten te verneuken ivm de vorige, altijd out of sync aan het begin van een video in lage reso ondanks mn Gb verbinding.
Ik kijk nu Le Mans met Engels commentaar zonder reclame via de nieuwe HBO Max app (en de Sport add-on)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DraZ666 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 14:38:

Ik heb nog geen reclame voorbij zien komen. Niet tijdens de (gedeeltelijk live) WSBK races en niet tijdens de live uitzending van Lemans. Wel hoorde ik een paar keer; "be right back", maar de live uitzending werd niet onderbroken. Als het enigszins kan luister ik altijd met Engels commentaar.

Mijn Android TV OS taal instelling staat overigens standaard op Engels, ik hoef(de) binnen de EuroSport app en nu ook binnen HBOMax, geen taal te wijzigen om het direct bij afspelen in het Engels te beluisteren.

Ik heb geen klachten over de sync of beeldkwaliteit. Ik heb eveneens 1Gbit internet verbinding maar ook op mijn Android TV apparaat via LAN-kabel, mogelijk scheelt dat in positieve zin. Afkloppen (y)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-09 14:59
Ik heb weinig tot geen interesse in HBO Max. Je kan kennelijk geen los sport abonnement afnemen?

Dan is dat dus € 10,99 met reclame en € 14,99 zonder reclame (of zit er bij de Sport addon altijd reclame)?

Aantal jaar geleden had ik nog voor € 20 ( later € 40) een heel jaar Eurosport :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:07

mwa

Morgen House of the Dragon s2, ben benieuwd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Herax10NL schreef op donderdag 7 april 2022 @ 22:35:
[...]

Er zijn ondertussen aardig wat series met NL'se ondertiteling. Zo zit ik nu midden in Succession met NL'se ondertiteling.
Heb net de eerste aflevering van seizoen 1 gezien met Nederlandse ondertitels, maar de tweede aflevering en verder heeft vreemd genoeg geen Nederlandse ondertiteling meer..... Ook Engels staat er niet tussen.

Update: nu staat het er opeens wel tussen, nog voor dat ik dit bericht af heb kunnen typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:54
Sinds de nieuwe HBO app werken een paar dingen anders dan in gewend ben en lijken ze niet meer in te stellen

Iemand enig idee hoe het volgende in te stellen is met de combinatie Android app + casten naar Chromecast?
- Automatisch volgende aflevering afspelen uitzetten
- Zwarte achtergrond bij ondertiteling uitzetten
In de vorige HBO app was dit gewoon in te stellen, nu lijkt dit niet meer mogelijk. Automatisch afspelen van de volgende aflevering is in de app wel uit te zetten, maar dit is alleen "voor dit apparaat" en dus niet bij het casten. De alternatieve plek om dit in te stellen, op de website via een pc, heeft ook 0 invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-10 17:48
Deezers schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 10:50:
[...]

Hooguit krijg je wat extra streams van Eurosport 2. De Olympische Spelen zijn sowieso vrij toegankelijk deze zomer op HBO Max. Ik heb zelf Eurosport 1 en 2 op tv en ben geen grote sportliefhebber.
Hier hoef je dus geen sport add on voor te hebben?

Dan heb ik alleen behoefte in de giro-d-italia dus hoef ik alleen sport add on in mei aan te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:12

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
De nieuwe app hier ook geïnstalleerd zonder problemen, ik mis alleen wel het kopje ''wat is nieuw'' of ''nieuw''

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
G_Dragon schreef op maandag 17 juni 2024 @ 08:05:
De nieuwe app hier ook geïnstalleerd zonder problemen, ik mis alleen wel het kopje ''wat is nieuw'' of ''nieuw''
Op zich kan dat handig eens zijn als je de app eens open zal hebben, en niet weet wat je zou willen kijken dus na iets op zoek bent.
Maar eigenlijk kijk ik 1 keer in de week voor mij dan op https://nieuwdezeweek.nl/ , en dan open ik even de streaming diensten die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Carlos0_0 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 08:12:
[...]

Op zich kan dat handig eens zijn als je de app eens open zal hebben, en niet weet wat je zou willen kijken dus na iets op zoek bent.
Maar eigenlijk kijk ik 1 keer in de week voor mij dan op https://nieuwdezeweek.nl/ , en dan open ik even de streaming diensten die ik heb.
Wij kijken dus nooit op een website, vaak altijd even in alle apps via het kopje ''nieuw'' wanneer we een film willen kijken. Ik zal die tip zeker meenemen! :) Thanks!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
G_Dragon schreef op maandag 17 juni 2024 @ 08:14:
[...]

Wij kijken dus nooit op een website, vaak altijd even in alle apps via het kopje ''nieuw'' wanneer we een film willen kijken. Ik zal die tip zeker meenemen! :) Thanks!
Ja ik doe het gewoon 1 keer in de week even, zaterdag ochtend bakje koffie erbij en dan een weekje terug kijken :).
Ik weet niet of ze een app hebben maar ik doe het via de website, aangezien ik dan even toch achter de pc zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:28
ikbenerniet schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:08:
Sinds de nieuwe HBO app werken een paar dingen anders dan in gewend ben en lijken ze niet meer in te stellen

Iemand enig idee hoe het volgende in te stellen is met de combinatie Android app + casten naar Chromecast?
- Automatisch volgende aflevering afspelen uitzetten
- Zwarte achtergrond bij ondertiteling uitzetten
In de vorige HBO app was dit gewoon in te stellen, nu lijkt dit niet meer mogelijk. Automatisch afspelen van de volgende aflevering is in de app wel uit te zetten, maar dit is alleen "voor dit apparaat" en dus niet bij het casten. De alternatieve plek om dit in te stellen, op de website via een pc, heeft ook 0 invloed.
Zwarte achtergrond kun je uitschakelen via de instellingen in Android (als je dat gebruikt). Zit verstopt onder de toegankelijkheidsopties.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Carlos0_0 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 08:20:
[...]

Ja ik doe het gewoon 1 keer in de week even, zaterdag ochtend bakje koffie erbij en dan een weekje terug kijken :).
Ik weet niet of ze een app hebben maar ik doe het via de website, aangezien ik dan even toch achter de pc zit.
Dat is wel een goed idee, beetje hetzelfde wat ik ook doe met de app van Alle Folders dat ik mijn favorieten even rustig doorkijk voordat ik uit bed komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Vandaag begint seizoen 2 van House of the Dragon. Ik wacht eerst wel tot alle afleveringen er op staan, maar vond seizoen 1 wel gaaf.

This title is for sale, please send me a PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
the-body schreef op maandag 17 juni 2024 @ 11:43:
Vandaag begint seizoen 2 van House of the Dragon. Ik wacht eerst wel tot alle afleveringen er op staan, maar vond seizoen 1 wel gaaf.
Ja voor mij het zelfde ik wacht ook wel even, ben niet meer zo van moet alles direct gezien hebben.
Zeker niet als er een verhaal loopt.
Kijk als het een comedy is als Friends of weet ik het, kan je het prima kijken op zich per week.

Zo doe ik het nu met alle series ik wacht wel tot alles erop staat(Van een seizoen), of een aantal afleveringen op ze minst.
Ik ben nu toevallig best oude serie van vroeger aan kijken Saved by the Bell, als ik deze af heb ga ik verder met Sweet Thooth Seizoen 2 aangezien alle afleveringen er zijn :).
Zo komt van zelf een andere serie die compleet erop staat, of op ze minst een aantal afleveringen van een seizoen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
the-body schreef op maandag 17 juni 2024 @ 11:43:
Eerst seizoen 1 nog een keertje opnieuw kijken. Dat is ook een beetje het probleem van dit soort grote producties… de seizoenen zijn erg kort en er zit te veel tijd tussen de seizoenen.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Misschien dat ik er overheen kijk, maar ik erger me aan de volgorde in de app. Was al zo voor de “grote wijziging”, nu nog steeds:

De persoonlijke favorieten staan een heel eind naar beneden. Je start de app, dan staat er bovenaan de geadviseerde films en series (ok, snap ik, je wil reclame maken voor je eigen product), dan een strook die ze nu “House of the biggest hits” noemen, gevolgd door 2 nogal vage stroken die volgens mij alleen over House of Dragons en spinoffs daarvan gaan, dan “aanbevolen voor jou”, dan “verder kijken” en zo gaat dat maar door. Terwijl de dingen die ik gemarkeerd heb in de iPad app niet terug te vinden zijn. In de app op de Ziggo Next mini gaat dat iets makkelijker, hoewel het daar ook geen echt (voor mij) logisch geheel is.

Is die volgorde niet aan te passen? Ik heb nu het gevoel tien minuten te moeten scrollen voor ik eens ben bij waar ik gebleven was… :(

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:19
Heb de hele week problemen gehad met de overgang naar de nieuwe app. Mijn abonnement (met 50% korting) liep via Google Play. De Google Play store gaf wel aan dat het nu Legacy Standard was maar de nieuwe HBO app kon de subscription niet vinden. Er is ook geen optie Restore Purchase meer.
Klantenservice gaf eerst Google de schuld. Uiteindelijk vandaag bericht gekregen dat dit probleem bij veel mensen speelt en ze het aan het uitzoeken zijn. Ik kreeg een code om direct bij HBO opnieuw een abonnement af te sluiten met 50% korting. Google abonnement nu stopgezet (betaal nu wel paar weken dubbel maar dat zie ik voor die paar euro wel door de vingers) en nu nieuw abonnement. Bij het invoeren van de code werd meteen Legacy Standard gegeven met de 50% korting en net even gecheckt en ik heb nog 4K en Atmos, bij meer titels dan eerst.

Het was dus absoluut geen soepele overgang maar kudos aan HBO Max is dat ze in tegenstelling tot andere streamingdiensten een vrij goed bereikbare helpdesk hebben die uiteindelijk ook wel tot een oplossing komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Carlos0_0 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 12:29:
[...]

Ja voor mij het zelfde ik wacht ook wel even, ben niet meer zo van moet alles direct gezien hebben.
Zeker niet als er een verhaal loopt.
Kijk als het een comedy is als Friends of weet ik het, kan je het prima kijken op zich per week.

Zo doe ik het nu met alle series ik wacht wel tot alles erop staat(Van een seizoen), of een aantal afleveringen op ze minst.
Ik ben nu toevallig best oude serie van vroeger aan kijken Saved by the Bell, als ik deze af heb ga ik verder met Sweet Thooth Seizoen 2 aangezien alle afleveringen er zijn :).
Zo komt van zelf een andere serie die compleet erop staat, of op ze minst een aantal afleveringen van een seizoen.
Ik kan Saved by the Bell niet vinden op een dienst in Nederland? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
Deezers schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:57:
[...]

Ik kan Saved by the Bell niet vinden op een dienst in Nederland? ;)
Dat klopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:30
Kijk ik nu niet goed? Maar ik was vorige week in de VS en daar had ik het Food network op hbo (kan nu daar weer met eigen account inloggen.. Dat was vorig jaar toen de VS al op max zaten en wij niet, niet mogelijk)
Hier in Nederland dus geen Foodnetwork maar dus nog wel op Discovery.
Zou dat een kwestie van tijd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
LaFleche schreef op maandag 17 juni 2024 @ 23:02:
Kijk ik nu niet goed? Maar ik was vorige week in de VS en daar had ik het Food network op hbo (kan nu daar weer met eigen account inloggen.. Dat was vorig jaar toen de VS al op max zaten en wij niet, niet mogelijk)
Hier in Nederland dus geen Foodnetwork maar dus nog wel op Discovery.
Zou dat een kwestie van tijd zijn?
Tik eens 'food' in de zoekbalk in de app ;) de merktegel ontbreekt ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mryc
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 08:59
De oude HBO app op iOS kan officieel niet meer worden gebruikt. Je krijgt alleen nog een verzoek in beeld om de nieuwe app te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Mryc schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 09:32:
De oude HBO app op iOS kan officieel niet meer worden gebruikt. Je krijgt alleen nog een verzoek in beeld om de nieuwe app te downloaden.
Dat hebben ze als het goed is gedaan voor alle apps, sinds de 11e. Dat is dus niet iOS specifiek en ook niet iets dat er nu pas is. Sinds de 11e werkt alleen nog (HBO) Max en doet de oude HBO Max je verwijzen daarnaar. Op de website dan gewoon een redirect naar de nieuwe website. En op Android (ook) een knop om de nieuwe app te downloaden die dan de juiste pagina opent in de Google Play store (of naar ik aan neem FireTV app store als je FireTV hebt, etc).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wasrek
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Nu zou het nog fijn zijn als ook JustWatch doorheeft dat HBO Max in Nederland is gewijzigd in, eeh.., HBO Max...

Op de pagina staat nog steeds het oude aanbod (zonder Discovery) en dus klopt bijvoorbeeld ook de 4K-lijst niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Sinds 11 juni kreeg ik iedere dag een e-mail va HBO. Kreeg daar de balen van, dus maar eens contact opgenomen met de klantenservice.

De chatbot is ongeveer net zo nuttig als een paar tieten op een stier. En het blijkt dat de “nieuwe” Max als “service” de opt-in voor marketing e-mails hebben aangezet. Blind naar gezocht, het blijkt wel onder je profiel te staan, maar niet even logisch (vind ik).
Website van Max: inloggen. Klik op icoon rechtsboven (profiel), klik op Instellingen, zet onder Meldingen de “E-Mailmarketing van HBO Max” uit.
In de app: klik op het icoon rechtsboven (profiel), klik op app-instellingen, klik op Meldingen, zet de “E-Mailmarketing van HBO Max” uit.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 05-10 09:47
Potentieel nieuwe gebruiker hier. Ik zie dat er net nieuwe abonnementsvormen geïntroduceerd zijn, en dat er nu drie opties zijn.

Ik wil best iets meer betalen voor hogere kwaliteit, maar zoals bij veel platformen kun je niet enkel voor extra kwaliteit kiezen zonder ook extra te betalen voor meer gelijktijdige streams. Tegelijkertijd is het ook weer niet de bedoeling om je account te delen, dus zwart-wit gezien alleen aantrekkelijk als je een gezin hebt van 4+ mensen die allemaal los van elkaar tegelijkertijd iets willen kijken (realistisch wel).

Deze optie valt voor mij dan ook wel af, maar ik zit nog een beetje met “reclame” bij het goedkoopste abonnement. In welke vorm tonen ze reclame? Gaat dit om banners in de app, reclames voor het starten van een film/aflevering, of ook nog eens tussendoor (bijvoorbeeld elk kwartier / half uur) van streamen?

Trouwens, een heads up, in de OP van dit topic staan nog de verouderde abonnementsvormen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:48

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Sinds het overstappen naar de "nieuwe HBO Max" die o zo geweldig zou moeten zijn heb ik kennelijk problemen met de geolocatie. Als ik de interface taal in het Nederlands zet krijg ik te zien dat die taal op mijn locatie niet beschikbaar is, en als ik een serie of film stream zie ik een hele waslijst aan mogelijke talen voor de ondertiteling, maar net geen Nederlands of Engels erbij. Zeer irritant, want door APD heb ik toch echt ondertiteling nodig om alles te kunnen volgen, liefst in dezelfde taal als er gesproken wordt (dus Engelse ondertiteling bij een Engelse film of serie, Franse ondertiteling bij een Franse film of serie) als ik die taal begrijp. Maar nergens kan ik zien waar HBO Max denkt dat ik me bevind en waarop dat dan gebaseerd is...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je IP staat wel correct in de geolocation-databases?

Ik had het erger, kreeg een Nederlandstalige dub van een Amerikaanse show :X Dat dat überhaupt bestaat voor niet-kinderspul...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Als ik zoek naar dingen als "wat is mijn locatie" komt daar steeds Nijmegen uit. Maar jaren geleden toen ik net nieuw was bij deze provider dacht Google een hele tijd dat ik in Polen zat, kennelijk had NLX (wat later Budget is geworden) of KPN (over wiens netwerk het loopt) een batch IPv4 adressen uit Polen overgenomen?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 06-10 17:22

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Mx. Alba schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 09:03:
Als ik zoek naar dingen als "wat is mijn locatie" komt daar steeds Nijmegen uit. Maar jaren geleden toen ik net nieuw was bij deze provider dacht Google een hele tijd dat ik in Polen zat, kennelijk had NLX (wat later Budget is geworden) of KPN (over wiens netwerk het loopt) een batch IPv4 adressen uit Polen overgenomen?
Herkenbaar helaas (al heb ik het met HBO nog niet gehad), wel vele (shadow)bans gekregen op verschillende sites waar regio er nogal toe doet bijv online casino's maar ook eens een ban op amazon Prime voor hetzelfde. Zit zelf bij een kleine lokale internet aanbieder en de meeste IP's komen terug als Amsterdam maar soms wordt ik ineens geplot in Canada bijv..
Nooit een oplossing voor gevonden behalve de desbetreffende partij mij/de range te laten whitelisten maar grote partijen werken daar zelden aan mee.

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Mx. Alba schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 17:58:
Sinds het overstappen naar de "nieuwe HBO Max" die o zo geweldig zou moeten zijn heb ik kennelijk problemen met de geolocatie. Als ik de interface taal in het Nederlands zet krijg ik te zien dat die taal op mijn locatie niet beschikbaar is, en als ik een serie of film stream zie ik een hele waslijst aan mogelijke talen voor de ondertiteling, maar net geen Nederlands of Engels erbij. Zeer irritant, want door APD heb ik toch echt ondertiteling nodig om alles te kunnen volgen, liefst in dezelfde taal als er gesproken wordt (dus Engelse ondertiteling bij een Engelse film of serie, Franse ondertiteling bij een Franse film of serie) als ik die taal begrijp. Maar nergens kan ik zien waar HBO Max denkt dat ik me bevind en waarop dat dan gebaseerd is...
Ik heb hier sinds het kijken naar Succession enkele dagen geleden, ook gezeik mee. Ongeveer elke Europese taal staat er tussen, behalve NL en EN 8)7
Soms kreeg ik NL/EN opeens terug na een page refresh, maar zit nu bij een aflevering waar het me niet lukt.

Met of zonder VPN, blijf ik dit gezeik hebben. Het verschilt ook per serie. Het komt bij mij meer over alsof ze willekeurig op een streaming of caching server terecht komt, waarbij sommige bepaalde talen missen bij bepaalde series.

Update: nu lijkt hij het opeens te pakken als je in de aflevering vooruit spoelt door ergens op de afspeelbalk te klikken, maar ga ik terug in de balk, dan verdwijnt EN/NL opeens.

Update: volgens HBO ligt het aan de intro, waar alleen net die talen in zouden ontbreken. (De intro bevat geen herhaling van de vorige aflevering, beetje jammer dat ze net daar geen ondertitels in hebben, maar kan er mee leven.)

[ Voor 12% gewijzigd door Cyb op 19-06-2024 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Cyb schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 14:56:
[...]

Ik heb hier sinds het kijken naar Succession enkele dagen geleden, ook gezeik mee. Ongeveer elke Europese taal staat er tussen, behalve NL en EN 8)7
Soms kreeg ik NL/EN opeens terug na een page refresh, maar zit nu bij een aflevering waar het me niet lukt.

Met of zonder VPN, blijf ik dit gezeik hebben. Het verschilt ook per serie. Het komt bij mij meer over alsof ze willekeurig op een streaming of caching server terecht komt, waarbij sommige bepaalde talen missen bij bepaalde series.

Update: nu lijkt hij het opeens te pakken als je in de aflevering vooruit spoelt door ergens op de afspeelbalk te klikken, maar ga ik terug in de balk, dan verdwijnt EN/NL opeens.

Update: volgens HBO ligt het aan de intro, waar alleen net die talen in zouden ontbreken. (De intro bevat geen herhaling van de vorige aflevering, beetje jammer dat ze net daar geen ondertitels in hebben, maar kan er mee leven.)
Dat laatste zeiden ze bij mij ook maar bij mij werkt dat dus niet... :/

Update: Doorscrollen tot na het intro en dan de pagina verversen lijkt wel te werken. (Heeft iig nu één keer gewerkt, ik hoop dat dat blijft werken.) Toch wel verschrikkelijk irritant.

Update: Bij de volgende aflevering was er voor het intro opeens alleen maar NL en FR ondertiteling beschikbaar... Intro voorbij, refresh, en daar is de hele lijst weer. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Mx. Alba op 19-06-2024 19:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UmbraVitae
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-07-2024
Heel blij dat HBO Max nu ook naar België komt, meteen de 14 dagen gratis vh premium abonnement genomen.

En toch al schoon kijklijstje gemaakt op HBO Max:

- Mare of Easttown

- Carnivàle

- Irma Vep

- True Blood

- The Outsider

- The Undoing

- The Third Day

- 30 Coins

- The Deuce

Ni verkeerd 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:57
UmbraVitae schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 00:04:
Heel blij dat HBO Max nu ook naar België komt, meteen de 14 dagen gratis vh premium abonnement genomen.

En toch al schoon kijklijstje gemaakt op HBO Max:

- Mare of Easttown

- Carnivàle

- Irma Vep

- True Blood

- The Outsider

- The Undoing

- The Third Day

- 30 Coins

- The Deuce

Ni verkeerd 😄
Deze gezien, beide prima !

Mare of Easttown
True Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Ik ben opzich blij met de overgang. Ging hier soepel, maar ik heb ook niks via Google lopen ofzo (abbo met 50% direct via hun, app "geupdate" door via adb oude eraf en nieuwe erop).

Interface is wel beter, maar ik mis nogsteeds snelle toegang tot mijn kijklijst. Ga nu maar steeds naar de zijkant naar "my stuff". Waarom er onder de banner niet meteen begonnen kan worden met de continue lijst en daar onder my list...

Ik ga eerlijk toegeven, ik ben blij met de toevoeging van TLC. Heerlijk slechte TV voor als je moe bent en niet na wil denken. Mis nog wel wat grote shows zoals Botched en Dallas Cowboy Chearleaders. Ook wat rare keuzes, My Stange Addiction staat er bijvoorbeeld ook niet op, maar de follow-up "hoe is het nu met" type show daarvan wel :+ . Ook aantal shows waar seizoen 1 mist behalve the laatste reuni aflevering. Waarom 8)7 ? Hopenlijk wordt dat nog beter over tijd.

Ook zijn de subtitles soms vervelend. Standaard krijg je geen subs als ze in een Engelse show opeens wat anders gebruiken. De buitenlandse partner in 90 Day Fiance die een stukje moedertaal praat of wanneer ze Pennsylvania Dutch spreken in Breaking Amish bijvoorbeeld. Eigenlijk zou ik enkel die stukken Engelse subs willen, maar je kan dus enkel kiezen tussen helemaal geen subs (ook niet op zulke momenten) of de hele show met Nederlandse subs (zelfs Engels is geen optie). Da's wel een beetje jammer.

[ Voor 21% gewijzigd door Cambionn op 20-06-2024 16:14 ]

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Cambionn, verder kijken staat ietsje verder naar onderen, niet echt heel ver uit de buurt van die topregel. Voor mij (Android TV), 2 tikjes naar beneden.

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 20-06-2024 15:33 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
hardware-lover schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 15:33:
@Cambionn, verder kijken staat ietsje verder naar onderen, niet echt heel ver uit de buurt van die topregel. Voor mij (Android TV), 2 tikjes naar beneden.
Ja verder kijken pak ik wel via de homepage idd, al mag hij van mij wel hoger, maar mijn kijklijst mis ik vooral. Als die er al staat is het zo ver naar beneden dat naar "My Stuff" gaan sneller is.

In mijn herinnering was het vroeger bij bijv. Netflix zo dat beide gewoon meteen onder de banner stonden (al tijden geen Netflix dus geen idee hoe het nu is). Eerst rijtje continue watching, daaronder watch list. Bij Viki is dit ook nogsteeds zo. Vind persoonlijk die banner als meer dan genoeg reclame voor de huidige grote show. De rest kan er prima onder. Zie ik toch wel, gezien mijn scherm groter is dan die 2 lijstjes. Maar tegenwoordig lijken steeds meer diensten het vooral belangrijk te vinden om allerlei andere shows te pushen waar je eerst door naar beneden moet scrollen voordat je bent bij wat je zelf hebt uitgekozen. En dat vind ik gewoon heel stom. Zet het er gewoon onder, wat maakt hun het uit of ik show A of show B kijk. Ik betaal toch hetzelfde en als ik klaar ben zoek ik vanzelf nieuwe shows. Laat me gewoon snel vinden wat ik heb opgeslagen om snel terug te vinden :+ .

[ Voor 10% gewijzigd door Cambionn op 20-06-2024 16:23 ]

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:00
Ik mis een lijst met films en series die binnenkort verdwijnen.

Heb wat op mijn kijklijst gezet, maar nogal vervelend als je midden een serie opeens de serie kwijt bent omdat het niet is aangekondigd of een film die je per se wilt zien alweer weg is en je deze nog had kunnen zien als je het geweten had.

Enig idee of je dat toch ergens kan zien?

Bij de andere streamingdiensten waar ik een abonnement heb lopen is er een aparte categorie voor, zodat je minder snel voor verrassingen komt te staan.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:54
Best tevreden over de app. Helpt natuurlijk dat veel 4K is geworden "gratis" voor mij.
Maar app zelf is prima. Ziet er ook iets strakker uit dan eerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen1965
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-04 14:47
MysticMan schreef op maandag 17 juni 2024 @ 15:46:
Heb de hele week problemen gehad met de overgang naar de nieuwe app. Mijn abonnement (met 50% korting) liep via Google Play. De Google Play store gaf wel aan dat het nu Legacy Standard was maar de nieuwe HBO app kon de subscription niet vinden. Er is ook geen optie Restore Purchase meer.
Klantenservice gaf eerst Google de schuld. Uiteindelijk vandaag bericht gekregen dat dit probleem bij veel mensen speelt en ze het aan het uitzoeken zijn. Ik kreeg een code om direct bij HBO opnieuw een abonnement af te sluiten met 50% korting. Google abonnement nu stopgezet (betaal nu wel paar weken dubbel maar dat zie ik voor die paar euro wel door de vingers) en nu nieuw abonnement. Bij het invoeren van de code werd meteen Legacy Standard gegeven met de 50% korting en net even gecheckt en ik heb nog 4K en Atmos, bij meer titels dan eerst.

Het was dus absoluut geen soepele overgang maar kudos aan HBO Max is dat ze in tegenstelling tot andere streamingdiensten een vrij goed bereikbare helpdesk hebben die uiteindelijk ook wel tot een oplossing komt.
Ditzelfde probleem speelt bij ons ook sinds de 11e. Al een keer contact gehad via de chat maar niets teruggehoord.

Vanavond weer contact via chat gezocht en volgens de medewerker is het inderdaad nu een bekend probleem. Ik had helaas niets terug gehoord (in de chat van vanavond heeft hij de case teruggevonden met het resultaat: er werd geen actief account (?) gevonden; ik neem aan dat ze abonnement bedoelden).

Ik hoop dat dit snel wordt opgelost …

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
josh-hill schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 19:28:
Ik mis een lijst met films en series die binnenkort verdwijnen.

Heb wat op mijn kijklijst gezet, maar nogal vervelend als je midden een serie opeens de serie kwijt bent omdat het niet is aangekondigd of een film die je per se wilt zien alweer weg is en je deze nog had kunnen zien als je het geweten had.

Enig idee of je dat toch ergens kan zien?

Bij de andere streamingdiensten waar ik een abonnement heb lopen is er een aparte categorie voor, zodat je minder snel voor verrassingen komt te staan.
In de oude app stond dit helemaal (!) onderaan (laatste kans). Dus ik zou zeggen dat er dan voorlopig niks af gaat. Maaar je moet dus best veel moeite doen om het te achterhalen en zelf te monitoren. In de oude app stond ook niks bij de afleveringen of op welke datum ze dan precies gingen verdwijnen..

Netflix is ook niet veel beter, al staat het daar bij de serie/film zelf. Maar ben je nog niet begonnen weet je niet dat het ineens is verdwenen. Skyshowtime idem, daar staat het superklein (.. dagen resterend). Maar ook geen verzamelde categorie met alle content die gaat verdwijnen dus je moet het maar net zien.

Sowieso is de HBO app een zooitje want nu staat er ineens een 'just added' categorie (in het Engels tussen het Nederlands) maar feitelijk klopt deze niet. Hbo is ook gestopt met de wekelijkse overzichten dus je hebt geen idee wat ze nu per dag toevoegen en justwatch is niet echt up to date sinds de herlancering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Deezers schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 20:19:
[...]

In de oude app stond dit helemaal (!) onderaan (laatste kans). Dus ik zou zeggen dat er dan voorlopig niks af gaat. Maaar je moet dus best veel moeite doen om het te achterhalen en zelf te monitoren. In de oude app stond ook niks bij de afleveringen of op welke datum ze dan precies gingen verdwijnen..

Netflix is ook niet veel beter, al staat het daar bij de serie/film zelf. Maar ben je nog niet begonnen weet je niet dat het ineens is verdwenen. Skyshowtime idem, daar staat het superklein (.. dagen resterend). Maar ook geen verzamelde categorie met alle content die gaat verdwijnen dus je moet het maar net zien.

Sowieso is de HBO app een zooitje want nu staat er ineens een 'just added' categorie (in het Engels tussen het Nederlands) maar feitelijk klopt deze niet. Hbo is ook gestopt met de wekelijkse overzichten dus je hebt geen idee wat ze nu per dag toevoegen en justwatch is niet echt up to date sinds de herlancering.
Ik heb al een hele tijd geen Netflix meer, maar ik heb daar wel een app voor die op de dag nauwkeurig aangeeft wanneer er wat van Netflix verdwijnt.

De app heeft later nog andere streamingdiensten toegevoegd, maar helaas werkt deze functie niet bij mijn huidige streaming diensten. Bij Prime heb je wel een categorie van wat er binnen een maand verdwijnt. Daar staat niet altijd goed bij welke dag precies, maar is iig een indicatie (ga dan vaak nog ff snel een film kijken). Bij CineMember is er ook een laatste kans categorie met de film en datum, al is me wel opgevallen dat het soms gewoon al eerder verdwenen kan zijn. Maar ook daar iig een indicatie van wat ik nog ff snel moet kijken. Zo eigenlijk best veel hidden gems ontdekt, die ik anders nooit gezien zou hebben, omdat ze niet op mijn watchlist stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cymbeline
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 03-10 21:44
Ik heb een abonnement met 50% korting. Een paar dagen geleden de nieuwe HBO app geïnstalleerd op onze Sony Bravia tv. Toen bleek dat de ondertiteling ontbrak, ik zag en zie alleen een grijze of zwarte balk. In het instellingenmenu ontbreekt de optie om de ondertitelingsstijl aan te passen. Omdat ik geen e-mailadres kon vinden, dit probleem via de chat aangekaart. Dat lukte uiteindelijk en vervolgens kreeg ik via e-mail een aantal tips, die bij toepassing het probleem helaas niet bleken op te lossen. Mijn probleem is doorgezet naar de 'specialized support'. Voorlopig dus afwachten hoe dit kan worden opgelost.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• guido66
@Cymbeline hier geen probleem op een Bravia. De ondertiteling instellingen zitten in Android verstopt in het menu toegankelijkheid, en inderdaad niet meer in de nieuwe hbo app.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Inderdaad. Kwam ik eergisteren ook achter. Ondertiteling instellingen stonden echt totaal onhandig, dus maar even aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cymbeline
guido66 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 20:52:
@Cymbeline hier geen probleem op een Bravia. De ondertiteling instellingen zitten in Android verstopt in het menu toegankelijkheid, en inderdaad niet meer in de nieuwe hbo app.
Het probleem doet zich alleen voor bij HBO. Bij Netflix, Cinemember en reguliere tv-uitzendingen werkt de ondertiteling naar behoren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• guido66
Cymbeline schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 21:33:
[...]

Het probleem doet zich alleen voor bij HBO. Bij Netflix, Cinemember en reguliere tv-uitzendingen werkt de ondertiteling naar behoren.
Ja, want die gebruiken de instellingen van Android niet. Heb je nu al in het toegankelijkheid menu gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:19
Jurgen1965 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 19:53:
[...]

Ditzelfde probleem speelt bij ons ook sinds de 11e. Al een keer contact gehad via de chat maar niets teruggehoord.

Vanavond weer contact via chat gezocht en volgens de medewerker is het inderdaad nu een bekend probleem. Ik had helaas niets terug gehoord (in de chat van vanavond heeft hij de case teruggevonden met het resultaat: er werd geen actief account (?) gevonden; ik neem aan dat ze abonnement bedoelden).

Ik hoop dat dit snel wordt opgelost …
Bij mij hebben maandag op dezelfde dag twee verschillende medewerkers gereageerd. Eentje met dat het inderdaad een bekend probleem is en dat er nu een specialised team naar kijkt maar daarbij leek het dat het nog wel even kon gaan duren. Een andere zei meteen dat ze het account niet konden heractiveren maar gaf een code om een nieuw abonnement af te kunnen sluiten met 50% korting. Deze code gebruikt op de website en daarbij gaf de site meteen aan dat dit het Legacy Standard abonnement is (met dus 4K en Atmos) met de lifetime 50%. Heb deze afgesloten en daarna het Google Play abonnement stopgezet. Nu dus wel voor een halve maand dubbel betaald maar die paar euro zie ik wel door de vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

MysticMan schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 23:17:
[...]

Bij mij hebben maandag op dezelfde dag twee verschillende medewerkers gereageerd. Eentje met dat het inderdaad een bekend probleem is en dat er nu een specialised team naar kijkt maar daarbij leek het dat het nog wel even kon gaan duren. Een andere zei meteen dat ze het account niet konden heractiveren maar gaf een code om een nieuw abonnement af te kunnen sluiten met 50% korting. Deze code gebruikt op de website en daarbij gaf de site meteen aan dat dit het Legacy Standard abonnement is (met dus 4K en Atmos) met de lifetime 50%. Heb deze afgesloten en daarna het Google Play abonnement stopgezet. Nu dus wel voor een halve maand dubbel betaald maar die paar euro zie ik wel door de vingers.
Al met al met z'n code dus wel netjes opgelost wat mij betreft.. Kon minder :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cymbeline
guido66 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 21:42:
[...]

Ja, want die gebruiken de instellingen van Android niet. Heb je nu al in het toegankelijkheid menu gekeken?
Het is opgelost, dank je wel Guido66. Ik moest inderdaad instellingen aanpassen in het menu Toegankelijkheid. Ik gebruik aangepaste instellingen voor de ondertiteling en na het een en ander uitproberen heb ik nu weer de door mij gewenste ondertiteling(stijl).

Ik heb HBO Max laten weten dat het, dankzij Tweakers, opgelost is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Pffff Hebben ze eindelijk de problemen met sommige series opgelost zoals subs en afleveringen.
Krijg je discovery erbij denk je leuk even kijken naar gold divers en gd under the ice.
S1 erop s2 missend en s3 a1 a2 en a7.
En bij gd loopt de ondertiteling na 10 minuten in s3 en s4 10 minuten achter.
Ze leren er niets van volgens mij ?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:33
Gister van alles geprobeerd om Atmos werkend te krijgen. Philips 907 Android TV met Denon 4700 versterker, Netflix en Disney gewoon in Atmos, maar HBO krijg ik wel Atmos Vision in beeld maar geen geluid. En versterker geeft ook aan dat het geen Atmos track is. App opnieuw geïnstalleerd en dat hielp niet. Meer mensen die dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Brakius schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 07:34:
Gister van alles geprobeerd om Atmos werkend te krijgen. Philips 907 Android TV met Denon 4700 versterker, Netflix en Disney gewoon in Atmos, maar HBO krijg ik wel Atmos Vision in beeld maar geen geluid. En versterker geeft ook aan dat het geen Atmos track is. App opnieuw geïnstalleerd en dat hielp niet. Meer mensen die dit ervaren?
Check even welke taal de audio is. De eerste titel die ik probeerde was Dune 2 en deze stond standaard op Catalaans en die is geen Dolby Atmos. Op Engels gezet en toen gewoon wel Dolby Atmos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:33
PatrickC schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 07:56:
[...]

Check even welke taal de audio is. De eerste titel die ik probeerde was Dune 2 en deze stond standaard op Catalaans en die is geen Dolby Atmos. Op Engels gezet en toen gewoon wel Dolby Atmos.
Had ik gelezen en gedaan :) Dat staat goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bozzo
  • Niet online

bozzo

gedoe & zooi

Deezers schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 20:19:
[...]

<Knip>.

Justwatch heeft HBO Max bijgewerkt zie ik sinds vandaag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:54
Dacht ga even house of the dragon kijken. Is de hele recap in Frans waar de audio op Engels staat lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Dacht even wat friends afleveringen te gaan kijken.
Krijg je iedere keer als hij nog niet is afgelopen "mischien vindt u dit ook leuk"
Nee , ik zit friends te kijken en gisteren ging die nog gewoon door naar de volgende aflevering.
Krijg je dit gezeur ook weer net als bij andere.
Maar daar krijg je het pas als de serie is afgelopen.
Nu tijdens iedere aflevering.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 14:00
En nu ook reclame voor de serie? Ik keek House of the Dragon s02e02. Ik heb zo een lifetime abo. *grom*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
4acesNL schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 08:56:
En nu ook reclame voor de serie? Ik keek House of the Dragon s02e02. Ik heb zo een lifetime abo. *grom*
Reclame? Ik kreeg gister voor de aflevering wel een trailer te zien voor een nieuwe serie, The Penguin, maar deze kon ik met 1 klik skippen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 14:00
Dat is toch reclame? Persoonlijk ben ik hier i.i.g. niet van gediend. We zullen zien hoe nog erger dit geïmplementeerd gaat worden in den nabije toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zette game of thrones op en ik kreeg een trailer voor game of thrones. (Ja GoT, niet HotD) :D :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-10 12:23
chucky666 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 19:08:
Dacht even wat friends afleveringen te gaan kijken.
Krijg je iedere keer als hij nog niet is afgelopen "mischien vindt u dit ook leuk"
Nee , ik zit friends te kijken en gisteren ging die nog gewoon door naar de volgende aflevering.
Krijg je dit gezeur ook weer net als bij andere.
Maar daar krijg je het pas als de serie is afgelopen.
Nu tijdens iedere aflevering.
Ik merk nu inderdaad ook opeens bij het kijken van een serie dat de volgende aflevering niet meer automatisch afgespeeld wordt. Ik moet terug naar de overzichtspagina en dan zelf door de lijst van afleveringen scrollen om de juiste te vinden. In mijn instellingen staat Autoplay wel gewoon aan. Ik hoop dat dit snel opgelost wordt want het is wel een beetje irritant :S

Steam ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:50

Peetman

Tjah....

lHybridl schreef op maandag 24 juni 2024 @ 18:35:
Dacht ga even house of the dragon kijken. Is de hele recap in Frans waar de audio op Engels staat lol
Ik kreeg hem in het Hongaars, dacht even dat ze in oud Valyrian aan het spreken waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:01

avotar

P0werd by Black Coffee

4acesNL schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 09:11:
Dat is toch reclame? Persoonlijk ben ik hier i.i.g. niet van gediend. We zullen zien hoe nog erger dit geïmplementeerd gaat worden in den nabije toekomst.
Eigenljik zoals het dus bij Prime ook gaat. Feitelijk om de zoveel afleveringen een skipable trailer.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Nu online
4acesNL schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 09:11:
Persoonlijk vind ik het niet onder reclame vallen, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Zelf vind ik zoiets als op Youtube reclame, dat je voor het filmpje een advertentie over een product te zien krijgt, wat je niet kunt skippen.

Deze trailer valt bij mij hetzelfde onder een recap, je kunt er voor kiezen om deze te kijken of direct te skippen. Volgens mij was de trailer zelfs opgenomen in de tijd van de aflevering, want toen ik deze skipte werd de tijd dat de aflevering nog duurde 30 seconden (gokje) korter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 09:06
Onlangs Interstellar opnieuw gezien via hbo max maar het viel me op dat het geluid ontzettend laag stond, moest mn soundbar op max volume (doet normaliter pijn aan mn oren!) instellen om er beetje fatsoenlijk geluid uit te krijgen, heel vreemd..
Iemand anders soortgelijke ervaring, al dan wel niet met andere film/serie?
Sony android tv en soundbar overigens/ter info.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

BigF25 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 11:34:
Onlangs Interstellar opnieuw gezien via hbo max maar het viel me op dat het geluid ontzettend laag stond, moest mn soundbar op max volume (doet normaliter pijn aan mn oren!) instellen om er beetje fatsoenlijk geluid uit te krijgen, heel vreemd..
Confirmed. Idd tamelijk laag volume overall.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

BigF25 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 11:34:
Hier idem, wisselend zelfs qua volume bij verschillende Serie afleveringen, wisselend tussen volume 15 en 30 qua setting... Nu is ineens van hoog naar laag nog bij te plussen.. van laag naar hoog word je toch minder vrolijk van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

ik heb chromecast met de nieuwe hbomax, maar ik zie geregeld stotteringen in beeld en soms ook in het geluid. Anderen hier ook last van? Het lijkt alsof de chromecast niet snel genoeg is om het beeld te verwerken of dat de buffer niet goed werkt oid waardoor er af en toe kleine stotteringen ontstaan.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N73I9oQ0wX7GhZncjTte8qF7JYU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eXCgmYTdMaTd1tZbYbvRSZlv.jpg?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 28-06-2024 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kzin
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 18:01
Salvatron schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 05:49:
ik heb chromecast met de nieuwe hbomax, maar ik zie geregeld stotteringen in beeld en soms ook in het geluid. Anderen hier ook last van? Het lijkt alsof de chromecast niet snel genoeg is om het beeld te verwerken of dat de buffer niet goed werkt oid waardoor er af en toe kleine stotteringen ontstaan.
Ja komt me bekend voor, niet alleen bij hbomax maar ook bij formule1. Soms bevriest het beeld even, maar ook het draaiende wieltje. Ik heb in eerste instantie gedacht dat het een Wifi probleem was, dus ik heb een Aliexpress ethernet adapter er tussen gezet. Nu ben ik af van de stotteringen, maar er komt wel af en toe een boxje in beeld met "verbonden via ethernet". Mogelijk toch een buffer probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
Ja, en? Wat wil je nu zeggen met dit bericht?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
La1974 schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 10:51:
[...]

Ja, en? Wat wil je nu zeggen met dit bericht?
Dat deze film vanaf 4 Juli te streamen is op HBO Max, dat staat letterlijk op de foto en in de tweet O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
G_Dragon schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 10:56:
[...]

Dat deze film vanaf 4 Juli te streamen is op HBO Max, dat staat letterlijk op de foto en in de tweet O-)
Dat is mooi die moest ik nog zien, ben eigenlijk al heel lang niet meer in de bios geweest.
Ik wacht eigenlijk 3/4 maanden en kijk dan de iflms wel op streamingdiensten, wat over algemeen bij HBO toch wel vaak rap gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• La1974
[...]

Is dat het doel van dit topic? Gaan we nu random filmreleases hier delen? Daar zijn toch genoeg sites door.

Ik ben wel geïnteresseerd in ervaringen met deze streamingdienst. Maar deze film kan me echt helemaal niet boeien. Ik snap dat is persoonlijk maar ik zou zeggen, beperk de discussies over de ervaringen en niet zozeer over de inhoud want dan is het einde zoek.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• RobertMe
La1974 schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 11:56:
[...]

Is dat het doel van dit topic? Gaan we nu random filmreleases hier delen? Daar zijn toch genoeg sites door.

Ik ben wel geïnteresseerd in ervaringen met deze streamingdienst. Maar deze film kan me echt helemaal niet boeien. Ik snap dat is persoonlijk maar ik zou zeggen, beperk de discussies over de ervaringen en niet zozeer over de inhoud want dan is het einde zoek.
Well, you must be fun at parties ;)

De ervaring met een dienst is toch ook de inhoud. Een geweldige app met 0 content wil je dus wel bespreken?

En volgens mij is het bij de topics van andere diensten (Netflix, Disney+, AppleTV+) niet anders. Ook daar gaat het ook over nieuwe releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
Ok

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fVs1QVeznuQPSZugAtjYbGGB5sQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RbKHriZaseP4MR03ZAdYHeiG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Nu online
Ik ben eerlijk gezegd wel blij dat je dit post, ik wist niet dat UFC ook op Max wordt uitgezonden. Is hier dat aanvullende Eurosport pakket voor nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Poulske schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 13:13:
[...]

Ik ben eerlijk gezegd wel blij dat je dit post, ik wist niet dat UFC ook op Max wordt uitgezonden. Is hier dat aanvullende Eurosport pakket voor nodig?
Ja, is onderdeel van de sport add on (5 euro per maand, geen korting voor 'oude' abonnees)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Poulske schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 13:13:
[...]

Afgaande op dit topic zat UFC bij Discovery (met sport addon) maar is dat met de overgang naar het vernieuwde (HBO) Max exclusief naar HBO Max gegaan en dus ook niet meer bij Discovery te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skynick
  • Laatst online: 22:39
kzin schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 10:37:
[...]

Ja komt me bekend voor, niet alleen bij hbomax maar ook bij formule1. Soms bevriest het beeld even, maar ook het draaiende wieltje. Ik heb in eerste instantie gedacht dat het een Wifi probleem was, dus ik heb een Aliexpress ethernet adapter er tussen gezet. Nu ben ik af van de stotteringen, maar er komt wel af en toe een boxje in beeld met "verbonden via ethernet". Mogelijk toch een buffer probleem.
Hier ook eenzelfde probleem met een ingebouwde chromecast. Sinds de nieuwe app stotteringen, compleet grafische artifacten en contrast wat alle kanten op gaat....

Laatste aflevering van House of Dragon was gewoon niet te kijken op die manier.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:54
[...]

Dergelijke berichten gewoon blijven delen hoor!
Pagina: 1 ... 42 ... 56 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC