Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Het blijft zo, meer het Better Call Saul niveau maar dat is toch ook goed?Mog schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:29:
Ik ben nu bezig met de Sopranos want:
1. HBO
2. Ik vind The Wire, Breaking Bad, Better Call Saul etc. leuk
Ben nu bij aflevering 4... Wordt het nog leuk? The Wire had me meteen. Maar Sopranos start wel heel langzaam.
Better Call Saul heb ik met een tussenpauze van 5+ jaar gekekenArjantje72 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:46:
[...]
Het blijft zo, meer het Better Call Saul niveau maar dat is toch ook goed?
Vooral de karakters ja, geweldig.ramrodwillem schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 17:05:
Soprano,s , nu voor de 4e keer in 15 jaar aan het kijken, blijft geweldig. Inderdaad wel traag soms maar de karakters maken het voor 100% goed.
Dat kan altijd natuurlijkB-Real schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 17:53:
Sopranos ben ik meermaals aan begonnen, maar ik kan maar niet doorzetten. Terwijl dat echt helemaal mijn genre is.
Als je genre Mafia is, heb je ooit Gamora geprobeerd?
Poging 2 mislukt. Casten vanaf telefoon iig niet, nu de laptop proberen.zoef80 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:25:
[...]
Ik had precies hetzelfde via app prima maar zodra je wilde casten kreeg je de audio description er gratis bij die niet uit te zetten was. De enige manier voor mij er om heen was het hele scherm casten via de pc (alleen tabblad in chrome casten werkte niet) en idd had ook dezelfde frustraties en bijna ruzie omdat ik van mijn vriendin steeds goed bedoelde adviezen kreeg die ik al gehad gedaan
Edit: Ook niet. Hier word je spontaan impotent van zeg.
Zelfde probleem hier.. Met casten is maar één audio mogelijkheid: audio description. Zonder casten op smartphone kan ik het wel uitzetten door andere audio te kiezen.douwe.nl schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 21:21:
Goed, misschien heeft iemand deze ervaring ook.... Maar ik ben bijna in staat mijn telefoon door de kamer te gooien.
We willen true Detective verder kijken, zitten er helemaal klaar voor en dan...... Staat audio description aan. En uitzetten ho maar, kan gewoon niet.
Telefoon opnieuw gestart, opnieuw ingelogd op de app, mijn vrouw idem. Wifi gereset. Thee gedronken. Nog een keer, ook ander profiel. Maar nee, niet uit te schakelen.
Dus niet te kijken zo.
Heeft iemand die ook wel eens gehad, en wat was de oplossing....
Lijkt alleen om aflevering 6 te gaan. Nog geen oplossing kunnen vinden helaas.
Exact hetzelfde hier, gelukkig zijn we niet de enige hahaAcid Vendetta schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:43:
[...]
Zelfde probleem hier.. Met casten is maar één audio mogelijkheid: audio description. Zonder casten op smartphone kan ik het wel uitzetten door andere audio te kiezen.
Lijkt alleen om aflevering 6 te gaan. Nog geen oplossing kunnen vinden helaas.
Alle goede dingen begonnen met een droom. #Wonka is vanaf 8 maart te streamen op HBO Max. pic.twitter.com/G5zk5qAiSo
— HBO Max Nederland (@hbomaxnl) 23 februari 2024
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Engels - origineel staat er nu bij zie ik net. Ik vermoed nu ook bij jou.douwe.nl schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 22:38:
[...]
Exact hetzelfde hier, gelukkig zijn we niet de enige haha
Voorheen lukte het me dit uit te zetten toen ik nog via Ziggo app keek (mee gestopt, stotterend beeld), maar de ondertiteling instellingen via de ps5 app heeft deze zelfde optie niet (wel een aantal andere).
Mis ik iets ? Heeft iemand een tip misschien ?
Soms kun je de ondertitelinstellingen op het apparaat zelf aanpassen, waar bepaalde apps die geen eigen ondertitelinstellingen hebben dan gebruik van maken. Op de Xbox heb ik, als ik het me goed herinner, zo de instellingen voor Disney+ ooit aangepast via de Toegankelijkheidsinstellingen.Mrmonkey schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 20:31:
Hallo, ik heb een probleem met HBO max, hopelijk heeft iemand een oplossing. Ik stream via mijn ps5, beeld en geluid zijn prima zo maar de ondertiteling heeft een zwart vlak erachter wat ik erg storend vind.
Voorheen lukte het me dit uit te zetten toen ik nog via Ziggo app keek (mee gestopt, stotterend beeld), maar de ondertiteling instellingen via de ps5 app heeft deze zelfde optie niet (wel een aantal andere).
Mis ik iets ? Heeft iemand een tip misschien ?
Misschien dat zoiets ook op de PS5 werkt? Ook daar zitten ondertitelinstellingen verstopt in de Toegankelijkheidsinstellingen, waar je eerst "Ondertiteling weergeven" moet inschakelen voordat je de instellingen kunt wijzigen. Na het aanpassen kun je mogelijk "Ondertiteling weergeven" weer uitschakelen en worden de gewijzigde instellingen toch overgenomen.
https://www.playstation.c...sibility-settings/#closed
Zijn er al geruchten over s05?
[ Voor 4% gewijzigd door marcelmg2 op 01-03-2024 22:59 ]
Moet ook maar eens deze serie een kans geven. Elke keer als ik de tumbnails zie van de afleveringen op HBO, dan heb ik er geen zin meer in. En omdat ik steeds lees dat s2 en s3 niet zoveel aan zijn..ChrisM schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 21:23:
True detective s04 gekeken. Ik heb echt genoten. Heerlijk seizoen weer. S01 blijft m’n all time favorite, maar deze is ook echt super. Heel ander sfeertje, echt wel wat meer thriller… maar heerlijk verhaal. Ook prima dat het maar 6 afleveringen waren.
Zijn er al geruchten over s05?
Ja zelf een kans geven toch. Zelf vond ik season 3 prima te doen. Season 2 tot nu toe het minst en season 4 moet ik nog kijken.Drials schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 23:13:
[...]
Moet ook maar eens deze serie een kans geven. Elke keer als ik de tumbnails zie van de afleveringen op HBO, dan heb ik er geen zin meer in. En omdat ik steeds lees dat s2 en s3 niet zoveel aan zijn..
Ja, s2 was ook wel ok, hoor, maar gewoon minder dan s1. En s3 is hoge kwaliteit, net zoals s4!Drials schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 23:13:
[...]
Moet ook maar eens deze serie een kans geven. Elke keer als ik de tumbnails zie van de afleveringen op HBO, dan heb ik er geen zin meer in. En omdat ik steeds lees dat s2 en s3 niet zoveel aan zijn..
Als je houdt van een goed en spannend detective verhaal, dan moet deze op je lijst.
Nou, ik kom niet eens door de eerste aflevering.Dagarkin schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 23:30:
[...]
Ja zelf een kans geven toch. Zelf vond ik season 3 prima te doen. Season 2 tot nu toe het minst en season 4 moet ik nog kijken.
Thanks !, ik had al geprobeerd in de PS5 instellingen het aan te passen, maar zal er nog een keer naar kijken dan.MartijnS72 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:31:
[...]
Soms kun je de ondertitelinstellingen op het apparaat zelf aanpassen, waar bepaalde apps die geen eigen ondertitelinstellingen hebben dan gebruik van maken. Op de Xbox heb ik, als ik het me goed herinner, zo de instellingen voor Disney+ ooit aangepast via de Toegankelijkheidsinstellingen.
Misschien dat zoiets ook op de PS5 werkt? Ook daar zitten ondertitelinstellingen verstopt in de Toegankelijkheidsinstellingen, waar je eerst "Ondertiteling weergeven" moet inschakelen voordat je de instellingen kunt wijzigen. Na het aanpassen kun je mogelijk "Ondertiteling weergeven" weer uitschakelen en worden de gewijzigde instellingen toch overgenomen.
https://www.playstation.c...sibility-settings/#closed
Daarnaast vind ik het verhaal redelijk slap, beetje vlees noch vis. Nee, na het uitmuntende eerste seizoen en goede derde seizoen (S02 noem ik maar niet...) is dit het niet voor mij. Jammer.
To dare is to do
Zoals True Detective: Night Country? ;-)Slaapje schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:27:
Ik weet het niet met True Detective s04... Het wijkt zoveel af van de eerdere seizoenen dat het wat mij betreft een totaal andere titel had mogen krijgen.
Joekelig irritant, want nu kan ik via VPN dus niet meer verbinden met een HBO Max regio waar alles in de juiste framerate op staat.
Ik hoop echt van ganser harte dat hier zonder de naamswijziging naar Max ik wel via smartdns of VPN weer toegang krijg tot de Amerikaanse library en dat ze hier een HBO max logo plakken bovenaan de website en app.
Ik wacht zeer ongeduldig op updates vanuit HBO Max.
Ja, inkoppertje
To dare is to do
Wat mij betreft goed dat het zoveel afwijkt, de vorige seizoenen waren heel erg middelmatigSlaapje schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:27:
Ik weet het niet met True Detective s04... Het wijkt zoveel af van de eerdere seizoenen dat het wat mij betreft een totaal andere titel had mogen krijgen.
...
Ik vond S04 anders ook maar matig. En kijkende naar de IMDB scores was ik niet de enige. Volgens mij geen enkele EP met minimaal een 7.ikbenerniet schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:58:
[...]
Wat mij betreft goed dat het zoveel afwijkt, de vorige seizoenen waren heel erg middelmatig
En ik heb S04 vorige week gekeken en vond er ook niet veel aan. Aparte setting zo met 24/7 donker. Al die "voodoo".
Update: via Xbox app is het zeer goed net zoals de blu-ray. Raar dit.
[ Voor 14% gewijzigd door Semetrix op 06-03-2024 22:39 ]
Heb je dit overal?Semetrix schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 22:20:
Valt bij jullie de geluidskwaliteit ook zeer tegen? In de LG TV app en Google TV chromecast app is het geluid zacht en surround erg afwezig. Het verschil met de blu-ray versie of een rip via de Plex app van dezelfde film is extreem. Alles gaat via dezelfde receiver.
Ik merk dit namelijk vooral bij de oudere series. nog niet zozeer qua surround maar wel echt verschil tussen volume en kwaliteit, zo kijk ik nu The Sopranos en daar lijkt het soms tussen afleveringen erg te verschillen.
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
Wij hadden afgelopen week heel goed beeld en geluid bij Aquaman and the Lost KingdomSemetrix schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 22:20:
Valt bij jullie de geluidskwaliteit ook zeer tegen? In de LG TV app en Google TV chromecast app is het geluid zacht en surround erg afwezig. Het verschil met de blu-ray versie of een rip via de Plex app van dezelfde film is extreem. Alles gaat via dezelfde receiver.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Aquaman and the Lost Kingdom had dus weinig surround en de receiver moest op hoog volume waar je normaal gesproken doof van wordt maar aangezien de blu-ray nog niet uit is had ik op dat moment geen vergelijkingsmateriaal.ColdStone schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:05:
[...]
Heb je dit overal?
Ik merk dit namelijk vooral bij de oudere series. nog niet zozeer qua surround maar wel echt verschil tussen volume en kwaliteit, zo kijk ik nu The Sopranos en daar lijkt het soms tussen afleveringen erg te verschillen.
Maar gisteren bij de opening scene van Blade (1) in een club met de bekende beat merkte ik direct dat er iets mis was want deze film ken ik goed.
Ik lees nu meer vergelijkbare ervaringen op reddit.
Voorlopig ga ik weer de xbox gebruiken voor HBO max.
Jodie Foster Says ‘True Detective’ Will Remain an Anthology in Season 5 and She’s Not Returning: ‘It’s One and Done’
Mee eens, seizoen 4 past totaal niet bij de rest van de serie. Kwaliteit een stuk lager, maar 6 afleveringen en het einde slaat helemaal nergens op na de opbouw van de 5 voorgaande afleveringen. Dit mag het label True Detective niet dragen wat mij betreft.RobertMe schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:38:
[...]
Ik vond S04 anders ook maar matig. En kijkende naar de IMDB scores was ik niet de enige. Volgens mij geen enkele EP met minimaal een 7.
En ik heb S04 vorige week gekeken en vond er ook niet veel aan. Aparte setting zo met 24/7 donker. Al die "voodoo".
Vooral het zwartgallige stond mij op een gegeven moment tegen. Werd ook niet beter. Daarnaast zag ik niemand van die wetsdienaars zich ook maar een heel klein beetje met de wet bezig houden. Dan hoef je ook geen misdaad op te lossen. Handig wel.
Yippie kayak, other buckets!
We don’t have these subscriptions in the Netherlands. To who or what are you referring?Nancy parker schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:43:
Max prices begin at $10 per month, with the ad-supported plan costing $10 per month or $100 per year, Max without advertisements costing $16 per month or $150 per year, and Max Ultimate Ad Free priced at $20 per month or $200 per year.
[Afbeelding]
https://www.hbomax.com/nl/nl
Edit: vreemd, de originele post is opeens helemaal weg. 🤔
[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Freeze op 13-03-2024 15:29 ]
XBL gamertag StayingPow3r
Soort van spamrobot?
Moet zeggen dat het Yakuza gedeelte wel erg soft overkomt, lijkt eerder drama/romance dit seizoen of het ligt het aan mij?
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Was halverwege in Weeds bezig maar deze is nergens meer terug te vinden 🫤
Hier ook niet, dat zuigt zeg. Heb nog 60 afleveringen te gaanzeezuiper schreef op zondag 17 maart 2024 @ 08:50:
Gebeurt het vaker dat series spontaan van HBO verdwijnen? Of is dit een glitch en is mijn serie vanavond weer terug?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Weeds staat nu op MGM+, via Prime.zeezuiper schreef op zondag 17 maart 2024 @ 08:50:
Gebeurt het vaker dat series spontaan van HBO verdwijnen? Of is dit een glitch en is mijn serie vanavond weer terug?
Als je helemaal naar onder scrollt in de app kom je bij 'Laatse kans', daar stond Weeds gisteren nog tussen net als alle John Wicks en Wonder Woman 1984. Volgens HBO verdwijnen ze dan binnen een maand maar er staat nergens een datum bij dus je hebt er alsnog niks aan, kan binnen 1 dag zijn of nog 1 maand. Heb al vaker gevraagd of ze dit prominenter kunnen maken en ook datum toevoegen maar dat lukt blijkbaar niet of hebben ze geen zin in.zeezuiper schreef op zondag 17 maart 2024 @ 08:50:
Ja dat gebeurd helaas vaker. Streamingsdiensten nemen regelmatig films en series van elkaar over. Dit is best lastig als je wat flms genoteerd hebt die te zien zijn, en een paar maanden/jaren later besluit deze te gaan kijken...zeezuiper schreef op zondag 17 maart 2024 @ 08:50:
recent geupdate? Ik had hetzelfde na de laatste app update..gaizka schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 13:41:
Ik heb een LG oled televisie, als ik de HBO app open blijft hij echter in het startscherm hangen, weet iemand hoe dit op te lossen? (Is het mogelijk om de app te verwijderen en opnieuw te installeren?)
Kreeg de popup dat er een nieuwe versie was, app geupdate en toen bleef die hangen bij het starten.
app verwijderen en opnieuw installeren heeft het probleem hier verholpen.
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
Klopt (zondag update gedaan), dan ga ik dat even proberen, dankje!ColdStone schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 14:19:
[...]
recent geupdate? Ik had hetzelfde na de laatste app update..
Kreeg de popup dat er een nieuwe versie was, app geupdate en toen bleef die hangen bij het starten.
app verwijderen en opnieuw installeren heeft het probleem hier verholpen.
Beleef meer. Het vernieuwde HBO Max komt in juni naar Nederland. pic.twitter.com/niEH8Lrduc
— HBO Max Nederland (@hbomaxnl) 21 maart 2024
Voor Hbo?
Hey Ninjas! Als je een HBO Max-abonnement met levenslange korting hebt, blijft die korting (50% korting op de op dat moment geldende abonnementsprijs) geldig zolang je je abonnement behoudt en je je houdt aan de algemene voorwaarden van die actie.
De 50% korting blijft in ieder geval wel behouden als je je abonnement niet wijzigt. Maar de kans is natuurlijk groot dat het wel duurder wordt. We gaan het zien!
[ Voor 3% gewijzigd door TexMex op 21-03-2024 16:33 ]
Dat sowieso. En als ze eventuele Premium vormen gaan introduceren kan je korting ook zomaar vervallen omdat je dan 'overstapt'... Maar dat weten we dan pasTexMex schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 16:33:
[Twitter]
De 50% korting blijft in ieder geval wel behouden als je je abonnement niet wijzigt. Maar de kans is natuurlijk groot dat het wel duurder wordt. We gaan het zien!
Warner Bros. Discovery to Launch Max in Europe Beginning May 21
Met 'Basic with Ads' en 'Standard' kun je twee streams gelijktijdig bekijken, met 'Premium' vier. 4K en Dolby Atmos zijn alleen beschikbaar met Premium. Sport komt beschikbaar als losse add-on die je bij elk abonnement kunt toevoegen. De Olympische Spelen van Parijs zijn wel met elk abonnement te zien.
Even afwachten nog welk abonnement de 50%-klanten straks krijgen, maar dat zal vast geen Premium zijn.
Zie hier ook de informatie van HBO Max Nederland.
[ Voor 8% gewijzigd door TexMex op 21-03-2024 17:25 ]
Bedoel je niet gewoon die 50% korting? Die blijft gewoon..
Hey Ninjas! Als je een HBO Max-abonnement met levenslange korting hebt, blijft die korting (50% korting op de op dat moment geldende abonnementsprijs) geldig zolang je je abonnement behoudt en je je houdt aan de algemene voorwaarden van die actie.
[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 21-03-2024 17:40 ]
Ik was ook al aan het zoeken… ook in de FAQ niets over de 50% lifetime korting. Ben ook wel benieuwd wat mijn vervangende abonnement wordt. Nu kan ik series in 4K en Dolby Atmos kijken voor 50% van de prijs. Dit wordt zo dadelijk alleen via het Premium abonnement aangeboden.darkdesign schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 18:01:
Net een mail gehad over de vernieuwde HBO Max. Er staat alleen niks in over de lifetime korting en prijzen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
We hebben nu wel 4K dus waarom niet? Dat zou dan een verslechtering zijn.TexMex schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 16:55:
Even afwachten nog welk abonnement de 50%-klanten straks krijgen, maar dat zal vast geen Premium zijn.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
E-mail,van HBOGunner schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 18:08:
[...]
We hebben nu wel 4K dus waarom niet? Dat zou dan een verslechtering zijn.
Kan dus nooit slechter worden toch?Je krijgt verbeterde functies, meer content en een breder aanbod aan genres
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Het abonnement zoals we dat nu hebben heet ook 'Standaard'. Ik denk dat we gewoon overgezet worden naar het nieuwe 'Standaard'. In Latijns-Amerika is dat blijkbaar ook zo gegaan. Maar we zullen het vanzelf wel merken.Gunner schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 18:08:
[...]
We hebben nu wel 4K dus waarom niet? Dat zou dan een verslechtering zijn.
darkdesign schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 18:01:
Net een mail gehad over de vernieuwde HBO Max. Er staat alleen niks in over de lifetime korting en prijzen.
Dat de prijzen gaan veranderen wordt in ieder geval al wel naar gehint. Mijn vinger zit al dicht bij de 'abo opzeggen' knop, maar voor de vorm wacht ik nog heel even af.Verandert de prijs voor bestaande abonnees?
Als je een abonnement hebt op HBO Max via een appstore of rechtstreeks via ons (op HBOMax.com), informeren we je over de prijzen als de datum van de introductie van de vernieuwde app dichterbij komt.
Die mail viel hier ook op de digitale deurmat.darkdesign schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 18:01:
Wat mij een tikje zorgen baart is de tekst: “Wij zetten je account voor je over”
Dat klinkt toch alsof ze een nieuw bedrijf opzetten.
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Verandert de prijs voor bestaande abonnees?
Als je een abonnement hebt op HBO Max via een appstore of rechtstreeks via ons (op HBOMax.com), informeren we je over de prijzen als de datum van de introductie van de vernieuwde app dichterbij komt.
Als je een abonnement hebt via je internet-, tv-, of mobiele aanbieder, informeert die je over eventuele prijswijzigingen.
[ Voor 5% gewijzigd door Grote Smurf op 21-03-2024 18:39 ]
Dat zou mooi kut zijn dan, want bij ons huidige 'standard' abonnement zit 4K content (waar beschikbaar, uiteraard) en bij dat nieuwe standard abonnement niet. Dus dat is een enorme achteruitgang dan.TexMex schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 18:13:
[...]
Het abonnement zoals we dat nu hebben heet ook 'Standaard'. Ik denk dat we gewoon overgezet worden naar het nieuwe 'Standaard'. In Latijns-Amerika is dat blijkbaar ook zo gegaan. Maar we zullen het vanzelf wel merken.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Beetje de vraag wat ze toe gaan voegen en of discovery+ er dus eventueel uit kan.
Craft beer specialist
Dus die korting zou behouden moeten blijven, zolang je zelf niet annuleert.Je abonnement: Standaard 50% korting voor altijd (maandelijks).
Uw abonnement wordt maandelijks automatisch verlengd en u krijgt 50% korting op het normale tarief dat op dat moment van toepassing is (huidig kortingstarief € 3,99/mnd) op terugkerende basis, tenzij u annuleert vóór de verlengingsdatum.
Ik heb ze gemaild voor antwoord. Ben bang dat ze zeggen dat dat 'in aanloop naar juni' bekend gaat worden.. maar ik reken zelf op dat het inderdaad verloren gaat en je straks minimaal 8,99 euro met korting kwijt bent. Persoonlijk interesseert sport en Discovery mij niks.. maar ja zogenaamd inclusief straks. Alleen live sport kost extra, behalve OS 2024 als lokkertje.CyBeR schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 18:48:
[...]
Dat zou mooi kut zijn dan, want bij ons huidige 'standard' abonnement zit 4K content (waar beschikbaar, uiteraard) en bij dat nieuwe standard abonnement niet. Dus dat is een enorme achteruitgang dan.
Jeroen87 schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 18:53:
Alleen niet helemaal duidelijk wat er gebeurd als je ook discovery+ hebt, ik zie bijv. Eurosport in de addon, maar dit zit allemaal nu bij discovery+... UFC zie ik dan specifiek niet genoemd worden.
Beetje de vraag wat ze toe gaan voegen en of discovery+ er dus eventueel uit kan.
Kanalen en live-inhoud in elk abonnement bevatten reclames. Niet alle inhoud is beschikbaar bij het Basic-abonnement met reclame. On demand-content kan sponsoring en productplaatsing bevatten.
We introduceren ook een nieuwe Sport add-on die je aan elk basis-abonnement kunt toevoegen:
Sport add-on* (basis-abonnement vereist)
Stream Eurosport 1 en Eurosport 2
Kijk live wielrennen, UFC en meer
Inclusief Roland-Garros en Tour de France
*Beperkt tot 2 van je beschikbare streams
8,99 met 50% korting? Dan zou het standaard abonnement 17,99 moeten gaan kosten, dat lijkt me zeer sterk.Deezers schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 19:07:
[...]
Ik heb ze gemaild voor antwoord. Ben bang dat ze zeggen dat dat 'in aanloop naar juni' bekend gaat worden.. maar ik reken zelf op dat het inderdaad verloren gaat en je straks minimaal 8,99 euro met korting kwijt bent. Persoonlijk interesseert sport en Discovery mij niks.. maar ja zogenaamd inclusief straks. Alleen live sport kost extra, behalve OS 2024 als lokkertje.
Ik gok erop dat ze het 11,99 gaan maken en met de 50% levenslange korting zou het dan 5,99 per maand worden.
(Om mezelf in te dekken: het zal hoogstwaarschijnlijk ergens tussen de 9,99 en 15,99 gaan worden
The devil is in the details.
Met sport wel 15 euro en daar is de 50% korting naar verwachting niet op toepasbaar want is een add-on..Hahn schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 19:11:
[...]
8,99 met 50% korting? Dan zou het standaard abonnement 17,99 moeten gaan kosten, dat lijkt me zeer sterk.
Ik gok erop dat ze het 11,99 gaan maken en met de 50% levenslange korting zou het dan 5,99 per maand worden.
(Om mezelf in te dekken: het zal hoogstwaarschijnlijk ergens tussen de 9,99 en 15,99 gaan wordenMet 50% korting dus 4,99 - 7,99)
Sport lijkt een extra iets te worden als ik de zin "Je kunt je abonneren op onze nieuwe Sport add-on voor meer live- en on-demand sport" lees, dus daar had ik het niet overDeezers schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 19:13:
[...]
Met sport wel 15 euro en daar is de 50% korting naar verwachting niet op toepasbaar want is een add-on..lijken wel slimme mensen. Net als releasen in juni en dan komt ook heel toevallig HOTD seizoen 2 uit..
The devil is in the details.
Jazeker, en 50% van een duurder abbo is dus "dat gaat meer geld kosten"G_Dragon schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 17:39:
[...]
Bedoel je niet gewoon die 50% korting? Die blijft gewoon..
[Twitter]
Ik hoop dat we dan van alle framerate issues verlost zijn.
4K maal ik niet om, ik heb alleen maar 1080p schermen, is goed zat.
Net voor de start van het nieuwe House of the Dragon seizoen 🥸
[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 21-03-2024 20:47 ]
Discovery+ zonder sport kost 4 euro
discovery+ inclusief sport kost 6 euro
15 euro zonder sport lijkt me dus wel een bizarre ontwikkeling. Kan me niet voorstellen dat ze dat gelijk gaan doen.
Persoonlijk denk ik iets van 9 a 10 voor standaard en 12 voor premium. Zelf blijf ik wel op standaard hangen vanwege de korting. 4k en DV vind ik vooral belangrijk bij natuurseries. Bij dingen als GoT vind ik het bij tijd en wijle wel echt mooier, maar 9 van de 10 keer zit ik toch vooral op het verhaal te letten ipv hoe mooi het er uit ziet.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik begrijp de verwarring naar aanleiding van de email die je hebt gekregen. We verwachten zeker geen downgrade van het huidige standaard abonnement. De informatie over 4K en Atmos is dezelfde voor HBOMax standaard, 4K en Atmos wanneer die beschikbaar is.
We hebben op dit niet meer informatie dan in de email staat. Meer informatie volgt nog voor de lancering in maart. We verwachten geen downgrade, alleen dat er meer bij komt. Houd dus je email inbox of onze social media kanalen in de gaten voor het laatste nieuws.
Het zou mij niets verbazen dat Discovery+ gewoon nog even door blijft lopen. Vervolgens is bij MAX niet alles direct beschikbaar. Bijvoorbeeld dor Star Trek SNW eerst af te ronden en daarna pas om te gaan… of het blijft bestaan. Men wil wellicht niet een nog grotere klanten basis met 50% korting.Jeroen87 schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 18:53:
Alleen niet helemaal duidelijk wat er gebeurd als je ook discovery+ hebt, ik zie bijv. Eurosport in de addon, maar dit zit allemaal nu bij discovery+... UFC zie ik dan specifiek niet genoemd worden.
Ik heb hier (nu nog) beide met 50% en vind het wel wat verdacht dat er niets over gezegd is in ieder geval..
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Gezien de naam gewoon HBO MAX blijft verandert er toch helemaal niets?PatrickC schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 21:04:
Op X meldt HBOMax in ieder geval dat we de 50% korting gaan behouden, de vraag is alleen naar welk abonnement we worden overgezet. En mocht dat minder dan Premium zijn, wat ik verwacht en je wilt toch 4K, dan moet je upgraden. En dan is de vraag of je je 50% korting nog houdt.
Dit was in de USA ook zo. bestaande Ad-Free abonnees hielden nog 6 maanden na de Max overgang hun 4K en 3 schermen tegelijk.Zijn er wijzigingen in het plan?
Als je momenteel een HBO Max-abonnee bent, is dit wat er in je HBO Max-abonnement is veranderd:
Standaardabonnement : geen wijzigingen. Je behoudt de functies van je bestaande HBO Max-abonnement gedurende een beperkte periode nadat Max is gelanceerd.
Hierna werd dit 2 schermen en 1080p.
Wellicht dat ze hier een soortgelijke frats uithalen.
De 4K-content bij het huidige abonnement is wel erg beperkt. Er zijn tal van series en films die in het buitenland bij Max wel 4K zijn, maar bij ons niet. Ik mag toch hopen dat als ze extra geld gaan vragen voor 4K het echt "waar beschikbaar" wordt.CyBeR schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 18:48:
[...]
Dat zou mooi kut zijn dan, want bij ons huidige 'standard' abonnement zit 4K content (waar beschikbaar, uiteraard) en bij dat nieuwe standard abonnement niet. Dus dat is een enorme achteruitgang dan.

[ Voor 99% gewijzigd door Holzschuh op 22-03-2024 07:41 ]
De serie Warrior is zowel bij Netflix als bij HBO te zien momenteel. Netflix zend deze uit in 4K met dolby etc., en HBO alleen in FHD. Over karig gesproken, ze doen niet echt hun best om klanten te binden.Wasrek schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 23:32:
[...]
De 4K-content bij het huidige abonnement is wel erg beperkt. Er zijn tal van series en films die in het buitenland bij Max wel 4K zijn, maar bij ons niet. Ik mag toch hopen dat als ze extra geld gaan vragen voor 4K het echt "waar beschikbaar" wordt.
Zodra er gerommeld gaat worden aan mijn 50% korting is het voor mij over en uit met HBO.
Ik ben daar ook wel erg benieuwd naar. Ik kijk dagelijks wel naar Discovery+. Naar HBO kijk ik bijna nooit, maar hey.. dat was destijds wel een hele mooie aanbieding.Jeroen87 schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 18:53:
Eigenlijk zou ik straks gewoon voor 3,99 naar beide moeten kunnen blijven kijken en dat ik dan het abo van Discovery+ bespaar.. maar dat zal waarschijnlijk niet

Dₒ yₒᵤ ₙₑᵥₑᵣ qᵤₑₛₜᵢₒₙ ₜₕₑ ₙₐₜᵤᵣₑ ₒf yₒᵤᵣ ᵣₑₐₗᵢₜy?
Dat wordt vaart maken met The Sopranos, dan kan ik HBO weer opzeggen. Ik vind HBO qua content één van de minst interessante aanbieders.
Alleen juni net te laat voor de Giro.
In tegenstelling tot vele anderen vind ik het overigens wel een achteruitgang dat je wss in abonnement teruggaat van 4k naar 1080p. Los van het aanbod in 4k ga je er gewoon op achteruit.
Hopen mag altijd. Maar je weet gewoon van te voren dat je naar de middelste tier wordt geport. Wellicht als goedmakertje 3 maanden gratis het duurste pakket zodat je weet wat je mist als je teruggezet wordt.Wasrek schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 23:32:
[...]
De 4K-content bij het huidige abonnement is wel erg beperkt. Er zijn tal van series en films die in het buitenland bij Max wel 4K zijn, maar bij ons niet. Ik mag toch hopen dat als ze extra geld gaan vragen voor 4K het echt "waar beschikbaar" wordt.
Als de nieuwe prijs bijv. €12 gaat worden krijg je daar dan 50% korting op. Dat het duurder geworden lijkt mij haast een feit als ze 2 diensten samen gaan voegen, vraag is dus alleen hoeveel duurder het gaat wordenXeor schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 11:54:
Ik heb HBO sinds de release met 50% korting. Als mijn korting straks ineens over een bedrag wat duurder is, zeg ik het op.
Die series zijn wel degelijk in 4k, maar mogelijk niet voor jou dan?Tim01 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 11:47:
Discovery zit ik zelf ook niet echt op de wachten dus als mijn abbonnement (met 50% korting) straks ineens €4-5 duurder gaat worden dan zeg ik het wel op. Dat ik straks van 4k terug zou gaan naar 1080p maakt mij dan minder uit want het 4k aanbod is echt dramatisch laag. Zelfs de nieuwste series (House of the Dragon, Last of Us etc) staan er niet in 4k op
Ze hebben een aardig rijk aanbod in 4k mag ik wel opmerken. Dus het zit dan ergens aan jouw kant daar?
[ Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 22-03-2024 13:20 ]
Testing, one, two ...
Daar zou ik nog mee kunnen leven. Betaal nu al 2 jaar 4,- en voor dat geld kom je in de bioscoop toch niet ver.Tim01 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 12:13:
[...]
Als de nieuwe prijs bijv. €12 gaat worden krijg je daar dan 50% korting op. Dat het duurder geworden lijkt mij haast een feit als ze 2 diensten samen gaan voegen, vraag is dus alleen hoeveel duurder het gaat worden
Dus iets meer hoeft niet erg te zijn, maar als die 50% eraf gaan dan gaat die wel de deur uit. Sluit dan wel een maand af om 2-3 films te zien en 1 seizoen en dan weer opzeggen.
Dat weet ik niet. Er is 50% korting beloofd op het "normale tarief" dat op dat moment van toepassing is. Een verschil van 2€ valt natuurlijk nog wel te overzien, maar ik weet niet wat het normale tarief gaat worden.Tim01 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 12:13:
[...]
Als de nieuwe prijs bijv. €12 gaat worden krijg je daar dan 50% korting op. Dat het duurder geworden lijkt mij haast een feit als ze 2 diensten samen gaan voegen, vraag is dus alleen hoeveel duurder het gaat worden
Hmmm apart...zie nu inderdaad dat deze ook 4k zijn terwijl ik mij vrij zeker ben dat dit tijdens de release niet zo was. Maar goed ik wordt ook een dagje ouder dus kan het mis hebbenhardware-lover schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 13:15:
[...]
Die series zijn wel degelijk in 4k, maar mogelijk niet voor jou dan?
Ze hebben een aardig rijk aanbod in 4k mag ik wel opmerken. Dus het zit dan ergens aan jouw kant daar?
House of the Dragon was juist de eerste 4K serie (wellicht zelfs 4K content?) op HBO Max. Is toen volgens mij ook nog wat "reclame" mee gemaakt.Tim01 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 15:05:
[...]
Hmmm apart...zie nu inderdaad dat deze ook 4k zijn terwijl ik mij vrij zeker ben dat dit tijdens de release niet zo was. Maar goed ik wordt ook een dagje ouder dus kan het mis hebben
Dan ben ik er ook wel klaar mee hoor.
Shikata ga nai.
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC