Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Deezers schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 09:30:
[...]

Nee, je abonnement loopt daar gewoon door totdat je zelf opzegt. Het schijnt dat niet alle content ook bij Max te zien is dus even checken voordat je op gaat zeggen als je geen series wilt missen.
Oh, blijft Discovery dan los bestaan?
Dan hou ik m gewoon aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:00
Deezers schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 09:28:
Oh ja voordat mensen gaan klagen; bij sport add on krijg je altijd gewoon reclame te zien, sowieso tijdens live uitzendingen.
Mijn ervaring is van niet hoor. Meerdere jaren abonnement gehad op Eurosport en laatste maanden op D+. Veel wielrennen en tennis gekeken en juist geen enkele reclame gezien. Is een verademing en de 5 euro per maand meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerK
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10-05 13:47
Deezers schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 09:28:
Oh ja voordat mensen gaan klagen; bij sport add on krijg je altijd gewoon reclame te zien, sowieso tijdens live uitzendingen.
Dit is niet mijn ervaring bij Discovery (Ik kijk dagelijks sport via Discovery), is dit bij HBO Max anders?
Dat zou de zaak voor mij wel veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:34
matthijst schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 09:31:
[...]

Oh, blijft Discovery dan los bestaan?
Dan hou ik m gewoon aan :)
Het is een sterfhuisconstructie, dus het blijft nog een tijdje werken, maar nieuwe klanten zijn niet meer mogelijk, en sommige zaken zullen verdwijnen, ik had al bericht dat UFC verdwijnt uit de Discovery app naar de Max app mits je daar het sport supplement hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
SED schreef op maandag 10 juni 2024 @ 13:13:
En dan te hopen dat er ook een app komt voor nl firestick. Want dat gedoe met "alternatieven" die op zijn best matig werken ben ik nu wel zat
De nieuwe app is inderdaad officieel beschikbaar voor Amazon Fire TV in Nederland. Zie ook de grote banner boven in beeld op je Firestick.

HBO Max installeren op ondersteunde apparaten.

Hier te vinden in de Amazon Appstore: https://www.amazon.com/dp/B0CZFTVH45/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:25
ArthurMorgan schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 06:03:

/edit: op mijn LG TV is de app beschikbaar.

/edit: en ook op google tv is hij er nu.
Moet ik op mijn LG een hele nieuwe app downloaden of krijgt de bestaande gewoon een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
RogerK schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 09:51:
[...]

Dit is niet mijn ervaring bij Discovery (Ik kijk dagelijks sport via Discovery), is dit bij HBO Max anders?
Dat zou de zaak voor mij wel veranderen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kGH2EgoN705RRujR_V7bf4ee5w8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WZPDTCGh07bF97AlS5mdbYiG.jpg?f=fotoalbum_large

Kanalen en live content bevatten advertenties binnen alle abonnementen. Niet alle content is beschikbaar binnen het Basisabonnement met advertenties. On-demand-content kan sponsoring bevatten

[ Voor 13% gewijzigd door Deezers op 11-06-2024 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Tim01 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 10:19:
[...]

Moet ik op mijn LG een hele nieuwe app downloaden of krijgt de bestaande gewoon een update?
Het is een nieuwe app, de blauwe Max app. Dus zelf even installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Ik heb geen LG maar een ziggo next en een aantal chromecasts met google tv.
Next: ziggo heeft de app vervangen door de update, wel even opnieuw aanloggen
chromecasts: als je de bestaande app start krijg je een melding dat je de nieuwe versie moet installeren, met een knop daarvoor. bij een chromecast (2k) moest ik opnieuw aanloggen (komt waarschijnlijk door lang niet gebruikt te hebben), bij de andere 2 (2k & 4k) niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tim01
Net even een beetje door de app op de telefoon gekeken en volgens mij is het 4k aanbod (iig qua films) wel echt een stuk verbeterd. LotR en Harry Potter staan er nu in 4k op en volgens mij was dit eerder niet zo. Ben ook bezig met een rewatch van Succession en die is nu ook in 4k. Hopen dus dat vanaf nu de meeste nieuwe content ook in 4k er op gezet zal worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:00
[...]

Als je de oude (paarse) app start krijg je een melding dat je die nieuwe (blauwe) moet downloaden. Er zit een downloadknop bij dus je hoeft verder niet te zoeken. Ik moest wel opnieuw inloggen in de blauwe app, maar settings en kijkgeschiedenis waren gewoon nog aanwezig in de nieuwe app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pim_rs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:24

pim_rs

Stars and Stripes

Ik zit even door de Discovery content te bladeren maar het valt mij op dat er veel incompleet is. Bijvoorbeeld American Chopper, Dirty Jobs en Treehouse Masters zijn maar enkele seizoenen beschikbaar, 3 en 12 bijvoorbeeld in het geval van American Chopper... Is dit op de "gewone" Discovery ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
We zijn er wel op vooruit gegaan vind ik. Af en toe leuk om eens wat Discovery content te kijken. Meer content in 4k.

Ik snap alleen niet dat ze de lelijkste kleur blauw hebben gekozen voor hun nieuwe app :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Deezers schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 09:12:
[...]

Meer series hebben 4K nu ja..en inderdaad framerate helaas hetzelfde. Als je de stemmen niet kent maakt het niet zo uit maar bij acteurs en series die je kent valt het geheid meteen op en kijkt inderdaad niet lekker weg. Ik verwacht ook niet dat ze dat nog gaan aanpassen, is helse klus voor ze icm ondertiteling.

Samsung tv heeft wel de nieuwe app, Android nog niet bij mij.

[Afbeelding]
Hopelijk krijgt alle nieuwe content (ook non-4K) wel de juiste framerate mee. De factuur komt in ieder geval nog steeds van HBO Nordic AB.

Gelukkig kun je 'op reis' in de VS alles wel weer met de juiste framerate bekijken. Ook kun je daar met je NL-account naar CNN Max kijken en zo te zien werkt de sportcontent daar ook gewoon zonder sport add-on. Dat laatste is blijkbaar tijdelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-05 18:28
app ziet er best netjes uit. Iets overzichtelijker dan eerst.
Ook goed te zien dat veel 4k is met 3.99 abbo met korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

TexMex schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 10:50:
[...]

Gelukkig kun je 'op reis' in de VS alles wel weer met de juiste framerate bekijken.
Oh dat is ook fijn idd, vond dat echt heel kut dat ik terwijl ik op reis was terug naar huis moest VPN'en (of Nederlandse mobiele data moest gebruiiken) omdat waar ik was omgezet was naar Max en dat met de oude site/app niet wilde |:(

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 19:18
Ik schrok even omdat Dune 2 geen Atmos meer heeft, maar daarna gekeken bij andere series en films en die hebben het wel. Zal wel een foutje zijn. Meer mensen last van via Apple TV?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Steven030 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 11:02:
Ik schrok even omdat Dune 2 geen Atmos meer heeft, maar daarna gekeken bij andere series en films en die hebben het wel. Zal wel een foutje zijn. Meer mensen last van via Apple TV?
DUNC Part 2 staat hier gewoon met 4K UHD, Dolby Vision en Dolby Atmos.

(Ik heb verder geen Atmos spullen dus meer dan 'het staat er bij' kan ik niet zeggen.)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ziyLYQ_XZr_Z2zCm9SFT3fjl5C4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Rvf64tIlhKCq9a4p8UmFUyS3.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door CyBeR op 11-06-2024 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-05 18:28
Had hetzelfde toen dune uitkwam. Geen atmos. Nog een keer opgestart en toen wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 19:18
CyBeR schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 11:04:
[...]

DUNC Part 2 staat hier gewoon met 4K UHD, Dolby Vision en Dolby Atmos.

(Ik heb verder geen Atmos spullen dus meer dan 'het staat er bij' kan ik niet zeggen.)

[Afbeelding]
Klopt, dat zie ik ook. Echter als ik afspeel krijg ik alleen PCM 5.1. Toch bedankt
@lHybridl Ik heb ook een aantal keer opnieuw opgestart, ook de AppleTV zelf. Andere films/series waaronder Dune 1 geven wel gewoon Atmos

[ Voor 12% gewijzigd door Steven030 op 11-06-2024 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik heb 't voor je gecheckt met de audio output naar m'n tv en die herkent idd netjes dat er Dolby Atmos te horen is. (En daar houdt 't wel écht op want het verschil tussen geen Atmos en wel Atmos via m'n tv speakers is denk ik niet iets dat ik kan horen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerK
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10-05 13:47
Deezers schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 10:26:
[...]

Kanalen en live content bevatten advertenties binnen alle abonnementen. Niet alle content is beschikbaar binnen het Basisabonnement met advertenties. On-demand-content kan sponsoring bevatten
Apart dat ze hiermee dan gaan afwijken van Discovery+.

Mocht iemand deze week zijn ervaring kunnen delen met live sport kijken via de nieuwe app inclusief de eventuele reclames zou dat fijn zijn. _/-\o_ Anders binnenkort eens zelf testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bedoelen ze niet gewoon dat als je de eurosport kanalen via de app bekijkt dat daar reclame in zit?

Zo was dat bij discovery+ ook.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tim01
Voor mensen die eventueel interesse hebben in de Sport addon. Op twitter geven ze aan dat dit geen invloed heeft op de levenslange korting. Je kunt deze dus rustig voor een maand nemen en dan weer opzeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:59
Mis beetje de hub die in de oude app zat eigenlijk… Disney doet dit ook gewoon met hun properties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catanan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:15
Deezers schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 09:12:
[...]

Meer series hebben 4K nu ja..en inderdaad framerate helaas hetzelfde. Als je de stemmen niet kent maakt het niet zo uit maar bij acteurs en series die je kent valt het geheid meteen op en kijkt inderdaad niet lekker weg. Ik verwacht ook niet dat ze dat nog gaan aanpassen, is helse klus voor ze icm ondertiteling.

Samsung tv heeft wel de nieuwe app, Android nog niet bij mij.

[Afbeelding]
Deze melding kreeg ik ook op mijn telefoon, maar toen ik de oude app opende, kon ik de nieuwe app installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:18
Nou nou... Ik ben even door het assortiment gebladerd, maar ik zag niets nieuws waar ik blij van wordt. Scavengers Reign staat er nog steeds niet op, en oude Discovery content als Mythbusters of Scrapheap Challenge ontbreekt ook. Heeft Discovery daar geen licentie meer voor ofzo? De licentie voor Mythbusters merchandise hadden ze ook al laten verlopen.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
CNN stole my video

Het enige wat ik momenteel nog wil zien op deze dienst zijn DUNC 2 en My Adventures With Superman S2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-03 15:08

beerns

it is I, Leclerc

inderdaad in NL geen mythbusters (gelukkig wel wheeler dealers), maar in de USA (gewoon vpn en app starten) alle seizoenen Mythbusters en ook American Chopper (had iemand hier hierboven het ook over). Dus met een VPN kun je best veel streamen.

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer_Life
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-04 14:07
Tim01 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 11:57:
Voor mensen die eventueel interesse hebben in de Sport addon. Op twitter geven ze aan dat dit geen invloed heeft op de levenslange korting. Je kunt deze dus rustig voor een maand nemen en dan weer opzeggen
Dus extra toevoegen in hun voordeel kan wel, maar als je zelf iets wilt wijzigen vervalt je korting?

Baal wel ik vind het niet erg om meer te betalen, ik snap dat hun ook geld moeten verdienen, maar waarom kan ik dan niet gewoon de 4k abbo krijgen met de 50% korting. dan betaal ik alsnog meer maar kom je wel iedereen tegemoet.

De reden waarom ik geen netflix heb is puur omdat het te duur was, aangezien hbo max hun ook achterna gaan qua prijzen ben ik bang dat deze ook de deur uit moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Gamer_Life schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 14:13:
[...]

Dus extra toevoegen in hun voordeel kan wel, maar als je zelf iets wilt wijzigen vervalt je korting?

Baal wel ik vind het niet erg om meer te betalen, ik snap dat hun ook geld moeten verdienen, maar waarom kan ik dan niet gewoon de 4k abbo krijgen met de 50% korting. dan betaal ik alsnog meer maar kom je wel iedereen tegemoet.

De reden waarom ik geen netflix heb is puur omdat het te duur was, aangezien hbo max hun ook achterna gaan qua prijzen ben ik bang dat deze ook de deur uit moet.
Als je nu 4K hebt veranderd er, voorlopig, niks zolang je niks aanpast. Dus je hoeft niet te upgraden :) sport kan wel naast je abonnement, want is een add-on. Ik had zelf wel sport verwacht bij het premium abonnement maar ook daar moet je alsnog bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifra
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-05 16:55
Dus als ik het goed begrijp gaan we nu dus van 4 streams en UHD enzo naar 2 streams en HD only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19:02
Shifra schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 15:36:
Dus als ik het goed begrijp gaan we nu dus van 4 streams en UHD enzo naar 2 streams en HD only?
Dat ligt er aan welk abonnement je heb toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
Shifra schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 15:36:
Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:09

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik ben wel blij met deze nieuwe HBO Max app als 50% klant, want ik heb nu Discovery plus kunnen opzeggen, aangezien de content die wij daar keken nu ook via HBO Max is te zien, dat scheelt toch weer een paar euro per maand 😉

[ Voor 8% gewijzigd door DON PAPA op 11-06-2024 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kcquipor
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 26-02 23:35
Heb zojuist de PS5 app eens bekeken met een livestream van Eurosport en vond dat dit beeld wel enorm schokkerig was/ lage FPS, en was ook geen 1080p in mijn ogen, eerder 720p. iemand ook ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doesnotcompute
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:19
Ik krijg de nieuwe app niet eens aan de gang op mn LG. De download banner komt idd in beeld, maar vervolgens "content niet beschikbaar". De store doet het vervolgens ook niet om hem handmatig te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:59
Doesnotcompute schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 18:18:
Ik krijg de nieuwe app niet eens aan de gang op mn LG. De download banner komt idd in beeld, maar vervolgens "content niet beschikbaar". De store doet het vervolgens ook niet om hem handmatig te zoeken.
Net uur geleden gedownload op mijn LG tv, opende oude app. Kreeg melding er is een nieuwe app drukte hier op.
Store opende bij de nieuwe app, downloaden klikken of installeren en het was klaar :).

Op mijn C2 dit prima gegaan een uur geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Dank! Ik hoopte dat dit erbij zou zitten, maar dat was nogal naïef misschien 😅 Dus dan alleen Discovery meuk erbij en niet eens de oude leuke dingen (MythBusters etc) begrijp ik. Morgen ook maar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen1965
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-04 14:47
Vandaag op onze LG de nieuwe app geïnstalleerd (50% abonnee): abonnement is verdwenen (ook bij account website geen abonnement)

Nu in chat met de helpdesk…

Moest screenshot met laatste betaling sturen (kon in de chat). Ze gaan het uitzoeken en ik hoor per e-mail.

JurgeN

[ Voor 41% gewijzigd door Jurgen1965 op 11-06-2024 20:00 . Reden: Toevoegen laatste details ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Jurgen1965 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 19:47:
Vandaag op onze LG de nieuwe app geïnstalleerd (50% abonnee): abonnement is verdwenen (ook bij account website geen abonnement)

Nu in chat met de helpdesk…

Moest screenshot met laatste betaling sturen (kon in de chat). Ze gaan het uitzoeken en ik hoor per e-mail.

JurgeN
Meestal werkt opnieuw uitloggen in de app via tandwiel instellingen en opnieuw inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
  • Laatst online: 19:00
dglavimans schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 12:13:
Mis beetje de hub die in de oude app zat eigenlijk… Disney doet dit ook gewoon met hun properties
Je hebt een lijst met brands op de home-pagina als je een stukje naar beneden scrollt. Dat is vergelijkbaar met de hubs die ze eerder hadden in het zij-menu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redphoenix
  • Laatst online: 21:49
De nieuwe app lijkt andere software te gebruiken dan de oude app? De oude app had regelmatig last van bufferen. En het vooruitspoelen ging zelfs op LG g1 tv niet vlekkeloos. Met de nieuwe app zijn al deze problemen weg. Ik was net de oude serie smallville aan het kijken, en het lijkt er sterk op de de stream kwaliteit beter is bij deze serie (al kan ik dat niet controleren).
Al met al ben ik dik tevreden met de nieuwe app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-05 22:51
Is iemand toevallig een volledige lijst van films/series tegen gekomen die nu nieuw beschikbaar is in de nieuwe HBO Max versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DamnDutchGuy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-05 14:19
Leuk die nieuwe app, maar waar pas je de ondertiteling aan? En waarom staat de audio voor Dune 2 op Catalaans als ik hem start??.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Ziggo heeft de app ook aangepast op de Next mini, zag ik rond een uur of 7.

Wat ik tot nu toe gezien heb wat erbij gekomen is word ik niet bijzonder warm van, eigenlijk. Eens kijken hoe HBO Max zich verder ontwikkelt de komende tijd…

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:34
redphoenix schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 22:28:
De nieuwe app lijkt andere software te gebruiken dan de oude app?
Ja, dit is de internationale MAX app, alleen met een andere naam. Omdat Jan Slagter niet wilt dat WBD de naam MAX gebruikt :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Pietervs schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 23:04:
Wat ik tot nu toe gezien heb wat erbij gekomen is word ik niet bijzonder warm van, eigenlijk. Eens kijken hoe HBO Max zich verder ontwikkelt de komende tijd…
Maar je had HBO Max al? En met de overgang naar Max is er niks verwijdert. Dus het enige dat zich ontwikkeld (heeft) is de prijs. En die is dus al bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 19:22
RobertMe schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 23:09:
[...]

Maar je had HBO Max al? En met de overgang naar Max is er niks verwijdert. Dus het enige dat zich ontwikkeld (heeft) is de prijs. En die is dus al bekend.
Er staat ook nieuwe content op van discovery.

[ Voor 38% gewijzigd door Dagarkin op 11-06-2024 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Dagarkin schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 23:19:
[...]

Er staat ook nieuwe content op van discovery.
I know. Mijn reactie was op de "Wat ik tot nu toe gezien heb wat erbij gekomen is word ik niet bijzonder warm van", als in: als gisteren de HBO content voldoende / goed genoeg was en je het geld er voor over had, dan is nu alleen de prijs verhoogd (met 2 euro? en daarover evt nog de 50% korting).

Dus sure, als het nu (te) duur is kan dat een reden zijn om op te zeggen. Maar de content is nog (minimaal) hetzelfde (/je krijgt nu meer). Ik zie mijzelf ook niet snel naar het Discovery spul kijken. Maar de prijsverhoging vond ik ook niet schokkend (in zoverre dat ik niet eens de oude vs nieuwe prijs / verhoging onthouden heb :p). En als ik de prijsverhoging wel te veel vind dan zou ik dat ook benoemen ("wordt te duur en nieuwe content kijk ik niet / niet interessant").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

RobertMe schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 23:09:
[...]

Ik heb HBO Max met de 50% korting sinds het begin.
Ik weet dat er niks verwijderd is. Nog niks.
Maar wat er toegevoegd is (Discovery+) maakt tot nu toe eigenlijk geen indruk.

Dus vandaar: ff afwachten hoe HBO Max zich gaat ontwikkelen de komende maanden. Mocht het blijven zoals het nu is: prima. Kan ik best mee leven.
Als de nadruk meer komt te liggen op de Discovery+ series die nu als “extra” worden aangeboden met een prijsverhoging: dan laat maar.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:22

13art

Moderator Mobile
Jammer, met de nieuwe app is nog steeds Dolby Atmos nergens te bekennen. Ooit heeft het gewerkt, toen was er de workaround door een oud apk bestand te gebruiken maar nu met de nieuwe app hebben ze dit probleem nog altijd niet weten op te lossen (Philips Android TV).

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:04
Waardeloos dit, het werkt al drie weken niet voor mij… bij de nieuwe app krijg ik de melding dat het niet beschikbaar is voor mijn regio. Opzeggen en vergeten.

Oke, ik loog, toch nog wat geprobeert: vpn gebruiken naar een ander Europees land en nu werkt het wel. Discovery content is ook beschikbaar, mooi!

[ Voor 31% gewijzigd door Orangelights23 op 12-06-2024 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-04 17:17

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Hier op mijn LG G3 heb ik de nieuwe app prima kunnen installeren (overigens ook werkende Dolby Atmos). Ik kan alleen nergens meer de optie vinden om de ondertiteling transparanter te maken; dit omdat de witte letters in bijvoorbeeld Dolby Vision enorm fel zijn. Achtergrond, kleur, grootte etc is wel in te stellen. Iemand een idee?

[ Voor 5% gewijzigd door WizzieJP op 12-06-2024 08:45 ]

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-05 13:59
Hier ook alles goed gegaan en gewoon dolby atmos (Sony X95L). Idd veel meer 4K en Dolby Vision in het aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

WizzieJP schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 08:23:
Hier op mijn LG G3 heb ik de nieuwe app prima kunnen installeren (overigens ook werkende Dolby Atmos). Ik kan alleen nergens meer de optie vinden om de ondertiteling transparanter te maken; dit omdat de witte letters in bijvoorbeeld Dolby Vision enorm fel zijn. Achtergrond, kleur, grootte etc is wel in te stellen. Iemand een idee?
Als je naar helemaal naar links gaat en onderop het tandwieltje drukt kan je de ondertiteling veranderen.
Heb gisteren ook flink zitten zoeken op me lg.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:24
Via mijn Nvidia Shield klikte ik op de oude HBO app en kreeg mooi een download optie voor de nieuwe app.
Dat ging prima. Profielen zijn meegenomen zo te zien.
Ik heb wel een mailtje van HBO gehad dat mijn kijkgeschiedenis niet meegenomen is. Mwah, vind ik zelf niet zo super belangrijk dus okay.
De "mijn lijst" die ik had staat er overigens nog wel.

Via de chrome browser werd ik ook netjes doorgeleid naar de nieuwe URL.
Dus voor zo ver ik nu kan zien loopt de overgang best vloeiend (voor mij dan iig).

[ Voor 6% gewijzigd door Vortigen op 12-06-2024 09:08 ]

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:40
WizzieJP schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 08:23:
Ik kon de ondertiteling gewoon aanpassen op mij LG C2. Via het tandwiel links (Instellingen) en dan “Stijl van ondertiteling” kiezen. Eenvoudiger kan bijna niet toch? ;)

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
DamnDutchGuy schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 22:53:
En waarom staat de audio voor Dune 2 op Catalaans als ik hem start??.
Dat had ik ook. Eerste wat ik probeerde was Dune 2 en kreeg geen Dolby Atmos. Snapte al niet waarom, totdat ik merkte dat ze geen Engels spraken, maar dacht in eerste instantie, zal wel een verzonnen taal zijn. Toch maar even naar de audio streams gekeken en deze stond op Catalaans. Aangepast naar Engels en toen wel Dolby Atmos. :)

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
Eerste ervaringen met de nieuwe App zijn goed. Zit allemaal logisch in elkaar, nog steeds 4K met Dolby Vision/Atmos op mijn 50% abonnement en sport er bij. Als liefhebber van sport, waar ik ook vaak een Discovery+ abonnement erbij nam tijdens Olympische Zomer/Winterspelen, ben ik een erg tevreden klant. Als ik dit vergelijk met wat ik tegenwoordig voor Netflix mag betalen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 22:05
PatrickC schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 09:14:
[...]

Ik kon de ondertiteling gewoon aanpassen op mij LG C2. Via het tandwiel links (Instellingen) en dan “Stijl van ondertiteling” kiezen. Eenvoudiger kan bijna niet toch? ;)
Wat is voor jullie de beste instelling voor de ondertiteling als je Dolby Vision kijkt? Dat witte is inderdaad erg fel (G4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 19:22
RobertMe schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 23:46:
[...]

I know. Mijn reactie was op de "Wat ik tot nu toe gezien heb wat erbij gekomen is word ik niet bijzonder warm van", als in: als gisteren de HBO content voldoende / goed genoeg was en je het geld er voor over had, dan is nu alleen de prijs verhoogd (met 2 euro? en daarover evt nog de 50% korting).

Dus sure, als het nu (te) duur is kan dat een reden zijn om op te zeggen. Maar de content is nog (minimaal) hetzelfde (/je krijgt nu meer). Ik zie mijzelf ook niet snel naar het Discovery spul kijken. Maar de prijsverhoging vond ik ook niet schokkend (in zoverre dat ik niet eens de oude vs nieuwe prijs / verhoging onthouden heb :p). En als ik de prijsverhoging wel te veel vind dan zou ik dat ook benoemen ("wordt te duur en nieuwe content kijk ik niet / niet interessant").
Ja zelf hoop ik en in de toekomst zal dat blijken, dat er genoeg focus blijft voor de eigen series.

Wel jammer vind ik, dat series zoals westworld en raised by wolves vertrokken zijn. Dit was ook al een tijdje zo, maar toch wel de hoop, dat deze terugkomen.

Deze prijsverhoging is nog prima te behappen, zeker in vergelijking met bv netflix.

Zelf wel tevreden met discovery erbij zag gisteren ook allemaal true crime documentaires altijd wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen1965
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-04 14:47
Deezers schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 20:51:
[...]

Meestal werkt opnieuw uitloggen in de app via tandwiel instellingen en opnieuw inloggen.
Is al geprobeerd, nog steeds geen abonnement te zien…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmazter
  • Laatst online: 21:46
Werkt hier ook perfect die nieuwe app.
HDR, Dolby atmos werkt ook (getest met Dune 2)

Chromecast met google tv
Denon S970h reciever
Lg G2

[ Voor 25% gewijzigd door 3dmazter op 12-06-2024 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:27
3dmazter schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 10:15:
Werkt hier ook perfect die nieuwe app.
HDR Dolby atmos werkt ook (getest met Dune 2)
Misschien handig om er dan ook bij te vermelden in welke combinatie (welke hardware/software je gebruikt)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3dmazter
  • Laatst online: 21:46
Witlof schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 10:19:
[...]

Misschien handig om er dan ook bij te vermelden in welke combinatie (welke hardware/software je gebruikt)?
Oja, vergeten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

PatrickC schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 09:14:
[...]

Klopt helemaal en is vrij eenvoudig😁, echter gaat het mij erom dat ik de witte kleur ondertiteling niet meer transparanter kan maken waardoor deze minder fel is bij o.a. Dolby Vision/HDR. Wit wordt dan een soort van lichtgrijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op de kpn box wordt de ondertitelingstijl van de android software gebruikt.... althans gedeeltelijk. de achtergrond is of zwart, of niet aanwezig. Gedeeltelijk transparant doet het niet aan.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:57
Het is niet makkelijk om ‘sport’ aan mijn bestaande abbo toe te voegen ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paragon
MilesD. schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 11:05:
Het is niet makkelijk om ‘sport’ aan mijn bestaande abbo toe te voegen ..
Want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
WizzieJP schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 10:44:
[...]

Klopt helemaal en is vrij eenvoudig😁, echter gaat het mij erom dat ik de witte kleur ondertiteling niet meer transparanter kan maken waardoor deze minder fel is bij o.a. Dolby Vision/HDR. Wit wordt dan een soort van lichtgrijs.
Kan wel toch? Doorzichtigheid van tekst aanpassen. Ik heb deze op 75% gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jemboy
  • Laatst online: 09-05 10:16
SED schreef op maandag 10 juni 2024 @ 13:13:
En dan te hopen dat er ook een app komt voor nl firestick. Want dat gedoe met "alternatieven" die op zijn best matig werken ben ik nu wel zat
Gisteren mijn Amazon account op United States gezet en hierna de stick herstart.
Hierna kreeg ik reclame dat HBO Max voor FireTV beschikbaar was.
In de Amazonstore gaf hij aan de mijn FireTV's compatible waren, maar dat de app niet beschikbaar was voor download.
Na een beetje Google kwam ik per ongeluk op Amazon.com HBO app pagina en vanaf daar kon ik plotseling wel de HBO App installeren op mijn FireTV.

Hieronder geef ik de stappen die ik uiteindelijk heb gedaan om de HBO Max app te installeren op mijn FiretV:
  1. Log in op Amazon.com
  2. Verander je default land naar US (klik op de vlag rechtsboven) en verander je land naar United States
  3. Zoek op Amazon naar HBO Max (je krijgt Max voor $ 0,00
  4. Klik de Max icoon om naar de Max App pagina te gaan
  5. Selecteer je FireTV uit de dropdownmenu
  6. Klik op [Deliver]
Enkele minuten later geeft je FireTV aan dat er een nieuwe app is geïnstalleerd.
Start HBO Max op en volg de instructies om via bv. je telefoon (code van het scherm) te activeren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_eZhb5efFZ3JaaDdplxg7A2WeEc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/t0zwqTg7J5uY778yKM140bF8.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
@Jemboy Deze omweg was inderdaad jarenlang nodig, maar dit hoeft nu juist helemaal niet meer: https://help.hbomax.com/nl-nl/Answer/Detail/000004506. De nieuwe app kun je dus gewoon zonder omwegen met een Nederlands Amazon-account installeren op je Firestick.

Zie ook TexMex in "Het HBO Max topic [streamingdienst]".

[ Voor 22% gewijzigd door TexMex op 13-06-2024 08:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paragon
Live Lemans stream staat nu aan(als achtergrond muziek) beeld kwaliteit is vzv ik kan zien goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer_Life
Deezers schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 15:19:
[...]

Als je nu 4K hebt veranderd er, voorlopig, niks zolang je niks aanpast. Dus je hoeft niet te upgraden :) sport kan wel naast je abonnement, want is een add-on. Ik had zelf wel sport verwacht bij het premium abonnement maar ook daar moet je alsnog bijbetalen.
Serieus, dat zou leuk zijn.
Ben heel benieuwd, want ik kreeg een mail dat ik overgezet ga worden naar het basis abonnement en dat ik wel mijn 50% korting behoud. En het basis abonnement is toch echt zonder 4k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterMute2025
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-05 20:07
Ik zit sinds deze week Fringe op HBO te kijken, maar heb het idee dat de afleveringen via HBO niet op volgorde zijn... (ik ben nu midden sezoen 2)

Klopt dit ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

WinterMute2025 schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 18:12:
Ik zit sinds deze week Fringe op HBO te kijken, maar heb het idee dat de afleveringen via HBO niet op volgorde zijn... (ik ben nu midden sezoen 2)

Klopt dit ?
Dat kun je toch gewoon hier nakijken?
IMDB: Fringe (TV Series 2008–2013) - Episode list

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DamnDutchGuy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-05 14:19
Voor de android versie moet je dus in de toegankelijkheid opties van je device(tv, streaming device) duiken om de ondertitelingsvoorkeuren aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Laatst online: 18:45

Klopt dit ?
Als ik de afleveringen vergelijk met de seizoenspagina op IMDb lijkt het inderdaad niet op volgorde te zijn. Er lijkt zelfs één aflevering (Unearthed) te ontbreken.

Shikata ga nai.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online

Klopt dit ?
Seizoen 2 episode 11?
The episode known as 2.11, "Unearthed," is an episode that never HAD any real place in the episode sequence. It was an episode that was filmed after the filming of the Season 1 finale, and before any Season 2 episode. It is actually Episode 121, but had no air date scheduled, except they planned to air it sometime in Season 2. Why did this happen? Because they had an extra script for the season that Fox didn't give them an airdate for, and they postponed the filming of this script until after they filmed the season finale. They intended to use the episode next season (as it was a "monster of the week" episode that didn't have a lot of heavy narrative points to it).

Well, over the summer break between Seasons 1 and 2, the show's storyline plans changed (if you have seen the start of Season 2, you will know which character this concerns). This made "Unearthed" really not fit in anywhere at all; yet, it was an episode they paid good money to film so... Fox still decided to air it on a special night midway through Season 2, as the eleventh episode of Season 2. (This leads many people to ask in confusion, "Why is [character name redacted] still alive??")

But it is not the real Episode 211, and was never intended to be.

So the episode actually does not belong in Season 2 at all, narratively, nor does it belong after the Season 1 finale really; it belongs nowhere. (This is why it is segregated away from the other episodes on the Special Features disc of the Fringe Season 2 blu-ray set.)

Netflix is only following the real episode number (121), which is not "correct" but also isn't wrong.

If you play it as episode 211, it doesn't belong in the narrative either; and, subsequent episode numbers in Season 2 are sometimes messed up because episode 211 is really "Johari Window."

SO, in conclusion: Don't rag on Netflix too hard for this. There is no correct answer as to where to put this episode. (Some have speculated that narratively, it "belongs" between episodes 118 and 119, but that is just guessing. But you could try watching it between 118 and 119 and see what you think.)
toon volledige bericht

[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 12-06-2024 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Gamer_Life schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 17:21:
[...]

Ben heel benieuwd, want ik kreeg een mail dat ik overgezet ga worden naar het basis abonnement en dat ik wel mijn 50% korting behoud. En het basis abonnement is toch echt zonder 4k.
Bij mij staat er nu “Voormalige Standaard” bij abonnement. En ik heb nog 4K, ook al heeft het “Standaard” abonnement geen 4K. Dus ze maken onderscheid tussen de oude abonnees en nieuwe “abonnees”.

Ik vraag me wel af wat er gebeurt als ik Sport zou toevoegen? Houd ik dan wel “Voormalige Standaard” als abonnement met de 50% korting? Ik snap dat ik dan voor Sport wel de volle mep, dus €5 per maand extra moet gaan betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
PatrickC schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 19:14:
Ik vraag me wel af wat er gebeurt als ik Sport zou toevoegen? Houd ik dan wel “Voormalige Standaard” als abonnement met de 50% korting? Ik snap dat ik dan voor Sport wel de volle mep, dus €5 per maand extra moet gaan betalen.
Daarvan hebben anderen (hier) gemeld dat je sport altijd kunt toevoegen en verwijderen, zonder dat dit invloed heeft op de korting (IIRC incl. bronvermelding naar FAQ / Twitter / ...). Immers is het ook hoe HBO het nu behandeld geen aanpassing aan het abo, je voegt alleen iets additioneels toe aan het abo. Waarbij het "basis" abo dus hetzelfde blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
[...]

Bij mij staat er nu “Voormalige Standaard” bij abonnement. En ik heb nog 4K, ook al heeft het “Standaard” abonnement geen 4K. Dus ze maken onderscheid tussen de oude abonnees en nieuwe “abonnees”.
Hij heeft nog een basic (720p) abonnement, alleen het standaard abonnement kon je destijds met 4K afsluiten.

[ Voor 15% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 12-06-2024 19:33 ]

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
.

[ Voor 99% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 12-06-2024 19:33 ]

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 19:27:
[...]

Hij heeft nog een basic (720p) abonnement, alleen het standaard abonnement kon je destijds met 4K afsluiten.
Ok, dat had ik dan even gemist. Ik dacht dat hij bedoelde dat hij eerst ook 4K had. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

PatrickC schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 14:41:
[...]

Kan wel toch? Doorzichtigheid van tekst aanpassen. Ik heb deze op 75% gezet.
Op welk platform gebruik jij de nieuwe app? Hier op WebOS (LG) heb ik die optie niet. Ik heb qua doorzichtigheid twee keuzes voor; venster of achtergrond. Overigens geen idee wat daar het exacte verschil in is. Maar tekst is niet te wijzigen qua transparantie :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

mmm op mijn KPN (android based) box krijg ik melding dat er een nieuwe app is zodra ik HBO open. Die kan ik installeren maar de "zender" is nog niet gelinkt aan de juiste app. Hopelijk fixt KPN dat snel

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kcquipor
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 26-02 23:35
paragon schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 15:27:
Live Lemans stream staat nu aan(als achtergrond muziek) beeld kwaliteit is vzv ik kan zien goed.
De vrije training deze middag ging vlot, maar daarjuist de kwalificaties waren wel met veel buffering voor mij :/ geprobeerd op PS5 & NUC en beide veel buffering in het begin, naar het einde toe was het wel weg precies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
WizzieJP schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 19:51:
[...]

Op welk platform gebruik jij de nieuwe app? Hier op WebOS (LG) heb ik die optie niet. Ik heb qua doorzichtigheid twee keuzes voor; venster of achtergrond. Overigens geen idee wat daar het exacte verschil in is. Maar tekst is niet te wijzigen qua transparantie :? .
WebOS op een LG C2
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NwpSI1FLlbZcfqgNPt9E-Qkd2LE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zgXEmDsb40P6SFJsxH3S8RxI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Overspark
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:17
Hmmm, ik zat in S2 van Tokyo Vice, maar daar ben ik de Engelse ondertiteling kwijt, er is alleen Nederlandse ondertiteling te zien. Meer mensen last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paragon
Kcquipor schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 20:55:
[...]

De vrije training deze middag ging vlot, maar daarjuist de kwalificaties waren wel met veel buffering voor mij :/ geprobeerd op PS5 & NUC en beide veel buffering in het begin, naar het einde toe was het wel weg precies.
Ik had heel even bij het starten van de quali stream buffer problemen, maar daarna ging het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
De app is nogal een zooitje nu. Kan nergens echt vinden wat als laatst is toegevoegd en ook de wekelijkse overzichten zijn gestopt. Hopelijk gaan ze dat weer enigszins stroomlijnen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:59
Deezers schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 11:17:
De app is nogal een zooitje nu. Kan nergens echt vinden wat als laatst is toegevoegd en ook de wekelijkse overzichten zijn gestopt. Hopelijk gaan ze dat weer enigszins stroomlijnen.
Daar gebruik ik

https://nieuwdezeweek.nl/

Voor gewoon 1 keer in de week even de streaming diensten openen die ik heb.

[ Voor 5% gewijzigd door Carlos0_0 op 14-06-2024 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Ik ben wel benieuwd hoe de Olympische Spelen er zo dadelijk uit gaan zien bij HBO Max. Kunnen we zo dadelijk alle sporten zelf kiezen die we live of achteraf willen bekijken? Zo was het in ieder geval bij Discovery+. Hopelijk zijn het niet een paar live kanalen waar zij dan bepalen wat er op dat moment wordt uitgezonden, zoals b.v. Eurosport 1 + 2 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Ik vind de nieuwe app nogal... crap.

Alle ervaringen op een Nvidia Shield (oftewel Android TV):
  • Soms mist plaatje bij "Verder kijken" op het Android startscherm (had de oude app nooit)
  • Soms na opstarten van de app staat de menubalk open, navigeren werkt dan "gewoon", alsof je niet in het menu zit (dus omhoog omlaag links rechts navigeert tussen films & series etc). Ik moet dan expliciet naar links "om menu te openen" en dan weer naar rechts "om menu te sluiten"
  • De "Intro overslaan" knop (bij een serie) is soms niet gefocust als deze verschijnt. Dus Ok/Enter klikken pauseert dan. En in de plaats moet je dus expliciet naar boven, om progress bar etc te krijgen, dan nog eens naar boven, waarmee de ondertiteling knop de focus krijgt, en dan nog eens naar links
  • Net kreeg ik weer eens de vage "Deze titel kan niet worden afgespeeld"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterMute2025
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-05 20:07
Op mijn Sony XR-X93J met Google TV is er nu geen EXIT optie als ik de HBO app wil afsluiten. Als ik dan tussendoor Prime of gewoon TV kijk en op HBO weer een serie wil kijken heb ik regelmatig dat het startscherm met de icoontjes van de films en series op het scherm blijft en ik in de achtergrond het geluid hoor van de serie/film die ik vantevoren op HBO al aan het kijken was. Vind het erg irritant dat de EXIT optie ineens foetsie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Deezers schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 11:17:
justwatch website/ app ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:58
Gamer_Life schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 17:21:
[...]

Stond ook duidelijk in de mail (iig de mail die ik en velen hier hebben ontvangen) dat je de functionaliteit behoud van de je huidige (inmiddels oude) abonnement. Dit hebben ze later ook nog een keer bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Nopheros schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 13:28:
Er stond ook duidelijk in de mail (iig de mail die ik en velen hier hebben ontvangen) dat je de functionaliteit behoud van de je huidige (inmiddels oude) abonnement. Dit hebben ze later ook nog een keer bevestigd.
Het is idd nog 4k/UHD na de overgang. Ik heb het aangeboden signaal daarop al gecontroleerd, everything still ok 👌

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer_Life
[...]

Ik zou meer nadenken wat er gebeurt als je dat weer verwijderd, want dan "verander" jij je abbonement. volgens mij las ik ergens dat je kan toevoegen zonder problemen, maar heb nergens gelezen dat je het ook weer kan verwijderen zonder problemen.
Weet je zeker dat je 4k hebt en niet dat je receiver ofzo het upscaled?
heb het nog niet gechecked voor mijzelf dus ik ga af op wat jij nu zegt, want zit andere series te kijken op amazon enz.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
@Gamer_Life @PatrickC Kijk eens:
Pagina: 1 ... 41 ... 54 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC