Dat terugzetten naar de middelste tier klinkt toch best redelijk mits er in de bovenste tier meer 4K content bij komt? Er is genoeg beschikbaar, zie de 4K content van de Amerikaanse Max. O.a. True Detective, Tokyo Vice, Succession, The White Lotus, Chernobyl...Mog schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 10:22:
[...]
Hopen mag altijd. Maar je weet gewoon van te voren dat je naar de middelste tier wordt geport. Wellicht als goedmakertje 3 maanden gratis het duurste pakket zodat je weet wat je mist als je teruggezet wordt.
Wat zou er gebeuren met het abonnement bij hbomax als ik nu een jaarabonnement afsluit voor 59 euro? Je betaalt dan vooruit natuurlijk, zullen daar bij het samengaan met Discovery kosten bijkomen of zo iets dergelijks?
Ik heb vanaf het begin HBO Max met 50% korting en hoewel we niet bijzonder veel naar HBO Max kijken is het met die €4 per maand prima te doen om het gewoon doorlopend aan te houden. Maar als het nieuwe abonnement OF naar standaard zonder 4K gaat en je de korting verliest bij overstap naar het hogere 4K abonnement, OF dat het significant duurder wordt zelfs met behoud van de 50% korting, dan zeg ik ook op. Wordt het goedkoper om af en toe eens voor een tijdelijke periode een abonnementje te nemen, te kijken wat je wilt kijken, en dan weer op te zeggen. Zoals ik nu ook met Disney+ doe.
Wat betreft de merger met Discovery op 1 juni en een - zeer waarschijnlijke - prijsverhoging wacht ik gewoon tot er duidelijkheid komt vanuit HBO.
Ik deel mijn abo met iemand en we splitten de kosten dus feitelijk betaal ik nu 2 euro p/m wat natuurlijk heel weinig is.
De content van Discovery hoef ik zelf niet want ik hou niet van reality TV. Maar de HBO content is vaak wel interessant.
We gaan het vanzelf meemaken
Ik deel mijn abo met iemand en we splitten de kosten dus feitelijk betaal ik nu 2 euro p/m wat natuurlijk heel weinig is.
De content van Discovery hoef ik zelf niet want ik hou niet van reality TV. Maar de HBO content is vaak wel interessant.
We gaan het vanzelf meemaken
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Als je jaar voorbij is betaal je het dan geldende tarief.Cubaxe schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 11:08:
Wat zou er gebeuren met het abonnement bij hbomax als ik nu een jaarabonnement afsluit voor 59 euro? Je betaalt dan vooruit natuurlijk, zullen daar bij het samengaan met Discovery kosten bijkomen of zo iets dergelijks?
Iemand een idee waarom op de Samsung tv-app bij elke film of serie de eerste zin van de ondertiteling niet in beeld komt, maar pas vanaf zin 2 (en verder wel synchroon loopt)? Op mijn Android telefoon begint de ondertiteling wel gewoon bij de eerste zin.
Meer mensen die op webos en de hbo Max app elke keer dat ze de app starten een cookiemeldingscherm te zien krijgt. Ik weiger alle niet noodzakelijke cookies en kies Opslaan. Maar ik blijf elke keer als ik de app start het scherm krijgen meteen na het kiezen van profiep
Waarschijnlijk heb je HBO Max ook nog elders als app (op tablet ofzo) draaien? Daar moet je dan ook die toestemming geven.Turralyon schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 23:10:
Meer mensen die op webos en de hbo Max app elke keer dat ze de app starten een cookiemeldingscherm te zien krijgt. Ik weiger alle niet noodzakelijke cookies en kies Opslaan. Maar ik blijf elke keer als ik de app start het scherm krijgen meteen na het kiezen van profiep
Ik merk het op m'n Sony TV (Android TV) ook wel eens. Zal gok ik komen doordat de tv geen krachtige CPU heeft en bij het starten van een nieuwe video even teveel moet doen om de ondertiteling op tijd in te laden.Deezers schreef op maandag 1 april 2024 @ 18:12:
Iemand een idee waarom op de Samsung tv-app bij elke film of serie de eerste zin van de ondertiteling niet in beeld komt, maar pas vanaf zin 2 (en verder wel synchroon loopt)? Op mijn Android telefoon begint de ondertiteling wel gewoon bij de eerste zin.
De gemiddelde smartphone heeft een veel snellere processor dan smart tv's hebben.
The devil is in the details.
Yes dat was hem. Hoewel dan weer niet op al mijn apparaten waar HBO MAX op geinstalleerd staat. Wel raar dat je die moet nalopen om een setting op een ander apparaat definitief te makenTigertje schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 23:28:
[...]
Waarschijnlijk heb je HBO Max ook nog elders als app (op tablet ofzo) draaien? Daar moet je dan ook die toestemming geven.
Niemand meer Curb gekeken? Ik vind 't jammer dat het afgelopen is
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Seizoen 2 van Tokyo Vice staat er eindelijk op! Eerste seizoen vond ik erg goed, dus kijk uit naar de 2e!
This title is for sale, please send me a PM
Super serie! Alle afleveringen inmiddels gezien, naast shogun zo'n beetje het beste wat beschikbaar is momenteel (imho)the-body schreef op donderdag 11 april 2024 @ 22:24:
Seizoen 2 van Tokyo Vice staat er eindelijk op! Eerste seizoen vond ik erg goed, dus kijk uit naar de 2e!
Intussen is er in verschillende landen al bekend wat het vernieuwde MAX gaat kosten vanaf 21 mei. Heb ik kunnen vinden op perswebsites van WBD van verschillende landen, maar ook evenzeer de (HBO) Max websites.
Ik heb de informatie opgezocht van Noorwegen, Denenmarken, Zweden, Finland, Spanje & Portugal. Op basis van die informatie heb ik een inschatting gemaakt voor België, Nederland & Frankrijk.
/f/image/lZ9N5Rp05PgdGRGnbjtE6WZp.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb de informatie opgezocht van Noorwegen, Denenmarken, Zweden, Finland, Spanje & Portugal. Op basis van die informatie heb ik een inschatting gemaakt voor België, Nederland & Frankrijk.
- Ik heb voor België een lagere prijs ingeschat gelijk met o.a. Finland & Spanje. HBO Max content kan je nu hier nog bekijken via Streamz. HBO Max gaat ons moeten overtuigen waarom we een apart abonnement zouden nemen op hun. Een hoge prijs zoals in Denenmarken gaat niet helpen. Een lagere prijs zoals Portugal zie ik ook niet gebeuren, daarom de middenmoot ingeschat.
- Nederland heb ik daarom 2 euro hoger ingeschat dan hier in België. HBO Max heeft zich al kunnen bewijzen in Nederland.
- Frankrijk heb ik iets hoger ingeschat en 'ongeveer' gelijk als Denenmarken. Op een Franse markt kan je er mee wegkomen + waarschijnlijk is het aanbod op MAX hoger.
- De sport add-on ligt tussen de 4 en 5 euro en heb ik daarom 5 euro van gemaakt voor België, Nederland & Frankrijk. Alleen Zweden heeft een heel dure sport add-on vanwege 1ste & 2de klasse voetbal van Zweden.
K.W.
Het is angstvallig stil bij HBO Max, dat is vaak geen goed nieuws. Alhoewel de officiële prijzen nog niet bekend zijn is een schatting van 16 euro per maand voor premium (8 euro met lifetime korting) in mijn ogen veel te hoog voor enkel aanvulling Discovery+ content, want HBO standaard heeft al die tijd al premium functies gehad wat ze nu gaan optuigen, dus een verdubbeling gaat ze veel klanten kosten en niemand gaat 16 euro per maand betalen.KoensSocialL schreef op donderdag 25 april 2024 @ 21:26:
Intussen is er in verschillende landen al bekend wat het vernieuwde MAX gaat kosten vanaf 21 mei. Heb ik kunnen vinden op perswebsites van WBD van verschillende landen, maar ook evenzeer de (HBO) Max websites.
[Afbeelding]
- Ik heb voor België een lagere prijs ingeschat gelijk met o.a. Finland & Spanje. HBO Max content kan je nu hier nog bekijken via Streamz. HBO Max gaat ons moeten overtuigen waarom we een apart abonnement zouden nemen op hun. Een hoge prijs zoals in Denenmarken gaat niet helpen. Een lagere prijs zoals Portugal zie ik ook niet gebeuren, daarom de middenmoot ingeschat.
- Nederland heb ik daarom 2 euro hoger ingeschat dan hier in België. HBO Max heeft zich al kunnen bewijzen in Nederland.
- Frankrijk heb ik iets hoger ingeschat en 'ongeveer' gelijk als Denenmarken. Op een Franse markt kan je er mee wegkomen + waarschijnlijk is het aanbod op MAX hoger.
- De sport add-on ligt tussen de 4 en 5 euro en heb ik daarom 5 euro van gemaakt voor België, Nederland & Frankrijk. Alleen Zweden heeft een heel dure sport add-on vanwege 1ste & 2de klasse voetbal van Zweden.
Gelekte prijzen in Oost Europa:
/f/image/iPqVwMugRTK5SdOAGmI9nIK6.webp?f=fotoalbum_large)
Het blijft bizar dat ze 4K en Atmos ineens naar Premium overhevelen. Dat is dus gewoon een downgrade en prijsverhoging in èèn. Het is zeer te hopen dat ze het framerate probleem (content speelt te snel af) sinds de launch van HBO Max oplossen met de launch van het nieuwe platform, maar ik heb er een hard hoofd in.
[ Voor 10% gewijzigd door Deezers op 25-04-2024 21:54 ]
Ik wacht het rustig af, veranderen kan ik het toch niet.
10 euro pm (5 euro pm met 50%) zou ik wel mee kunnen leven, als ze inderdaad richting 16 euro (8 pm) gaan dan wordt het toch al wel een ander verhaal. Maar ik verwacht dat ze zichzelf daarmee uit de markt plaatsen.
Het is zoiezo lastig vergelijken tov omliggende landen want ook die 50% kortingsactie is lang niet overal beschikbaar geweest.
Ben wel nieuwsgierig of ze het straks mogelijk gaan maken dat ik jaarlijks betaal met behoud van de 50% korting. maar ik ga er eigenlijk niet vanuit.
10 euro pm (5 euro pm met 50%) zou ik wel mee kunnen leven, als ze inderdaad richting 16 euro (8 pm) gaan dan wordt het toch al wel een ander verhaal. Maar ik verwacht dat ze zichzelf daarmee uit de markt plaatsen.
Het is zoiezo lastig vergelijken tov omliggende landen want ook die 50% kortingsactie is lang niet overal beschikbaar geweest.
Ben wel nieuwsgierig of ze het straks mogelijk gaan maken dat ik jaarlijks betaal met behoud van de 50% korting. maar ik ga er eigenlijk niet vanuit.
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
Ik verwacht eigenlijk niet dat ze beginnen met prijzen die liggen boven de HBO MAX en discovery+ prijzen.
HBO Max = 7,99
Discovery+ = 3,99
Discovery+ en sport = 5,99
Nu valt backlash op dingen vaak erg mee. Op een site als deze heel veel ophef. Maar uiteindelijk zie je zelden dat het echt ten koste gaat van het resultaat. Kijk bijvoorbeeld naar Netflix wereldwijd met hun verhogingen en beperkingen de afgelopen jaren, of naar Viaplay in Nederland. Maar ik denk zelf dat HBO Max in Nederland niet in zo een goede positie zit dat ze daar op kunnen rekenen.
Ik heb nu HBO Max (met korting) en discovery+ (zonder sport) en ik vind Dolby Vision wel mooi. Maar vooral in natuurseries en dergelijke. Dus een downgrade naar 1080 is geen dealbreker voor mij. Maar ik denk niet dat ze zo groot zijn dat ze echt richting de 16 kunnen vragen en krijgen van veel mensen.
Als ik naar de tabel kijk en vergelijk zou ik eerder op 10/11 en 14 uitkomen dan 12 en 16. Nederland is zelden duurder dan Noorwegen als ik het goed heb.
HBO Max = 7,99
Discovery+ = 3,99
Discovery+ en sport = 5,99
Nu valt backlash op dingen vaak erg mee. Op een site als deze heel veel ophef. Maar uiteindelijk zie je zelden dat het echt ten koste gaat van het resultaat. Kijk bijvoorbeeld naar Netflix wereldwijd met hun verhogingen en beperkingen de afgelopen jaren, of naar Viaplay in Nederland. Maar ik denk zelf dat HBO Max in Nederland niet in zo een goede positie zit dat ze daar op kunnen rekenen.
Ik heb nu HBO Max (met korting) en discovery+ (zonder sport) en ik vind Dolby Vision wel mooi. Maar vooral in natuurseries en dergelijke. Dus een downgrade naar 1080 is geen dealbreker voor mij. Maar ik denk niet dat ze zo groot zijn dat ze echt richting de 16 kunnen vragen en krijgen van veel mensen.
Als ik naar de tabel kijk en vergelijk zou ik eerder op 10/11 en 14 uitkomen dan 12 en 16. Nederland is zelden duurder dan Noorwegen als ik het goed heb.
[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 26-04-2024 09:42 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik vind het zo mooi dat dit op blijft komen in dit topic, terwijl het 'framerateprobleem' echt iets is wat 99% van de mensheid niet bewust van is, niet snapt en/of niet merktDeezers schreef op donderdag 25 april 2024 @ 21:42:
[...]
Het is zeer te hopen dat ze het framerate probleem (content speelt te snel af) sinds de launch van HBO Max oplossen met de launch van het nieuwe platform, maar ik heb er een hard hoofd in.
Zelf snap ik het probleem wel, maar het is mij ook nog nooit opgevallen op HBO Max, terwijl ik één van de grootste mierenneukers ben die ik ken
Deze deed mij glimlachenHahn schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 10:39:
[...]
terwijl ik één van de grootste mierenneukers ben die ik ken
Je merkt het al dat alle content gemiddeld 2-3 minuten per aflevering korter is. Films soms 8 minuten, ook gewoon recente content. Het is voornamelijk hoorbaar bij stemmen. Sommige acteurs verliezen daarmee hun originele stem. Het valt ook meer op dat sinds HBO content naar Netflix en Prime is gegaan, het daar wèl gewoon kloppend is. Shameless was ik net mee klaar toen het op Netflix beschikbaar kwam maar het verschil is echt wel opvallend, maar bij sommige series heb je geen keuze. En het is ook gewoon een gek probleem want HBO is zelf eigenaar van de content. Heel gek dat ze afwijkende versies hebben en in de niet-streaming scene wijkt content niet af.Hahn schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 10:39:
[...]
Ik vind het zo mooi dat dit op blijft komen in dit topic, terwijl het 'framerateprobleem' echt iets is wat 99% van de mensheid niet bewust van is, niet snapt en/of niet merkt![]()
Zelf snap ik het probleem wel, maar het is mij ook nog nooit opgevallen op HBO Max, terwijl ik één van de grootste mierenneukers ben die ik kenDus ik zou m'n adem niet inhouden.
Hierbij niet vergeten dat PAL altijd al sneller was met films.
Oftewel heel Europa is niet anders gewend.
(F had/heeft een ander systeem maar dat maakt dacht ik alleen voor kleurweergave een verschil)
Oftewel heel Europa is niet anders gewend.
(F had/heeft een ander systeem maar dat maakt dacht ik alleen voor kleurweergave een verschil)
Zoals ik al zei: ik snap het probleem, het valt mij alleen niet op en dus boeit het me nietDeezers schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 11:15:
[...]
Je merkt het al dat alle content gemiddeld 2-3 minuten per aflevering korter is. Films soms 8 minuten, ook gewoon recente content. Het is voornamelijk hoorbaar bij stemmen. Sommige acteurs verliezen daarmee hun originele stem. Het valt ook meer op dat sinds HBO content naar Netflix en Prime is gegaan, het daar wèl gewoon kloppend is. Shameless was ik net mee klaar toen het op Netflix beschikbaar kwam maar het verschil is echt wel opvallend, maar bij sommige series heb je geen keuze. En het is ook gewoon een gek probleem want HBO is zelf eigenaar van de content. Heel gek dat ze afwijkende versies hebben en in de niet-streaming scene wijkt content niet af.
Waarmee ik overigens niet zeg dat anderen zich er niet aan mogen/moeten storen
[ Voor 10% gewijzigd door Hahn op 26-04-2024 11:34 ]
-
[ Voor 99% gewijzigd door TexMex op 29-04-2024 09:00 ]
Getriggerd door een youtube short ben ik gisteren weer doorgegaan met mijn rewatch van The OC die al ruim een jaar op pauze stond. En ik zit er gelijk weer helemaal in. Dit is wel een van mijn favoriete guilty pleasures.
En heel grappig is dat de band The Killers gewoon als achtergrond fungeert tijdens een van de afleveringen van seizoen 2.
Ik merk wel dat ik destijds seizoen een helemaal heb gezien, maar dat de latere seizoenen minder goed op mijn netvlies zijn blijven staan.
En heel grappig is dat de band The Killers gewoon als achtergrond fungeert tijdens een van de afleveringen van seizoen 2.
Ik merk wel dat ik destijds seizoen een helemaal heb gezien, maar dat de latere seizoenen minder goed op mijn netvlies zijn blijven staan.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Hier ook een The OC fan, inderdaad, seizoen 1 en 2 kan ik dromen daarna zwakt het af. Maar de vibe en grapjes in de eerste 2 seizoenen blijven top.Malfunctions schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 12:00:
Getriggerd door een youtube short ben ik gisteren weer doorgegaan met mijn rewatch van The OC die al ruim een jaar op pauze stond. En ik zit er gelijk weer helemaal in. Dit is wel een van mijn favoriete guilty pleasures.
M3 '21
Is John Oliver nu ook al verdwenen van HBO? Ik kan er niks over vinden. Ik zie alleen S11 nog maar?
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Ik zie ook alleen seizoen 11 op HBO Max, maar dat komt waarschijnlijk omdat ze oudere seizoenen in z'n geheel op YouTube aan het zetten zijn: https://www.youtube.com/@LastWeekTonight.Moby schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 22:56:
Is John Oliver nu ook al verdwenen van HBO? Ik kan er niks over vinden. Ik zie alleen S11 nog maar?
Daar staat in ieder geval seizoen 1 sinds gisteren op.
Zie ook:
[ Voor 12% gewijzigd door Hahn op 30-04-2024 22:59 ]
Aha, dank je. Ik slinger SmartTube aan. Wel vreemd dat het niet op beide te zien is.Hahn schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 22:58:
[...]
Ik zie ook alleen seizoen 11 op HBO Max, maar dat komt waarschijnlijk omdat ze oudere seizoenen in z'n geheel op YouTube aan het zetten zijn: https://www.youtube.com/@LastWeekTonight.
Daar staat in ieder geval seizoen 1 sinds gisteren op.
Zie ook:
[YouTube: Last Week Tonight Full Episode Library Coming Soon!]
[ Voor 4% gewijzigd door Moby op 30-04-2024 23:05 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Mag hopen dat ze de nieuwe afleveringen in ieder geval eerst op HBO zetten.Moby schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 22:56:
Als HBO John Oliver de deur uit doet gaat ze dat zeker klanten kosten. Ik zie tenminste weinig andere dingen waarvoor ik HBO zou houden.
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Ik heb laatst weer eens gekeken wat er allemaal bij was gekomen op HBO, maar het blijft een waardeloze dienst. Scavengers Reign staat er nog steeds niet op, en ik betwijfel of seizoen 2 van My Adventures with Superman hier tegelijk met de VS beschikbaar gaat komen. Zelfs voor de kortingsprijs begin ik me af te vragen waarom ik deze dienst nog afneem...
De backlog is best groot, maar als je veel series al hebt gezien misschien niet zo interessant.ErikT738 schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 09:35:
Ik heb laatst weer eens gekeken wat er allemaal bij was gekomen op HBO, maar het blijft een waardeloze dienst. Scavengers Reign staat er nog steeds niet op, en ik betwijfel of seizoen 2 van My Adventures with Superman hier tegelijk met de VS beschikbaar gaat komen. Zelfs voor de kortingsprijs begin ik me af te vragen waarom ik deze dienst nog afneem...
Dat doen ze ook. Sterker nog, paar weken geleden was er nog wat gedoe (maar niet heel veelPietervs schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 08:54:
[...]
Mag hopen dat ze de nieuwe afleveringen in ieder geval eerst op HBO zetten.
Dus HBO Max krijgt voor nieuwe afleveringen (meer) voorrang.
Gelukkig maarHahn schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 11:11:
[...]
Dat doen ze ook. Sterker nog, paar weken geleden was er nog wat gedoe (maar niet heel veel) dat ze nieuwe afleveringen van Last Week Tonight niet meer op maandag op YouTube zouden zetten, maar op donderdag.
Dus HBO Max krijgt voor nieuwe afleveringen (meer) voorrang.
En ineens weg van HBO, dat vind mijn dochtertje niet leuk (en wij ook niet).s0kkie schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 09:30:
Niemand die het over ALF heeft dat net nieuw op de dienst staat?![]()
Ik ben ze gelijk allemaal gaan kijken, jeugdsentimentje hoor
Ik ben een vroege gebruiker van Discovery+ (en daarvoor Dplay). En heb ook gebruik gemaakt van de lifetime korting voor HBO. beide diensten kosten me 3,99 per maand.Deezers schreef op donderdag 25 april 2024 @ 21:42:
[...]
Het is angstvallig stil bij HBO Max, dat is vaak geen goed nieuws. Alhoewel de officiële prijzen nog niet bekend zijn is een schatting van 16 euro per maand voor premium (8 euro met lifetime korting) in mijn ogen veel te hoog voor enkel aanvulling Discovery+ content, want HBO standaard heeft al die tijd al premium functies gehad wat ze nu gaan optuigen, dus een verdubbeling gaat ze veel klanten kosten en niemand gaat 16 euro per maand betalen.
Gelekte prijzen in Oost Europa:
[Afbeelding]
Het blijft bizar dat ze 4K en Atmos ineens naar Premium overhevelen. Dat is dus gewoon een downgrade en prijsverhoging in èèn. Het is zeer te hopen dat ze het framerate probleem (content speelt te snel af) sinds de launch van HBO Max oplossen met de launch van het nieuwe platform, maar ik heb er een hard hoofd in.
Ik verwacht dat ik premium nodig heb om hetzelfde aanbod te houden. Daar ga ik niet het dubbele voor betalen. Als er geen korting komt dan vrees ik dat ik het stop. Zonde want ik kijk dagelijks naar D+
Dₒ yₒᵤ ₙₑᵥₑᵣ qᵤₑₛₜᵢₒₙ ₜₕₑ ₙₐₜᵤᵣₑ ₒf yₒᵤᵣ ᵣₑₐₗᵢₜy?
Hoezo dubbel? Als ze samengevoegd worden en je houd de 50% zit je toch nog op hetzelfde, want maar 1 abbo nodig. of mis ik iets?PhRiXoS schreef op zondag 5 mei 2024 @ 12:55:
[...]
Ik ben een vroege gebruiker van Discovery+ (en daarvoor Dplay). En heb ook gebruik gemaakt van de lifetime korting voor HBO. beide diensten kosten me 3,99 per maand.
Ik verwacht dat ik premium nodig heb om hetzelfde aanbod te houden. Daar ga ik niet het dubbele voor betalen. Als er geen korting komt dan vrees ik dat ik het stop. Zonde want ik kijk dagelijks naar D+
Trouwens als je dagelijks kijkt is die paar euro het issue ook niet meer.. dan kom je op een paar cent per uur..
Ik heb nog niets officieel gelezen over 50% korting. Maar als dat zo is, dan is het prima.ColdStone schreef op zondag 5 mei 2024 @ 13:04:
[...]
Hoezo dubbel? Als ze samengevoegd worden en je houd de 50% zit je toch nog op hetzelfde, want maar 1 abbo nodig. of mis ik iets?
Trouwens als je dagelijks kijkt is die paar euro het issue ook niet meer.. dan kom je op een paar cent per uur..
Voor mij is de premium prijs zonder korting weldegelijk een issue.
Dₒ yₒᵤ ₙₑᵥₑᵣ qᵤₑₛₜᵢₒₙ ₜₕₑ ₙₐₜᵤᵣₑ ₒf yₒᵤᵣ ᵣₑₐₗᵢₜy?
De 50% korting HBO blijft, alleen is het de vraag hoe ze vorm gaan geven als je wilt upgraden naar Premium (en dat ze dus je eigenlijk downgraden want nu is 4K inbegrepen bij standaard). Op zich heb ik nog genoeg te kijken staan bij HBO en ook met de komende aangekondigde series. Houd alleen niet van de downgrade trucjes en feitelijk blijft HBO Max HBO Max in Nederland want geen naamswijziging dankzij omroep MAX. De sport add on ook geen problemen mee want heb zelf niks met sport dus neem dat ook niet. Ik verwacht sowieso met de trend mee dat je straks minimaal 6/7 euro per maand gaat betalen met 50% korting ipv nu 4. 17 juni komt nieuwe seizoen Dragon en gelijktijdig de overstap, dus denk dat we uiterlijk half mei meer weten.PhRiXoS schreef op zondag 5 mei 2024 @ 13:10:
[...]
Ik heb nog niets officieel gelezen over 50% korting. Maar als dat zo is, dan is het prima.
Voor mij is de premium prijs zonder korting weldegelijk een issue.
Heb je een bron, of is dit alleen maar jouw eigen aanname?
Dat hebben ze al bevestigd op social media, steeds met de toevoeging 'zolang je voldoet aan de geldende voorwaarden' en dat is simpelweg nu niet opzeggen. Dus daarom ben ik benieuwd of je van standaard naar Premium de korting behouden blijft of je die dan verliest, want nu heeft iedereen Standaard met 50% korting.Hahn schreef op zondag 5 mei 2024 @ 14:33:
[...]
Heb je een bron, of is dit alleen maar jouw eigen aanname?
Er staat nu overigens op de site:
Dat ze overal steeds standaard roepen in plaats van premium is al een groot voorteken. En zie hier de naaistreek:Als je een HBO Max-abonnement hebt via ons of via een appstore, verandert er tot minimaal 60 dagen na de introductie van het vernieuwde HBO Max niets aan je abonnementsprijs. Bij je volgende verlengingsdatum, op of na 23 juli, verandert de prijs van je abonnement in de dan geldende prijs voor een Standaard-abonnement. Naarmate de verandering nadert, zullen we je op de hoogte houden van meer details.
Nu zit 4K en Atmos en 4 apparaten in standaard, straks dus ineens in premium.We introduceren ook 3 nieuwe basisabonnementen:
Basic met reclame:
Stream op 2 apparaten tegelijk
Full HD 1080-resolutie
Alles van de Olympische Spelen 2024 in Parijs
Standaard:
Stream op 2 apparaten tegelijk
Full HD 1080-resolutie
30 downloads
Premium:
Stream op 4 apparaten tegelijk
Stream in 4K UHD en Dolby Atmos (indien beschikbaar)
100 downloads (beperkingen van toepassing)
Tv zenders en live-uitzendingen in elk abonnement bevatten reclames. Niet alle content is beschikbaar bij het Basic met reclame-abonnement. On demand-content kan sponsoring en productplacement bevatten.
Maar als je de 50% korting verliest bij upgrade naar Premium gaan ze denk ik hoop klanten kosten of mensen die dan maar opzeggen en enkele losse maanden lid worden of met een jaarabonnement (afhankelijk van prijs).
[ Voor 6% gewijzigd door Deezers op 05-05-2024 14:40 ]
Ik ga mezelf herhalen: heb je een bron? Want ik wil graag zien wát ze precies gezegd hebben en wanneerDeezers schreef op zondag 5 mei 2024 @ 14:37:
[...]
Dat hebben ze al bevestigd op social media, steeds met de toevoeging 'zolang je voldoet aan de geldende voorwaarden' en dat is simpelweg nu niet opzeggen.
Wat dacht je van deze zin: "Als je een HBO Max-abonnement hebt via ons of via een appstore, verandert er tot minimaal 60 dagen na de introductie van het vernieuwde HBO Max niets aan je abonnementsprijs."Er staat nu overigens op de site:
[...]
Dat ze overal steeds standaard roepen in plaats van premium is al een groot voorteken.
Dat is geen voorteken, dat is in duidelijke taal dat de eerste 2 maanden de prijs niet zal veranderen. Daarna kunnen (en dus zullen) ze zeker wat met de prijs gaan doen.
Hahn schreef op zondag 5 mei 2024 @ 14:41:
[...]
Ik ga mezelf herhalen: heb je een bron? Want ik wil graag zien wát ze precies gezegd hebben en wanneer
[...]
Wat dacht je van deze zin: "Als je een HBO Max-abonnement hebt via ons of via een appstore, verandert er tot minimaal 60 dagen na de introductie van het vernieuwde HBO Max niets aan je abonnementsprijs."
Dat is geen voorteken, dat is in duidelijke taal dat de eerste 2 maanden de prijs niet zal veranderen. Daarna kunnen (en dus zullen) ze zeker wat met de prijs gaan doen.
:strip_exif()/f/image/7FdI7OxuetgE3gxLYarsmEhJ.jpg?f=fotoalbum_large)
In andere landen is al gebleken dat je moet upgraden naar Premium, anders blijf je op Standaard met de nieuwe voorwaarden waaronder de verslechtering zonder 4K en Atmos. Alleen hadden ze daar niet altijd 50% korting bij introductie dus weten we niet of de korting bij een upgrade geldig blijft.
[ Voor 13% gewijzigd door Deezers op 05-05-2024 14:45 ]
https://www.hbomax.com/terms-of-use/discount-offer-terms/nl
Lijkt me vrij duidelijk. Zodra je upgrade naar Premium ben je die korting kwijt.This offer is valid from March 8, 2022 to March 31, 2022 (“Promotional Period”). Offer applies to the auto-renewing basic and standard monthly HBO Max subscription plan. Offer available via hbomax.com and through selected partners. Only persons 18 years or above can subscribe to HBO Max. Offer may be redeemed only once per person and only during the Promotional Period. Cannot be combined with any other offer for HBO Max. If you are an eligible customer and take advantage of this promotional offer you will receive a fifty percent (50%) discount off the then-current monthly subscription price for either the basic or standard plan for as long as you maintain your monthly subscription plan with a valid payment method. IF AT ANY TIME YOU CANCEL YOUR SUBSCRIPTION, CHANGE YOUR SUBSCRIPTION, IF YOU NO LONGER MAINTAIN A VALID PAYMENT METHOD, OR IF YOU ARE NO LONGER COMPLIANT WITH THE TERMS OF HBO MAX, YOU WILL FORFEIT THE BENEFIT OF THIS PROMOTIONAL OFFER.
Dan gaan ze in ieder geval aan mij minder verdienen. Hooguit 1 of 2 keer per jaar een maand abbo dan. Of ze moeten flink meer content gaan toevoegen als dat nu voor mij relevant is.Frank schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:35:
https://www.hbomax.com/terms-of-use/discount-offer-terms/nl
[...]
Lijkt me vrij duidelijk. Zodra je upgrade naar Premium ben je die korting kwijt.
Ik merk inmiddels dat ik steeds meer gewoon uitwijk naar het kopen van een film op Apple TV; vaak eerder beschikbaar en 99% van de tijd betere kwaliteit beschikbaar.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Een achteruitgang zal het zeker zijn en jammer is het ook, maar de 4k-content is enkel op kleine selectie bij het huidige HBO Max in NL. Ik neem aan dat met de introductie van de nieuwe HBO Max 4k bij veel meer series beschikbaar komt, net als in het buitenland is gebeurd.Deezers schreef op zondag 5 mei 2024 @ 14:37:
[...]
Nu zit 4K en Atmos en 4 apparaten in standaard, straks dus ineens in premium.
En dan ben je dus waarschijnlijk je 50% korting alsnog kwijt omdat je upgrade naar Premium zoals hierboven in de voorwaarden staat. Deels verplichte overstap waarschijnlijk, of je moet genoegen nemen met 1080p voor een fractie van de prijs dus.Wasrek schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 08:09:
[...]
Een achteruitgang zal het zeker zijn en jammer is het ook, maar de 4k-content is enkel op kleine selectie bij het huidige HBO Max in NL. Ik neem aan dat met de introductie van de nieuwe HBO Max 4k bij veel meer series beschikbaar komt, net als in het buitenland is gebeurd.
Lancering HBO Max op 11 juni in Nederland.
Edit: hbomax.com geeft 1 juli als datum voor België!
- Een Basic met reclame-abonnement wordt geïntroduceerd voor € 5,99 per maand.
- De prijs van het Standaard-abonnement bedraagt € 9,99 per maand.
- Het Premium-abonnement kost € 13,99 per maand en biedt de beste consumentenervaring aan.
- De Sport add-on kost € 5,00 per maand en biedt verslaggeving van live-sportevenementen waaronder UFC, Grand Slam-tennis, de grote wielerrondes, de 24 uur van Le Mans, de live lineaire kanalen Eurosport 1 en Eurosport 2 – en nog veel meer.
[ Voor 3% gewijzigd door KoensSocialL op 07-05-2024 13:17 ]
K.W.
Huidige abonnees betalen dus 5 euro met levenslange korting, of 14 euro als HBO Max de korting niet toepast voor premium. 9 euro per maand verschil kan je ook extra streamingdienst van aanschaffen.. ze maken het niet heel aantrekkelijk. Maar ja, zeg je de 50% op dan betaal je straks minimaal 10 euro, of 6 met reclame.KoensSocialL schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 13:15:
Lancering HBO Max op 11 juni in Nederland.De prijzen die ik voor België had gegokt zijn dus de Nederlandse prijzen geworden. Misschien maar beter ok! Nog geen datum voor België en/of Frankrijk bekend, buiten dat het natuurlijk voor de Olympische Spelen uitkomt, dus voor 26 juli.
- Het Premium-abonnement kost € 13,99 per maand en biedt de beste consumentenervaring aan.
- De Sport add-on kost € 5,00 per maand en biedt verslaggeving van live-sportevenementen waaronder UFC, Grand Slam-tennis, de grote wielerrondes, de 24 uur van Le Mans, de live lineaire kanalen Eurosport 1 en Eurosport 2 – en nog veel meer.
Net een mail ontvangen van HBO.
Na lancering blijf je de gereduceerde prijs van € 3,99/maand betalen. Op je eerstvolgende verlengdatum, op of na 13 augustus 2024, blijven we jouw levenslange korting van 50% toepassen op de dan geldende maandprijs van het nieuwe Standaard-abonnement (momenteel € 9,99/maand) zolang je je abonnement behoudt en je voldoet aan de algemene voorwaarden van de actie. Je nieuwe gereduceerde prijs zal veranderen in € 4,99/maand. De nieuwe prijs voor het Standaard-abonnement is hoger dan je huidige maandelijkse prijs vanwege aanzienlijke verbeteringen in het aanbod en de functionaliteiten van onze vernieuwde service.
Ook meteen info per mail inclusief de nieuwe prijs met levenslange korting:
Dat wordt dus het standaard abonnement, zonder vermelding of je ook de korting kunt behouden en naar Premium over kunt gaan.Na lancering blijf je de gereduceerde prijs van € 3,99/maand betalen. Op je eerstvolgende verlengdatum, op of na 13 augustus 2024, blijven we jouw levenslange korting van 50% toepassen op de dan geldende maandprijs van het nieuwe Standaard-abonnement (momenteel € 9,99/maand) zolang je je abonnement behoudt en je voldoet aan de algemene voorwaarden van de actie. Je nieuwe gereduceerde prijs zal veranderen in € 4,99/maand. De nieuwe prijs voor het Standaard-abonnement is hoger dan je huidige maandelijkse prijs vanwege aanzienlijke verbeteringen in het aanbod en de functionaliteiten van onze vernieuwde service.
Voor mij is het eigenlijk nog wel prima: €5/maand voor Standard abo, Full HD, incl. Discovery meuk (kijkt m'n vrouw graag) en OS2024. Ik ga er op vooruit, want nog geen 4K hier, en heb het discovery abo dus niet meer nodig. Jeeh!
Die mail heb ik ook gehad.
Met name de tekst vanwege aanzienlijke verbeteringen in het aanbod en de functionaliteiten van onze vernieuwde service. wordt hier toch met enige scepsis ontvangen. Eerst zien, dan geloven, zeg maar…
Met name de tekst vanwege aanzienlijke verbeteringen in het aanbod en de functionaliteiten van onze vernieuwde service. wordt hier toch met enige scepsis ontvangen. Eerst zien, dan geloven, zeg maar…
Erg hoog hebben ze de klanten van dag 1 niet zitten blijkt nu.
De nieuwe standaard wordt duurder en je krijgt alleen FHD, 4k en Atmos is een gemis en upgraden naar premium is geen optie.
Korting van 50% op premium was veel logischer geweest.
Ach ja, het is dat ik Netflix, Amazon, YouTube Premium Family en Disney (nog zonder problemen is verlengd via Google Playstore) als iemand met een Turkse nationaliteit via Turkije heb lopen en laat HBO Max voorlopig nog wel even lopen en ik ben voor alle 5 nu 20 euro per maand kwijt.
Er komen meer en meer streamingdiensten bij en indien ik alles via hier had lopen dan was hier alleen nog Netflix waarschijnlijk actief of inmiddels overgegaan naar het streaming afwissel systeem.
De nieuwe standaard wordt duurder en je krijgt alleen FHD, 4k en Atmos is een gemis en upgraden naar premium is geen optie.
Korting van 50% op premium was veel logischer geweest.
Ach ja, het is dat ik Netflix, Amazon, YouTube Premium Family en Disney (nog zonder problemen is verlengd via Google Playstore) als iemand met een Turkse nationaliteit via Turkije heb lopen en laat HBO Max voorlopig nog wel even lopen en ik ben voor alle 5 nu 20 euro per maand kwijt.
Er komen meer en meer streamingdiensten bij en indien ik alles via hier had lopen dan was hier alleen nog Netflix waarschijnlijk actief of inmiddels overgegaan naar het streaming afwissel systeem.
[ Voor 26% gewijzigd door beezjeh op 07-05-2024 15:01 ]
Dus de functies waarvan je nu mag genieten, gaan onder premium vallen.. Lekker dan. 4k is toch wel een beetje standaard en om dan maar full HD aan te bieden aan diezelfde klanten. Prijzen voor Premium zijn ook weer lekker duur, 14 euro voor een hbo max, dan weer Netflix van 17 euro per maand, dan een disney plus voor 11 per maand, skyshowtime van 9 Euro per maand en Amazon prime van 5 euro per maand. 56 Euro per maand, geen wonder dat er mensen weer gaan downloaden van "andere" bronnen.KoensSocialL schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 13:15:
Lancering HBO Max op 11 juni in Nederland.De prijzen die ik voor België had gegokt zijn dus de Nederlandse prijzen geworden. Misschien maar beter ok! Nog geen datum voor België en/of Frankrijk bekend, buiten dat het natuurlijk voor de Olympische Spelen uitkomt, dus voor 26 juli.
Als je premium neemt? Zit daar dan de sport add on bij? Of is Premium + sport 19€?
Ik zal graag premium nemen plus sport maar dan wel graag met 50% korting maar dat zal niet mogelijk zijn denk ik?
Of als ik gewoon sport erbij neem kost dat dan 2,50?
Ik zal graag premium nemen plus sport maar dan wel graag met 50% korting maar dat zal niet mogelijk zijn denk ik?
Of als ik gewoon sport erbij neem kost dat dan 2,50?
Net even contact opgenomen met de klantenservice van HBO. Ze zijn niet de duidelijkste hierin, maar wat ik meekreeg is dat de features van je huidige account hetzelfde blijven. Waarschijnlijk dat je dan alleen geen toegang hebt tot 4K atmos voor nieuwe content...
"The features of your subscription will remain exactly the same, even though the subscription page says that the Standard package does not include 4K and ATMOS functionality. So you can watch some of the programmes with these functions after Max is released."
Iemand die dit kan bevestigen?
"The features of your subscription will remain exactly the same, even though the subscription page says that the Standard package does not include 4K and ATMOS functionality. So you can watch some of the programmes with these functions after Max is released."
Iemand die dit kan bevestigen?
Ook de mail. Overgezet naar standaard, maar met deze melding:
Echter in de persverklaring staat dat enkel de premium variant 4K en atmos heeft. Dan raak ik toch functionaliteit kwijt?Als HBO Max-abonnee blijf je genieten van de functionaliteiten van je huidige abonnement. Mochten we in de toekomst wijzigingen in de functionaliteiten van je abonnement moeten aanbrengen, stellen we je hier tijdig van op de hoogte.
Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie
Je kan ook wat selectiever zijn in de diensten die je afneemt. Ik heb Netflix en Disney er al een tijdje geleden uitgegooid bijvoorbeeld. SST nooit gehad. Je hebt geen recht om alle content te bekijkendutchnltweaker schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 13:50:
[...]
Dus de functies waarvan je nu mag genieten, gaan onder premium vallen.. Lekker dan. 4k is toch wel een beetje standaard en om dan maar full HD aan te bieden aan diezelfde klanten. Prijzen voor Premium zijn ook weer lekker duur, 14 euro voor een hbo max, dan weer Netflix van 17 euro per maand, dan een disney plus voor 11 per maand, skyshowtime van 9 Euro per maand en Amazon prime van 5 euro per maand. 56 Euro per maand, geen wonder dat er mensen weer gaan downloaden van "andere" bronnen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Kijk je die allemaal tegelijkertijd dan?dutchnltweaker schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 13:50:
rijzen voor Premium zijn ook weer lekker duur, 14 euro voor een hbo max, dan weer Netflix van 17 euro per maand, dan een disney plus voor 11 per maand, skyshowtime van 9 Euro per maand en Amazon prime van 5 euro per maand. 56 Euro per maand, geen wonder dat er mensen weer gaan downloaden van "andere" bronnen.
* RobertMe heeft momenteel alleen HBO Max & SkyShowtime (beide met 50% korting). Prime heb ik ook lang vast gehad, maar met de recente prijsverhoging opgezegd. Netflix al paar jaar terug opgezegd en neem ik 1 of 2 maanden af "als er iets op staat". Disney+ nooit vast gehad en ook maar zo nu en dan afgenomen. En mogelijk dat ik dat nu met ze allemaal ga doen. SST is gewoon slecht, en HBO zou ik dan ook in Premium willen en zoals al aangegeven dan meteen 3x zo duur ten opzichte van nu. Voor dat geld kan ik dus ook opsparen en 4 maanden per jaar zal ik het toch niet snel afnemen (naast dat je dan met behoud nog geen 4K hebt en ook dan de prijs omhoog gaat).
Voorlopig in ieder geval zelf niet upgraden naar Premium mochten 4k en Atmos straks toch beschikbaar zijn voor huidige klanten, anders ben je sowieso je korting kwijt. Zelf reken ik niet op dat ze gaan afwijken, de mail en pakketten zijn zorgvuldig geformuleerd. Dus feitelijk een downgrade voor 1 euro extra per maand.
Ík dacht dat ik levenslang voor 2,99 euero kon kijken naar hbo max, maar hun definitie van levenslang is blijkbaar rekbaar.
Lekkere lui daar, als je bij elke pakket wijziging in een 60% prijsverhoging wordt gerommeld is de lol er gauw af.
Lekkere lui daar, als je bij elke pakket wijziging in een 60% prijsverhoging wordt gerommeld is de lol er gauw af.
Ik kijk/keek weinig naar hbo max maar voor die 3 euro hield ik het abonnement graag aan. Als mijn kijkminuten niet gaan toenemen stop ik er bij 5 euro wel mee. Even afwachten dus.Na lancering blijf je de gereduceerde prijs van € 2,99/maand betalen. Op jouw eerstvolgende verlengingsdatum, op of na 13 augustus 2024, beginnen we met het toepassen van jouw levenslange korting van 50% op de dan geldende maandprijs van het nieuwe Standaard-abonnement (momenteel € 9,99/maand) zolang je je abonnement behoudt en je voldoet aan de algemene voorwaarden van de actie. Je nieuwe gereduceerde prijs zal veranderen in € 4,99/maand
Nee, de korting was levenslang, niet de prijs.quo_ schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:03:
Ík dacht dat ik levenslang voor 2,99 euero kon kijken naar hbo max, maar hun definitie van levenslang is blijkbaar rekbaar.
[...]
Ik kijk/keek weinig naar hbo max maar voor die 3 euro hield ik het abonnement graag aan. Als mijn kijkminuten niet gaan toenemen stop ik er bij 5 euro wel mee. Even afwachten dus.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Had jij een betere aanbieding? Ik heb ook de '50% lifetime discount' (ipv een 'lifetime 2,99 euro'), maar ik betaal tot nu toe altijd 3,99.quo_ schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:03:
Ik ga HBO denk ik sowieso wel opzeggen, ik kijk er amper meer naar. Misschien nog leuk voor de Olympische spelen, maar daarna gaat ie er uit.
[ Voor 6% gewijzigd door sverzijl op 07-05-2024 14:09 ]
Desalniettemin ervaar ik na ruim 2 jaar een verhoging van 60%
Voor zo ver het nu kan zien krijg ik er discovery bij (heb ik al via de kabel), TLC (flutzender) en ID.
Een nieuwe variant op graaflatie.
Strikt genomen is het 50% korting op het basisabonnement.sverzijl schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:07:
[...]
Had jij een betere aanbieding? Ik heb ook de '50% lifetime discount' (ipv een 'lifetime 2,99 euro'), maar ik betaal tot nu toe altijd 3,99.
Ik ga HBO denk ik sowieso wel opzeggen, ik kijk er amper meer naar. Misschien nog leuk voor de Olympische spelen, maar daarna gaat ie er uit.
Maar de strategie is duidelijk. Met flutcontent wordt de prijs van het basisabonnement opgekrikt.Details
Je abonnement: Basic 50% korting voor altijd (maandelijks).
Je orderdatum is 20 mrt. 2022 CET.
Je prijs is € 2,99/mnd.
Je volgende factuurdatum is 20 apr. 2022 CET.
Je abonnement wordt gefactureerd via HBO Nordic AB.
Waarschijnlijk dus bij alle bestaande content tot start nieuwe abonnementen en alle nieuwe toevoegingen/content niet.Viper_4111 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:16:
[Afbeelding]
Net ook even een chat gedaan met HBO, hier zeggen ze duidelijk, ik houd 4k, atmos en vision waar mogelijk. Zal me benieuwen.
Ik vond de €2,99 p/m in het begin al rete-goedkoop (helemaal als je het ook nog eens deelt met 2 a 3 mensen). En met de 20%(?) inflatie van de afgelopen jaren is het ook niet zo gek dat óók deze dienst duurder wordt. Mij hoor je niet klagen
.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Dat is een issue waar ik me dan wel weer druk om ga maken, eerst maar eens even kijken wat het allemaal gaat doen.beezjeh schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:17:
[...]
Waarschijnlijk dus bij alle bestaande content tot start nieuwe abonnementen en alle nieuwe toevoegingen/content niet.
Geen informatie beschikbaar
Ik betaal nu 3,99 voor HBO Max en 5,99 voor D+ (voor de sport). Samen dus 10 euro. Straks ga ik 4,99 voor HBO Max betalen + 5 voor de sport add-on. Samen nog steeds 10 euro. Kwa kosten is dat dan vergelijkbaar. Idd jammer dat ik op enig moment 4k kwijt raak, maar dat vind ik niet onoverkomelijk.
Voorlopig zelf vooral niks doen. Persoonlijk is 14 euro per maand niet waard voor mij. 5 euro per maand wel.Viper_4111 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:19:
[...]
Dat is een issue waar ik me dan wel weer druk om ga maken, eerst maar eens even kijken wat het allemaal gaat doen.
Wel geinig, streamingdiensten lijken onderhand weer op tv-zenders nu ze ook reclame toevoegen tijdens het kijken.
Dat kan. Ik heb nog zo'n grote backlog van series die ik nog wil zien voor een behoorlijk lage prijs, zeker als je het vergelijkt met de concurrentie, dat het me deze exhorbitante stijging nog steeds waard is. Ook al zal ik zeer waarschijnlijk geen gebruik maken van de extra producten.quo_ schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:11:
[...]
Desalniettemin ervaar ik na ruim 2 jaar een verhoging van 60%
Voor zo ver het nu kan zien krijg ik er discovery bij (heb ik al via de kabel), TLC (flutzender) en ID.
Een nieuwe variant op graaflatie.
Al hoop ik een paar van de niche sporten van de Spelen mee te kunnen pakken.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Het is verdorie of we weer terug zijn gegaan naar de 90's om weer verschillende pakketten uit te kiezen. Toen ging iedereen zijn content ergens anders 'lenen', toen streaming diensten en iedereenDeezers schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:22:
[...]
Voorlopig zelf vooral niks doen. Persoonlijk is 14 euro per maand niet waard voor mij. 5 euro per maand wel.
Wel geinig, streamingdiensten lijken onderhand weer op tv-zenders nu ze ook reclame toevoegen tijdens het kijken.

Geen informatie beschikbaar
Dat delen kun je volgend jaar ook wel op je buik schrijvenJeroenvde89 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:19:
Ik vond de €2,99 p/m in het begin al rete-goedkoop (helemaal als je het ook nog eens deelt met 2 a 3 mensen). En met de 20%(?) inflatie van de afgelopen jaren is het ook niet zo gek dat óók deze dienst duurder wordt. Mij hoor je niet klagen.
Nu ook officieel persbericht dat HBO Max in België gaat gelanceerd worden op 1 juli (& 11 juni in Frankrijk). Prijzen zijn exact dezelfde als Nederland (die had ik dus goed kunnen voorspellen
). Ads & Data (van o.a. Play Media) staat in voor de reclameversie.
Ook bijzonder dit:
Ook bijzonder dit:
Ik denk dus niet dat hier een levenslange korting gaat komen zoals bij de meeste hier in Nederland.Wanneer begint HBO Max eraan?
1 juli 2024. Vanaf 11 juni kunnen Belgische klanten wel kosteloos toegang krijgen tot het basisplan met reclame gedurende de eerste veertien dagen van hun abonnement. Bepaalde titels zullen enkel beschikbaar zijn in het Engels en het Frans. De volledige catalogus in het Nederlands en Frans is vanaf juli beschikbaar. Telenet-klanten krijgen snel na de lancering toegang tot de app.

K.W.
De 50% lifetime kun je behouden als je switch van abbo. Volgens de chat die ik nu aan het voeren ben.
Als je nu standaard hebt wordt je omgezet naar nieuwe standaard en dus verlies je de 4K etc
Als je nu standaard hebt wordt je omgezet naar nieuwe standaard en dus verlies je de 4K etc
Volgens hun eigen Algemene Voorwaarden verlies je deze korting, als je je abonnement wijzigt.3rNsT schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:27:
De 50% lifetime kun je behouden als je switch van abbo. Volgens de chat die ik nu aan het voeren ben.
De HBO medewerker met wie je chat, weet dit kennelijk niet.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Sla die chat vooral op voor jezelf. Mocht het fout zijn, kunnen ze je wellicht weer terug zetten. Better safe then sorry.3rNsT schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:27:
Heb zelf geen idee wat wij ermee gaan doen. In ieder geval niet naar premium. Dat kijken we er niet vanaf.
Daarbij kijken mijn vrouw en dochter best veel en ik eigenlijk eens in de maand een film zelf als ik even eigen tijd heb.
Maar ondertussen wel D+, Netflix, Prime, HBO. Waarbij Netflix en D+ het meeste wordt gebruikt. Prime heb ik dan toch al.
Maar opgeteld telt het lekker op per maand.
[ Voor 32% gewijzigd door Arunia op 07-05-2024 14:34 ]
Ik zou wel graag naar premium willen inclusief sport met behoud van korting. Ben benieuwd of ze dat gaan bieden.
Weet je toevallig of er een overzicht is met de nieuwe prijzen in alle Europese landen?KoensSocialL schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:27:
Nu ook officieel persbericht dat HBO Max in België gaat gelanceerd worden op 1 juli (& 11 juni in Frankrijk). Prijzen zijn exact dezelfde als Nederland (die had ik dus goed kunnen voorspellen). Ads & Data (van o.a. Play Media) staat in voor de reclameversie.
Ook bijzonder dit:
[...]
Ik denk dus niet dat hier een levenslange korting gaat komen zoals bij de meeste hier in Nederland.
Ja ik heb screenshots gemaakt van de chat, wie weet we gaan het zienArunia schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:32:
[...]
Sla die chat vooral op voor jezelf. Mocht het fout zijn, kunnen ze je wellicht weer terug zetten. Better safe then sorry.
Heb zelf geen idee wat wij ermee gaan doen. In ieder geval niet naar premium. Dat kijken we er niet vanaf.
Daarbij kijken mijn vrouw en dochter best veel en ik eigenlijk eens in de maand een film zelf als ik even eigen tijd heb.
Maar ondertussen wel D+, Netflix, Prime, HBO. Waarbij Netflix en D+ het meeste wordt gebruikt. Prime heb ik dan toch al.
Maar opgeteld telt het lekker op per maand.
Volgens mijn chat waren deze nog niet bekend, alleen 9,99 euro voor het nieuwe standaard.TexMex schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:34:
[...]
Weet je toevallig of er een overzicht is met de nieuwe prijzen in alle Europese landen?
Maar goed, er is mij ook gezegd dat ik mijn 50% kan behouden als ik switch. En dat is blijkbaar ook niet perse juist
Volgens mij heb je de mail niet goed gelezen, er staat duidelijk in dat we de functionaliteit van het huidige abonnement behouden.3rNsT schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:27:
[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 07-05-2024 14:40 ]
Ik heb tijd geleden onderstaande overzicht gemaakt van toch al een aantal landen. Ook met de gegokte prijs voor België, Nederland & Frankrijk. Alleen de Belgische maandprijzen zijn juist gegokt. Nederland & Frankrijk had ik hoger ingeschat en misschien maar goed dat dat fout was!Ik heb geen jaarprijzen gezien voorlopig zoals bij andere landen.TexMex schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:34:
[...]
Weet je toevallig of er een overzicht is met de nieuwe prijzen in alle Europese landen?
K.W.
Staat er inderdaadNopheros schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:39:
[...]
Volgens mij heb je de mail niet goed gelezen, er staat duidelijk in dat we de functionaliteit van het huidige abonnement behouden.
"Als HBO Max-abonnee blijf je genieten van de functionaliteiten van je huidige abonnement. Mochten we in de toekomst wijzigingen in de functionaliteiten van je abonnement moeten aanbrengen, stellen we je hier tijdig van op de hoogte."
maar de optie Standaard met 4K zit weer niet in de toekomstige vormen van abonnementen
Klopt ook, maar in het nieuwe standaard abonnement zit geen 4K. En de klantenservice heeft gezegd dat als ik weer 4K wil hebben dat ik dan naar het premium abonnement moet gaan.Nopheros schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:39:
[...]
Volgens mij heb je de mail niet goed gelezen, er staat duidelijk in dat we de functionaliteit van het huidige abonnement behouden.
het is iig lekker onduidelijk
[ Voor 3% gewijzigd door 3rNsT op 07-05-2024 14:47 ]
Naar premium met 50% zal er wel niet inzetten gok ik.3rNsT schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:46:
[...]
Klopt ook, maar in het nieuwe standaard abonnement zit geen 4K. En de klantenservice heeft gezegd dat als ik weer 4K wil hebben dat ik dan naar het premium abonnement moet gaan.
het is iig lekker onduidelijk
Komende maanden maar ff de laatste items pakken en dan opzeggen in dat geval.
Nou, dat wordt ook opzeggen hier. Van €4 naar €14 per maand om 4K content te kunnen blijven bekijken vind ik echt van de zotte.
Ik betaal nu al een paar jaar meerdere streaming-diensten met liefde (Netflix, HBO, Amazon, Disney+, NLZiet) en haal in al die tijd niets meer binnen via clandestiene wegen. Maar op deze manier voelt dat weer meer en meer als een goed alternatief.
Ik betaal nu al een paar jaar meerdere streaming-diensten met liefde (Netflix, HBO, Amazon, Disney+, NLZiet) en haal in al die tijd niets meer binnen via clandestiene wegen. Maar op deze manier voelt dat weer meer en meer als een goed alternatief.
Hoeveel 4k content is er eigenlijk? Enkel wat films en GoT. Ik laat het verlopig nog wel even doorlopen zolang ze het delen niet gaan tegenwerken.
Ik vind het langzamerhand wel erg vermoeiend vinden dat zowat alle diensten een premium vragen voor 4K anno 2024. En dan ook nog van €3,99 met 4K naar meer dan het drievoudige… really?
Mijns inziens zou 4K sinds 2020-2022 standaard moeten zijn en dat je extra mag betalen voor 8K. 4K lijkt mij immers wel mainstream te noemen. 8K is het nieuwe 4K van vroeger.
Mijns inziens zou 4K sinds 2020-2022 standaard moeten zijn en dat je extra mag betalen voor 8K. 4K lijkt mij immers wel mainstream te noemen. 8K is het nieuwe 4K van vroeger.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik ga straks 5 euro betalen voor 4k, alhoewel er volgens mij best weinig 4k content op HBO staat volgens mij, een prima prijs.Thalaron schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 15:16:
Ik vind het langzamerhand wel erg vermoeiend vinden dat zowat alle diensten een premium vragen voor 4K anno 2024. En dan ook nog van €3,99 met 4K naar meer dan het drievoudige… really?
Of het voor nieuwe abonnees duur zal zijn ligt ook vooral aan de hoeveelheid content die we er bij gaan krijgen.
Nee hoor want 4K zit nu nog in het standaard abonnement maar straks alleen in het nieuwe Premium abonnement.Nopheros schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 15:26:
[...]
Ik ga straks 5 euro betalen voor 4k, alhoewel er volgens mij best weinig 4k content op HBO staat volgens mij, een prima prijs.
Of het voor nieuwe abonnees duur zal zijn ligt ook vooral aan de hoeveelheid content die we er bij gaan krijgen.
HBO ontwijkt alle vragen over een upgrade op de socials...
Begin abbo afgesloten met 50% lifetime ofwel Standaard (3,99)
`Kijk in Full HD (1080p) met bepaalde titels in 4K HDR met Dolby Atmos
Ofwel.....
3,99 naar 4,99 met Discovery er bij valt op zich mee met de 50% life time.
-
Uhhh 4K van begin tot heden was gewoon bagger bij HBO.
Kreeg niet de indruk of ik 4K aan het kijken was, (Via Next! of C1 applicatie)
Tevens vorig jaar ook abbo gehad van Disney+ waar bijna alles 4K is en ook belabberd is.
Terwijl prime een 4k film/serie kijk ook echt 4k ervaar!
Snap alle negatieve reacties, maar wordt ook benaderd in de oude abbo vorm:
Kijk in Full HD (1080p) met bepaalde titels in 4K HDR met Dolby Atmos
Discovery er bij dikke prima 1080p geen probleem... Ziggo geeft dit ook door op de gewone tv.
En films/series bij HBO gebruik ik ook niet dagelijks.. wellicht maar 1x per 3 weken
Zal nu meer worden doormiddel van Discovery
`Kijk in Full HD (1080p) met bepaalde titels in 4K HDR met Dolby Atmos
Ofwel.....
3,99 naar 4,99 met Discovery er bij valt op zich mee met de 50% life time.
-
Uhhh 4K van begin tot heden was gewoon bagger bij HBO.
Kreeg niet de indruk of ik 4K aan het kijken was, (Via Next! of C1 applicatie)
Tevens vorig jaar ook abbo gehad van Disney+ waar bijna alles 4K is en ook belabberd is.
Terwijl prime een 4k film/serie kijk ook echt 4k ervaar!
Snap alle negatieve reacties, maar wordt ook benaderd in de oude abbo vorm:
Kijk in Full HD (1080p) met bepaalde titels in 4K HDR met Dolby Atmos
Discovery er bij dikke prima 1080p geen probleem... Ziggo geeft dit ook door op de gewone tv.
En films/series bij HBO gebruik ik ook niet dagelijks.. wellicht maar 1x per 3 weken
Zal nu meer worden doormiddel van Discovery
Ja hoor, staat gewoon in de mail die je ontvangen hebt als abonnee. Is hierboven ook al gemeld.Deezers schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 15:31:
[...]
Nee hoor want 4K zit nu nog in het standaard abonnement maar straks alleen in het nieuwe Premium abonnement.
HBO ontwijkt alle vragen over een upgrade op de socials...
Jij hoopt €5 te gaan betalen voor 4K, maar ik weet 99% zeker dat dat niet het geval zal zijn.Nopheros schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 15:26:
[...]
Ik ga straks 5 euro betalen voor 4k, alhoewel er volgens mij best weinig 4k content op HBO staat volgens mij, een prima prijs.
De mail is precies zo verwoord dat het nog steeds niet 100% duidelijk is. Ze zeggen "functionaliteiten van je huidige abonnement", maar hele dikke kans dat zij 4K-kwaliteit geen functionaliteit vinden.Nopheros schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 15:40:
[...]
Ja hoor, staat gewoon in de mail die je ontvangen hebt als abonnee. Is hierboven ook al gemeld.
[ Voor 38% gewijzigd door Hahn op 07-05-2024 15:44 ]
Precies, euro erbij en dan discovery als extra vind ik eigenlijk helemaal niet z'n achteruitgang..
4k kan ik me niet erg aan storen of dat er wel of niet is mooiste is wel maar zonder overleef ik het ook wel (al zullen smaken verschillen)
in de mail staat dat we de functionaliteit behouden dus op zich zou het prima kunnen dat vanwege die lifetime koppeling bepaalde dingen alsnog aan staan binnen het standaard abbo..
Maar dat is vooral afwachten nu.
4k kan ik me niet erg aan storen of dat er wel of niet is mooiste is wel maar zonder overleef ik het ook wel (al zullen smaken verschillen)
in de mail staat dat we de functionaliteit behouden dus op zich zou het prima kunnen dat vanwege die lifetime koppeling bepaalde dingen alsnog aan staan binnen het standaard abbo..
Maar dat is vooral afwachten nu.
Zijn dat de algemene voorwaarden van HBO Max of van HBO Max? Als je snapt wat ik bedoelKillerBee schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:32:
[...]
Volgens hun eigen Algemene Voorwaarden verlies je deze korting, als je je abonnement wijzigt.
Maar dat is uiteraard meer wishfull thinking dan dat ik het ze zelf daadwerkelijk zie doen. Hoogstens zo'n constructie als anderen al gesuggereerd hebben: bestaande content blijven we in 4K kunnen kijken en nieuwe 4K content krijgen we niet/in FHD.
Wat gebeurt er met de jaar abbo's? Worden die automatisch overgezet of komen daar nog kosten bij? Een jaarabbo nu afsluiten komt uit op 5 euro per maand.
Als ze dat blijven aanbieden, dan gok ik dat dat mee zal gaan met de verhoging van €7,99 naar €9,99. Dus dat zou dan €75 in plaats van €60 zijn voor een heel jaar.spijkerhoofd schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 15:51:
Wat gebeurt er met de jaar abbo's? Worden die automatisch overgezet of komen daar nog kosten bij? Een jaarabbo nu afsluiten komt uit op 5 euro per maand.
Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC