Dank, dat had ik beter kunnen checken inderdaad. Heb het ook maar eens als dubbelcheck bij HBO nu gevraagd. Hoe meer bevestiging, hoe beter.
Andere note....ik hoop dat met de vernieuwde app zodadelijk het stottervrij gaat werken op de Chromecast TV 4K. Zat laatst Aquaman 2 te kijken wat eigenlijk bijna geen doen was. Met een oudere Chromecast 4K is er geen enkel probleem (andere kamer en bedraad aangesloten maar toch).
---------------
Hartelijk dank dat je contact hebt opgezocht met de klantenservice van HBO Max. Graag help ik je verder.
Naar aanleiding van je recente e-mail begrijp ik dat je wat onduidelijkheden hebt over de overstap naar het nieuwe HBO Max en hoe dit van invloed is op de beeld- en geluidskwaliteit en het streamen op 4 schermen met je huidige abonnement.
De klanten die migreren naar het nieuwe HBO met een standaard abonnement verliezen geen functionaliteiten. Je kunt nog gebruik maken van 4k, HDR en Dobly Atmos. Ook kan je gebruik maken van het streamen op 4 schermen.
Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. Mocht je nog aanvullende vragen hebben of assistentie nodig hebben, dan horen wij dat graag.
Met vriendelijke groet,
Leon
[
Voor 36% gewijzigd door
PaPi36 op 03-06-2024 10:16
]